abonnement Unibet Coolblue
pi_146927188
Leef je nog? :o
pi_146928293
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:23 schreef d4v1d het volgende:
Leef je nog? :o
Shoppen is voor vrouwen een dagtaak.

Dit niet weten :')
pi_146930481
Ik ben net terug! Heb zoveel leuke dingen gekocht. Ik haat kerst, maar heb echt een hele foute maar leuke kerstoutfit gekocht. En een super lekkere warme banktrui omdat ik altijd te lui ben om verwarming aan te zetten. Dus ben helemaal happy. Oh en oplader gehaald :P
pi_146930830
Pics van je kerstoutfit :9~
pi_146933074
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:05 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, maar nu lig ik al depressief in bed. Maar vriendin ging stad in en die gaat al langs iStore voor me :P Het enige voordeel van mobielloos leven was t wakker worden. Normaal als ik wakker word ga ik eerst whatsapp checken, fb checken, nieuws checken, spelletjes checken en daarna ben ik te lui om op te staan en blijf ik tot 15 uur liggen. Nu werd ik wakker en wist ik niet eens hoe laat t was maar omdat er zonlicht door de ramen kwam dacht ik dat het al 13 uur was dus stond ik maar op. Toen bleek dat het nog maar 10:30 was maar omdat ik al was opgestaan was ik niet meer moe en was ik uiteindelijk nog voor 12en in de stad :P
Interessante ontdekking.
_O- _O- _O-

quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nu heb je ebola
Salmonella
Doorslikken is niet nodig, die bacteriën springen enthousiast op je over en houden zich goed vast.
pi_146935361
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:33 schreef mujentas het volgende:
Pics van je kerstoutfit :9~
Nou er is niets :9~ aan hoor :') Moet nog wel een mooi jurkje halen voor als ik eventueel nog naar familie ga, maar dit is mn kerstoutfit voor de kerstavond met vrienden :P
pi_146935446
En kut trui is te kort. Ik wilde hem op zo'n foute kerstlegging, maar hij is te kort daarvoor :')
pi_146980770
Heb een beetje het gevoel dat onze agf man veel te veel werk krijgt. Doet de agf man bij jullie ook nog andere paden of houdt ie het echt bij agf?
Hangt natuurlijk af van de omzet of er genoeg werk is, wij zitten nu zo rond de 250k.
pi_146980843
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:18 schreef Kadooosh het volgende:
Heb een beetje het gevoel dat onze agf man veel te veel werk krijgt. Doet de agf man bij jullie ook nog andere paden of houdt ie het echt bij agf?
Hangt natuurlijk af van de omzet of er genoeg werk is, wij zitten nu zo rond de 250k.
Wat is jullie aandeel agf dan? Vaak is het zo dat agf moet bijdraaien, code-boeken en/of panklaar vullen.
pi_146980890
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wat is jullie aandeel agf dan? Vaak is het zo dat agf moet bijdraaien, code-boeken en/of panklaar vullen.
Wat bedoel je?
Die van ons draait bij en doet vvv(+/-2 uur vulling + spiegelen/telllen) . En dat dan 8-17.

Probleem is dat de agf vulling nooit af is. We hebben dat wel iemand die om 18 komt maar tijdens het spitsuur niemand dus.
pi_146980983
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:18 schreef Kadooosh het volgende:
Heb een beetje het gevoel dat onze agf man veel te veel werk krijgt. Doet de agf man bij jullie ook nog andere paden of houdt ie het echt bij agf?
Hangt natuurlijk af van de omzet of er genoeg werk is, wij zitten nu zo rond de 250k.
Bezetting hier is als volgt 730-12 navullen, 12-13 pauze, dan soms om 13u lossen, maar anders door naar groente en nog wat navullen, ergens tussen 1330 en 1400 uur nieuwe vulling wegwerken.. Dan gaat die om 5 uur naar huis en wordt die overgenomen, af en toe staat er dan nog 1 of 2 karren met een touwtje eromheen. Dan 5-7 en 7-10 nog iemand, die van 7-10 moet ook lege karren en fust klaar zetten voor retouren de volgende ochtend, vuilniszakken vervangen, en flessenband. Colli aantallen beginnen bij 430 ergens maar kunnen op een zaterdag oplopen tot 650

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2014 10:29:01 ]
pi_146981017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:27 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Bezetting hier is als volgt 730-12 navullen, 12-13 pauze, dan soms om 13u lossen, maar anders door naar groente en nog wat navullen, ergens tussen 1330 en 1400 uur nieuwe vulling wegwerken.. Dan gaat die om 5 uur naar huis en wordt die overgenomen, af en toe staat er dan nog 1 of 2 karren met een touwtje eromheen. Dan 5-7 en 7-10 nog iemand, die van 7-10 moet ook lege karren en fust klaar zetten voor retouren de volgende ochtend, vuilniszakken vervangen, en flessenband.
Maar dus grotendeels op de groente afdeling.

Vind dat mijn huidige sm agf te weinig aandacht geeft.
En dan moet ik als tl zorgen dat agf vol blijft _O-
pi_146981035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:28 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Maar dus grotendeels op de groente afdeling.

Vind dat mijn huidige sm agf te weinig aandacht geeft.
En dan moet ik als tl zorgen dat agf vol blijft _O-
Hoort AGF niet gewoon de hele dag bezetting te hebben? Op pauze en bijdraaien na misschien,
pi_146981066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoort AGF niet gewoon de hele dag bezetting te hebben? Op pauze en bijdraaien na misschien,
Tja dat vind ik dus ook maar wij krijgen wel een stuk minder dan jullie. Zo'n 280-340 colli normaal
pi_146981717
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoort AGF niet gewoon de hele dag bezetting te hebben? Op pauze en bijdraaien na misschien,
Natuurlijk niet, AGF is de meest makkelijke afdeling als je collega's hem netjes achterlaten voor elkaar. Is puur een navulproces de gehele dag door. Tussendoor kun je makkelijk een uur andere werkzaamheden verrichten.

Uiteraard in je drukste moment ga uit van 16-19 is vaste bezetting wel belangrijk.

AGF is echt de makkelijkste afdeling binnen AH. Maar zorg dat je alles direct na levering goed uitsplitst en overzicht heb in je magazijn. Bij ons staat alles uitgesplitst op dollies per soort of 'categorie'.
pi_146981735
Gvd man, nieuwe teamleider, gister gebeld om te komen werken, zegt 'ie na afloop "ik zet je uren d'r meteen in, kan je het ook zien op Plaza", nou dan ga ik kijken ook, staat er niks :') 8)7. MOE wordt je ervan.

En lekkere 1e indruk ook.
pi_146981850
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:56 schreef micsonn het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, AGF is de meest makkelijke afdeling als je collega's hem netjes achterlaten voor elkaar. Is puur een navulproces de gehele dag door. Tussendoor kun je makkelijk een uur andere werkzaamheden verrichten.

Uiteraard in je drukste moment ga uit van 16-19 is vaste bezetting wel belangrijk.

AGF is echt de makkelijkste afdeling binnen AH. Maar zorg dat je alles direct na levering goed uitsplitst en overzicht heb in je magazijn. Bij ons staat alles uitgesplitst op dollies per soort of 'categorie'.
Ja is idd een van de makkelijkste afdeling(wel zwaar) en ook de leukste vind ik. Dat sorteren deden we ook maar zoek daar maar eens de tijd voor tegenwoordig.
Gisteren agf man maar tot 15 en later nog iemand 1 uur 16-17 en dan pas weer om 19 een agf man....
Moet ik zorgen als tl dat agf vol blijft :') :')
pi_146981881
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gvd man, nieuwe teamleider, gister gebeld om te komen werken, zegt 'ie na afloop "ik zet je uren d'r meteen in, kan je het ook zien op Plaza", nou dan ga ik kijken ook, staat er niks :') 8)7. MOE wordt je ervan.

En lekkere 1e kennismaking ook.
Ja RenR blijft moeilijk voor sommige tls. Misschien dat GO beter werkt voor ze _O-
pi_146981905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:02 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ja RenR blijft moeilijk voor sommige tls. Misschien dat GO beter werkt voor ze _O-
Werk al meer dan 5 jaar bij AH, als ik ik blind zou vertrouwen op hun "integriteit" en "competenties" miste ik minstens 100 uur in totaal, geheid. In één periode zelfs al eens 10,5 uur gemist, 2 jaar terug.
pi_146981946
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:02 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Werk al meer dan 5 jaar bij AH, als ik ik blind zou vertrouwen op hun "integriteit" en "competenties" miste ik minstens 100 uur in totaal, geheid.
Als je vaak overwerkt gewoon aan het einde van de week samen met een tl kijken of alles erin staat. Of hebben jullie alleen van die gestreste tl's die daar geen tijd voor hebben :')

Was laatst in een andere filiaal, tl was helemaal gestressed omdat er wel 27 containers vers binnen kwamen _O-
pi_146981999
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:04 schreef Kadooosh het volgende:

[..]
Was laatst in een andere filiaal, tl was helemaal gestressed omdat er wel 27 containers vers binnen kwamen _O-
:') :D
pi_146982005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:04 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Als je vaak overwerkt gewoon aan het einde van de week samen met een tl kijken of alles erin staat. Of hebben jullie alleen van die gestreste tl's die daar geen tijd voor hebben :')

Was laatst in een andere filiaal, tl was helemaal gestressed omdat er wel 27 containers vers binnen kwamen _O-
Dat doe ik sowieso, dan maken ze maar tijd en dat weten ze ook :'). Maar het is gewoon fucking irritant dat je er niet vanuit kunt gaan dat je gewoon direct betaald wordt wat je werkt. Dat zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn, en niet dat je er elke keer zelf achteraan moet, kom nou :{w.
pi_146982076
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:31 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Tja dat vind ik dus ook maar wij krijgen wel een stuk minder dan jullie. Zo'n 280-340 colli normaal
Met een omzet van 250k heb je denk ik (afhangende van het AGF aandeel) toch wel zo'n 50-60 uur budget voor agf?

Bij ons is het als volgt: 7-12 vulling, 13-16 kwaliteit, codes, navullen. en dan 18-2130 navullen, storten en groente er uit halen. omzet boven de 3 ton, agf omzet 28k denk ik.
pi_146982225
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dat doe ik sowieso, dan maken ze maar tijd en dat weten ze ook :'). Maar het is gewoon fucking irritant dat je er niet vanuit kunt gaan dat je gewoon direct betaald wordt wat je werkt. Dat zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn, en niet dat je er elke keer zelf achteraan moet, kom nou :{w.
Dat is ook belachelijk. En dat is een ding waar ik mij altijd aan hou. Of ik zet het er direct in of schrijft het op mijn notitieblokje voor later. Anders ga je het geheid een keer vergeten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:09 schreef SausDip het volgende:

[..]

Met een omzet van 250k heb je denk ik (afhangende van het AGF aandeel) toch wel zo'n 50-60 uur budget voor agf?

Bij ons is het als volgt: 7-12 vulling, 13-16 kwaliteit, codes, navullen. en dan 18-2130 navullen, storten en groente er uit halen. omzet boven de 3 ton, agf omzet 28k denk ik.
Weet niet precies wat ons agf aandeel is. Maar ga er maar vanuit dat dit hoog is. We hebben veelal "gezonde" klanten, puur en eerlijk ;).
pi_146982779
Wij zitten met agf ook wel boven de 28k(denk 400 colli)

Agf man werkt doordeweeks van 7-17. Hierin zit iets van anderhalf uur of meer codeboek, half uur of Langer bijdraaien, half uurtje lossen en wat tijd voor afboekingen. De rest van de tijd is de agf man op de afdeling. 15-17 komt er iemand om te helpen met de nieuwe vulling en 17-2015 een ander iemand om alles af te ronden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')