abonnement Unibet Coolblue
pi_147609869
Ja, jammer dat ik zo niet zou weten waar je die worsten hier zou kunnen kopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147611286
Ik heb een tegoedbon van ¤20,- gekregen, ga er zelf geen gebruik van maken. Iemand die ik er blij mee kan maken? Niet geldig op proefbox of fruitbox. Er staat om 'kennis te maken' maar lijkt me toch ook wel dat ie ook werkt als je geen nieuwe klant bent? Sowieso even de moeite waard om te proberen lijkt me?
pi_147612367
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef Sjaam het volgende:
Ik heb een tegoedbon van ¤20,- gekregen, ga er zelf geen gebruik van maken. Iemand die ik er blij mee kan maken? Niet geldig op proefbox of fruitbox. Er staat om 'kennis te maken' maar lijkt me toch ook wel dat ie ook werkt als je geen nieuwe klant bent? Sowieso even de moeite waard om te proberen lijkt me?
Al die bonnen en aanbiedingen komen natuurlijk allemaal op hetzelfde neer :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147612666
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ja, jammer dat ik zo niet zou weten waar je de worsten hier zou kunnen kopen.
Voor Isa en andere worstliefhebbers :Y) http://www.brandtenlevie.nl/verkoop/

Tja, ik lurk hier al een tijdje en lees dat jullie best enthousiast zijn.
Ik heb nu 4 cadeaukaarten van 20 euro staan.
Die zullen wel verlopen zijn of slechts eenmaal te gebruiken vanaf hetzelfde ip adres ???
Even wachten tot er weer een ritme in de week zit, in 2015 ws.
pi_147612785
http://www.webwinkelweblo(...)ofresh-negatief.html

Just saying.. ik begin er niet aan.
  maandag 15 december 2014 @ 20:09:02 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_147612828
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef Sjaam het volgende:
Ik heb een tegoedbon van ¤20,- gekregen, ga er zelf geen gebruik van maken. Iemand die ik er blij mee kan maken? Niet geldig op proefbox of fruitbox. Er staat om 'kennis te maken' maar lijkt me toch ook wel dat ie ook werkt als je geen nieuwe klant bent? Sowieso even de moeite waard om te proberen lijkt me?
Alleen op de eerste doos als je een abonnement neemt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_147615046
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Snoepje5 het volgende:
http://www.webwinkelweblo(...)ofresh-negatief.html

Just saying.. ik begin er niet aan.
Is een artikel van twee jaar geleden, meeste ervan is achterhaald.
  maandag 15 december 2014 @ 21:47:30 #208
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147618295
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef Bleie het volgende:

[..]

Is een artikel van twee jaar geleden, meeste ervan is achterhaald.
Dat dus. Wel mooi om te zien dat ze zoveel veranderingen hebben doorgevoerd :) Nu nog (net zoals in het buitenland) 2 flexibele gerechten :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 15 december 2014 @ 23:39:13 #209
208890 June.
Seriously?
pi_147622955
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef Snoepje5 het volgende:
http://www.webwinkelweblo(...)ofresh-negatief.html

Just saying.. ik begin er niet aan.
Die ene review van een jaar geleden zegt jou meer dan al deze lovende reacties in dit topic? :?
Shine bright like a diamond.
pi_147623379
We hebben het nu 11 weken, maar op de een of andere manier begin ik toch de smaak wat zat te worden. Gek hè.
Alweer parelcouscous/gerst etc, altijd weer rucola, pompoen om de week. Ik weet niet wat dat is, maar de laatste tijd staat mijn mond er opeens niet meer naar.
Mss even wat minderen...
Make my day!
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:54:26 #211
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147632136
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef agter het volgende:
We hebben het nu 11 weken, maar op de een of andere manier begin ik toch de smaak wat zat te worden. Gek hè.
Alweer parelcouscous/gerst etc, altijd weer rucola, pompoen om de week. Ik weet niet wat dat is, maar de laatste tijd staat mijn mond er opeens niet meer naar.
Mss even wat minderen...
Herkenbaar :Y Ik had hem ook om die reden een week of 4 stopgezet. Nu heb ik weer de box van volgende week besteld.
Wel even wennen, moest ik ineens zelf bedenken wat we gingen eten :9 en de basisdingen zoals aardappels en pasta en rijst weer in huis halen.
Had besloten dat ik volgende week lui zou zijn :+ , dus de box maar weer besteld
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:00:12 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147632274
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef agter het volgende:
We hebben het nu 11 weken, maar op de een of andere manier begin ik toch de smaak wat zat te worden. Gek hè.
Alweer parelcouscous/gerst etc, altijd weer rucola, pompoen om de week. Ik weet niet wat dat is, maar de laatste tijd staat mijn mond er opeens niet meer naar.
Mss even wat minderen...
Nope, heel erg herkenbaar. Haalde de doos zaterdag leeg en het was weer veel van hetzelfde. Heb besloten hem ook even 2 weken (of misschien langer) stop te zetten. Wel zuur, want nu moet ik zelf weer gaan bedenken wat ik moet gaan eten + boodschappen doen. Maar merk ook dat het me een beetje begint tegen te staan :@ Tenzij ze echt een box hebben die ik wel graag zou willen, dan bestel ik hem.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:31:48 #213
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_147633028
Hej een HF topic! Leuk!

Wij doen het nu al zo'n 1,5 met erg veel plezier! Iedere week weer een doos op de keukentafel.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_147633882
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Voor Isa en andere worstliefhebbers :Y) http://www.brandtenlevie.nl/verkoop/

Had ik inderdaad maanden terug gekeken, er is hier 1 verkoop punt waar ze maar 1 smaak verse worst hebben en ingevroren :( Maar ga binnenkort weer eens langs, wellicht hebben ze meer.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_147633988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nope, heel erg herkenbaar. Haalde de doos zaterdag leeg en het was weer veel van hetzelfde. Heb besloten hem ook even 2 weken (of misschien langer) stop te zetten. Wel zuur, want nu moet ik zelf weer gaan bedenken wat ik moet gaan eten + boodschappen doen. Maar merk ook dat het me een beetje begint tegen te staan :@ Tenzij ze echt een box hebben die ik wel graag zou willen, dan bestel ik hem.
Ik herken het ook wel. Vanwege alle feestdagen en andere verplichtingen hebben wij de box nu even twee weken op pauze staan, en eigenlijk vind ik dat ook wel weer lekker (al is het wel even schakelen om weer alles zelf te bedenken...).
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 13:14:22 #216
5428 crew  miss_sly
pi_147634181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:07 schreef Bleie het volgende:

[..]

Ik herken het ook wel. Vanwege alle feestdagen en andere verplichtingen hebben wij de box nu even twee weken op pauze staan, en eigenlijk vind ik dat ook wel weer lekker (al is het wel even schakelen om weer alles zelf te bedenken...).
Wij hebben een jaar ongeveer non-stop de box gehad. Daarna hebben we wat kritischer gekeken: we willen in minstens 2 van de 3 dingen die we afnemen echt zin hebben, anders doen we het niet.
We hebben bovendien bewust ook maar de box voor 3 dagen, omdat we ook ruimte willen hebben voor onze eigen dingetjes, een keer uit eten, gewoon brood of pannenkoeken eten, etc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_147634219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben een jaar ongeveer non-stop de box gehad. Daarna hebben we wat kritischer gekeken: we willen in minstens 2 van de 3 dingen die we afnemen echt zin hebben, anders doen we het niet.
We hebben bovendien bewust ook maar de box voor 3 dagen, omdat we ook ruimte willen hebben voor onze eigen dingetjes, een keer uit eten, gewoon brood of pannenkoeken eten, etc.
Ja, ik denk dat wij in januari ook weer naar 3 dagen gaan, ipv 5. Hangt nog een beetje van mijn werkrooster af. Als dat net zo idioot druk is af de afgelopen maanden, dan is 5 dagen toch wel heel praktisch.
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:55:28 #218
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147653078
Ik smul ook iedere week van de updates + reacties op hun fb-pagina. Vooral als ze gaan vragen naar het favoriete gerecht van die week O+ :@

quote:
Van mijn eigen bereide eten daar geniet ik van en niet anders
quote:
Witlof en noedels waren het allerlekkerst! De rest viel voor ons wat tegen helaas. Een box met alleen vlees zou voor ons ook ideaal zijn. Mijn man lust geen vis dus er blijft altijd een visje over die zich onderhand opstapelen in de vriezer
Kan er niet tegen als mensen zeggen geen "vis" te lusten :') Of de mensen die geen worst/vlees kunnen bakken en zeuren dat het droog is :D

Zelf hebben we nu een paar maanden de 5 dagen box gehad, maar een aantal keren is het eigenlijk net een gerecht teveel voor onze weken. Vaak genoeg dat mijn vriend en ik niet samen kunnen eten of dat we in de stad iets willen eten om uit huis te zijn en dan kan dat niet altijd omdat je thuis nog ingrediënten hebt liggen.
Dus waarschijnlijk dat we overstappen op de 3 dagen box, behalve als we alle vijf de gerechten heerlijk vinden.
吴 曼 迪
pi_147677769
Wij eten vandaag de parelcouscous met rucola enzo, terwijl we gister nog de parelcouscous van vorige week, beetje teveel van het goede eigenlijk..

Vorige week voor het eerst gehad dat we allebei een gerecht echt heel vies vonden: die boekweitnoedels.. Hebben het na een paar happen weggegooid en een pizza gehaald..
pi_147678275
De eerste box van 2015
https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W01

Let op! I.v.m. de feestdagen kun je in week 52 niet zoals gewoonlijk t/m woensdag wijzigingen doorgeven, maar t/m dinsdag 23 december.
  woensdag 17 december 2014 @ 19:30:09 #221
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147678725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef Trusten het volgende:
De eerste box van 2015
https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2015-W01

Let op! I.v.m. de feestdagen kun je in week 52 niet zoals gewoonlijk t/m woensdag wijzigingen doorgeven, maar t/m dinsdag 23 december.
Ah ziet er allemaal wel lekker uit, alleen die orzo is niet zo mijn favoriet.

Ik zou willen dat ze eens aan keuzemenu's begonnen, dat zou het een stuk leuker maken ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_147679917
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:55 schreef megamandy het volgende:
Vaak genoeg dat mijn vriend en ik niet samen kunnen eten of dat we in de stad iets willen eten om uit huis te zijn en dan kan dat niet altijd omdat je thuis nog ingrediënten hebt liggen.
ik eet avondeten gewoon als ontbijt als ik nog over heb, lekker gevuld de dag beginnen.
pi_147718615
Boh, die parelcouscous was lekker! Echt de juiste maaltijd voor het juiste moment op een of andere manier.

Is het nou de bedoeling dat de parelcouscous drookookte? Ik heb de deksel er even afgehaald omdat het wel erg soepig bleef. Uiteindelijk hadden we een couscous in dikke saus over :Y)
Spoilers!
pi_147718945
Hier het Libanees platbrood gegeten, was wel lekker maar vooral het brood was nogal veel (3 broodjes p.p.). En de extra tip om knoflook door de yoghurt te doen is een welkome
pi_147718985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef Trusten het volgende:
Hier het Libanees platbrood gegeten, was wel lekker maar vooral het brood was nogal veel (3 broodjes p.p.). En de extra tip om knoflook door de yoghurt te doen is een welkome
Vond ik ook idd, ik had knoflook + wat limoensap door turkse yoghurt gedaan, vond het heerlijk :9
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_147744450
Het kan vast geen kwaad om komkommer en cherrytomaat door de sla bij het platbrood te doen neem ik aan?
Spoilers!
pi_147749591
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het kan vast geen kwaad om komkommer en cherrytomaat door de sla bij het platbrood te doen neem ik aan?
Nope zeker niet
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:16:55 #228
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147750759
Ik was bang voor de andijvie, wel nog zelf een jus erbij gemaakt maar het was lekker :D
Had ik echt niet verwacht.
吴 曼 迪
pi_147754419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nope zeker niet
Ik had uiteindelijk geen zin in koude groente maar heb er feta door gedaan. Best lekker, beetje eenzijdig qua smaak zonder knoflook en feta.
Spoilers!
pi_147771080
net voor het eerst een doos ontvangen, heb nog nooit zoveel groenten in huis gehad. of zo'n volle koelkast uberhaupt. ben benieuwd.
pi_147771696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
net voor het eerst een doos ontvangen, heb nog nooit zoveel groenten in huis gehad. of zo'n volle koelkast uberhaupt. ben benieuwd.
Ja, leuk hè!
Make my day!
pi_147775590
Ik vind de hoeveelheid groente juist vaak tegenvallen per maaltijd.
Spoilers!
pi_147792310
Vandaag de nieuwe box gehad. Vond de zalm er wat klein uitzien, dus op de weegschaal gelegd:
167 gram voor 2 personen.
Ben benieuwd naar de rest van de maaltijd. Mss valt het mee. :)
Make my day!
  zondag 21 december 2014 @ 13:27:21 #234
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147798855
Ligt het aan mij of hebben ze 'mijn favorieten' uit de website gesloopt?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 21 december 2014 @ 18:52:52 #235
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147811729
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind de hoeveelheid groente juist vaak tegenvallen per maaltijd.
Uhhhh :o ik vind het altijd zo verschrikkelijk veel. We bestellen nu express de 2 persoonbox, voorheen de 3 persoons maar ik moest zoveel groenten weggooien vond ik gewoon zonde.
Nu zijn we met 2 volwassenen en 1 3-jarige dus 2 persoons is genoeg.

Ik vond het zalmgerecht heerlijkkkkkk :Y) Ik heb de sperziebonen wel gekookt want 8 minuten bakken daar worden ze volgens mij niet zacht genoeg van, en ik hou niet van harde sperziebonen.
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:27 schreef Maraca het volgende:
Ligt het aan mij of hebben ze 'mijn favorieten' uit de website gesloopt?
Oh balen, ik zie het ook niet meer staan. Wel vervelend hoor want in de weken dat ik geen box afnam maakte ik vaak die recepten nog een keer.
Zouden ze het daarom hebben gedaan? ;) zodat me maar de box blijven bestellen :+
Rayen 2½ jaar!
pi_147815101
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Uhhhh :o ik vind het altijd zo verschrikkelijk veel. We bestellen nu express de 2 persoonbox, voorheen de 3 persoons maar ik moest zoveel groenten weggooien vond ik gewoon zonde.
Nu zijn we met 2 volwassenen en 1 3-jarige dus 2 persoons is genoeg.

Ik vond het zalmgerecht heerlijkkkkkk :Y) Ik heb de sperziebonen wel gekookt want 8 minuten bakken daar worden ze volgens mij niet zacht genoeg van, en ik hou niet van harde sperziebonen.

[..]

Oh balen, ik zie het ook niet meer staan. Wel vervelend hoor want in de weken dat ik geen box afnam maakte ik vaak die recepten nog een keer.
Zouden ze het daarom hebben gedaan? ;) zodat me maar de box blijven bestellen :+
Ja, die gravlax was echt heel lekker! Zelfs mijn drie jarige heeft er goed van gegeten.
Make my day!
pi_147816703
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Uhhhh :o ik vind het altijd zo verschrikkelijk veel. We bestellen nu express de 2 persoonbox, voorheen de 3 persoons maar ik moest zoveel groenten weggooien vond ik gewoon zonde.
Nu zijn we met 2 volwassenen en 1 3-jarige dus 2 persoons is genoeg.
Echt? Wij hebben ook de tweepersoons maar ik denk dat ik er vaker groente aan toe ga voegen. Ik vind 300g andijvie voor 2 personen echt te weinig. Of 1 aubergine en een paar tot moes gekookte tomaten bij de couscous. Of 1 prei en twee tomaten bij de visstoof.

Ik vond die gravad lax er ook goed uitzien maar wij hebben geen box deze week helaas.
Spoilers!
pi_147816936
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Echt? Wij hebben ook de tweepersoons maar ik denk dat ik er vaker groente aan toe ga voegen. Ik vind 300g andijvie voor 2 personen echt te weinig. Of 1 aubergine en een paar tot moes gekookte tomaten bij de couscous. Of 1 prei en twee tomaten bij de visstoof.

Ik vond die gravad lax er ook goed uitzien maar wij hebben geen box deze week helaas.
Huh? Bij die visstoof zat bij mij ook nog een zak witte kool. En ook hadden we geen 300 Gr andijvie, maar meer.
Is het niet gewoon een beetje wat het voedingscentrum voorschrijft?
Overigens zie ik dat wij morgen (noedelsoep) 300 gram groente p.p. hebben. Ik vind dat echt veel. Maar wellicht zijn jullie meer gewend, dat kan natuurlijk. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door agter op 21-12-2014 20:54:21 ]
Make my day!
pi_147817325
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 20:47 schreef agter het volgende:

[..]

Huh? Bij die visstoof zat bij mij ook nog een zak witte kool. En ook hadden we geen 300 Gr andijvie, maar meer.
Is het niet gewoon een beetje wat het voedingscentrum voorschrijft?
Bedoelde de visstoof met heek vorige week ;) Die kool was lekker veel inderdaad.

Voedingscentrum schrijft volgens mij 200g pp voor. Maar goed, ik vind groente ook het lekkerst van de maaltijd en eet het altijd veel.
Spoilers!
pi_147817849
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bedoelde de visstoof met heek vorige week ;) Die kool was lekker veel inderdaad.

Voedingscentrum schrijft volgens mij 200g pp voor. Maar goed, ik vind groente ook het lekkerst van de maaltijd en eet het altijd veel.
Die visstoof van vorige week zat ook nog een grote paprika bij, toch?
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, als je gek op groente bent, is het soms te weinig. Ik hoor dezelfde klacht van mensen die gek op vlees zijn, dat ze de vleesporties te klein vinden.

Mijn man is een koolhydraten-junkie (wielrenner), en vindt het altijd veel te weinig pasta. Haha! Wij rekenen voor hem al bijna 120 gram pasta per maaltijd (wat ik weer bizar veel vind).
Make my day!
pi_147818698
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef agter het volgende:

[..]

Die visstoof van vorige week zat ook nog een grote paprika bij, toch?
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, als je gek op groente bent, is het soms te weinig. Ik hoor dezelfde klacht van mensen die gek op vlees zijn, dat ze de vleesporties te klein vinden.

Mijn man is een koolhydraten-junkie (wielrenner), en vindt het altijd veel te weinig pasta. Haha! Wij rekenen voor hem al bijna 120 gram pasta per maaltijd (wat ik weer bizar veel vind).
Oh, volgens mij had ik die paprika dan gemist :D

Ik vind 120g pasta niet zo veel. Zo'n pak verse pasta van AH is 250g en dat eten we samen wel op. Ik eet ook wel vrij veel moet ik zeggen. Maar ik eet 's avonds verder niets meer.

Ach, het is ook nooit voor iedereen allemaal goed. Ik ben tot nu toe erg tevreden over HF. Veel variatie, creatieve maar toch simpele maaltijden ^O^
Spoilers!
pi_147819172
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, volgens mij had ik die paprika dan gemist :D

Ik vind 120g pasta niet zo veel. Zo'n pak verse pasta van AH is 250g en dat eten we samen wel op. Ik eet ook wel vrij veel moet ik zeggen. Maar ik eet 's avonds verder niets meer.

Ach, het is ook nooit voor iedereen allemaal goed. Ik ben tot nu toe erg tevreden over HF. Veel variatie, creatieve maar toch simpele maaltijden ^O^
Verse pasta, ja, dat weegt zwaarder dan droge pasta. 120 gram droge pasta is redelijk wat. :) bijna anderhalf keer wat het voedingscentrum voorschrijft. Voor mij te veel. :)
HF rekent 80 of 90 gram droge pasta p.p., volgens mij.
Make my day!
pi_147820515
Oh ja, goed punt ;)
Spoilers!
  zondag 21 december 2014 @ 22:04:00 #244
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147821178
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]

Oh balen, ik zie het ook niet meer staan. Wel vervelend hoor want in de weken dat ik geen box afnam maakte ik vaak die recepten nog een keer.
Zouden ze het daarom hebben gedaan? ;) zodat me maar de box blijven bestellen :+
Dat was ook de reden waarom ik ze zocht :+ Heb even geen box, maar had wel inspiratie nodig :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147847607
wow die bulgur met pompoen is verrassend lekker :9~

ook weer iets dat ik uit mezelf nooit zou koken
  maandag 22 december 2014 @ 19:12:10 #246
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147850775
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wow die bulgur met pompoen is verrassend lekker :9~

ook weer iets dat ik uit mezelf nooit zou koken
Ah ik ben benieuwd, ben nooit zo weg van die bulgur.

Vandaag hadden wij de soep, mmm wel lekker maar niet opzienbarend. Het vult maar ik zou het geen tweede keer maken.
Rayen 2½ jaar!
pi_147851016
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:12 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ah ik ben benieuwd, ben nooit zo weg van die bulgur.

Vandaag hadden wij de soep, mmm wel lekker maar niet opzienbarend. Het vult maar ik zou het geen tweede keer maken.
Ja, hadden wij ook vanavond.
Vond het een beetje een goedkoop soepje.
Make my day!
  maandag 22 december 2014 @ 20:42:59 #248
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147854239
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 19:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, hadden wij ook vanavond.
Vond het een beetje een goedkoop soepje.
Ja en dan nog zoeken naar de kip :+

De box van volgende week neem ik helaas maar niet, het enigste aantrekkelijke gerecht vind ik dat pastagerecht.
Helaas moet ik zelf weer mijn hersens laten kraken wat we weer moeten eten. :'(
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 24 december 2014 @ 17:46:53 #249
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147925242
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wow die bulgur met pompoen is verrassend lekker :9~

ook weer iets dat ik uit mezelf nooit zou koken
Nou inderdaad, normaal nooit zo gek van bulgur maar hier vond ik het heel lekker bij.
En ik vond het een lekker maaltje. Als ik dit recept op internet zou zijn tegengekomen, nooit in geen 100 jaar zou ik het klaarmaken.
Zo zie je maar, je eet nog eens wat anders ;)
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 25 december 2014 @ 16:48:18 #250
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147953331
Jaaaa wie gaat er hier straks het kerstdiner van HelloFresh klaarmaken? *O*
Uh ikke niet :+
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')