abonnement Unibet Coolblue
pi_146850700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo, hij zegt toch zelf dat hij het prima vindt om te doen, geeft toch zelf niet aan dat hij er niet van houdt?
Mag je ook al niet vragen om iets waarvan iemand zelf zegt er geen probleem mee te hebben?
Egocentrisch. Als hij zou zeggen dat die het absoluut niet zou willen zou ik het niet vragen. Plus aan de andere kant vind ik ook dat de man wel eens iets extra's mag doen :p alsof ik het pijpen altijd even lekker vind. Maar ik geniet ervan als hij geniet
pi_146850712
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:56 schreef SuperFood het volgende:

[..]

nee. likken alleen als je het krijgt en anders het er niet over hebben.
Mijn man zou het erg jammer vinden als ik nooit meer om dat soort dingen vraag, net zoals ik het heerlijk vindt als hij om dingen vraagt. Lekker actief met elkaar ipv zoutzakken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146850792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn man zou het erg jammer vinden als ik nooit meer om dat soort dingen vraag, net zoals ik het heerlijk vindt als hij om dingen vraagt. Lekker actief met elkaar ipv zoutzakken.
Wat een rot sexleven zou je hebben als je niet meer aan kan geven wat je graag wilt zeg... Niemand kan gedachte lezen en je zou dan dus nooit exact hebben waar jij op t moment zin in hebt.
  donderdag 20 november 2014 @ 20:02:05 #79
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146850830
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Wat een rot sexleven zou je hebben als je niet meer aan kan geven wat je graag wilt zeg... Niemand kan gedachte lezen en je zou dan dus nooit exact hebben waar jij op t moment zin in hebt.
Je hebt dus een rot sexleven.

Als de vrouw erom vraagt kan ze het krijgen :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146850875
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt dus een rot sexleven.

Als de vrouw erom vraagt kan ze het krijgen :9~
Oh nee hoor zeker niet. Mijn vriend doet voor de rest vrijwel alles en er is zat wat ik dus nog kan aangeven graag te willen op dat moment.
Alleen om likken zeur ik niet snel omdat hij het echt niets vind.
pi_146850903
grietje222, ik wil alleen nog zeggen dat t geven en nemen is en je vriend nogal egoïstisch klinkt..

Gewoon volgende x als je gaat neuken vragen van wil je me beffen? En als hij nee zegt misschien een x gewoon stoppen met de seks. Of hem iig niet meer pijpen als hij t vraagt. Is toch niet erg om een beetje op je strepen te staan? Hij denkt er wel erg makkelijk over.. en jij maakt t hem ook wel erg makkelijk. Je hebt praten geprobeerd, misschien luistert hij wel als je een keer niet op zn genotsknots sabbelt ;)
pi_146850926
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:04 schreef JedimindhaX het volgende:
grietje222, ik wil alleen nog zeggen dat t geven en nemen is en je vriend nogal egoïstisch klinkt..

Gewoon volgende x als je gaat neuken vragen van wil je me beffen? En als hij nee zegt misschien een x gewoon stoppen met de seks. Of hem iig niet meer pijpen als hij t vraagt. Is toch niet erg om een beetje op je strepen te staan? Hij denkt er wel erg makkelijk over.. en jij maakt t hem ook wel erg makkelijk. Je hebt praten geprobeerd, misschien luistert hij wel als je een keer niet op zn genotsknots sabbelt ;)
Daar heb ik mezelf dan ook mee he ;) want ik vind sex boeiender als hij hoor
pi_146850961
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:05 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Daar heb ik mezelf dan ook mee he ;) want ik vind sex boeiender als hij hoor
Nouja, t pijpen dan. Je zegt net zelf dat je t ook niet altijd even boeiend vindt maar dat je geniet als hij geniet. Dat dan een x achterwege laten als hij t vraagt. En ik durf te wedden dat hij t net zo boeiend vindt als hij t niet meer of minder krijgt :P
pi_146850996
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nouja, t pijpen dan. Je zegt net zelf dat je t ook niet altijd even boeiend vindt maar dat je geniet als hij geniet. Dat dan een x achterwege laten als hij t vraagt. En ik durf te wedden dat hij t net zo boeiend vindt als hij t niet meer of minder krijgt :P
Dan wordt het dus ongeveer zo..
Zin in sex? Ja? Hoppa erin.

Dat noem ik geen sex hoor :p kan je toch niet van genieten
pi_146851042
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:08 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Dan wordt het dus ongeveer zo..
Zin in sex? Ja? Hoppa erin.

Dat noem ik geen sex hoor :p kan je toch niet van genieten
Maar jij geniet ook niet optimaal nu, toch? Is t dan niet beter om een tijdje zelf wat minder te genieten om er uiteindelijk je voordeel mee te doen op de lange termijn?

Zie je jezelf de rest v je leven samen zijn met hem? Dan word je dus de rest van je leven amper gebeft als er niks verandert.. wil je dat echt?
pi_146851073
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Maar jij geniet ook niet optimaal nu, toch? Is t dan niet beter om een tijdje zelf wat minder te genieten om er uiteindelijk je voordeel mee te doen op de lange termijn?

Zie je jezelf de rest v je leven samen zijn met hem? Dan word je dus de rest van je leven amper gebeft als er niks verandert.. wil je dat echt?
Wil ik dat? Tuurlijk niet.
Maar als hij het echt zo vervelend vind is het voor mij ook niet genieten he
pi_146851132
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:12 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Wil ik dat? Tuurlijk niet.
Maar als hij het echt zo vervelend vind is het voor mij ook niet genieten he
Maar is het dan wel iemand waar je jezelf oud mee ziet worden? Hm. Nouja. Ik ken je relatie verder niet natuurlijk hoor. Maar zou voor mij persoonlijk wel een breekpunt zijn als t niet zou veranderen, zoiets, denk ik.
pi_146851181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Maar is het dan wel iemand waar je jezelf oud mee ziet worden? Hm. Nouja. Ik ken je relatie verder niet natuurlijk hoor. Maar zou voor mij persoonlijk wel een breekpunt zijn als t niet zou veranderen, zoiets, denk ik.
Voor mij niet hoor. Ik ben heel blij met de relatie die wij hebben. En de sex is ook heerlijk. Als hij wensen zou hebben die ik echt niet wil, zou ik het ook zwaar balen vinden als die me daarvoor zou dumpen. Beetje oneerlijk als de rest wel top is. Krijg ik zowiezo spijt van
pi_146851245
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:16 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Voor mij niet hoor. Ik ben heel blij met de relatie die wij hebben. En de sex is ook heerlijk. Als hij wensen zou hebben die ik echt niet wil, zou ik het ook zwaar balen vinden als die me daarvoor zou dumpen. Beetje oneerlijk als de rest wel top is. Krijg ik zowiezo spijt van
Hm, ja. Fair enough. Ik ben zelf gewoon nogal snel klaar met mensen als ik niet terugkrijg wat ik erin stop. Als ik een vriendin zou hebben die wel altijd gebeft zou willen worden maar mij niet zou willen pijpen zou dat wel een probleem vormen :P Althans, in mijn geval eerlijk gezegd niet, want ik houd niet van pijpen, maargoed :') principekwestie :7
pi_146851358
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Hm, ja. Fair enough. Ik ben zelf gewoon nogal snel klaar met mensen als ik niet terugkrijg wat ik erin stop. Als ik een vriendin zou hebben die wel altijd gebeft zou willen worden maar mij niet zou willen pijpen zou dat wel een probleem vormen :P Althans, in mijn geval eerlijk gezegd niet, want ik houd niet van pijpen, maargoed :') principekwestie :7
Achja zoals eerder gezegd. Elke relatie heeft minpunten. Het is maar net hoe erg je ze vind he
pi_146851411
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Achja zoals eerder gezegd. Elke relatie heeft minpunten. Het is maar net hoe erg je ze vind he
Dan heeft dit topic iig nog als functie gehad om jou te laten inzien dat je het ook weer niet zo erg vindt, uiteindelijk, I guess :P
pi_146851508
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:24 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dan heeft dit topic iig nog als functie gehad om jou te laten inzien dat je het ook weer niet zo erg vindt, uiteindelijk, I guess :P
Haha en goed om te weten dat er hier op fok allemaal likkers zitten :p
pi_146852257
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Je heb er al een tijdje over gedacht of niet ;) interessante theorie. Toch heeft hij niet te klagen over hoe ik pijp, en "pijp ik dat er toch echt niet uit". Heb jaren gehoopt dat het wel kwam.
Maar veel dingen die voorheen not done voor hem waren doet die nu ook graag.
Ik heb niet zoveel vriendinnetjes gehad dat je van een representatieve steekproef kunt spreken, maar voor mij is het altijd graag of niet geweest, en dan merk je dat vrouwen zelf hun grenzen gaan opzoeken en overschrijden. Mannen zullen ook veranderlijk zijn, alleen beffen is wel heel heftig als je het niet echt lekker vindt lijkt me.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij aan het beeld komt dat er 20 jaar geleden amper werd gebeft, want ik herken het totaal niet en was toen echt al seksueel actief en verreweg de meeste van mijn vrienden/vriendinnen ook. Er werd toen ook gewoon gebeft, was echt niet abnormaler dan nu. Orale seks "hoorde" toen ook een beetje.
Ik zeg niet dat er amper gebeft werd, ik zeg dat het toen veel normaler was om dat gewoon helemaal niet te doen dan nu. Ik denk dat zo'n beetje de helft van mijn vrienden daar niet aan deed. De vrouwen waar ik het mee deden vaak ook wel aan oraal, maar waren lang niet altijd gewend op gebeft te worden en er zit waarschijnlijk ook nog wel een soort zoekt soort factor in. De seksueel erg actieven zijn toch ook vaak degenen met een flink libido en weinig preutsheid.

Dus ik heb wel degelijk de indruk dat door alle media e.d. het veranderd is van een persoonlijke voorkeur van wel of niet in iets wat standaard bij seks zou horen. En ik zie en lees onder andere hier ook wel eens wat waarbij ik denk als je alleen maar een beetje met het puntje van tong over de clitoris heen gaat dan ben je gewoon geen echte beffer en doe je het alleen maar omdat je vindt dat het erbij hoort. .

quote:
Maar goed, iemand kan er niet van houden, dat is opzich geen probleem. Wel erg raar dat hij er niet over wil praten, gewoon wil aangeven wat er dan is. Misschien komt dat niet veel verder dan ik hou er gewoon niet van, maar dat is beter dan net doen alsof je het prima vindt, maar het niet te doen terwijl je weet dat iemand het graag zou willen. Geef dan wat zekerheid erover iig.
Misschien heeft hij het idee dat het moet omdat zij wel pijpt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146852338
Hoezo staat pijpen tegen over beffen? Het is toch veel logischer om rimmen hier tegen over te zetten.....

ik rim jou niet als jij mij niet beft....

Prima dan rim je niet... en ga nu maar verder met pijpen.
nee echt niet !
pi_146852398
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Hoezo staat pijpen tegen over beffen? Het is toch veel logischer om rimmen hier tegen over te zetten.....

ik rim jou niet als jij mij niet beft....

Prima dan rim je niet... en ga nu maar verder met pijpen.
Zei ik dat het er tegenover stond dan?
pi_146853701
Ik zou er toch nog eens over proberen. Te praten hoor. Want zijn verhaal strookt niet met zijn acties.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146853934
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou er toch nog eens over proberen. Te praten hoor. Want zijn verhaal strookt niet met zijn acties.
Waarom vind je dat?
pi_146854638
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef grietje222 het volgende:

[..]

Waarom vind je dat?
Hij zegt ik vind het niet erg maar je moet er om vragen en als je er om vraagt us het zuchten en steunen. Vind je dat zelf ook niet een beetje raar en niet met elkaar stroken? Hij lult uit zijn nek.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146854769
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij zegt ik vind het niet erg maar je moet er om vragen en als je er om vraagt us het zuchten en steunen. Vind je dat zelf ook niet een beetje raar en niet met elkaar stroken? Hij lult uit zijn nek.
Wat ik dus denk is dat hij het gewoon niet lekker vind, en dat niet wilt zeggen omdat die dan bang is dat ik mij dat persoonlijk aantrek en onzeker erover wordt.
pi_146860566
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:37 schreef grietje222 het volgende:
Mijn vriend en ik wonen nu iets langer als 2 jaar samen. De sex is prima. Alleen likt hij mij niet, terwijl ik hem 2 a 3 keer per week voor de sex pijp.
In onze gehele relatie heeft hij mij 4 keer gelikt, en dat is wanneer ik erom had gezeurd.
En erom vragen maakt het nou niet bepaald sexy :p

Ik ben gewoon schoon daar beneden, en geschoren dus dat kunnen geen smoesjes zijn.

Zijn er meerdere mannen die er echt niet van houden, en WAAROM niet?
Misschien dat je ondanks hygiene alsnog een onaangename smaak of geur hebt, een onaantrekkelijke vagina hebt, of het is simpelweg niet zijn ding.

Alle drie die punten valt weinig aan te doen, dus het is kiezen of delen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')