abonnement Unibet Coolblue
pi_146842959




Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2015 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!



ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base





PC System Requirements
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space


Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html


Children of the night. What music they make.
pi_146842989
Veelsteveel Ajacieden hier! Sta op en begin de rebellie tegen de Godenzonen!

HUP CAMBUUR *O*
Children of the night. What music they make.
pi_146843061
AJAX _O_
pi_146843098
Vorig seizoen nog Bayern, Man City en Roma. Nu wat gunstiger geloot: Wederom Bayern, Celtic en Young Boys. Moet kunnen. :)
pi_146843116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:34 schreef Leonos het volgende:
AJAX _O_
Speelde jij niet Popo?
Children of the night. What music they make.
pi_146843137
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef Funzel het volgende:
Vorig seizoen nog Bayern, Man City en Roma. Nu wat gunstiger geloot: Wederom Bayern, Celtic en Young Boys. Moet kunnen. :)
Die laatste 2 moet je kunnen hebben, uit en thuis.
Children of the night. What music they make.
pi_146843159
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die laatste 2 moet je kunnen hebben, uit en thuis.
Ja daarom. Had het geluk dat ik als tweede geplaatst was.
pi_146843226
Kut wedstrijden die je speelt tegen de nummer 17 in de competitie vlak voor een belangrijk Europees duel. Altijd raak je daar een belangrijke speler kwijt. :(

Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146843257
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Kut wedstrijden die je speelt tegen de nummer 17 in de competitie vlak voor een belangrijk Europees duel. Altijd raak je daar een belangrijke speler kwijt. :(
Ik stel dan meestal wat reserves op.
pi_146843262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:37 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ja daarom. Had het geluk dat ik als tweede geplaatst was.
Ik had opeens uit gewonnen tegen Barca, in Camp Nou. Uitverkocht huis, altijd lekker als je onverwachts 3 extra punten pakt _O_
Children of the night. What music they make.
pi_146843302
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Speelde jij niet Popo?
Jos de Groot :)
pi_146843326


Kampioenschap vieren in maart. _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146843350
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Kut wedstrijden die je speelt tegen de nummer 17 in de competitie vlak voor een belangrijk Europees duel. Altijd raak je daar een belangrijke speler kwijt. :(

[ afbeelding ]

Ik heb dat meestal met een speler die, of net erin is gekomen, of 1 minuut voor het einde van de wedstrijd, geblesseerd raakt. Ik word er niet goed van. Dus ik heb nu voor de belangrijkste spelers een 3e invaller rondlopen die in de Reserves speelt.
Children of the night. What music they make.
pi_146843362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

Jos de Groot :)
Nog steeds? Post dan eens heul gauw in het Popotopic ~O>
Children of the night. What music they make.
pi_146843385
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]

Kampioenschap vieren in maart. _O_
Is die Turkse competitie wat?
Children of the night. What music they make.
pi_146843457
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Is die Turkse competitie wat?
Ik kan er wel van genieten ja, maar als het gat steeds groter wordt zo gaat het toch eentonig worden denk ik. Ik wil vooral Europese successen behalen en de financiën verbeteren.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146843566
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Ik kan er wel van genieten ja, maar als het gat steeds groter wordt zo gaat het toch eentonig worden denk ik. Ik wil vooral Europese successen behalen en de financiën verbeteren.
Hier hetzelfde. Ben al zo'n 8x op rij kampioen geworden van NL, maar in de beker wil het nog niet echt lukken. Europees gezien gaat t wel goed, ik overleef standaard de CL groepsfase tegen grootmachten als Barca, RM, PSG, City en Utd., en vorig seizoen haalde ik de halve finale. En 3 seizoenen geleden haalde ik mn eerste Europese prijs binnen, namelijk de EL. Maar ik wil de CL in handen hebben!
Children of the night. What music they make.
pi_146843576


Gaat verrassend goed, helaas de afgelopen paar wedstrijden het een beetje laten liggen tegen twee/drie laagvliegers want ik deed volop bovenin mee.



Inmiddels word ik zelfs gek van al die sollicitatieverzoeken van Championship/League 1 clubs en bij zowel AZ, FC Utrecht en FC Groningen werd ik gepolst.
- Met zuidelijke groet -
pi_146843656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Ben al zo'n 8x op rij kampioen geworden van NL, maar in de beker wil het nog niet echt lukken. Europees gezien gaat t wel goed, ik overleef standaard de CL groepsfase tegen grootmachten als Barca, RM, PSG, City en Utd., en vorig seizoen haalde ik de halve finale. En 3 seizoenen geleden haalde ik mn eerste Europese prijs binnen, namelijk de EL. Maar ik wil de CL in handen hebben!
Ik kijk ook echt naar de Europese wedstrijden en de transferwindows dat zijn naar mijn idee na seizoen 1 toch de leukste momenten van de game.



Dit is wel lekker met in je achterhoofd de reputatie van de club die stijgt zodat je betere spelers kunt halen en waarschijnlijk POT 3 in de Champions League volgend jaar. _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146843660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef De-Hamster het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat verrassend goed, helaas de afgelopen paar wedstrijden het een beetje laten liggen tegen twee/drie laagvliegers want ik deed volop bovenin mee.

[ afbeelding ]

Inmiddels word ik zelfs gek van al die sollicitatieverzoeken van Championship/League 1 clubs en bij zowel AZ, FC Utrecht en FC Groningen werd ik gepolst.
Dat is kut idd, dan speel je bazenwedstrijden tegen de beste teams, en dan laat je het liggen tegen zwakke teams die je makkelijk kan hebben. Zonde is dat.

Ik krijg voortdurend AS Monaco op m'n dak. Denk dat het een bug is, want het is niet normaal.
Children of the night. What music they make.
pi_146843719


Eindelijk een keer geluk met de loting.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146843746
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is kut idd, dan speel je bazenwedstrijden tegen de beste teams, en dan laat je het liggen tegen zwakke teams die je makkelijk kan hebben. Zonde is dat.

Ik krijg voortdurend AS Monaco op m'n dak. Denk dat het een bug is, want het is niet normaal.
welk jaar zit je nu in?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146843750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is kut idd, dan speel je bazenwedstrijden tegen de beste teams, en dan laat je het liggen tegen zwakke teams die je makkelijk kan hebben. Zonde is dat.

Ik krijg voortdurend AS Monaco op m'n dak. Denk dat het een bug is, want het is niet normaal.
Gewoon gebruik maken van Monaco. Heb Moussa Sow voor 23M en Mehmet Topal voor 17.5M verkocht aan hun. Daarmee lekker kunnen investeren in spelers als Gil Romero, Balanta en Kranevitter die me weer de nodige miljoenen gaan opleveren. _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146843818
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:55 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

welk jaar zit je nu in?
Kan ik nu niet zien, ben verwikkeld in een bekerwedstrijd tussen Cambuur en DKV. Een echte Derby :P

Een Derby die veel van z'n glans heeft verloren omdat Cambuur eenmaal beter is en DKV al een tijd in de Juup voetbalt :P
Children of the night. What music they make.
pi_146843853
quote:
99s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:55 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Gewoon gebruik maken van Monaco. Heb Moussa Sow voor 23M en Mehmet Topal voor 17.5M verkocht aan hun. Daarmee lekker kunnen investeren in spelers als Gil Romero, Balanta en Kranevitter die me weer de nodige miljoenen gaan opleveren. _O_
Maar ik wil geen coach worden van Monaco! Ik ga niet weg voordat ik de CL heb gewonnen met Cambuur. En ik zit toch al gauw zo'n 12 jaartjes bij de club.
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')