abonnement Unibet Coolblue
pi_147301657
Coldplay word nu genoemd. Maar dan zou het wel Pinkpop 2011 al over again zijn lijkt me...
pi_147301920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Coldplay word nu genoemd. Maar dan zou het wel Pinkpop 2011 al over again zijn lijkt me...
Compleet mysterie waarom die dan niet op Werchter zouden staan, pakken het volgens mij commercieel aan en zie hun niet echt vallen voor 'oudste festival' sentimenten, waar je misschien iets als een Paul McCartney wel mee over de streep kan trekken.

Ook past McCartney gewoon niet op Werchter, als ze echt gaan verjongen. Coldplay zou ook voor Werchter (en tig andere festivals, bv in Duitsland) een mooie act zijn.

Dus nah, geloof er niet zo in, zou niet weten waarom Pinkpop hen exclusief zou hebben gestrikt, want daar komt t dan zo'n beetje op neer, als ze niet op Werchter staan, en niet op de grote festivals in Duitsland.
pi_147301982
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Compleet mysterie waarom die dan niet op Werchter zouden staan, pakken het volgens mij commercieel aan en zie hun niet echt vallen voor 'oudste festival' sentimenten, waar je misschien iets als een Paul McCartney wel mee over de streep kan trekken.

Ook past McCartney gewoon niet op Werchter, als ze echt gaan verjongen. Coldplay zou ook voor Werchter (en tig andere festivals, bv in Duitsland) een mooie act zijn.

Dus nah, geloof er niet zo in, zou niet weten waarom Pinkpop hen exclusief zou hebben gestrikt, want daar komt t dan zo'n beetje op neer, als ze niet op Werchter staan, en niet op de grote festivals in Duitsland.
Tsja ach die geruchten komen al snel omdat ze een Europees tour gaan aankondigen. Zo snapte ik ook niet dat Snow Patrol opeens werd genoemd als headliner. Ik denk nog steeds dat het Robbie Williams gaat worden.

Al is Snow Patrol natuurlijk wel de optie van de 4 tal Snow Patrol, Coldplay, Robbie Williams en Paul McCartney

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen AC/DC komt daar nog over!

[ Bericht 7% gewijzigd door indiaantje89 op 05-12-2014 10:30:18 ]
pi_147327736
Ik heb nog even het belletje met Jan teruggeluisterd, en hij is redelijk resoluut in z'n 'het is zang'. Giel vraagt specifiek naar acts van vroeger, gitaren, etc.

Dus ik denk toch iets in de categorie Sting, Robbie Williams, Paul McCartney. Hele gesprek loopt een beetje zo;

Giel belt; Pharrell op Rock Werchter, Jan reageert verstrooid; was niet volgens afspraak, waaruit deels op te maken is dat Werchter het wat anders aanpakt dit jaar, tot ongenoegen van Jan.
Pharrell 'staat op de lijst maar nog geen bevestiging'.

8/12 komt hij met iets, moet nog even broeden. Grote naam gaat hij bekend maken. Categorie; zang. Giel zegt te wachten tot de bevestiging komt tenzij Rock Werchter eerder met die act komt, Jan zegt dat die act niet op Werchter staat, en zou achter Pharrell aan gaan bellen 'maar het is nog beetje vroeg in Amerika'.

Kortom; denk dat Pharrell er ook wel staat, maar dan misschien als 3FM afsluiter, of wellicht was hij plan B als de 'grote act' toch niet door zou gaan.

Zet m'n geld toch maar weer op Robbie Williams, is bekend dat hij festivals doet, is naar mijn idee geen act voor Rock Werchter, wel voor Pinkpop. Paul McCartney als goede 'runner-up'. Sting vraag ik me erg af of dat tegenwoordig nog de publiekstrekker is die het ooit was, zeker 'alleen'.

An sich zou het niet eens een hele gekke combi zijn; Robbie en daarna Pharrell. Vraag me alleen af of Robbie zich niet te groot voelt voor een slotje om 1830/1900u. Op menig festival speelt de subheadliner dan nog niet eens _O-
pi_147327798
Ik zou dan toch robbie af laten sluiten en daarvoor pharell programeren.
pi_147327803
Oh en verder is het sowieso natuurlijk wel hilarisch om te volgen, zo'n beetje iedere act van enig formaat is ineens DE Pinkpop headliner als ze een teken van leven geven; AC/DC, Snow Patrol, Faith No More, Pearl Jam, U2. En feiten worden keihard in twijfel getrokken als het niet in de theorie past, of vage geruchten opgepijpt tot hele waarheden als het wél in de theorie past _O-

De gekste dingen komen her en der voorbij; SOAD (sorry banaan _O- ), dat ACht DeCember geneuzel, Faithless, iemand die vindt dat het vorig jaar wel erg duur was dus dit jaar vast Jett Rebel of Anouk, etc etc

pi_147327867
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zou dan toch robbie af laten sluiten en daarvoor pharell programeren.
Zou op zich ook kunnen mits Robbie Williams een beetje de vaart er in houdt en niet een set vol allerlei ballads heeft, dan lijkt 't me een energy-wise een beetje een domper.

Maar dát Pharrell dus ook een optie is lijkt evident, alleen dus niet als 3e headliner. Of misschien ook wel, Jan heeft niet met zoveel woorden gezegd dat de 'grote naam' de headliner is... :+
pi_147327879
Dat ACht DeCember had ik ook van een ander forum, vond hem wel goed gevonden.
pi_147327915
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat ACht DeCember had ik ook van een ander forum, vond hem wel goed gevonden.
Haha, ik vind 'm ietwat (...) vergezocht... :D Ik denk niet dat er zo over nagedacht wordt, zeker aangezien het internationaal als een pik op een drumstel slaat.

Zat dus bij 3FM dat bericht te zoeken met Jan's telefoongesprek, dit was het eerstvolgende Pinkpop artikel;

http://go.3fm.nl/festival(...)he-Police-op-Pinkpop

quote:
Wie wil jij nog wel eens op de planken zien tijdens Pinkpop?
In het interview met EenVandaag liet Smeets weten Dire Straits of The Police nog eens op zijn festival te willen hebben. Wie welke artiest of band wens jij nog eens te zien op Pinkpop? Laat het ons weten in een reactie onder dit bericht!
(8>
pi_147328032
Mark Knofler tourt ook nog. Ik zou Elton John ook nog als outsider zien. Die tourt ook en heeft wel vaker een festival gedaan.
pi_147328088
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Mark Knofler tourt ook nog. Ik zou Elton John ook nog als outsider zien. Die tourt ook en heeft wel vaker een festival gedaan.
true, die was vorige week bevestigd voor een of ander festival. Zou ook niet heel gek zijn, prima Pinkpop naam imho.

Nope; staat 13e en 14e al in de UK.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2014 10:40:59 ]
pi_147328177
Ach ok, had ook niet gehoeven voor mij al heeft hij een aantal prima platen. Pinkpop had dit jaar met gemak een Pinkpop Classic kunnen houden van 4 dagen:

Affiche:

Headliners: Kiss // Sting // Elton John // Mark Knofler (en dan laten ze Def Leppard al schieten)
Subsheadliners: Mötley Crüe // Toto // Status Quo // Lionel Richie.
pi_147328194
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ok, had ook niet gehoeven voor mij al heeft hij een aantal prima platen. Pinkpop had dit jaar met gemak een Pinkpop Classic kunnen houden van 4 dagen:

Affiche:

Headliners: Kiss // Sting // Elton John // Mark Knofler (en dan laten ze Def Leppard al schieten)
Subsheadliners: Mötley Crüe // Toto // Status Quo // Lionel Richie.
Jup, zie iets als Sweden Rock :D
Ben dus ook erg benieuwd waar Bospop mee gaat komen, die móeten dit jaar wel een dijk van een editie neer kunnen leggen. Kiss valt dan al af vanwege Ziggo Dome, zelfde met The Who. Maar iets als Sting zou daar niet misstaan, Mark Knopfler is ook een mooie naam. Motley Crue mwah... weet niet of dat nou past daar, maar Toto dan ook weer wel :Y
pi_147328278
Maar zoals het er nu naar uit ziet zou ik toch voor Robbie Williams gaan. Ook de meeste logische naam van alle geruchten.

Moet zeggen dat ik zelf geen groots fan hem ben, maar als ik die shows even zo zie op youtube dan doet die kerel dat toch prima. En met z'n alle Angel meezingen tijdens een mooie vuurwerkshowtje. Ik zeg waarom niet!
pi_147328309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar zoals het er nu naar uit ziet zou ik toch voor Robbie Williams gaan. Ook de meeste logische naam van alle geruchten.

Moet zeggen dat ik zelf geen groots fan hem ben, maar als ik die shows even zo zie op youtube dan doet die kerel dat toch prima. En met z'n alle Angel meezingen tijdens een mooie vuurwerkshowtje. Ik zeg waarom niet!
Precies :Y Ik ben ook zeker geen fan, maar als je dan toch weer een keer een echte popact wil is dit volgens mij een prima keuze; genoeg hitjes en kan een show neerzetten.
  zondag 7 december 2014 @ 13:21:20 #166
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_147357031
Weet iemand hoelaat morgen de naam bekend wordt gemaakt?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_147357291
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef richolio het volgende:
Weet iemand hoelaat morgen de naam bekend wordt gemaakt?
5 voor banaan.
  zondag 7 december 2014 @ 13:58:18 #168
134538 chansadres
Black & White
pi_147357942
Mag aub Damien Rice en The War On Drugs van Rock Werchter even doorreizen naar Landgraaf. Dan is mijn Pinkpop al gemaakt :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 7 december 2014 @ 14:03:39 #169
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_147358066
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

5 voor banaan.
Kut zooi
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_147360808
quote:
8s.gif Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Kut zooi
Is niet bekend voor zover ik weet, neem aan gewoon 's ochtends bij Giel aangezien die ook de scoop had dát er een naam komt morgen
pi_147365072
Wanneer AC/DC dat wil :7
pi_147373572
Maar eigenlijk zouden ze The Smashing Pumpkins moeten vragen om nog een keer voordat ze er mee kappen.
  zondag 7 december 2014 @ 21:50:40 #173
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_147373778
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

5 voor banaan.
wat
pi_147373864
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 21:50 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

wat
Jajaja voor de dag ermee. Toch SOAD?
  zondag 7 december 2014 @ 21:53:59 #175
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_147373929
quote:
6s.gif Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jajaja voor de dag ermee. Toch SOAD?
Ik heb werkelijk geen idee hoe of wat je bedoelt. Alleen kun je feitjes/beredeneringen posten all you want, zeker weet niemand het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')