abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_146860619
Is het ook niet een beetje vreemd dat ze grote hoeveelheden alcohol kunnen nuttigen in een asielzoekerscentrum?
pi_146860644
Wilde beesten gedrag. :{
Dat soort mensen moet je niet toelaten in Nederland.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146860715
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 03:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Is het ook niet een beetje vreemd dat ze grote hoeveelheden alcohol kunnen nuttigen in een asielzoekerscentrum?
Ik neem aan dat die lui een uitkering hebben, en als ze dat willen uitgeven aan bier dan lijkt me dat dat gewoon kan. Iedereen vult zijn tijd op zijn eigen manier in, en het is nou ook weer niet zo dat ze veel andere dingen aan hun hoofd hebben in afwachting van hun asielaanvraag.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 november 2014 @ 07:40:31 #54
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146861035
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:34 schreef Hi_flyer het volgende:
Wellicht moslim vs christenimmigranten. Ik heb ooit een tijdje op de bajesboot in A'dam vrijwilligerswerk gedaan en de christenen daar leefden in constante angst afgerost te worden, werden constant bedreigd en afgeperst en stelselmatig gediscrimineerd. Smerige praktijken.
En links maar blijven ontkennen dat het niet slim is om meer moslims binnen te halen :r
pi_146861048
Wat een verzameling teringdomme mensen en wannabe psychologen in dit topic :')
pi_146861084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 04:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die lui een uitkering hebben, en als ze dat willen uitgeven aan bier dan lijkt me dat dat gewoon kan. Iedereen vult zijn tijd op zijn eigen manier in, en het is nou ook weer niet zo dat ze veel andere dingen aan hun hoofd hebben in afwachting van hun asielaanvraag.
De invulling van tijd misschien iets van vrijwilligerswerk ipv biertjes drinken
pi_146866547
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:50 schreef Hadjewat het volgende:

[..]

De invulling van tijd misschien iets van vrijwilligerswerk ipv biertjes drinken
Haha veel succes daarmee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_146866604
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:44 schreef Peunage het volgende:
Wat een verzameling teringdomme mensen en wannabe psychologen in dit topic :')
Heb je ook nog iets ontopic te melden of hou je het bij het onbeargumenteerd afkraken van anderen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146877549
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets ontopic te melden of hou je het bij het onbeargumenteerd afkraken van anderen?
Nee, ik houd het bij het onbeargumenteerd afkraken van anderen.
  vrijdag 21 november 2014 @ 19:38:56 #60
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146877782
Wie tegen wie?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_146892694
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 03:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Is het ook niet een beetje vreemd dat ze grote hoeveelheden alcohol kunnen nuttigen in een asielzoekerscentrum?
Alcoholverbod voor asielzoekers Overloon na vechtpartij

Er is een alcoholverbod afgekondigd in het asielzoekerscentrum in Overloon nadat woensdag ernstige onlusten uitbraken door dronken vluchtelingen. En de grootste onrustzaaiers zijn overgeplaatst.
Naar schatting zo'n tachtig mensen, zestig Eritreeėrs en twintig Syriėrs, gingen met elkaar op de vuist. Er werden messen gebruikt en er werd geslagen met alles wat voorhanden was. Acht mensen werden in het ziekenhuis aan hun verwondingen behandeld.

Te veel bier en een klacht over geluidsoverlast was de oorzaak van de ruzie. Nadat bij een Eritreeėr een tand uit de mond werd geschopt, gingen zestig woeste Eritreeėrs achter een groepje Syriėrs aan.http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-vechtpartij.dhtml
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')