abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147424425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:09 schreef zatoichi het volgende:
Tja je moet wel zorgen voor voldoende mogelijkheden; ook voor thuiswerken. Bij mij op het werk zijn we er ook mee bezig, maar richten we het zodanig in dat je desktop meeverhuisd naar de plek waar je toe gaat. Oftewel als ik 's avonds (of 's middags) op mijn werk uitlog, krijg ik thuis exact dezelfde desktop met alles wat ik open had staan, ongeacht of dat nou opgeslagen was of niet.

Reuze handig.
Ik heb ook zoiets, een laptop heet dat! Reuze handig, als ik m thuis openklap kan ik zo doorgaan met waar ik op mn werk mee bezig was. :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:06:26 #152
62913 Blik
The one and Only!
pi_147424539
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:01 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik heb ook zoiets, een laptop heet dat! Reuze handig, als ik m thuis openklap kan ik zo doorgaan met waar ik op mn werk mee bezig was. :P
:D
pi_147424921
Totdat je hem laat vallen of iemand hem uit je handen grist... :P
pi_147435058
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef Neelix het volgende:
Het hotel met de fantastische teksten op de ramen moet dicht:

[..]

http://www.utrecht.nl/nieuws/artikel/sluiting-hotel-balijelaan/
Wat stond er op hun ramen dan?

Het zag er idd wel als een shady hotel uit, wie zou daar willen zitten :P
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_147445774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef Neelix het volgende:
Het hotel met de fantastische teksten op de ramen moet dicht:

[..]

http://www.utrecht.nl/nieuws/artikel/sluiting-hotel-balijelaan/
ik heb in mijn studententijd nog een tijdje gewerkt daar... 2 avonden per week achter de receptie. toen zaten ze alleen nog maar op de hoek en stonden die teksten er nog niet...

ik heb een keer een fucking ranzige (Surinaamse) hoer aan de balie gehad die vroeg of ze voor een uur een hotelkamer kon huren... die heb ik toen maar geweigerd...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_147445962
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:25 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Wat stond er op hun ramen dan?

Het zag er idd wel als een shady hotel uit, wie zou daar willen zitten :P
Wij hebben er een keer geslapen na een vrijgezellenfeest, slechtste nacht ooit. Om 5 uur lagen we in bed, en om half 7 gingen de brandmelders af omdat een of andere vage Nigeriaan op de gang had staan roken.
Maar ja, 40¤ per nacht.

Ik lag met de vrijgezel samen op een kamer en we rolden telkens naar elkaar toe omdat er zo'n kuil in het bed zat :')
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_147446014
op zich kwamen er best normale mensen... vakantiegangers, mensen die een weekendje Utrecht gingen doen, veel mensen die in de Jaarbeurs moesten zijn (voor conferenties maar ook stellage-bouwers bijvoorbeeld)...

tijdens de vakantiebeurs zat het hele hotel vol met een grote Zuid Afrikaanse delegatie die tot diep in de nacht aan het feesten waren, supergezellig! met Summer Darkness zat het vol met gothics... ook een belevenis.

toen ze nog enkel op de hoek zaten was de kwaliteit redelijk... later hebben ze hotel Little Siam overgenomen (of in ieder geval dat hotel dat boven die Thai zat) en dat was echt crappy. ik denk dat toen de kwaliteit achteruit is gegaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_147446054
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:14 schreef Gripper het volgende:

[..]

Wij hebben er een keer geslapen na een vrijgezellenfeest, slechtste nacht ooit. Om 5 uur lagen we in bed, en om half 7 gingen de brandmelders af omdat een of andere vage Nigeriaan op de gang had staan roken.
Maar ja, 40¤ per nacht.

Ik lag met de vrijgezel samen op een kamer en we rolden telkens naar elkaar toe omdat er zo'n kuil in het bed zat :')
Nouja, ze hadden in ieder geval brandmelders, dat is ook vaak maar de vraag in van die vage crappy hotels...

Zo'n kuil in het bed is wel echt klote ja, heb ik een keer in een hotel in Lille gehad. Uiteindelijk maar op de grond gaan slapen en zelfs dat lag nog beter.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_147446102
je kan ze nog steeds boeken op Booking.com... lullig voor de mensen die niets van die sluiting weten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_147475834
Onderdoorgang bij de Oosterkade is open. *O*
For great justice!
pi_147476392
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:31 schreef Q. het volgende:
Onderdoorgang bij de Oosterkade is open. *O*
Ik vind het een mooi station worden. Meestal zijn dat soort sprinterstations maar kille tochtgaten maar deze is erg sfeervol door de opzet, het licht en de gebruikte materialen. Natuurlijk helpt het ook dat de Vaartsche Rijn erdoor heen stroomt. Hopelijk komen er wat leuke winkeltjes en koffietentjes.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_147476812
Morgenavond streekmarkt ivm de kerstmarkt @ de mariaplaats. Supergoed vreten daar altijd :9
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_147477011
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi station worden. Meestal zijn dat soort sprinterstations maar kille tochtgaten maar deze is erg sfeervol door de opzet, het licht en de gebruikte materialen. Natuurlijk helpt het ook dat de Vaartsche Rijn erdoor heen stroomt. Hopelijk komen er wat leuke winkeltjes en koffietentjes.
Nog maar 2 jaar voordat ie open gaat. :')
For great justice!
pi_147477285
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Nog maar 2 jaar voordat ie open gaat. :')
Het gaat op zich al over een jaar open, maar door bezwaren van bewoners en een uitspraak van de Raad van State mogen er pas over twee jaar treinen stoppen. Triestheid en achterlijke bureaucratie ten top.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_147477377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Morgenavond streekmarkt ivm de kerstmarkt @ de mariaplaats. Supergoed vreten daar altijd :9
Hele weekend streek-kerstmarkt zelfs. :)
pi_147477416
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat op zich al over een jaar open, maar door bezwaren van bewoners en een uitspraak van de Raad van State mogen er pas over twee jaar treinen stoppen. Triestheid en achterlijke bureaucratie ten top.
Nederland. O+
Gotta love it.
For great justice!
pi_147477757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:46 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Hele weekend streek-kerstmarkt zelfs. :)
Ja I know! Ik probeer in het weekend alleen dat soort evenementen of het centrum zo veel mogelijk te mijden ivm drukte en dagjesmensen. Morgenavond ga ik wel even langs om wat gluhwein te drinken.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 december 2014 @ 11:07:34 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_147477873
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi station worden. Meestal zijn dat soort sprinterstations maar kille tochtgaten maar deze is erg sfeervol door de opzet, het licht en de gebruikte materialen. Natuurlijk helpt het ook dat de Vaartsche Rijn erdoor heen stroomt. Hopelijk komen er wat leuke winkeltjes en koffietentjes.
Ik snap nog steeds het idee er niet van, 1 km van het CS.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 11 december 2014 @ 11:16:10 #170
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_147478061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds het idee er niet van, 1 km van het CS.
Zuilen ook ongeveer. Ach, het is bij Ledig Erf. Da's wel handig om dagjesmensen te verspreiden.
When all else fails, you always have delusion.
pi_147478119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds het idee er niet van, 1 km van het CS.
De uithoftram gaat er ook ooit stoppen.
pi_147478517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds het idee er niet van, 1 km van het CS.
Het wordt gebracht als ontlasting van Utrecht CS doordat studenten die uit het zuiden (Den Bosch, Eindhoven, Maastricht) en oosten (Arnhem, Nijmegen) komen vanaf Vaartsche Rijn de tram kunnen nemen naar de Uithof. Ik heb echter ook begrepen dat er geen intercity-treinen op VR gaan stoppen, dus de bulk van de studenten zal alsnog moeten overstappen op Utrecht CS.

Hetzelfde geldt voor dagjesmensen. Die kunnen vanuit Utrecht CS het historische centrum / museumkwartier inwandelen zonder dat ze door het lelijke HC moeten. Dat is op zich een voordeel, maar ook hier geldt weer dat de bulk van de mensen met de IC zal komen en dus op Utrecht CS zal aankomen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 11 december 2014 @ 11:46:00 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_147478734
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het wordt gebracht als ontlasting van Utrecht CS doordat studenten die uit het zuiden (Den Bosch, Eindhoven, Maastricht) en oosten (Arnhem, Nijmegen) komen vanaf Vaartsche Rijn de tram kunnen nemen naar de Uithof. Ik heb echter ook begrepen dat er geen intercity-treinen op VR gaan stoppen, dus de bulk van de studenten zal alsnog moeten overstappen op Utrecht CS.

Hetzelfde geldt voor dagjesmensen. Die kunnen vanuit Utrecht CS het historische centrum / museumkwartier inwandelen zonder dat ze door het lelijke HC moeten. Dat is op zich een voordeel, maar ook hier geldt weer dat de bulk van de mensen met de IC zal komen en dus op Utrecht CS zal aankomen.
Zolang daar alleen sprinters stoppen en geen intercity's is die ontlasting echt zeer beperkt. Lijkt me nauwelijks de moeite om daar een apart station voor te maken
  donderdag 11 december 2014 @ 11:52:03 #174
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_147478878
Het is wel zo dat bijv. de intercity van en naar Nijmegen 4x per uur rijdt, en 2x daarvan stopt in Driebergen-Zeist. Misschien dat zoiets ook met Vaartsche Rijn zal zijn? De locatie is wel dichtbij CS, maar ja, het begint wel bij het zuidelijk punt van de binnenstad. Iets verder naar beneden langs het spoor en het is te ver weg daarvan, moeten de mensen door woonwijken lopen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_147479301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds het idee er niet van, 1 km van het CS.
Ontlasten van CS, zeker voor tramreizigers uit het zuiden die hier ook een veel kortere overstap hebben. Plus goede boost voor Tolsteeg en Museumkwartier.
For great justice!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')