abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 november 2014 @ 14:51:12 #26
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146841758
Grote kans dat hij zo veel bezig is in zijn hoofd dat hij niet na 2 mins al moet komen dat het hem helemaal niet meer lukt. Vraag het hem gewoon na de seks of hij het zelf af wilt maken / zeg dat je het geil zou vinden als je mag kijken :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146841817
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef Dispuutstrutje het volgende:

[..]

Naa, maar het maakt voor mij niks uit of ik weet dat ik zijn eerste (of hoeveelste) ben of niet, hij vraagt mij er ook niet naar met hoeveel mensen ik de lakens heb gedeeld.
Daar gaat het niet om. Als hij dit bij al zijn partners had is het misschien tijd voor wat onderzoek/seksuoloog. Als hij bij anderen wel klaarkwam kan hij aangeven waardoor dat dan kwam. Praten over seks (vooral als je een vaste partner hebt) maakt het zoveel beter.
pi_146842533
Weinig testosteron, je vriend is gewoon wat vrouwelijker dan mannelijker.
pi_146855322
<O)
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:10 schreef Dispuutstrutje het volgende:
Titel spreekt voor zich denk ik haha,

Het is namelijk zo dat ik zelf wel altijd klaarkom door hem (na ongeveer 15 minuten), maar hij dus niet,.......

Iemand tips?
Waarschijnlijk maak je gewoon te weinig geluid tijdens de daad?
Sommige mannen kunnen nu eenmaal niet klaarkomen als ze een koelkast moeten aanduwen!

Leer kreunen en een paar woordjes dirty talk erbij kan ook geen kwaad.

Een vrouw die geen geluid maakt tijdens seks is gewoon een no go signaal voor die zwemmertjes!

S9

<O)
pi_146855904
Ik kom ook moeilijk klaar bij seks. Kan er niks aan doen, is gewoon zo en verder geen belemmering voor mij of mijn vriendin.
pi_146857324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef TheMechanic het volgende:
Ik kom ook moeilijk klaar bij seks. Kan er niks aan doen, is gewoon zo en verder geen belemmering voor mij of mijn vriendin.
Waarom bij seks moeilijk en met de hand niet? Of dan ook?
pi_146858095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:15 schreef Libertarisch het volgende:
Waarom bij seks moeilijk en met de hand niet? Of dan ook?
Met de hand lukt wel. Geen idee, scheelt ook per periode en hoelang ik niets gedaan heb maar over het algemeen moeilijker.
pi_146858172
Maakt het je werkelijk wat uit of word je er onzeker van dat hij niet klaarkomt?
Want dat laatste kan ik me dan wel weer heel goed voorstellen.... dat je het gevoel krijgt dat hij de seks met jou niet ultiem genoeg vindt, en daardoor niet klaarkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 november 2014 @ 23:41:04 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146887556
Mss voelt hij zich gewoon niet seksueel tot je aangetrokken
  zaterdag 22 november 2014 @ 00:41:53 #35
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_146889278
Dat had mijn eerste vriendje (en bedpartner!) ook. We hadden heel veel en heel lang seks maar hij kwam bijna nooit klaar. Alleen als hij het zelf deed maar zelfs dan moeilijk. Maar samen lukte het nooit, drie keer misschien in 2,5 jaar. Dus dan was het: ik kwam klaar, even wachten en weer door. Wat wel leuk was was dat we heel lang seks konden hebben natuurlijk, ik moest later wel even wennen aan hoe snel het met andere mannen ging. Ondanks dat het ergens dus wel voordelig was was het natuurlijk ook best frustrerend. Omdat hij mijn eerste bedpartner was en ik van alles voor het eerst deed met en bij hem vond ik het soms wel jammer. Ik wilde er op een gegeven moment ook echt iets aan doen, dat hij me aanwijzingen moest geven en zo, maar hij wilde dat allemaal niet. Achteraf denk ik dat het echt een controleding was bij hem. Hij was een ontzettende controlfreak en kon ook niet helemaal losgaan tijdens seks. Aan mij lag het in ieder geval niet. Zoals gezegd hebben we namelijk alles geprobeerd en heb ik voorgesteld dingen anders te doen maar dat was dus niet de issue. Het kon hem sowieso niet veel schelen geloof ik.

Ik raad je aan om hetzelfde te doen als ik destijds, te vragen wat je anders kan doen, hem vragen aanwijzingen te geven. En anders lekker zo laten.
pi_146896026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:41 schreef Leandra het volgende:
Maakt het je werkelijk wat uit of word je er onzeker van dat hij niet klaarkomt?
Want dat laatste kan ik me dan wel weer heel goed voorstellen.... dat je het gevoel krijgt dat hij de seks met jou niet ultiem genoeg vindt, en daardoor niet klaarkomt.
Hmm.. moeilijk hoe ik me er bij voel, als hij er geen probleem (tot dusver) van maakt moet ik dat dan wel doen? Maar ik voel me wel soort van schuldig dat het bij mij wel komt en bij hem niet. Plus zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet, dat geeft me toch wel een beetje het gevoel dat ik iets verkeerd doe..
pi_146896792
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:11 schreef Dispuutstrutje het volgende:

[..]

Hmm.. moeilijk hoe ik me er bij voel, als hij er geen probleem (tot dusver) van maakt moet ik dat dan wel doen? Maar ik voel me wel soort van schuldig dat het bij mij wel komt en bij hem niet. Plus zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet, dat geeft me toch wel een beetje het gevoel dat ik iets verkeerd doe..
Hier zou ik als advies willen geven om hier vooral geen probleem van te maken.
Ikzelf heb denk ik hetzelfde als jouw vriend (het komt me vrij bekend voor wat jij schrijft), en juist de reacties waar jij over schrijft (wel problemen van het niet klaarkomen maken, en vooral dat schuldig voelen dat hij niet klaarkomt en jij wel) komen de sfeer niet ten goede. Een lekkere sexbeurt draait bij mij meer om de sfeer en klik met de partner dan het daadwerkelijke klaarkomen, en juist de partners voelen zich wel eens schuldig dat ik niet kom (en laten dat wel eens hinderlijk blijken, niets zo hinderlijk namelijk als het voelen dat iemand zich schuldig voelt en dat niet weg kunnen nemen)
pi_146896869
Ik heb een scharrel die gewoon lastig klaarkomt. Hij zit er niet mee en ik al helemaal niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als hij het niet als een probleem ziet, lekker laten gaan en genieten van jullie seksleven *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146897643
Dat lijkt me ook best wel een voordeel Phoebe :P

Ts ik zou gewoon meer teasen. Hem lekker gek maken en uiteindelijk kan hij het vast echt niet meer houden ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')