abonnement Unibet Coolblue
pi_149142552
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:46 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Dan denk ik toch ook aan the Libertines.
2 jaar achter elkaar Pete Dorethy meh. Vind het geen slechte band hoor. Maar ook niet heel bijzonder.
pi_149142574
Wat indiaantje zegt. Zie Kendrick Lamar niet als 'de grote headliner'. Zelfde heb ik eigenlijk ook met M&S. En kan me bij Bjork niet voorstellen dat bv. een Primavera haar niet zou hebben dan, maar dat kan wellicht planningstechnisch zo lopen.
pi_149142786
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat indiaantje zegt. Zie Kendrick Lamar niet als 'de grote headliner'. Zelfde heb ik eigenlijk ook met M&S. En kan me bij Bjork niet voorstellen dat bv. een Primavera haar niet zou hebben dan, maar dat kan wellicht planningstechnisch zo lopen.
Ik zie M&S juist als een te grote headliner voor BKS.
pi_149142824
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ik zie M&S juist als een te grote headliner voor BKS.
Ik denk het niet, echt niet groter dan Arctic Monkeys. Sterker ik denk dat ze een beetje gaan afbouwen. Hebben neit de muziek om eeuwig headliner te zijn.
pi_149142832
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ik zie M&S juist als een te grote headliner voor BKS.
Dat kan, het is bij mij vooral ook gevoed doordat ik het persoonlijk helemaal 3x niks vind. Dus zodra het genoemd wordt als headliner ergens denk ik al snel 'neeeee, why'.
pi_149143056
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat kan, het is bij mij vooral ook gevoed doordat ik het persoonlijk helemaal 3x niks vind. Dus zodra het genoemd wordt als headliner ergens denk ik al snel 'neeeee, why'.
Dat is een beetje het probleem van Mumford imo. Het best wel een leuke band. Prima om te hebben op je affiche. Maar ze zijn eigenlijk te groot geworden voor de muziek die ze maken.

The XX ging ook niet beetje in de rondte btw.
pi_149143188
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

2 jaar achter elkaar Pete Dorethy meh. Vind het geen slechte band hoor. Maar ook niet heel bijzonder.
Hij zou nu wel clean moeten zijn, of hij het tot juni volhoudt is dan alleen de vraag. :D
pi_149143296
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hij zou nu wel clean moeten zijn, of hij het tot juni volhoudt is dan alleen de vraag. :D
Stond vorig jaar vrij ver vooraan bij Babyshambles. Pff wat ziet die gast er slecht uit zeg :D.
pi_149143369
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Stond vorig jaar vrij ver vooraan bij Babyshambles. Pff wat ziet die gast er slecht uit zeg :D.
Op werchter was hij ook aan het eind van het concert de weg kwijt en wou hij niet stoppen. :D
pi_149144540
Jon Hopkins lijkt me wel iets voor de spot van Caribou en Pional van vorig jaar!
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:09:11 #186
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_149144734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:00 schreef theodoor9 het volgende:
Jon Hopkins lijkt me wel iets voor de spot van Caribou en Pional van vorig jaar!
Mij ook, met Four tet of Jamie xx erbij :+. Of Clark.
pi_149150649
Van 3voor12 (Festival kalender):

Wat is er al bekend? Niets. Best Kept Secret kan tegenover 3voor12 nog niets zeggen over wanneer het festival met de eerste namen naar buiten komt. BKS vindt het belangrijk om pas te komen met de eerste namen wanneer dat een representatief eerste pakket is, en weet niet wanneer dat het geval zal zijn.
  Redactie Sport donderdag 29 januari 2015 @ 08:12:58 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149161846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Van 3voor12 (Festival kalender):

Wat is er al bekend? Niets. Best Kept Secret kan tegenover 3voor12 nog niets zeggen over wanneer het festival met de eerste namen naar buiten komt. BKS vindt het belangrijk om pas te komen met de eerste namen wanneer dat een representatief eerste pakket is, en weet niet wanneer dat het geval zal zijn.
Dat belooft niet veel goeds.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_149161894
Ik hoorde gisteren via een kennis die nogal in het circuit zit dat de overkill aan festivals het dit jaar echt bijna onmogelijk maakt om een goede exclusieve line-up te regelen. Pinkpop doet het dan nog niet zo beroerd maar voor de rest lijkt het inderdaad allemaal karig.

Ook de concurrentie vanuit Amerikaanse festivals wordt steeds heviger.

BKS lijkt dit probleem dus te bevestigen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149162384
Misschien wel, misschien niet.

Het kan juist goed uitpakken als ze gewoon wat onbekender moeten programmeren. Omdat ze misschien niet de The War On Drugs, George Ezra's, The 1979's, Two Doorcinema Clubs etc. van deze wereld niet kunnen boeken. Wat juist voor meer scherpte kan zorgen.
pi_149162769
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Van 3voor12 (Festival kalender):

Wat is er al bekend? Niets. Best Kept Secret kan tegenover 3voor12 nog niets zeggen over wanneer het festival met de eerste namen naar buiten komt. BKS vindt het belangrijk om pas te komen met de eerste namen wanneer dat een representatief eerste pakket is, en weet niet wanneer dat het geval zal zijn.
Dat kreeg ik dus ook te horen. Maar ze houden nog steeds vast aan áls het komt, dat het goed is.
pi_149162796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde gisteren via een kennis die nogal in het circuit zit dat de overkill aan festivals het dit jaar echt bijna onmogelijk maakt om een goede exclusieve line-up te regelen. Pinkpop doet het dan nog niet zo beroerd maar voor de rest lijkt het inderdaad allemaal karig.

Ook de concurrentie vanuit Amerikaanse festivals wordt steeds heviger.

BKS lijkt dit probleem dus te bevestigen
Ach, als je naar DTRH kijkt kán het schijnbaar wel. Hurricane is tot nu toch ook gewoon nog erg matig als je het mij vraagt. Amerikaanse festivals zitten vooral in het voorseizoen, alhoewel BKS wel recht tegenover Firefly zit, maar als je de gelekte poster moet geloven heeft dat niet heel veel impact.
pi_149163076


Hier zetten ze het ook nog even op Facebook aangezien er best wat reacties waren.
pi_149163204
Dat 'hopelijk tot snel' klinkt wel echt een beetje pijnlijk. Zo van 'we weten het zelf eigenlijk ook niet / het is uit onze handen'.

En als je kijkt welke koers Indian Summer ineens vaart....
pi_149163337
Indian Summer is met alle respect nooit echt wat geweest. Die hadden altijd dit soort line-ups. Met soms 1 goede headliner nog erbij.

Maar het is misschien wel lastig ja.
pi_149163404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Indian Summer is met alle respect nooit echt wat geweest. Die hadden altijd dit soort line-ups. Met soms 1 goede headliner nog erbij.

Maar het is misschien wel lastig ja.
Ze hadden toch ieder jaar wel één of meerdere acts die mensen positief verbaasden. Nu is het gewoon echt een kopie van Zand, of menig 'buurtfestivalletje'. Je wordt qua spannend programmeren ingehaald door bv. Dauwpop.
pi_149163641
3voor12 bekent ook vast kleur in hun festivalagenda;

quote:
Waarom wel? Op basis van de eerste twee edities van Best Kept Secret komt het helemaal goed met die line-up. En verder is het een heerlijk gemoedelijk festival op een fraaie locatie aan een meer.

Waarom niet? Die namen voor Down the Rabbit Hole gezien? (hieronder) Die zijn toch een stuk veelbelovender dan vorig jaar. Concurrent Mojo gaat er dit jaar harder aan trekken, dat is zeker.
pi_149163702
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
3voor12 bekent ook vast kleur in hun festivalagenda;

[..]

DTRH heeft headliners die BKS al heeft gehad, jammer dat ze daar niet fijntjes op wijzen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149163735
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

DTRH heeft headliners die BKS al heeft gehad, jammer dat ze daar niet fijntjes op wijzen :')
Doen ze bij DTRH wel :Y

quote:
Waarom wel? Dat programma verloor het vorig jaar nog van dat van Best Kept Secret, maar dit jaar lijkt Down The Rabbit Hole er een schep bovenop te doen (met ironisch genoeg toppers van BKS ’13 en ‘14, Damien Rice en The War On Drugs, als headliners)

Waarom niet? De doorgeschoten ‘hip je hopje’-marketing of de wel erg retro-paddosfeer die het festival uitstraalt. En het is nog even afwachten waar BKS mee komt…
Dus het valt mee B-)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2015 10:20:03 ]
pi_149163796
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doen ze bij DTRH wel :Y

[..]

Dus het valt mee B-)
Ah :D, ja ik ben gewoon pertinent anti-DTRH, omdat dat festival echt alleen maar is neergezet om deconcurrentie neer te maaien ipv de overtuiging dat je kleine, veelbelovende bands een kans geeft om ontdekt te kunnen worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')