abonnement Unibet Coolblue
pi_146757846


quote:
sho.com:
Who's the hero who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.

tv.com:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack. Claire Danes stars in this Showtime pilot as a CIA agent with bipolar disorder who comes to suspect that an Afghanistan war hero who has returned home after years as a POW might be part of a terrorist plot. Expect a psychological thriller with a strong focus on character development. Bring it on.
www.sho.com/site/homeland/
www.watchcareful.ly
www.tv.com/shows/homeland-2011/

Trailer:

Elke maandag op je beeldscherm ;)

TV / [USA] Homeland - MIA werkt voor Al Qaeda?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_146757957
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat er gauw een kogel door haar hoofd gaat O+
why
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146758032
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:59 schreef Beach het volgende:

[..]

why
Omdat ze Carrie en Saul tegenwerkt ;(
Carrie mag dan nog, maar Saul niet :(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_146758135
Oh kut, ik loop achter. Direct ff downloaden.
pi_146760059
Is 8 al te vinden ergens?
pi_146760329
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:48 schreef Craptacular het volgende:
Is 8 al te vinden ergens?
ja
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146760565
Die CIA baas vind ik ook wel gaaf eigenlijk
  maandag 17 november 2014 @ 23:07:53 #8
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_146760829
K ga zo 8 kijken, ben benieuwd;)
Be dance |Be real| Be You
pi_146761005
homeland is toch al afgelopen?
pi_146761030
wtf seizoen 4. Ik dacht dat 3 het definitieve eind was.....
pi_146761127
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef stijn_ het volgende:
Die CIA baas vind ik ook wel gaaf eigenlijk
Vond die Lockhart eerder maar een lul maar hij is nu wel aan het bazen soms :Y :7
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 17 november 2014 @ 23:44:10 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_146762085
Carrie was er wel snel weer bij na haar psychose :D
Heerlijke aflevering verder en heel goed seizoen wmb, had ik echt niet verwacht _O_
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:41:11 #13
256829 Sokz
Livin' the life
pi_146763443
Zijn nog aardig recent ook die lockhart had het over James Foley, nog niet zolang geleden door Isis onthoofd
pi_146763521
Zo dat viel alles mee. Ik dacht echt dat we wekenlang aan moesten gaan zien dat ze brody blijft hallucineren en die kerel de bad guy was. Maar bleek tegenovergestelde. Saul een fucking held.. Had met een kogel door z'n kop de serie mogen verlaten eigenlijk, als baas over z'n eigen lot in zo'n situatie. Prima aflevering
pi_146765962
Briljante aflevering, gaat de goede kant op
pi_146768537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:12 schreef forzavit het volgende:
Briljante aflevering,
Mwa, gezien zijn (ruil)waarde en de latere mankracht in Makin wist Saul anders wel vrij makkelijk te ontkomen. Al kwam die drone-fout op mij nog amateuristischer over, waarom kwam het besef van kans op blootstelling pas zo laat?
pi_146769008
Toch een behoorlijk aantal WTF momenten, waarbij het meerdere kanten op kon gaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146769328
Gave aflevering zeg! Ik ben wel blij dat Saul nog leeft.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_146769336
Saul daar zichzelf door de kop laten knallen
Saul opblazen met een raket uit een drone als hij in een hut vol baddies zit

Kies maar
pi_146772062
Redelijk spannende aflevering. Maar wel weer erg kut verhaal. Saul die bewaakt word door 1 man. Carrie het emotionele wrak nog steeds de baas, ze lijken er niet eens meer van op de te kijken :')
Saul die even 30 kilometer gaat lopen in Pakistan zonder water terwijl hij eruitziet alsof hij elk moment de pijp uit kan gaan. In plaats van de ze hem gewoon ophalen ergens in de rimboe. Ze hadden toch zijn GPS locatie..... De CIA die weer zo oliedom is en niet doorheeft dat ze zelf de ISI weer terug naar Saul leiden. Ook lijkt het alsof ze die asset gewoon weer aan zijn lot overlaten. Hij geeft zijn gun af en heeft Saul onderdak gegeven, dat kost hem waarschijnlijk de kop terwijl hij makkelijk met Saul mee had kunnen lopen.
De ISI die hun informant bij de CIA briefjes geven op de ambassade terwijl iedereen toekijkt :')
Nu kunnen ze opeens super makkelijk al die taliban taggen, maar laatst was het nog moeilijk om dit met 3 autos te doen???

De show zou gewoon beter zijn als ze óf meer over de top gaan óf beter verhaal maken. Nu is het telkens met moeite een 6 waard maar ze kunnen wel hoger.
pi_146774991
Top aflevering in dit toch wel erg sterke S04. Zeker een 9. Ik ben benieuwd hoe het met Saul afloopt.
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:02:22 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146775161
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nu kunnen ze opeens super makkelijk al die taliban taggen, maar laatst was het nog moeilijk om dit met 3 autos te doen???
nou dat lijkt me niet zo moeilijk te bevatten eigenlijk, je kan zo'n drone niet in 3 stukken breken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_146775651
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:02 schreef Re het volgende:

[..]

nou dat lijkt me niet zo moeilijk te bevatten eigenlijk, je kan zo'n drone niet in 3 stukken breken
Dat hoeft ook niet, je hoeft ze alleen maar te taggen als ze op het kruispunt staan. Daarna weet je dat die van de terrorist naar het noorden ging.
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:21:38 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146775829
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, je hoeft ze alleen maar te taggen als ze op het kruispunt staan. Daarna weet je dat die van de terrorist naar het noorden ging.
ze verdwenen even uit het zicht voordat ze zich opsplitsten dacht ik... maakt verder niet echt uit, Saul zat ook in die wagen en ze gingen er verder toch weinig mee doen behalve dat ze wel wisten dat ze terug zouden gaan naar de compound
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_146775920
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Re het volgende:

[..]

ze verdwenen even uit het zicht voordat ze zich opsplitsten dacht ik... maakt verder niet echt uit, Saul zat ook in die wagen en ze gingen er verder toch weinig mee doen behalve dat ze wel wisten dat ze terug zouden gaan naar de compound
Dat had de computer er wel weer uitgevist.
pi_146776774
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Re het volgende:

[..]

ze verdwenen even uit het zicht voordat ze zich opsplitsten dacht ik... maakt verder niet echt uit, Saul zat ook in die wagen en ze gingen er verder toch weinig mee doen behalve dat ze wel wisten dat ze terug zouden gaan naar de compound
Denk je dat al die getagde mannetjes deze alfeving constant in beeld bleven?
Saul liep ook nog door een gebouw heen ( uit het zicht dus) en nadat hij eruit kwam kon je nog goed zien dat hij het was temidden van alle rode driehoekjes. Dit zijn echt simpele dingen die de serie voor mij een stuk beter zouden maken als ze er consequent mee omgaan.
pi_146777512
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Redelijk spannende aflevering. Maar wel weer erg kut verhaal. Saul die bewaakt word door 1 man. Carrie het emotionele wrak nog steeds de baas, ze lijken er niet eens meer van op de te kijken :')
Saul die even 30 kilometer gaat lopen in Pakistan zonder water terwijl hij eruitziet alsof hij elk moment de pijp uit kan gaan. In plaats van de ze hem gewoon ophalen ergens in de rimboe. Ze hadden toch zijn GPS locatie..... De CIA die weer zo oliedom is en niet doorheeft dat ze zelf de ISI weer terug naar Saul leiden. Ook lijkt het alsof ze die asset gewoon weer aan zijn lot overlaten. Hij geeft zijn gun af en heeft Saul onderdak gegeven, dat kost hem waarschijnlijk de kop terwijl hij makkelijk met Saul mee had kunnen lopen.
De ISI die hun informant bij de CIA briefjes geven op de ambassade terwijl iedereen toekijkt :')
Nu kunnen ze opeens super makkelijk al die taliban taggen, maar laatst was het nog moeilijk om dit met 3 autos te doen???

De show zou gewoon beter zijn als ze óf meer over de top gaan óf beter verhaal maken. Nu is het telkens met moeite een 6 waard maar ze kunnen wel hoger.
je hebt gelijk, het is af en toe onlogisch maar met zo een spannende aflevering als deze maakt me dat geen reet uit. Ik vreesde toch echt serieus dat Saul zichzelf van kant zou maken, Homeland zonder Saul zou een groter verlies zijn dan Brody imo. Maargoed hij is nog lang niet veilig natuurlijk
  dinsdag 18 november 2014 @ 16:32:31 #28
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 18 november 2014 @ 16:36:08 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146778158
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Denk je dat al die getagde mannetjes deze alfeving constant in beeld bleven?
Saul liep ook nog door een gebouw heen ( uit het zicht dus) en nadat hij eruit kwam kon je nog goed zien dat hij het was temidden van alle rode driehoekjes. Dit zijn echt simpele dingen die de serie voor mij een stuk beter zouden maken als ze er consequent mee omgaan.
ja ik snap het (al is het taggen van iemand die niet zichtbaar is volgens mij niet mogelijk), maar het is een serie, geen documentaire, ik kijk niet om het waarheidsgetrouwe maar om de spanning en acteerprestaties...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_146778275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:11 schreef planethugo het volgende:

[..]

je hebt gelijk, het is af en toe onlogisch maar met zo een spannende aflevering als deze maakt me dat geen reet uit. Ik vreesde toch echt serieus dat Saul zichzelf van kant zou maken, Homeland zonder Saul zou een groter verlies zijn dan Brody imo. Maargoed hij is nog lang niet veilig natuurlijk
Precies, kijk dan lekker een docu ofzo. Dit is niet echt hinderlijk, volgens mij zit je dan echt met je kladblok op schoot te zoeken naar inconsistencies. Waar van de helft ook nog eens niet boeiend is. Wat boeit het 'ons' hoe het verder gaat met die asset? Het is maar een aanname dat die nu de sjaak is, en wie weet kan hij zo een nieuw wapen en GSM kopen, JUIST als hij met Saul mee zou gaan was de kans groter dat hij gepakt zou worden.
pi_146779900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:11 schreef planethugo het volgende:

[..]Homeland zonder Saul zou een groter verlies zijn dan Brody imo.
Nu misschien nog wel, maar als ex-CIA lijkt zijn rol toch een beetje uitgespeeld.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:46:51 #32
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_146781561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nu misschien nog wel, maar als ex-CIA lijkt zijn rol toch een beetje uitgespeeld.
Mogelijk gaan ze nog een manier vinden om hem terug te laten keren bij de CIA. Dat hij het niet naar zijn zin heeft bij het bedrijf waar hij nu werkt werd wel duidelijk in beeld gebracht.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_146783694
Carrie zou na seizoen 1 niet meer bij de cia mogen werken ivm haar ziekte....
pi_146783745
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 18:46 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Mogelijk gaan ze nog een manier vinden om hem terug te laten keren bij de CIA. Dat hij het niet naar zijn zin heeft bij het bedrijf waar hij nu werkt werd wel duidelijk in beeld gebracht.
Mocht hij dit avontuur overleven dan lijkt hij me ook wel voorgoed klaar met dit wereldje.
pi_146785156
Wel opmerkelijk dat Carrie beledigd was door de drugs in haar pilletjes. Klagen dat het niet fair is terwijl je zelf elke week een paar dronestrikes laat uitvoeren :P
Conscience do cost.
pi_146785209
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 16:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, kijk dan lekker een docu ofzo. Dit is niet echt hinderlijk, volgens mij zit je dan echt met je kladblok op schoot te zoeken naar inconsistencies. Waar van de helft ook nog eens niet boeiend is. Wat boeit het 'ons' hoe het verder gaat met die asset? Het is maar een aanname dat die nu de sjaak is, en wie weet kan hij zo een nieuw wapen en GSM kopen, JUIST als hij met Saul mee zou gaan was de kans groter dat hij gepakt zou worden.
Het is wel hinderlijk, elke aflevering zitten grove fouten in. Het haalt je gewoon uit de serie als er elke keer inconsistente dingen gebeuren. Zeker als ze toch hun best doen om het wat realistisch te laten lijken. Dat is verder niet zo super erg de serie is net spannend genoeg om te blijven kijken maar sterk is hij zeker niet.
Een serie als Breaking Bad is ook niet realistisch maar dan hoor je mij niet klagen want binnen de werkelijkheid die in die serie geschapen word klopt het een stuk meer en zijn er niet elke aflevering zoveel plotholes.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:45:12 #37
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_146785871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Mocht hij dit avontuur overleven dan lijkt hij me ook wel voorgoed klaar met dit wereldje.
Dat zou dan wel betekenen dat Saul ook uit de serie zou verdwijnen. Er is dan immers weinig reden om hem nog een verhaallijn te geven. Ik vraag me af of ze zo snel na het vertrek van Brody er nog een belangrijke rol uit zouden schrijven.

Als hij terug zou komen in een positie boven Carry, bijvoorbeeld als volwaardig CIA directeur, hebben ze weer een verhouding tussen haar en Saul waarin zij tekeer kan gaan tegen zijn plannen. Een positie die ze haar graag geven. Het einde van de laatste aflevering geeft ook genoeg aanknopingspunten voor latere irritatie tussen beide als Saul terug komt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 19 november 2014 @ 00:39:15 #38
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_146796335
Ik neem aan dat die drone nu de auto heeft gevolgd waar saul in zit (die kunnen ze vast met een blauw kleurtje taggen) zodat ze precies weten waar hij zit.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_146798984
De scene waarin Saul zijn pistool tegen zijn gezicht houdt vond ik misschien nog wel de spannendste scene van seizoen 4. Ik dacht echt dat hij de trekker ging overhalen.

Ik moet zeggen dat sommige 'ongeloofwaardigheden' mij eerder dit seizoen ook tegen stonden maar met de huidige spanning stoort het mij eigenlijk niet meer.

Net als anderen begin ik die Lockhart ook wel goed personage te vinden, wat een baasje.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_146827168
waarom was die erg flinke meid van quinb nu 2 episodes in beeld en opeens is die hele verhaallijn weg... why oh why?
<hr>
pi_146827501
S04 is een stuk vermakelijker dan S03. Ik ben weer bij en benieuwd hoe het eindigt met Saul.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:18:18 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146827995
Ik vind s04 tot nu toe prima te bekijken.
Leuke plottwists en ze gaan gelukkig niet steeds te lang door met 1 persoon (behalve dan natuurlijk onze bipolaire hoofdrolspeelster).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_146828115
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef mrkrul het volgende:
wtf seizoen 4. Ik dacht dat 3 het definitieve eind was.....
:D :')
  donderdag 20 november 2014 @ 00:55:23 #44
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_146831127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom was die erg flinke meid van quinb nu 2 episodes in beeld en opeens is die hele verhaallijn weg... why oh why?
2 stoelen boeken is te duur.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_146831565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom was die erg flinke meid van quinb nu 2 episodes in beeld en opeens is die hele verhaallijn weg... why oh why?
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef golfer het volgende:

en ze gaan gelukkig niet steeds te lang door met 1 persoon (behalve dan natuurlijk onze bipolaire hoofdrolspeelster).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_146876576
Goede aflevering, seizoen wordt steeds beter vind ik. Promo voor volgende week ziet er ook veelbelovend uit

pi_146930777
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij de gevangenenruil.
  zondag 23 november 2014 @ 22:22:51 #48
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_146940860
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:31 schreef sneakydesert het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij de gevangenenruil.
Als dit verhaal is geďnspireerd op de gevangene ruil voor Bowe Bergdahl (laatste US krijgsgevangene die Obama geruild heeft tegen een aantal gevangenen) dan zie ik die ruil nog wel doorgaan. Dat is overigens pure speculatie omdat de verhaallijn mij daar aan doet denken. Nergens gelezen of dat zo is.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_146942867
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 22:22 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Als dit verhaal is geďnspireerd op de gevangene ruil voor Bowe Bergdahl (laatste US krijgsgevangene die Obama geruild heeft tegen een aantal gevangenen) dan zie ik die ruil nog wel doorgaan. Dat is overigens pure speculatie omdat de verhaallijn mij daar aan doet denken. Nergens gelezen of dat zo is.
Het zou goed kunnen dat ze daar (deels) op gebaseerd hebben. In episode 8 werd er ook al gerefereerd aan James Foley.
  zondag 23 november 2014 @ 23:25:37 #50
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_146943344
Eavesdropping Led to Inquiry of Ex-Diplomat
WASHINGTON — American investigators intercepted a conversation this year in which a Pakistani official suggested that his government was receiving American secrets from a prominent former State Department diplomat, officials said, setting off an espionage investigation that has stunned diplomatic circles here. (New York Times)

:7
pi_146947517
Carry en Saul dood :'(
pi_146948017
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:25 schreef editoor het volgende:
Carry en Saul dood :'(
vast niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_146949075
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:25 schreef editoor het volgende:
Carry en Saul dood :'(
Wat klets je man
pi_146949199
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:50 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Wat klets je man
Ze zat in die auto die opgeblazen werd.
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2014 @ 11:36:00 #55
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_146950193
Nee, ze zaten in de middelste, de voorste en achterste werden opgeblazen
  maandag 24 november 2014 @ 12:02:47 #56
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_146950862
Puntje-van-je-stoel episode, 50 minuten lang. _O_

En Martha is trouwens ook wel een baasje mbt d'r husband. Ik had verwacht dat ze politiek, soft en "vrouwelijk" zou worden, of een complete breakdown zou krijgen.
Maar ze is gvd ijskoud. :D
pi_146950993
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef SunChaser het volgende:
Nee, ze zaten in de middelste, de voorste en achterste werden opgeblazen
Jemig gast, zet je bril eens op man.
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2014 @ 12:09:36 #58
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_146951028
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:08 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Jemig gast, zet je bril eens op man.
Heb t 2x teruggespoeld, de eerste en laatste auto werden opgeblazen
pi_146952263
Twee weken tot de volgende :(
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_146954013
Dat einde _O_
pi_146958077
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:25 schreef editoor het volgende:
Carry en Saul dood :'(
Ik hoop het maar het lijkt me ook uitgesloten.
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2014 @ 16:15:14 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_146958284
Kijk t terug, ze zaten im de middelste auto
Eerst werd de eerste opgeblazen
Hun auto staat stil
De achterste rolt door waardoor het likt alsof t de tweede is
Maar carries auto is niet opgeblazen
pi_146959904
Tuurlijk is Carrie niet dood. Waarom zouden ze daar naar toe schrijven in episode 9 van het seizoen :'). Eén grote decoy dus, ben benieuwd waarom Haqqani zelf in de Embassy wil komen.
pi_146959962
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:07 schreef Principia het volgende:
Tuurlijk is Carrie niet dood. Waarom zouden ze daar naar toe schrijven in episode 9 van het seizoen :'). Eén grote decoy dus, ben benieuwd waarom Haqqani zelf in de Embassy wil komen.
Een gijzeling met straks alleen Carrie en Saul nog buiten. Moet ze vanuit haar geheime kantoor een aanval plannen op de ambassade
pi_146960139
Beetje voorspelbaar toen alle mariniers vertrokken, zal de man van de ambassadeur haar gaan redden op een heroische wijze? oO/
Kijken dus, volgende week
  maandag 24 november 2014 @ 17:19:47 #66
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_146960227
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:07 schreef Principia het volgende:
Tuurlijk is Carrie niet dood. Waarom zouden ze daar naar toe schrijven in episode 9 van het seizoen :'). Eén grote decoy dus, ben benieuwd waarom Haqqani zelf in de Embassy wil komen.
Hij zei in die scene met Saul toch dat hij zijn vlag ergens wou planten als hij 'terug' was? Is me even ontschoten waar. Maar wat is een betere plek dan het dak van de Amerikaanse ambassade?
  maandag 24 november 2014 @ 17:21:02 #67
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_146960261
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:25 schreef editoor het volgende:
Carry en Saul dood :'(
Goed naar het intro kijken.
pi_146960393
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Beetje voorspelbaar toen alle mariniers vertrokken, zal de man van de ambassadeur haar gaan redden op een heroische wijze? oO/
Kijken dus, volgende week
Volgende week geen aflevering volgens mij
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 19:05:18 #69
257132 crew  Awsom
pi_146963171
Deze aflevering _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_146963263
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Beetje voorspelbaar toen alle mariniers vertrokken, zal de man van de ambassadeur haar gaan redden op een heroische wijze? oO/
Kijken dus, volgende week
Weet je wie Carrie achtergelaten heeft in de ambassade? Quinn.

Quinn gaat plezier hebben.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_146963331
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Quinn gaat plezier hebben.
Of Quinn legt het loodje.
Conscience do cost.
pi_146963672
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Of Quinn legt het loodje.
Quinn niet, das een baas! :P misschien juist wel de snitch(man van ambassadeur) die toevallig een kogel vangt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_146966119
Laat ik 'm ook eens kijken O+
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 24 november 2014 @ 20:58:05 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_146968194
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Of Quinn legt het loodje.
Nee joh, Quinn mag eindelijk los volgende ep.
pi_146968391
Oh mijn god wat een ep _O_
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 24 november 2014 @ 21:08:30 #76
256829 Sokz
Livin' the life
pi_146968741
Hoooooooooooooooly hpuck wat is seizoen 4 chill.
pi_146968839
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Nee joh, Quinn mag eindelijk los volgende ep.
Schiet 'ie misschien wel weer een kind kapot :')
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 24 november 2014 @ 21:14:13 #78
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146969117
quote:
99s.gif Op maandag 24 november 2014 19:05 schreef Awsom het volgende:
Deze aflevering _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Dit. _O_
Ok stelletje hokboeren
  maandag 24 november 2014 @ 21:27:24 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_146969815
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Kijk t terug, ze zaten im de middelste auto
Eerst werd de eerste opgeblazen
Hun auto staat stil
De achterste rolt door waardoor het likt alsof t de tweede is
Maar carries auto is niet opgeblazen
Klopt, de tweede auto ziet er aardig ongeschonden uit:



Wat een ep inderdaad _O_
pi_146969912
Omg! My most favorite serie ever :) leuk dat er een topic voor is! :D
pi_146970164
What the fucking fuck. :+

https://t.co/v6Yv7SaBBT
pi_146970259
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
What the fucking fuck. :+
  maandag 24 november 2014 @ 21:40:19 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146970497
Beste aflevering tot nu toe.
En natuurlijk leven Carrie en Saul nog.

De ambassade gaat dus gegijzeld worden en Quin (??) en Carrie mogen dat dus vanbuitenaf gana oplossen.

Hoezo geen aflevering volgende week? }:|
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_146970613
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef golfer het volgende:
Beste aflevering tot nu toe.
En natuurlijk leven Carrie en Saul nog.

De ambassade gaat dus gegijzeld worden en Quin (??) en Carrie mogen dat dus vanbuitenaf gana oplossen.

Hoezo geen aflevering volgende week? }:|
Thanksgiving :r
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_146972129
Anders stuur je even al je soldaatjes de straat op :')
  maandag 24 november 2014 @ 22:44:57 #86
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146973041
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:17 schreef Rianne84 het volgende:
Anders stuur je even al je soldaatjes de straat op :')
N00b move van Lockhart :')
Ok stelletje hokboeren
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 23:00:15 #87
257132 crew  Awsom
pi_146973568
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:17 schreef Rianne84 het volgende:
Anders stuur je even al je soldaatjes de straat op :')
Dit.

én als je zo'n geheime tunnel hebt zet je er tenminste een camera op en een groep mariniers. Maar goed, hun hoofdtaak is geen bewaken en beveiligen. :'( ik vergeef het ze.
pi_146973581
Steengoede episode _O_ _O_ _O_
pi_146973728
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
What the fucking fuck. :+

https://t.co/v6Yv7SaBBT
_O-
Ergens ook een realistische reactie, gewoon niet uit je woorden komen.

Zit al een paar weken te balen dat ik niet vooruit kan kijken, wat een spanning steeds.
Ik voorspel ook een paar ijskoude moves van Quinn in de volgende episode. En Lockhart en Martha kan ik ook steeds beter pruimen.

Helaas nog wachten tot 8 december..
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 23:14:25 #90
257132 crew  Awsom
pi_146974093
What the fucking fuck
pi_146974299
Heerlijke 24-verhaallijn, dit seizoen merk je meer de 24 invloeden dan anderen (zelfde creator toch ook?). Hopen dat Jack ten redding komt ;)

Seizoen 4 begon langzaam maar is heerlijk nu, worden paar mooie slotafleveringen!
pi_146975252
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Nee joh, Quinn mag eindelijk los volgende ep.
Conscience do cost.
pi_146975791
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bazenfilm, en die muziek ook _O-
  dinsdag 25 november 2014 @ 01:19:38 #94
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_146977361
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:01 schreef wieisboos het volgende:
Twee weken tot de volgende :(
Ook dat nog. Verdomd spannend :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:45:28 #95
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_146983391
Wow ik zat echt op t puntje van mijn stoel gedurende de prisoner-exchange, maar toen de shit de ventilator raakte op het eind en je Haqqani de ambassade ziet binnenlopen flipte ik hem helemaal van de spanning. Hulde _O_

Ik had echt verwacht dat de serie op een enorm dood spoor zou komen na seizoen 3, maar dit is gewoon weer een ijzersterk seizoen.

Zou trouwens wel een enorm gedurfde actie / plottwist van de schrijvers zijn door Carrie en Saul nu plotsklaps te laten sterven en dat de serie vanaf nu gefocust wordt op Quinn, Lockhart en de ambassadrice vs Tasneem, Haqqani en consorten. Maar Carrie en Saul zullen wel overleven.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_146983596
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:45 schreef T_Killer het volgende:
Wow ik zat echt op t puntje van mijn stoel gedurende de prisoner-exchange, maar toen de shit de ventilator raakte op het eind en je Haqqani de ambassade ziet binnenlopen flipte ik hem helemaal van de spanning. Hulde _O_

Ik had echt verwacht dat de serie op een enorm dood spoor zou komen na seizoen 3, maar dit is gewoon weer een ijzersterk seizoen.

Zou trouwens wel een enorm gedurfde actie / plottwist van de schrijvers zijn door Carrie en Saul nu plotsklaps te laten sterven en dat de serie vanaf nu gefocust wordt op Quinn, Lockhart en de ambassadrice vs Tasneem, Haqqani en consorten. Maar Carrie en Saul zullen wel overleven.
Carrie sowieso, Saul weet ik nog niet zo zeker, zijn personage is wel een beetje 'op' in deze vorm. Dus óf hij moet weer bij de CIA komen oid, óf dood. Dat hele gebeuren in het bedrijfsleven is nutteloos.
pi_146983661
Ga er maar vanuit dat Saul nu gewoon dood is. Carrie zal er wel weer met een schaafwond vanaf komen
pi_146983691
Quinn is ook wel een coole karakter, dus hij mag wel even shinen in de volgende ep.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:49:15 #99
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_146985792
Holy shit
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_146986664
:9~

Volgens mij is realisme ver te zoeken maar verdomme wat is het spannend!
pi_146986907
Godver, 2 weken wachten op yipikaye motherfucker Quinn. .

Voor een goedje dat 2 x de sterkte van LSD heeft vond ik de toestand van Carrie nog wel meevallen eik, nog maar eens teruggekeken. Fijne serie.
pi_146988358
Holyshit wat een vette episode inderdaad, prisoner exchange was verdomd spannend en wat er op het einde gebeurde zag ik ook niet aankomen. Al met al is S04 echt een heerlijke comeback van de serie.

Vraag me alleen wel steeds af waarom Aasar Khan en carrie zo met elkaar werken, en welke motivatie daarachter steekt.
pi_146988371
de serie gaat op deze manier wel meer de 24 kant op met een onbeveiligde ambassade die redelijk simpel ingenomen wordt. Maar spannend is het zeker wel. Als ik in 24 termen denk dan zal Lockhart het waarschijnlijk de held gaan worden en op een dramatische wijze aan zijn einde komen :P

Maar hoop het niet want ook dat karakter heeft zich inmiddels wel bewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 25-11-2014 14:24:34 ]
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 14:15:09 #104
257132 crew  Awsom
pi_146988506
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:10 schreef idiot_abroad het volgende:
Holyshit wat een vette episode inderdaad, prisoner exchange was verdomd spannend en wat er op het einde gebeurde zag ik ook niet aankomen. Al met al is S04 echt een heerlijke comeback van de serie.

Vraag me alleen wel steeds af waarom Aasar Khan en carrie zo met elkaar werken, en welke motivatie daarachter steekt.
denk dat die Khan het beste met het land voorheeft, en dat houdt in samenwerken met de Amerikanen om de terroristen het land uit te drijven en de welvaart te bevorderen w/

zolang die terroristen daar een onderkomen blijven vinden blijft het een onderontwikkeld land met de nodige problemen en een elite die alle macht heeft (= wat die ISI vrouw wil).
pi_146988919
die baas van Khan hoort wel duidelijk bij het kamp van die Tasneem en de terroristen aangezien hij persoonlijk de order gaf om de boeien af te doen
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:47:23 #106
256829 Sokz
Livin' the life
pi_146989562
Hij leek er niet echt blij mee tho :P
pi_146990081
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:10 schreef planethugo het volgende:
de serie gaat op deze manier wel meer de 24 kant op met een onbeveiligde ambassade die redelijk simpel ingenomen wordt. Maar spannend is het zeker wel. Als ik in 24 termen denk dan zal Lockhart het waarschijnlijk de held gaan worden en op een dramatische wijze aan zijn einde komen :P

Maar hoop het niet want ook dat karakter heeft zich inmiddels wel bewezen.
Een beetje zoals in James Bond, Carrie lijkt onsterfelijk.
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 15:09:50 #108
257132 crew  Awsom
pi_146990400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:28 schreef planethugo het volgende:
die baas van Khan hoort wel duidelijk bij het kamp van die Tasneem en de terroristen aangezien hij persoonlijk de order gaf om de boeien af te doen
Bij dat stukje zag ik geen ondertitels. Zei hij nog iets belangrijks of ging het alleen over de boeien af doen?

Ik had trouwens ook geen ondertitels bij de vorige aflevering toen Tasneem op haar mobiel een SMSje las. Wat stond daar in? "We got Saul?"
pi_146990908
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef Awsom het volgende:

[..]

Bij dat stukje zag ik geen ondertitels. Zei hij nog iets belangrijks of ging het alleen over de boeien af doen?

Ik had trouwens ook geen ondertitels bij de vorige aflevering toen Tasneem op haar mobiel een SMSje las. Wat stond daar in? "We got Saul?"
geen idee ik zag daar ook niks van subs. Maar dat zal wel de bedoeling zijn lijkt me
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:08:07 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_146992632
Kehl!!!!!!!!!1
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_146993675
Enige minpuntje van dit seizoen is dan echt wel het naaien van Carrie met dat kind. Karakterontwikkeling kan ook op een andere manier gedaan worden.

De verschillende lagen van ellende doen in ieder geval goed aan 24 denken. En dat is gewoon fijn.
pi_146994362
Voor degene die denken dat Saul dood is?

Als ik imdb.com mag geloven is Saul het gehele 4e seizoen te zien, hoop ook niet dat die dood is, want het is mijn favoriete personage in de serie
  dinsdag 25 november 2014 @ 17:10:09 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146994668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Martial het volgende:
Voor degene die denken dat Saul dood is?

Als ik imdb.com mag geloven is Saul het gehele 4e seizoen te zien, hoop ook niet dat die dood is, want het is mijn favoriete personage in de serie
Fijn dat je dat even in een spoiler zet. :(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator dinsdag 25 november 2014 @ 18:21:43 #114
257132 crew  Awsom
pi_146996759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Martial het volgende:
Voor degene die denken dat Saul dood is?

Als ik imdb.com mag geloven is Saul het gehele 4e seizoen te zien, hoop ook niet dat die dood is, want het is mijn favoriete personage in de serie
Ja natuurlijk speelt ie in de laatste aflevering. Hij zit midden in de qlimax ....

Verder; pleur op met je imdb stats
pi_146998221
Goede aflevering!!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 25 november 2014 @ 20:12:19 #116
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_147000432
Foutje
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  dinsdag 25 november 2014 @ 20:12:49 #117
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_147000449
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Itisbangin het volgende:
Enige minpuntje van dit seizoen is dan echt wel het naaien van Carrie met dat kind. Karakterontwikkeling kan ook op een andere manier gedaan worden.

De verschillende lagen van ellende doen in ieder geval goed aan 24 denken. En dat is gewoon fijn.
Minpunt? "Kind" was officieel volwassen en ze laten zien dat je soms walgelijke dingen moet doen in dat soort werk... Eerder realistisch.... Jongens/mannen van 18-21 denken vaak niet verder dan hun lul....
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_147003871
Fuckerbitch nog 2 weken wachten tot de volgende episode dacht ik aan het einde.

Saul en zijn zeikwijf mogen er nu inderdaad wel uit.
  woensdag 26 november 2014 @ 07:35:40 #119
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_147012384
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:12 schreef MrStock het volgende:

[..]

Minpunt? "Kind" was officieel volwassen en ze laten zien dat je soms walgelijke dingen moet doen in dat soort werk... Eerder realistisch.... Jongens/mannen van 18-21 denken vaak niet verder dan hun lul....
Oh zo, ik dacht dat hij die baby bedoelde 8)7

Verder met jou eens
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 26 november 2014 @ 08:46:00 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147012920
die exchange was prachtig gefilmd wel en telkens denken wat er gaat gebeuren en dan uiteindelijk gebeurd er weinig en dan BOOM...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147026550
Wow. Beste seizoen tot nu toe.
Amen.
pi_147028286
In Nederland scoort de serie overigens niet goed. Vanaf januari is seizoen 4 te zien bij BNN.
  woensdag 26 november 2014 @ 18:19:41 #123
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147029109
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:52 schreef Craptacular het volgende:
In Nederland scoort de serie overigens niet goed. Vanaf januari is seizoen 4 te zien bij BNN.
Niet zo verrassend. In Januari hebben veel mensen het al lang via andere kanalen gekeken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 26 november 2014 @ 18:41:09 #124
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_147029812
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Niet zo verrassend. In Januari hebben veel mensen het al lang via andere kanalen gekeken.
Sowieso is het niet echt een populair "onderwerp" in Nederland lijkt me...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  woensdag 26 november 2014 @ 19:03:19 #125
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147030482
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:41 schreef MrStock het volgende:

[..]

Sowieso is het niet echt een populair "onderwerp" in Nederland lijkt me...
Er zijn ongetwijfeld meerdere redenen waarom de serie het slecht doet. Maar 11 topics voor minder dan 4 kleine seizoenen geeft toch wel aan dat er animo voor is in Nederland. Daarnaast is het wel een typische jongeren serie. Een doelgroep die bovengemiddeld handig is met torrents/nieuwsgroepen/popcorn time.
Uiteindelijk hebben alle Amerikaanse series hier het nadeel dat ze vertraging hebben ten opzichte van Amerika zelf. Als je daar een paar maand tussen plakt is er een deel van de kijkers die kiest voor alternatieven.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 26 november 2014 @ 19:19:36 #126
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_147031096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:03 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Er zijn ongetwijfeld meerdere redenen waarom de serie het slecht doet. Maar 11 topics voor minder dan 4 kleine seizoenen geeft toch wel aan dat er animo voor is in Nederland. Daarnaast is het wel een typische jongeren serie. Een doelgroep die bovengemiddeld handig is met torrents/nieuwsgroepen/popcorn time.
Uiteindelijk hebben alle Amerikaanse series hier het nadeel dat ze vertraging hebben ten opzichte van Amerika zelf. Als je daar een paar maand tussen plakt is er een deel van de kijkers die kiest voor alternatieven.
Het is toch van den zotte dat we op de NL kabel (glasvezel) nog steeds geen NBC, CBS enz. kunnen kijken?
pi_147031955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het is toch van den zotte dat we op de NL kabel (glasvezel) nog steeds geen NBC, CBS enz. kunnen kijken?
En dan zou dat kunnen, dan gaat echt niet iedereen massaal na 0:00 tv kijken.
  woensdag 26 november 2014 @ 20:10:38 #128
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147033177
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het is toch van den zotte dat we op de NL kabel (glasvezel) nog steeds geen NBC, CBS enz. kunnen kijken?
CBS is bezig om een streaming dienst los van hun abonnement op te zetten. Als dat vanuit NL legaal te zien zou zijn zou dat een mooie stap zijn. Al betwijfel ik het want daarover zullen vast afspraken gemaakt zijn bij de verkoop van licenties aan NL zenders van populaire CBS series.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En dan zou dat kunnen, dan gaat echt niet iedereen massaal na 0:00 tv kijken.
Met de opname mogelijkheden van digitale tv zou je dan in ieder geval de dag na uitzending in de VS kunnen kijken. Net zoals velen nu via downloads al doen. Niet de meest ideale oplossing maar zou al fijner zijn dan weken achterlopen.

Maar zo raken we wel wat erg offtopic van Homeland.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147033395
Spoiler!
Een stukje voor de volgende aflevering:

Hier de scene met de explosie nogmaals:
pi_147033600
Sodemieters wat spannend zeg _O_
pi_147035404
Topseizoen weer _O_
Ik zeg dat het in de bril en het telefoontje zat. En de vrouw van Saul is altijd al verdacht geweest.
pi_147035460
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Martial het volgende:

Als ik imdb.com mag geloven
:')
pi_147035509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef TUFKAL het volgende:
Topseizoen weer _O_
Ik zeg dat het in de bril en het telefoontje zat. En de vrouw van Saul is altijd al verdacht geweest.
Wat bedoel je precies?
pi_147035657
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Ontstekingsmechanise in de bril o.i.d? Ze zoomde erg in op de bril en ik voelde toen wat aankomen. Werd zn bril ook niet weggenomen bij de opname voor de Amerikanen?
En zn vrouw was in eerdere seizoenen al van de foute vriendjes :P
  woensdag 26 november 2014 @ 21:32:26 #135
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147036667
Wat ik me even afvraag. Wat was het nut van dat jochie met zijn bomvest. Als het doel van Haqqani is om met een aanval op dat konvooi de beveiliging van de ambassade weg te lokken dan wil hij toch juist zo min mogelijk doen om die gevangenruil in gevaar te brengen.

Sowieso is het opvallend dat die uitwisseling ineens perfect past in het plan van de aanval terwijl het plan al gemaakt was voordat Saul überhaupt in Islamabad was. Een punt wat Carrie ook benadrukte, Sauls ontvoering was een extratje voor Haqqani.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 26 november 2014 @ 21:52:28 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147037666
Ik denk dat de telefoon er wel iets mee te maken kan hebben, qua exacte GPS-lokatie waar het konvooi zich bevond om de raketten die hun troffen te leiden.
En waarom zou de vrouw van Saul in hemelsnaam het telefoonnummer van die toch ook soms niet helemaal kosjere CIA man John Redmond bellen en niet op het telefoonnummer van Carrie die ze al eerder gebeld had?
Volgens mij was het telefoontje van iemand anders afkomstig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 26 november 2014 @ 22:04:58 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147038291
Die bril kwam idd wel een paar keer in beeld, dat mevrouw Saul er mee te maken heeft lijkt me onwaarschijnlijk.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147039945
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Re het volgende:
Die bril kwam idd wel een paar keer in beeld, dat mevrouw Saul er mee te maken heeft lijkt me onwaarschijnlijk.
Eensch
pi_147047970
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:37 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Eensch
John Redmond misschien dan
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2014 @ 09:39:17 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147048056
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:51 schreef TwyLight het volgende:
Ga er maar vanuit dat Saul nu gewoon dood is. Carrie zal er wel weer met een schaafwond vanaf komen
Ze gaan Saul echt niet offscreen dood laten gaan. Leeft nog
pi_147048101
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze gaan Saul echt niet offscreen dood laten gaan. Leeft nog
Carrie had vast een geniaal inzicht voordat het gebeurde :P
pi_147048142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het is toch van den zotte dat we op de NL kabel (glasvezel) nog steeds geen NBC, CBS enz. kunnen kijken?
Het is op Showtime, en het wordt in de US ook beroerd bekeken, wat dat betreft is kwaliteit niet altijd kwantiteit

Laatste seizoenen Homeland (gemiddelde kijkers in miljoenen); 1.25 / 1.92 / 1.95, huidige seizoen; 1.61 miljoen kijkers voor premiere.

Pak dan een NCIS ( :') ) erbij; 19.49 / 21.34 / 19.77
CSI heeft seizoenen gehad met >25 mio kijkers per aflevering gemiddeld.

Het is natuurlijk allemaal veel te genuanceerd voor de Amerikaanse kijker, die willen een Gibbs, ex-marine sniper die altijd wint, geen serie waarin de Amerikanen ook weleens een fuckup hebben of beetgenomen worden. Carrie moet in een US-flag bikini met 2 M16's moslims staan afknallen, terwijl er adelaars overvliegen en Star Spangled Banner wordt gespeeld, dan zitten ze zo op >15 mio.
pi_147048187
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is op Showtime, en het wordt in de US ook beroerd bekeken, wat dat betreft is kwaliteit niet altijd kwantiteit

Laatste seizoenen Homeland (gemiddelde kijkers in miljoenen); 1.25 / 1.92 / 1.95, huidige seizoen; 1.61 miljoen kijkers voor premiere.

Pak dan een NCIS ( :') ) erbij; 19.49 / 21.34 / 19.77
CSI heeft seizoenen gehad met >25 mio kijkers per aflevering gemiddeld.

Het is natuurlijk allemaal veel te genuanceerd voor de Amerikaanse kijker, die willen een Gibbs, ex-marine sniper die altijd wint, geen serie waarin de Amerikanen ook weleens een fuckup hebben of beetgenomen worden. Carrie moet in een US-flag bikini met 2 M16's moslims staan afknallen, terwijl er adelaars overvliegen en Star Spangled Banner wordt gespeeld, dan zitten ze zo op >15 mio.
Showtime is de betaalzender van NBC toch?
pi_147048219
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:48 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Showtime is de betaalzender van NBC toch?
Het is onderdeel van CBS, maar volgens mij gewoon een op zichzelf staande zender die ook gewoon op kabel/satelliet is.
pi_147049969
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Re het volgende:
Die bril kwam idd wel een paar keer in beeld, dat mevrouw Saul er mee te maken heeft lijkt me onwaarschijnlijk.
die bril zal wel gemerkt zijn ofzo zodat de raketten rondom dat deel terechtkomen. Alhoewel, dan zou de auto van Saul en Carrie wel geraakt moeten zijn. Maargoed dan is er geen serie meer. Die knorpot van de cia die voorin zat zal het wel niet overleven, jammer want vind dat best een aardig karakter.
pi_147050043
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is onderdeel van CBS, maar volgens mij gewoon een op zichzelf staande zender die ook gewoon op kabel/satelliet is.
dacht dat showtime van hbo was ? (time warner uiteindelijk )
pi_147056179
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:01 schreef wieisboos het volgende:
Twee weken tot de volgende :(
2?


edit: thanksgiving :(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_147056486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:14 schreef cva het volgende:

[..]

dacht dat showtime van hbo was ? (time warner uiteindelijk )
Nope, CBS, het voormalige Viacom.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:01 schreef seasushi het volgende:

[..]

2?

edit: thanksgiving :(
Stom :( andere shows worden wel gewoon uitgezonden (Newsroom, CSI, Walking Dead)
pi_147060851
holy shit wat een aflevering.
pi_147061104
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:19 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het is toch van den zotte dat we op de NL kabel (glasvezel) nog steeds geen NBC, CBS enz. kunnen kijken?
In de VS is de consumptie natuurlijk ook heel anders. Mensen kijken daar amper nog op de tijden dat iets uitgezonden wordt. Alle grote en minder grote netwerken hebben van die on-demand diensten. Ik weet niet of dat allemaal via TiVo werkt, maar goed. Hier in Nederland is het echt nog via de tv gids in de gaten houden, accepteren dat je op de commerciëlen reclame hebt en op de publieken pas erg laat kan inschakelen. En dat je wel eens een aflevering mist omdat er een onaangekondigde verandering in het schema zat, of omdat er voetbal doorheen moest.

En we hadden hier ook al veel sneller dan daar de toegang tot alternatieve kanalen doordat we beter internet hadden dan de meesten daar waarmee we al snel een alternatief hadden in the '00s.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

CBS is bezig om een streaming dienst los van hun abonnement op te zetten. Als dat vanuit NL legaal te zien zou zijn zou dat een mooie stap zijn. Al betwijfel ik het want daarover zullen vast afspraken gemaakt zijn bij de verkoop van licenties aan NL zenders van populaire CBS series.
Die Amerikaanse diensten kun je per definitie niet legaal kijken, ook al ben je breid ervoor te betalen. Soms wordt het toegestaan, maar bijv. HBO sweept om de zoveel tijd het bestand en blokkeert alles dat via een proxy uit het buitenland zou kunnen komen. Heeft waarschijnlijk te maken met media-wetten. Sommige content is in bepaalde landen niet toegestaan en wanneer zij dat aanbieden zijn ze strafbaar. Ze hebben geen zin in dat soort geneuzel en gaan het niet per land uitzoeken voor die paar betalende klanten.

Over Homeland:

Waarom zeggen mensen hier dat Saul dood zou zijn? Hij zat toch in de wagen met Carrie? En er werden maar twee auto's opgeblazen; de voorste en de achterste. Het lijkt me redelijk evident dat ze dus nog leven.
  donderdag 27 november 2014 @ 18:22:24 #151
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147061602
Saul zat naast Carrie en de serie draait om haar dus ze zullen deze aanslag wel overleven.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147061631
Je zag nog een intacte auto, dus daar zullen ze wel in zitten.

Al zou het wel een mooie plottwist zijn als Carrie en Saul dood zijn en de serie verder gaat met Quinn in de hoofdrol :D.

En dan een sitcom spin-off waarin Quinn de baby van Carrie gaat opvoeden.
Amen.
  donderdag 27 november 2014 @ 18:30:09 #153
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147061785
Ik zie het nog wel gebeuren dat Lockheart de aanval op de ambassade niet overleeft. Dat zou ruimte bieden voor Saul om zijn positie over te nemen en weer een nuttigere rol binnen de serie te krijgen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147061963
Denk dat Lockheart buiten schot blijft. Volgens mij begint hij best populair te worden en hij speelt een grote rol bij de onderhandelingen met Pakistan. Carrie en Saul overleven het sowieso...

Zie eerder deze kerel dood gaan

pi_147062109
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat Lockheart buiten schot blijft. Volgens mij begint hij best populair te worden en hij speelt een grote rol bij de onderhandelingen met Pakistan. Carrie en Saul overleven het sowieso...

Zie eerder deze kerel dood gaan

[ afbeelding ]
en de ambassade mevrouw
pi_147100494
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ontstekingsmechanise in de bril o.i.d? Ze zoomde erg in op de bril en ik voelde toen wat aankomen. Werd zn bril ook niet weggenomen bij de opname voor de Amerikanen?
En zn vrouw was in eerdere seizoenen al van de foute vriendjes :P
De bril was puur symbolisch: zonder bril is Saul niet langer zichzelf, hij voelt zich verloren en wil niet meer vechten. Carrie praat net zo lang op hem in tot hij weer 'het licht ziet' en weer zelfvertrouwen krijgt: daarom gaat de bril dus weer op: Saul is weer Saul.

En net op dát moment dus het telefoontje en de aanslag. Verschrikkelijk als je erover nadenkt. Overigens denk ik wel dat het telefoontje idd rigged is, zodat de terroristen kunnen zien welke van de auto's ze niet moesten raken. Want als ze ze alle drie hadden willen raken dan was dat wel gebeurt, als je 2 scuds hebt heb je er ook wel 3. Blijkbaar is het voor hun van belang dat Saul het wél overleeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheHappyPrince op 28-11-2014 21:30:01 ]
pi_147100604
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Re het volgende:
Die bril kwam idd wel een paar keer in beeld, dat mevrouw Saul er mee te maken heeft lijkt me onwaarschijnlijk.
Het telefoontje was dan ook natuurlijk nep of getraceerd. Daar hoeft Meera niets van te weten.
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 10:31:42 #158
257132 crew  Awsom
pi_147176780
Deze aflevering _O_
pi_147176785
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 10:31 schreef Awsom het volgende:
Deze aflevering _O_
:')
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 11:27:04 #160
257132 crew  Awsom
pi_147178088
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:')
:P
  maandag 1 december 2014 @ 11:47:11 #161
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147178599
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 10:31 schreef Awsom het volgende:
Deze aflevering _O_
:(
pi_147178742
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 10:31 schreef Awsom het volgende:
Deze aflevering _O_
Ik haat je.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_147183173
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 10:31 schreef Awsom het volgende:
Deze aflevering _O_
Kleautzack :'(
  maandag 1 december 2014 @ 17:06:58 #164
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_147188888
Was er gisteren geen nieuwe aflevering?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_147189022
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:06 schreef Peter88Online het volgende:
Was er gisteren geen nieuwe aflevering?
:Y
Hij was tof, Alleen snapte ik die scene van Brody op dat hobbelpaard niet :?
  maandag 1 december 2014 @ 17:12:02 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_147189160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:24 schreef TheHappyPrince het volgende:
als je 2 scuds hebt
Scuds zijn middellange afstandsraketten met een bereik van een paar honderd kilometer. Dit waren RPG's.
  maandag 1 december 2014 @ 17:13:14 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147189209
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 17:09 schreef CrashO het volgende:

:Y
Hij was tof, Alleen snapte ik die scene van Brody op dat hobbelpaard niet :?
Volgens mij was dat een flashforward naar die scene waarin Carrie opnieuw zwanger van hem wordt :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 1 december 2014 @ 21:26:45 #168
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_147200761
Blijkbaar nergens online meer te vinden? :'(
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  maandag 1 december 2014 @ 21:33:34 #169
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 1 december 2014 @ 21:34:46 #170
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_147201160
Waarom worden de torrents zo snel weer verwijderd?
Vi är Borg. Motstĺnd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 1 december 2014 @ 21:35:37 #171
104871 remlof
Europees federalist
pi_147201212
quote:
15s.gif Op maandag 1 december 2014 21:34 schreef Prowl het volgende:
Waarom worden de torrents zo snel weer verwijderd?
Op eztv.it staat alles dat uitgezonden is.
  maandag 1 december 2014 @ 21:42:57 #172
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_147201624
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 21:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Op eztv.it staat alles dat uitgezonden is.
Maar niet de aflevering van gisteren.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_147201795
Ik ging er al vanuit dat er gisteren geen nieuwe aflevering was.
  maandag 1 december 2014 @ 21:51:29 #174
104871 remlof
Europees federalist
pi_147202073
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:42 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Maar niet de aflevering van gisteren.
Er. Was. Geen. Aflevering. Gisteren.
pi_147202253
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Er. Was. Geen. Aflevering. Gisteren.
Okee
  dinsdag 2 december 2014 @ 08:24:13 #176
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_147209984
:P
Vi är Borg. Motstĺnd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_147211663
*grijns*
anonieme razernist
pi_147222293
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 17:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Scuds zijn middellange afstandsraketten met een bereik van een paar honderd kilometer. Dit waren RPG's.
YGMP
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 10:42:50 #179
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147302301
Zijn hier mensen die graag lezen? Voor iedereen die Homeland leuk vind, lees dit.
Echt, geweldig. Zeg maar James Bond meets Jason Bourne meets Homeland

pi_147302541
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 17:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Scuds zijn middellange afstandsraketten met een bereik van een paar honderd kilometer. Dit waren RPG's.


Kun je best gebruiken om een auto op te blazen (of een complete parkeergarage) :(
  maandag 8 december 2014 @ 10:24:00 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147384849
Quinn _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 8 december 2014 @ 11:32:48 #182
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147386057
_O_
pi_147388921
Typisch Homeland weer, een goede aflevering afwisselen met een dramatische.
Saul die 10 minuten nadat hij doodwilde op dat vliegveld en dan na vervolgens nog bijna opgeblazen worden opeens weer super berekenend is. En dan op het einde is hij weer totaal useless zoals meestal.
Quinn die bij Carrie helemaal kansloos deed toen ze Haqqani vanuit een impuls wilde opblazen met Saul nadat hij Ayaan had vermoord. Reageert nu echt precies zo nadat Farra een prikje krijgt :')
Lockheart die die CIA assets een gewisse dood instuurt en 2x zoveel mensenlevens riskeert om 6 mensen misschien te redden. Echt weer een typische homeland CIA directeur.
Max laten zeuren dat Farrah meer complimenten van Carrie zou moeten krijgen, zelfs fucking Dennis was nog een betere spion :')
Sowieso haar dood laten gaan ipv een persoon die ons wat kan schelen.
Carrie die het nu weer opeens eens is met terugtrekking :')

Maarja Quinn is verder natuurlijk wel een heldje.
  maandag 8 december 2014 @ 13:37:28 #184
104871 remlof
Europees federalist
pi_147388954
Bovenstaande niet gelezen, maar gebruik liever spoilers.
pi_147389000
Kom gewoon later terug in dit topic. er staat toch USA hij is daar al uitgezonden.
  Moderator maandag 8 december 2014 @ 13:39:19 #186
257132 crew  Awsom
pi_147389019
Lockheart :') :')

man man man
pi_147389290
Toffe aflevering weer :)
  maandag 8 december 2014 @ 13:55:59 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_147389473
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kom gewoon later terug in dit topic. er staat toch USA hij is daar al uitgezonden.
Ja maar ik heb 'm nog niet gezien want moet eerst werken :P
Kijk 'm altijd de avond na de uitzending.
  maandag 8 december 2014 @ 14:13:55 #189
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_147389976
Ik vond het wederom erg lekker wegkijken. Helaas nog maar 2 afleveringen. Is seizoen 5 al announced? Gezien de gaten tussen de vorige seizoenen gaan we pas weer in Oktober 2015 verder... :(
pi_147395903
Korte aflevering...

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Typisch Homeland weer, een goede aflevering afwisselen met een dramatische.
Saul die 10 minuten nadat hij doodwilde op dat vliegveld en dan na vervolgens nog bijna opgeblazen worden opeens weer super berekenend is. En dan op het einde is hij weer totaal useless zoals meestal.
Quinn die bij Carrie helemaal kansloos deed toen ze Haqqani vanuit een impuls wilde opblazen met Saul nadat hij Ayaan had vermoord. Reageert nu echt precies zo nadat Farra een prikje krijgt :')
Lockheart die die CIA assets een gewisse dood instuurt en 2x zoveel mensenlevens riskeert om 6 mensen misschien te redden. Echt weer een typische homeland CIA directeur.
Max laten zeuren dat Farrah meer complimenten van Carrie zou moeten krijgen, zelfs fucking Dennis was nog een betere spion :')
Sowieso haar dood laten gaan ipv een persoon die ons wat kan schelen.
Carrie die het nu weer opeens eens is met terugtrekking :')

Maarja Quinn is verder natuurlijk wel een heldje.
Ben het met je eens dat Lockheart die deur natuurlijk nooit open moet doen, maar het is al lang bekend dat hij niet bekwaam is. Voor de rest vind ik jouw punten erg gezocht.

- Hoezo was Saul super berekenend rondom de aanslag?
- Quinn handelde toch niet overtrokken, als hij had geschoten voordat Fara werd neergestoken zou jouw punt opgaan.
- Fara heeft zich bewezen als een geweldige asset, alleen het neuken met een minderjarige ging haar niet goed af. Het spotten van Haqqani was haar verdienste en ook vorige seizoenen heeft ze haar meerwaarde bewezen. Dat jij verder niks met haar hebt als personage kan ik dan ook niet helemaal begrijpen.
pi_147398108
Ja Fara de superspion bellen met een witte I-phone als je iemand aan het schaduwen bent en Dennis laten inbreken en shit jatten waar je bijstaat. Haar voor zo waardeloos zijn complimenten geven zou een beetje hetzelfde zijn als Lockheart nu een medaille voor buitengewone moed geven.
Het ging er verder ook niet om of Lockheart bekwaam is maar hij werd heel lang als berekenend en een goede politicus gebracht maar zoals de meeste gaat hij meteen als het de schrijvers even uitkomt gewoon tegen zijn karakter in.
Quinn handelt wel als een totale debiel hij zit eerst het hele seizoen Carrie af te remmen en nu gaat hij opeens nog harder :')

Het is verder niet zo erg dat het verhaal in deze serie pulp is. Ik kijk het nog wel met wat plezier maar een goede serie maak je gewoon niet op deze manier.
  maandag 8 december 2014 @ 18:46:27 #192
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147398705
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 13:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja maar ik heb 'm nog niet gezien want moet eerst werken :P
Kijk 'm altijd de avond na de uitzending.
Het is nou eenmaal niet te doen om rekening te houden met iedereen die de aflevering pas 's avonds, de volgende dag of in het weekend kan kijken. De regel is vrij simpel, bij een nieuwe aflevering is openen van een topic op eigen risico voor spoilers. Anders kunnen we alles wel in spoilers blijven zetten.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 8 december 2014 @ 19:28:58 #193
256829 Sokz
Livin' the life
pi_147400478
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:24 schreef Szura het volgende:
Quinn _O_
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:24 schreef Szura het volgende:
Quinn _O_
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:24 schreef Szura het volgende:
Quinn _O_
Eindelijk :)
  maandag 8 december 2014 @ 21:40:28 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147405995
Had iemand het al gezegd?

Quinn _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 8 december 2014 @ 21:42:14 #195
104871 remlof
Europees federalist
pi_147406057
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:46 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het is nou eenmaal niet te doen om rekening te houden met iedereen die de aflevering pas 's avonds, de volgende dag of in het weekend kan kijken. De regel is vrij simpel, bij een nieuwe aflevering is openen van een topic op eigen risico voor spoilers. Anders kunnen we alles wel in spoilers blijven zetten.
Ja ok, maar hoeveel mensen hebben de gelegenheid om op maandagochtend al de laatste ep te kijken? :')
  maandag 8 december 2014 @ 21:42:35 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_147406074
Dit was inderdaad wel weer een geweldige aflevering trouwens _O_
pi_147407315
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 21:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja ok, maar hoeveel mensen hebben de gelegenheid om op maandagochtend al de laatste ep te kijken? :')
Als je nou gewoon alleen maandagochtend hier niet kijkt is er toch geen enkel probleem.
Of moeten wij allemaal spoilers gebruiken zodat jij maandags spoilervrij op posts van vrijdag kan reageren? :P
pi_147407862
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als je nou gewoon alleen maandagochtend hier niet kijkt is er toch geen enkel probleem.
Of moeten wij allemaal spoilers gebruiken zodat jij maandags spoilervrij op posts van vrijdag kan reageren? :P
precies, blijf gewoon weg totdat je de ep gezien hebt.. zo moeilijk is het nou niet
<hr>
pi_147409866
Lockhart laat het wel erg afweten, jammer hij kreeg een beetje heldenstatus na die onderhandelingen.
Qua verhaal is het soms misschien wat ver gezocht, maar ik zit zelden zo in spanning bij een film/serie.
De cliffhanger is wel minder als episode 9, maar het is nu wel lastiger voorspellen hoe het verder gaat.

En mensen die een topic willen lezen over een serie of film en dan gaan klagen over spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja en natuurlijk Quinn _O_
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_147411888
En al die mensen laten Lockheart gewoon die deur open maken :')
Fok chain of command, als ik in die ruimte zat nam ik nog eerder een hap uit zijn nekslagader :9~ dan dat die deur open gaat :7
pi_147412947
Die riem van de man van de ambassadrice... Daar is iets mee.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:51:15 #202
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147413454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die riem van de man van de ambassadrice... Daar is iets mee.
Helemaal niet over nagedacht. Zou zomaar kunnen ja. :P

Goed seizoen dit _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  dinsdag 9 december 2014 @ 02:07:48 #203
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147413547
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 21:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja ok, maar hoeveel mensen hebben de gelegenheid om op maandagochtend al de laatste ep te kijken? :')
Blijkbaar iemand al wel anders was je geen spoilers tegen gekomen ;)
Het officieel uitzenden van een aflevering is nou eenmaal de enige strak vast te leggen grens over waneer je wel en niet met spoilers post. Staat ook netjes zo beschreven in de FAQ.

[ Bericht 24% gewijzigd door BrainOverfloW op 09-12-2014 02:23:48 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147421400
heerlijke ep alweer, al was de belegering van de ambassade wel wat snel afgelopen. Beetje dom ook om juist lockheart met die documenten naar buiten te laten gaan. Het had weinig gescheeld of ze hadden weer een cia directeur als gevangene :)

dat het misschien niet echt bij het karakter pas, ach in zo een situatie weet niemand wat ie zou doen zoals Carrie zegt.

En Quinn is de nieuwe Jack Bauer, wat een baas _O_
pi_147421573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die riem van de man van de ambassadrice... Daar is iets mee.
Dacht ik ook meteen ja. Verder redelijke ep, jammer dat die hele belegering zo snel voorbij was, en toch komt bij sommige dingen de geloofwaardigheid weer om de hoek kijken; domme keuzes van Lockhart, Carrie die ineens wel mee terug wil naar de US (goed, uiteindelijk doet ze het niet). En ik hoop niet dat Quinn en Carrie nu even de halve Taliban opruimen samen :') Als ik dat wil zien kijk ik wel 24 ofzo... Denk dat Quinn weleens aan z'n eind kan komen dit seizoen. Of wellicht toch Carrie, je hoort in de intro haar toch gillen en dan iets van 'she's clipped an artery'?
pi_147422991
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dacht ik ook meteen ja. Verder redelijke ep, jammer dat die hele belegering zo snel voorbij was, en toch komt bij sommige dingen de geloofwaardigheid weer om de hoek kijken; domme keuzes van Lockhart, Carrie die ineens wel mee terug wil naar de US (goed, uiteindelijk doet ze het niet). En ik hoop niet dat Quinn en Carrie nu even de halve Taliban opruimen samen :') Als ik dat wil zien kijk ik wel 24 ofzo... Denk dat Quinn weleens aan z'n eind kan komen dit seizoen. Of wellicht toch Carrie, je hoort in de intro haar toch gillen en dan iets van 'she's clipped an artery'?
Welke intro?
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 15:30:35 #207
257132 crew  Awsom
pi_147423483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die riem van de man van de ambassadrice... Daar is iets mee.
Wat moet daar mee zijn dan?
pi_147423672
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die riem van de man van de ambassadrice... Daar is iets mee.
Dat is wel heel vergezocht :')
Als de ambassadrice niet had gezegd: ''It can't be my belt'' dan had hij gewoon haar riem gekregen. Dus jij beweert dat hij met grote overtuiging voorspeld had dát als ze al überhaupt in zou stemmen met zijn zelfmoord plan, ze zich ook nog eens zou bedenken over het afgeven van haar eigen riem en in plaats daarvan, zijn riem zou pakken.

Dat zijn erg veel moving parts :P
pi_147424185
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Welke intro?
Gewoon de leader van de serie.
pi_147424214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat is wel heel vergezocht :')
Als de ambassadrice niet had gezegd: ''It can't be my belt'' dan had hij gewoon haar riem gekregen. Dus jij beweert dat hij met grote overtuiging voorspeld had dát als ze al überhaupt in zou stemmen met zijn zelfmoord plan, ze zich ook nog eens zou bedenken over het afgeven van haar eigen riem en in plaats daarvan, zijn riem zou pakken.

Dat zijn erg veel moving parts :P
Neuh ik denk meer dat hij daar nog 'iets' mee gaat doen. Gewoon met een riem, dus het had niet uitgemaakt of het die van hemzelf of van haar was. Ontsnappen zou wel erg vergezocht zijn, maar het was toch een vrij prominent item in het laatste deel van de ep.

Of wellicht wou hij haar juist toch dwarszitten door met háár riem zelfmoord te plegen.
pi_147426194
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh ik denk meer dat hij daar nog 'iets' mee gaat doen. Gewoon met een riem, dus het had niet uitgemaakt of het die van hemzelf of van haar was. Ontsnappen zou wel erg vergezocht zijn, maar het was toch een vrij prominent item in het laatste deel van de ep.

Of wellicht wou hij haar juist toch dwarszitten door met háár riem zelfmoord te plegen.
Oh zo, ik dacht dat je bedoelde dat hij er misschien geheime informatie in had zitten of een filmrolletje o.i.d. Tactieken die ook daadwerkelijk in het echt door terroristen gebruikt worden.
pi_147431457
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gewoon de leader van de serie.
Oh, maar die is al zo oud als de serie volgens mij.
pi_147432040
Godverkut wat is dit toch een spannende serie. O+

Denk dat de makers goed doorhebben dat Quin prima wordt gewaardeerd door de kijkers. Ik moet zeggen dat hij Carrie overschaduwd in de serie. Zit hopelijk een mooie Emmy nominatie voor hem in de volgende keer. :Y
pi_147433481
Hij had de riem gewoon nodig om zijn broek omhoog te houden, weten jullie wel wat een ellende het is als zijn broek steeds dreigt af te zakken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_147434524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat is wel heel vergezocht :')
Als de ambassadrice niet had gezegd: ''It can't be my belt'' dan had hij gewoon haar riem gekregen. Dus jij beweert dat hij met grote overtuiging voorspeld had dát als ze al überhaupt in zou stemmen met zijn zelfmoord plan, ze zich ook nog eens zou bedenken over het afgeven van haar eigen riem en in plaats daarvan, zijn riem zou pakken.

Dat zijn erg veel moving parts :P
Ja dat denk ik ;)
Kreeg een idee zoals met dat sd-kaartje van Brody... Geen idee waarom.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_147434958
Ik vond het opmerkelijk dat er in de "panic room" niet gedacht was aan wapens.
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 21:32:45 #217
257132 crew  Awsom
pi_147435387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef Craptacular het volgende:
Ik vond het opmerkelijk dat er in de "panic room" niet gedacht was aan wapens.
Inderdaad. Dat er aan zoiets niet is gedacht verwacht je in een Nederlandse ambassade, niet in een Amerikaanse.
pi_147436093
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef Craptacular het volgende:
Ik vond het opmerkelijk dat er in de "panic room" niet gedacht was aan wapens.
Tsja, snap het ergens ook wel. Als je een mol hebt die mee naar binnen komt, kan 'ie sowieso een minuut lang z'n gang gaan :X
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:57:15 #219
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_147438845
Mooie aflevering, enige echt vreemde actie is van Lockheart. 6 mensen buiten vs +/-20 mensen binnen + assets die ze kwijt zijn... Waarbij hijzelf en de ambassadrice ook nog eens 'meer waarde' hebben dan die 6 'nobody's' (voor de buitenwereld eh!)

P.S. Bij zowat elke USA-topic zie ik mensen janken over spoilerts NA de uitzending. Blijf gewoon met je fikken van de topic af als je het niet wilt weten van te voren. Eigenlijk zouden mods vanaf nu juist deze jankerds gewoon moeten bannen van deze sectie. Word het echt beu.

[ Bericht 36% gewijzigd door MrStock op 09-12-2014 23:16:43 ]
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_147439615
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef MrStock het volgende:
Mooie aflevering, enige echt vreemde actie is van Lockheart. 6 mensen buiten vs +/-20 mensen binnen + assets die ze kwijt zijn... Waarbij hijzelf en de ambassadrice ook nog eens 'meer waarde' hebben dan die 6 'nobody's' (voor de buitenwereld eh!)
Dit was bizar inderdaad en nu lijkt Carrie voor de hele fuckup verantwoordelijk te worden gehouden maar niemand nog gehoord over de dwaze buiging van Lockhaert. Kan nog komen natuurlijk nav hearing oid.

Die riem.. Tja daar ben ik enorm benieuwd naar.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:52:31 #221
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_147451950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef MrStock het volgende:
Mooie aflevering, enige echt vreemde actie is van Lockheart. 6 mensen buiten vs +/-20 mensen binnen + assets die ze kwijt zijn... Waarbij hijzelf en de ambassadrice ook nog eens 'meer waarde' hebben dan die 6 'nobody's' (voor de buitenwereld eh!)
Een ondenkbaar scenario inderdaad. De levens van 6 ambassade medewerkers wegen nooit op tegen die lijst met assets.
Een ex-overheids/defensie/cia medewerker die de afleveringen analyseert kwam met de volgende manier van handelen in die situatie: De monitor zou simpelweg worden uitgeschakeld.
En het tiental klapvee dat om Lockheart heen stond en niks ondernam zou in een echte situatie allemaal in z'n nek gesprongen zijn.

Maar dat drukt de pret niet, prima aflevering weer! ^O^
De positie van Lockheart als CIA Director is nu overigens totaal onhoudbaar geworden. Benieuwd of ze daar nog aandacht aan besteden.
pi_147452176
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Tsja, snap het ergens ook wel. Als je een mol hebt die mee naar binnen komt, kan 'ie sowieso een minuut lang z'n gang gaan :X
Season 1 anyone O-)
pi_147452194
quote:
99s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Season 1 anyone O-)
Precies :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_147452210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Een ondenkbaar scenario inderdaad. De levens van 6 ambassade medewerkers wegen nooit op tegen die lijst met assets.
Een ex-overheids/defensie/cia medewerker die de afleveringen analyseert kwam met de volgende manier van handelen in die situatie: De monitor zou simpelweg worden uitgeschakeld.
En het tiental klapvee dat om Lockheart heen stond en niks ondernam zou in een echte situatie allemaal in z'n nek gesprongen zijn.

Maar dat drukt de pret niet, prima aflevering weer! ^O^
De positie van Lockheart als CIA Director is nu overigens totaal onhoudbaar geworden. Benieuwd of ze daar nog aandacht aan besteden.
Misschien wordt Saul het wel weer O+

Saul O+
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:09:03 #225
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147452460
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Een ondenkbaar scenario inderdaad. De levens van 6 ambassade medewerkers wegen nooit op tegen die lijst met assets.
Een ex-overheids/defensie/cia medewerker die de afleveringen analyseert kwam met de volgende manier van handelen in die situatie: De monitor zou simpelweg worden uitgeschakeld.
En het tiental klapvee dat om Lockheart heen stond en niks ondernam zou in een echte situatie allemaal in z'n nek gesprongen zijn.

Maar dat drukt de pret niet, prima aflevering weer! ^O^
De positie van Lockheart als CIA Director is nu overigens totaal onhoudbaar geworden. Benieuwd of ze daar nog aandacht aan besteden.
ja ik had sowieso als CIA director wat lijsten uit die box gehaald voordat ik het eventueel over zou geven, maar ja, gelukkig ben ik geen CIA director :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147452627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef Craptacular het volgende:
Ik vond het opmerkelijk dat er in de "panic room" niet gedacht was aan wapens.
1 granaat/RPG naar binnen en iedereen is dood.. In die zin is de deur gesloten houden wel de beste optie.
pi_147454147
en de cia directeur heeft ook verder niets te doen dan een situatie ter plekke in pakistan op te lossen ;)

als we toch gaan zeuren om het zeuren doe ik gewoon mee
pi_147458499
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]
Of wellicht toch Carrie, je hoort in de intro haar toch gillen en dan iets van 'she's clipped an artery'?
Dat komt uit een vorig seizoen toen Quinn haar neer moest schieten.
  woensdag 10 december 2014 @ 17:25:37 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147458550
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 15:00 schreef planethugo het volgende:
en de cia directeur heeft ook verder niets te doen dan een situatie ter plekke in pakistan op te lossen ;)

Ja, laat ie gewoon lekker ergens elders gaan gevangenen martelen, zoals het hoort. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147486592
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dacht ik ook meteen ja. Verder redelijke ep, jammer dat die hele belegering zo snel voorbij was, en toch komt bij sommige dingen de geloofwaardigheid weer om de hoek kijken; domme keuzes van Lockhart, Carrie die ineens wel mee terug wil naar de US (goed, uiteindelijk doet ze het niet). En ik hoop niet dat Quinn en Carrie nu even de halve Taliban opruimen samen :') Als ik dat wil zien kijk ik wel 24 ofzo... Denk dat Quinn weleens aan z'n eind kan komen dit seizoen. Of wellicht toch Carrie, je hoort in de intro haar toch gillen en dan iets van 'she's clipped an artery'?
Carrie is Homeland. Lijkt me uitgesloten.
pi_147486980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat komt uit een vorig seizoen toen Quinn haar neer moest schieten.
Ah okee, dacht dat het fragmenten van dit seizoen waren. Toen van dat hij haar in de schouder schoot dus?
pi_147524765
Ja, ik snap niet waarom ze de gok niet namen dat ze ter plekke de inhoud niet gingen controleren en de lijsten eruit hadden gehaald en wat random papier erin gedaan hadden. :')
Ja doei.
pi_147595782
En wie zat er nu in de wagen van Haqqani? IK herkende deze goede man niet.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2014 10:55:39 ]
pi_147596925
Dar Adal, oude baas van Quinn. CIA black ops.
  maandag 15 december 2014 @ 12:03:33 #235
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_147597478
Adal speelt een dubbelspel of Haqqani? Of beide?
"I'm in the empire business"
pi_147599784
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:03 schreef Buster91 het volgende:
Adal speelt een dubbelspel of Haqqani? Of beide?
Haqqani wordt geplayed denk ik. Adal is volgens mij erg pro-us.
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 14:09:31 #237
257132 crew  Awsom
pi_147601334
Wtf doet hij nou weer in die auto
pi_147603771
Wat de fak doet Dar nou weer in die auto :')
pi_147603883
Dat zal wel te maken hebben met "there something going on in Washington".

Prima aflevering!
pi_147606577
Wel fijn om de familie van Carrie even te zien. Verder was er weinig aan.
Vind het maar slap als ze van die personages als die Duitse uit het niks introduceren die Quinn dan even naar Haqqani wijst wat de Amerikanen al heel de tijd niet lukt.
  maandag 15 december 2014 @ 17:12:21 #241
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_147607070
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:41 schreef El_Grando101 het volgende:
Dat zal wel te maken hebben met "there something going on in Washington".

Prima aflevering!
Dat vermoeden had ik ook al idd..
"I'm in the empire business"
  maandag 15 december 2014 @ 17:13:11 #242
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_147607111
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel fijn om de familie van Carrie even te zien. Verder was er weinig aan.
Vind het maar slap als ze van die personages als die Duitse uit het niks introduceren die Quinn dan even naar Haqqani wijst wat de Amerikanen al heel de tijd niet lukt.
Op zich is dat niet zo ver gezocht. Het lukte de Amerikanen niet omdat ze niet wisten dat Haqqani met die telefoons werkte. Dat die in bulk gekocht werden was werd pas duidelijk nadat ze meerdere van die telefoons in handen hadden na de aanval op de ambassade.
Achterhalen wie er allemaal nog bij die batch horen kan de CIA normaal gesproken zelf ook wel maar het station wordt gesloten en Quinn is bezig met een niet gesanctioneerde missie. Dan is het niet zo raar dat hij bij een bekende van een andere inlichtingendienst om hulp gaat vragen.
Het klopt wel dat ze uit het niets ineens op dook terwijl ze wel een belangrijke vrouw in Quinns leven lijkt te zijn geweest. Maar haar hulp is niet zo raar verder.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_147607196
Die hulp vind ik ook niet zo raar met het is gewoon zo lui om dat zo te schrijven.
Ook is Carrie weer totaal useless. Hoop dat ze nog iets leuks met Adal bedacht hebben want het lijkt me eerlijk gezegd nogal kansloos.
pi_147612059
Leuk:

* dat een wel hele blonde vrouw in die omgeving niemand opvalt zo hoog staande tijdens dat protest.

* Quin heeft dus ook weleens een behoorlijke vrouw gegeven ipv die walvis van het wooncomplex

* Dar leeft nog
  maandag 15 december 2014 @ 20:14:55 #245
104871 remlof
Europees federalist
pi_147613078
Maar wou Quinn nu echt tientallen onschuldige burgers de dood injagen met het oblazen van die auto waarin Haqqani zat?
pi_147613524
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef remlof het volgende:
Maar wou Quinn nu echt tientallen onschuldige burgers de dood injagen met het oblazen van die auto waarin Haqqani zat?
Ja, collateral damage :7
  maandag 15 december 2014 @ 20:28:24 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_147613722
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, collateral damage :7
Lekker dan.
pi_147613943
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Lekker dan.
Ja het is geen Fokmeet maar terroristen jagen :7
pi_147615123
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Lekker dan.
Helaasch ;(
pi_147621216
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel fijn om de familie van Carrie even te zien.
Voor degenen die het gemist hebben, de reden van het overlijden van de vader van Carrie in de serie:
http://www.hollywoodrepor(...)omeland-white-690464
  dinsdag 16 december 2014 @ 00:42:19 #251
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_147624867
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, collateral damage :7
De betogers waren toch allemaal al weggerend, er waren alleen nog Haqqani aanhangers. Die mogen wel stuk.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 16 december 2014 @ 00:51:55 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147625091
Grootste wtf-moment van het seizoen, dat Dar Adal in die wagen zat

Welke actrice was dat blonde snoepje van de Duitse ambassade trouwens?

[ Bericht 38% gewijzigd door Szura op 16-12-2014 01:02:32 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147627447
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 00:51 schreef Szura het volgende:
Grootste wtf-moment van het seizoen, dat Dar Adal in die wagen zat

Welke actrice was dat blonde snoepje van de Duitse ambassade trouwens?
Een Duitser neuken kost je een krat bier he.
  dinsdag 16 december 2014 @ 07:17:17 #254
64792 Mryc
play me one more song
pi_147627733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 00:51 schreef Szura het volgende:
Grootste wtf-moment van het seizoen, dat Dar Adal in die wagen zat

Welke actrice was dat blonde snoepje van de Duitse ambassade trouwens?
Nina Hoss
pi_147628012
DIe Haqqani had al veertig keer dood moeten zijn. Jezus.
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:19:42 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147628271
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef remlof het volgende:
Maar wou Quinn nu echt tientallen onschuldige burgers de dood injagen met het oblazen van die auto waarin Haqqani zat?
Het waren Haqqani-fappers. Weg ermee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147628384
Volgende week finale?
pi_147628692
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:29 schreef theodoor9 het volgende:
Volgende week finale?
Klopt. Tevens juist
pi_147628739
Vraag me ook af hoe die gast weet dat ze in de auto moet kijken voor Adal.
pi_147629520
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:02 schreef Craptacular het volgende:
Vraag me ook af hoe die gast weet dat ze in de auto moet kijken voor Adal.
ISI en Haqqani is een grote clique.

Volgende week finale. De plot twist met Adal kan in mijn ogen drie verhaallijnen opleveren:

- Adal is de grote snitch en het mastermind achter alle acties van Haqqani.
- Adal heeft zich binnen gewerkt om als superspy de operatie van Haqqani kapot te maken.
- Adal stond op de verkregen lijst en is nu een high profile gevangene net zoals Saul dat was. (vergezocht?)

Een minder spannende aflevering met wel weer een behoorlijk WTF momentje op het einde.
Homeland weet me wel te boeien dit jaar.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_147630835
Zit nu op de helft van seizoen 2.
Wat een verdomd goede serie.

Merk dat ik zelf helemaal onrustig word van het gedrag van Carrie. -O-
pi_147631984
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:58 schreef HarveySpecter het volgende:
Zit nu op de helft van seizoen 2.
Wat een verdomd goede serie.

Merk dat ik zelf helemaal onrustig word van het gedrag van Carrie. -O-
Ja dat zenuwachtige dramatische acteerwerk van haar begon mij ook op mn zenuwen te werken op een gegeven moment.
pi_147632777
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:47 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja dat zenuwachtige dramatische acteerwerk van haar begon mij ook op mn zenuwen te werken op een gegeven moment.
Alles beter dan Dana in seizoen 3 (de dochter)
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:31:01 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147633007
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Alles beter dan Dana in seizoen 3 (de dochter)
Maar zou je haar doen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147633112
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Maar zou je haar doen?
I find this question slightly disturbing :P
pi_147633343
Netjes, in 2 afleveringen hebben ze heel dit seizoen verkracht.

Jaja, dat Carry niet opvalt met een hoofddoek oké, dat ze haar hoofddoek afdoet midden in een crow en dat niemand dat ziet.. _O- _O-

En dan heb je Pipo die full rambo mode gaat en niet alleen een pistool vs ak gevecht wint maar ook nog 2 mannen met hand to hand combat ff sloopt.

Man man man, hier word ik niet vrolijk van.
pi_147633376
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:51 schreef maerk het volgende:

[..]

ISI en Haqqani is een grote clique.

Volgende week finale. De plot twist met Adal kan in mijn ogen drie verhaallijnen opleveren:

- Adal is de grote snitch en het mastermind achter alle acties van Haqqani.
- Adal heeft zich binnen gewerkt om als superspy de operatie van Haqqani kapot te maken.
- Adal stond op de verkregen lijst en is nu een high profile gevangene net zoals Saul dat was. (vergezocht?)

Een minder spannende aflevering met wel weer een behoorlijk WTF momentje op het einde.
Homeland weet me wel te boeien dit jaar.
Adal wipt de huidige CIA directeur er uit om zelf directeur te worden nu. Mindgames.
pi_147633690
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Maar zou je haar doen?
weet niet of ze al 18 is
pi_147637954
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Adal wipt de huidige CIA directeur er uit om zelf directeur te worden nu. Mindgames.
Adal werkt liever op de achtergrond. Dan eerder Saul terug. En Haqqani blijkt al jaren een CIA-mannetje te zijn gerund door Adal.
pi_147639542
Nieuwe afleveringen op Netflix *O* *O*
Finally
pi_147639552
de cia zal wel in het geheim een soort deal met haqani aan het sluiten zijn. Hoe of waarom... kijk volgende week :P

Of haqani chanteert ze omdat er in die map heel wat belastende dingen over de cia staan
pi_147639566
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef Inspireme het volgende:
Nieuwe afleveringen op Netflix *O* *O*
Finally
dat is seizoen 3, wij zijn bijna klaar met 4
pi_147643999
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Netjes, in 2 afleveringen hebben ze heel dit seizoen verkracht.

Jaja, dat Carry niet opvalt met een hoofddoek oké, dat ze haar hoofddoek afdoet midden in een crow en dat niemand dat ziet.. _O- _O-
Wie zegt dat ze niet zou mogen opvallen? Ze doet die hoofddoek aan omdat dat daar de norm is op straat. Niet om undercover te zijn oid. Anders zou ze op zijn minst wel al haar haar bedekken.

quote:
En dan heb je Pipo die full rambo mode gaat en niet alleen een pistool vs ak gevecht wint maar ook nog 2 mannen met hand to hand combat ff sloopt.
Dit zie je zo vaak in films. Dat in in werkelijkheid lastiger is, ok. Maar om daar nu over te vallen.... Zeker als je ze verrast en bereid blijkt een collega neer te schieten... Maar iemand als hij is natuurlijk wel beter getraind in direct gevecht dan een veredelde bewaker.

En dat pistool vs AK is wederom een trainingsding. Maar een pistool is natuurlijk ook preciezer dan een AK en beter geschikt om in stealth aan de gang te gaan. Hij had immers ook eerder een geweer mee kunnen nemen van een van de slachtoffers. Dit deed hij steeds niet. En het is niet zo dat de schrijvers dit vergeten zijn oid.

Het enige dat ik vreemd vond is dat Quinn kennelijk bereid is om flink wat van die demonstranten mee op te blazen. Dat zijn immers vaak gewoon van die meelopers. In dit geval zelfs ingehuurd door ISI.
pi_147644001
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is seizoen 3, wij zijn bijna klaar met 4
Ja klopt haha. Ik heb seizoen 1+2 kort geleden afgekeken.
pi_147647894
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:09 schreef Xaobotnik het volgende:
Wie zegt dat ze niet zou mogen opvallen? Ze doet die hoofddoek aan omdat dat daar de norm is op straat. Niet om undercover te zijn oid. Anders zou ze op zijn minst wel al haar haar bedekken.
Ze staat midden in een Haqqani roepende crowd en Haqqani is daar aanwezig. Nee dan valt het echt niemand op dat ze haar hoofddoek afdoet, uitsteekt boven de rest en haar blonde haren ff laat wapperen _O-
pi_147648136
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ze staat midden in een Haqqani roepende crowd en Haqqani is daar aanwezig. Nee dan valt het echt niemand op dat ze haar hoofddoek afdoet, uitsteekt boven de rest en haar blonde haren ff laat wapperen _O-
Lees nu eens wat ik zeg. Vertel eens waarom dat relevant zou zijn? Waar haal je vandaan dat ze dat niet zou kunnen doen?
pi_147648247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Lees nu eens wat ik zeg. Vertel eens waarom dat relevant zou zijn? Waar haal je vandaan dat ze dat niet zou kunnen doen?
Ehm oké, als je niet snapt dat als een Taliban-like organisatie iets eerder een Amerikaanse ambassade en konvooi heeft aangevallen een Amerikaans uitziend persoon niet gewenst is in de buurt van Haqqani kunnen we beter er niet over discussiëren.
pi_147648303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ehm oké, als je niet snapt dat als een Taliban-like organisatie iets eerder een Amerikaanse ambassade en konvooi heeft aangevallen een Amerikaans uitziend persoon niet gewenst is in de buurt van Haqqani kunnen we beter er niet over discussiëren.
Het is wat anders wanneer het om individuen gaat. Verder zijn die demonstranten geen onderdeel van de terroristische organisatie. Waar haal je vandaan dat ze iedere westerling zouden aanvallen?

Kortom, je hebt gewoon een verkeerd idee bij die scčne.
pi_147648342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het is wat anders wanneer het om individuen gaat. Verder zijn die demonstranten geen onderdeel van de terroristische organisatie. Waar haal je vandaan dat ze iedere westerling zouden aanvallen?

Kortom, je hebt gewoon een verkeerd idee bij die scčne.
Omdat het zomaar zou kunnen dat de CIA een operatie uitvoert om Haqqani gevangen te nemen

Ach zoek het lekker zelf uit ook :')
pi_147652482
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het is wat anders wanneer het om individuen gaat. Verder zijn die demonstranten geen onderdeel van de terroristische organisatie. Waar haal je vandaan dat ze iedere westerling zouden aanvallen?

Kortom, je hebt gewoon een verkeerd idee bij die scčne.
Dat is gewoon een groep volgelingen van een madrassa of iets dergelijks, echt niet zomaar figuranten.
Daar komt de taliban bv ook uit voort.
pi_147652762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:09 schreef Xaobotnik het volgende:

Het enige dat ik vreemd vond is dat Quinn kennelijk bereid is om flink wat van die demonstranten mee op te blazen. Dat zijn immers vaak gewoon van die meelopers. In dit geval zelfs ingehuurd door ISI.
Ik vond het vreemd dat quinn niet die demonstranten incl. carrie ging opblazen. Ik had het zomaar verwacht, zou wel jammer zijn voor de serie. Quinn was er helemaal klaar mee na de dood van hoeheetze dus nu moet ie deze tactieken gebruiken om hem te pakken te krijgen. Ik had niet het idee dat enige demonstranten of militairen hem boeiden, zelfs zijn eigen leven niet.

Alleen carrie stopt het om het vervolgens zelf te proberen. :') Volgende week of een complot ontrafeling of een compleet bombardement vanuit de vloot van de Amerikanen op die terrorist en alles in een straal van 10 kilometer. Dit slappe gedoe.
pi_147654004
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat is gewoon een groep volgelingen van een madrassa of iets dergelijks, echt niet zomaar figuranten.
Daar komt de taliban bv ook uit voort.
Het zijn van die ingehuurde haatbaarden. Die steunen de taliban weliswaar (waarschijnlijk), maar staan er vooral om te schreeuwen. Die zullen niet zomaar een westerling aanvallen. Het is gewoon in Islamabad he. Zat westerlingen die daar rondlopen.
pi_147672655
Topaflevering weer :D
pi_147675915
Is volgende week de laatste?
pi_147677871
Kijken jullie ook State of affairs? een behoorlijk slechte versie van Homeland die sinds kort op de Amerikaanse buis is.
pi_147688078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijken jullie ook State of affairs? een behoorlijk slechte versie van Homeland die sinds kort op de Amerikaanse buis is.
Ja dat kijk ik ook. Leek me wel interessant en dat is het bij vlagen ook. Alleen vervalt nu in wekelijkse, niet bijster interessante gebeurtenissen. Af en toe slechte serie. Qua niveau sowieso niet te vergelijken met homeland.
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 00:42:05 #287
257132 crew  Awsom
pi_147694394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef TUFKAL het volgende:
Is volgende week de laatste?
ja
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:00:52 #288
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_147746426
Aflevering 10 _O_ _O_
Het einde van aflevering 11 :o !!
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_147821893
Ik dacht eigenlijk dat er maar 10 afleveringen waren. Lees ik hier rustig de topics en blijken er nog meer afleveringen te zijn :D

Wat ik niet snap...als Quinn gewoon op zn gemakkie nog even op die hide out blijft zitten, kan hij Haqqani toch gewoon neerschieten vanuit zijn auto?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 22 december 2014 @ 00:23:54 #290
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_147828202
Afl. 12 staat al 6 uur online, oeps? :P
Vi är Borg. Motstĺnd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 22 december 2014 @ 00:27:55 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_147828379
quote:
15s.gif Op maandag 22 december 2014 00:23 schreef Prowl het volgende:
Afl. 12 staat al 6 uur online, oeps? :P
Verrek ja, effe binnenhalen.

Het is de webrip.

[ Bericht 2% gewijzigd door remlof op 22-12-2014 00:33:15 ]
  maandag 22 december 2014 @ 00:48:27 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147829128
Manmanman wat een finale. Ze hadden de helft wel weg kunnen laten. Familiegezever... Wtf moet die moeder van Carrie opeens in de serie, heeft ze ineens ook een broer, Quinn die haar wil batsen :'). Ga weg joh.

Wel recent opgenomen trouwens, ze hadden het even over IS-targets in Aleppo.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147833055
Haar vader dood, door moeder verraden, door Quinn en door Saul. Recept voor weer een seizoenetje gekke Carrie. Weet nog niet of ik mee ga doen.
pi_147833134
Was dit de seizoens finale? :D :D

Wat een bout aflevering zeg, en dat na een paar hele goede.

Jammer :(
pi_147833640
finale ja :') zonde inderdaad
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 22 december 2014 @ 11:36:44 #296
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_147836706
‘Homeland’ Recap: In the Finale, Carrie’s Suburban Fantasy Is Dashed
Given all that Carrie and Quinn have been through together this season — Sandy Bachman’s killing, Aayan’s seduction and sacrifice, Saul’s kidnapping and humiliation, Fara’s murder, the breaching of the American Embassy – didn’t they deserve a break? (New York Times)
pi_147839942
-O-
pi_147847027
Net klaar, pff nog nooit zoveel door gespoeld in een aflevering, wat een gezever allemaal.

Echt totaal geen beleving bij deze finale, leek wel een 2e aflevering van een seizoen...
pi_147847232
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Szura het volgende:
Manmanman wat een finale. Ze hadden de helft wel weg kunnen laten. Familiegezever... Wtf moet die moeder van Carrie opeens in de serie, heeft ze ineens ook een broer, Quinn die haar wil batsen :'). Ga weg joh.

Wel recent opgenomen trouwens, ze hadden het even over IS-targets in Aleppo.
James Rebhorn (de vader van Carrie) is in het echt ook overleden, ze hebben toen het einde aan moeten passen omdat dat nog niet opgenomen was.

http://www.hollywoodrepor(...)omeland-white-690464
pi_147848354
Kutep.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 22 december 2014 @ 18:17:31 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147849361
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:56 schreef TwyLight het volgende:

[..]

James Rebhorn (de vader van Carrie) is in het echt ook overleden, ze hebben toen het einde aan moeten passen omdat dat nog niet opgenomen was.

http://www.hollywoodrepor(...)omeland-white-690464
Ja dan stop je m in de grond en laat je in beeld Carrie een minuutje rouwen bij z'n graf. Ik hoef geen kwartier beelden te zien van de voorbereidingen en de dag van de begrafenis.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')