abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 17 november 2014 @ 09:54:29 #1
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_146735644


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_146735680
Ik mis trouwens wel een heel stuk tussen Hellscream pwnd Manaroth veel te vroeg en oh fuck de Iron Horde staat bij de portal. Oftewel, tussen voorfilmpje en eerste quest. Mis dat Horde/Alliance doorheeft dat er shit is en dat ze daarheen moeten. Waar heb ik dat gemist?
  maandag 17 november 2014 @ 09:56:56 #3
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_146735681
Gisteren nog uurtje of 7 in de queue gezeten :(
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_146735693
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 09:56 schreef LompeWorst het volgende:
Gisteren nog uurtje of 7 in de queue gezeten :(
Gisteren geen problemen. 's Ochtends om 10:15 ingelogd zonder queue. Nog een keer om 16:15 en een laatste keer om 21:30. Telkens geen queue.
  maandag 17 november 2014 @ 09:58:01 #5
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_146735695
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik mis trouwens wel een heel stuk tussen Hellscream pwnd Manaroth veel te vroeg en oh fuck de Iron Horde staat bij de portal. Oftewel, tussen voorfilmpje en eerste quest. Mis dat Horde/Alliance doorheeft dat er shit is en dat ze daarheen moeten. Waar heb ik dat gemist?
Ik geloof dat de draenei de king van de alliance heeft gewaarschuwd. Zijn vrij veel filmpjes over.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_146735713
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 09:58 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Ik geloof dat de draenei de king van de alliance heeft gewaarschuwd. Zijn vrij veel filmpjes over.
Ik zal eens zoeken. Maar vind het vreemd dat ik het ingame niet heb gezien. Het is de eerste keer opstarten, Manaroth pwnen, ingame, ga naar de portal.
pi_146735723
Ik ben toch maar weer begonnen, voorlopig even MoP spelen.
Heb alleen een hele nieuwe char aan moeten maken op een nieuwe server, want ik kan de server waar ik speelde niet in komen door de queue...

Beetje jammer, maar gaat hard zat met levelen. Ben alweer level 29 met mijn Pandaren Priest :)
  maandag 17 november 2014 @ 10:02:18 #8
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_146735753
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 09:59 schreef Scheringa het volgende:
Ik ben toch maar weer begonnen, voorlopig even MoP spelen.
Heb alleen een hele nieuwe char aan moeten maken op een nieuwe server, want ik kan de server waar ik speelde niet in komen door de queue...

Beetje jammer, maar gaat hard zat met levelen. Ben alweer level 29 met mijn Pandaren Priest :)
Welke server zat je? Queues zijn al aan het afnemen, dus transferren is niet heel erg nodig
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_146735774
Hmm, zelfs in de all ingame cinematics begint het met de aanval op de portal azaroth-side.

Waar kan ik het gat vinden tussen IH die de portal bouwt (eind van de trailer) en de aanval op de portal?
  maandag 17 november 2014 @ 10:05:50 #10
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_146735809
Had je in de twee weken voor de release moeten spelen. Toen stormde de iron horde de blasted lands in
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_146735860
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:05 schreef LompeWorst het volgende:
Had je in de twee weken voor de release moeten spelen. Toen stormde de iron horde de blasted lands in
Inclusief questline neem ik aan. Duidelijk.

Mooi duidelijk voor iedereen die later WoD oppikt...
pi_146735891
Deze expansion is echt heerlijk. Zondagochtend lvl 100 geworden, bijna volle honor gear nu. Daarna vol de focus op PvE gear, maar ik heb gelukkig nog genoeg tijd. Garrisons zijn ook echt een geweldige toevoeging. Merk dat ik daar alleen al aan verslaafd raak. Verder vind ik het verhaal ook gruwelijk vet. Was echt een mooie leveling experience.

Er is echter wel 1 nadeel aan deze expansion. Wie bedenkt er nou om de honor gear vendors in het pvp gebied te zetten, waar je eerst 6 uur in de queue moet staan voor je er eindelijk inzit....

quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Inclusief questline neem ik aan. Duidelijk.

Mooi duidelijk voor iedereen die later WoD oppikt...
Iedereen die TBC te laat oppikte, miste ook de pre-expansion quests. Zelfde geldt voor WotLK. De pre-Cata quests zijn helemaal verdwenen. Er zijn altijd dingen die je mist als je niet speelt.
pi_146735909
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:11 schreef Lhyanna het volgende:
Deze expansion is echt heerlijk. Zondagochtend lvl 100 geworden, bijna volle honor gear nu. Daarna vol de focus op PvE gear, maar ik heb gelukkig nog genoeg tijd. Garrisons zijn ook echt een geweldige toevoeging. Merk dat ik daar alleen al aan verslaafd raak. Verder vind ik het verhaal ook gruwelijk vet. Was echt een mooie leveling experience.

Er is echter wel 1 nadeel aan deze expansion. Wie bedenkt er nou om de honor gear vendors in het pvp gebied te zetten, waar je eerst 6 uur in de queue moet staan voor je er eindelijk inzit....

[..]

Iedereen die TBC te laat oppikte, miste ook de pre-expansion quests. Zelfde geldt voor WotLK. De pre-Cata quests zijn helemaal verdwenen. Er zijn altijd dingen die je mist als je niet speelt.
Daar had ik geen last van :(
pi_146735914
Hoe je nu alweer lvl 100 kunt zijn zal ik nooit begrijpen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146735949
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe je nu alweer lvl 100 kunt zijn zal ik nooit begrijpen. :P
Het kost ongeveer 2 uur per level. Lag was op zaterdag wel heavy, heeft me aardig wat vertraagd. Maar zondag nergens last van gehad. En ik lees de quests en bekijk alle filmpjes.
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 10:17:51 #17
159966 lifeblind
pi_146736006
Ik ben voor de verandering maar eens niet overal doorheen aan het rushen maar gewoon lekker op m'n gemak aan het questen en een beetje om me heen aan het kijken, bevalt prima zo. Ik heb sowieso wel even de tijd er voor nu, ik heb weinig tot een druk om klaar te zijn voor een bepaalde tijd. Ik heb wel een (mythic) raiding spot aangeboden gekregen, maar daar moet ik nog even over nadenken of ik dat wel echt wil.
pi_146736051
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:14 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Het kost ongeveer 2 uur per level. Lag was op zaterdag wel heavy, heeft me aardig wat vertraagd. Maar zondag nergens last van gehad. En ik lees de quests en bekijk alle filmpjes.
Ik heb denk ik een uur of 7-8 gespeeld en ben lvl 92. ;)
Maar ik ben gewoon langzaam hoor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736071
Ik ook rond de zes uur en level 92.
pi_146736087
Ah typisch weer. Ben ik eindelijk bezig met mn eerste Zandalari warbringer komt er weer een lvl 100 om me te killen en de kill af te pakken. Kankerlijertjes ook altijd in dit spel :r
pi_146736095
Questen is wel echt leuk in WoD tot nu toe, had er al snel een hekel aan nog in de Vanilla tijd maar tot nu toe vermaak ik me prima.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736104
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:22 schreef GlenSpey het volgende:
Ah typisch weer. Ben ik eindelijk bezig met mn eerste Zandalari warbringer komt er weer een lvl 100 om me te killen en de kill af te pakken. Kankerlijertjes ook altijd in dit spel :r
Dan moet je op een PvE server gaan spelen, als je niet tegen world PvP kunt.
pi_146736122
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan moet je op een PvE server gaan spelen, als je niet tegen world PvP kunt.
2004 all over again
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736147
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:17 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben voor de verandering maar eens niet overal doorheen aan het rushen maar gewoon lekker op m'n gemak aan het questen en een beetje om me heen aan het kijken, bevalt prima zo. Ik heb sowieso wel even de tijd er voor nu, ik heb weinig tot een druk om klaar te zijn voor een bepaalde tijd. Ik heb wel een (mythic) raiding spot aangeboden gekregen, maar daar moet ik nog even over nadenken of ik dat wel echt wil.
Doe hetzelfde.

Gewoon overal netjes alle questjes afmaken en bevalt me prima.
Vind het sowieso een toffe expansion.

Wel jammer dat die Garrisons gisteren nog steeds bugged waren op TM waardoor ik daar niets mee kan doen.
Alleen via m'n outposts wat questjes doen met m'n followers.

Nu maar hopen dat ik vanavond gewoon kan spelen. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146736161
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

2004 all over again
Ik speel zelf op een PvE server. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik ga PvP-en :)

Vind het wel heel prettig dat je tegenwoordig quest-bosses niet gray-ed voor anderen. Dat wachten op de respawn en dan 16x te laat met taggen zijn was echt kut vroeger.
pi_146736186
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik speel zelf op een PvE server. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik ga PvP-en :)

Vind het wel heel prettig dat je tegenwoordig quest-bosses niet gray-ed voor anderen. Dat wachten op de respawn en dan 16x te laat met taggen zijn was echt kut vroeger.
Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736193
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik speel zelf op een PvE server. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik ga PvP-en :)

Vind het wel heel prettig dat je tegenwoordig quest-bosses niet gray-ed voor anderen. Dat wachten op de respawn en dan 16x te laat met taggen zijn was echt kut vroeger.
Inderdaad geweldige vernieuwing. Ook geen lfg for xxx(elite) maar gewoon killen als er genoeg zijn.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146736214
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm. :+
Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146736219
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef Omega het volgende:

[..]

Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
Had het gisteren nagevraagd in guildchat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736222
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef Omega het volgende:

[..]

Inderdaad geweldige vernieuwing. Ook geen lfg for xxx(elite) maar gewoon killen als er genoeg zijn.
Niet dat dat echt nodig was. De eerste wanted (big ogre op het ijs) zo gedaan. Tweede (ogre op de toren) gewoon ge-solo-ed.
pi_146736230
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook op maar dat schijnt er al in te zitten sinds Cataclysm. :+
Die heb ik wel t/m 85 gespeeld, maar kan het me niet herinneren.
pi_146736231
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef Omega het volgende:

[..]

Cata al? Weet niet eens zeker of het al in MoP zat, maar te lang eruit geweest om dat nog te herinneren.
In MoP zat het sowieso , daarvoor kan ik me ook niet meer herinneren. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146736253
Dan zullen mijn guildies zich vergist hebben. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146736297
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan moet je op een PvE server gaan spelen, als je niet tegen world PvP kunt.
Dat is altijd het befaamde argument he, maar mensen die lowbs killen dat noem ik dus geen world pvp maar gewoon kinderachtig
pi_146736354
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat is altijd het befaamde argument he, maar mensen die lowbs killen dat noem ik dus geen world pvp maar gewoon kinderachtig
  maandag 17 november 2014 @ 10:53:10 #36
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146736620
Eerste hc gear is binnen, vandaag nog een neck craften. Ik vind tsanken wel idioot moeilijk. Je bent zo enorm squishy.... Echt niet grappig.
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 10:54:32 #37
159966 lifeblind
pi_146736657
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Eerste hc gear is binnen, vandaag nog een neck craften. Ik vind tsanken wel idioot moeilijk. Je bent zo enorm squishy.... Echt niet grappig.
Tot nu toe tot en met lvl 94 ging het in ieder geval nog prima, maar goed, ik loop nog met m'n SoO raiding gear rond te baggeren, dat scheelt ook wel.
  maandag 17 november 2014 @ 10:57:25 #38
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146736720
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:54 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tot nu toe tot en met lvl 94 ging het in ieder geval nog prima, maar goed, ik loop nog met m'n SoO raiding gear rond te baggeren, dat scheelt ook wel.
Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
pi_146736773
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:57 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
Ik wil niet weten wat de klachten zouden zijn als HC goed te doen is, binnen een fucking week na launch.
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 11:02:59 #40
159966 lifeblind
pi_146736822
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:57 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Normals zijn een eitje, maarhc's vind ik echt fokking moeilijk. Die proving grounds ook. DPS eitje, als tank was het echt wel pittig
Ach, dat houd het in ieder geval spannend, het niveau van HC's in MoP was echt om te huilen namelijk, dat was nog steeds kei simpel. De moeilijkheid toendertijd van de HC's in cata daarentegen, dat was echt heerlijk omdat het echt daadwerkelijk ineens moeilijk(er) was O+
pi_146737191
Niks mis met een moeilijke HC en dood gaan zodat je weer moet leren, zoals het toendertijd ook in TBC was. Het verschil met TBC en nu is alleen dat tijdens TBC je veel moeite moest doen om een groep te vinden en als je dan met z'n allen dood ging, dan leavde er zelden iemand (en als er al iemand leavde dan was het een gevalletje good riddance) want leaven betekent weer veel tijd spenderen om een groep te vinden en dan moet je er nog naar toe (of gesummoned worden).

Nu met die dungeon finder, aan de ene kant handig want tijdbesparing, heeft het aan de andere kant de grote nadeel dat als je slechts maar 1x als groep dood bent gegaan, de kans groot is dat een healer of een tank direct weer leaved. En dan zit je dan weer te wachten of zelf ook maar leaven en opnieuw queue-en terwijl je doorgaat met questen. Wat dat betreft had die dungeon finder niet geimplementeerd hoeven worden of dat je wel in een groep komt maar dat je alsnog ernaar toe moet lopen/vliegen/gesummoned worden. Want Dat lost meteen ook een ander probleem op: Van Iron docks weet ik toevallig waar die dungeon is door die scenario die je op een gegeven moment moet doen, maar weet iemand zonder het opgezocht te hebben op de website, waar die dungeon is die je op lvl 90 unlockt? (Ik weet de naam niet eens van die dungeon :P )
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 11:20:15 #42
159966 lifeblind
pi_146737261
In MoP was het toch een tijdje zo dat je pas kon queuen voor een dungeon als je de ingang gevonden had?
pi_146737323
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:20 schreef lifeblind het volgende:
In MoP was het toch een tijdje zo dat je pas kon queuen voor een dungeon als je de ingang gevonden had?
:Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 november 2014 @ 11:25:44 #44
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146737396
Gisteravond toch zo gelachen! :D

We gingen met een vijftal naar Frostfire Ridge om wat rares te doden (en hordjes :@ ). We kwamen op zo'n ijsvlakte bij een rare worm die in een soort kuil van lava staat. Op de rand kan je staan en hem aanvallen. Doet vriendlief met zijn Druid de hordes zo die lava in duwen! _O- Kort daarna kwam een horde naar mij toe om hetzelfde te doen, maar tegelijkertijd druk ik op charge (Warrior). En ik vloog zo die lava in en chargde er ook zo weer uit naar hem! _O-
pi_146737445
Ik vind het heerlijk dat de content een beetje uitdagend is en dat het niet een kwestie van overgearen is. Dat is eigenlijk een soort van goude snede die je alleen hebt net na een expansion.

Het is bij follow-ups van een expansion al minder. Dan overgear je toch vaak de dungeon content al door de raid-gear van de patch ervoor. De launchperiodes vind ik het fijnste om te spelen qua uitdaging <3.

Gisteren 3 dungeons (op normal) gedaan met een guildgroupje. Ben je toch ruim 2 uur mee bezig. Terwijl het einde MoP dan eerder 40 minuten was.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146737462
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:17 schreef Cornelis83 het volgende:
Niks mis met een moeilijke HC en dood gaan zodat je weer moet leren, zoals het toendertijd ook in TBC was. Het verschil met TBC en nu is alleen dat tijdens TBC je veel moeite moest doen om een groep te vinden en als je dan met z'n allen dood ging, dan leavde er zelden iemand (en als er al iemand leavde dan was het een gevalletje good riddance) want leaven betekent weer veel tijd spenderen om een groep te vinden en dan moet je er nog naar toe (of gesummoned worden).

Nu met die dungeon finder, aan de ene kant handig want tijdbesparing, heeft het aan de andere kant de grote nadeel dat als je slechts maar 1x als groep dood bent gegaan, de kans groot is dat een healer of een tank direct weer leaved. En dan zit je dan weer te wachten of zelf ook maar leaven en opnieuw queue-en terwijl je doorgaat met questen. Wat dat betreft had die dungeon finder niet geimplementeerd hoeven worden of dat je wel in een groep komt maar dat je alsnog ernaar toe moet lopen/vliegen/gesummoned worden. Want Dat lost meteen ook een ander probleem op: Van Iron docks weet ik toevallig waar die dungeon is door die scenario die je op een gegeven moment moet doen, maar weet iemand zonder het opgezocht te hebben op de website, waar die dungeon is die je op lvl 90 unlockt? (Ik weet de naam niet eens van die dungeon :P )
Viel me gisteren op dat ik ruim anderhalf uur in de queue stond voor een normal random dungeon. Dacht dat dat wel iets sneller zou gaan allemaal, met al die levelende toons en grote serverdrukte...
pi_146737501
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:28 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Viel me gisteren op dat ik ruim anderhalf uur in de queue stond voor een normal random dungeon. Dacht dat dat wel iets sneller zou gaan allemaal, met al die levelende toons en grote serverdrukte...
Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146737550
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:30 schreef Knut het volgende:

[..]

Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.
Oh dat verklaart een hoop. Vindt het zelf altijd wel een leuke afwisseling, beetje questen, beetje dungeons :P
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 11:40:38 #49
159966 lifeblind
pi_146737717
Sowieso krijg je relatief inderdaad heel erg weinig XP voor een dungeon. Er zijn sowieso niet zo veel quests tot nu toe (ja, ik heb die daily dungeon quests in m'n Garrison), niet meer een stuk of 4 à 5 quests aan het begin.
pi_146737768
Hoe zit het met queues op jullie servers? Ging gistermiddag rond een uur of 2 voor de grap nog eens kijken, queue van 4.8k op Tarren Mill. :')

Had de PC aan laten staan, s’avonds om half 8 nog altijd 900+ man voor me…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146737791
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:30 schreef Knut het volgende:

Dungeon XP is qua levelling nadelig. Je gaat veel sneller door quests. Las ergens dat Blizzard dat nog aan ging passen.
Je had eerder ook nog de dungeonquests en die heb je nu helemaal niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 11:44:44 #52
159966 lifeblind
pi_146737806
Sylvanas had gisteren toen ik thuis kwam (+/- 18:00u) een queue van zo'n 3100. Ik was uiteindelijk rond 21:00u aan het spelen ongeveer.
pi_146737899
Ik probeer op mijn serverforum te komen, maar dat levert alleen maar errors op. Bekend probleem?

Wil namelijk een actieve guild opzoeken. Mijn oude is een beetje uitgestorven. De eisen voor de nieuwe guild zijn net iets te uitgebreid om een random te joinen.

- Volwassen guild
- Goede spelers
- Zieke humor
- Ik mag er als social in
pi_146737997
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik probeer op mijn serverforum te komen, maar dat levert alleen maar errors op. Bekend probleem?

Wil namelijk een actieve guild opzoeken. Mijn oude is een beetje uitgestorven. De eisen voor de nieuwe guild zijn net iets te uitgebreid om een random te joinen.

- Volwassen guild
- Goede spelers
- Zieke humor
- Ik mag er als social in
Heb ik ook last van ja, welke server speel je?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146738079
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb ik ook last van ja, welke server speel je?
Aggramar
  maandag 17 november 2014 @ 12:00:35 #56
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146738214
Challenge modes zijn wel gaaf :P
pi_146738263
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Wil namelijk een actieve guild opzoeken. Mijn oude is een beetje uitgestorven. De eisen voor de nieuwe guild zijn net iets te uitgebreid om een random te joinen.

- Volwassen guild
- Goede spelers
- Zieke humor
- Ik mag er als social in
Tsja, heb ik heel lang naar gezocht, heb het maar op gegeven. Mijn guild voldoet wel aan die regels, maar zou ook graag raids met socials zien en die zijn er gewoon niet (meer). Misschien straks wel weer, we zullen zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146738285
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, heb ik heel lang naar gezocht, heb het maar op gegeven. Mijn guild voldoet wel aan die regels, maar zou ook graag raids met socials zien en die zijn er gewoon niet (meer). Misschien straks wel weer, we zullen zien.
Ik hoef dus juist niet aan raids mee te doen. Ik wil gewoon als social in een goede guild zitten.
pi_146738316
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:

Ik hoef dus juist niet aan raids mee te doen. Ik wil gewoon als social in een goede guild zitten.
Vrienden worden met iemand in een goed guild? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146738356
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vrienden worden met iemand in een goed guild? :+
Oh, komt wel goed hoor. Maar daarvoor is het wel makkelijk als ik kan posten op het officiële forum. Of ik moet eens gaan kijken waar Zaniboobs nu zit :D
pi_146738366
Ik heb overigens bij 3 bekende guilds gezeten, waarvan 2 die in de top 3 zaten, dus heb goede credits 8-)
pi_146738433
Heb gisteren ook mijn hunter eens tot 90 gebracht, grootste drukte verwacht ik nu wel dat weg is dus we kunnen gaan beginnen aan WoD, na 2 jaar een break heb ik weer zin in als ik alle positieve verhalen hoor. Zal mij veelal gaan focussen op PVP, alleen nu nog even bedenken welke mijn main word, DK, Lock, Hunter of Rogue :P
pi_146738441
Nou ja, ik ben intussen 2 dagen 100 maar aangezien mijn guild en friendlist niet zijn teruggekomen voor WoD dus ik zit maar een beetje in mijn garrison te wachten tot mijn followers terug zijn van missie. Wat is een goede manier om mensen te ontmoeten?
pi_146738505
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, ik ben intussen 2 dagen 100 maar aangezien mijn guild en friendlist niet zijn teruggekomen voor WoD dus ik zit maar een beetje in mijn garrison te wachten tot mijn followers terug zijn van missie. Wat is een goede manier om mensen te ontmoeten?
Tinder
pi_146738896
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, ik ben intussen 2 dagen 100 maar aangezien mijn guild en friendlist niet zijn teruggekomen voor WoD dus ik zit maar een beetje in mijn garrison te wachten tot mijn followers terug zijn van missie. Wat is een goede manier om mensen te ontmoeten?
Gewoon een drukke guild in gaan en beginnen met praten. Moet ik nu ook weer gaan doen omdat mijn oude guild weer eens ingestort is.
pi_146739153
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 12:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tinder
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146739166
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoe zit het met queues op jullie servers? Ging gistermiddag rond een uur of 2 voor de grap nog eens kijken, queue van 4.8k op Tarren Mill. :')

Had de PC aan laten staan, s’avonds om half 8 nog altijd 900+ man voor me…
Lekker dan :')
Ben alles opnieuw aan t patchen op een laptop van 7 jaar oud want mijn pc is voor de 3e keer kapot dit jaar.
Kan straks dus vast de queue in voor morgen te spelen :X
pi_146739180
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, ik ben intussen 2 dagen 100 maar aangezien mijn guild en friendlist niet zijn teruggekomen voor WoD dus ik zit maar een beetje in mijn garrison te wachten tot mijn followers terug zijn van missie. Wat is een goede manier om mensen te ontmoeten?
Meerdere dingen wel te doen. In /1 een beetje meepraten en ingaan op LFG requests. Volgens mij 'was' jij vroege een holydin. En healers zoekt men vaak wel om een goede groep die chain-dungeons wil doen. Of begin zelf in /1 of /2 te zoeken naar een groepje. Kijken of je dan mensen van je eigen server leert kennen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146739196
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:43 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Lekker dan :')
Ben alles opnieuw aan t patchen op een laptop van 7 jaar oud want mijn pc is voor de 3e keer kapot dit jaar.
Kan straks dus vast de queue in voor morgen te spelen :X
Als ik vanavond thuis kom en er is een queue dan wacht ik wel met verder spelen tot ze verholpen zijn. Ga niet elke keer wachten iig.

En komend weekend maar weer vroeg op, rond 8 uur s'ochtends niks aan de hand.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146739242
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 12:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tinder
:D
pi_146739245
Blizzard is wel bezig met de queue tijden. Las een blue-post dat ze het maximum spelers door de hardware upgrades nu over het oude maximum spelers instellen.

Ik zit trouwens op Killrog, mijn hoogste queue het afgelopen weekend was 800.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146739290
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als ik vanavond thuis kom en er is een queue dan wacht ik wel met verder spelen tot ze verholpen zijn. Ga niet elke keer wachten iig.

En komend weekend maar weer vroeg op, rond 8 uur s'ochtends niks aan de hand.
Post straks wel ff hoogte van de queue ;)
pi_146739322
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:48 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Post straks wel ff hoogte van de queue ;)
Je zit ook op Tarren Mill ? :)

Ben zelf pas rond een uur of 18:15 thuis dus dan zal het wel weer ''feest'' zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146739358
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je zit ook op Tarren Mill ? :)

Ben zelf pas rond een uur of 18:15 thuis dus dan zal het wel weer ''feest'' zijn.
Ik zit ingelogd, en via remote desktop doe ik af en toe een stapje :)

Je kan ook inloggen, een low level dungeon ingaan en dan zorgen dat een mob je aanvalt.
Kan je niet worden uitgelogd.
pi_146739366
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je zit ook op Tarren Mill ? :)

Ben zelf pas rond een uur of 18:15 thuis dus dan zal het wel weer ''feest'' zijn.
Haha ja ;) Alweer vergeten dat we in een eerder topic t over TM hadden ? :P
pi_146739585
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 12:51 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ik zit ingelogd, en via remote desktop doe ik af en toe een stapje :)

Je kan ook inloggen, een low level dungeon ingaan en dan zorgen dat een mob je aanvalt.
Kan je niet worden uitgelogd.
Dat laatste is een bannable offense. En daarbij ook niet netjes voor je mede-WoWers. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:52 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Haha ja ;) Alweer vergeten dat we in een eerder topic t over TM hadden ? :P
Blijkbaar. :+ Hoe heet je char ook alweer?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 17 november 2014 @ 12:59:41 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146739591
Geen queue *O*
pi_146739643
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat laatste is een bannable offense. En daarbij ook niet netjes voor je mede-WoWers. ;)

[..]

Blijkbaar. :+
Geen queue net volgens guildie :)
pi_146739660
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:01 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Geen queue net volgens guildie :)
Nu heb ik er alleen niet zoveel aan helaas ;(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146739762
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nu heb ik er alleen niet zoveel aan helaas ;(
Ik ook niet ,maar dacht meld het ff :+
pi_146739942
97 :D :D :D
pi_146740066
Vanavond heb ik 3~4 uur tijd, volgens de geleerden (TM) moet ik dus aan het eind level 94 zijn :+

Ben benieuwd.
pi_146740210
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:05 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik ook niet ,maar dacht meld het ff :+
Dood maken met een blije mus!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146740336
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 10:02 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Welke server zat je? Queues zijn al aan het afnemen, dus transferren is niet heel erg nodig
ik zat in Draenor, maar die had continue queues van +/- 5K
Heb nu een character gestart in Aerie Peak, geen queues
  maandag 17 november 2014 @ 13:27:43 #85
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_146740388
Ondanks de lange queue is het spel echt genieten :). Het levelen heeft een fijne tempo.

Hoop dat ze dat vast kunnen houden met end game content.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_146740697
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat laatste is een bannable offense. En daarbij ook niet netjes voor je mede-WoWers. ;)

[..]

Blijkbaar. :+ Hoe heet je char ook alweer?
Daarom doe ik het ook niet via de instance methode maar op mijn methode ;).

Nog steeds rot natuurlijk omdat anderen die misschien wel op dit moment zouden spelen daardoor niet kunnen spelen, maar anders is het vrij zeker dat je 4 uur in de queue zit op TM.
Daar betaal ik Blizzard niet voor :)
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 13:44:07 #87
159966 lifeblind
pi_146740822
En die andere mensen betalen wel om uren in queue te zitten? :P
pi_146740957
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:44 schreef lifeblind het volgende:
En die andere mensen betalen wel om uren in queue te zitten? :P
Ja O-)

Maar Blizzard moet dit echt aanpakken, een half uur wachttijd kan ik me nog in vinden. Maar als je van je werk thuis komt en vanwege de queue op je server niet kan spelen voordat je gaat slapen kan je niet maken tegenover betalende klanten.
pi_146740999
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Daarom doe ik het ook niet via de instance methode maar op mijn methode ;).

Nog steeds rot natuurlijk omdat anderen die misschien wel op dit moment zouden spelen daardoor niet kunnen spelen, maar anders is het vrij zeker dat je 4 uur in de queue zit op TM.
Daar betaal ik Blizzard niet voor :)
Je lult er een mooi verhaal omheen maar ik blijf het niet netjes vinden. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146741139
En door dit soort mensen, die permanent online blijven heb je dus van die lange queues :+
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  maandag 17 november 2014 @ 14:00:32 #91
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_146741252
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Daarom doe ik het ook niet via de instance methode maar op mijn methode ;).

Nog steeds rot natuurlijk omdat anderen die misschien wel op dit moment zouden spelen daardoor niet kunnen spelen, maar anders is het vrij zeker dat je 4 uur in de queue zit op TM.
Daar betaal ik Blizzard niet voor :)
Als je dat de hele dag doet ben je egt een tokkie :')
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_146741292
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 13:49 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ja O-)

Maar Blizzard moet dit echt aanpakken, een half uur wachttijd kan ik me nog in vinden. Maar als je van je werk thuis komt en vanwege de queue op je server niet kan spelen voordat je gaat slapen kan je niet maken tegenover betalende klanten.
Nee, en mensen die bewust tijdens het niet-spelen ingelogt blijven kunnen dat ook niet maken tegenover betalende klanten die wel kunnen/willen spelen.
pi_146741760
Ikke, ikke, ikke, en de rest kan...
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 14:41:48 #94
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146742325
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 14:20 schreef Messina het volgende:
Ikke, ikke, ikke, en de rest kan...
tinderen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146742330
Wie heeft er zin in Molten Core trouwens?

En wie heeft het ooit ge-solo-ed? En op welke level :P

Mij is het toenertijd gelukt op level 80.
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 14:43:37 #96
159966 lifeblind
pi_146742366
Molten Core soloën was al heel lang ontzettend simpel te doen. Enige wat kut was, waren die honden omdat ze tegelijk dood moesten, de rest was gewoon tè simpel eigenlijk.
pi_146742413
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 14:43 schreef lifeblind het volgende:
Molten Core soloën was al heel lang ontzettend simpel te doen. Enige wat kut was, waren die honden omdat ze tegelijk dood moesten, de rest was gewoon tè simpel eigenlijk.
Level 80 is dan ook al heel lang geleden.
pi_146742489
Ok, ik heb me nog lang niet in alles verdiept, maar betekend transmogrification dat ik mijn crappy groene gun/blauwe crossbow kan veranderen (qua uiterlijk) in Rhol'Dhelar????
  † In Memoriam † maandag 17 november 2014 @ 14:51:23 #99
159966 lifeblind
pi_146742555
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Level 80 is dan ook al heel lang geleden.
Mwah, toen was het ook al vrij eenvoudig hoor. Je deed er alleen iets langer over toen vergeleken met wat het de afgelopen 2 expansions was :P
  maandag 17 november 2014 @ 14:52:35 #100
2738 Knut
Loyal Dog
pi_146742588
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik heb me nog lang niet in alles verdiept, maar betekend transmogrification dat ik mijn crappy groene gun/blauwe crossbow kan veranderen (qua uiterlijk) in Rhol'Dhelar????
Yeps. Zolang het geen legendary is kan dat :) En je hem al op je account hebt, wat het item is niet meer te verkrijgen ondertussen ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146742651
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 14:51 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mwah, toen was het ook al vrij eenvoudig hoor. Je deed er alleen iets langer over toen vergeleken met wat het de afgelopen 2 expansions was :P
Lang niet elke class kon dat toen. Tenminste, pre-Ulduar gear dan.
pi_146742666
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 14:52 schreef Knut het volgende:

[..]

Yeps. Zolang het geen legendary is kan dat :) En je hem al op je account hebt, wat het item is niet meer te verkrijgen ondertussen ;)
Ik ben een awesome hunter die de quest ooit naar vele pijnlijke uren heeft weten af te ronden. Meest awesome quest in WoW OOIT!
pi_146742676
MC was al makkelijk op lvl 60 toch? Met zijn 40en. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146742750
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
MC was al makkelijk op lvl 60 toch? Met zijn 40en. :P
Ja, we hebben het nu dan ook over solo :P
pi_146742768
Moet straks eens goed kijken hoeveel ik nog van Beaststalker gear heb, voor dat transmogrifien :D
pi_146742794
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, we hebben het nu dan ook over solo :P
Met meerdere mensen is het niet meer solo he ;).

(Je kunt er tegenwoordig zonder groep in)
pi_146742840
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Met meerdere mensen is het niet meer solo he ;).

(Je kunt er tegenwoordig zonder groep in)
Dat laatste las ik net. Ik deed het op 80 met een guildie die ergens aan het farmen was.
pi_146742850
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, we hebben het nu dan ook over solo :P
Het was een grap, EEN GRAP
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 17 november 2014 @ 15:01:14 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146742858
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, en mensen die bewust tijdens het niet-spelen ingelogt blijven kunnen dat ook niet maken tegenover betalende klanten die wel kunnen/willen spelen.
Waarom zou ik uitloggen als ik 30 min afk ben om daarna 6 uur in de queue te zitten? Verder niet mijn probleem daarna :P
pi_146742894
quote:
6s.gif Op maandag 17 november 2014 15:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom zou ik uitloggen als ik 30 min afk ben om daarna 6 uur in de queue te zitten? Verder niet mijn probleem daarna :P
We hadden het nu over iemand die ruim acht uur op het werk zit...
pi_146742901
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het was een grap, EEN GRAP
Niet een heel erg grappige ;)
  maandag 17 november 2014 @ 15:04:52 #112
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146742956
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 15:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

We hadden het nu over iemand die ruim acht uur op het werk zit...
Ja die mensen moeten ze neer meppen
pi_146743075
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 15:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niet een heel erg grappige ;)
Ja maar
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146743096
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja maar
Sorry man ;)
pi_146743099
Op het eind zijn we het allemaal eens dat Blizzard dit naar behoren hoort op te lossen
pi_146743125
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 15:10 schreef OmniRocket het volgende:
Op het eind zijn we het allemaal eens dat Blizzard dit naar behoren hoort op te lossen
Natuurlijk, dat is ook niet iets waar iemand commentaar op heeft.

Jouw gedrag tot die tijd, dat stuit op problemen.
  maandag 17 november 2014 @ 15:11:48 #117
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146743137
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 15:10 schreef OmniRocket het volgende:
Op het eind zijn we het allemaal eens dat Blizzard dit naar behoren hoort op te lossen
Werkt op dit moment prima en ik denk niet dat er ineens 5k queue is om 6 uur
pi_146743146
quote:
6s.gif Op maandag 17 november 2014 15:11 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Werkt op dit moment prima en ik denk niet dat er ineens 5k queue is om 6 uur
Dat schiet echt zwaar omhoog opeens ;).
pi_146743165
quote:
99s.gif Op maandag 17 november 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat is ook niet iets waar iemand commentaar op heeft.

Jouw gedrag tot die tijd, dat stuit op problemen.
Ok, dan zal ik voor jou morgen in de queue gaan zitten, zodat ik vooraan zit als ik ongeveer thuis kom :)
Dan hou ik overdag niet de plek bezet

[ Bericht 20% gewijzigd door OmniRocket op 17-11-2014 15:21:33 ]
  maandag 17 november 2014 @ 15:53:46 #120
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146744432
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
MC was al makkelijk op lvl 60 toch? Met zijn 40en. :P
MC kon je met 20 ook nog wel doen. En dan was de helft afk en in greens ook :P
pi_146744569
Hoe is de queue op dit moment? Kan ik vandaag nog spelen als ik over een uur inlog?
pi_146744803
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef Furdinand het volgende:
Hoe is de queue op dit moment? Kan ik vandaag nog spelen als ik over een uur inlog?
Ragnaros nu al 2000 man (5 min geleden ingelogd). Weet niet of jouw realm pre-WoD al een drukke was, want dan kan je het waarschijnlijk schudden :P
pi_146744863
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ragnaros nu al 2000 man (5 min geleden ingelogd). Weet niet of jouw realm pre-WoD al een drukke was, want dan kan je het waarschijnlijk schudden :P
Draenor :D
pi_146744898
Nou, dat wordt dus pas weer verder spelen zaterdagochtend om een uurtje of 8... :') :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146745025
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, dat wordt dus pas weer verder spelen zaterdagochtend om een uurtje of 8... :') :D
Gewoon slaapritme omgooien. Vanavond om 7 naar bed, 3 uur eruit en gamen tot je normale dag cyclus begint.
pi_146745149
Hoe zit het met Frostmane?
  maandag 17 november 2014 @ 16:15:44 #127
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146745218
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe zit het met Frostmane?
geen queue
pi_146745319
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:15 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

geen queue
Gelukkig, hopelijk hoef ik dit niet mee te maken dan :P

http://www.darklegacycomics.com/465
pi_146745950
Iemand een idee hoe erg de Outland queue is?
pi_146746126
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Gewoon slaapritme omgooien. Vanavond om 7 naar bed, 3 uur eruit en gamen tot je normale dag cyclus begint.
Nou... nee. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146746204
Zijn er hier die nog truukjes gebruiken om de queue's te omzeilen (AFK in lowbie dungeons bijvoorbeeld)?
Lees er net een interessant topic over op de WoW fora. Geen wonder dat dit gezeik nog steeds voortduurt na 4 dagen WoD. Denk dat ik het vanavond ook maar even doe als ik een uurtje AFK ben :')
pi_146746700
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:45 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier die nog truukjes gebruiken om de queue's te omzeilen (AFK in lowbie dungeons bijvoorbeeld)?
Lees er net een interessant topic over op de WoW fora. Geen wonder dat dit gezeik nog steeds voortduurt na 4 dagen WoD. Denk dat ik het vanavond ook maar even doe als ik een uurtje AFK ben :')
Whoohoo !

Hoor net van een maat dat er al een queue van 1800 is op mijn server , en ben pas over een half uur thuis :<

Ik heb gisteren voor het eerst zo'n truucje gebruikt door in een low level instance een mob te attacken en afk te gaan omdat ik gisteren middag even weg moest.
Ga echt niet 8 uur in de queue zitten als ik effe een half uur afk ben.

Normaal log ik altijd gewoon netjes uit hoor , maar ik was er echt helemaal klaar mee na de afgelopen dagen.

Heb nog amper kunnen spelen door die klote queue's.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146746900
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:58 schreef Altron het volgende:

[..]

Whoohoo !

Hoor net van een maat dat er al een queue van 1800 is op mijn server , en ben pas over een half uur thuis :<

Ik heb gisteren voor het eerst zo'n truucje gebruikt door in een low level instance een mob te attacken en afk te gaan omdat ik gisteren middag even weg moest.
Ga echt niet 8 uur in de queue zitten als ik effe een half uur afk ben.

Normaal log ik altijd gewoon netjes uit hoor , maar ik was er echt helemaal klaar mee na de afgelopen dagen.

Heb nog amper kunnen spelen door die klote queue's.
Heb je goed. Ben er zelf ook zolangzamerhand wel klaar mee. Ben vier dagen braaf geweest in afwachting van Blizzard om de queue's te fixen, maar dat hebben ze nog altijd niet gedaan of in ieder geval onvoldoende op de drukke servers. Vanavond sta ik AFK in de Ragefire chasm :')
  maandag 17 november 2014 @ 17:06:19 #134
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_146746904
Owhh, Maar een que van 300 op frostmane. Valt erg mee!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 17 november 2014 @ 17:09:33 #135
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146747003
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:06 schreef pl4kkie het volgende:
Owhh, Maar een que van 300 op frostmane. Valt erg mee!
12 min staat er :P
pi_146747385
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 15:53 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

MC kon je met 20 ook nog wel doen. En dan was de helft afk en in greens ook :P
Niet in vanilla. Pertinent niet.
pi_146747517
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:45 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier die nog truukjes gebruiken om de queue's te omzeilen (AFK in lowbie dungeons bijvoorbeeld)?
Lees er net een interessant topic over op de WoW fora. Geen wonder dat dit gezeik nog steeds voortduurt na 4 dagen WoD. Denk dat ik het vanavond ook maar even doe als ik een uurtje AFK ben :')
Ze moeten gewoon ff een hotfix doorvoeren dat als je AFK gaat in een low level dungeon je ook gewoon wordt gekickt. Moet makkelijk op te sporen zijn als je kijkt naar activiteit van de speler of level vs tijd in de instance.

Vicieuze cirkel is het nu, ga zelf niet meer uitloggen omdat anderen dat ook niet doen en je hebt een idiote queue.
pi_146747534
quote:
15s.gif Op maandag 17 november 2014 17:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb je goed. Ben er zelf ook zolangzamerhand wel klaar mee. Ben vier dagen braaf geweest in afwachting van Blizzard om de queue's te fixen, maar dat hebben ze nog altijd niet gedaan of in ieder geval onvoldoende op de drukke servers. Vanavond sta ik AFK in de Ragefire chasm :')
Ben net thuis, 2400 wachtende voor me. Gaat hem dus niet meer worden....

Daarom kan ik goed begrijpen dat mensen dit soort dingen doen,hoe kut dat ook is. Mits ze dit fixen. Dan zijn de queue's ook korter voor iedereen en hoef je dit zelf niet te doen
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 17 november 2014 @ 17:36:20 #139
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146747829


yay wolf!
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146748253
*O* *O* *O* Heb mijn ticket voor de Blizzard Anniversary *O* *O* *O*

Binnen 5 minuten waren ze allemaal weg :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146748266
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon ff een hotfix doorvoeren dat als je AFK gaat in een low level dungeon je ook gewoon wordt gekickt. Moet makkelijk op te sporen zijn als je kijkt naar activiteit van de speler of level vs tijd in de instance.

Vicieuze cirkel is het nu, ga zelf niet meer uitloggen omdat anderen dat ook niet doen en je hebt een idiote queue.
Beter doen ze iets aan de oorzaak, dat mensen AFK staan in de dungeon is enkel het gevolg ;)
pi_146748286
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:50 schreef Olment het volgende:
*O* *O* *O* Heb mijn ticket voor de Blizzard Anniversary *O* *O* *O*

Binnen 5 minuten waren ze allemaal weg :')
huh? ticket?
pi_146748294
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Beter doen ze iets aan de oorzaak, dat mensen AFK staan in de dungeon is enkel het gevolg ;)
Dit dus.
Ik log ook NIET meer uit sinds deze ellende is begonnen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146748303
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef topdeck het volgende:

[..]

huh? ticket?
De anniversary in Londen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146748350
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Beter doen ze iets aan de oorzaak, dat mensen AFK staan in de dungeon is enkel het gevolg ;)
Die mensen zijn wel de oorzaak van een lange queue. Als iedereen gewoon normaal in en uitlogd is de queue een stuk minder. Dan is het net zoals eerder hooguit anderhalf uur wachten.
  maandag 17 november 2014 @ 17:56:22 #146
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146748431
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:50 schreef Olment het volgende:
*O* *O* *O* Heb mijn ticket voor de Blizzard Anniversary *O* *O* *O*

Binnen 5 minuten waren ze allemaal weg :')
?
pi_146748469
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146748487
Ik log ook niet uit als ik ff weg moet :N
Deed vrijdag een keer een relog en kon binnen een minuut de queue in ,die uiteindelijk 8 en half uur duurde :')
  maandag 17 november 2014 @ 17:59:23 #149
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146748508
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:58 schreef Maureentje het volgende:
Ik log ook niet uit als ik ff weg moet :N
Deed vrijdag een keer een relog en kon binnen een minuut de queue in ,die uiteindelijk 8 en half uur duurde :')
Relog moet je met alt f4 doen dan heb je nog die grace period om er weer in te komen :P
pi_146748530
Verrassend, had wel een queue verwacht op Magtheridon maar kon er in één keer in :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')