abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_146785889
Iemand morgen in Almere of Meerkerk te vinden? Almere rond 10:00-10:30 en Meerkerk in de middag.
pi_146793059
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:45 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Iemand morgen in Almere of Meerkerk te vinden? Almere rond 10:00-10:30 en Meerkerk in de middag.
Almere wel, maar zo vroeg ga ik niet opstaan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146800354
Spoedjes! *O* Groningen - Oss en Oss - Roermond.
Your opinion of me is none of my business.
pi_146800612
Dan kun jij je lol wel op in de trein terug naar Groningen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146801313
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:59 schreef trolley het volgende:
Dan kun jij je lol wel op in de trein terug naar Groningen :')
Ik heb volgende week een herkansing, dus stiekem komt het best goed uit. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_146802812
Ik hoorde dat je al vroeg wakker gebeld werd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146808903
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoorde dat je al vroeg wakker gebeld werd.
o|O

Drie kwartier lopen binnen Oss omdat dit gehucht niet aan OV doet. Hipster. En sinds wanneer rijdt AR eigenlijk voor de wismarweg? Als dat een standaard wordt, wil ik ook een tankpas, met dat aftanken. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_146814485
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

o|O

Drie kwartier lopen binnen Oss omdat dit gehucht niet aan OV doet. Hipster. En sinds wanneer rijdt AR eigenlijk voor de wismarweg? Als dat een standaard wordt, wil ik ook een tankpas, met dat aftanken. }:|
PM :)
pi_146814940
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoorde dat je al vroeg wakker gebeld werd.
Ik ben vergeten een foto te maken, maar kijk wat ik tegen kwam;


https://www.google.nl/map(...)vGLwXHreRV5LSCEw!2e0 en http://www.amoeba.com/
  woensdag 19 november 2014 @ 18:09:53 #110
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_146815361
Inclusief wiggers?
#26 || Luciano da Silva
pi_146818325
Dames en Heren, hier komt weer een leuk dagboek verhaal.

Vanmorgen werd ik wakker gebeld met de vraag of ik nog kon werken, ik zei is goed en sprong onder de douche en ging naar de bus richting het hoofdkantoor van ons aller easyway. Ik zou namelijk met een pc eerst naar een dorpje net buiten Brussel gaan om een sleutel op te halen en daarna een auto op te halen in het centrum van Brussel. Nou ik dacht die andere heeft wel navigatie bij, of tenminste de auto dus dat zit wel snor.

Aangekomen en kennis gemaakt met de privechauffeur die ik zou gaan vervoeren kwamen we tot de conclusie dat er geen navigatie in de auto zat (De 107 van Easyway) en dat wij beiden geen internet bundel hadden om in Belgie de navigatie aan te doen. Dus maar eventjes met de mobiel een route gemaakt en daar foto's van genomen. Naar het adres van de sleutel ging het hiermee nog redelijk. Maar toen begon de grote ellende.

Nadat we half Brussel door zijn gereden, een aantal mensen gevraagd hebben kwamen we aan op de plek waar de auto zou moeten staan. Namelijk tegenover een restaurant vlak buiten het centrum. Daar aangekomen bleken er in de straat wegwerkzaamheden te zijn met enkele parkeerverboden. We gingen opzoek naar de auto. Maar wij konden hem niet zien. Gelukkig sprak een van de bouwvakkers Nederands en die kon ons vertellen dat er een auto stond en die wist zich nog de begincijfers te herinneren. En die kwamen overeen met ons kenteken. Echter vertelde hij toen dat die weggesleept is. Toen begon het grote gezijk. De PC met wie ik meereed begon met bellen naar Easyway. Een tijdje hierna belde de PC die de auto daar had neergezet waar hij hem precies neer had gezegd. Maar van de auto was niets te bekennen. 20 Minuten daarna weer telefoon van Easyway. Ze gaven ons het nummer van het dichtsbijzijnde politie bureau. Het nummer werd gebeld en we kregen een adres. Zonder navigatie en met vragen aan mensen reden we weer het halve centrum rond en vonden het politie bureau. Hier heeft de PC binnen nagevraagd of de auto weggesleept was en dat was het geval.

Formulier onderteken en nadat de gegevens van de PC genoteerd waren kregen we een formulier mee waarmee we de auto opkonden halen. Dit was ergens in het Noorden van Brussel. En dus hadden we weer een ritje zonder navigatie. Gelukkig konden we het snel vinden. Binnen ons gemeld en in half Frans half Engels konden we de auto meenemen. Maar niet voordat de PC 211 euro heeft gepind aan de belgische politie.

Toen konden we weer richting Nederland rijden en aansluiten in de verkeersdrukte rond Brussel en Antwerpen. Nu heb ik de 107 van easyway voor de deur staan en breng ik die morgen voordat ik naar school ga weer naar het hoofdkantoor.

Voor de mensen die te lui waren om te lezen een korte samenvatting: Easyway, Privechauffeur wegbrengen, sleutels ophalen, auto niet vinden, Auto weggesleept, Politie bureau, autodepot.
pi_146818458
quote:
15s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:09 schreef joppie_saus het volgende:
Inclusief wiggers?
'Murica hè :P
  woensdag 19 november 2014 @ 20:02:38 #113
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146819254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Drilboor het volgende:
Dames en Heren, hier komt weer een leuk dagboek verhaal.

Vanmorgen werd ik wakker gebeld met de vraag of ik nog kon werken, ik zei is goed en sprong onder de douche en ging naar de bus richting het hoofdkantoor van ons aller easyway. Ik zou namelijk met een pc eerst naar een dorpje net buiten Brussel gaan om een sleutel op te halen en daarna een auto op te halen in het centrum van Brussel. Nou ik dacht die andere heeft wel navigatie bij, of tenminste de auto dus dat zit wel snor.

Aangekomen en kennis gemaakt met de privechauffeur die ik zou gaan vervoeren kwamen we tot de conclusie dat er geen navigatie in de auto zat (De 107 van Easyway) en dat wij beiden geen internet bundel hadden om in Belgie de navigatie aan te doen. Dus maar eventjes met de mobiel een route gemaakt en daar foto's van genomen. Naar het adres van de sleutel ging het hiermee nog redelijk. Maar toen begon de grote ellende.

Nadat we half Brussel door zijn gereden, een aantal mensen gevraagd hebben kwamen we aan op de plek waar de auto zou moeten staan. Namelijk tegenover een restaurant vlak buiten het centrum. Daar aangekomen bleken er in de straat wegwerkzaamheden te zijn met enkele parkeerverboden. We gingen opzoek naar de auto. Maar wij konden hem niet zien. Gelukkig sprak een van de bouwvakkers Nederands en die kon ons vertellen dat er een auto stond en die wist zich nog de begincijfers te herinneren. En die kwamen overeen met ons kenteken. Echter vertelde hij toen dat die weggesleept is. Toen begon het grote gezijk. De PC met wie ik meereed begon met bellen naar Easyway. Een tijdje hierna belde de PC die de auto daar had neergezet waar hij hem precies neer had gezegd. Maar van de auto was niets te bekennen. 20 Minuten daarna weer telefoon van Easyway. Ze gaven ons het nummer van het dichtsbijzijnde politie bureau. Het nummer werd gebeld en we kregen een adres. Zonder navigatie en met vragen aan mensen reden we weer het halve centrum rond en vonden het politie bureau. Hier heeft de PC binnen nagevraagd of de auto weggesleept was en dat was het geval.

Formulier onderteken en nadat de gegevens van de PC genoteerd waren kregen we een formulier mee waarmee we de auto opkonden halen. Dit was ergens in het Noorden van Brussel. En dus hadden we weer een ritje zonder navigatie. Gelukkig konden we het snel vinden. Binnen ons gemeld en in half Frans half Engels konden we de auto meenemen. Maar niet voordat de PC 211 euro heeft gepind aan de belgische politie.

Toen konden we weer richting Nederland rijden en aansluiten in de verkeersdrukte rond Brussel en Antwerpen. Nu heb ik de 107 van easyway voor de deur staan en breng ik die morgen voordat ik naar school ga weer naar het hoofdkantoor.

Voor de mensen die te lui waren om te lezen een korte samenvatting: Easyway, Privechauffeur wegbrengen, sleutels ophalen, auto niet vinden, Auto weggesleept, Politie bureau, autodepot.
Geen offline Navigatie op je telefoon hebben staan is dan ook wel heel erg :'). Als je Android het is dat echt een eitje...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_146819435
Ja ik heb navigator, alleen had ik dus niet de map voor Belgie gedownload...

Ook wel leuk was dat ik een korte rondleiding door het kantoor kreeg en effe kennis gemaakt heb met alle plansters.
pi_146821719
Niet de Android app TomTom van ThePirateBay getrokken hebben en zodoende alle kaarten voor heel Europa op je telefoon hebben. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146822440
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:00 schreef Amoeba het volgende:
Niet de Android app TomTom van ThePirateBay getrokken hebben en zodoende alle kaarten voor heel Europa op je telefoon hebben. :')
Tsja hopelijk heeft ie er van geleerd.
pi_146822579
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:00 schreef Amoeba het volgende:
Niet de Android app TomTom van ThePirateBay getrokken hebben en zodoende alle kaarten voor heel Europa op je telefoon hebben. :')
Niet gewoon een Internationale databundel hebben :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146822809
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet gewoon een Internationale databundel hebben :')
Die buitenlandritten moeten ze aan de skere studenten zonder OV geven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146822914
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die buitenlandritten moeten ze aan de skere arbeiders zonder OV geven.
Fixed.
Your opinion of me is none of my business.
pi_146823174
Ik vond het wel een mooi avontuur opzich zo zonder navigatie. Vraag me wel af wat voor een hel het moet zijn voor 2 rasautisten, niet met elkaar durven praten en niet de weg durven te vragen. Nu heb ik mooi kunnen lachen met die PC en een beetje buurten.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:52:30 #121
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_146824145
Wat een verwende nesten hier zeg :{w

Mijn eerste anderhalf jaar hiken had ik geen eens een smartphone.
pi_146824400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Drilboor het volgende:
Dames en Heren, hier komt weer een leuk dagboek verhaal.

Vanmorgen werd ik wakker gebeld met de vraag of ik nog kon werken, ik zei is goed en sprong onder de douche en ging naar de bus richting het hoofdkantoor van ons aller easyway. Ik zou namelijk met een pc eerst naar een dorpje net buiten Brussel gaan om een sleutel op te halen en daarna een auto op te halen in het centrum van Brussel. Nou ik dacht die andere heeft wel navigatie bij, of tenminste de auto dus dat zit wel snor.

Aangekomen en kennis gemaakt met de privechauffeur die ik zou gaan vervoeren kwamen we tot de conclusie dat er geen navigatie in de auto zat (De 107 van Easyway) en dat wij beiden geen internet bundel hadden om in Belgie de navigatie aan te doen. Dus maar eventjes met de mobiel een route gemaakt en daar foto's van genomen. Naar het adres van de sleutel ging het hiermee nog redelijk. Maar toen begon de grote ellende.

Nadat we half Brussel door zijn gereden, een aantal mensen gevraagd hebben kwamen we aan op de plek waar de auto zou moeten staan. Namelijk tegenover een restaurant vlak buiten het centrum. Daar aangekomen bleken er in de straat wegwerkzaamheden te zijn met enkele parkeerverboden. We gingen opzoek naar de auto. Maar wij konden hem niet zien. Gelukkig sprak een van de bouwvakkers Nederands en die kon ons vertellen dat er een auto stond en die wist zich nog de begincijfers te herinneren. En die kwamen overeen met ons kenteken. Echter vertelde hij toen dat die weggesleept is. Toen begon het grote gezijk. De PC met wie ik meereed begon met bellen naar Easyway. Een tijdje hierna belde de PC die de auto daar had neergezet waar hij hem precies neer had gezegd. Maar van de auto was niets te bekennen. 20 Minuten daarna weer telefoon van Easyway. Ze gaven ons het nummer van het dichtsbijzijnde politie bureau. Het nummer werd gebeld en we kregen een adres. Zonder navigatie en met vragen aan mensen reden we weer het halve centrum rond en vonden het politie bureau. Hier heeft de PC binnen nagevraagd of de auto weggesleept was en dat was het geval.

Formulier onderteken en nadat de gegevens van de PC genoteerd waren kregen we een formulier mee waarmee we de auto opkonden halen. Dit was ergens in het Noorden van Brussel. En dus hadden we weer een ritje zonder navigatie. Gelukkig konden we het snel vinden. Binnen ons gemeld en in half Frans half Engels konden we de auto meenemen. Maar niet voordat de PC 211 euro heeft gepind aan de belgische politie.

Toen konden we weer richting Nederland rijden en aansluiten in de verkeersdrukte rond Brussel en Antwerpen. Nu heb ik de 107 van easyway voor de deur staan en breng ik die morgen voordat ik naar school ga weer naar het hoofdkantoor.

Voor de mensen die te lui waren om te lezen een korte samenvatting: Easyway, Privechauffeur wegbrengen, sleutels ophalen, auto niet vinden, Auto weggesleept, Politie bureau, autodepot.
Flauw dat je de Mercedes niet meekreeg!
pi_146824612
Nou, toen ik een weg probeerde te banen door het centrum van Brussel, en op de terugweg door de files aan het invoegen was. Was ik blij dat ik dat kleine gebakje meekreeg inplaats van dat slagschip.
pi_146825136
En voor wat voor een auto hebben jullie al die moeite gedaan? 😄
pi_146825854
Een prachtige mooie zwarte Opel Zafira....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')