abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 november 2015 @ 00:08:50 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_157283228
Bill Cosby mag worden ondervraagd in de zaak die Janice Dickinson tegen hem heeft aangespannen. Hij moet vragen beantwoorden, zo heeft de rechter maandag bepaald.



Dickinson heeft de acteur aangeklaagd, omdat hij haar als leugenaar heeft bestempeld. Dat deed hij nadat het voormalig model in de media had beweerd dat Cosby haar in 1982 heeft verkracht.
Dickinson heeft doordat Cosby haar uitmaakte voor leugenaar reputatieschade opgelopen, schrijft Los Angeles Times. Daarom spande ze in mei een rechtszaak aan tegen de hoofdrolspeler uit The Cosby Show. Cosby en zijn voormalige advocaat Martin Singer, die de uitspraak namens de acteur deed, moeten zich verantwoorden.
Cosby kan niet worden ondervraagd over de beschuldigingen van de vijftig andere vrouwen die zeggen seksueel te zijn lastiggevallen of misbruikt door de wereldberoemde acteur.

50 andere vrouwen. *O*

http://www.telegraaf.nl/p(...)moet_getuigen__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 4 november 2015 @ 15:34:44 #127
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_157315016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik eigenlijk ook... waarom zou je dat pas nu naar buiten brengen, zij had echt wel de middelen en de gelegenheid om dit al veel eerder openbaar te maken
ja maar misschien geen bewijs en aangezien cosby nogal geliefd was snap ik dat wel.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_157316587
quote:
15s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat verbaast mij ook. Als ik cynischer was, zou ik denken 'gevalletje jumping on the bandwagon'.
De kans dat die er één of meer bij zitten is vrij groot denk ik. Aandacht en/of denken dat er wat te halen valt.

Maar goed, alles bij elkaar is het wel zeer aannemelijk dat Bill niet bepaald een lieverdje is geweest. Zou toch fijn zijn als hij daar nog voor veroordeeld zou kunnen worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157316861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De kans dat die er één of meer bij zitten is vrij groot denk ik. Aandacht en/of denken dat er wat te halen valt.

Maar goed, alles bij elkaar is het wel zeer aannemelijk dat Bill niet bepaald een lieverdje is geweest. Zou toch fijn zijn als hij daar nog voor veroordeeld zou kunnen worden.
of gewoon toegeeft dat hij een vieze rat is, om mee te beginnen
pi_157317099
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

of gewoon toegeeft dat hij een vieze rat is, om mee te beginnen
Dat zal me jeuken eerlijk gezegd, ik zie liever een veroordeling.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Trouwste user 2022 woensdag 16 december 2015 @ 01:29:34 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_158275819
Komiek Bill Cosby (78) zou de aanvallen op zijn karakter zat zijn en sleept een aantal vrouwen voor de rechter die hem hebben beschuldigd van seksueel misbruik. Dat beweert TMZ. Volgens Cosby zijn de aantijgingen onzin en zitten de vrouwen alleen maar achter zijn geld aan.



De vrouwen hebben volgens de acteur 'doortrapte, opportunistische, onware en lasterlijke beschuldigingen van seksueel misbruik' geuit. Het gaat om de vrouwen Tamara Green, Therese Serignese, Linda Traitz, Louisa Moritz, Barbara Boman, Joan Tarshis en Angela Leslie.

Hun 'moreel verwerpelijke gedrag' heeft Cosby schade berokkend, vindt hij. De vrouwen zijn er volgens hem alleen maar op uit zijn karakter te 'vermoorden'.

50 vrouwen
De Cosby Show-ster ligt sinds oktober vorig jaar steeds meer onder vuur. Komiek Hannibal Buress noemde Bill op het podium toen een 'verkrachter' en de beelden van het optreden gingen de wereld over. Steeds meer bekende en onbekende vrouwen, onder wie oud-topmodel Janice Dickinson (60), beschuldigden de acteur sindsdien van seksueel misbruik.

In totaal zeggen 50 vrouwen door de komiek te zijn misbruikt. De meeste verhalen lijken op elkaar; Cosby zou veel van zijn slachtoffers hebben gedrogeerd en daarna hebben verkracht. De acteur zelf heeft de aantijgingen altijd ontkend.

SHO / Cosby sleept vrouwen voor de rechter die hem van misbruik beschuldigen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 december 2015 @ 08:13:30 #132
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_158276904
Jaja zoveel vrouwen die liegen...Daar geloof ik geen snars van.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  Trouwste user 2022 woensdag 16 december 2015 @ 11:37:37 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_158279440
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 08:13 schreef madeliefff het volgende:
Jaja zoveel vrouwen die liegen...Daar geloof ik geen snars van.
Mooie opmerking :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 13:02:00 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_158436951
Het regent rechtszaken over en weer tussen Bill Cosby en zijn vermeende slachtoffers. Nog een slachtoffer legt Cosby smaad ten laste.

Dit keer onderneemt Katherine McKee actie, de ex-vriendin van Sammy Davis Jr. die vorig jaar naar buiten trad met haar verhaal. Ze raakte in de jaren 70 bevriend met Cosby, in 1974 zou de komiek zijn kans hebben gegrepen en de actrice hebben verkracht. Nadat ze haar verhaal had gedaan lieten de advocaten van Cosby weten dat ze liegt.

Daar blijft Cosby overigens bij. Eerder op de dag liet hij weten een tegenaanklacht in te dienen tegen Beverly Johnson die Cosby eveneens aanklaagde voor smaad. Eerder deed hij dat al tegen zeven andere vrouwen die ook al naar de rechter stapten. De slachtoffers proberen op die manier hun recht te halen, gezien de verkrachtingszaken niet meer in behandeling genomen kunnen worden wegens verjaring.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ht_Bill_Cosby__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 december 2015 @ 18:17:29 #135
285174 Evienne
never odd or even
pi_158680998
Arrestatiebevel uitgevaardigd!

quote:
'The evidence is strong and sufficient to proceed at this point.'
http://www.dailymail.co.u(...)Andrea-Constand.html

Een andere bron geeft een mogelijke reden dat hij door de mand valt:

quote:
Cosby has previously said what happened between him and Constand was consensual, but in new court filings last summer Constand said she was in a relationship with a woman at the time. She also called Cosby a "narcissist" who missed cues that she's gay.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 januari 2016 @ 13:08:56 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_158733231
De vrouw van de Amerikaanse komiek Bill Cosby, Camille, moet tegen hem getuigen. Een rechtbank in de staat Massachusetts heeft dat donderdag bepaald, meldde CNN.



Cosby is in de staat door zeven vrouwen aangeklaagd omdat hij ze zou hebben gedrogeerd en vervolgens zou hebben misbruikt. In totaal hebben vijftig vrouwen gezegd dat hij ze heeft verkracht of aangerand nadat hij ze een verdovend middel zou hebben toegediend.

Camillie Cosby is opgeroepen om op 6 januari te getuigen in de zaak, maar haar advocaten bepleitten dat ze niet informatie kan geven die uit privégesprekken afkomstig is. De rechter in Massachusetts heeft dat echter afgewezen.

Camille Cosby opereerde als manager van de komiek. Ze trouwde in 1964 met hem, toen ze negentien was.

http://www.telegraaf.nl/p(...)moet_getuigen__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 januari 2016 @ 13:43:54 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_158733716
De Amerikaanse komiek Bill Cosby is volgens zijn advocate niet van plan schuld te bekennen in ruil voor strafvermindering. De 78-jarige acteur wordt verdacht van het drogeren en aanranden van een vrouw in 2004.



Cosby kan als hij schuldig wordt bevonden vijf tot tien jaar achter de tralies verdwijnen. Toch zou hij het niet op een akkoordje willen gooien met aanklagers. 'Mijn cliënt is onschuldig. We zullen geen enkele regeling overwegen', benadrukte advocate Monique Pressley in de Today Show van NBC.

De komiek, die in zijn hitserie The Cosby Show een modelvader speelde, is door tientallen vrouwen beschuldigd van seksueel wangedrag. Het is voor het eerst dat Cosby daarvoor strafrechtelijk is aangeklaagd. Cosby heeft het misbruik altijd ontkend en begon deze maand een rechtszaak tegen zeven vrouwen wegens smaad. Advocate Pressley sprak donderdag in het interview van een schijnvertoning. 'Hij is sterk en houdt de moed erin. We gaan er alles aan doen om hem bij te staan.'

Pillen
Woensdag werd hij voorgeleid voor de rechter. Cosby is aangeklaagd wegens aanranding van Andrea Constand. Hij zou haar in 2004 gedrogeerd en misbruikt hebben in zijn huis in een voorstad van Philadelphia. Amerikaanse media geven een reconstructie van de aanklacht waarbij ze uit papieren bij de rechtbank citeren. Cosby en Constand ontmoetten elkaar in 2004 op Temple University waar zij werkte voor het basketbalteam.



Op een avond bezocht Constand Cosby in een buitenwijk van Philadelphia. Ze zou pillen hebben geslikt en een glas wijn hebben gedronken maar daarna lopen de verklaringen uiteen. Volgens Constand had Cosby gezegd dat de pillen een ontspannend kruidensupplement waren maar werd ze daarna onwel en misbruikte hij haar. Volgens Cosby stemde Constand in met de seks en waren de pillen Benadryl, een slaapmiddel.

http://www.volkskrant.nl/(...)t-schikken~a4217053/

Ik had mezelf gedrogeerd voordat ik met haar sex zou hebben.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:13:02 #138
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_158745264
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:43 schreef tong80 het volgende:
Volgens Cosby stemde Constand in met de seks en waren de pillen Benadryl, een slaapmiddel.
Benadryl is geen slaapmiddel maar een middel tegen hoest of tegen allergie, waarvan wel heel algemeen bekend is in de VS dat je er bijzonder slaperig van wordt.
  Trouwste user 2022 maandag 4 januari 2016 @ 08:26:07 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_158810672
Het lijkt erop dat Bill Cosby de onvoorwaardelijke steun van zijn echtgenote Camille, na 52 jaar samen, heeft verloren.



Camille heeft voor de buitenwereld haar man altijd gesteund, ook nadat alle verhalen naar buiten kwamen van vrouwen die zeggen door hem te zijn gedrogeerd en verkracht. Maar inmiddels heeft ook zij, volgens bronnen in de New York Post, schoon genoeg van Cosby.

"Hij verdient geen gevangenisstaf, maar hij verdient volop de hel waar hij nu doorheen gaat. Ook al doet hij nog steeds net alsof die hel niet bestaat", tekent de krant op uit de mond van een goede vriend van de familie.

Camille (71) zou hebben geweten dat Bill (78) een scheve schaatst reed, maar van hem hebben geëist dat hij discreet zou zijn en haar niet voor schut zou zetten.

"Ze is diep vernederd en ze is woedend. En niet op de vrouwen die hem aanklagen. Alle affaires van Bill zijn volledig uit de hand gelopen, met een rechtszaak als gevolg", zegt de bron.

Cosby's vrouw zou nog steeds wettelijk met hem getrouwd zijn om onder een getuigenis tegen haar man uit te kunnen komen. Een rechter bepaalde deze week dat Camille op 6 januari toch in de rechtbank moet verschijnen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 januari 2016 @ 09:07:41 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158810955
Als Camille hem laat stikken dan ga ik er vanuit dat het waar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 januari 2016 @ 09:46:26 #141
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_158811389
5 tot 10 jaar cel :')

Voor het drogeren en verkrachten van 50 vrouwen..
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Trouwste user 2022 maandag 4 januari 2016 @ 09:51:57 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_158811461
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:46 schreef Keano het volgende:
5 tot 10 jaar cel :')

Voor het drogeren en verkrachten van 50 vrouwen..
Wat zou toepasselijker zijn geweest ?

Vind het ook absurd dat je als multimiljonair je voorarrest met een miljoentje kunt afkopen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 januari 2016 @ 09:53:11 #143
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_158811481
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat zou toepasselijker zijn geweest ?

Vind het ook absurd dat je als multimiljonair je voorarrest met een miljoentje kunt afkopen.

:P
Normaal gezien ben ik vrij links, maar als het op straffen aankomt ben ik wat conservatiever.. Vooral als je je daad zo schandalig vaak herhaalt. Minimaal een jaar of 15.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Trouwste user 2022 maandag 4 januari 2016 @ 09:53:36 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_158811489
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:07 schreef Leandra het volgende:
Als Camille hem laat stikken dan ga ik er vanuit dat het waar is.
Ze is niet op de hoogte van het drogeren en verkrachten lijkt me. Wel van het vreemdgaan. Ze heeft denk ik nooit beseft dat het in dit soort grote getale zou zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158838825
Of ze willen samen scheiden om zo een groot deel van zijn fortuin veilig te stellen zodat deze niet helemaal op gaat aan schadeclaims.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 januari 2016 @ 12:37:53 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_158844052
De advocaten van Bill Cosby wagen, vlak voor de rechtszaak, opnieuw een poging om te voorkomen zijn vrouw Camille een getuigenverklaring moet afleggen.

Het verzoek om de verklaring uit te stellen is maandag ingediend. De advocaten hopen hiermee meer tijd te krijgen om een stokje te steken voor de getuigenverklaring en daarmee een eventuele veroordeling van Bill Cosby.

Toen vorige week de rechter aankondigde een verklaring van Camille te verwachten, op 6 januari, meldden de advocaten al dat dat een 'onnodige last' voor haar zal zijn. Dat protest overtuigde de rechter echter niet.

"Een proces zal mevrouw Cosby weinig goed doen als de intieme details van haar huwelijk worden besproken tijdens de getuigenis en daarna in de media", zo proberen de advocaten het opnieuw in het verzoek.

De rechtbank denkt dat een verklaring onder ede van Camille kan helpen om de waarheid boven tafel krijgen rond zijn vermeende seksuele misbruik van tientallen vrouwen.

Bill zou wel eens al zijn lief en leed gedeeld kunnen hebben met zijn vrouw, die zodoende af zou weten van zijn wangedrag. Camille opereerde lange tijd als manager van de komiek. In 1964 trouwde ze met hem op negentienjarige leeftijd.

Vorige week werd Bill Cosby voorgeleid voor de rechter. Zijn paspoort werd ingenomen en hij werd na het betalen van een miljoen dollar op borgtocht gesteld. Cosby en zijn advocaten blijven volhouden dat hij onschuldig is

http://www.telegraaf.nl/p(...)s_uit_de_kast__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 6 januari 2016 @ 09:27:38 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_158866037
De rechter heeft, na een ultieme poging, gehoor gegeven aan het verzoek van de advocaten van Bill Cosby om zijn vrouw nog niet te laten getuigen.

De advocaten van Cosby dienden maandag een verzoek in om het verhoor, dat woensdag zou plaatsvinden, uit te stellen. Dat was al de tweede keer, eerder wees een rechter het verzoek nog af.

Wanneer Camille, die al 52 jaar met met de komiek is getrouwd, , wel wordt gehoord is nog niet bekend. Cosby wordt ervan verdacht meer dan vijftig vrouwen te hebben gedrogeerd en misbruikt.

http://www.telegraaf.nl/p(...)by_uitgesteld__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:39:35 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158866225
Uitstel van executie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:38:48 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158867322
Ja, maar waarom ze niet verschoond is van haar plicht te verschijnen en tegen haar echtgenoot te getuigen snap ik niet.
Tenzij de advocaat van Cosby haar ook opgeroepen heeft als getuige (voor haar man), maar dat lijkt me sterk, je weet dat de tegenpartij haar dan ook mag horen.

Ah, het is een privilege, geen recht.
http://www.criminaldefens(...)-against-one-another

[ Bericht 32% gewijzigd door Leandra op 06-01-2016 10:43:55 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 12:17:38 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_158896775
Het ziet er naar uit dat Bill Cosby de dans ontspringt in twee rechtszaken waarin de acteur beschuldigd werd van seksueel misbruik.

Bill Cosby zal niet worden geconfronteerd met strafrechtelijke vervolging van seksueel geweld, zo blijkt uit rechtspapieren van de Officier van Justitie van Los Angeles die op woensdag bekend werden. Het ging om twee zaken waarvan de eerste in 1965 plaatsvond en de andere dateert uit 2008.

De zaak uit 1965 valt buiten de verjaringstermijn liet de Officier van Justitie weten, waardoor ze de 78-jarige acteur en komiek niet meer kunnen vervolgen voor die zaak. Een detective deed onderzoek naar de tweede zaak van seksueel misbruik, dat naar verluidt plaatsvond op een feestje in de Playboy Mansion. Maar ook die zaak bleek buiten de verjaringstermijn te vallen. Een ander argument dat aangevoerd werd, was dat er onvoldoende bewijs was.

Cosby werd vorige week aangeklaagd wegens het drogeren en seksueel mishandelen van een vrouw in 2004, in zijn eigen huis bij Philadelphia. Cosby en zijn advocaten blijven volhouden dat hij onschuldig is.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ringt_de_dans__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')