abonnement Unibet Coolblue
pi_146852823
Bedankt voor de tips, de kleurboeken van de action zijn ook erg leuk.
Ik hou zelf het meest van dierenkleurplaten, die zijn lekker priegelig, Helaas :p vind mijn zoontje het dus ook cool. Ik ben idd erg blij dat hij nu ook wat creatiefs doet, hij had er nl altijd een hekel aan.
Ik zal eens kijken naar de gelpennen bij de action. Drukken ze door?

http://www.kleurboeken-winkel.com/p/eigen.html
ik vond deze echt geweldig (Day of the dead)
Heb ook een boel kleurplaten op pinterest gevonden van Sugar skulls, maar ik heb geen printer, dus dat heeft niet veel nut haha
pi_146853104
Tenaj, als je die day of the dead leuk vind (ik vind hem ook erg leuk, heb hem thuis) kun je hem beter bij bookdepository.com bestellen... goedkoper en geen verzendkosten!

Have fun trouwens!
  donderdag 20 november 2014 @ 21:38:53 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146853832
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:16 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Het kleurde wel fijn, maar dan moet je er nog met een kwastje over en dat vond ik niet leuk om te doen. Verder ook gewoon te weinig ervaring met hoe het werkt, hoe meng je de kleuren mooi, etc. Misschien als ik zin heb om er tijd in te stoppen dat het uiteindelijk wel echt mooi word, maar voorlopig hou ik het maar bij gewoon kleuren. (En wie weet bij zo'n simpele plaats als deze dat ik nog een keer ga experimenten met de aquarel potloden)
Aquarel is bij uitstek geschikt voor kleurverloop en het aanbrengen van nuances in kleuren. Probeer eens op een wit papier een heel dikke streep te zetten en dan de kleur daarvan met het kwastje echt mee te nemen, alsof je schildert. Misschien ga je het leuker vinden als je de mogelijkheden ontdekt?
KuikenGuppy
pi_146854065
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:30 schreef Spuuglokje het volgende:

Sylvana ik geniet enorm van je enthousiasme! :D Ik vind het zo heerlijk voor je dat je alle kleuren hebt! *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

oooh tof. Al zal ik nooit van mn leven 15 tinten grijs kopen :P

Dankjulliewel O+

quote:
11s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Jammer dat je dat zo ervaart. Zelf heb ik niet het idee dat ook maar iemand zijn spullen geshowd heeft uit vanuit het oogpunt van jaloezie veroorzaken, arrogantie of kijk mij het eens breed laten hangen. Op mij is dat niet zo overgekomen in ieder geval.
Ik heb ook in mijn enthousiasme de afgelopen 2 weken gepost wat ik heb gekocht. Ben begin dit jaar begonnen omdat ik kleuren erg leuk vindt, maar niet fijn met kleurpotloden, dus daardoor is het verwatert. Ik kan op dit moment om medische reden niet sporten en sowieso weinig inspanning doen en daardoor is nogal wat weggevallen in mijn dagelijkse leven.
Toen ik bij toeval op dit topic stuitte en de platen met promarkers zag raakte ik weer helemaal enthousiast. En na eentje uitgeprobeerd te hebben heb ik er inderdaad een stuk meer gekocht. En ook wat boeken bij besteld.
En ik ben totaal niet bezig met anderen opjutten of dat het erom gaat dat ik of een ander nieuwe/dure/zoveel mogelijk spullen koopt. Dat zal me echt een worst wezen.
Ik raakte gewoon enthousiast dat ik weer wat kon doen met mijn tijd en dat enthousiasme wilde ik delen. En ik raak net zo enthousiast van mensen die posten of ze iets bij Action of een duur kleurboek kopen of de promarkers of de action of hema stiften, of een plaat van internet halen en dan printen. Maakt me niets uit. Het zet aan tot creativiteit bij mij.

Daarnaast kan ik niet, en niemand niet, in de ander zijn portemonnee kijken en dus niet beoordelen of de aankopen belachelijk zijn of juist ok. Dat is een afweging die iedereen zelf moet maken. Ik ben niet koopziek en ik kan prima zelf financiėle beslissingen maken, ook als tig mensen weet ik wat uitgeven. Als iedereen in de sloot springt volg ik over het algemeen niet. Maar goed, ik ben ook een tikje vreemd meestal.
Volgens mij zijn we niet 10, dus als mensen zich opgejut voelen dat ze ook wat moeten kopen omdat ze er anders niet bij denken te horen, tja.

Jammer dat er nu een apart topic voor aankopen is gekomen, want die gaat niet specifiek over kleurspullen en ik doe juist veel inspiratie op door wat er hier gepost wordt. Wat dan niet betekent dat ik het allemaal moet hebben. Ik zou al het kleurgerelateerde liever in dit topic zien.

Ennuh Sylvana, die stiften collectie van je is echt supercool! En dat velletje helemaal ingekleurd wauwie *O* Good for you! Het is je onwijs gegund! ^O^
Dankjewel en goeie post! Zo denk ik er dus ook over. En ik ben niet echt koopverslaafd hoor, ik kom er niet door in de schulden ofzo. Ik heb genoeg geld ervoor en kies er zelf voor om iets wel of niet te kopen. Maar als ik enthousiast ergens over ben dan heb ik wel snel dat ik dan ook meteen alles wil ;) En ik gebruik het dus ook wel echt, het is niet dat ik van alles koop alleen om het kopen en er verder niks mee doe ;)

Dat gezegd hebbende, tijd voor mijn laatste kleurplaat van de 30-days Challenge! _O_

pi_146854137
quote:
17s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:17 schreef Lijnloos het volgende:
Tenaj, als je die day of the dead leuk vind (ik vind hem ook erg leuk, heb hem thuis) kun je hem beter bij bookdepository.com bestellen... goedkoper en geen verzendkosten!

Have fun trouwens!
Ik ga even koekeloeren!!!
Thans voor de tip
pi_146854272
Bedank nog maar niet, is een hele nare site met heel veel (te veel) leuke boeken... dus waarschijnlijk ga je me over een tijdje vervloeken dat je te veel hebt gekocht.... :+
pi_146854361
quote:
17s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:51 schreef Lijnloos het volgende:
Bedank nog maar niet, is een hele nare site met heel veel (te veel) leuke boeken... dus waarschijnlijk ga je me over een tijdje vervloeken dat je te veel hebt gekocht.... :+
Haha idd, ze hebben wel erg veel van die Creative Haven boeken en zag dat er in december nog veel meer uitkomen :o
Maar eerst die 6 die ik besteld heb maar ontvangen ;)
Ze zijn gisteren verzonden, dus denk dat ik ze dan dinsdag krijg?
pi_146854442
Bij mij is het ongeveer 1-1,5 week na verzendbevestiging dat ik ze binnen heb... dus zou halverwege volgende week inderdaad rekenen...
pi_146854517
quote:
17s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:55 schreef Lijnloos het volgende:
Bij mij is het ongeveer 1-1,5 week na verzendbevestiging dat ik ze binnen heb... dus zou halverwege volgende week inderdaad rekenen...
Ja er stond 4-8 dagen bij. Dus wordt idd volgende week dan ergens :)
pi_146857196
De mijne zijn vorige week donderdag verzonden :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_146857281
De mijne maandag en gisteren. Wacht met spanning op ze O-) Ergens volgende week dus.
pi_146858705
Heb ik een mooie kleurplaat gemaakt, gaat het nog over bookdepository o|O
pi_146859489
Ik ga ook maar even niet mee in de discussie.

Ik heb vandaag wel mijn challenge plaat gemaakt maar nog even geen puf gehad om te posten. Ook geen zin om verdere platen te maken of te snuffelen naar nieuwe spulletjes. Schiet niet op zo. :')
pi_146860857
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:54 schreef Sylvana het volgende:
Heb ik een mooie kleurplaat gemaakt, gaat het nog over bookdepository o|O
:@

Hij is zeker mooi! Komt ook omdat ik dol ben op roze en paars en zelf ook voornamelijk die tinten gebruik, dus mij spreekt ie aan :)
pi_146860874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 06:59 schreef NedKelly het volgende:

[..]

:@

Hij is zeker mooi! Komt ook omdat ik dol ben op roze en paars en zelf ook voornamelijk die tinten gebruik, dus mij spreekt ie aan :)
Dankje O+ Vooral die kleur Amethyst in het midden (de donkere kleur paars in die puntvorm) vind ik echt supermooi O+
Maar vond het ook gewoon een hele mooie plaat om te doen, komt uit Boeddhisme :)
pi_146860878
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje O+ Vooral die kleur Amethyst in het midden (de donkere kleur paars) vind ik echt supermooi O+
Die heb ik ook, zeker mooi. Is het Orchid ernaast in die cirkel?

Mijn favorieten op dit moment zijn orchid, lilac en fuchsia pink.

Ben nu ook met alleen roze en paars bezig, als ie af is zal ik hem posten.
pi_146860886
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:09 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Die heb ik ook, zeker mooi. Is het Orchid ernaast in die cirkel?

Mijn favorieten op dit moment zijn orchid, lilac en fuchsia pink.

Ben nu ook met alleen roze en paars bezig, als ie af is zal ik hem posten.
Ik ben benieuwd :)
Nee ernaast is lilac :)
pi_146860944
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :)
Nee ernaast is lilac :)
Ben niet zo tevreden over de kleurcombi van sommige vlakken. Maar goed, ik wilde deze plaat gebruiken om zoveel mogelijk tinten bij elkaar te combineren om te zien wat goed en niet goed staat, dus dat is gelukt ;( Maak hem toch maar gewoon af met de gekozen kleuren, want ik hou wel van consequent kleurgebruik :)
pi_146861083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:23 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ben niet zo tevreden over de kleurcombi van sommige vlakken. Maar goed, ik wilde deze plaat gebruiken om zoveel mogelijk tinten bij elkaar te combineren om te zien wat goed en niet goed staat, dus dat is gelukt ;( Maak hem toch maar gewoon af met de gekozen kleuren, want ik hou wel van consequent kleurgebruik :)
Ja als je nu andere kleuren gaat gebruiken wordt het helemaal zo rommelig dan. En je test is wel goed gelukt dan ;) Maar dat is idd wel de manier om erachter te komen. Soms kom je tijdens het kleuren er achter dat het niet bij elkaar past. Maar dan weet je het voor de volgende keer :)
pi_146861463
quote:
Daar zou ik dus niet posten, ik vond het niet storend hier tussendoor.
Zag/zie het niet als een "zie eens wat ik allemaal heb" gedoe. Bij zo'n showtopic heb ik dat wel meer...
Maar ieder zn mening.
Ach ja, ik ga maar eens even mn vrijdagochtend beginnen. Hopelijk vanmiddag nog even tijd voor de mandala...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_146861788
Deze ochtend ga ik ook werken aan de mandala, maar die mag voorlopig nog niet geshowd worden.
Dus dit weekend ook aan andere platen werken die ik hier wel kan laten zien :)
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:48:53 #272
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146862764
Sylvana mooi O+ echt mijn kleurtjes ook.

Straks zal ik even wat nieuwe platen die af zijn fotograferen.
pi_146866156
Ik ben ook lekker aan het kleuren geweest, ga vanavond of vanmiddag wel wat dingetjes laten zien!
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:17:33 #274
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_146866263
Ik verdien tegenwoordig lekker bij met Roamler en ik zit er echt aan te twijfelen, zal ik een setje promarkers kopen of wachten waar mijn O+ mee komt met kerst.......
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:19:56 #275
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_146866316
en die action kleurboeken (die dikke) zijn leuk inderdaad!
pi_146867213
Ik kwam deze tegen op pinterest;



Die ga ik ook printen en maken. :D

Als iemand anders hem maakt, dan niet plaatsen, graag. Dan lijkt me de lol ervan af. ;)
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator vrijdag 21 november 2014 @ 13:00:13 #277
382129 crew  Donna
pi_146867226
Leuk!!! Ik ga die ook printen. Ik vond dat vroeger echt geweldig! :9
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:02:33 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146867274
Lijkt me leuk. Zijn hele boeken van trouwens.
pi_146867448
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijkt me leuk. Zijn hele boeken van trouwens.
Met van die ingewikkelde?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:21:13 #280
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_146867712
JA die heb ik ook gezien die boeken! heel priegelig (daar is het woord weer :P )

Ik ga die ook uitprinten en oplossen, ben benieuwd wat er uit gaat komen!
pi_146867751
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Ik kwam deze tegen op pinterest;

[ afbeelding ]

Die ga ik ook printen en maken. :D

Als iemand anders hem maakt, dan niet plaatsen, graag. Dan lijkt me de lol ervan af. ;)
Vet! die moet ik ook printen straks... weer een A3-tje maar van maken *O*
pi_146867849
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Ik kwam deze tegen op pinterest;

[ afbeelding ]

Die ga ik ook printen en maken. :D

Als iemand anders hem maakt, dan niet plaatsen, graag. Dan lijkt me de lol ervan af. ;)
Oeh dat deed ik vroeger ook heel veel! Echt leuk is dat ja! :)
pi_146867856
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sylvana mooi O+ echt mijn kleurtjes ook.

Straks zal ik even wat nieuwe platen die af zijn fotograferen.
Dankje! O+
Ben benieuwd wat je gemaakt hebt!
pi_146867945
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
JA die heb ik ook gezien die boeken! heel priegelig (daar is het woord weer :P )

Ik ga die ook uitprinten en oplossen, ben benieuwd wat er uit gaat komen!
Waar heb je die gezien? :D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_146867970
Vogeltjes (gelpennen vd action, mooiste kleurboek voor volwassenen)



en WIP, vind de vissen zo mooi en nu wil ik niet verder uit angst dat de rest mislukt :')

  vrijdag 21 november 2014 @ 13:30:54 #286
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_146867973
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:29 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Waar heb je die gezien? :D
Bij heel veel winkels waar ze de kleuren voor volwassenen ook hebben, tekenen van punt tot punt heet het

http://www.bol.com/nl/p/t(...)en/9200000032754683/
pi_146867988
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:29 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Waar heb je die gezien? :D
O, kijk: https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1063&bih=716
:D
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:32:32 #288
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_146868014
ja en dan heb je ook nog 1000x van punt tot punt
http://www.bol.com/nl/p/1(...)9624%26itm_role%3din
pi_146868112
Aww die vogeltjes zijn cute!
En visjes worden mooi, zeker weten. Maar herken het wel, niet verder willen, want het mislukt vast. :N

Punt tot punt voor volwassenen _O_ * mocha slingert bol.com aan O-)
Just Breathe
pi_146868154
O~) http://www.bookdepository(...)te+&search=Find+book

Helaas is het gros niet beschikbaar en wijkt de prijs ook niet heel veel af...
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:40:57 #291
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_146868203
Ik ga zo de stad in, toch een setje promarkers kopen en eens kijken of ze nog leuke boeken hebben verder
pi_146868515
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:38 schreef Lijnloos het volgende:
O~) http://www.bookdepository(...)te+&search=Find+book

Helaas is het gros niet beschikbaar en wijkt de prijs ook niet heel veel af...
waar ik bol.com zei, bedoel ik bookdepository
O~)
Thanks
Just Breathe
pi_146868802
Eentje die ik van de week heb afgemaakt. Komt uit Alhambra boek van Creative Haven
Na het eerste blokje met olijfgroen had ik er al spijt van. Die kleur erbij vind ik minder geslaagd.

En voor met de promakers vind ik boeken met dikkere zwarte lijntjes makkelijker ;(

  vrijdag 21 november 2014 @ 14:16:22 #294
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146868958
Ja NedKelly, dat is zeker zo. Best lastig af en toe tussen de lijntjes te blijven -O-
Maar wel mooi geworden :Y
pi_146869053
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja NedKelly, dat is zeker zo. Best lastig af en toe tussen de lijntjes te blijven -O-
Maar wel mooi geworden :Y
Tussen de lijntjes lukt nog wel, maar het vloeit wat uit :( En ik ben eigenlijk te ongeduldig voor echte precisie dus dan ga ik te snel door, terwijl ik me dan ook erger aan het over de lijntjes vloeien -O- :D
  vrijdag 21 november 2014 @ 14:44:07 #296
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146869579
Ja dat bedoel ik idd :Y

Mijn prutswerkjes :+



pi_146869632
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:09 schreef NedKelly het volgende:
Eentje die ik van de week heb afgemaakt. Komt uit Alhambra boek van Creative Haven
Na het eerste blokje met olijfgroen had ik er al spijt van. Die kleur erbij vind ik minder geslaagd.

En voor met de promakers vind ik boeken met dikkere zwarte lijntjes makkelijker ;(

[ afbeelding ]
Leuk! Ook met olijfgroen er tussen.
pi_146872478
Waar kopen jullie trouwens de opzetstukjes voor de promarkers?
pi_146872524
NedKelly toch goed gelukt hoor!

Bubseltje, ik vind ze leuk! Ik ga proberen vanavond verder te kleuren. Als het af is, zal ik het plaatsen. Ook al baal ik nu al van het vloeien her en der, ik wil hem wel afmaken.
pi_146872727
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar kopen jullie trouwens de opzetstukjes voor de promarkers?
https://www.scrapbookzold(...)7agjis1b8gglspt8or84
Daar heb ik ze op de kreadoe gekocht, samen met wat promarkers...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')