abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_146732070
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jup! Meer scouten en je weet precies de waarde
Moet zeggen dat ik die 3 maanden-optie echt briljant vind _O_
pi_146734153
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:19 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]

Sure Stefano, je kan dat niveau vast aan
Denswil is bij mij helemaal over de zeik omdat ik Moisander heb verkocht :')
pi_146734433
Als ik win van Lienden, dan speel ik tegen H'veen in de 3e bekerronde :D

H'veen zit nu in de JL :')
Children of the night. What music they make.
pi_146734495
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 07:44 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik win van Lienden, dan speel ik tegen H'veen in de 3e bekerronde :D

H'veen zit nu in de JL :')
Altijd lekker, kun je alle talenten wegroven als je wil :+
pi_146734882
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 07:54 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Altijd lekker, kun je alle talenten wegroven als je wil :+
Mwah, er lopen weinig talentjes rond in Nederland.

Mijn tactiek is gewoon om jonge talentjes te kopen voor een paar miljoen, en die laat ik dan 6 jaar bij de club spelen, en dan verkoop ik ze door. Als een speler maximaal 4 jaar bij de club blijft, dan is dat zeldzaam. En ook niet goed genoeg :+
Children of the night. What music they make.
pi_146735208
Oja 2 seizoenen bezig en we krijgen weer runtime errors, elk jaar hetzelfde gezeik :')
  maandag 17 november 2014 @ 10:04:12 #182
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146735786
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 05:59 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Denswil is bij mij helemaal over de zeik omdat ik Moisander heb verkocht :')
Was hier precies hetzelfde ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146735905
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Het is Tranmere Rovers geworden *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Opgericht in 1884, gaat het de club hedendaags niet bepaald voor de wind. In 2013/2014 is men gedegradeerd vanuit de League One naar de League Two, de Engelse vierde divisie. Financieel gaat het ongeveer hoe je het bij een ploeg in die situatie zou kunnen verwachten, en er is op financieel gebied niet veel ruimte om te stunten. Er zal slim geinvesteerd moeten worden, en sterspelers kunnen op financieel gunstige momenten verkocht worden.

Tranmere Rovers noemt Preston Park haar thuis. 16,567 stoeltjes bevat deze voetbaltempel.
[ afbeelding ]

De grootste rivaliteit beleeft men met Bolton Wanderers, Chester City en Everton. Een winst tegen Liverpool FC, mocht die wedstrijd ooit komen zal, gezien de geografische ligging, ook niet onwensbaar zijn.

Tranmere Rovers zal een nieuw hoofdstuk aan haar rijke geschiedenis toevoegen met de onbekende manager Vanillekwark. Vanillekwark heeft gezegd Tranmere zo snel mogelijk de Championship in te willen krijgen. Het bestuur heeft aangegeven dat de voetbalideologie die Vanillekwark aanhangt aansprak, en dat deze ideologie de voornaamste redden was voor de aanstelling.
Hulde! Heerlijk stadion ook :9~
  maandag 17 november 2014 @ 10:13:08 #184
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_146735927
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Zo. Ik heb interesse in een nieuwe game, maar ik heb input nodig. Of ja, hulp met het maken van een keuze (Ik zal mijn carriere uiteraard hier beschrijven daarna)

Welke ploeg zal ik pakken:

1. Tranmere Rovers. 4e divisie Engeland. De derde ploeg van Liverpool :D
2. Scunthorpe United. De huidige nummer 22 in de Engelse 3e divisie
3. Leeds United. Vergane glorie herstellen
4. Roda JC, promotie en europa in proberen te komen.

What do?
Scunthorpe. _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_146736329
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2014 10:13 schreef donroyco het volgende:

[..]

Scunthorpe. _O_
Daarmee heb ik in FM14 de champions league gewonnen! :')
  maandag 17 november 2014 @ 11:42:41 #186
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146737763
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n selectie is wat aan de grote kant :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146737872
Heb ik ook altijd, kan nooit keuzes maken wie ik weg wil en wie niet.
- Met zuidelijke groet -
  maandag 17 november 2014 @ 12:20:46 #188
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146738673
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:47 schreef De-Hamster het volgende:
Heb ik ook altijd, kan nooit keuzes maken wie ik weg wil en wie niet.
Ja en ik was eigenlijk opzoek naar een CV rechtsbenig maar van Dijk en Muñoz vroegen te veel salaris dus kwam ik bij standaardaankoop Balanta uit, linksbenig trouwens _O-
Meer een tijdelijke oplossing dan dat ik het zo'n geweldige aankoop vind.. sowieso verzekerd van kwaliteit en een hoop winst in de toekomst :P
Ik ga van Bruggen wel veel speeltijd gunnen dit seizoen want volgens mijn scouts heeft hij veel potentie, hopelijk kan hij Balanta snel (1 a 2 seizoenen) opvolgen :)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146738913
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 12:20 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja en ik was eigenlijk opzoek naar een CV rechtsbenig maar van Dijk en Muñoz vroegen te veel salaris dus kwam ik bij standaardaankoop Balanta uit, linksbenig trouwens _O-
Meer een tijdelijke oplossing dan dat ik het zo'n geweldige aankoop vind.. sowieso verzekerd van kwaliteit en een hoop winst in de toekomst :P
Ik ga van Bruggen wel veel speeltijd gunnen dit seizoen want volgens mijn scouts heeft hij veel potentie, hopelijk kan hij Balanta snel (1 a 2 seizoenen) opvolgen :)
Is Balanta deze versie ook niet één van de betere verdedigers in het spel?
  maandag 17 november 2014 @ 12:33:37 #190
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146738927
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:32 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Is Balanta deze versie ook niet één van de betere verdedigers in het spel?
Ja, voor ruim 10 miljoen kan je 'm oppikken :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146739063
Ik ga het hier mee doen het eerste seizoen. Misschien moet ik nog wel een extra centrale verdediger bij de selectie toevoegen..

pi_146739192
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:39 schreef SiebeJ het volgende:
Ik ga het hier mee doen het eerste seizoen. Misschien moet ik nog wel een extra centrale verdediger bij de selectie toevoegen..

[ afbeelding ]
siggy in de spits :')
pi_146739273
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:32 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Is Balanta deze versie ook niet één van de betere verdedigers in het spel?
Zo niet de beste, mits hij genoeg speeltijd krijgt.
pi_146739454
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Zo niet de beste, mits hij genoeg speeltijd krijgt.
zou hij mee kunnen bij een topclub als Real of Barcelona?
  maandag 17 november 2014 @ 12:55:32 #195
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146739462
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:44 schreef Tyron het volgende:

[..]

siggy in de spits :')
_O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 17 november 2014 @ 12:56:32 #196
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146739501
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:55 schreef Zocalo het volgende:

[..]

zou hij mee kunnen bij een topclub als Real of Barcelona?
Makkelijk.
Zeker het 2e jaar kan hij in de basis en na een paar jaar is hij misschien wel een van je beste spelers.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146739615
Die ajer (Deense cvm, 16 jaar) is trouwens écht een heerlijk talent. Jullie nog tips voor goede spelers voor PSV in seizoen 1? Gaat lekker overigens, alle competies strak bovenaan met de volle winst met de jong, depay en gini als uitblinkers.
pi_146739861
Eerste werkdag Vanillekwark:

Eenmaal aangekomen op het trainingscomplex van Tranmere Rovers, Raby Vale Training Ground, bestond de eerste taak uit het bekijken van de selecties.

In de jeugdelftallen liep niks rond wat ooit in de buurt van het eerste elftal zou komen, al helemaal niet met het oog op de zo gewenste promotie. Met al deze spelers werd vervolgens een slecht nieuws-gesprek gehouden.

Naar de eerste selectie kijkend valt op dat de basis relatief goed staat, met uitzondering linksmid/linksvoor. Daar zal dus een versterking moeten komen. Deze versterking zal binnen het transferbudget van £25.000 en wagebudget £2500 gezocht moeten worden.

Tevens is de basis op controlerend middenveld wel naar behoeven, maar in de breedte mag er wel wat bij.

Gezien de beperkte middelen valt het besluit om op de free transfer markt te gaan kijken. Al snel komt de eerste aankoop: Damien Mozika, als extra controleur bij de selectie.


In een ideale situatie zal Mozika weinig speeltijd krijgen, dit valt dan ook op te maken uit zijn contract. Status als backup en een loon van nog geen £250 per week. Deze aankoop is vooral gemaakt met financiele overwegingen in het achterhoofd.

Linksvoor blijkt lastiger te zijn. Als Nederlandse manager zijnde heeft Vanillekwark natuurlijk bepaalde opvattingen over hoe voetbal gespeeld dient te worden. Maar valt dit te rijmen met de Engelse vierde divisie? Op de free transfer markt is geen linksvoor te vinden die aan de eisen voldoet.

De volgende logische stap is de huurmarkt. En daar heeft de club wel succes. Na wat onderhandelingen komt Nicola Russo over van Parma voor een verhuurperiode van een jaar.




Hierna is de kas leeg. Deze selectie zal de promotie voor elkaar moeten boksen. (screenshots volgen na einde transferperiode)
pi_146739877
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 12:56 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Makkelijk.
Zeker het 2e jaar kan hij in de basis en na een paar jaar is hij misschien wel een van je beste spelers.
Dit. Belangrijk is wel de speeltijd. Geef 'm de tijd om te ontwikkelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 13:09:36 ]
pi_146740010
Hoe zit het eigenlijk met een baan als bondscoach? Speel met Fortuna Sittard en heb in m'n tweede seizoen ook NL onder 21 er bij gepakt. Maar nu kreeg ik het aanbod om als bondscoach van de USA aan de slag te gaan (derde seizoen), heb het afgewezen omdat ik bang ben dat de club me ontslaat als je dat niet kunt combineren :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')