abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 november 2014 @ 20:17:46 #101
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_146879070
quote:
Geclaimd :) Thanks :)

V.

[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 21-11-2014 20:33:43 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_146879326
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Sure :D its my birthday in a week ^O^
alstu
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146879472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef Beach het volgende:

[..]

alstu
Dankje,ik kon wel een pick me up gebruiken na een heftige week :).
Redacted
pi_146881277
Wel, daar gaat mijn mooie categorie indeling....
pi_146890754
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef AntiChrist7 het volgende:
Wel, daar gaat mijn mooie categorie indeling....
want?
pi_146890768
quote:
richtlijnen is wat anders als regels..

in de praktijk zal er dan niet echt veel veranderen...
pi_146890975
paar dagen geleden nog paniek meegemaakt. skrill prepaid mastercard was opeens geblokkeerd
bleek dat dat automatisch gebeurde omdat ik paar keer op de website was ingelogd met vpn en dan slaat hun systeem paniek.
Gemailed en dan 24uur wachten op antwoord dan terug gemailed en dan toch besloten om te bellen naar engeland want ik wou iets kopen op ebay en de dag erna ging netflix geld van mijn rekening halen.
uiteindelijk toch opgelost geraakt. ik bel al sowieso niet graag maar als je dan in volle paniek moet bellen van mijn kaart is geblokkeerd dan vergeet je opeens al dat engels.

moraal van het verhaal. vergeet nooit je vpn terug uit te zetten als je het niet nodig hebt.

vind het trouwens schandalig dat ik vpn nodig heb om hier op steam te kunnen inloggen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2014 02:32:47 ]
pi_146891249
Waar zit jij dan redboyke?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_146891443
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 03:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar zit jij dan redboyke?
ziekenhuis
pi_146892298
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 02:07 schreef mschol het volgende:

[..]

want?
gisteren was ie opeens weg, nu is ie opeens terug....
  Redactie Games zaterdag 22 november 2014 @ 15:30:20 #111
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_146899560
South Park uncensored Edition bij Amazon.co.uk voor ongerekend ¤11,24. (Steamkey). Zit wel effe te twijfelen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_146962038
this war of mine _O_
  Eindredactie Games maandag 24 november 2014 @ 19:21:54 #113
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146963810
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
South Park uncensored Edition bij Amazon.co.uk voor ongerekend ¤11,24. (Steamkey). Zit wel effe te twijfelen...
Kopen, voor een euro de uur kan je je geen buil aan stoten :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_146982109
gifts traden wordt iets lastiger gemaakt:
quote:
Changes to gift tradability
All new games purchased as a gift and placed in the purchaser's inventory will be untradable for 30 days. The gift may still be gifted at any time. The only change is to trading.

We've made this change to make trading gifts a better experience for those receiving the gifts. We're hoping this lowers the number of people who trade for a game only to have the game revoked later due to issues with the purchaser's payment method.
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:26:47 #115
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_146982671
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:10 schreef mschol het volgende:
gifts traden wordt iets lastiger gemaakt:

[..]

...maar de uitleg snap ik wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_146983137
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:10 schreef mschol het volgende:
gifts traden wordt iets lastiger gemaakt:

[..]

Ohohoho :P
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:47:28 #117
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_146985726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:10 schreef mschol het volgende:
gifts traden wordt iets lastiger gemaakt:

[..]

Dus je kunt m wel gelijk geven aan iemand, maar als je m eerst in je eigen inventory stopt moet je 30 dagen wachten. Zo goed?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_146985788
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dus je kunt m wel gelijk geven aan iemand, maar als je m eerst in je eigen inventory stopt moet je 30 dagen wachten. Zo goed?
niet helemaal volgens mij: je mag hem direct giften of later giften.. maar je kan geen steamtrade ermee doen tot 30 dagen na aankoop..
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:55:26 #119
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_146987945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:49 schreef mschol het volgende:

[..]

niet helemaal volgens mij: je mag hem direct giften of later giften.. maar je kan geen steamtrade ermee doen tot 30 dagen na aankoop..
Bingo. En dat om te zorgen dat in de tussentijd de game gegarandeerd is betaald, zodat de evt nieuwe eigenaar zich niet geconfronteerd ziet met een game die door Steam uit zijn inventory wordt getrokken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 25 november 2014 @ 18:15:35 #120
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_146996601
https://twitter.com/Totalbiscuit/status/537219938566823937

The Crew is dus hoogstwaarschijnlijk ruk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_146996722
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
https://twitter.com/Totalbiscuit/status/537219938566823937

The Crew is dus hoogstwaarschijnlijk ruk.
Hmjah TB was natuurlijk kritisch op Unity, dat mag niet van Ome Ubisoft. Dus die krijgt zowieso wss geen review copies.

Maarja de beta heeft veel mensen overtuigt dat ze de game niet gaan halen (want: kutgame), dus tjah.... :).
pi_147002116
TotalBiscuit is een zeur die de laatste vijf jaar geen enkele game goed vond. Verloren moeite om daar een copy naar te sturen. In Far Cry 4 zat ie 5 minuten lang te zagen over een rotstexture die wat matig eruit zag. En pissen op Ubisoft levert u kliks op deze dagen, zeker bij zijn fanboys

Er zijn beta's uitgedeeld (zelfs ik had een key, maar heb hem weggegeven omdat ik hem niet op tijd kon activeren omdat mijn pc in reparatie was), daar kun je jezelf al een indruk mee geven. Moet je heus geen 40minuten video voor bekijken van iemand die games hoofdzakelijk bekijkt als bron van ergernis...

En zeg nu zelf: de mensen die hem direct op release day kopen, zijn niet degenen die de reviews afwachten... die 1 dag langer wachten zal je heus niet killen hoor.
pi_147002836
Wat de fuck is dit nou weer voor een bullshit Humble Bundle......
pi_147003121
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:09 schreef VelitoX het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer voor een bullshit Humble Bundle......
Je bent zelf een bullshit bundle
pi_147003365
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef AntiChrist7 het volgende:
TotalBiscuit is een zeur die de laatste vijf jaar geen enkele game goed vond. Verloren moeite om daar een copy naar te sturen. In Far Cry 4 zat ie 5 minuten lang te zagen over een rotstexture die wat matig eruit zag. En pissen op Ubisoft levert u kliks op deze dagen, zeker bij zijn fanboys

Er zijn beta's uitgedeeld (zelfs ik had een key, maar heb hem weggegeven omdat ik hem niet op tijd kon activeren omdat mijn pc in reparatie was), daar kun je jezelf al een indruk mee geven. Moet je heus geen 40minuten video voor bekijken van iemand die games hoofdzakelijk bekijkt als bron van ergernis...

En zeg nu zelf: de mensen die hem direct op release day kopen, zijn niet degenen die de reviews afwachten... die 1 dag langer wachten zal je heus niet killen hoor.
Tb was anders bijzonder positief over FC3 en meer recent COD AW.
  Redactie Games dinsdag 25 november 2014 @ 21:37:24 #126
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_147004218
Ik vind de Sega Humble Bundle ook maar meh.. deze keer..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:40:21 #127
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_147004348
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef AntiChrist7 het volgende:
TotalBiscuit is een zeur die de laatste vijf jaar geen enkele game goed vond. Verloren moeite om daar een copy naar te sturen. In Far Cry 4 zat ie 5 minuten lang te zagen over een rotstexture die wat matig eruit zag. En pissen op Ubisoft levert u kliks op deze dagen, zeker bij zijn fanboys

Er zijn beta's uitgedeeld (zelfs ik had een key, maar heb hem weggegeven omdat ik hem niet op tijd kon activeren omdat mijn pc in reparatie was), daar kun je jezelf al een indruk mee geven. Moet je heus geen 40minuten video voor bekijken van iemand die games hoofdzakelijk bekijkt als bron van ergernis...

En zeg nu zelf: de mensen die hem direct op release day kopen, zijn niet degenen die de reviews afwachten... die 1 dag langer wachten zal je heus niet killen hoor.
Ik kijk TB ook niet omdat zijn mening positief moet zijn om het spel leuk te maken. Verre van dat eigenlijk.
Ik kijk zijn filmpjes juist omdat ie zo kritisch is en als de kritische punten in mijn optiek wel meevallen koop ik het spel.

Tevens is het wel prettig dat er mensen als TB bestaan want dat opgehemel dat een spel geweldig is en dat er niks mis is geloof ik ook geen bal van. (lees de reviews van tweakers,the escapist of de metro (ja ik moet toch wat in de trein) en soms is het de tweede komst van jesus.
Heb ik liever iemand die lekker zijn mond open durft te zetten als hij het ergens niet mee eens is. En dat hij soms de mist in gaat, of zit te knoeien in zijn eigen filmpjes, ja dat is alleen maar grappig dan. Hij geeft het zelf ook toe en dat is gewoon goed.

Zolang hij dat vasthoud blijf ik kijken en zo te zien aan de views op youtube trekt het wel een groep mensen.

Al geef ik je wel dat ie in het FC4 filmpje al met een negatieve mening het spel instapt en dat hij op een gegeven moment een beetje verzandt. Aan de andere kant, het ziet er wel verdacht veel uit als FC 3.5 en niet als een volwaardige 4.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_147004496
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind de Sega Humble Bundle ook maar meh.. deze keer..
Hmjah de dreamcast collectie en sonic racing transformed zijn die 1 dollar wel waard, maar de bta e.d (heb Empire al, als je die niet hebt is bta best prima)..... die 12 dollar tier is een standalone expansion die in de steam sale 7,49 is.....
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:03:49 #129
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_147005394
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tb was anders bijzonder positief over FC3 en meer recent COD AW.
...This War of Mine, Depth, Shadow of Mordor, Transistor, Wolfenstein...

Ik ben erg blij met Totalbiscuit, omdat hij gewoon kijkt naar of iets je centen waard is. En dan kun je het prima met hem oneens zijn en toch iets kopen of niet. Hij is voor zover ik kan zien oprecht in zijn mening en ja, hij kan azijnzeiken. Prima, ik kijk daar wel doorheen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_147007581
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Tb was anders bijzonder positief over FC3 en meer recent COD AW.
Ja hoe hypocriet kan het? klagen dat FC4 teveel op zijn voorganger lijkt, maar das blijkbaar geen probleem bij de gameserie die al jaren 99% van zijn gameplay recycleert. Om nog maar te zwijgen dat ze daarvoor elk jaar 20 euro extra vragen.... En de pakweg een derde van Shadow of Mordor was AC, de helft Batman... En zonder het nemesis systeem niet meer is dan een matige game die er goed uitziet.

Hij zit gewoon in een "alles wat Ubisoft doet is evil" fase. Hetzelfde met die tweet. hij weet donders goed dat niemand de link die erbij zit leest, en dat het meehelpt bij de creatie van "kijk eens welke injustice ik onthul". Tot zover dus de neutraliteit.

Ubisoft PR stellen dat ze geen review kopies geven omdat het sociaal aspect een van de belangrijkste features is, en dat kan je moeilijk reviewen in een lege spelwereld omdat niemand nog de game heeft. Niet onredelijk. Met de beta is er al genoeg kans geweest voor reviews, maar dat TB dat toen niet de moeite vond om te doen vermeld ie natuurlijk niet
  dinsdag 25 november 2014 @ 23:02:40 #131
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147008221
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ja hoe hypocriet kan het? klagen dat FC4 teveel op zijn voorganger lijkt, maar das blijkbaar geen probleem bij de gameserie die al jaren 99% van zijn gameplay recycleert. Om nog maar te zwijgen dat ze daarvoor elk jaar 20 euro extra vragen.... En de pakweg een derde van Shadow of Mordor was AC, de helft Batman... En zonder het nemesis systeem niet meer is dan een matige game die er goed uitziet.

Hij zit gewoon in een "alles wat Ubisoft doet is evil" fase. Hetzelfde met die tweet. hij weet donders goed dat niemand de link die erbij zit leest, en dat het meehelpt bij de creatie van "kijk eens welke injustice ik onthul". Tot zover dus de neutraliteit.

Ubisoft PR stellen dat ze geen review kopies geven omdat het sociaal aspect een van de belangrijkste features is, en dat kan je moeilijk reviewen in een lege spelwereld omdat niemand nog de game heeft. Niet onredelijk. Met de beta is er al genoeg kans geweest voor reviews, maar dat TB dat toen niet de moeite vond om te doen vermeld ie natuurlijk niet
AW heeft anders een hoop vernieuwing vergeleken met voorgaande delen.

Beta =/= release.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147010107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef AntiChrist7 het volgende:
TotalBiscuit is een zeur die de laatste vijf jaar geen enkele game goed vond. Verloren moeite om daar een copy naar te sturen. In Far Cry 4 zat ie 5 minuten lang te zagen over een rotstexture die wat matig eruit zag. En pissen op Ubisoft levert u kliks op deze dagen, zeker bij zijn fanboys

Er zijn beta's uitgedeeld (zelfs ik had een key, maar heb hem weggegeven omdat ik hem niet op tijd kon activeren omdat mijn pc in reparatie was), daar kun je jezelf al een indruk mee geven. Moet je heus geen 40minuten video voor bekijken van iemand die games hoofdzakelijk bekijkt als bron van ergernis...

En zeg nu zelf: de mensen die hem direct op release day kopen, zijn niet degenen die de reviews afwachten... die 1 dag langer wachten zal je heus niet killen hoor.
hij vindt zat games goed of goed genoeg.. alleen is hij wel goed kritisch en vindt hij het dus niet zomaar wel goed..

sure hij zal soms net eff te lang ergens blijven hangen, maar b.v. in het geval van FC4 heeft Ubisoft het er ook wel een beetje naar gemaakt: Unity was al niet goed, FC4 was een herhaalfeestje ten top
pi_147011180
TB _O_
Gewoon een baas.

Je moet het alleen niet te seirues nemen allemaal.
Vaak heeft hij wel gelijk maar zijn het punten wat mij gewoon niet zoveel uit maken (zoals textures/fps(.
pi_147014481
Ik zit te wachten op dat twee DLC's van Skyrim in de aanbieding komen. Ik wilze graag hebben, maar nu kosten ze nog 20 euro per stuk -O-
Children of the night. What music they make.
  woensdag 26 november 2014 @ 10:23:14 #136
258885 Solique
I Kill You !
pi_147014734
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit te wachten op dat twee DLC's van Skyrim in de aanbieding komen. Ik wilze graag hebben, maar nu kosten ze nog 20 euro per stuk -O-
Komen vanzelf wel weer voorbij :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  Redactie Games woensdag 26 november 2014 @ 10:35:15 #137
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_147015006
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit te wachten op dat twee DLC's van Skyrim in de aanbieding komen. Ik wilze graag hebben, maar nu kosten ze nog 20 euro per stuk -O-
Glazenbol
Steamsale: Legendary Edition voor ¤4,99
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_147015161
Ik wacht af idd.
Children of the night. What music they make.
pi_147016333
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit te wachten op dat twee DLC's van Skyrim in de aanbieding komen. Ik wilze graag hebben, maar nu kosten ze nog 20 euro per stuk -O-
Keys kopen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_147016845
quote:
Wou 'm ook al posten. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147017586
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]


Ubisoft PR stellen dat ze geen review kopies geven omdat het sociaal aspect een van de belangrijkste features is, en dat kan je moeilijk reviewen in een lege spelwereld omdat niemand nog de game heeft. Niet onredelijk. Met de beta is er al genoeg kans geweest voor reviews, maar dat TB dat toen niet de moeite vond om te doen vermeld ie natuurlijk niet
Beta's moet je niet reviewen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_147017810
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Beta's moet je niet reviewen
Dat hield TB niet tegen om dat toch te doen voor Dota 2, Titanfall, Loadout, End of Nations, Guild Wars, verscheidene Battlefield's, Tribes Ascend,.... (en nog een hoop anderen die je gewoon op youtube kan vinden).

En of je een map nu gelockt/unlockt door eerst levels/circuits te voltooien, de gebieden te moeilijk maken om er te kunnen komen in het begin, viewpoints, of whatever, dat is allemaal dezelfde mechaniek die al jaren wordt gebruikt.
pi_147017826
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Beta's moet je niet reviewen
moest ik een gamebedrijf zijn zou ik gewoon demo's maken dan heb je geen review copy nodig. sommige reviewers denken dat ze alles zijn omdat ze wat followers hebben en geld verdienen met alles af te kraken. en dan nota bene nog een volledig spel eisen :')
  woensdag 26 november 2014 @ 12:36:02 #145
258885 Solique
I Kill You !
pi_147017983
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Beta's moet je niet reviewen
Alvast een mening formuleren met wat er al beschikbaar is kan best.
Geeft mensen wel een beeld.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147018188
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

moest ik een gamebedrijf zijn zou ik gewoon demo's maken dan uheb je geen review copy nodig. sommige reviewers denken dat ze alles zijn omdat ze wat followers hebben en geld verdienen met alles af te kraken. en dan nota bene nog een volledig spel eisen :')
Dit zouden ze weer moeten doen, demo's uitbrengen. Vroeger veel bladen voor de ps2 gekocht vanwege de demo's. Dan ervaar je het spel tenminste zelf ipv sommige lullen van n revieuwer
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_147018539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

moest ik een gamebedrijf zijn zou ik gewoon demo's maken dan heb je geen review copy nodig. sommige reviewers denken dat ze alles zijn omdat ze wat followers hebben en geld verdienen met alles af te kraken. en dan nota bene nog een volledig spel eisen :')
Tenzij je spel echt bagger is zul je sowieso spellen verkopen wanneer een grote reviewer een game reviewt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 26 november 2014 @ 13:27:54 #148
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_147019815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

moest ik een gamebedrijf zijn zou ik gewoon demo's maken dan heb je geen review copy nodig. sommige reviewers denken dat ze alles zijn omdat ze wat followers hebben en geld verdienen met alles af te kraken. en dan nota bene nog een volledig spel eisen :')
Je vergeet alleen dat een demo maken tijd kost. Je moet er iemand op zetten die even de content knipt en alle bugs platslaat die het missen van bepaalde content veroorzaakt. Ook moet je restricties coden omdat je niet wil dat mensen alleen je gratis demo spelen. Dit veroorzaakt ook bugs en dat is weer een extra product voor de afdeling QA.

Review copies is echt vele malen goedkoper,
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_147020358
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:27 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat een demo maken tijd kost. Je moet er iemand op zetten die even de content knipt en alle bugs platslaat die het missen van bepaalde content veroorzaakt. Ook moet je restricties coden omdat je niet wil dat mensen alleen je gratis demo spelen. Dit veroorzaakt ook bugs en dat is weer een extra product voor de afdeling QA.

Review copies is echt vele malen goedkoper,
gewoon alleen mission 1 beschikbaar stellen en dan afsluiten met een intro de rest van het spel moet er niet in te zitten in een demo.anders gaan mensen dat illegaal unlocken.review copies is maar voor select soort die hun ziel verkopen. terwijl een demo voor iedereen speelbaar is.
pi_147020848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

gewoon alleen mission 1 beschikbaar stellen en dan afsluiten met een intro de rest van het spel moet er niet in te zitten in een demo.anders gaan mensen dat illegaal unlocken.review copies is maar voor select soort die hun ziel verkopen. terwijl een demo voor iedereen speelbaar is.
Denk je nou echt dat het reviewers zou uitmaken of ze een spel moeten kopen of niet? Misschien voor diegene die een honderdtal viewers heeft, maar niet voor diegene die een paar honderdduizend heeft.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 26 november 2014 @ 13:57:04 #151
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_147020871
Zou die autumn/black friday sale vandaag niet beginnen?
The more debt, the better
  woensdag 26 november 2014 @ 13:59:33 #152
258885 Solique
I Kill You !
pi_147020975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef flyguy het volgende:
Zou die autumn/black friday sale vandaag niet beginnen?
Als dat zo is pas vanaf 19:00 net zoals altijd
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147020976
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef flyguy het volgende:
Zou die autumn/black friday sale vandaag niet beginnen?
Sales beginnen toch over 't algemeen op donderdag om 19:00?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147021720
Normaal is het donderdag ja, maar je kan zien dat huidige sales allemaal aflopen binnen een 4 uur.
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 14:30:28 #155
8781 crew  Frutsel
pi_147022050
Voor de liefhebbers :

Thief $10,50 bij Amazon (online game code)
(Thief Master Edition $11,55 )

http://www.amazon.com/Squ(...)r=1-1&keywords=thief
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 14:32:13 #156
8781 crew  Frutsel
pi_147022105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:57 schreef flyguy het volgende:
Zou die autumn/black friday sale vandaag niet beginnen?
http://hexus.net/gaming/n(...)-will-kick-tomorrow/

Ja...
  Redactie Games woensdag 26 november 2014 @ 16:53:22 #157
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_147026430
Starcraft II Wings of Liberty of Heart of Swarm Expansion op Battle.net voor ¤9,99 p/s. Duur of niet?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_147027539
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Starcraft II Wings of Liberty of Heart of Swarm Expansion op Battle.net voor ¤9,99 p/s. Duur of niet?
Voor 10 euro zeker de moeite waard.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_147030730
Saleeeeee lol
pi_147030875
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Starcraft II Wings of Liberty of Heart of Swarm Expansion op Battle.net voor ¤9,99 p/s. Duur of niet?
Nee, doen! Alleen voor de sp is het die 2 tientjes al waard.
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 19:22:04 #161
8781 crew  Frutsel
pi_147031192
COH2 is eigenlijk wel eentje van de wantlist :P
pi_147031383
Ff copy paste uit AC Unity topic:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=940129

AC Unity Season Pass Cancelled, Ubi offers free game instead #1

quote:
If you purchased the Season Pass or Assassin’s Creed Unity Gold Edition (which includes the Season Pass), you are eligible to choose one free game from among a select list of Ubisoft titles.* These are:

The Crew, Far Cry 4, Watch Dogs, Assassin’s Creed Black Flag, Rayman Legends, Just Dance 2015
_O-
pi_147031413
Hopelijk zijn die daily sales nog wat... -40 voor south park, -50 voor xcom. Ik heb ze vroeger al goedkoper gezien.


EDIT: wow, dus ik kan far cry 4 gratis krijgen? Zeker dat de site van ubi ni gehackt is en da het gepost is door een zeveraar? Ik heb de season pass wel, maar niet via pre-order of uplay. heb geen mail gehad ofzo
pi_147034048
Als je van FPS houd en CSGO nog niet hebt, gewoon kopen ^O^
  woensdag 26 november 2014 @ 21:32:30 #165
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_147036670
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hopelijk zijn die daily sales nog wat... -40 voor south park, -50 voor xcom. Ik heb ze vroeger al goedkoper gezien.

EDIT: wow, dus ik kan far cry 4 gratis krijgen? Zeker dat de site van ubi ni gehackt is en da het gepost is door een zeveraar? Ik heb de season pass wel, maar niet via pre-order of uplay. heb geen mail gehad ofzo
Lol allesbehalve gratis, want ze hebben toch gecasht voor die season pass. Je hebt gewoon betaald hoor.

Vind het jammer dat ze geen geld terug doen.

EDIT:
Hmm had wel gemist dat ze alle dlc gratis doen, naja dan nog, leuk als je FC4 of the crew nog wil hebben,

[ Bericht 6% gewijzigd door BurnaBoy op 26-11-2014 21:42:06 ]
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 26 november 2014 @ 21:33:15 #166
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_147036715
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

gewoon alleen mission 1 beschikbaar stellen en dan afsluiten met een intro de rest van het spel moet er niet in te zitten in een demo.anders gaan mensen dat illegaal unlocken.review copies is maar voor select soort die hun ziel verkopen. terwijl een demo voor iedereen speelbaar is.
Ja maar dat kost ook tijd om te maken, en dev time is duurder dan marketing time.
Die preview copies wordt gewoon door marketing gedaan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_147040508
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Frutsel het volgende:
COH2 is eigenlijk wel eentje van de wantlist :P
Gewoon doen joh, leuk spel. :P
Er zit wel veel DLC bij, maar je kunt een hoop ook vrijspelen door het spel gewoon te spelen (al gaat het dan wel langzaam). Al die extra commanders en missies heb je eigenlijk ook helemaal niet nodig, het voegt alleen een klein beetje toe. De twee extra legers zijn het imo wel waard.
Als je de deluxe edition koopt, krijg je er ook aardig wat commanders en andere kleine extra's bij (plus CoH 1, als je die nog niet hebt).
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_147040513
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Lol allesbehalve gratis, want ze hebben toch gecasht voor die season pass. Je hebt gewoon betaald hoor.

Vind het jammer dat ze geen geld terug doen.

EDIT:
Hmm had wel gemist dat ze alle dlc gratis doen, naja dan nog, leuk als je FC4 of the crew nog wil hebben,
Ok gratis is wat overdreven, maar heb de season pass voor 15euro gekocht op kinguin, en kan daar nu een game van 60 euro mee krijgen. Dus das winst. Heb trouwens nog geen problemen gehad. en die 2.5d game over china zag er nog interessant uit

Ik had ergens gelezen dat je misschien wel voor een refund kon gaan. Maar quote me daar niet op

OT: nog niet direct iets dat me aanstaat vandaag. Ik heb Britse steamvrienden die een korting van -55% voor civ BE zien, hier is het maar 30. Straks eens rondneuzen
  woensdag 26 november 2014 @ 22:50:33 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147040532
Eerste aankoop van de sale al binnen :') Age of Mythology 7 euro, da's niet zo lastig.
  Redactie Games woensdag 26 november 2014 @ 22:56:00 #170
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_147040844
Wait, dit is veel te vroeg. Dit is niet de Steam Winter sale...
I'm not prepared.. :(
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_147040912
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Eerste aankoop van de sale al binnen :') Age of Mythology 7 euro, da's niet zo lastig.
Na 12 jaar nog steeds een bazenspel. :7
Vijanden wrecken met een meteoor. ^O^
pi_147043557
vooralsnog niet echt heel erg "oeh, die moet ik nu halen" aanbiedingen..
enige waar ik een beetje over twijfel is The Vanishing of Ethan Carter
  donderdag 27 november 2014 @ 06:34:29 #173
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_147046373
Mwah...
pi_147048390
Hoe kut is die nieuwe layout, werkelijk. Is een sale aan de gang, maar meen je dat je in 1 overzicht de sales kunt zien door op de sale te klikken? Nope, kun je weer in je recommended list gaan neuzen waar je een hoop mist. Ik wil de oude layout terug :(
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147048427
Goedkoop eerste dagje, niets wat ik nog wilde of goedkoop genoeg is.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 27 november 2014 @ 10:06:27 #176
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_147048535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:59 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe kut is die nieuwe layout, werkelijk. Is een sale aan de gang, maar meen je dat je in 1 overzicht de sales kunt zien door op de sale te klikken? Nope, kun je weer in je recommended list gaan neuzen waar je een hoop mist. Ik wil de oude layout terug :(
Ik kijk gewoon naar mijn wishlist.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_147048564
Ach, binnen de app werkt de sale al helemaal niet.
Toont de normale layout zonder de sales.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147049700
Rome 2 total War emperor edition is nu (en de komende 8 uur) ¤13,74 op humble bundle store
pi_147051406
quote:
Wel eerste deel die ik tegen vond vallen.
Daarom dat ik nog niet volgenden koop, toch tevens nog mega backlog
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147051431
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Solique het volgende:

[..]

Wel eerste deel die ik tegen vond vallen.
Daarom dat ik nog niet volgenden koop, toch tevens nog mega backlog
Oh jammer dat 'ie tegen valt..

En hoe is deze game?
http://store.steampowered.com/app/214950/
(she/her)
pi_147051468
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Oh jammer dat 'ie tegen valt..

En hoe is deze game?
http://store.steampowered.com/app/214950/
Eerste deel viel tegen, geen idee hoe deze is.

Bij release mega buggy, geen idee van huidige status.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147051492
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Solique het volgende:

[..]

Eerste deel viel tegen, geen idee hoe deze is.

Bij release mega buggy, geen idee van huidige status.
Ik zit echt te twijfelen of ik 1 van die 2 games, of allebei moet gaan kopen. Ze zijn vandaag allebei in de sale :'(
(she/her)
pi_147051549
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik zit echt te twijfelen of ik 1 van die 2 games, of allebei moet gaan kopen. Ze zijn vandaag allebei in de sale :'(
zie mijn eerdere post, rome 2 is veel te duur op steam

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Solique het volgende:

[..]

Eerste deel viel tegen, geen idee hoe deze is.

Bij release mega buggy, geen idee van huidige status.
rome(deel 1) is volgens mij juist overal de hemel ingeprezen
pi_147051550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik zit echt te twijfelen of ik 1 van die 2 games, of allebei moet gaan kopen. Ze zijn vandaag allebei in de sale :'(
Kan moeilijk aanbevelen maar heb ze ook nog op whishlist staan.
Vind zelf prijzen nog te hoog.

Zou dan sowieso rome2 bij humble oppikken als je die kiest, scheelt nog meer geld.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147051570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:18 schreef mschol het volgende:

[..]

zie mijn eerdere post, rome 2 is veel te duur op steam
Ja ik zag je post daardoor kwam ik op Rome 2. :P
(she/her)
pi_147051578
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:19 schreef Solique het volgende:
Zou dan sowieso rome2 bij humble oppikken als je die kiest, scheelt nog meer geld.
Ja dat was ik sowieso van plan.
(she/her)
pi_147051660
heb echt geen idee welke ik moet kopen of allebei. :'( :'(
(she/her)
pi_147051669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:22 schreef Fylax het volgende:
heb echt geen idee welke ik moet kopen of allebei. :'( :'(
Voor mij is het nu heel simpel bij twijfel koop ik niet :+
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147051775
fxck it, ik ga roma 2 kopen _O_
(she/her)
pi_147051794
quote:
Heb 460 uur ofzo zitten in die game (is overigens deeltje 3). Is echt een game die je níet koopt voor de singleplayer (ik vindt in ieder geval die nogal kut). Vooral een MP focussed game waar dr een zekere learning curve in zit (tutorial niet goed, en veel mechanics zijn anders dan bij de meeste rts games). Je kan op youtube even kijken hoe de game is in MP (zijn ook youtubers die SP porties spelen overigens), en dan beslissen of het wat voor je is. Met wat mensen op teamspeak spelen maakt de game een stuk leuker iig.

Als je voor SP gaat kan je wss beter voor R2TW gaan (en die is bij humble nu 13.75).
pi_147051816
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:27 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Heb 460 uur ofzo zitten in die game (is overigens deeltje 3). Is echt een game die je níet koopt voor de singleplayer (ik vindt in ieder geval die nogal kut). Vooral een MP focussed game waar dr een zekere learning curve in zit (tutorial niet goed, en veel mechanics zijn anders dan bij de meeste rts games). Je kan op youtube even kijken hoe de game is in MP (zijn ook youtubers die SP porties spelen overigens), en dan beslissen of het wat voor je is.
Ga ik doen!
quote:
Als je voor SP gaat kan je wss beter voor R2TW gaan (en die is bij humble nu 13.75).
Ik wil ze denk ik allebei. :@
(she/her)
pi_147052400
Beetje stom wel dat je alleen met Credit Card of PayPal kan betalen.
(she/her)
pi_147052427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:51 schreef Fylax het volgende:
Beetje stom wel dat je alleen met Credit Card of PayPal kan betalen.
Bij steam heb je ook ideal
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147052441
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:52 schreef Solique het volgende:

[..]

Bij steam heb je ook ideal
Ja maar ik wil Rome 2 bij Humble kopen.
(she/her)
pi_147052481
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:51 schreef Fylax het volgende:
Beetje stom wel dat je alleen met Credit Card of PayPal kan betalen.
paypal & CC zijn beide veiliger dan ideal :P
en paypal kan je via moneybookers ook vullen met ideal...
pi_147052493
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:52 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar ik wil Rome 2 bij Humble kopen.
Dan alleen paypal en credit card :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147052497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:54 schreef mschol het volgende:

[..]

paypal & CC zijn beide veiliger dan ideal :P
en paypal kan je via moneybookers ook vullen met ideal...
Het probleem is helaas dat ik nog geen 18 ben en dus geen gebruik mag maken van PP & CC.
(she/her)
pi_147053818
Rome II gekocht.
(she/her)
pi_147053938
Kan iemand eens kijken naar: http://store.steampowered.com/app/12200/

Staat er bij jullie ook dat Engels niet ondersteund wordt :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')