abonnement Unibet Coolblue
pi_148971492
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij laat hier iig ook weer zijn body zien, dus volgens mij is dat gewoon de reden dat ie gecast wordt.. :')
Heel goed. Blijf maar casten die jongen. En zijn broertje ook overigens :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_148972666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:51 schreef roelvano het volgende:
Hier kun je je Pathé historie zien :):

https://onlinetickets2.pa(...)gn=30&UserCenterID=1
Topshow, thanks _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148972784
Ik ben het eens met Iwanius dat mensen in de bioscoop hun bek moeten houden.

Ik ben ook een stuk selectiever geworden welke films ik persé in de bios wil zien.

Ik ben extreem snel afgeleid en daarom is het soms wel degelijk prettiger om met mijn koptelefoon op een film thuis te kijken dan in de bios, waar het voor mensen vaak zeer moeilijk is om hun smoel te houden, of hun smartphone in hun zak te laten zitten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148973675
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben het eens met Iwanius dat mensen in de bioscoop hun bek moeten houden.

Ik ben ook een stuk selectiever geworden welke films ik persé in de bios wil zien.

Ik ben extreem snel afgeleid en daarom is het soms wel degelijk prettiger om met mijn koptelefoon op een film thuis te kijken dan in de bios, waar het voor mensen vaak zeer moeilijk is om hun smoel te houden, of hun smartphone in hun zak te laten zitten.
Zeker mee eens, zo'n bloedhekel aan als mensen hun bek niet kunnen houden. Kan me daar echt dood aan ergeren.
Gisteren zat een gozer naast me hele tijd met zijn benen te bewegen, waardoor mijn stoel ook hele tijd bewoog, zo storend. Maar goed.
Gewoon normaal doen ja.
pi_148973720
Ben naar 32 films geweest in 2014 dus ik haal het er sowieso nog steeds goed uit. Niet opzeggen dus :D
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 januari 2015 @ 15:40:42 #256
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_148980630
Mijn overzicht, er zitten kaarten tussen die ik wel heb opgehaald maar alsnog niet heb gekeken (op dat moment, of nooit meer). Maar haal t er zeker uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148980898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:40 schreef SunChaser het volgende:
Mijn overzicht, er zitten kaarten tussen die ik wel heb opgehaald maar alsnog niet heb gekeken (op dat moment, of nooit meer). Maar haal t er zeker uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zozo 5x Guardians of the galaxy? :o
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage vrijdag 23 januari 2015 @ 15:55:05 #258
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_148981112
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

zozo 5x Guardians of the galaxy? :o
Ja maar twee gezien, drie keer voor een gratis IMAX bril, na 10 minuten weggegaan :P

Heb nu geen gold meer maar wel 10 imaxbrllen
pi_148985919
Zag dus dat vanaf donderdag ook The Interview draait bij Pathé.... Zou iemand 'm nog gaan checken in de bios? Heb 'm nog steeds niet gezien, dus wie weet ga ik 'm bij Pathé checken.

Ik had zo'n irritante bejaarden laatst naast me. Ga ik een keer 's ochtends; zitten ze op mijn plekken. Normaal ga ik ergens anders zitten (vaak), maar nu had ik echt geen zin dus verzocht ik ze vriendelijk naar hun eigen plek te gaan. Krijg ik te horen dat het vrije plaatskeuze is. Doei, haha! "Je kan toch hier zitten", wijzend naar de stoel naast haar. Succes hoor, maar echt niet. Ik reserveer niet zomaar :')
Bitches gingen ook nog praten tijdens de film.

Vond Trash wel tof, maar Unbroken saai.

Ga, zie ik net, de laatste twee maanden maar vijf keer per maand naar de film. Best weinig, aangezien ik in november 11 keer ging :')
pi_148987347
Klinkt als typisch dagpubliek in Buitenhof ja, behoorlijk vermoeiend.
  Eindredactie Film & TV / PR vrijdag 23 januari 2015 @ 21:21:15 #261
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_148991446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja maar twee gezien, drie keer voor een gratis IMAX bril, na 10 minuten weggegaan :P

Heb nu geen gold meer maar wel 10 imaxbrllen
Hoe was dat voetbal kijken in de bioscoop?
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
  Redactie Frontpage vrijdag 23 januari 2015 @ 22:27:35 #262
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_148994197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:21 schreef daan1601 het volgende:

[..]

Hoe was dat voetbal kijken in de bioscoop?
Geweldig. Aanrader voor volgend jaar.

pi_149067487
Iemand al naar The Theory of Everything geweest?
Gewoon normaal doen ja.
pi_149067765
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand al naar The Theory of Everything geweest?
jazeker _O_ Vond het echt een mooie film. Zeker een 9/10 waard imo. Stephen Hawking _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_149067961
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:11 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

jazeker _O_ Vond het echt een mooie film. Zeker een 9/10 waard imo. Stephen Hawking _O_
Ok ja. Ik wilde vandaag gaan maar vaak bij PAC Films verveel ik me vrij snel, het is niet mijn genre. Intouchables is een apart geval, vond dat een prachtige leuke film. Maar ik begreep ook dat het puur gefocussed is op de liefdesrelatie van Jane & Stephen en zijn ziekte, en niet zijn succes in de wetenschap? Ik twijfel om te gaan. You're Not You wil ik ook nog zien en die sluit ook mooi aan zo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_149068474
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ok ja. Ik wilde vandaag gaan maar vaak bij PAC Films verveel ik me vrij snel, het is niet mijn genre. Intouchables is een apart geval, vond dat een prachtige leuke film. Maar ik begreep ook dat het puur gefocussed is op de liefdesrelatie van Jane & Stephen en zijn ziekte, en niet zijn succes in de wetenschap? Ik twijfel om te gaan. You're Not You wil ik ook nog zien en die sluit ook mooi aan zo.
Ik zou sowieso voor Theory of Everything gaan iig :P Maar gaat idd wel veel over hun relatie ja, wetenschap wordt ook wel goed naar voren gebracht. Beetje een mix van alles.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_149068587
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:39 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Ik zou sowieso voor Theory of Everything gaan iig :P Maar gaat idd wel veel over hun relatie ja, wetenschap wordt ook wel goed naar voren gebracht. Beetje een mix van alles.
Ik ga helemaal niet meer :') ik ben echt zo ontzettend wispelturig. Ik ga morgen ook al en vrijdag. Ga zo lekker even winkelen ;)
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 14:52:10 #268
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149073797
Films dit weekend gezien

Taken - kutfilm
Taking of debby Logan - nog kutter
Unbroken, saaie kutfilm, weggelopen
Blackhat stijlvol , best goed
Onder het hart, mooi Nederlands drama
Birdman, knap gemaakt, verhaal mwoah
  Beste/leukste mod 2022 maandag 26 januari 2015 @ 15:08:47 #269
319979 Fok-it
All is well
pi_149074323
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:15 schreef roelvano het volgende:
Zag dus dat vanaf donderdag ook The Interview draait bij Pathé.... Zou iemand 'm nog gaan checken in de bios? Heb 'm nog steeds niet gezien, dus wie weet ga ik 'm bij Pathé checken.

Ik had zo'n irritante bejaarden laatst naast me. Ga ik een keer 's ochtends; zitten ze op mijn plekken. Normaal ga ik ergens anders zitten (vaak), maar nu had ik echt geen zin dus verzocht ik ze vriendelijk naar hun eigen plek te gaan. Krijg ik te horen dat het vrije plaatskeuze is. Doei, haha! "Je kan toch hier zitten", wijzend naar de stoel naast haar. Succes hoor, maar echt niet. Ik reserveer niet zomaar :')
Bitches gingen ook nog praten tijdens de film.

Vond Trash wel tof, maar Unbroken saai.

Ga, zie ik net, de laatste twee maanden maar vijf keer per maand naar de film. Best weinig, aangezien ik in november 11 keer ging :')
Doe lekker moeilijk als de hele zaal leeg is :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_149074564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja maar twee gezien, drie keer voor een gratis IMAX bril, na 10 minuten weggegaan :P

Heb nu geen gold meer maar wel 10 imaxbrllen
:')
pi_149074683
Gisteren The Theory of Everything gezien. Ontzettend goed gespeeld en het verhaal op zich is heel fascinerend. Toch gaat het in de film net wat meer over de soap kant van z'n leven en zijn wetenschap, ontdekkingen en ideeën net te weinig aanwezig. De film is ook vrij plotseling afgelopen. Qua script viel er wat mij betreft nog wel wat meer te halen dus.
pi_149091913
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand al naar The Theory of Everything geweest?
Goed acteerwerk, maar de film zelf oversteeg het rtl5 waargebeurd verhaal genre nauwelijks. De oscarnominaties voor beste film en script gaan echt nergens over.
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 23:19:38 #273
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149092069
Felicity Jones alleen al is de moeite waard 2 uur te kijken

Mooie film alleen gaat de film door tot ze over de 50 zijn en dat is niet geloofwaardig
pi_149104702
Wil vanavond naar de Sneak (Big Hero 6), maar twijfel enorm want dan moet ik 1,5 uur (!) op de laatse bus wachten want die ander is er net voor het einde vandoor... kan ik de film dus nog een keer zien :P
pi_149106539
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Felicity Jones alleen al is de moeite waard 2 uur te kijken

Mooie film alleen gaat de film door tot ze over de 50 zijn en dat is niet geloofwaardig
is het in het echt zoveel anders gegaan dan?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')