abonnement Unibet Coolblue
pi_146672923
Hier weer verder....met seizoen 9 :)
Somebody that I used to know
pi_146672949
Als iemand anders geen nieuw deel opent, dan doe ik het wel.

Met Bols weet ik het niet. Enerzijds is hij al behandeld en zou hij geen rol meer in een verhaallijn hoeven spelen. Anderzijds vind ik hem nog steeds erg gluiperig overkomen. Of is het gewoon slecht acteerwerk?
Somebody that I used to know
pi_146673859
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 09:23 schreef Postbus100 het volgende:
Als iemand anders geen nieuw deel opent, dan doe ik het wel.

Met Bols weet ik het niet. Enerzijds is hij al behandeld en zou hij geen rol meer in een verhaallijn hoeven spelen. Anderzijds vind ik hem nog steeds erg gluiperig overkomen. Of is het gewoon slecht acteerwerk?
Of het is juist goed acteerwerk, het is maar net hoe je het bekijkt/hoe ze zijn rol neer hebben willen zetten^^

Om deze opmerking niet verloren te laten gaan:
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 08:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een terugblik van desbetreffend seizoen

Ik vond het jammer dat Tony zo snel aan zn einde kwam deze aflevering. Daar hadden ze nog veel meer mee kunnen doen.
Wel tof dat het Romeo was die schoot;voor Esmee!

En heeeerlijk eind! het stopt na het volgende seizoen dus ein-de-lijk krijgen we echte Fleva te zien. Man ik had die Wolfs allanggg besprongen,wat duurt aktie tussen die 2 lang zeg
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 08:33 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Is volgend seizoen de laatste serie?
Is dat 100% zeker?
pi_146674081
In 2013 heeft de Tros 3 nieuwe seizoen bestelt, daarna zouden ze weer verder kijken.

Ik heb niks gelezen over dat het zou stoppen?
pi_146674181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:02 schreef Take2 het volgende:
In 2013 heeft de Tros 3 nieuwe seizoen bestelt, daarna zouden ze weer verder kijken.

Ik heb niks gelezen over dat het zou stoppen?
Gelukkig :)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 november 2014 @ 14:01:07 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146679302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef christiman het volgende:

[..]

[..]

[..]

Was het niet zo dat Bols' telefoon werd getapt via de telefooncentrale? Dat Tony daar een vriendje had die ervoor zorgde dat hij alle telefoontjes van Bols mee kon luisteren?
Mja, wat nog een raadsel is, is dat Bols in het vorige seizoen een tape luste om zo die vrachtwagen met drugs mee te kunnen nemen voor een mislukte actie om criminelen te arresteren. Daar zit nog wel een luchtje aan, als je het mij vraagt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146679766
Bols z'n verhaallijn is nooit duidelijk geworden, vind ik erg jammer en makkelijk. Die opnames die ze in z'n kantoor gedaan hebben? Die drugs vrachtwagen? Die operatie in de steengroeve? Etc. Dit seizoen helemaal niets meer vernomen van hem... Verder leuke aflevering. Alleen beetje irritant dat ze altijd zo solistisch te werk gaan en niet gewoon even wachten op een groot AT. Eva die in haar eentje naar Walibi gaat, echt, waarom? Wolfs die ook in z'n eentje wil gaan.
Only the strong survive
  zaterdag 15 november 2014 @ 14:31:14 #8
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_146680108
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:18 schreef TheGOAT het volgende:
Bols z'n verhaallijn is nooit duidelijk geworden, vind ik erg jammer en makkelijk. Die opnames die ze in z'n kantoor gedaan hebben? Die drugs vrachtwagen? Die operatie in de steengroeve? Etc. Dit seizoen helemaal niets meer vernomen van hem... Verder leuke aflevering. Alleen beetje irritant dat ze altijd zo solistisch te werk gaan en niet gewoon even wachten op een groot AT. Eva die in haar eentje naar Walibi gaat, echt, waarom? Wolfs die ook in z'n eentje wil gaan.
Vond het vooral vreemd dat ze vanuit Maastricht helemaal naar Biddinghuizen reden, en dan blijkbaar alsnog eerder waren dan de plaatselijke politie die toevallig nét daarna massaal aan kwam rijden. Behoorlijk ongeloofwaardig...
pi_146683539
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Vond het vooral vreemd dat ze vanuit Maastricht helemaal naar Biddinghuizen reden, en dan blijkbaar alsnog eerder waren dan de plaatselijke politie die toevallig nét daarna massaal aan kwam rijden. Behoorlijk ongeloofwaardig...
Dat vond ik dus ook vreemd. Walibi is vanaf Maastricht bijna 250km, heel onlogisch. Zelfs Walibi Belgie is nog dichterbij
pi_146698925
Walibi heeft gewoon betaald voor de locatie. Reclame.
pi_146708272
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Walibi heeft gewoon betaald voor de locatie. Reclame.
Dat denk ik ook.

Ik vond het wel een mooie ontknoping, maar met terugwerkende kracht is alles toch wel heel erg 'toevallig'.

Eva op weg naar Walibi -> seint Wolfs in, wordt later als schild gebruikt.
Wolfs naar Walibi -> Redt Eva, maar wordt uiteindelijk ook uitgeschakeld.
Romeo ontdekt net op tijd dat er een vliegtuig naar Lelystad vertrekt. "Gelukkig" heeft Wolfs nog net Walibi laten vallen, waardoor ze weten dat Walibi the place to be is.
Romeo en Marjon overtuigen Mechels ervan dat zij er ook heen moeten, omdat zij weten hoe Tony eruit ziet. Wie schakelt Tony uit op het moment suprème? Juist, Romeo.
Die Belgische/Italiaanse vrouw overtuigt ook Mechels ervan dat ze mee moet. En wie schakelt de rest van de maffia uit? Juist, deze vrouw.

Oftewel, als je er iets langer over nadenkt zit het allemaal best wel geforceerd in elkaar. Dat is dan wel weer jammer.
Somebody that I used to know
  zondag 16 november 2014 @ 14:18:37 #12
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_146709152
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:46 schreef Anouk83 het volgende:

Dat vond ik dus ook vreemd. Walibi is vanaf Maastricht bijna 250km, heel onlogisch. Zelfs Walibi Belgie is nog dichterbij
volgens Google Maps is het precies 243km vanaf het politiekantoor tot aan de ingang van het park, je rijdt er dan 2u en 20 min. over.
Eva was al in het park aangekomen, en Wolfs moet dan nog vertrekken?
En Romeo en Marjon nog later..
Beetje een plothole want het leek net alsof Wolfs maar een kwartiertje na Eva aankwam en Romeo ook 10 minuutjes later :')
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  zondag 16 november 2014 @ 20:19:48 #13
325863 Krisp
Like.no.other
pi_146721305
Niet alleen dat:
- Waarom gaat die psycholoog internetten op de telefoon van Eva?
- Waarom belt die psych niet met zijn eigen telefoon? Later juist weer wel, dat is inconsistent;
- Een beetje telefoon heeft een pincode, zeker die van een politieman;
- Geheime nummers kan de politie neem ik aan wel zien;
- Hoe komen ze aan dat joch in Walibi?
- Waarom moet de nationale recherche hier niet ingrijpen, terwijl Bols (?) erbij zit. Het betreft een nationale zaak;
- Waarom vertelt Eva aan die gast dat hij niet te vertrouwen is?
- Had Tony Eva ooit wel eens gezien? Dit omdat Romeo en Marjon Tony wel kenden (en Eva dus niet)?
- Dat pretpark is echt wat groter dan de draaimolen en het reuzerad. Hoe vinden die gasten elkaar?
- Je sluit het pretpark niet af als er een stelletje politiemannen gaan schieten?
- Natuurlijk weet dat jochie het nummer van de politie in Maastricht uit zijn hoofd...

Nu snap ik dat een Nederlandse productie niet het niveau kan bereiken van een internationale productie, maar de Denen en Zweden kunnen het ook. The Bridge en The Killing zijn stuk voor stuk series die kloppen. Zelfs de latere afleveringen van Flikken Gent klopten redelijk afaik.
pi_146724440
quote:
2s.gif Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Ik vond het wel een mooie ontknoping, maar met terugwerkende kracht is alles toch wel heel erg 'toevallig'.

Eva op weg naar Walibi -> seint Wolfs in, wordt later als schild gebruikt.
Wolfs naar Walibi -> Redt Eva, maar wordt uiteindelijk ook uitgeschakeld.
Romeo ontdekt net op tijd dat er een vliegtuig naar Lelystad vertrekt. "Gelukkig" heeft Wolfs nog net Walibi laten vallen, waardoor ze weten dat Walibi the place to be is.
Romeo en Marjon overtuigen Mechels ervan dat zij er ook heen moeten, omdat zij weten hoe Tony eruit ziet. Wie schakelt Tony uit op het moment suprème? Juist, Romeo.
Die Belgische/Italiaanse vrouw overtuigt ook Mechels ervan dat ze mee moet. En wie schakelt de rest van de maffia uit? Juist, deze vrouw.

Oftewel, als je er iets langer over nadenkt zit het allemaal best wel geforceerd in elkaar. Dat is dan wel weer jammer.
De rest van de Mafia werd door een AT uitgeschakeld en dat Romeo Tony zou uitschakelen was al duidelijk vanaf het begin.
pi_146752888
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Krisp het volgende:
Niet alleen dat:
- Waarom gaat die psycholoog internetten op de telefoon van Eva?
Dat vroeg ik me ook al af...
quote:
- Waarom belt die psych niet met zijn eigen telefoon? Later juist weer wel, dat is inconsistent;
hij heeft door dat zijn telefoon onder de tap zit. Dat heeft hij zelf nog gezegd.
quote:
- Een beetje telefoon heeft een pincode, zeker die van een politieman;
- Geheime nummers kan de politie neem ik aan wel zien;
Niet zonder bevel blijkbaar...
quote:
- Hoe komen ze aan dat joch in Walibi?
serieus?
quote:
- Dat pretpark is echt wat groter dan de draaimolen en het reuzerad. Hoe vinden die gasten elkaar?
Je hebt door dat je niet naar 24 zit te kijken? Dat het niet in real time wordt uitgezonden?
quote:
- Natuurlijk weet dat jochie het nummer van de politie in Maastricht uit zijn hoofd...
Via 112 doorschakelen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 november 2014 @ 20:56:19 #16
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_146755018
Ik vind dat jullie te kritisch zijn.

Ik vond het een mooi (rond) eind. Benieuwd naar het volgende seizoen!
Is dat volgend jaar pas weer?
pi_146818952
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:56 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind dat jullie te kritisch zijn.

Ik vond het een mooi (rond) eind. Benieuwd naar het volgende seizoen!
Is dat volgend jaar pas weer?
September 2015 waarschijnlijk
pi_146820279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:53 schreef lars91 het volgende:

[..]

September 2015 waarschijnlijk
Neuh, eerder rond februari/maart zoals altijd. Dit seizoen (9) was "extra"
pi_146854770
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:27 schreef CrashO het volgende:

[..]

Neuh, eerder rond februari/maart zoals altijd. Dit seizoen (9) was "extra"
Nee. Dit seizoen keerde het terug naar de oorspronkelijke periode en daarin wordt het volgend jaar ook weer uitgezonden.
  vrijdag 21 november 2014 @ 00:08:25 #20
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_146859120
Gvd dus echt een jaar lang wachten :'(
BAM dit is 3KB
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:42:12 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146866784
Vanavond een verfilming van Flikken Maastricht.
pi_146867084
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond een verfilming van Flikken Maastricht.
De overloper inderdaad. Was als overgang tussen seizoen 5 en 6 bedoeld maar kan ook als losstaand iets beschouwd worden. Sowieso die verhaallijn vond ik veel boeiender toen met dat geld en Wolfs. Zijn leven in Amsterdam die hem komt najagen in Maastricht enzo. :Y
mag het weten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 november 2014 @ 00:07:44 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146888370
Zonde de aflevering van vandaag staat nog niet online, das die van vorige week -O-
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_146888926
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:07 schreef Ynske het volgende:
Zonde de aflevering van vandaag staat nog niet online, das die van vorige week -O-
Staat er hoor
Je keek verkeerd of ze hebben het de afgelopen 15min gefixed :P Maar had je deze nog niet gezien dan? (is gewoon een herhaling, huidige seizoen is afgelopen)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2014 00:27:40 ]
pi_146931097
Ben vandaag begonnen aan deel 1 uit 2007
Heerlijk cliché eigenlijk, stoere macho agent komt op provinciaals bureau en moet samenwerken met een bitch die heel kundig is maar moeite heeft met omgang met mensen en al helemaal met mannen.

Moet zeggen dat het wel professioneler is geworden in de loop der jaren.

Ook leuk Prem in de eerste aflevering.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')