abonnement Unibet Coolblue
pi_147427570
9 dec
17u
Centraal
Maar het wil niet echt lukken, Vanessa heeft een hele waslijst, zegt ze, een verrassing lispelt ze
Charlotte is zo ziek, die moet verstek laten gaan!

Het kerst- diner, black tie, en ze gaat proef koken volgende week, voor de bewoners. Het menu kan ze nog niet noemen, als daar naar gevraagd word.

Wilco wil van de auto een "monument" maken, Gio zegt, na de winter. Afgewezen

Naomi, kerst versiering leuk, maar de dozen die in de loods staan moeten weg, het ziet er niet uit, morgen gaat ze paar foto's maken voor de web site

SL

Yvan over Abu, hij is trots dat iedereen hem zo welkom heeft geheten, en ze willen een petitie starten

Gio, de koe is tochtig, John zal langs komen met de veearts. Het kippenhok, er lag een dodekip, heeft aangifte gedaan, en de kip bewaard ivm vogelziekte.

Nicoline is de komende tijd druk bezig met de computer, om de lezing voor te bereiden
Introdans kom het maakt niet uit hoeveel kaarten verkocht zijn, Lau stelt voor de kaarten in prijs te verlagen, gaat niet gebeuren, geeft een verkeerd signaal af.

Joey heeft lekker gegeten met Aboe, hij vond het top

Cris heeft de perken afgemaakt, en morgen kunnen de bollen in de grond, mensen kunnen helpen morgen. Het ziet er dan goed uit voor winterwonderland

Mark, tussenstand financie, 10.000 in de plus, voor energy4all komt morgen iemand om het geld te overhandigd te krijgen..

Joey een vraag over black tie, het modenmerk waar Joey een foto shoot voor heeft gedaan, gaan de bewoners kleden, voor het kerst diner black tie.

Nicoline haar/Isabelle boekjes 250 mails gevonden, de verpakkings materiaal is er nog niet, zodra dat er is, komt het op de website. Ze is bezig met een aantal catering bedrijven, zodat ze met kerst een totaal verzorgd diner is voor de bewoners, oa het geld van Isabella word hiervoor gebruikt ( met instemming van Isabella)

Yvan vraagt hoe het staat met de oud en nieuwviering, die Isabella op de rails gezet had, daar word aangewerkt..

Iemand stelt een roast voor.

Het is nu net een synagoge, vanuit de zenderkamer niet door elkaar praten

Vanessa wil HEEL VEEL DRANK met oud en nieuw, en Laura een pret sigaret, drank hoeft niet zoveel van Nicoline. Lau wil wel de muziek regelen.

Nicoline, Bauke de boer, of hij misschien nog een keer langs te komen, Vanessa zegt, alles om de tijd op te volgen, en Bauke vindt het ook leuk.

De vloer van het atelier is niet goed, daar gaan ze mee aan de gang, de tatoo meneer komt, maar wil niet betaald worden, hij verwacht "klanten"

Colinda stelt voor om het plein te benoemen naar de winnaar van Utopia, zal aangevraagd worden bij de gemeente Laren.

Er moet gegeten worden, bij het groepje Vanessa, 18u, dus centraal afgelopen!
pi_147443820
Wat jammer dat er geen streamverslagen meer zijn.
Ik ben daar juist altijd zo blij mee :s)
pi_147445868
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 06:58 schreef doodmoe het volgende:
Wat jammer dat er geen streamverslagen meer zijn.
Ik ben daar juist altijd zo blij mee :s)
Ach, er valt niet veel te verslaan, er gebeurd niets
,
Vanessa die opstaat, de wasmachine aanzet, en vervolgens weer onder de dekens kruipt, twee uur later bekend maakt, dat Jari jarig is, en ze 37 euro heeft gespaard, en niet weet wat ze moet kopen

Gisterenavond tijdens het centraal verteld, dat ze as zondag gaat proefkoken, voor de bewoners ivm het kerst diner, en als er vervolgens gevraagd wordt wat ze gaat koken moet ze het antwoord schuldig blijven ( heeft ze nog niet doorgekregen van de zender kamer

Vanochtend, is zo als gemeld gisterenavond, Cris begonnen aan het poten van de bloembollen, waar niemand hem mee hlept

Colinda en Pat hebben koffie gedronken, en Colinda ook weer terug in bed, kijkt af en toe met een scheef oog naar de camera, om te zien of ze in beeld is.

Charlotte en haar laaf, liggen ook nog onder de dekens

Naomi gaat straks foto's maken voor de website, van de bewoners

Lamlendigheid troef op de gif kamer

Om 12u komt er een psycholoog voor Patrick

Laub, die nog steeds verwoede pogingen doet ergens bij te horen, wat haar nog steeds niet is gelukt, af en toe, ligt ze geregiseerd tegen Joey aan, die dan niet al te blij kijkt.

Ach, en dan laten we maar post voor Charlotte binnenkomen, gebeurd er toch nog iets

En zo kabbelt het maar door, een deken van lamlendigheid heeft de loods bedekt, zelfs de ZK weet niet meer op welke knoppen ze moeten drukken om de boel aan de praat te krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door jovencita01 op 10-12-2014 10:28:55 ]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 december 2014 @ 11:01:05 #129
335263 freaky40
pi_147447046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 06:58 schreef doodmoe het volgende:
Wat jammer dat er geen streamverslagen meer zijn.
Ik ben daar juist altijd zo blij mee :s)
Eens, soms kan ik, en dan met name in het weekend geen streams kijken. Dan is het wel handig om mee te lezen wat er zoal gebeurd (is).
Allemaal cabaretteketet!
pi_147447076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Eens, soms kan ik, en dan met name in het weekend geen streams kijken. Dan is het wel handig om mee te lezen wat er zoal gebeurd (is).
Ach iedereen doet zijn best en er is niet altijd genoeg dankbaarheid voor. Maar ik ben er altijd blij mee aangezien ik ook niet altijd kan kijken.
pi_147447991
Ik mis het ook vind het echt super tof dat mensen er de moeite voor nemen!!!!!
pi_147451306
Het geld is afgedragen van de koeienknuffels, en tevens een foto gemaakt, ze komen ook op de markt met een stand

13u

Martin de Groot komt binnen de psycholoog, Laura zegt al tegen Charlotte we gaan gewoon bluffen, Vanessa geeft een rondleiding, echt op zijn plaats. Hij komt voor Wilco en Patrick. Nicol zegt dat hij het niet te serieus moet nemen, Patrick neemt het zeer serieus. Martin wil op de blauwe slaapkamer gaan zitten ( professioneel?)
Hij is nu alleen, en wil een gesprek op gang brengen tussen die 2, Patrick heeft de hele nacht geschreven aan een brief met zijn grieven, Wilco komt ook binnen nu. Wilco heeft er eigenlijk geen behoefte aan, zegt hij, hij vindt het een rare weg die nu bewandeld wordt. Wilco heeft niets opgeschreven, Patrick heeft een probleem met hem (Wilco). Wilco heeft het een paar keer geprobeerd maar het gaat iedere keer weer fout. Wiolco verteld dat ze een goed gesprek gehad hebben, en volgens Patrick was het 30min later weer fout, Wilco vraagt een voorbeeld, wat daar de reden voor was, hij kan geen voorbeeld noemen. Patrick vindt dat hij vrouwen geen wijfie mag noemen.
Patrick begint weer dat hij bang voor Wilco is. Als Patrick bang is, stagneert zijn creativiteit. Indirekt geeft Patrick Wilco de schuld dat Cris een steen door de autoruit gooit. Wilco zet Patrick gewoon op blanco, hij wil zich er niet meer aan ergeren. Patrick ergert zich eraan, de grappen die hij naar anderen maakt.

( sorry jongens dit verhaal kennen we wel Wilco en Patrick blijven lijnrecht tegenover elkaar, Patrick zal zich blijven ergeren aan het totale plaatje van Wilco)

Wilco heeft geen zin om de problemen van Patrick op te lossen, hij negeert hem gewoon. Hij vindt dat Patrick zijn eigen problemen moet oplossen. Wilco is eigenlijk klaar met dat gesprek, en gaat weg bij het gesprek, conclusie Patrick, hij, Wilco is bang.

13.40u
Naomi is begonnen met het maken van foto's van de bewoners..

[ Bericht 2% gewijzigd door jovencita01 op 10-12-2014 13:45:58 ]
pi_147454553
Therapie voor Patrick
Zoals Jovencita al schreef is Wilco weggelopen uit het gesprek. Patrick en de therapeut praten samen verder.
Patrick en de therapeut hebben een gesprek gevoerd over de problemen met Wilco. Patrick herhaalde zichzelf veelvuldig zoals hij meestal doet.
Het enige vernieuwende wat Patrick te zeggen had was dat Wilco hem doet denken aan het type man die zijn vrouw 'afgepakt' heeft. Patrick is bang dat Wilco Colinda van hem zal afpakken.
De therapeut probeerde Patrick te vertellen dat Wilco niet die man is en daar dus los van staat.

Therapie voor Wilco
Wilco is toch nog even aan de beurt bij de therapie. Wilco wil eigenlijk niet praten, het is allemaal klaar voor hem wanneer het om Patrick gaat.
De therapeut probeert Wilco aan het verstand te brengen dat het ook in zijn eigen belang zou zijn om beter met Patrick om te gaan. Wilco wil er niets van weten en hoopt dat Patrick zijn 24 uur gaat aanvragen.
Wilco vindt dat Patrick psychische hulp nodig heeft en zelf wil hij zich niet met dat stukje bemoeien.

Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_147456482
Centraal??
Ze moeten allemaal naar buiten, o een groepsfoto, bij en op de ijsbaan, Naomi neemt de foto met de zelfontspanner. Ok dat was het weer.
Ja dat is het weer, de regie vermaakt zich, met het volgen van een vliegtuig op een strak blauwe hemel, dus.... er gebeurd weer niets

17u
Er wordt wat gekookt, Nicoline praat wat over haar schilderij met Wilco, en Vanessa denkt dat Abu Dhabi in Dubai ligt. En Gio is aan het koken met Naomi

19u
Laura leert hoe Naomi de koeien moet doen, Gio staat erbij als een supervisor. Laura laat even zien hoe ze het vroeger deden, op het krukje. Ze zijn ook de koeling aan het schoonmaken, dat leert ze Naomi even.

19.50u
Willem en Drees aanwezig

Charlotte, laura en mark aan het praten, Charlotte zenderkamer, opeens zegt laura dat veel mensen trekken naar Mark, ze vindt het niet verstandig om te zeggen wie dat zijn, als Mark dat vraagt.
Charlotte terug uit de zenderkamer, moet iets anders doen, opdracht?
Vanessa en Laub hebben het over de luchten die voorbij komen met de toiletten in de loods
Joey en Cris hebben het over een ander woongebouw. Er liggen allemaal bouwtekening wat wel en niet kan, inclusief vide. Utopia 2

Charlotte is duidelijk weggehaald door de FEbo, ze heeft geen inbreng meer in Utopia volgend jaar opeens begrijpt Laura Mark super ( de blijvers) ze zegt ook tegen Mark, ik zal je nooit naaien.

Cris legt duidelijk het plan uit voor het buiten gebeuren, inclusief tekeningen.

Mark komt weer in een beter flow, Laura praat op hem in, he op eens telefoon voor nicol/nicoline?
Mark gaat een wijn nemen, tevens is het einde van het gesprek weggedraaid.
Opeens Charlotte en Mark achter de computer.

Opeens komt Patrick met een percussie groep, Laura vraagt wat, daar kan hij geen antwoord op geven, 28 mei komen ze, slagerij van Kampen, en opeens weet hij dat het vrienden/fan was uit brussel. Onderwerp drums for peace.

20.30u
Charlotte ( terug uit de zenderkamer) vraagt aan Mark, wat ga je doen, na het nieuwejaar, Laura moet gaan stralen, Mark is niet blij met het resultaat van de ijsbaan, zijn project maar het levert niets op. Golf levert ook niets op, waar ze het over gehad hebben. Camera's! Mark heeft voldoening gekregen uit de financie, en Charlotte weer over het feit dat ze gepest was, Mark ook zegt hij. Na dit gesprek lijkt het duidelijk dat Mark aan het eind van het jaar ook weg gaat

21.30u
Nicoline en Gio doen de koeien, Daantje is 27 dec jarig. moeten ze er iets aan doen? het antwoord sterft. Andere streams

21.50
Verstanig Gio en Nicolene bij de koeien, die staan buiten het geroddel

[ Bericht 16% gewijzigd door jovencita01 op 10-12-2014 21:50:21 ]
pi_147527479
Vanavond, Nicoline en introdans, was super, een aantal bewoners maakte opmerkingen dat ze prive nooit hier naar toe zouden gaan, maar veranderde hun mening
( gaat verder)
Er gaat iets mis met mijn computer, kijk even of kan blijven schakelen.

Joey en Ivan zijn bezig met een plafond, neus staat er ook bij, kan niet volgen wat haar taak is.

Vanessa heeft problemen met de eetkeuzes van bewoners, ze melde dat zij vroeger ook varkensvet at Er komt een vraag als ze weg zou gaan, ze kan niet met een gerust hart weg gaan ( en haar kinderen?)

Volgens Gio, hadden ze een aanvraag gedaan voor Gooise vrouwen. niet gelukt. Wederom maakt Giio een opmerking over Vanessa was "niet" alleen van het wassen. Gelijkertijd maakt ze melding dat ze het hele jaar nog niets heeft gedaan

Laura heeft honger, en zegt dat er niets is, het is allemaal groen wat er in de ijskast zit.
Cris zegt dat Vanessa top is omdat ze de was doet.

SL

Naomie loopt over alle streams, waar is de telefoon ze beld en "effe" kijken, hartstiike leuk ( script? voor een foto shoot zondag) Zit direct achter de laptop voor follow up.

Grappig, Laurab, zit er al zo lang, en kan nog geen deuk in een pakje boter duwen. Ze is zo blij dat ze vandaag buiten gewerkt heeft

Nicole, moet lachen om Cris, en vindt hem eerlijk, leuk! Ze ging verder tegenover Laurab, dat Ivan een "dramaqueen" was SL

Er zijn een aantal mensen die gedronken hebben oa de Hellleveeg, en de tap gaat weer aan onder aanvoering van... Helmond

Het begint nu echt een slapstick te worden, op eens moeten Joey en Ivan een flafond te moeten gaan maken. Gio is er ook bij, Vanessa komt voorbij, en ze zeggen "jij mag niet praten"

correctie, Ivan is er niet bij

[ Bericht 37% gewijzigd door jovencita01 op 12-12-2014 22:51:24 ]
pi_147580815
18.12
Het kerstdiner voorproeven
Iedereen moet uit alle hoeken geronseld worden, de dames in de krul, en Gio nog onder de douche, maar ja, die heeft de koeien gedaan, de planning was 18u maar wil niet echt lukken.

ZE HEBBEN SERVETTEN!!! Helaas ze liggen aan de verkeerde kant van het bord, Ook geen dienbladen aanwezig.

Een telefoontje tussendoor 113 gasten, zegt Vanessa aan de telefoon, en poef... Vanessa ZK

Ze krijgen soep vooraf, Nicoline zegt al heerlijk, veel brood en boter erbij, en knoflook, maar "uit het "potje" Nicoline maakte het altijd vers, ook vismousse zit erbij, Vanessa liegt dat ze alles zelf gemaakt heeft, vanmiddag zagen we dat het uit een potje kwam.

Zo dat gaat snel, Vanessa heeft het er al over om te roken, en bij het "echte" diner komt er muziek tussendoor, nu gaan de vuile soepkoppen al naar de keuken, de tafel is weer leeg.

Wilco is doodmoe, die ligt over zijn armen heen over tafel

Ivan vindt het belachelijk, dat het grootste gedeelte van de mensen naar buiten gaan om te roken

Beelden in de keuken, Vanessa, een beetje met kleur werken, maar wat erop eens staat?? Ivan "niet lullen maar doen" Opeens moet Gio komen naar de keuken. Het ligt op de borden Gio, kan met meerdere borden uitlopen, en Charlotte zegt vanuit rechts inserveren. Ivan helpt ook met uitserveren. Ivan heeft opmerkingen dat er druppels op het bord zitten, "dat kan niet" De jongens zeggen dat er beter opgelet moet worden, Vanessa vindt het niet zo belangrijk.

Vanessa gaat uitleggen wat er is, Gio, weet hoe je moet inserveren, maar wat het is??? Ze willen weten wat het is, rode kool en stoofvlees, en bietensalade, en pastinaken, zegt Vanessa aan tafel, Nicol noemt het een boeren- maaltijd. De alioli, vinden ze allemaal top ( uit een pakje)

Naomi doet een hele verslaggeving, met haar bestek in de lucht

Laaf, vindt het heel stom, als mensen gaan rijden met een borrel op ( een script verhaal)

Nicoline vindt dat Nicol heel lekker kan koken, Wilco heeft er wat moeite mee.

Vier mensen in de keuken, om de afwas te doen, wat een drama, maar er is al gezegd, dat straks alles in orde zal zijn, en niemand hoeft te wassen tussen door, en er extra spullen zullen zijn. Wilco en Laura, zijn de cassaroliers

Ze krijgen nu kaas, welke kaas is niet duidelijk, ik hoor de eerste bewoner al duidelijk gapen

De volgende etappe ijs, met frambose sauce

Volgens Vanessa krijgen ze volgende keer 2 bollen ijs

Charlotte vraagt om een applaus voor Vanessa, matig
  maandag 15 december 2014 @ 00:15:45 #137
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147590941
Bedankt jovencita01
Kleine aanvulling zondag 14 december.

Klussen Wilco
Wilco: Koper schuren, Rat, je wil niet hechten, niet warm genoeg, het ging mij om de andere kant, dan is het te doen, effe blijven liggen maat, voor dit gat, hoe zit het eigenlijk met dat andere ding.

Joey heeft een kraampje gemaakt? (Voor de gouden pot.)
Wilco: hoeft geen tien jaar te staan, een jaar is goed.
Joey: Nou toch wel drie jaar.
Wilco: Jij blijft hier met een gezinnetje wonen?
Joey: We zien wel hoe het loopt.
Wilco: Nou voor een doe het zelf dingentje, wees eens eerlijk, iets scheef, maakt niet uit gaat toch om de fun. Top gedaan, kan niet anders zeggen. Ik kan het wel metselen.
Joey: Metselen kan ik niet.
Wilco: Metselen is handwerk, maar het voorwerk bestaat uit een hoop hoofdwerk.
Joey: Wil je dat mij leren?
Wilco: Natuurlijk, daar heb je drie dingen voor nodig : specie, zand en kalk. Je kan zelf mengen of kant en klaar leverbare specie kopen, gaan we gelijk bestellen.
Joey: Hoe is het nu met jou en Patrick?
Wilco: Patrick is een groot kind, ik wacht nu nog dat hij eruit pleurt, ik geef er geen energie meer aan.

Gesprekje Gio-Nicoline)
Nicoline: we hebben best wel heel lang een stabiele groep in Utopia gehad, na vertrekken Emil, Paul en Aike waren er veel wisselingen van komen en gaan, Ron, Rene, Marije, Robin,
Gio: Het werd minder stabiel eigenlijk sinds vertrek van Andrea , eind april,
Nicoline: Andrea?
Gio: Dreetje voor jou maken we een investering voor een cabana, je krijgt hem echt.

Fotosessie Naomi-Iraans meisje. (17 jaar)
Meisje fotoshoot: Hallo.
Patrick: Hai Hai.
Wilco: Hoi, ik kom zo een handje geven hoor, ik ben nog even bezig.
Joey: Ivan is er ook niet bij weg te slaan he.
LauraB: Het zijn ook helemaal zijn types, je had LaurA moeten zien toen ze binnenkwamen.
  maandag 15 december 2014 @ 00:17:44 #138
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147591008
Zondag 14 december generale repetitie Utopia kerstdiner.
Het echte kerstdiner is op 19 december.

Een meer-gangen diner met producten van onze vertrouwde leveranciers en heerlijke wijn.
Vanessa: Dit duurt te lang, dan ga ik dit niet redden, maar we komme der wel.
Wilco: Wat is dit? Lekker.
Nicoline : Aioli , knoflooksaus, die veel gebruikt wordt in Catalonië.
Nicole: Heb je dat zelf gemaakt Vanessa?
Vanessa: Alles vers van de pers.
Laura: Ik ben echt gek op uit eten, lekker gezellig.
Gio: Krentenbrood bij de soep?
Vanessa: Je kan boter op het krentenbrood doen en bij je soep eten.
Joey: Die vis is ook lekker.
Vanessa: Die vismousse heb ik ook vers gemaakt.
Wilco: jij bent van het verse eten.
Vanessa: Dadelijk kunnen we rookpauze houden, is anders een lange zit hoor.
Joey: Komen er meer pauzes?
Vanessa: Vier gangen met drie pauzes van 20 minuten en ook muziek.
Laura: Hoe gaat dat met het kerstdiner, zitten we om en om bij een groepje mensen?
Vanessa: Ik ga morgen met de indeling beginnen, van Nicoline weet ik het al,
een meneer wil naast Nicoline zitten en voor Charlotte komen er ook mensen,
wanneer ik het van te voren weet kan ik er rekening mee houden.
Laura: Maakt verder niet uit Nes.
Vanessa: Als het voorgerecht voorbij is, dan komt er in de tussentijd muziek, en vanaf 18:30 uur wanneer de mensen binnenkomen is er ook muziek, gaat heel leuk worden.
Laura: Muziek? Heb je die verrassing voor me gedaan, echt Nes, gaat het door?
Vanessa: Niet die ene maar wel die andere.

Vanessa: Drie, vier, drie, vier, hier puree, rode kool, draadjesvlees.
Ivan: Kan ik helpen?
Vanessa: Ik ben effe geconserveerd, kun je me met rust laten.
Ivan: Mag ik wel kijken?
Vanessa: Als je effe niet praat dan is het allang goed, pak een rolletje wc-papier,
ik zie geen servetten liggen, dank je wel Ivan. Als we iets doen, moeten we het goed doen he.
Vanessa: Ik kook nu voor 15 mensen en het kerstdiner op 19 december voor 113 mensen,
ja dit is bietensalade ook vers gemaakt, past heel goed bij het kerstdiner.
Patrick: Colletje, wat zie je er mooi uit.

LauraB: Ik heb een vieze smaak in mijn mond, denk dat het allemaal te veel is.
Joey: Het stoofpeertje smaakt sterk en zuur, je proeft bijna geen vanillesuiker en kaneel.

Wilco: Ik ga het einde van het jaar weg, ik heb thuis 10 maanden heel intensief gekeken en ben gek op Isabella. Zij was de reden dat ik hier nu ben.
Nicolien: Kan ik je ergens mee helpen, kan ik iets voor je doen?
Patrick: Ik heb opdrachten liggen, maar wil graag andere dingen doen, die opdrachten staan me nu in de weg. Ik heb nog nooit iemand zo dichtbij gelaten als Colinda en ik houd ook zo van de koeien, ik ben er niet veel, het is meer het idee dat de koeien er zijn, ik kwam hier binnen als mezelf en ben nog steeds mezelf.
Lau: Daarom moet je ook niet gaan drinken.
Patrick: Er is hier niets anders. Ik wil je bedanken voor dit gesprek.
Laura: Hier heb je een kopje thee.
Patrick: Dankbaar en nederig dat zal ik zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 15-12-2014 21:01:47 (Caps door PoezeligDing, Gher en Lorrie.) ]
pi_147609145
15.12
!7.30u

om 18u gaan ze centraal

De hele dag TV momentjes, Colinda die weer met Patrick zijn hele leven door moest spitten, nadat ze gisterenavond ruzie hebben gehad

Wilco heeft voor de Utopia troffee een brander gebruikt, als standaard, Pat weer over de rooien, werd later ontkend

Nicoline en Vanessa gingen voor een TV moment samen boodschappen bestellen

Charlotte alleen bij de poort, en later op de schommelbank, in tranen, voor haar TV moment

Laurab in gesprek met Colinda, en ze weet niet of ze van Joey houdt

Vanessa bijna de hele dag op bed

Naomi hobbelt er als een hittepetit tussendoor

De tattoo meneer was vanochtend ook weer aanwezig

Nicole was de hele dag aan het tekenen

Yvan heeft met Nicoline wat teksten doorgenomen

In de keuken bij Vanessa wordt door haar gekookt, en ik hoor dat de nodige plastic bakjes open getrokken worden, op haar sloffen, loopt ze slof slof, naar Mark, om te horen dat er nog maar 89 mensen voor het kerst diner zijn Hop hop terug naar de keuken, slof slof, en weer terug bij Mark, het eten kan doorbakken, zonder erbij te blijven. Macoroni staat op het menu

De collectebus word door Laurab goud gespoten, hij is af ( denk ik).

O, de ruzie tussen Colinda en Patrick is weer bijgelegd nu. Patrick noemt zich onzeker.

Cris is nog steeds aan het buffelen in de tuin, wat heel zwaar is door alle boomwortels ( niemand werkt zo hard als hij) en eigenlijk helpt niemand hem. Het is een droogkloot, maar als hij uit de hoek komt is hij wel super. Laurab, laat zich vaak bij hem zien, die heeft nog steeds die 3stemmen tegen in haar gedachten.

18.02
Ok, accuwissel, komt het centraal eraan?

O ja, bij Vanessa moeten ze aan tafel, een sigaret en dan eten, macaroni en nog soep van gisteren.

Nicoline is aan het koken voor de rest, Gio, moet nog de koeien doen, en Nicoline stopt Gio weer in zijn schouderharnas. Nicoline meldt dat het over 30min klaar is. Wat heerlijk gaat het er relaxed aan toe, bij het eetgroepje van Nicoline. Nicoline houdt ook erg rekening mee, met het feit, dat Naomi geen kaas mag.

Centraal
Dat moet ik jullie schuldig blijven!

20.30u
gaat het centraal beginnen???
Yes ze zitten op de bank

Cris begint, hij is bijna klaar nog 10 kruiwagens, en wil een stenen rand om de Utopia

Nicoline, de boekjes gaan goed, binnen 2 uur uitverkocht, er komt een tweede druk, hoeveel geld het gaat kosten niet bekend. Ze heeft boekjes apart gehouden voor de academie, er zijn er 200/300 bijbesteld

Nicole, Is druk bezig met tekenen, er zijn er al een paar verkocht. ze gaat tekenen wat zij leuk vindt

Ivan, ZC, hij heeft zich bezig gehouden aan de webshop, verkoopt goed, goede cijfers, 940 pd,nu 22.000 opgehaald, het werd vruchten af, tot nu toe 160.000 opgehaald dit jaar. Ivan heeft het overgenomen, Joey geeft hem een pluim. Yvan geeft Naomi een pluim voor de fotografie, voor de webshop. Abu ze gaan een petitie opzetten, online kan getekend worden. Hij komt waarschijnlijk op het diner van Vanessa, kerstdiner.

Vanessa de huisdame weer, opruimen. Patrick vult het aan.

Ze gaan nu allemaal de petitie tekenen ( weten ze wel wat ze doen?)

Laurab, er zijn nog steeds kalenders te koop, de goudenpot is bijna klaar voor de stichting

Joey, een warrig verhaal over de stichting, ze kunnen allemaal goede doelen aanschrijven. Morgen komen de spullen voor het atelier voor het tatoeren, en er komt een afscheidingbak voor afval. Papier en plastic moet nog komen. Cris wil wormen voor een composthoop.

Nicol, wil graag een beeld maken, en heeft betonplex nodig

Wilco ik ben bezig geweest met de bokaal voor uopia 2014, opgebouwd uit scrap

Laura heeft een ouderedag geregeld heeft, ze nodigd mensen uit voor een kerstdiner van 3/6uur

Naomi heeft fotoshop gedownload, en wil het per maand verlengen. In haar familie zitten mensen met een spierziekte, en die heeft zij ook, er is geen medicijn voor.( heb niet precies de naam gehoord)

Charlotte, over het pesten, "stop pesten nu", en daar komt een lezing van. Ze wil ook nog een ladies night doen.

Gio over 3d poppetjes, het komt goed, zijj willen met ze verder voor winter wonderland. Er is een xtra shift bijgekomen voor winter wonderland. Er komt een leraar Spaans, voor de bewoners, kosten zijn niet bekend.

SL

Patrick, Donderdag gaat hij weer koken, lasagna, hij heeft 12 bezemstelen nodig, vraagt om een investering

Mark, Nederlands dames ijshockeyteam komt om een clinic te geven. Cijfers 14.000 in de plus, kan hoger uitvallen.

SL

Ciao mensen!
















.

[ Bericht 10% gewijzigd door jovencita01 op 15-12-2014 21:30:53 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 00:37:25 #140
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147659866
Mark was bang dat hij over Gio's bed had geplast.
Mark: Ik schrok vandaag toen Gio het over een nat bed had, ik ging ruiken, ik ben opgelucht dat het Joey was, ik weet van mezelf dat ik dat soort dingen ook wel kan doen wanneer ik veel gedronken heb.
Vanessa: Kan niet anders dan dat die pies van Joey was, het was zoveel.
Mark: Ik ging daarom ook naar Joey toe, hij voelt zich nu kut, ik probeerde het positief te benaderen.

Telefoonbestelling met Hornbach-Patrick:
Hornbach: Heb voor jou opgezocht: magneetlak antraciet en kost per halve liter 21,30.
Patrick: Zo heftig,
Hornbach: Literblik 36,55.
Hornbach: En je hebt er ook flink wat van nodig, toch wel drie keer overschilderen.
Patrick: Ja het is dun, is latex.

Laurab: Ik zat vannacht te plassen, zie ik Lot over de muur hangen en kijken naar Vanessa en Mark.
Charlotte: Ja, ik dacht waar is iedereen, dus ben op de muur geklommen.
LauraB: Je zag overal stelletjes liggen.
Charlotte: Wat een avontuur toch dat Utopia, ik vond het echt een leuke dag.
Mark: Was een topfeestje.
LaurA: Het leek bijna wel een zuip, plas en seks feest.
Charlotte: Ik zocht Patrick en Collie, ik schrok.
LaurA: Afgelopen jaar gingen wij ook te keer in bed, maar wij zijn er niets bij.
LauraB: Ik zag Patrick in een ketting hangen.

Patrick ligt in de armen van Colinda
Patrick: Ik wilde SM en dat heb ik gekregen van je Collie, ik wil je bedanken.

Wilco: Ik voel me verrot, ik ga vandaag lekker niets doen.
Vanessa: Ik ben kapot.
Wilco: 's nachts een snol overdag ook een wijf.
Vanessa: Ssttt, er kijken kinderen.

De ochtend na het feestje.
Mark: Heb je tijd om even mee naar buiten te gaan, stukje wandelen, niets ernstigs hoor.
Vanessa: Wat is er?
Mark: Even napraten over vannacht. Ik denk ook aan mijn moeder, je gaat toch nadenken.
Vanessa: Dat hebben we hier allemaal,
Mark: Ik ben gewoon effe aan het denken, dus als ik vandaag stil ben, dan ben ik aan het nadenken.
Vanessa: Toen ik hierin kwam zei ik ook met mijn grote mond sex doe ik nooit. En de juiste persoon was er niet. Er moet dan wel een klik zijn, Ik vond Ivan leuk, hij lijkt op mijn ex, Ivan en ik hebben nog wel vriendschap. Toen vond ik jou heel leuk maar Collie ging achter jou aan en dan denk ik: afstand nemen.
Mark: Er zijn allemaal camera's.
Vanessa: Lekker ding.
(2015, nog een jaar Utopia.)
Mark: Weet je al wat je gaat doen? Wat je definitief gaat besluiten.
Vanessa : Wat ik van de week zei.( Als jij blijft, blijf ik ook)
Mark: Ik snap hem.
Vanessa: Ja, misschien moeten we toch maar weer de bedden bij elkaar zetten, is beter.
Mark: Even kijken of dat er post is.
Vanessa: Hahaha.
Mark: Ja, dat kan toch.
Vanessa: Dat kan zeker.


[ Bericht 6% gewijzigd door Tuinfluitert op 17-12-2014 19:15:25 (Cap door Lorrie, PoezeligDing,) ]
pi_147669704
Thanks voor de verslagen
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_147677417
17.12
18u
Veel "niets" gebeurde er vandaag

Nicoline is de hel dag bezig geweest haar lezing voor te bereiden

Colinda kreeg een bos rozen van Patrick, die Vanessa gisteren al had besteld, de bewoners o o o wat lief

Koken is een rare affaire geworden, op een gegeven moment stond Nico, met Naomi in de keuken, en zei, nee, metaal kan je niet in de magnetron zetten. Grappig is ook, dat er in de algemene keuken, afgewassen word voordat het in de afwasmachine gaat, is de machine klaar, dan gaan ze ook weer afdrogen.

Cris loopt nog met een kruiwagen over het terrein

Eten bij het groepje van "Nicoline" maar die is er door omstandigheden niet bij ( lezing) Nico klaagt dat het moeilijk is om ze allemaal aan tafel te krijgen ( zij neemt de credits voor de maaltijd) Nicoline zit er toch bij ze vindt het super lekker. Nicoline stopt Nico een veer in haar bips. Soep met salade. Nico wil voor kerstavond kalkoen maken, ze heeft er twee nodig, en ze wil er twee laten overleven, op het terrein, maar zegt Nicoline we hebben hier buizerds, hap hap hap.

Cris zit lekker te happen, en Gio te graaien, knolselderijsoep is het.

Foutje van mij, vanavond komen de dames van het ijshockey team, de lezing van Nicoline is later, het komt haar ook niet uit, want ze moet werken aan haar lezing.

Volgens Nico, missen alle ijshockeyers hun voortanden.

Sl

Aan de eettafel bij Nico, ze hebben een leuk gesprek over Zombies, wie wat zou doen, het is zo leuk, Nico, heeft duidelijk duizend en een films gezien, toen ze op missie was, ze kent echt iedere film, super, en kan er heel leuk over vertellen.

Donderdag gaat Patrick koken, lasagna, Ivan wil meer stokbrood

Nicoline verontschuldigd zich, bij het afruimen, want ze wil verder met haar lezing

Op de Gif kamer, Charlotte Vanessa, en Mark op bed, dom dommer domst.

SL

De mannen waren de maten van de neuzen aan het opnemen

Volgens Vanessa, moet Colinda heel blij zijn met de bloemen, Mark zeurt over de rekening van de bloemen, dat mag hij niet zeggen waar Colinda bij is. Colinda moet lachen, die kent het "spel"

[ Bericht 2% gewijzigd door jovencita01 op 17-12-2014 19:02:07 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 22:12:42 #143
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147686515
Aanvulling op woensdag 17 december 2014

Gesprek Vanessa en Ivan, na 31 december minimaal 3 maanden blijven?
Vanessa: Ik kan het niet maken om zomaar te vertrekken, ik ben bang dat de boel hier mis loopt , niemand anders kan dit zomaar van me overnemen, nog een paar maanden blijven
kan ik wel, maar geen vol jaar, ik moet thuis ook nog wat dingen oplossen.
Ivan : Je kan de postieve en negatieve dingen tegen elkaar wegstrepen.
Vanessa: In het begin is het overleven geweest, de horeceafdeling brengt nu veel geld op.
Ivan: Het heeft een tijdje stil gelegen, maar de horeca heeft uiteindelijk veel opgeleverd.
Vanessa: Ik heb de eerste zes maanden elke vrijdag en zaterdag gewerkt, ik heb met Charlotte weekeinden gedraaid waar we 1200 euro verdienden, ik de horeca en Charlotte kwam vragen of mensen armbandjes wilden kopen. Mensen die hier komen, kopen altijd wel iets, al is het maar een armbandje, een stuk kaas, een boekje. Stel dat ik hier nog drie maanden zou blijven, de wintermaanden januari, februari en maart dat zijn voor mij wel de slechtste maanden.
Ivan: Je kan dit hier niet vergelijken met andere horeca.
Vanessa: Voor mij is de keuze het moeilijkst van iedereen. Het is thuis voor mij heel onzeker allemaal.
Ivan: Opschrijven ,blijven , wat je nog zou willen doen , alles afwegen.
Vanessa: Voor mij is het fijn om te werken, ik ga dan thema-avonden doen, al is het voor twintig mensen. Ik vind het de laatste tijd juist hartstikke gezellig hier.
Ivan: Als er meer negatieve punten zijn om te blijven waarom zou je dan blijven.
Vanessa: En dat ik de tijd krijg om mijn kennis en ervaring over te dragen, ik heb nu de schaatsers en zo ijshockey, maar jij zou de kerstkaarten versturen voor het kerstdiner.
Ivan: Ga ik ook doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 17-12-2014 23:01:18 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 22:15:06 #144
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147686659
Post.
Laura: Ik kan twee mensen heel blij maken met post, Giorgio en Vanessa
Gio: Wat , ik ben die andere post nog aan het schrijven, komt door die klote nominaties dat ik nog niet kon beantwoorden. Deze keer allemaal leuke kerstkaartjes.
Joey: Heb je post?
Gio: Ja veel man, allemaal leuke kerstkaarten
Iemand: Giiiiiii, heb je post?
Gio: Ja, echt top al die kerstkaarten.
Laura: Fijn?
Gio: Zo leuk, ohh Joop vergeet niet de deur mee te rekenen, dat kleine flapje.
Nicoline: Heb je post van Isa, Rienk schreef dat Isa jezelf gaat schrijven?
Gio: Uh, nee, nog niet, niet gezien, heb nog niet alles gelezen, misschien komt dat nog.
Nicole: Wat leuk die foto op die kerstkaart, wij staan er allemaal op, kijk een kerstsnol.
Gio: Die ouwe is top jongen. Hahaha, heb je die kaart gezien, van opa en oma, Lieve familie en vrienden,ook wij hebben de computer ontdekt, geen handgeschreven kaarten meer.
Wij wensen iedereen een super gezond nieuwjaar, met goede gezondheid, Liefde en Geluk.
Fucking mooi, andere jaren schreef mijn opa wel 80 kaarten.
Post voor Vanessa:
Vanessa: Er is een kleinkind geboren.
Patrick: Van wie, van je zus? Nummer 6.
Vanessa: Nee, van een beste vriendin.
Gio: Ja post van Isabella, lieve brief ook, ze schrijft over Marius.
Nicoline: Ik baal er nog steeds van dat Elzewieke mocht blijven en Marius naar huis moest.
Marinus en ik hadden het zo leuk samen, als hij hier was geweest dan was hij hier nog geweest,
Elzewieke was na een maand alweer weg.
Gio: Ik zag meer potentie in haar, ze heeft lekkere taarten gemaakt , wat je zegt Elzewieke heeft alleen maar zitten janken , maar ze kon heel hard werken
Nicoline: Marius zou echt top geweest zijn.
Gio: Ik heb aan Wilco een hele andere top 5 doorgegeven.
Nicoline: Welke?
Gio: Ik begon met jou, Chris, Vanessa, Wilco en Laura.
Nicoline: Lachen, maar wat ziet Emil er op deze foto knap uit, super mooie man, knappe leuke vent is dat toch.
Gio: Wat een lieve brief van Isa.


[ Bericht 3% gewijzigd door Tuinfluitert op 17-12-2014 23:20:07 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 22:19:51 #145
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147686936
Wilco gaat bij iedereen langs met de vraag om een top 5 te maken, wie ze denken dat de publieksstemmen krijgen.
Nicoline: Wat wil je ermee ?
LauraB: Waarvoor is dat?
Wilco: Gewoon, zomaar.
Wilco: Niets, ik wil een top 5
LauraB: Ja tuurlijk, hier worden altijd vragen zomaar gesteld.
Joey : Ja totaal geen reden.
Wilco: Wat is jouw top 5?
Colinda: Gaat jou dat wat aan?
Wilco: Ach, je weet hoe dat werkt.
Patrick: Waar gaat dat voor gebruikt worden?
Wilco: Uhh, je weet, je weet het he? En jouw top 5?
Chris: Wilco, Wilco, Wilco, Wilco, Wilco.
Charlotte: Laat me eens kijken?
Wilco : Een beetje afstand he.
Ivan: Ik zie steeds meer dat iedereen zieltjes probeert te winnen.
Gio: Moet er even over nadenken man.
Wilco : Ja, maar, je hebt niet zolang.
Gio: Tot de 30 december.
Wilco: Ik denk dat er eind van het jaar 20.000 in de pot zit.
  woensdag 17 december 2014 @ 22:25:25 #146
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147687281
Gio: Isa is uit eten geweest met mijn ouders, mijn ouders gaan naar Tenerife.
Nicoline: (schrijft iets op) Dan ga ik ook mee.

Ivan : Wie is je nummer 1?
Nicole : In mijn hart ben jij dat.

Vanessa: Wanneer mijn hondje jarig is, doen we altijd gourmetten, krijgt ie ook zijn eigen stoel. Op mijn FaceBook staat een foto die al 70.000 keer bekeken is.

Charlotte: Voorlichtingscampagne Pesten is 1 dag na kerst op zaterdag 27 december, er komt iemand voorlichting geven over pesten.

LaurA: Vanessa is gewoon mijn vriendin weet je, ik wil niet dat je haar kwetst.
Mark : Ja, ja ik weet het.

LaurA: Het is echt geen weer hè? Koud , het is echt hartje winter.
Vrouw op de schaatsbaan: Het is nog lang geen winter hoor, het wordt morgen 14 graden.


caps door Ebinas, Urb, PoezeligDing,

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 17-12-2014 23:21:15 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 22:34:21 #147
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147687892
Utopiaan van het jaar
Charlotte: Ik wil graag een spandoek maken met de tekst: Stem op mij.
Mark: Nee, dat wilde ik ook doen,?
Charlotte: Fokking grappig, ik dacht meer als grapje, ik wil dit niet echt doen, wat moeten de mensen wel niet denken?
Mark: Wat, je moet toch promotie maken.
Charlotte: Nee, ik wil het niet .
Mark: Gewoon doen, schijt, maakt toch niet uit? Het gaat niet om die mensen, het gaat om jezelf. Gewoon je sms- nummer erbij zetten.
Charlotte: Hoe kom ik aan dat geld? Kost hartstikke veel geld. Ik heb geen geld.
Mark: Dat betaal ik dan wel, ik heb nog 17 euro in mijn potje.
Charlotte: Ga het echt doen, tegen niemand zeggen,
Mark: Hoeveel kost het?
Charlotte: Is verschillend, Vanessa, ik ga een spandoek laten maken, stem op mij.
Vanessa: Lachen.
pi_147738322
11.15u
Geluid slecht, hapert, maar zal het proberen, het is een beetje rattatoulie dag

Nicoline en Gio, gaan de tafels naar buiten brengen, in de keuken zijn vreemde beelden te aanschouwen, met staafmixier die als stamper wordt gebruikt oa, het snijwerk is klaar, en het is weer wachten op nog een pan. Vanuit de keuken komen orders en tegenorders, die podia's moeten weg, o nee, want we hebben er een nodig voor de pianist, "hij wil oer wel opzitten of nie" Cris moest gaan schoonmaken, Ivan legt uit, dat ze dat niet moet doen, hij moet buiten werken en dan maakt hij een paradijs.

De "salon" wordt schoongemaakt, en de conferentiestoelen van de lezing van gisterenavond, worden straks weer gebruikt ( zullen de stoelen mooie feestelijke hoezen krijgen?) Aangezien er "gewerkt" moet worden, heeft Charlotte besloten om maar weer kraaltjes te gaan rijgen.

In de pan met stoofvlees, worden er nu plakken ontbijtkoek gedaan

De kerstster staat vrolijk op de aanrecht, en om de nek van de "kookster" zit een wollen harige-sjaal, de voorproever in Mark, die vindt dat er meer zout in het vlees moet, hij geeft haar het advies om aan Laura te vragen! Mark snijdt de ene tomaat na de andere, waarschijnlijk tomatensoep vooraf!

Marc, heeft de stofzuiger/dweiler van de schaatsbaan naar binnen gehaald, waar ze nu mee aan het schoonmaken gaan, maar Laaf doet het liever met de dweil. Laaf overstag, en loopt als een baanveger door de "salon"

Wesley, de kok, komt in zijn kombuis, de keuken binnen, Gio introduceert hem, en zegt duidelijk dat hij niet komt koken, maar wel aanwijzingen komt geven. Ze beginnen met een koffie, en Mark adviseert Vanessa om aantekeningen te maken. soep, groenten en vlees, kaas, en ijs met frambose, staat erop het menu. Ze zegt ja eigenlijk doe ik maar wat. O hij werkt bij "de Goeie Gooier" Wesley.

Ondertussen staat Ivan ook fanatiek te snijden. Het gesprek tussen Vanessa en Wesley wil niet erg vlotten, met priet praat, houdt ze het gesprek gaande, maar exacte vragen ontbreken, Wesley probeert het gesprek een andere wending te geven, ze loopt weg om een sigaret te roken, samen met Laura, en ze is niet blij met Wesley, want het ging "goed" en nu is ze nerveus. Vanessa voelt het als een aanva, ze ziet er niet uit, nog douchen etc. ( dus als ze gaat douchen, neemt de echte kook het over)( dit was ook een tv moment)

Hij zegt er kan meer bij, maar Vanessa wil wachten. Yvan wil leren snijden, dat is het begin van GOED koken, de chef heeft zijn eigen messen set meegenomen, uiteraard. Vanessa wil dat Yvan gaat, maar Wesley gaat hem leren snijden.

De kok stelt voor om de pomme duchesse, direkt op het bord te spuiten, wegens gebrek aan oven ruimte

Hij gaat het vlees proeven, kleur is top, ruikt lekker, hij moet nog meer inkoken

Wesley, heeft duidelijk te keuken over genomen, Vanessa leest schema voor, en vraagt nu wat kan ik doen, hij stelt voor, dat zij gaat douchen, dan gaat hij verder.

[ Bericht 3% gewijzigd door jovencita01 op 19-12-2014 13:41:35 ]
pi_147745817
16.15u
Twee wagen komen het terrein oprijden, een vrachtwagen, aan het gerammel te horen is het de horeca wagen met spullen, de vrachtwagen mag niet in beeld duidelijk, want die voert reclame.

De muzikanten zijn ook "in the house" en vragen waar ze zich kunnen omkleden. Twee heren en een dame, achter de verhoging komt een gordijn.

In de keuken zijn ze druk bezig, Gio komt vragen voor het bestek, Wesley vraagt en de kaas, ja die gaat gewoon op een plankje (handwerk in de mond) Vanessa zegt dat ze 140 spek heeft, maar gaat nu even tellen op hoeveel ze zijn

Waterglazen ontbreken, en geen broodbordjes/bestek.

SL

Wesley heeft duidelijk alles onder controle, de rodekool moet nog afgegoten worden en aangemaakt worden, het vocht. Vanessa moet weer roken, Wesley vraagt of dat nog kan, ja zegt ze we hebben nog 2uur, en die zijn zo voorbij zegt Wesley. Wesley waarschuwd Vanessa, dat met de soep ze pas echt zal gaat "zweten"

Tafel decoraties ontbreken, (nog)

De tafels worden gedekt,
pi_147747574
17.20u

De menukaartjes voor op tafel, worden nu gemaakt, de tafel nummers staan nog niet op tafel. Vanessa wil het brood op tafel als de mensen binnen komen, maar..... heeft ze broodmandjes, de broden worden nu al afgebakken, in totaal 4(?)
Het menu, wordt op een schoolbord geschreven. en het x tra serviesgoed, wat net binnen is gekomen wordt in de kookkeuken af-gewassen. Om ongeveer 19.30 komt de soep door, dan kom ik wel terug misschien.

19.19u

Ik val binnen, bij het uitserveren van de soep, Nicol heeft 2 veggy aan tafel.Ik zie geen bakken om de soepkoppen op te bergen bij het afruimen. Laatste tafel wordt nu uitgeserveerd, dus kan tafel een afgeruimd worden. De bakken op de grond, Wesley heeft het goed onder controle, doet als of het Vanessa haar ding is

19.45u
Hoofdgerecht.
De borden zijn te heet, die worden nu eruit gehaald.
Ze zijn begonnen met het opmaken van de borden, de eerste tafel is klaar. Gio moet komen, Vanessa geeft Wesley een compliment dat hij het zo snel doet, alles moet gevraagd worden, en met een engelen geduld geeft hij advies aan Vanessa.
Hoofdmaaltijd wordt uitgelopen, ze gaan met 2 borden uitlopen, de borden zijn te warm

( het was niet Charlotte die de half legen borden leeg at, maar Joey)

Vanessa doet de pastinaak, met 2 lepels, en Wesley de rest, het loopt goed.

Wesley is een perfect figuur om in te huren als een kok voor een diner thuis, wat een super vent!!!

Ik ben geen Vanessa fan, maar ze laat zich goed leiden.

Stress, van Vanessa mag er nog niet afgehaald worden, want dat is teveel herrie, want ze zijn nog niet klaar met uitserveren. Maar ja je kan mensen niet met een vuil bord te lang laten zitten.

Gio doet het goed, hij geeft oa een vent die spastisch is een drink support, op een liefdevolle manier, tevens loopt hij rond, om iedereen wijn bij te schenken, en indien nodig een ander glas te geven. Ook de muziek is super.

20.51u
De kaasplankjes worden op de tafel gezet, geregeld door boer John, met de hand eten van het plankje. Er staan ergens 2 kaasplankjes op tafel, mensen vragen brood, maar dat mag niet meer, is er niet meer. Nu komt het huwelijksaanzoek!

Vanessa geeft Wesley een veer! terecht! Zonder hem was het een kleine puinhoop geworden.

[ Bericht 20% gewijzigd door jovencita01 op 19-12-2014 21:03:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')