abonnement Unibet Coolblue
pi_146657466
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar zeg ik in godsnaam dat de klant de schuld heeft? Ik zeg duidelijk dat Blizzard geen geld uit wil geven om het probleem echt op te lossen. :D ok, nu ik weet dat je begrijpend lezen een beetje matig is zal ik verder met jou niet in gesprek gaan :)
Je zegt dat er geen echte problemen zij en die zijn er wel degelijk. Server die hoeveelheid mensen niet aankunnen, niet genoeg servers om uberhaupt het aantal mensen binnen te kunnen laten. phasing problemen die in de beta al gefixed hadden kunnen worden, totaal niet nagedacht dat iedereen dezelfde quests gaat doen en dat dus niet gaat werken en dat zijn alleen de problemen die ik zelf ervaren heb.
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:44:07 #52
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146657473
Laatste half uur 5 plaatsen naar voren ^O^

Komt door die leuke mensen die lekker ingelogd blijven zodat ze over 4 uur weer kunnen spelen ^O^
pi_146657477
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:42 schreef Omega het volgende:
Wat er niet aan klopt van de beredenering dat er te vee mensen zijn, die jungle intro werkt prima. Geen enkele lag. Ik ben door Talador gereden en daar was ook geen enkele npc. Nu in Gorgrond ook gewoon niet te doen. En ik zit op een mid populated server volgens mij.
Hmmm, je hebt gelijk dat die startarea op zich erg smooth ging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 19:44:30 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146657493
Hoe zit dat trouwens met Hordespelers, en dan specifiek orcs, en de draenei op Draenor? Friendly, neutral of hostile (zodat alleen Alliance met die lui kan omgaan). En Alliance Draenei en Draenor Draenei? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146657523
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:40 schreef Furdinand het volgende:

[..]

queue van 1000 per server, ¤45 per preorder? ¤45.000 per server betaald door mensen die ze niet eens op hun servers hoeven te hebben. ze lachen de ballen uit hun broek.
Ze lachen de lul uit de broek en in uranus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar zeg ik in godsnaam dat de klant de schuld heeft? Ik zeg duidelijk dat Blizzard geen geld uit wil geven om het probleem echt op te lossen. :D ok, nu ik weet dat je begrijpend lezen een beetje matig is zal ik verder met jou niet in gesprek gaan :)
Dat jij hier in trapt _O-
Nee ik ben het met je eens alleen is het wel zo dat die bugs met garrisons niet alleen aan de server pop liggen.
pi_146657560
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef Friday12 het volgende:
Laatste half uur 5 plaatsen naar voren ^O^

Komt door die leuke mensen die lekker ingelogd blijven zodat ze over 4 uur weer kunnen spelen ^O^
Yep en dat is weer een gevolg van die idioot lange queues -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146657563
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmmm, je hebt gelijk dat die startarea op zich erg smooth ging.
Maar ik ben het met je eens dat het vanochtend vroeg goed te spelen was. Ik dacht echt dat het was opgelost (na een server restart).
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146657568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe zit dat trouwens met Hordespelers, en dan specifiek orcs, en de draenei op Draenor? Friendly, neutral of hostile (zodat alleen Alliance met die lui kan omgaan). En Alliance Draenei en Draenor Draenei? :P
volgens mij gaat dat net zo als met Panda spelers op Pandaria.
pi_146657588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef Omega het volgende:
Maar ik ben het met je eens dat het vanochtend vroeg goed te spelen was. Ik dacht echt dat het was opgelost (na een server restart).
Ik ook :{ Kon ook gewoonm mijn garrison in en uitlopen en dingen doen. Geen enkel probleem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:46:46 #61
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146657611
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep en dat is weer een gevolg van die idioot lange queues -O-
En de queues worden erger hierdoor... vicieuze cirkel ^O^
pi_146657639
Vergeet ook niet dat blizzard heel veel geld verdiend aan die queue's
Honderden mensen zullen naar een dode server proberen te verhuizen, dat brengt een aardige cent op gok ik zo.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146657640
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook :{ Kon ook gewoonm mijn garrison in en uitlopen en dingen doen. Geen enkel probleem.
Had ik ook vanochtend maar toen ik opstond was het weer zoals gewoonlijk niet te doen.
pi_146657647
quote:
omg het is een succes want de servers kunnen het aantal spelers niet aan.
pi_146657664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vergeet ook niet dat blizzard heel veel geld verdiend aan die queue's
Honderden mensen zullen naar een dode server proberen te verhuizen, dat brengt een aardige cent op gok ik zo.
Ja, ik zei net al tegen vriendlief dat ze alleen al van dát geld veel nieuwe servers konden aanschaffen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146657674
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Je zegt dat er geen echte problemen zij en die zijn er wel degelijk. Server die hoeveelheid mensen niet aankunnen, niet genoeg servers om uberhaupt het aantal mensen binnen te kunnen laten. phasing problemen die in de beta al gefixed hadden kunnen worden, totaal niet nagedacht dat iedereen dezelfde quests gaat doen en dat dus niet gaat werken en dat zijn alleen de problemen die ik zelf ervaren heb.
Wisten ze heus wel hoor, alleen tis geen prioriteit. Geld komt toch wel binnen ;)
pi_146657737
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik zei net al tegen vriendlief dat ze alleen al van dát geld veel nieuwe servers konden aanschaffen _O-
Ze hadden ook gewoon kunnen investeren in clouds zodat ze tijdelijk voor een paar dagen/weken meer capacity voor weinig geld kunnen aanschaffen.

Maar goed blizzard don't care.
pi_146657744
Ik denk niet eens dat ze nieuwe server aan hoeven te schaffen, er zijn zoveel dode servers te vinden op de EU realms.
Er zijn een hoop duitse of spaanse servers ook zo goed als dood. Schuif een beetje op en neer ermee, en geef iedereen op een realm met queue een gratis transfer.
Krijg je alles mooi verdeeld over alle bestaande servers.

Maar tja, dat verdien model van die transfers is toch aantrekkelijker. Over een week is iedereen dit toch weer vergeten :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146657757
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wisten ze heus wel hoor, alleen tis geen prioriteit. Geld komt toch wel binnen ;)
Natuurlijk wisten ze dat. ze hebben alleen schijt.
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:50:47 #71
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146657772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik denk niet eens dat ze nieuwe server aan hoeven te schaffen, er zijn zoveel dode servers te vinden op de EU realms.
Er zijn een hoop duitse of spaanse servers ook zo goed als dood. Schuif een beetje op en neer ermee, en geef iedereen op een realm met queue een gratis transfer.
Krijg je alles mooi verdeeld over alle bestaande servers.

Maar tja, dat verdien model van die transfers is toch aantrekkelijker. Over een week is iedereen dit toch weer vergeten :)
Of gebruik tijdelijk die cross server shit van ze maar dan op een grotere schaal om de load te verdelen
pi_146657777
Ik vraag me dus echt af of de hoeveelheid spelers echt een probleem is. Mop was uitstekend te doen, en toen waren er wel een paar miljoen meer spelers. Of mis ik iets?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146657782
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:50 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Natuurlijk wisten ze dat. ze hebben alleen schijt.
We tuimelen er ook met z'n allen weer in. Keer op keer :P
pi_146657819
Ach ja... ik dacht ook op de launch van GTA V te kunnen spelen, dus ben wel wat gewend.
pi_146657826
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:50 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Natuurlijk wisten ze dat. ze hebben alleen schijt.
_O_

Vooral in de EU op de US loopt het een stuk beter hoor ik zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')