abonnement Unibet Coolblue
pi_146654512








Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

De GTST Live-topicreeks

pi_146654563
Haha, wel grappig dat Anna als enige niet dezelfde achtergrond heeft :D

Spoiler voor donderdag 27 november:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146654566
Het is duidelijk een afleidingsmanouvere, een foto die word geplaats op zwangerschapsforum vekregen is van een vader van een vriendin.

Daarnaast zullen ze bij endemol niet stom zijn om eerst alles op te kloppen en dan op de openbare weg waar iedereen ze ziet, opnames te maken.

Dan zoeken ze wel een rustig weggetje waar weinig mensen komen.
pi_146654597
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, wel grappig dat Anna als enige niet dezelfde achtergrond heeft :D

Spoiler voor donderdag 27 november:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bianca word toch opgelicht bij de koop van lorena's vandaar de bankrekening.
pi_146654626
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:23 schreef y8987 het volgende:
Het is duidelijk een afleidingsmanouvere, een foto die word geplaats op zwangerschapsforum vekregen is van een vader van een vriendin.

Daarnaast zullen ze bij endemol niet stom zijn om eerst alles op te kloppen en dan op de openbare weg waar iedereen ze ziet, opnames te maken.

Dan zoeken ze wel een rustig weggetje waar weinig mensen komen.
Nou ja, de plek waar die scène nu is opgenomen kan net zo goed een rustig weggetje zijn. Je hebt nooit 100% zekerheid dat zoiets geheim kan blijven als het om buitenopnames gaat.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 14 november 2014 @ 18:26:31 #6
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_146654650
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat er nog een twist in het Nick verhaal zit.
Ik hoop met je mee. Ik vind dat zo waardeloos als Nick de hogere macht is. Los van een gebrek aan motief (zeker om Nina/Lucas) wat aan te doen, was hij altijd een lulletje rozenwater. Zeker niet in staat tot een dergelijke actie.

Zoals ik al eerder aangaf, was alleen Martine vroeger echt in staat tot een dergelijke actie. Bovendien is zij onterecht veroordeeld voor de zelfmoord van Carel Kortenaer. Ludo laten opdraaien voor een onterechte moord zou ook weer veel meer aansluiten bij de verhaallijn met Martine.

Maar goed, erg jammer als het zo gaat aflopen...
"U hoort nog van me!"
pi_146654689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, de plek waar die scène nu is opgenomen kan net zo goed een rustig weggetje zijn. Je hebt nooit 100% zekerheid dat zoiets geheim kan blijven als het om buitenopnames gaat.
Neuh, die weg is geen rustige weg.

Ik zeg je dit is een afleidingsmanouvere, net als bij de cliff waar bij een aantal acteurs een foto posten van hun parachute sprong, om de indruk te wekken dat/zijn haar personage.......terwijl er in werkelijkheid helemaal niet gesprongen is

[ Bericht 3% gewijzigd door y8987 op 14-11-2014 18:34:03 ]
pi_146654853
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:26 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee. Ik vind dat zo waardeloos als Nick de hogere macht is. Los van een gebrek aan motief (zeker om Nina/Lucas) wat aan te doen, was hij altijd een lulletje rozenwater. Zeker niet in staat tot een dergelijke actie.

Zoals ik al eerder aangaf, was alleen Martine vroeger echt in staat tot een dergelijke actie. Bovendien is zij onterecht veroordeeld voor de zelfmoord van Carel Kortenaer. Ludo laten opdraaien voor een onterechte moord zou ook weer veel meer aansluiten bij de verhaallijn met Martine.

Maar goed, erg jammer als het zo gaat aflopen...
Dit :Y Het is echt veel te gemakkelijk en de zoveelste domper. Of zoals ene Martijn op de site van de GTST Fanclub schreef:

quote:
Als het nick zou zijn , zou het wel erg niet- origineel zijn. Ze hebben nick al een keer terug laten komen en als ze dat nu weer doen kunnen ze gewoon niemand beters (zoals martine ) krijgen en niks beters bedenken.
Het zou naar mijn mening de hele verhaallijn onderuit halen als nick wéér terug zou keren, we hebben nu wel genoeg gehad van hem.

Hoe geweldig zou het zijn als Martine hier achter zit. De kans is er zeker. Dit is een echte Martine Hafkamp actie: Ludo’s bedrijf kapot maken, Nina kapot maken en Lucas ontvoeren. Ze heeft gezegd , toen ze er uit ging, dat ludo er nog spijt van ging krijgen. Nou, het is nu wel een goed moment om wraak te nemen denk ik zelf!

Dus ik hoop echt op Martine en als het Nick is zou ik het niet origineel vinden en veel te eentonig.
Ook hier ben ik het volkomen mee eens. Het zit totaal niet in Nick's aard om zo'n megaplan op zo'n perfecte manier uit te voeren, daar is hij veel te ongeduldig voor. Zoiets past inderdaad veel beter bij Martine, die heeft ook veel meer reden hiervoor en ik zie haar ook eerder een Veltman onder druk zetten met het plan mee te werken dan Nick.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146655046
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dit :Y Het is echt veel te gemakkelijk en de zoveelste domper. Of zoals ene Martijn op de site van de GTST Fanclub schreef:

[..]

Ook hier ben ik het volkomen mee eens. Het zit totaal niet in Nick's aard om zo'n megaplan op zo'n perfecte manier uit te voeren, daar is hij veel te ongeduldig voor. Zoiets past inderdaad veel beter bij Martine, die heeft ook veel meer reden hiervoor en ik zie haar ook eerder een Veltman onder druk zetten met het plan mee te werken dan Nick.
Ik ben het ermee eens dat het niet erg origineel zou zijn. Maar over Nick's motivatie has SAMBAM een goede post gemaakt in het vorige topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:40 schreef SAMBAM het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo stellig is dat Nick geen redenen heeft dit te doen. Zie hem nog zitten in de eetkamer tegenover de hele familie tijdens z'n laatste come back.. afgemaakt en uitgekotst. Wederzijds.
Hij deed alles altijd verkeerd in z'n aanpak... nu heeft hij er wat jaren op kunnen broeden. En pakt het voor de verandering eens goed aan.
Tevens hoog tijd dat hij in plaats van Maxime z'n echte frustratiebron eens zou aanpakken: de vader die hem altijd ontkende en schoffeerde.
En bovendien zou Christophe Haddad het anders wel geloofwaardig maken. Die man kan zo ontzetten goed acteren. :)
.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 14 november 2014 @ 18:43:29 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146655106
Met Christophe haal je wel weer een geweldige acteur binnen maar Nick is niet iemand die Veltman de baas zou zijn of vermoorden. Tevens zou hij Nina niet het slachtoffer maken en is het zwak van Nick als personage als hij na die lange tijd wraak zou nemen op Ludo. Het was juist de drijvende kracht achter zijn personage dat hij altijd opzoek was naar de erkening van Ludo toegeven in zijn laatste comeback had hij er mee afgerekend en was het klaar waarom zou hij nu dan weer wraak nemen?
Ik zou liever zien dat hij Ludo nu helpt al lijkt het wel dat deze schrijvers Nick alleen graag als boze boeman zien en bijvoorbeeld compleet vergeten zijn dat Nick twee keer zijn huis heeft beschikbaar gesteld voor Ludo toen die weer eens alles kwijt was. Als Nick nu de hogere macht is doet dat terniet aan zijn oude personage.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146656026
Waarom zou Martine boos zijn om Nina's leed? Als ze in staat is tot moord, is Nina toch juist iemand die dood mag van haar?

Het is (helaas) gewoon Nick.
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:17:13 #12
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146656326
Een mens is tot veel in staat, vooral na wat er allemaal met Nick is gebeurd, maar ik denk wel dat jullie gelijk hebben over dat deze acties niet bij Nick passen. Hij zou Nina nooit iets aandoen, en ik denk dat dat ook geldt voor Lucas.
pi_146656453
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zou Martine boos zijn om Nina's leed? Als ze in staat is tot moord, is Nina toch juist iemand die dood mag van haar?
Het was (ongeacht wie de hogere macht is) de bedoeling dat Nina ontvoerd zou worden, niet dat ze door een stommiteit van een rots zou flikkeren en ogenschijnlijk dood zou zijn. Dat Lucas ontvoerd is komt alleen maar doordat Nina daar niet meer "geschikt" voor was, hij in de buurt was en de hogere macht alsnog een pressiemiddel had tegen Ludo. Het zou in dat opzicht alsnog Martine kunnen zijn; de hogere macht was kwaad doordat het originele plan (een ontvoerde Nina als pressiemiddel) in het water viel... Of liever gezegd: van een rots viel :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_146656485
Nina is toch niets aangedaan?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 14 november 2014 @ 19:22:22 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146656533
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:17 schreef James1988 het volgende:
Een mens is tot veel in staat, vooral na wat er allemaal met Nick is gebeurd, maar ik denk wel dat jullie gelijk hebben over dat deze acties niet bij Nick passen. Hij zou Nina nooit iets aandoen, en ik denk dat dat ook geldt voor Lucas.
Iemand tijdelijk ontvoeren is niet iets aandoen binnen de Sanders clan.
Zo is Lucas in opdracht van Ludo wel eens vaker ontvoerd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146656568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:21 schreef PicoMMP het volgende:
Nina is toch niets aangedaan?
Niet direct, maar het is wel mede door die ontvoerder dat ze in paniek vluchtte en van die rots pleurde ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:24:12 #17
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_146656600
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Iemand tijdelijk ontvoeren is niet iets aandoen binnen de Sanders clan.
Zo is Lucas in opdracht van Ludo wel eens vaker ontvoerd.
Dat is wel waar ja. In een normale familie zou men de ontvoerder nooit meer aankijken, maar bij de Sandersjes is het normaal :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 14 november 2014 @ 19:24:51 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146656628
Als Nick weer de ontvoerder is gaat het weer om de shock value,
Zonde van een prima acteur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:25:35 #19
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146656661
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, wel grappig dat Anna als enige niet dezelfde achtergrond heeft :D
Ik kon geen goeie normale foto vinden, dus als iemand die heeft? :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 14 november 2014 @ 19:27:21 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146656732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja. In een normale familie zou men de ontvoerder nooit meer aankijken, maar bij de Sandersjes is het normaal :')
Ha zelfs Janine Ludo en Nina hebben elkaar de ergste dingen geflikt. Je vader met een pistool bedreigen of met de zoon van je ex trouwen en hem proberen gek te maken. Nee de Sandertjes zijn een aparte familie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146656814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik kon geen goeie normale foto vinden, dus als iemand die heeft? :P
Nee, ik zie haar persfoto ook nergens met de gewone achtergrond. Ja, alleen heel erg ingezoomd volgens mij, maar dat zal denk ik niet erg mooi worden :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:30:14 #22
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146656871
Nick dus......
pi_146657082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:30 schreef Loserkid het volgende:
Nick dus......
Was dat Nick net op die foto in RTL boulevard ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:39:10 #24
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_146657251
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:35 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Was dat Nick net op die foto in RTL boulevard ?
Ja, volgens mij wel.
pi_146657676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:35 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Was dat Nick net op die foto in RTL boulevard ?
Voor wie het gemist heeft

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')