abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:05:55 #1
862 Arcee
Look closer
pi_422768
Bah, wat is die Vewdy een LUL!

Regels zijn regels, bla bla bla, yadda yadda yadda.

"Het wordt moeilijk voor jezelf en voor ons". Waarom voor hun?? Ga toch weg, man.

pi_422778
Blech wat een overdreven gedoe van die Ed zeg. Van mij mag er een peleton ME'ers het huis in worden gestuurd om 'm te komen halen hoor. Wat een fake.

Ow reclame afgelopen!

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_422780
Tina is weer terug van weggeweest! Hallo allemaal (is er nog iemand van vorig jaar?)

Hmmm zit nu op mijn werk en kan niet kijken. Net nu het weer spannend wordt met Ed akties enzo. Hou me ff op de hoogte van alle details

Greetz Tina

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:10:54 #4
862 Arcee
Look closer
pi_422782
Hieke: "Als hij blijft ben ik morgen pleite"

Daaahaag Hieke! Later!

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:13:09 #5
862 Arcee
Look closer
pi_422788
Robin RULES!

Inderdaad, Ed gaat vanzelf wel weg, HIEKE!

Bah, wat een gezeik van dat mens zeg.

pi_422798
Mwah vind Hieke er wel goed op reageren eigenlijk. Zo zou ik het ook stellen, als er z'n derderangs acteur een beetje ging zitten grienen op de bank zeg.

(En de hele tijd dat 'lekker belangerijk' word ik ook dood en doodmoe van zeg!)

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:17:57 #7
862 Arcee
Look closer
pi_422801
Hieke: "Ik maak me niet zo snel druk om dingen"

bwhahahaha, ja, dat hebben we gezien!

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:18:49 #8
862 Arcee
Look closer
pi_422804
quote:
Op 27 oktober 2000 19:16 schreef Jarno het volgende:
Mwah vind Hieke er wel goed op reageren eigenlijk. Zo zou ik het ook stellen
Waarom? Wat zou jij er voor last van hebben dan?

Ikzelf zou net zo reageren als Robin. Zeker weten.

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:19:58 #9
862 Arcee
Look closer
pi_422806
Nou Hieke, ga maar hoor, lijkt me zéér de moeite waard.
pi_422813
quote:
Op 27 oktober 2000 19:18 schreef Arcee het volgende:
Waarom? Wat zou jij er voor last van hebben dan?

Ikzelf zou net zo reageren als Robin. Zeker weten.


Ach, kom jij hebt al er last van als iemand een d of een t verkeerd schrijft...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:39:21 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_422841
We zijn allemaal schuldig...
pi_422844
Ben het helemaal met Hieke eens.
Ze gaat inderdaad niet gauw over de rooie.Maar nu was ze ECHT kwaad; nou, mag ze ook een keer?
Ze heeft gelijk met te zeggen dat het spel vaak al zwaar genoeg is door emoties die je vaak moet onderdrukken(zoals het missen van familie) . Maar dat hoort bij het spel en dat doet de actie van Ed niet.
Dat is puur egoisme, onnadenkendheid.
Dit is het spel, dit zijn de regels.
Klinkt dit zwart-wit?
Nou dat is het deze keer ook; als Ed zonodig tegen onrecht wil vechten en een punt wil maken doet hij dat maar buiten het BB-huis.
Als dit een vooropgezette actie van Ed was geweest had ik er misschien nog enigszins respect voor kunnen opbrengen maar Ed is met hele andere bedoelingen het huis in gegaan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:41:07 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_422847
maar waar was bart?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:43:33 #14
862 Arcee
Look closer
pi_422854
quote:
Op 27 oktober 2000 19:21 schreef BooBooSan het volgende:
Ach, kom jij hebt al er last van als iemand een d of een t verkeerd schrijft...
Oh ja, omdat dat ook erg veel hiermee te maken heeft enzo...
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:44:17 #15
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_422855
quote:
Op 27 oktober 2000 19:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar waar was bart?
Sorry Tara, dit hoort toch echt in een ander topic thuis!!!!! Slotje!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_422856
en dat meen ik..
dat meen ik echt..
ja, dat meen ik
ik zeg het hem nog een keer..
ik meen het
ik doe het echt hoor..

--- DOEIIIII HIEKE -----

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:46:28 #17
3836 McMike
Wat jij kan, kan ik beter!
pi_422860
TEREURAboemdijee:
Daar voor zijn weer andere topics!
http://www.fokforum.nl/showtopic/21620
Ga daar maar kijken!
Slotje op JOU!

------------------------------------
Damn. ElizabethR was net eerder!!

[Dit bericht is gewijzigd door McMike op 27-10-2000 19:47]

Whatever!!.........
pi_422861
Ik vond Robin juist heel sterk deze aflevering. Hij is de enige die gewoon denkt "BOEIUH als Ed nog 'n nachtje langer blijft.." dat is toch ook zo? Wat maakt hun dat nou uit?? Dit is tenminste weer eens wat anders, zodat 't nog een beetje leuke tv oplevert.
lekker belangrijk...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:47:01 #19
862 Arcee
Look closer
pi_422863
quote:
Op 27 oktober 2000 19:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar waar was bart?
Idd, misschien moeten we daar maar 's een apart topic over openen...
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:47:33 #20
2705 cynix
is verdwaald
pi_422865
Bartje werd ijlings teruggehaald door Esther. Zij zei: "...omdat er niet genoeg camera's in het BB-huis zijn om én jou én Ed in beeld te houden...". Yeah, right! Per kip zijn er ongeveer 4 camera's beschikbaar, dus zelfs Bartje begreep dat dit onzin was. De échte reden is natuurlijk dat Veronica de sensatie liever uitsmeert over verschillende weken. Niet alle troeven ineens inzetten, dus. Dit kan er op duiden dat Edje toch niet in het complot zit.

Immers, men gaat Bartje toch niet als kijkcijferklappertjespistool inzetten, terwijl men kan beschikken over het kijkcijferkanon Edje??

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 27-10-2000 19:49]

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:48:07 #21
862 Arcee
Look closer
pi_422867
quote:
Op 27 oktober 2000 19:46 schreef Shorty18 het volgende:
Ik vond Robin juist heel sterk deze aflevering. Hij is de enige die gewoon denkt "BOEIUH als Ed nog 'n nachtje langer blijft.." dat is toch ook zo? Wat maakt hun dat nou uit?? Dit is tenminste weer eens wat anders, zodat 't nog een beetje leuke tv oplevert.
Precies!
pi_422869
jullie moeten van Hieke afblijven, Hieke rules voor Hieke!!!!!!!
uit
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:51:08 #23
3836 McMike
Wat jij kan, kan ik beter!
pi_422871
Dalai:
Je mag haar hebben!
Whatever!!.........
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:51:15 #24
2705 cynix
is verdwaald
pi_422872
Hieke is door de mand gevallen. Ik schaam me een Fries te zijn. Dat deed ik trouwens toch al na geconfronteerd te zijn met het gedrag van BB-Willem, maar Hieke heeft dit toch wel even afgetopt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:51:17 #25
862 Arcee
Look closer
pi_422873
quote:
Op 27 oktober 2000 19:47 schreef cynix het volgende:
Yeah, right! Per kip zijn er ongeveer 4 camera's beschikbaar
quote:
dus zelfs Bartje begreep dat dit onzin was. De échte reden is natuurlijk dat Veronica de sensatie liever uitsmeert over verschillende weken. Niet alle troeven ineens inzetten, dus.
Yep.
quote:
Dit kan er op duiden dat Edje toch niet in het complot zit.
Inderdaad...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:51:58 #26
862 Arcee
Look closer
pi_422875
quote:
Op 27 oktober 2000 19:49 schreef dalai het volgende:
jullie moeten van Hieke afblijven, Hieke rules voor Hieke!!!!!!!
pi_422881
Wat jullie nog niet door hebben is dat Hieke bang is voor Ed, zoals in "waarom vallen vrouwen voor klootzakken"
uit
pi_422882
quote:
Op 27 oktober 2000 19:51 schreef cynix het volgende:
Hieke is door de mand gevallen. Ik schaam me een Fries te zijn. Dat deed ik trouwens toch al na geconfronteerd te zijn met het gedrag van BB-Willem, maar Hieke heeft dit toch wel even afgetopt.
Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als ze er echt uitgaat....
Nieuwe bewoner erbij; zal Ed dan terug mogen???
pi_422887
Pffft Hieke was gewoon (imho terecht) boos. Als jij boos bent dan zeg je vast ook wel eens dingen waarvan anderen zouden moeten als ze het op tv zien. Boos zijn is wat anders dan bewust zo'n mega-irritante-om-aandacht-zeurende megalomaan als die Ed...

Affijn, hij is er morgen wsl gewoon uit en kunnen wij weer verder met het kijken naar een gezapig stelletje bewoners.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 19:59:51 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_422892
quote:
Op 27 oktober 2000 19:55 schreef dalai het volgende:
Wat jullie nog niet door hebben is dat Hieke bang is voor Ed, zoals in "waarom vallen vrouwen voor klootzakken"
Nee, je bent te snel voor ons Dalai. Goed topic ook, trouwens, wat je vanavond geopend hebt: ED IS EEN PAARDELUL. Je bent zo'n verrijking, qua toegevoegde waarde! Leer ons, voed ons!

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 27-10-2000 20:00]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_422893
Nu begrijp ik waarom Hieke tuinbroeken draagt.
En als Bart een echte kerel was had hij zich niet moeten laten tegenhouden en gewoon het huis in moeten gaan
pi_422896
Waarom wordt het van Ed wel geweldig gevonden dat hij zijn gevoelens laat spreken: letterlijk zei hij dat het goed was om eens kwaad te worden en dan je gevoel te laten spreken, maar wordt het door diezelfde mensen van Hieke niet geaccepteerd als zij hetzelfde doet? Zij mag dus niet boos worden en haar gevoelens laten spreken?
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 20:05:58 #33
215 misterDre
Paint it black!
pi_422901
De eerste reactie nadat Ed zei dat hij niet weggaat!

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 20:09:25 #34
862 Arcee
Look closer
pi_422910
quote:
Op 27 oktober 2000 19:59 schreef Gert het volgende:
Goed topic ook, trouwens, wat je vanavond geopend hebt: ED IS EEN PAARDELUL. Je bent zo'n verrijking, qua toegevoegde waarde!
quote:
Op 27 oktober 2000 20:04 schreef Tante Bep het volgende:
Waarom wordt het van Ed wel geweldig gevonden dat hij zijn gevoelens laat spreken: letterlijk zei hij dat het goed was om eens kwaad te worden en dan je gevoel te laten spreken, maar wordt het door diezelfde mensen van Hieke niet geaccepteerd als zij hetzelfde doet? Zij mag dus niet boos worden en haar gevoelens laten spreken?
Zeker wel! Maar ik hoef 't natuurlijk niet met 'r eens te zijn.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 20:10:19 #35
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_422915
Bij de vrouwen (bij Dees ook alleen niet wat betreft dit onderwerp) zit een steekje los. Ze hebben het rare idee dat BB hierdoor verandert, dat het spel verandert en dat Ed nog gewoon meedoet. Hoe ze daar bij komen is me een raadsel, maar goed, het zijn dan ook vrouwen. Waarom Ferdi en zelfs Koos later ook nog mee gaan brabbelen is me een raadsel.

En over Hieke: Die is lekker consequent. Annet vraagt over dat voornemen van haar om eruit te gaan: Zullen we dat nog even in de groep gooien? Zegt ze: Nee, dat heeft geen zin, want het is een gevoel van me. EN DAT IS PRECIES De redenering van Ed (dat hij zijn gevoel volgt) die ze dus verwerpt!!??!?!?

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 20:18:36 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_422940
quote:
Op 27 oktober 2000 20:04 schreef Tante Bep het volgende:
Waarom wordt het van Ed wel geweldig gevonden dat hij zijn gevoelens laat spreken: letterlijk zei hij dat het goed was om eens kwaad te worden en dan je gevoel te laten spreken, maar wordt het door diezelfde mensen van Hieke niet geaccepteerd als zij hetzelfde doet? Zij mag dus niet boos worden en haar gevoelens laten spreken?
Ed wordt boos, roept allerlei stoere dingen, en doet vervolgens ook iets stoers. Je kunt het nog zo'n (paarde)lul vinden, het valt niet te ontkennen dat je verdomd veel lef moet hebben om tegen BB en de bewoners tegelijkertijd in te gaan, terwijl je weet dat je op je bek kan gaan voor een miljoen mensen.

Hieke roept ook grote dingen. Ze nam het voortouw in de hEDze, en ze zou het huis uit gaan als Ed nog een nacht bleef. Maar ze zit er nu nog, met haar praatjes.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 20:23:37 #37
215 misterDre
Paint it black!
pi_422952
quote:
Op 27 oktober 2000 20:18 schreef Gert het volgende:
Ed wordt boos, roept allerlei stoere dingen, en doet vervolgens ook iets stoers. Je kunt het nog zo'n (paarde)lul vinden, het valt niet te ontkennen dat je verdomd veel lef moet hebben om tegen BB en de bewoners tegelijkertijd in te gaan, terwijl je weet dat je op je bek kan gaan voor een miljoen mensen.

Hieke roept ook grote dingen. Ze nam het voortouw in de hEDze, en ze zou het huis uit gaan als Ed nog een nacht bleef. Maar ze zit er nu nog, met haar praatjes.


En het worden zelfs twee nachtjes!
pi_423162
quote:
Op 27 oktober 2000 19:51 schreef cynix het volgende:
Hieke is door de mand gevallen. Ik schaam me een Fries te zijn.
En Ed luisterde weer goed naar Desiree. HIJ heeft deze Brabantse terecht hoog zitten in tegenstelling tot de gemiddelde FOKker.
Yes, I'm proud to be a Brabo.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 21:34:27 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_423175
Nou Nou wat een sensatie....not.

Die Ed moest gewoon mouven. Ja ja Ed roeleert...in zijn eigen SHIT.

Al eerder gemeld Bravo voor Hieke, Ferdi, Bianca Ze geven tenminste een mening.

Wat is die Robin (als ik maar niet opval) precies wat hij zelf steeds zegt 'lekker belangrijk'.
Wat een gluup is dat. Niet te harde zo'n manneke. Die zou ik dus meteen achter Ed aan schoppen. Die vind geloof ik niks belangrijk (waarschijnlijk alleen de hoofdprijs).

Koos zat ook weer als een zoutzak op de bank en liet het allemaal maar weer aan zichzelf voorbij gaan.

Desiree die had ook weer overal begrip voor ??? (ze houd toch een lief koppie)

En moeder overste Annet wist zich ook al geen raad er moesten nu zoveel mensen getroost worden. Ze wist gewoon niet waar te beginnen.

En wat een persoonlijkheid was Georgie. OOO ik ben toch zo kalm 'ik kan er misschien beter tegen dan de andere'.

En dan onze Soap acteur zelf, Ed, die dacht met zijn stunt de hele wereld politiek in een keer te verbeteren. Wat heeft die man een ongelofelijk groot EGO. En een vreselijke plaat voor zijn kop. Mooi ook dat hij dacht dat zijn medebewoners trots op hem zouden zijn. Waar haalt hij dat vandaan. Die waren blij dat hij ging. Eruit met die slappe hap.

Als hij zijn hele statement nou aan tafel bij Baeu had gemaakt, had ik daar veel meer waardering voor op kunnen opbrengen.

ff off topic

En dan nu een voorspelling voor de laatste 5 van het programma. Als je namelijk nu goed heb opgelet zie je wlke groep er overblijft. Dit heeft namelijk de groep totaal door elkaar gehusselt.

Ferdi, Hieke is een koppel. Daar komt niemand meer tussen. die stemmen nooit op elkaar. Ferdi, Georgie blijft ook een koppel. Bianca, Hieke, Annet is een drie eenheid, laten elkaar ook niet vallen.

Dus de laatste 5 zijn

Gerogie, Ferdi, Hieke, Bianca, Annet of Koos

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 03:16:49 #40
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_423936
quote:
Op 27 oktober 2000 21:34 schreef marky het volgende:

Al eerder gemeld Bravo voor Hieke, Ferdi, Bianca Ze geven tenminste een mening.

Wat is die Robin (als ik maar niet opval) precies wat hij zelf steeds zegt 'lekker belangrijk'.
Wat een gluup is dat. Niet te harde zo'n manneke. Die zou ik dus meteen achter Ed aan schoppen. Die vind geloof ik niks belangrijk (waarschijnlijk alleen de hoofdprijs).


De anderen geven ook een mening, alleen een andere.

En Robin heeft gelijk, het is ook totaal niet belangrijk. Er verandert niets aan het spel.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 08:27:13 #41
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_424010
quote:
Op 27 oktober 2000 19:51 schreef cynix het volgende:
Hieke is door de mand gevallen. Ik schaam me een Fries te zijn. Dat deed ik trouwens toch al na geconfronteerd te zijn met het gedrag van BB-Willem, maar Hieke heeft dit toch wel even afgetopt.
Dat je je uberhaupt nog als Fries durft te profileren na BB1 (en nog geen ban hebt) is me een raadsel, maar dat terzijde. (Oh alsjeblieft, GRAPJE!!)
Wat een gek idee dat je de uitlatingen van een Friezin zo aantrekt. Ik zou me juist vreselijk schamen als ik een vrouw zou zijn! Want dat is Hieke natuurlijk op de eerste plaats. Eerst vrouw, dan Friezin. Ferdie: eerst man (woehaha) dan pas Leids.
Wat wil ik hierme zeggen? Helemaal niks. Kom net uit de nachtdienst en bekijk de schade eens even welke op FOK! is aangericht, maar zie nog niets verontrustends.

De uitzending van Vr. 27-10-2000 vond ik wel leuk. Maar ik had het allemaal al op de streams gezien zowat. Blijf Hieke leuk vinden, en voor Annet had ik altijd al een zwak. Georgie keek weer als een patrified bunny in de rondte. Koos in een hemd en korte broek wil ik nooit meer zien, van het haar op zijn schouders macramée ik normaliter plantenhangers. De geit en de kippen doen niet meer mee door alle ellende.

Ben te zaai voor een signature
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')