abonnement Unibet Coolblue
pi_159880959
Het is dit jaar allemaal te ver. Want ik neem de oppas van Y altijd mee naar dit soort beursen. En haar meenemen, gaat eigenlijk nog niet. (Ze slaapt niet onderweg en het is nogal een lange rit)
Volgend jaar is ze wel oud genoeg om mee te gaan. En dan heb ik vast zelf ook wat meer tijd voor handwerkjes. :)
pi_159885571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:53 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Leuk! Ik zag het eigenlijk te laat, maar Zwolle is een stuk dichterbij voor mij dan Kreadoe waar ik wel eens ben geweest. Stiekem wil ik er morgen wel heen gaan, maar heb niemand die mee wil. :N
Alleen gaan is ook prima! Ben er zelf vanmorgen heen gegaan in mn uppie. (Maar snap ook wel dat samen stukken leuker is.) Prachtige dingen gezien. Boh, zo tof. Ik post later vandaag nog wel een paar fotos.
  maandag 14 maart 2016 @ 20:56:45 #34
397430 HarrrrieH
Alias "het Haaknaaldje&qu
pi_160669355
Deze week naar
https://www.stoffenspektakel.nl/stoffenspektakel-agenda/rotterdam

En daarna naar www.stoffencircus.nl

Ze komen door het hele land.
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 10:37:53 #35
382129 crew  Donna
pi_160905740
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 20:56 schreef HarrrrieH het volgende:
Deze week naar
https://www.stoffenspektakel.nl/stoffenspektakel-agenda/rotterdam

En daarna naar www.stoffencircus.nl

Ze komen door het hele land.
Oeh maandag in Leeuwarden!
pi_166328939
*schop*

Zaterdag naar PaperPassion in Tilburg geweest :)
Ik had verwacht dat het groter zou zijn, maar dat viel dus wel mee.
We waren er om 13 uur en hebben eerst een broodje gegeten. Daarna rustig rondgestruind tussen de kraampjes. Er was heel veel, maar het was ook wel veel van hetzelfde vond ik. En ik had verwacht dat er ook meer briefpapier zou zijn.
Om 15 uur hebben we een workshop papercutting gedaan, dat was echt super leuk!
En het resultaat mag er zijn O+



Daarna nog weer even rondgewandeld en mn vriendin heeft nog een kerstkaartje en label gestempeld. Om 17 uur was het afgelopen en ik heb me voor mijn doen best ingehouden met wat ik gekocht heb ;)



Dat uiltje op canvas kon je daar ook met een speciaal soort inkt verfen, maar daar hadden we geen tijd meer voor. Dus ik kijk nog even of ik die inkt zelf koop of dat ik het gewoon met acrylverf ga verfen. Die baby-dingetjes onderin zijn voor het kaartje als mn zusje bevallen is en de andere dingen vond ik gewoon leuk/handig :) Ik heb zelf alleen maar Promarkers, maar was nog op zoek naar markers met een dunnere punt. Heb veel goede verhalen gehoord over die Sharpies, dus ik ben benieuwd :) Een kleurenwiel is altijd handig en dat snail-mail boekje vond ik gewoon erg leuk :D Mn vriendin heeft hem elf ook gekocht, dus dan kunnen we het mooi naar elkaar sturen haha :D

Het was wel een geslaagde middag dus, ondanks dat ik er wel meer van verwacht had. Maar het was ook pas de eerste keer dat dit evenement gehouden werd natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')