abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 november 2014 @ 18:37:20 #251
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146749620
Ik word helemaal gaar van analyse op de TU :')
Wat een boel herhaling :o
Meow?!
pi_146750454
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:20 schreef Novermars het volgende:
Klinkt veel meer als een OR probleem, maar dat kan aan mij liggen.
Volgens mij overlappen zoeken en optimaliseren in de AI en OR ook behoorlijk veel.
pi_146754216
Ik wil vakantie.
pi_146755093
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:38 schreef Mitsu het volgende:
Ik wil vakantie.
vakantie kun je nemen
pi_146755151
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

vakantie kun je nemen
Ware het niet zo dat ik gewoon verplicht project had.
pi_146755237
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:59 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ware het niet zo dat ik gewoon verplicht project had.
boeie volgend jaar weer een kans, je moet ook es aan jezelf denken en je losvechten van het slavenbestaan
pi_146757513
Het bedrijf wat de OLE (OSASE (nogal een hyperige naam voor wat het is :')), een soort van Blackboard) verzorgt voor 'mijn' universiteit heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Sinds een aantal weken kon ik niet de folder met documenten van het vak openen m.u.v. de vakken die ik in deze periode volg omdat die in een apart hoekje staan en op een andere manier worden geopend. Ik zag steeds het herladen van de pagina en verder niets. Ik probeer het dus maar eens even uit met Chrome. Ook bij Chrome opent het niet. Ineens valt het mij op dat ik een melding krijg dat een popup is geblokkeerd. :%
Anno 2014 iets zakelijks openen met een popup. Hallo softwareboeren, browsers blokkeren die tegenwoordig standaard aangezien paarse broeken dragende mensen veel rotzooi lieten openen met popups. :N

Van de positieve kant, je kan nu in ieder geval voor de vakken die je in die periode volgt vanuit de root, na inloggen, de folders openen, vroeger moest je dan eerst nog een andere pagina laden en het betreffende vak zoeken in de lijst met eerder gevolgde vakken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146757866
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

boeie volgend jaar weer een kans, je moet ook es aan jezelf denken en je losvechten van het slavenbestaan
Nah, nominaal is normaal :')
Iig voor io moet dat kunnen vind ik.
pi_146757925
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik word helemaal gaar van analyse op de TU :')
Wat een boel herhaling :o
Dan zou ik het eerder calculus noemen dan analyse. ;)
Het lijkt herhaling maar het probleem is dat je het op het VWO niet goed (niet volledig en niet op de juiste manier) krijgt aangeleerd en dat ze daardoor bij 0 moeten beginnen. Zie dat je voldoende oefeningen maakt, afhankelijk van welke variant jij volgt zouden die best wel eens wat lastiger kunnen zijn (wat je op het examen krijgt) dan dat jij bent gewend.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146758060
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nah, nominaal is normaal :')
Iig voor io moet dat kunnen vind ik.
Het hangt inderdaad sterk van de opleiding af, er zijn een paar opleidingen waarbij de programmaduur niet overeenkomt met de tijd die de meeste studenten nodig hebben, met dank aan het halsstarrige 5 jaar voor alle TU-opleidingen verhaal. Heaven forbid dat je ook eens 6 jaar zou doen. Gek genoeg krijgt farmacie dan wel weer 6 jaar bij 1 uni terwijl de studenten daar aangeven dat het ook best in 5 zou kunnen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146758177
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

boeie volgend jaar weer een kans, je moet ook es aan jezelf denken en je losvechten van het slavenbestaan
Jointjes, drugs, je losvechten van het slavenbestaan. Heb jij iets met Reggae en Jamaica? :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146758728
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dan zou ik het eerder calculus noemen dan analyse. ;)
Het lijkt herhaling maar het probleem is dat je het op het VWO niet goed (niet volledig en niet op de juiste manier) krijgt aangeleerd en dat ze daardoor bij 0 moeten beginnen. Zie dat je voldoende oefeningen maakt, afhankelijk van welke variant jij volgt zouden die best wel eens wat lastiger kunnen zijn (wat je op het examen krijgt) dan dat jij bent gewend.
KitKat doet de premaster voor EE, dacht ik.
pi_146758886
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef netchip het volgende:

[..]

KitKat doet de premaster voor EE, dacht ik.
Van het HBO gekomen dus. Logisch dat ze deze jongens dat laten doen, het niveauverschil kan best groot zijn tussen de diverse scholen. Als het herhaling is heb je er weinig werk aan en dus geen reden voor klagen. Als het herhaling is maar de opgaven zijn moeilijker dan dat je gewend bent (hopelijk het geval) dan is het nuttig besteedde tijd. Hoe dan ook, geen reden om te klagen, lijkt mij.

quote:
Verder heb ik 0,1 punt te laat voor mijn natuurkunde pw om een 10 (afgerond) te staan op m'n rapport. Zo stom. Echt zo'n stomme fout gemaakt.
Dat is goed vervelend ja, vooral als het komt door een moment van gebrek aan concentratie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146758978
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja ik heb je TR afgevinkt

Ik vond het wel een beetje vaag, maar gezien die site (grote site, niet die persoons' eigen lijkt me) en dat het geen refferal link was begon ik te twijfelen of het wel spam was.

Ik heb diegene nog wel een PM gestuurd
Er stond/staat nog meer spam in SES
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146759027
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er stond gisteren nog meer spam in SES.
Hmm

Ik vind t altijd wel chill als mensen dat even TR'en, misschien heeft moblo t al weggehaald
pi_146759049
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hmm

Ik vind t altijd wel chill als mensen dat even TR'en, misschien heeft moblo t al weggehaald
Ik had het aangegeven via TR dus het zou best kunnen dat zij dat heeft weggehaald.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146759125
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had het aangegeven via TR dus het zou best kunnen dat zij dat heeft weggehaald.
Oh dat zal dan wel :Y

Ik kan me het niet herinneren namelijk
pi_146759356
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jointjes, drugs, je losvechten van het slavenbestaan. Heb jij iets met Reggae en Jamaica? :)
zou mezelf niet als rastafari willen bestempelen
pi_146759392
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het hangt inderdaad sterk van de opleiding af, er zijn een paar opleidingen waarbij de programmaduur niet overeenkomt met de tijd die de meeste studenten nodig hebben, met dank aan het halsstarrige 5 jaar voor alle TU-opleidingen verhaal. Heaven forbid dat je ook eens 6 jaar zou doen. Gek genoeg krijgt farmacie dan wel weer 6 jaar bij 1 uni terwijl de studenten daar aangeven dat het ook best in 5 zou kunnen.
Nouja ik vind dat ik io binnen 5 jaar moet kunnen en zo weet ik ook zeker dat meerdere tu studies binnen 5 jaar prima kunnen, maar dan moet je bepaalde opofferingen maken en dat is niet iedereen bereid. Ik denk niet dat het perse van de opleiding afhangt, maar meer van de student.
pi_146759396
maar ik ben blank dus dan zijn dreads ook lelijk
pi_146759528
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nouja ik vind dat ik io binnen 5 jaar moet kunnen en zo weet ik ook zeker dat meerdere tu studies binnen 5 jaar prima kunnen, maar dan moet je bepaalde opofferingen maken en dat is niet iedereen bereid. Ik denk niet dat het perse van de opleiding afhangt, maar meer van de student.
Bij de ene opleiding zijn de opofferingen groter dan bij de andere en heb je meer talent nodig om het in dat tempo te kunnen. Dat is echter niet zo relevant, het punt is dat bij een aantal opleidingen minstens 80% van de studenten die het eerste jaar voldoende studiepunten behaalden niet in staat zijn om het nominaal af te ronden. Dan klopt de opleidingsduur niet en dat lijkt mij te wijten aan halsstarrig beleid dat elke opleiding dezelfde duur krijgt terwijl opleidingen inhoudelijk enorm verschillen. En slecht lobbywerk van de TU's voor die opleidingen, politici zien dat soort dingen nu eenmaal niet uit zichzelf dus moet je lobbyen. :{ .
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146759592
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bij de ene opleiding zijn de opofferingen groter dan bij de andere en heb je meer talent nodig om het in dat tempo te kunnen. Dat is echter niet zo relevant, het punt is dat bij een aantal opleidingen minstens 80% van de studenten die het eerste jaar voldoende studiepunten behaalden niet in staat zijn om het nominaal af te ronden. Dan klopt de opleidingsduur niet en dat lijkt mij te wijten aan halsstarrig beleid dat elke opleiding dezelfde duur krijgt terwijl opleidingen inhoudelijk enorm verschillen. En slecht lobbywerk van de TU's.
Of aan de mensen die na het behalen van hun bsa gewoon lui worden door het ontbreken van druk.

Ik denk oprecht dat mensen teveel afschuiven op 'het programma' is te zwaar, in plaats van op de opofferingen die ze ervoor moeten maken om het te halen.
pi_146759593
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
maar ik ben blank dus dan zijn dreads ook lelijk
Nooit goed begrepen waarom.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146759625
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Of aan de mensen die na het behalen van hun bsa gewoon lui worden door het ontbreken van druk.
Stel jij nu dat bij die opleidingen 80% van de studenten lui is? ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146759663
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
maar ik ben blank dus dan zijn dreads ook lelijk
Sinds wanneer hebben beta,s interesse in wat andere van hen vinden? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')