abonnement Unibet Coolblue
pi_146648757
quote:
Ik ben intens benieuwd naar de voorstelling 'Rens in Bedrijf'. Dat gaat vast over zijn successen in de media en financionomics.
Spoilers!
pi_146649575
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben intens benieuwd naar de voorstelling 'Rens in Bedrijf'. Dat gaat vast over zijn successen in de media en financionomics.
Vooral dit:..."Presentaties en voorstellingen zoals “Rens in bedrijf”, voorzitterschappen voor congressen, stand up comedian act “Peter Jan de Globalist” het doorknippen van een lint, solovoorstellingen en talkshows, maar ook zijn voorstelling “Olivier de Spast” waarin Peter Jan Rens samen met het publiek speelt, zijn vanaf nu te boeken."

Oh wat een narigheid toch allemaal met die man.
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2014 @ 16:21:01 #203
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146650056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond het tegenvallen :@
Eens.

Het is dat wij hier PJR wat 'intensiever' volgen dan de rest van Nederland en ons verdringen om maar niks te missen als-ie ook maar ademhaalt, maar op zich was het natuurlijk gewoon een flutprogramma.

Dan volg je iemand 24 uur en kan je er net een dikke 20 minuten mee vullen. Je hebt zelfs 2 van die flutbezoekjes nodig om er één afleveringetje van te maken. Het ging natuurlijk nergens over, geen diepte, geen filosofische vragen, eigenlijk helemaal geen relevante vragen, laat staan kritische. Alleen maar een bezoekje van de ene B-artiest aan de andere C-artiest en wat lichtvoetig gekeuvel. Het slapen op zich ging ook al nergens over.

Gemiste kans, Chantalleke. Of dit is het beste wat ze er uit kon halen, en dat zegt nog meer. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146651593
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eens.

Het is dat wij hier PJR wat 'intensiever' volgen dan de rest van Nederland en ons verdringen om maar niks te missen als-ie ook maar ademhaalt, maar op zich was het natuurlijk gewoon een flutprogramma.

Dan volg je iemand 24 uur en kan je er net een dikke 20 minuten mee vullen. Je hebt zelfs 2 van die flutbezoekjes nodig om er één afleveringetje van te maken. Het ging natuurlijk nergens over, geen diepte, geen filosofische vragen, eigenlijk helemaal geen relevante vragen, laat staan kritische. Alleen maar een bezoekje van de ene B-artiest aan de andere C-artiest en wat lichtvoetig gekeuvel. Het slapen op zich ging ook al nergens over.

Gemiste kans, Chantalleke. Of dit is het beste wat ze er uit kon halen, en dat zegt nog meer. :{
Maargoed dat weet je ook als je naar dit soort programma's kijkt dat je geen journalistieke hoogstandjes hoeft te verwachten.
24 uur in 20 minuten stoppen is opzich ook best knap :+

Ben volgens mij 1 vd weinigen hier die Chantal wel leuk vind. Vooral dat venijnige/sarcastische wat ze heeft. Ik weet ook niet zo goed waar ik haar verder van zou moeten kennen.

Volgens mij was zij vroeger zo'n kind wat je stiekem kneep en als je dan wat terugdeed jij de schuld ervan kreeg :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 14 november 2014 @ 17:06:01 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_146651786
Ik vind Chantal ook leuk.

Ik moet altijd vreselijk lachen om haar onderkoelde humor en ik vermoed dat ze er dikke maling aan heeft dat mensen haar soms dommer inschatten dan ze is. Ben overigens wars van haar musicals en dergelijke, dus zeker geen fan in dat opzicht.

Al vond ik de logeerpartij bij PJR niet erg bijzonder verder. Wat dat betreft was die uitzending van hoe-heet-ie-ook-weer ontluisterender. Op die markt met vijf toeschouwers bij het optreden van PJR.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_146651860
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eens.

Het is dat wij hier PJR wat 'intensiever' volgen dan de rest van Nederland en ons verdringen om maar niks te missen als-ie ook maar ademhaalt, maar op zich was het natuurlijk gewoon een flutprogramma.

Dan volg je iemand 24 uur en kan je er net een dikke 20 minuten mee vullen. Je hebt zelfs 2 van die flutbezoekjes nodig om er één afleveringetje van te maken. Het ging natuurlijk nergens over, geen diepte, geen filosofische vragen, eigenlijk helemaal geen relevante vragen, laat staan kritische. Alleen maar een bezoekje van de ene B-artiest aan de andere C-artiest en wat lichtvoetig gekeuvel. Het slapen op zich ging ook al nergens over.

Gemiste kans, Chantalleke. Of dit is het beste wat ze er uit kon halen, en dat zegt nog meer. :{
Absoluut mee eens. Dit was wat mij betreft iets waar ik een keer in mijn leven 20 minuten aan verspild heb. Maar ik vond het gewauwel van PJR en Virginia wel enorm vermakelijk.

Wat is die Virginia hatelijk tegen hem zeg. Zo deed ik ook tegen jongens toen ik 15 was :@

Dit was de eerste keer dat ik Chantal heb horen en zien praten en ik had geen last van haar. Ben niet ineens fan maar ze werkte niet op mijn zapreflex en dat is best bijzonder.
Spoilers!
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2014 @ 17:14:50 #207
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146652126
Ook weer waar, ik had geen last van haar, maar dat is dan ook het royaalste compliment dat ik haar kan geven. :+
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146652378
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is die Virginia hatelijk tegen hem zeg. Zo deed ik ook tegen jongens toen ik 15 was :@
o|O o|O
pi_146652447
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Chantal ook leuk.

Ik moet altijd vreselijk lachen om haar onderkoelde humor en ik vermoed dat ze er dikke maling aan heeft dat mensen haar soms dommer inschatten dan ze is. Ben overigens wars van haar musicals en dergelijke, dus zeker geen fan in dat opzicht.

Al vond ik de logeerpartij bij PJR niet erg bijzonder verder. Wat dat betreft was die uitzending van hoe-heet-ie-ook-weer ontluisterender. Op die markt met vijf toeschouwers bij het optreden van PJR.
Precies mijn idee, volgens mij riep hier iemand dat het zo'n domme doos is. Ik heb haar ook bij bv. Filemon destijds gezien, en het valt volgens mij heeeeeel erg mee, ze is gewoon niet actief dat 'domme-ganzerige blondje'-imago aan het weerleggen ofzo. Maar als het er om gaat weet ze best de juiste vragen te stellen en is ze erg gevat. En lekker. Vooral erg lekker.
pi_146653348
Wat ik van Chantal gezien heb de afgelopen jaren, nog steeds geen idee WAAR, ze komt me allesbehalve als een dom blondje over.

Jaren geleden bij dat Televizierringgedoe ook. Mij kon je wegdragen. Wat een lef om zoiets live te zeggen en er nog mee wegkomen ook :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_146653384
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Chantal ook leuk.

Ik moet altijd vreselijk lachen om haar onderkoelde humor en ik vermoed dat ze er dikke maling aan heeft dat mensen haar soms dommer inschatten dan ze is. Ben overigens wars van haar musicals en dergelijke, dus zeker geen fan in dat opzicht.

Al vond ik de logeerpartij bij PJR niet erg bijzonder verder. Wat dat betreft was die uitzending van hoe-heet-ie-ook-weer ontluisterender. Op die markt met vijf toeschouwers bij het optreden van PJR.
En dit!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 14 november 2014 @ 17:57:23 #212
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_146653718
Geprobeerd via Uitzending gemist het programma ook te bekijken:
"Deze video is alleen beschikbaar in Nederland"

De rest van de wereld wordt blijkbaar afgeschermd van dit soort ellende.
zonnig Brasil
  vrijdag 14 november 2014 @ 18:01:41 #213
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_146653849
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:57 schreef qwerty_x het volgende:
De rest van de wereld wordt blijkbaar afgeschermd van dit soort ellende.
Maar toch probeer je het. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_146653927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:57 schreef qwerty_x het volgende:
Geprobeerd via Uitzending gemist het programma ook te bekijken:
"Deze video is alleen beschikbaar in Nederland"

De rest van de wereld wordt blijkbaar afgeschermd van dit soort ellende.
Kan je de app niet downloaden van RTL-gemist? Of zeg ik nu iets heel er doms :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_146653978
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:01 schreef static het volgende:

[..]

Maar toch probeer je het. :')
Why not, als je dit topic volgt. Ik kijk dit soort programma's verder ook nooit. Nu alleen omdat PJR gevolgd werd.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_146654001
Wat mij ook door het hoofd schoot met hoe ze met dat kind omgaan, alsof het een kermis attractie is. Het is niet 'wat is ze een lief/mooi kind'. Maar 'wat leuk he'?
pi_146654147
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:21 schreef Cynix ® het volgende:
Gemiste kans, Chantalleke. Of dit is het beste wat ze er uit kon halen, en dat zegt nog meer. :{
Het is direct ook het verschil met iemand met meer journalistieke achtergrond (filemon) en iemand die gewoon het leuk wil houden. Ook al zal dat door RTL nog steeds als diepgravende onderzoek worden beschouwd. Het is treurig gesteld met omroepland.
  vrijdag 14 november 2014 @ 18:11:41 #218
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_146654176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:01 schreef static het volgende:

[..]

Maar toch probeer je het. :')
Inderdaad.
Ik moet enigszins beschaamd bekennen dat ik deze reeks van post tot post volg.
En dan word je toch nieuwsgierig naar wat live beelden van de beste man, vrouw & kind.....
zonnig Brasil
  Eindredactie Games vrijdag 14 november 2014 @ 18:17:07 #219
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146654360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:57 schreef qwerty_x het volgende:
Geprobeerd via Uitzending gemist het programma ook te bekijken:
"Deze video is alleen beschikbaar in Nederland"

De rest van de wereld wordt blijkbaar afgeschermd van dit soort ellende.
de rest van de wereld mag niet kijken vanwege tv-rechten :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 14 november 2014 @ 18:31:09 #220
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_146654772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:11 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik moet enigszins beschaamd bekennen dat ik deze reeks van post tot post volg.
En dan word je toch nieuwsgierig naar wat live beelden van de beste man, vrouw & kind.....
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:17 schreef donald_dick het volgende:

[..]

de rest van de wereld mag niet kijken vanwege tv-rechten :P
Dat spul is gewoon te zien Ben nu in Hong Kong, downloaden geen probleem.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_146654879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik van Chantal gezien heb de afgelopen jaren, nog steeds geen idee WAAR, ze komt me allesbehalve als een dom blondje over.

Jaren geleden bij dat Televizierringgedoe ook. Mij kon je wegdragen. Wat een lef om zoiets live te zeggen en er nog mee wegkomen ook :7
Wat werd er gezegd dan? :?
pi_146655146
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat werd er gezegd dan? :?
Ze kan wel goed hockeyen ( of in die richting)
pi_146655173
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze kan wel goed hockeyen ( of in die richting)
Ik snap er echt niks van hoor. Wie zei dat over wie?
pi_146655235
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik snap er echt niks van hoor. Wie zei dat over wie?
Zie edit van vorige bericht, Fatima kan beter hockeyen dan zingen vond Chantal
pi_146655266
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zie edit van vorige bericht, Fatima kan beter hockeyen dan zingen vond Chantal
Oh dát! :D Er begint weer een lampje te branden ja. Dat was wel erg grof inderdaad :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')