abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 november 2014 @ 22:16:17 #201
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_146855234
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:56 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

gta 5!!!

Maar merk toch dat ik nog niet uitgespeeld ben met destiny.
daartussen kunnen twijfelen :')

Een dlc die je nonstop moet herhalen of een game die je 100den uren gameplay biedt..

Nou ik zou het wel weten
;)
Ik ben geil
pi_146856088
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Gewoon allebei kopen, GTAV is nu 52 euro bij de Intertoys. :D
37,50 bij degene waar ik m koop, digitaal. Had bij destiny mijn twijfels of het wel zou werken. Maar die doet het perfect.
pi_146856112
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:40 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

37,50 bij degene waar ik m koop, digitaal. Had bij destiny mijn twijfels of het wel zou werken. Maar die doet het perfect.
Linkje?

Oh nvm, digitaal. Ik wil hardcopy. :P
  donderdag 20 november 2014 @ 22:42:47 #204
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_146856153
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:40 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

37,50 bij degene waar ik m koop, digitaal. Had bij destiny mijn twijfels of het wel zou werken. Maar die doet het perfect.
Xbox zeker? Of toevallig ook voor ps4?
Ik ben geil
pi_146856156
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:16 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

daartussen kunnen twijfelen :')

Een dlc die je nonstop moet herhalen of een game die je 100den uren gameplay biedt..

Nou ik zou het wel weten
;)
heb gta ook al op de 360 gespeeld van december tot mei. ... dus koop m alleen voor de multiplayer. Maar hij gaat er wel komen. beide :)
pi_146856355
digital game plaza. Zijn op Facebook te bereiken. ook voor ps4.
pi_146859861
Hoe ging de raid?
pi_146860125
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 00:55 schreef wiebel535 het volgende:
Hoe ging de raid?
communicatie was een beetje kut :')
pi_146860481
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 01:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

communicatie was een beetje kut :')
hoever zijn jullie gekomen dan?
pi_146861099
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 02:24 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

hoever zijn jullie gekomen dan?
Met de Vault of Lag? Tot de gatekeepers. We hadden hem snel open (laaaaaaaag, was opzich wel handig, want de vijanden bewogen ook langzaaaaaaam). Templar ging ook vlot, daarna 40m in het labyrinth :') genoten van het uitzicht. Wel alle kistjes gevonden, had zelf voornamelijk energy en shards. Bij de laatste voor de gatekeepers had ik een Plan C :D. Daarna wisten we niet meer zo goed hoe het ging, vanavond verder.
pi_146862374
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:52 schreef Reintji het volgende:

[..]

Met de Vault of Lag? Tot de gatekeepers. We hadden hem snel open (laaaaaaaag, was opzich wel handig, want de vijanden bewogen ook langzaaaaaaam). Templar ging ook vlot, daarna 40m in het labyrinth :') genoten van het uitzicht. Wel alle kistjes gevonden, had zelf voornamelijk energy en shards. Bij de laatste voor de gatekeepers had ik een Plan C :D. Daarna wisten we niet meer zo goed hoe het ging, vanavond verder.
Godver de tering. Zet ik mijn wekker niet aan gisteren waardoor ik mij echt enorm verslaap net. Moest gewoon 8 uur op de zaak zijn maar werd net 9 uur wakker gebeld. Ik verslaap mij echt noooooooit.
Vanavond idd verder. Heb een kort dagje nu :D
pi_146866272
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 07:52 schreef Reintji het volgende:

[..]

Met de Vault of Lag? Tot de gatekeepers. We hadden hem snel open (laaaaaaaag, was opzich wel handig, want de vijanden bewogen ook langzaaaaaaam). Templar ging ook vlot, daarna 40m in het labyrinth :') genoten van het uitzicht. Wel alle kistjes gevonden, had zelf voornamelijk energy en shards. Bij de laatste voor de gatekeepers had ik een Plan C :D. Daarna wisten we niet meer zo goed hoe het ging, vanavond verder.
je moet je party ook uitzetten.... alleen via fireteam chat. Dan heb je nergens last van.
pi_146866401
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:17 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

je moet je party ook uitzetten.... alleen via fireteam chat. Dan heb je nergens last van.
De afgelopen keren zaten we toch ook gewoon in een party? Die andere lui hadden er bij de Iron Banner ook al last van. Dacht dat voor de VoG Wiebeldak de host was.
pi_146868188
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:25 schreef Reintji het volgende:

[..]

De afgelopen keren zaten we toch ook gewoon in een party? Die andere lui hadden er bij de Iron Banner ook al last van. Dacht dat voor de VoG Wiebeldak de host was.
sinds de update klagen heel veel mensen dat ze lag hebben in de vog. zodra ze uit de party gaan is het over.
pi_146874476
Vanavond gaan we hem halen, alleen even goede strategie bedenken :P
pi_146875149
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond gaan we hem halen, alleen even goede strategie bedenken :P
uurtje of twee ben ik wel thuis vannacht.... als jullie dan nog niet klaar zijn dan meld het maar :) :p. waar waren jullie gebleven?
pi_146875203
ohw ja... gatekeepers. Daar is communicatie zeer belangrijk idd.
pi_146875776
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:27 schreef wiebel535 het volgende:
ohw ja... gatekeepers. Daar is communicatie zeer belangrijk idd.
eerste 2 poorten.

Gaan er nou 2 naar binnen of 3?
Daar was wat onduidelijkheid over :')
pi_146876198
2 is genoeg. kunnen er 2 de poort open houden en 2 de conflux beschermen.
pi_146877995
The Gatekeepers: Activate one of the two portals. One will be a desert version of the room you were just in, and the other will be a rainforest version. The portal takes some time to open, but only requires one person in its circle. Once the portal opens, send only one or two people in. You’ll need the rest to protect the portal and the column (more on that later). Inside the portal, you’ll see some adds and another Gatekeeper. Kill the Gatekeeper ASAP while heading towards the back of the room. If you take too long, your vision will turn black and it’ll be nearly impossible to leave. Once the Gatekeeper dies, a Relic will drop. One player will need to pick it up and exit quickly before he can’t see anymore. Once he exits, the grenade key can be held to clear the vision debuff. Send the Relic player and one other player into the second portal. Just like the first portal, kill the Gatekeeper and have the player without a Relic collect the one that drops. However, the player with the first relic can clear the vision debuff, so you don’t need to rush as hard.

Outside the portals, a column will appear in the middle of the room sometime after you open the first portal. The Vex will attempt to sacrifice themselves to it. The players outside must defend it until both Relics are collected. If any Vex manage to sacrifice themselves, an Oracle will spawn and must be killed immediately. Both Relics must fire their supers into the column to proceed. Once the column disappears, the real fight starts.
pi_146883413
Zondag dan?
pi_146887598
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zondag dan?
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:35:30 #223
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146892454
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 19:44 schreef wiebel535 het volgende:
The Gatekeepers: Activate one of the two portals. One will be a desert version of the room you were just in, and the other will be a rainforest version. The portal takes some time to open, but only requires one person in its circle. Once the portal opens, send only one or two people in. You’ll need the rest to protect the portal and the column (more on that later). Inside the portal, you’ll see some adds and another Gatekeeper. Kill the Gatekeeper ASAP while heading towards the back of the room. If you take too long, your vision will turn black and it’ll be nearly impossible to leave. Once the Gatekeeper dies, a Relic will drop. One player will need to pick it up and exit quickly before he can’t see anymore. Once he exits, the grenade key can be held to clear the vision debuff. Send the Relic player and one other player into the second portal. Just like the first portal, kill the Gatekeeper and have the player without a Relic collect the one that drops. However, the player with the first relic can clear the vision debuff, so you don’t need to rush as hard.

Outside the portals, a column will appear in the middle of the room sometime after you open the first portal. The Vex will attempt to sacrifice themselves to it. The players outside must defend it until both Relics are collected. If any Vex manage to sacrifice themselves, an Oracle will spawn and must be killed immediately. Both Relics must fire their supers into the column to proceed. Once the column disappears, the real fight starts.
Je hoeft toch niet op de conflux tr schieten met de relic?
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:38:49 #224
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_146892484
Nog steeds die fucking handschoenen... Ben een tweede warlock gaan levelen om vog nog vaker te kunnen doen om de gloves te krijgen. Als ze dan niet snel droppen ben ik klaar met destiny.

Heb inmiddels zon beetje alle raid gear bij elkaar, incl. mythoclast en de helm.

Deze game haat me.
pi_146893661
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zondag dan?
Ok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')