abonnement Unibet Coolblue
pi_7410441
quote:
Op donderdag 12 december 2002 01:06 schreef Edgy het volgende:

[..]

Goedkoop dacht het niet he?
Je kan de box bij Amazon.ca bestellen voor 55 euro. Tin can, dts, levering DHL (4 dagen binnen), incl shipping, wel met kortingsbon van 10 dollar toegepast...

Zelf kwam ik iets te laat achter, maar heb wel kennissen op deze mogelijkheid gewezen...


Zal je zeker wel credit card weer voor nodig hebben?
  woensdag 18 december 2002 @ 16:50:23 #127
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_7410616
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:43 schreef greatgonzo het volgende:
vanavond de making of op V8, lijkt me wel lache:
gesprekken met de veteranen en een kijkje achter de schermen.

is dit dezelfde als op de DVD?


Nee, de making of...... is de making of.


De extra DVD is een documentaire over de nog levende easy-compagnie leden en hun verhaal. Wat je voor elke BoB aflevering ziet maar dan lekker lang.
+
de making of... en nog veel meer

Feyenoord!!! * Barça
pi_7411658
quote:
Op donderdag 12 december 2002 01:06 schreef Edgy het volgende:

[..]

Goedkoop dacht het niet he?
Je kan de box bij Amazon.ca bestellen voor 55 euro. Tin can, dts, levering DHL (4 dagen binnen), incl shipping, wel met kortingsbon van 10 dollar toegepast...

Zelf kwam ik iets te laat achter, maar heb wel kennissen op deze mogelijkheid gewezen...


Hoe kom je aan die kortingsbon dan? Krijg je die als je je inschrijft bij Amazon ofzo?
And there was much rejoicing.
pi_7417907
Making of nu!
pi_7418260
Als ik het goed had gezien heet 'Bull' van ze achternaam Crautz

Binnenkort maar de DVD's halen ,zit alleen te twijfelen tussen de versie kwa prijs.

pi_7418911
Ook wel grappig ,je ziet op een gegeven moment Tom Hanks met een baard ,wat ie moest doen voor Cast Away.
pi_7434255
Die gesprekjes met de acteurs kunnen ze beter weghalen
pi_10322828
Kleine kick

Voor de mensen die Band of Brothers niet aangeschaft hebben toen hij verkrijgbaar was in de tinbox...

Hij is opnieuw uitgebracht!
Ik zag hem vanmiddag liggen in de winkel (FRS), dus ik gelijk aanschaffen. Vertelde het persoontje achter de balie dat hij dus opnieuw uitgebracht was

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
  vrijdag 9 mei 2003 @ 17:06:14 #134
13148 Shogo
Psycho...
pi_10323742
En voor mensen die goedkoper uit willen zijn:

http://www.freerecordshop.fi/pages/productview.asp?ProductID=234063

De 6 disc versie alleen een kartonnenbox. Geen CC nodig.

pi_10325600
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:31 schreef FilmFanaat het volgende:
Kleine kick

Voor de mensen die Band of Brothers niet aangeschaft hebben toen hij verkrijgbaar was in de tinbox...

Hij is opnieuw uitgebracht!
Ik zag hem vanmiddag liggen in de winkel (FRS), dus ik gelijk aanschaffen. Vertelde het persoontje achter de balie dat hij dus opnieuw uitgebracht was


Pff, niks limiteds an dus.
pi_11071309
'k Heb 'm sinds een paar weken. Sinds soms echt met open mond te kijken. Geen idee hoe dicht dit bij realiteit komt, maar ik denk dat het verdomd dichtbij is.

Vooral dat concentratiekamp was indrukwekkend. Kreeg ik toch wel een brok van in de keel.

Dit zouden ze eigenlijk op scholen moeten laten zien. Zodat iedereen een idee heeft wie en waarom we de mensen herdenken.

  woensdag 18 juni 2003 @ 21:50:36 #137
16743 hp22
Bagger.
pi_11204531
Heb de tinnen box 6dvd editie nu ook, top!

Vind het echt een erg mooie serie, die ik nog veel vaker zal gaan zien

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_11244400
Ik weet het, ik weet het, ik ben schandalig laat, maar de afgelopen 4 dagen compleet verslaafd geraakt aan deze geweldige serie. Ik verheug me nu al op vanavond, eerst CSI en dan lekker ervoor zitten en de laatste drie delen achter elkaar kijken!
pi_12028981
quote:
Band of Brothers-team werkt aan een nieuwe serie

Steven Spielberg, Tom Hanks en Gary Goetzman, het team achter de succesvolle tv-serie Band of Brothers, zijn druk bezig met een nieuwe tv-serie. In deze nieuwe serie zal wederom de tweede wereldoorlog centraal staan. Dit keer echter niet de oorlog in Europa, maar de oorlog die plaatsvond in de Pacific.

Het project, dat op het moment de naam "Untitled World War II Pacific Theater Project" draagt, zal net zoals Band of Brothers uit tien delen bestaan en een budget hebben van ca. 100 miljoen dollar. Dreamworks is op het moment in onderhandelingen met HBO om de kosten te delen.


pi_12029825
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 12:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]


Net als de nieuwe Medal of Honour dus. Figures...
pi_13708894
*schopje*
Iemand die toevallig onderstaande set heeft ?
95$ incl. verzenden bij www.yesasia.com
pi_13709779
Heb de gewone box. Had me in begin ingeschreven voor die aluminium brooddoos ofzo, maar die was al op Wat zit hier allemaal voor extra's in dan?
Where facts are few, experts are many.
pi_13711426
Limited Edition Military Package includes:
Military Pack/ Hardcover Case/ 6 DVDs in Digipak/ ID tag/ Serial No. Card/ Band of Brothers Guidebook/ 9 items related to D-Day such as message from General Eisenhower.

Schijnt maar 1 boekje met koreaanse tekst bij te zitten, rest allemaal engels
Maar waarom je dit nou nooit in europa ziet

pi_13716362
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:15 schreef dapluiz het volgende:
*schopje*
Iemand die toevallig onderstaande set heeft ?
95$ incl. verzenden bij www.yesasia.com
[afbeelding]

Geldklopperij, ik heb alle 10 de divxjes hier liggen.
pi_13717431
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]


Geldklopperij, ik heb alle 10 de divxjes hier liggen.


Deze serie is het kopen meer dan waard. En van elke film of serie is wel een divx dus meld het gewoon lekker niet ofzo
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:12:41 #146
13148 Shogo
Psycho...
pi_13718732
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]


Geldklopperij, ik heb alle 10 de divxjes hier liggen.


en toen je die downloade kreeg je er ook zo`n tas bij met attributen.
pi_13718846
Nogsteeds die box niet gekocht!
Ik moet er nu maar echt eens voor gaan sparen.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16402302
Ben een paar dagen geleden weer begonnen met het kijken van mn DivX'jes. Ben wel van plan om eens die box te kopen, lijkt me wel relaxxxt

BoB RockX, 3e keer dat ik ze nu ga bekijken en nog altijd even spannend/goed

| Foto's |
pi_16490891
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:31 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Deze serie is het kopen meer dan waard. En van elke film of serie is wel een divx dus meld het gewoon lekker niet ofzo


Het is iig de mooiste DVD-box uit mijn collectie (ik heb de tincan of course). Ook de extra's zijn het bekijken meer dan waard. Na het zien van The Making Of heb ik wel respect gekregen voor de acteurs die een zwaar trainingsprogramma kregen voorschoteld. Is er trouwens nog nieuws omtrent het vervolg op BoB?
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
pi_16492333
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:30 schreef marky_mark het volgende:
Het is iig de mooiste DVD-box uit mijn collectie (ik heb de tincan of course). Ook de extra's zijn het bekijken meer dan waard. Na het zien van The Making Of heb ik wel respect gekregen voor de acteurs die een zwaar trainingsprogramma kregen voorschoteld. Is er trouwens nog nieuws omtrent het vervolg op BoB?
Vervolg De oorlog is voorbij...
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')