abonnement Unibet Coolblue
pi_147484943
Heb de FH2 demo gespeeld en was echt alles behalve overtuigd.

Mocht de demo doen van The Crew, daar heb ik me meer mee vermaakt.

Maar vooralsnog is AC:U wel de verrassing voor mij, jammer dat ik m bijna uitgespeeld heb!

Begin volgend jaar Project Cars, ben ik erg benieuwd naar.
pi_147485519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:51 schreef JohnB52 het volgende:
Heb de FH2 demo gespeeld en was echt alles behalve overtuigd.

Mocht de demo doen van The Crew, daar heb ik me meer mee vermaakt.

Maar vooralsnog is AC:U wel de verrassing voor mij, jammer dat ik m bijna uitgespeeld heb!

Begin volgend jaar Project Cars, ben ik erg benieuwd naar.
Weet niet hoe de demo van FH2 eruit ziet... is dat de openingsmissie met een Lambo? Heb inmiddels 80 uur FH2 gespeeld en was na 30 minuten The Crew (beta) er wel op uitgekeken. Eigenlijk wist ik na een aantal minuten al dat de driving mechanics van the Crew mij totaal niet aanspraken... Er is niets mis met arcade racers maar dit vind ik echt nergens op slaan. Er is totaal geen contact tussen je banden en het asfalt en de camera slingert als een ballon achter de auto. Als ik op metacritic.com naar de cijfers van The Crew dan ben ik opgelucht dat ik het spel niet heb gekocht.

AC:U is helaas geen spel voor mij, dat vind ik wel jammer want veel mensen vermaken zich er prima mee maar bij mij lukt dat nooit. Ik ben altijd op zoek naar competitie ofzo...

Je kan AC:U nu (digitaal) halen voor nog geen 25 dollar. Of voor 28 euro bij een Nederlandse website. Prima dealtjes volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tobi-wan op 11-12-2014 16:18:38 ]
  Redactie Games donderdag 11 december 2014 @ 20:52:42 #128
206706 crew  Racerblade
pi_147494875
Een titel voor Games with Gold voor februari is al bekend: #IDARB.

  vrijdag 12 december 2014 @ 10:20:14 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147507871
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:44:18 #130
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147508302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik zal dan even een controversiële mening erin gooien:

PES 2015 behoort tot de 5 slechtste games die ik ooit heb gespeeld. :)
PES2015 is zeker niet perfect, maar als dit 1 van de 5 slechtste games is die je ooit gespeeld hebt, dan heb je OF heel weinig games gespeeld, of tot dusver steeds hele goede keuzes gemaakt.

Heb me er gisteren ook weer prima mee vermaakt. Enige grote nadelen qua gameplay vind ik momenteel dat je vrijwel geen vrije trappen mee krijgt.

Qua licenties, commentaar en interface zijn er natuurlijk ook de nodige kritiekpunten, maar puur qua gameplay speelt het toch weer ouderwets lekker.
  Redactie Games vrijdag 12 december 2014 @ 11:11:13 #131
206706 crew  Racerblade
pi_147508812
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

PES2015 is zeker niet perfect, maar als dit 1 van de 5 slechtste games is die je ooit gespeeld hebt, dan heb je OF heel weinig games gespeeld, of tot dusver steeds hele goede keuzes gemaakt.

Heb me er gisteren ook weer prima mee vermaakt. Enige grote nadelen qua gameplay vind ik momenteel dat je vrijwel geen vrije trappen mee krijgt.

Qua licenties, commentaar en interface zijn er natuurlijk ook de nodige kritiekpunten, maar puur qua gameplay speelt het toch weer ouderwets lekker.
Dat eerste is sowieso niet van toepassing, en dat is dan ook gelijk één van mijn kritiekpunten. Ik speel relatief veel games, maar ik ben totaal niet in staat om mijn spelers te laten doen wat mijn intentie is. Vooral bij hele korte passes worden onlogische beslissingen gemaakt, als ik een pass wil geven naar iemand die letterlijk vier meter verderop staat, gebeurt het veel te vaak dat de game een andere medespeler kiest. Ik zal vast wel iets verkeerd doen, maar als een ervaren gamer simpele handelingen niet onder de knie kan krijgen, neem ik dat het spel kwalijk.

Licenties en commentaar kan ik juist wel overheen kijken, het is juist de gameplay die me enorm teleurstelt. Ook kan ik totaal niet voorspellen wat mijn teamgenoten (gaan) doen. De helft van de spelers gaat stil staan terwijl ze al gedekt worden en ik vind het veel te ingewikkeld om ze in beweging te krijgen. Daarnaast is het veel te vaak gebeurd dat een goede kans verloren gaat omdat mijn schot nota bene door een medespeler wordt geblokt, en dan bedoel ik schoten van binnen de 16.

Ik moet wel zeggen dat PES een veel realistischer weergave geeft van voetbal dan FIFA dat doet. Bij FIFA is het vaak op en neer kansen, waar je bij PES beter je best moet doen een goed uitgevoerde aanval te plaatsen, geeft ook meer voldoening. Maar ook dat gevoel zal ongetwijfeld versterkt worden door het feit dat ik er niks van kan.

Maar over het algemeen haal ik er meer frustratie dan plezier uit, dus vandaar die mening. Ik had hetzelfde gevoel bij de laatste FIFA die ik speelde overigens (12). De laatste goede footies die ik speelde waren FIFA 09 en PES6, daar had ik meer het gevoel dat ik echt controle over mijn team had. Of ik vond het toentertijd meer acceptabel dat ik zoveel te maken kreeg met frustrerende fouten.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:27:08 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147509243
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:11 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dat eerste is sowieso niet van toepassing, en dat is dan ook gelijk één van mijn kritiekpunten. Ik speel relatief veel games, maar ik ben totaal niet in staat om mijn spelers te laten doen wat mijn intentie is. Vooral bij hele korte passes worden onlogische beslissingen gemaakt, als ik een pass wil geven naar iemand die letterlijk vier meter verderop staat, gebeurt het veel te vaak dat de game een andere medespeler kiest. Ik zal vast wel iets verkeerd doen, maar als een ervaren gamer simpele handelingen niet onder de knie kan krijgen, neem ik dat het spel kwalijk.

Licenties en commentaar kan ik juist wel overheen kijken, het is juist de gameplay die me enorm teleurstelt. Ook kan ik totaal niet voorspellen wat mijn teamgenoten (gaan) doen. De helft van de spelers gaat stil staan terwijl ze al gedekt worden en ik vind het veel te ingewikkeld om ze in beweging te krijgen. Daarnaast is het veel te vaak gebeurd dat een goede kans verloren gaat omdat mijn schot nota bene door een medespeler wordt geblokt, en dan bedoel ik schoten van binnen de 16.

Ik moet wel zeggen dat PES een veel realistischer weergave geeft van voetbal dan FIFA dat doet. Bij FIFA is het vaak op en neer kansen, waar je bij PES beter je best moet doen een goed uitgevoerde aanval te plaatsen, geeft ook meer voldoening. Maar ook dat gevoel zal ongetwijfeld versterkt worden door het feit dat ik er niks van kan.

Maar over het algemeen haal ik er meer frustratie dan plezier uit, dus vandaar die mening. Ik had hetzelfde gevoel bij de laatste FIFA die ik speelde overigens (12). De laatste goede footies die ik speelde waren FIFA 09 en PES6, daar had ik meer het gevoel dat ik echt controle over mijn team had. Of ik vond het toentertijd meer acceptabel dat ik zoveel te maken kreeg met frustrerende fouten.
Ik heb de demo aardig wat gespeeld, en nu sinds die aanbieding op PSN laatst de complete game, maar alleen verdedigend heb ik soms mijn vraagtekens wat bij de AI. Aanvallend valt het op zich allemaal wel mee, maar je kunt ook mannetjes wegsturen enzo, of 1-2's aangaan met ze zodat je toch aardig wat leuke combinaties kunt opzetten.

Maar goed, ik speel het dus pas sinds kort, dus ik blijf voornamelijk nog een beetje met de topclubs spelen, dus wellicht dat de ergernissen die je noemt veel meer voorkomen bij wat lagere teams...!?

Ik heb juist bij FIFA dat ik vaak op een medespeler opschiet.

Laatste echt goede voetbalgame die ik speelde was de PS4 versie van FIFA14. FIFA15 dag 1 gekocht, maar die valt helaas tegen qua gameplay tegen de computer. Er zit veel minder een gevoel van 'accomplishment' in, zeg maar, en het is te eentonig. Daarnaast slaat de AI van de tegenstander echt nergens op dit jaar.

Bij PES vind ik de afstandschoten misschien wel iets te overpowered. Ik scoor vrij veel en makkelijk van dik buiten de 16. Vooral met die knuckleball (R1 ingedrukt tijdens schot)

Wat ik nu ook wel fijn vind aan PES, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik jarenlang FIFA heb gespeeld (PES5 was mijn laatste PES die ik echt dood heb gespeeld, de rest daarna viel tegen), is dus dat je in een nieuw leerproces zit, qua moves enzo. Heel langzaam aan begin je toch een beetje wat truukjes enzo onder de knie te krijgen.

Anyway, ik vind hem weer ouderwets lekker spelen, misschien wel beter dan PES5. Die game herinneren we ons natuurlijk als een geweldige game (en terecht), maar destijds hadden we daar, ondanks al het plezier, ook erg veel frustratiepunten mee. ;)

Bij deze nieuwe PES valt het voor mij persoonlijk nog erg mee kwa frustraties, maar goed, ik speel het net, dus over 3-4 weken kan ik er weer anders over denken en FIFA15 een nieuwe kans geven.
  Redactie Games vrijdag 12 december 2014 @ 14:13:32 #133
206706 crew  Racerblade
pi_147514190
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Maar goed, ik speel het dus pas sinds kort, dus ik blijf voornamelijk nog een beetje met de topclubs spelen, dus wellicht dat de ergernissen die je noemt veel meer voorkomen bij wat lagere teams...!?
Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Speel vooral met Feyenoord en MyClub, waar ik nog nauwelijks tijd in geïnvesteerd heb.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:17:01 #134
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147514274
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:13 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Speel vooral met Feyenoord en MyClub, waar ik nog nauwelijks tijd in geïnvesteerd heb.
Misschien dat je de komende tijd eens wat games met wat betere teams kunt spelen om te zien of dat wat van de ergernissen en frustraties weg neemt...!? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je met zulke slechte spelers speelt, dat er natuurlijk veel minder passes aankomen en veel meer duels verloren worden, etc etc.
pi_147555274
Zo, gisteren $300 aan gift cards gekregen van de baas, vandaag eens Sunset Overdrive gehaald. Zometeen eens installeren!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:42:41 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_147555434
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:36 schreef OMG het volgende:
Zo, gisteren $300 aan gift cards gekregen van de baas, vandaag eens Sunset Overdrive gehaald. Zometeen eens installeren!
Sweeet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games zondag 14 december 2014 @ 00:30:46 #137
206706 crew  Racerblade
pi_147559348
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:36 schreef OMG het volgende:
Zo, gisteren $300 aan gift cards gekregen van de baas, vandaag eens Sunset Overdrive gehaald. Zometeen eens installeren!
Ga je veel plezier aan beleven. :) Enige game die ik gespeeld heb die echt next-gen aanvoelt.
  zondag 14 december 2014 @ 11:46:10 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147564976
Is Plex al gratis op de Xbone? Volgens Eurogamer wel namelijk. Dat is een flink pluspunt op de PS4 namelijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_147565107
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Sweeet
AQ, je moet een X1 kopen.
worms battlegrounds is gratis voor gold members :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_147566998
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Plex al gratis op de Xbone? Volgens Eurogamer wel namelijk. Dat is een flink pluspunt op de PS4 namelijk!
Jup. Had het laatste gedownload maar je hebt een account nodig om het te gebruiken.

  zondag 14 december 2014 @ 13:18:57 #141
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_147567094
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

AQ, je moet een X1 kopen.
worms battlegrounds is gratis voor gold members :P
Duurt nog zeker een maandje of 6 eer ik een nieuwe generatie spelcomputer ga aanschaffen, nu neig ik nog steeds naar PS4, wil sowieso No Man's Sky hebben wat dat ook ook en die (nog) niet voor Xbone toch? En the Forrest lijkt me ook heel tof maar zag ik ook alleen voor PS4 en pc staan.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_147568413
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Duurt nog zeker een maandje of 6 eer ik een nieuwe generatie spelcomputer ga aanschaffen, nu neig ik nog steeds naar PS4, wil sowieso No Man's Sky hebben wat dat ook ook en die (nog) niet voor Xbone toch? En the Forrest lijkt me ook heel tof maar zag ik ook alleen voor PS4 en pc staan.
Over een maandje of 6 is de E3 alweer. Ik ben er ook nog niet uit maar als je toch een half jaartje wil wachten krijg je dan veel nieuwe games te zien en kun je misschien makkelijker je keuze maken (of moeilijker :P ).
  zondag 14 december 2014 @ 17:42:16 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147574564
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Jup. Had het laatste gedownload maar je hebt een account nodig om het te gebruiken.

[ afbeelding ]
Dan is het antwoord dus nee :P

Dit zegt Eurogamer
quote:
Plex is superb (there's voice and gesture control) but at launch, using it required a hefty subscription of $4.99 a month, $39.99 a year, or $149.99 for lifetime access. By the time you read this, that requirement should have been lifted
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_147589282
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan is het antwoord dus nee :P

Dit zegt Eurogamer

[..]

Ik had over het woordje gratis heen gelezen... my bad.

Had Plex 1-2 weken geleden geïnstalleerd, kan zijn dat het nu dan wel gratis is.
  Eindredactie Games maandag 15 december 2014 @ 20:37:27 #145
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147614268
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ereo-Headset-Adapter
Werkt de Xbox One stereo adapter ook met gewone koptelefoons?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 15 december 2014 @ 21:51:39 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147618532
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_147618643
quote:
Hell yeah! En Gargus op het eind? Of heeft Cinder een nieuw bijbaantje?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_147618738
quote:
4s.gif Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef donald_dick het volgende:
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ereo-Headset-Adapter
Werkt de Xbox One stereo adapter ook met gewone koptelefoons?
Ja, met gewone koptelefoons en headsets.
  maandag 15 december 2014 @ 22:02:33 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147619163
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hell yeah! En Gargus op het eind? Of heeft Cinder een nieuw bijbaantje?
Gargus ken ik niet, maar Cinder kan onzichtbaar worden ja. Afwachten dus denk ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games maandag 15 december 2014 @ 22:17:32 #150
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147619881
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef zoz het volgende:

[..]

Ja, met gewone koptelefoons en headsets.
Dan ga ik die maar kopen voor mijn vrouw :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')