abonnement Unibet Coolblue
pi_146582344
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:55 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Dat is bij elke Wii U titel toch? Gamepad is onderdeel van de console. Alleen in Wii-mode kan je 'm uitschakelen.
Nee
Maar ik begin een beetje genoeg te krijgen van Nintedo, hopelijk is de Wii U binnenkort compleet gekraakt. Kan ik tenminste doen wat IK wil en niet wat Nintendo wilt.
  woensdag 12 november 2014 @ 19:02:31 #52
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_146582493
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:51 schreef roy9 het volgende:

[..]

In MK8 en HW unlockt de Amiibo alleen iets (kotuums, wapens, etc.) Hierbij slaat de Amiibo zelf geen informatie op. Bij SSB is dat wel het geval. Het level, naam, custom stats en moves slaat de Amiibo allemaal op. Nu zijn er, behalve SSB, geen games die dat ook doen, dus is het nu nog geen probleem.
duidelijk!
pi_146582542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee
Maar ik begin een beetje genoeg te krijgen van Nintedo, hopelijk is de Wii U binnenkort compleet gekraakt. Kan ik tenminste doen wat IK wil en niet wat Nintendo wilt.
Je hoeft de Gamepad toch niet te gebruiken? Game is ook te spelen met de pro controller.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_146582578
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee
Maar ik begin een beetje genoeg te krijgen van Nintedo, hopelijk is de Wii U binnenkort compleet gekraakt. Kan ik tenminste doen wat IK wil en niet wat Nintendo wilt.
wat wil jij dan doen? Nintendo is enige met meerdere controllers
pi_146582648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:03 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Je hoeft de Gamepad toch niet te gebruiken? Game is ook te spelen met de pro controller.
De gamepad MOET aanstaan. Fucking debiel gedoe weer, ik wil gewoon m'n game spelen en niet op zoek moeten gaan naar de oplader van dat kut ding.

Maar fuck Nintendo, tijd om wat onderzoek te gaan doen en exploits te gaan vinden voor dat pokken ding. De browser draait op Webkit, en daar zijn genoeg expoits voor. GBATemp, here I come :Y
  Eindredactie Games woensdag 12 november 2014 @ 19:07:11 #56
188609 crew  Kensuke
pi_146582680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De gamepad MOET aanstaan. Fucking debiel gedoe weer, ik wil gewoon m'n game spelen en niet op zoek moeten gaan naar de oplader van dat kut ding.

Maar fuck Nintendo, tijd om wat onderzoek te gaan doen en exploits te gaan vinden voor dat pokken ding. De browser draait op Webkit, en daar zijn genoeg expoits voor. GBATemp, here I come :Y
Loop even de kamer uit met de GamePad tot hij verbinding verliest en uitgaat. Problem solved.
pi_146582691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De gamepad MOET aanstaan. Fucking debiel gedoe weer, ik wil gewoon m'n game spelen en niet op zoek moeten gaan naar de oplader van dat kut ding.

Maar fuck Nintendo, tijd om wat onderzoek te gaan doen en exploits te gaan vinden voor dat pokken ding. De browser draait op Webkit, en daar zijn genoeg expoits voor. GBATemp, here I come :Y
oke dat is wel ontzettend onzin regeling . Je gebruikt hem niet dan?
pi_146582728
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het probleem niet. Ding staat altijd in de lader hier.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_146582763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:07 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Loop even de kamer uit met de GamePad tot hij verbinding verliest en uitgaat. Problem solved.
Dat ding is niet eens opgeladen bij mij, er is geen verbinding om te verliezen. Maar ik begin er echt ziek van te worden. Opties menu? Gamepad nodig. Code invoeren in de eShop? Gamepad nodig. Game spelen? Gamepad nodig...Ja daaag, gewoon kraken die handel en een Emulated OS draaien op dat ding en die gamepad laten emuleren, dag nintendo :W
pi_146582881
Of gewoon gamepad gebruiken, probleem opgelost. :P
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Eindredactie Games woensdag 12 november 2014 @ 19:14:06 #61
188609 crew  Kensuke
pi_146582958
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat ding is niet eens opgeladen bij mij, er is geen verbinding om te verliezen. Maar ik begin er echt ziek van te worden. Opties menu? Gamepad nodig. Code invoeren in de eShop? Gamepad nodig. Game spelen? Gamepad nodig...Ja daaag, gewoon kraken die handel en een Emulated OS draaien op dat ding en die gamepad laten emuleren, dag nintendo :W
Dat klinkt als veel meer moeite dan de gamepad opladen...
pi_146583080
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Dat klinkt als veel meer moeite dan de gamepad opladen...
Gratis games, volledige vrijheid, niks mis mee
  Eindredactie Games woensdag 12 november 2014 @ 19:18:13 #63
188609 crew  Kensuke
pi_146583161
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gratis games, volledige vrijheid, niks mis mee
Oftewel, je GamePad-gezeur is een smoesje om games te piraten. Wees dan gewoon eerlijk. Van mij mag je ook weten dat ik je een sukkel vind.
pi_146583179
Opzich heeft ClapClap wel gelijk dat het systeem ook moet kunnen werken zónder GamePad.
pi_146583231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Oftewel, je GamePad-gezeur is een smoesje om games te piraten. Wees dan gewoon eerlijk. Van mij mag je ook weten dat ik je een sukkel vind.
Ja tuurlijk joh, ik heb al mijn games gekocht maar iedere keer weet Nintendo wel een dikke vinger op te steken naar de consument.

Maar goed met fanboys zoals jij die als een white knight elke actie van Nintendo goed praat maakt dat voor Nintendo niet uit

:W
pi_146583314
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef roy9 het volgende:
Opzich heeft ClapClap wel gelijk dat het systeem ook moet kunnen werken zónder GamePad.
laten we massaal nintendo lastig vallen met de vraag.
Omdat ze internet toch niet begrijpen
  Eindredactie Games woensdag 12 november 2014 @ 19:22:01 #67
188609 crew  Kensuke
pi_146583356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja tuurlijk joh, ik heb al mijn games gekocht maar iedere keer weet Nintendo wel een dikke vinger op te steken naar de consument.

Maar goed met fanboys zoals jij die als een white knight elke actie van Nintendo goed praat maakt dat voor Nintendo niet uit

:W
De GamePad opladen is anti-consument? Ik vind het hilarisch hoe mensen zoals jij allerlei verhalen verzinnen om piraten te rechtvaardigen in hun hoofd.

Is het vervelend dat je de Gamepad voor zo'n beetje alles nodig hebt? Ja, maar wat jij zegt slaat nergens op.
pi_146583613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef Kensuke het volgende:

[..]

De GamePad opladen is anti-consument? Ik vind het hilarisch hoe mensen zoals jij allerlei verhalen verzinnen om piraten te rechtvaardigen in hun hoofd.

Is het vervelend dat je de Gamepad voor zo'n beetje alles nodig hebt? Ja, maar wat jij zegt slaat nergens op.
Ja mensen forceren iets te gebruiken wat ze niet gebruiken is anti-consument. Net als dat Microsoft de Kinect wilde forceren op de consument. De gamepad is een onding wat niks toevoegt voor iemand die puur gamed op een tv scherm. De touchscreen en sensoren die er in zitten worden vrijwel niet gebruikt en 90% van de games kan gewoon gespeeld worden met een NORMALE controller.

Ik hoef geen games te piraten
http://steamcommunity.com/id/echodev/games/?tab=all


Ik koop mijn games wel maar dan mag ik ook eisen stellen. Dus tyf lekker op met je kleinzerig geneuzel en fanboyism. Ik wil gewoon mijn games willen spelen zonder die kansloze gamepad te hoeven opladen want ik ben degene die mag opdraaien als dat kut scherm het straks begeeft en ik mijn games niet kan spelen omdat ik m'n console niet kan updaten omdat ik dat onding nodig heb.
pi_146583703
Ach, er zijn genoeg alternatieven voor de Gamepad.
Blub
pi_146583783
Maar je WEET dat de Gamepad altijd aan moet staan, dus hoeveel moeite is het nou dat ding in de lader achter je tv te plaatsen. Kan je vervolgens lekker spelen met een gewone controller. Om te gaan vloeken over die paar zaken die met de Gamepad bestuurt moeten worden vind ik ook erg overdreven.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Eindredactie Games woensdag 12 november 2014 @ 19:43:00 #71
188609 crew  Kensuke
pi_146584328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja mensen forceren iets te gebruiken wat ze niet gebruiken is anti-consument. Net als dat Microsoft de Kinect wilde forceren op de consument. De gamepad is een onding wat niks toevoegt voor iemand die puur gamed op een tv scherm. De touchscreen en sensoren die er in zitten worden vrijwel niet gebruikt en 90% van de games kan gewoon gespeeld worden met een NORMALE controller.

Ik hoef geen games te piraten
http://steamcommunity.com/id/echodev/games/?tab=all
[ afbeelding ]

Ik koop mijn games wel maar dan mag ik ook eisen stellen. Dus tyf lekker op met je kleinzerig geneuzel en fanboyism. Ik wil gewoon mijn games willen spelen zonder die kansloze gamepad te hoeven opladen want ik ben degene die mag opdraaien als dat kut scherm het straks begeeft en ik mijn games niet kan spelen omdat ik m'n console niet kan updaten omdat ik dat onding nodig heb.
Omdat je games koopt voor de ene platform rechtvaardigt dat het piraten op een andere platform? De logica van pirates is echt ondoorgrondelijk.

Zielig dat je nu mijn argumenten teniet probeert te doen door mij een fanboy te noemen. Ik zei al vanaf het begin dat het idd vervelend is dat je de GamePad voor alles nodig hebt. Daarom reikte ik een oplossing aan (loop de kamer uit met dat ding).

Nu ga je er allerlei dingen bijhalen die niets met de issue te maken hebben. De GamePad gaat stuk van opladen? Kom op nou. Zelfs als zoiets gebeurt weet ik zeker dat Nintendo dat vervangt.
pi_146585549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De gamepad MOET aanstaan. Fucking debiel gedoe weer, ik wil gewoon m'n game spelen en niet op zoek moeten gaan naar de oplader van dat kut ding.

Maar fuck Nintendo, tijd om wat onderzoek te gaan doen en exploits te gaan vinden voor dat pokken ding. De browser draait op Webkit, en daar zijn genoeg expoits voor. GBATemp, here I come :Y
Huilen :')

Dat je je daar druk om kan maken zeg :') Zet je hem toch gewoon in die standaard met de laadkabel erin
pi_146587106
Jezus wat een kansloos gezeik om een controller :') waar mensen zich wel niet druk om maken :')
pi_146587596
Achja net nintendo 64 aangesloten. Die controller moet ook aangesloten zijn
pi_146587820
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Huilen :')

Dat je je daar druk om kan maken zeg :') Zet je hem toch gewoon in die standaard met de laadkabel erin
Waarom? Waarom moet ik die controller aanzetten terwijl ik hem niet gebruik?

Ik zie soms van die pcmasterrace plaatjes en denk ik wat overdreven toch maar er zit gewoon een kern van waarheid in, console spelers slikken alles maar. De 3DS is een teleurstelling, de Vita is een teleurstelling en ook de Wii U is gewoon een teleurstelling...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')