abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 17:39:05 #1
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_422569
[verhaalmodus aan]

Op het strand hebben dr Kasper en Jojogirl een romantische date, niet gehinderd door haar rolstoel. Samen genieten ze van DIGGER's overheerlijke lekkerbekjes en een lekker glaasje wijn. Terwijl ze luisteren naar het geruis van de zee, ontstaat een intiem gesprek. Langzaam buigt Jojogirl zich voorover naar Kasper en ...

[verhaalmodus off]

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 18:06:31 #2
5108 equilan
DE elfengodin
pi_422645
* equilan loopt met Gandalf door de duinen...opeens voelt Equilan dat ze maar beter even bij het strand moet wegblijven...ze voelt iets....romantiek??

Maar op dat moment heeft Gandalf blijkbaar hetzelfde gevoelt...hij spurt weg....
Gandalf!!! gandalf!!! kom terug!!!!

Net voor Gandalkf het strand oprent luistert hij toch maar en keert terug....

Gelukkig, denkt equilan, ze weet niet wie daar warenm maar die willen vast niet gestoord worden...

Elfensex is superspannend...
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 20:22:35 #3
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_422949
/me wil ook in het verhaal voorkomen!!!
Hallo...?
pi_424851
Volgens mij moet je daar wel iets voor doen...

/me en Vixen zullen wel in een apart verhaal voorkomen

  dinsdag 14 november 2000 @ 14:22:40 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_468525
* Op het strand zit iemand te wachten op Kasper. Zou ie komen? Ze hoopt het zo...
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:53:53 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_468575
* Door het lange wachten en alle slapeloze nachten valt ze in slaap, terwijl de golven zachtjes ruisen en er in de verte iemand komt aanlopen
  dinsdag 14 november 2000 @ 16:17:03 #7
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_468927
* Buiten adem komt Dr. Kasper het strand oplopen. Op deze zonnige middag is het nog vrij druk op het strand. Speurend glijden zijn ogen over de halfnaakte lichamen. Waar is ze... de vrouw waar hij al dagen van wakker ligt. Dan ziet hij haar. Haar lange blonde haren glinsteren als nooit tevoren in het zachte namiddag-licht. Nonchalant ligt ze achterover in het zand, de ogen gesloten. Oh, wat een vrouw...
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 14 november 2000 @ 17:43:15 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_469286
* Jojogirl wordt langzaam wakker omdat er een schaduw over haar gezicht valt. Als ze haar ogen opendoet ziet ze recht in de onweerstaanbaar blauwe ogen van Kasper.

Ze komt overeind en slaat haar armen om hem heen. 'Wist je dat ik het zou zijn, hier op het strand?'

  woensdag 15 november 2000 @ 08:58:38 #9
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_470512
quote:
Op 14 november 2000 17:43 schreef Jojogirl het volgende:
* 'Wist je dat ik het zou zijn, hier op het strand?'
Ja natuurlijk, er is maar 1 vrouw met zo'n sensueel handschrift als jij. Ik hoopte al dat onze vluchtige ontmoeting in het restaurant een vervolg zou krijgen. Kijk, ik heb van B.M.G. broodjes en een flesje wijn meegekregen.

* Dr. Kasper spreidt een picknick-kleed uit over het zand. Hij pakt de broodjes uit en schenkt voor Jojogirl een glas wijn in. Samen genieten ze van de ondergaande zon. Wat een romantiek! Wanneer de avondkilte zich als een deken over het Fok!eiland uitspreidt, kruipt Jojogirl steeds dichter naar Dr. Kasper toe totdat ze in zijn armen ligt. Vermoeid door de hectische dag valt Jojogirl in slaap. Bang haar wakker te maken blijft Dr. Kasper doodstil zitten. Het wordt een lange nacht, maar dat deert hem niet. Hij is volmaakt gelukkig: hij zit op het strand van een tropisch eiland met de vrouw van zijn dromen in zijn armen. Wat kan een mens nog meer wensen.

[edit - verhaalmodus]

[Dit bericht is gewijzigd door kasper op 15-11-2000 09:00]

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 15 november 2000 @ 10:35:32 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_470684
*Intens tevreden, maar alleen wordt Jojogirl wakker. Het was een geweldige nacht. Ze snapt alleen niet waar haar lover nu is gebleven.
Dan ziet ze ineens op het aanplakbord het nieuwe weerbericht hangen. Aha, daar is haar schatje heen.
Ze trekt de rest van haar kleren weer aan en loopt nog nadromend terug naar de supermarkt.
  woensdag 15 november 2000 @ 11:36:08 #11
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_470831
* Na het Fok!eiland weerbericht verzorgd te hebben, rent Dr. Kasper zo snel mogelijk terug naar het strand. Daar is het inmiddels al volgelopen met badgasten. Vertwijfeld zoekt hij Jojogirl tussen de honderden zonaanbidders. Na een uur zoeken geeft hij het op. Misschien dat hij haar straks tijdens de lunch weer in Ali's restaurant ziet.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_473114
IK WIL ook een romantische date op het fok|strand!!
Just say hi!
  donderdag 16 november 2000 @ 08:52:35 #13
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_473118
quote:
Op 16 november 2000 08:48 schreef Chandler het volgende:
IK WIL ook een romantische date op het fok|strand!!
Sorry, ik ben al bezet.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 17 november 2000 @ 17:55:17 #14
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_477168
Omhoog
  donderdag 18 januari 2001 @ 16:20:43 #15
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_667646
*Superbam en Jojo komen enigzins slingerend op het strand aan.

Pff best druk hier. Goed te merken dat het zo warm is. Al die toeristen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 18-01-2001 16:22]

pi_667655
*leuk binnenkomen hier

Auw *superbam staat op en kijkt Hoekie kwaad aan Hou je voeten bij je en trek een zwembroek aan Hoekie!! 't Is hier geen naaktstrand..

[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 18-01-2001 16:24]

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  donderdag 18 januari 2001 @ 18:52:50 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_668239
Hihi, hoi Hoekie!

* Jojogirl denkt dat Hoekie vast weer op vrouwenjacht is, keus genoeg hier.

Zullen we wat verder lopen Superbam? Ik vind het hier wel erg druk. * Jojogirl probeert Superbam uit de drukte te krijgen. Ze is het lopen wel een beetje zat en vind het tijd voor een 'dutje'.

Weet jij een rustiger plekje dan?

Ja, een duinpannetje waar ik altijd heen ga als ik streeploos bruin wil worden. Lekker rustig dus.

*Ze lopen verder het strand over. Het wordt al wat later en de zon begint langzamm een beetje onder te gaan. Kinderen gillen terwijl ze spelletjes spelen, overal liggen toeristen te bakken, in de zee wordt volop gezwommen.

Hier moeten we tussen doe struikjes door. Oppassen want ze hebben stekels.

Auw *roept Superbam Had je dat niet ietsje eerder kunnen zeggen?

Sorry schat, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, was het zowat vergeten. Kusje erop?

*Ze komen aan bij een dalletje in het duinlandschap. Zieje hoe lekker beschut het hier is. Lekker uit de wind en in de zon.

*Superbam en Jojo gaan lekker liggen op de deken die Jojo uit haar tas haalt.
Wil je me even insmeren *vraagt Jojo anders verbrand ik weer zo.

Jahoor * zegt Superbam, terwijl hij wat zonnebrand op Jojo's rug uitknijpt. Langzaam begint hij te smeren. Hij slaat geen enkel plekje over en al gauw heeft Jojo het bloedheet. Is er iets Jojo? *vraagt Superbam Je ligt zo te wiebelen.

Nee hoor, die handjes van jou maken me altijd wiebelig. Zal ik jou ook even insmeren, voor je verbrand? * Jojogirl pakt de fles zonnebrand van Superbam af, duwt hem op z'n rug en begint te smeren. Al gauw, voelt ze wat lichaamsveranderingen en ligt hij ook te wiebelen Jaja en dan van mij zeggen dat ik niet stil kan liggen?

* Jojogirl smeert verder en concentreert zich op 1 plekje. Jojo wat doe je?

Niet lekker? * lacht ze Ja wel maar... *Te laat, door alle door z'n lichaam schietende sidderingen kan Superbam niks meer uitbrengen...

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 18-01-2001 18:54]

  donderdag 18 januari 2001 @ 19:37:42 #18
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_668391
Help, Help!!* Bolletje... ligt in de branding al dagen te wachten totdat iemand haar redtBlub...

[Dit bericht is gewijzigd door Bolletje... op 18-01-2001 19:38]

doei
pi_668580
* superbam sprint het water in, gooit Bolletje op het droge, kijkt even of er nog lucht in en uit haar lijf stroomt en sprint weer de duinpan in

[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 22-01-2001 12:47]

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 14 december 2001 @ 15:55:39 #20
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_2487909
Faat en Huub komen aangelopen op het nog heerlijke warme strand
waar Faat direct haar schoenen uittrekt en met haar blote tenen toch
ietwat verlegen in het zand wiebelt..

Jeetje Huub wat is dat toch, ik ken je nog maar net, maar je hebt een onweerstaanbare
aantrekkingskracht op me, ik zou eigenlijk zomaar, best wel met je willen zoenen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_2487989
Samen Gaan ze in het warme zand zitten en kijken naar de woeste branding. Huub slaat argeloos een hand om Faat heen en kruipt zo dicht mogelijk tegen haar aan. Zie je die skyline van het vaste land daar in de verte lieve Faat?
Dat is allemaal van mij liegt huub om faat te imponeren.
Zijn woorden hebben het effect waar Huub op had gehoopt en vol passie beantwoord hij Faat's tongzoen. Laten we niet gelijk al te ver gaan zegt Huub, maar ondertussen verdwijnt zijn hand in haar slipje
  vrijdag 14 december 2001 @ 16:04:43 #22
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_2488021
Huub Ooh...uh...uhm...uh *Faat is sprakeloos*
Maar zoent wel terug
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_2488217
Je hoeft niks te zeggen Faat. Huub voelt wel dat je het lekker vind. Maar je hoeft niet zo passief te zijn hoor. Leg je hand hier maar eens op.

Ja daar ja, ow dat heb je weleens vaker gedaan merk ik

  vrijdag 14 december 2001 @ 16:43:48 #24
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_2488477
Nou het is anders best lang geleden hoor, dus misschien kun je
me een beetje wegwijs maken, mijn geheugen een beetje opfrissen

Zo gaat ie goed? En dit? Haha, ja nu word jij ineens verlegen....
dat zal je leren.... Faat een beetje sprakeloos maken, dat lukken er niet zoveel

Zullen we hier blijven liggen trouwens? Ik heb nog wel een deken, een fles wodka en wat
andere lekkere dingen in de auto en kunnen we samen van de zonsondergang genieten

Faat ziet Huub met een gretige blik in zijn ogen ja knikken en samen
strekken ze zich eens lekker uit op de deken, die Faat vliegensvlug tevoorschijn
heeft gehaald.........glaasje wodka, moppie?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 14 december 2001 @ 17:25:55 #25
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_2488904
* Vanuit de duinen glinstert er een stukje metaal dat alles gevolgd heeft, Het is een robot-spinnetje dat uitgerust is met een camera en een zender. Het was er om Mevr. Faat te beschermen.

* Het Spinnetje filmt alles en verzorgt een stream aan data naar de basis van simon waar alles digitaal wordt verwerkt en opgeslagen. De AI van de robotspin is teleurgesteld en bedroeft in wat hij filmt. Z'n binaire gedachte denkt dat z'n baas niet blij zal zijn.


Smile.. You're on candid camera.

[Dit bericht is gewijzigd door RoboTech op 14-12-2001 17:35]

R.I.P
  zaterdag 15 december 2001 @ 10:14:39 #26
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2494754
Omdat het een mooie dag gaat worden besluit appelsientje om naar het strand te gaan.

Dit keer neemt hij zonnebrand mee, een koelbox vol met lekkere hapjes (en natuurlijk smirnoff ice), parasol

ik denk dat ik me wel kan vermaken.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 15 december 2001 @ 11:53:59 #27
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2495138
Door de warme zon valt appelsientje langzaam in slaap

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 15 december 2001 @ 23:04:53 #28
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_2501730
* Vanuit de duinen glinstert nog steeds de cameralens van het robot-spinnetje dat nogsteeds alles aan het filmen en doorzenden is.

* Het Spinnetje heeft genoeg gefilmt en krijgt de opdracht om er van door te gaan. het maakt niet uit of hij de basis haalt. hij heeft z'n opdracht goed uitgevoerd.


Smile.. You're on candid camera.

R.I.P
  zondag 16 december 2001 @ 23:08:24 #29
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_2512770
Na een lange romantische nacht wordt Faat wakker in de armen van Huub.
Als ze om zich heen kijkt slaat ze snel een handdoek om, omdat het
op de één of andere vage manier wel lijkt alsof ze bespied worden

Als Faat het strand aftuurd ziet ze even verderop Appelsientje liggen slapen
naast een reusachtige koelbox.....mmm, eens even kijken wat daar allemaal inzit

Faat sluipt erop af en ziet de royale voorraad van flesjes Smirnoff-Ice, suikernootjes,
slagroomsoezen en kaasblokjes....snel steelt ze alles weg en rent terug naar Huub.

Huub, huub lieffie....zin in een ontbijtje?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_2513074
Huub is er niet gerust op dat Faat denkt dat ze bespiedt worden. Meestal voelen vrouwen dit goed aan.

Huub moet nodig zeiken en weet niet precies welke kant op. Faat mag zijn jonge heer wel zien die kan em tenslotte bijna al dromen. Wat ze waarschijnlijk ook echt doet, denkt Huub
Schuw om zich heenkijkt wandelt Huub naar de koelbox en haalt een flesje Smirnoff ice te voorschijn. De inhoud kiept hij in het zand en urineert vliegensvlug het flesje vol. Zo dat heeft niemand gezien

* nog voordat Huub zich heeft kunnen omdraaien heeft Faat het flesje al uit zijn handen gerukt

Ow zat je weer met jezelf te spelen Huub
Geef mij die Smirnoff ice dan maar

Kloek kloek kloek......

  zondag 16 december 2001 @ 23:50:03 #31
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_2513216
Wow, bitter spul zeg die Smirnoff-Ice, zegt Faat terwijl ze het flesje in
één keer achterover slaat. Laten we naar de Villa Faat wandelen Huub.

Na 2 nachten op het strand door te hebben gebracht ben ik wel eens
toe aan een heerlijk warm bad en ik wil je graag mijn yakuzi laten zien

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 19 december 2001 @ 15:11:04 #32
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2544339
* Ben trekt nog maar eens een biertje open.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 19 december 2001 @ 15:11:49 #33
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_2544350
  woensdag 19 december 2001 @ 15:17:32 #34
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2544425
Tja, nou zegt-ie niets meer, die flauwerd.

Hij zat toch hier?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 19 december 2001 @ 15:17:48 #35
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_2544431
pi_2545197
Valt daar iemand door de mand
Te zien of niet te zien, dat is de vraag - Meestal offtopic
pi_2545289
hmmmm misschien
Namens de Feestcommissie heet ik u welkom in Onzin
pi_2548321
* PhalanX wijst naar Kasper

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 23:13:12 #39
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16353740
* LWaS zit op isis en houdt nog steeds Wilgjes hand stevig vast...Wilgje rijdt op orion en rijdt zo dicht mogelijk naast LWaS. Samen zullen zij de laatste uren van het eiland meemaken.

Op het strand is alles verlaten...een serene stilte is alkles wat rest..in het schijnsel van de volle maan zien de twee geliefden bootjes varen naar het vaste land. Het vaste land waar ook zij heen zullen moeten gaan. Maar die tijd is nu nog niet...de mooie uren van vroeger zullen wederom aanbreken, zij het voor een laatste keer

  zaterdag 17 januari 2004 @ 23:18:50 #40
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16353891
* De paarden gaan over in draf en daarna in een rustige stap. Zij lopen door de branding, tot zij een mooie inham naderen. Hier stoppen zij en laten LWaS en Wilgje zich van hun rug afglijden.

Wat is het hier mooi, LWaS! Er is niets veranderd in al die jaren....

* Maar LWaS heeft geen oog voor de omgeving, die inderdaad prachtig is. Hij kijkt alleen maar naar Wilgje. Zijn opwinding nauwelijks bedwongen neemt hij haar in zijn armen.

Weet je nog hoe we hier altijd zwommen liefste? Zullen we een laatste keer het water in gaan?

* Wilgje kust LWaS zachtjes

Ja liefste, nog een keer zwemmen in het maanlicht wil ik graag met jou...

* Wilgje kleedt zich uit. Haar jurk laat zij langs zich heen op het witte zand glijden. Daaronder blijkt zij niets te dragen. LWaS geniet van dit uitzicht, welke hij zolang heeft moeten missen....

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 23:23:26 #41
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16354002
* LWaS bekijkt Wilgje van top tot teen en glimlacht. Langzaam komt hij dichterbij staan en kust haar mond en dwaalt af naar beneden...hij streelt en kust haar borsten..Wilgje geniet zichtbaar..maar plots stopt LWaS.

* LWaS trekt zijn shirt over zijn hoofd en stapt behenadig uit zijn broek en boxer. Hij kijkt op naar Wilgje. Maar zij heeft al een voorsprojg genomen naar het water en roept LWaS uitdagend toe: Ik hheb iets voor je, maar dan moet je me eerst zien te pakken

  zaterdag 17 januari 2004 @ 23:28:30 #42
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16354129
* Lachend rent Wilgje het water in, dat verrassend warm is voor de tijd van het jaar. Met een sierlijke duik verdwijnt zij in het zilte nat.
Maar LWaS laat niet lang op zich wachten, hij duikt Wilgje achterna en al snel heeft hij haar te pakken. Zijn handen houden Wilgje stevig vast terwijl hij haar tegen zich aanhoudt. Wilgje legt haar handen op zijn schouders, zij kromt haar rug iets zodat haar volle borsten tegen de gespierde borst van LWaS drukken. LWaS gromt bij zoveel vrouwelijk geweld en kust haar vol overgave.
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 23:32:39 #43
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16354223
* Tussen het kussen en zoenen door zegt LWaS En wat is dan de verrassing die ik van je krijg? Beloofd is beloofd hè.

* LWaS zijn handen ontdekken terwijl hij deze woorden spreekt al tastend het lichaam van Wilgje. Tuurlijk kent hij het mooie lichaam van Wilgje al langer dan vandaag. Maa rhet is zolang geleden dat hij dit moois met haar deelde. Plots trekt Wilgje zich uit zijn omhelzing en zwemt lachend iets van LWaS weg....

Hey, en mijn verrassing dan? * Zegt LWaS vragend. Wilgje kijkt hem ondeugend aan

  zaterdag 17 januari 2004 @ 23:40:12 #44
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16354391
* Voor LWaS haar kan volgen kijkt Wilgje hem streng aan:

Blijf staan! Jij wilt een verrassing? Die zul je krijgen!

* En weg is Wilgje, ze verdwijnt onder water.
Het water rijkt LWaS net boven zijn navel en hij blijft stomverbaasd staan. Hij ziet Wilgje verdwijnen en vraagt zich af wat zij van plan is. Plotseling ziet hij een hoofd onder water, met een sierlijk lichaam dat naar hem toe gezwommen komt. Het komt steeds dichterbij totdat het bijna tegen hem opbotst. Wilgje haalt even adem en verdwijnt dan weer onder water. Haar handen strelen de billen van LWaS terwijl zij hem in haar mond neemt. Haar tong, haar lippen, haar tanden: LWaS is al snel in extase....

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 23:50:47 #45
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16354638
* LWaS weet niet wat hem overkomt en sluit zijn ogen...hij geniet van het moment. Zachtjes ontsnapt er wat gekreun uit LWaS zijn mond. Hij opent zijn ogen en kijkt naar de sterren, plots is het Wilgje die boven het water uitkomt en zachtjes zijn nek kust.
* LWaS is door Wilgje haar actie erg opgewonden geraakt en wilde eik niet dat ze stopte...Hij pakt haar hoofd beet en kust haar vurig. Zijn tong dringt haar mond binnen en begint met haar tong een spel.

LWaS tilt Wilgje op en zij sluit haar benen om zijn middel. Langzaam bewegen de twee geliefden op het deinen van de golven.

  zondag 18 januari 2004 @ 00:01:16 #46
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16354872
* Handen leiden een eigen leven, tijd lijkt niet meer te bestaan. De twee geliefden hebben elkaar eindelijk weer gevonden.
Vanaf het strand kijken de paarden even toe, maar zien dat zij wel gemist kunnen worden. Nog eenmaal hinniken zij en verdwijnen dan het donkere bos in. Zij hebben Wilgje en LWaS hun eigen nakomelingen niet kunnen laten zien, maar begrijpen dat de twee het te druk hebben met elkaar.

De maan staat hoog aan de hemel, de sterren stralen, de atmosfeer komt tot een orgastisch hoogtepunt als LWaS en Wilgje hun eigen hemel bereiken.
Ze kijken elkaar diep in de ogen en kussen elkaar teder.

Ow liefste, ik ben veel te lang weggebleven. En ook nu weet ik niet hoelang ik kan blijven.

* Wilgje fluistert verdrietig in LWa'S oor. Ze drukt zich steviger tegen hem aan terwijl ze een snik niet kan onderdrukken.

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  FOK!fossiel zondag 18 januari 2004 @ 00:06:47 #47
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16354980
* LWaS houdt Wilgje stevig vast en kust haar lichaam waar hij maar kan.

Oh lieverd, waar je ook heen gaat, ik wil met je mee. Ik heb je veels te lang alleen gelaten, we zijn veel te lang bij elkaar weggeweest. Zou het niet zo zijn dat het nu onze tijd is om voor altijd samen te blijven?

* LWaS ziet een traan bij zijn liefste en veegt die met zijn hand weg.

Wees niet verdrietig, hoe dan ok..we blijven bij elkaar....

* LWaS loopt met Wiljge in zijn armen het water uit, het strand op. Hij legt haar achtjes neer, en vledit zich naast haar. Samen liggen de twee op hun rug, kijkend naar de sterren....

  zondag 18 januari 2004 @ 00:12:37 #48
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16355086
* Zachtjes streelt LWaS Wilgje over haar borst, cirkelend om haar tepel, dan even iets harder, dan weer zachtjes. Het afwisselende spel kalmeert Wilgje. Zij lijkt haar verdriet van net vergeten. Er komen herinneringen in haar boven:

Weet je nog liefste, hoe we elkaar hebben leren kennen? Hoelang is dat geleden?
Weet je nog, de avonden met vrienden in de ridderzaal? Beer, Ridder_Fok, Galadriel?
En de kinderen... Pisca, mijn meisje... Hermes! Zijn zij nog op het eiland lieverd? Hoe is het hen vergaan?

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  FOK!fossiel zondag 18 januari 2004 @ 00:21:19 #49
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16355248
Ik weet niet hoelang geleden we elkaar al hebben leren kennen. Ik weet wel dat ik met jou de mooiste tijd heb beleefd hier op het eiland...Wat zou er zonder jou van mij terecht zijn gekomen? Ik kwam hier aan op het eiland...en eik is alles daarna zo snel gegaan.

En ja, met Pisca en Hermes gaat het goed. Hermes heb ik niet lang geleden nog gesproken, hij is nu aan het helpen bij de dam, ook al is dat zinloos Pisca zal denk ik nu wel onderweg zijn naar het vasteland..hopelijk komen we elkaar daar weer eens tegen....

En die tijd met Ridder, beer en gala zal ik natuurlijk ok nooit vergeten. Beer is helaas toen overleden, een myusterie dat nooit is opgelost. Ridder en gala zijn in het niets verdwenen. Ik hoop dat ze wel veilig zijn op het vasteland.

* LWaS gaat op zijn zij liggen en streelt nog altijd de borst van Wilgje. Zijn mond kust haar rechtersleutelbeen en dwaalt af naar beneden, al kussend. Zijn tong zoekt een weg naar beneden naar haar borsten en hij neemt een tepel in zijn mond. Hij bijt er plagerig op en kust dan weerlangzaam naar boven. Wilgjhe heeft haar ogen dicht en LWaS manouvreert zichzelf langzaam op haar. Hij kust haar lippen....

  zondag 18 januari 2004 @ 00:31:03 #50
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16355446
* Automatisch kust Wilgje hem terug en vinden haar handen hun eigen weg over het lichaam van haar geliefde. Haar gespreide benen maken de toegang eenvoudig voor LWaS. Hij laat zich in haar glijden en begint een heerlijk ritme. De golven begeleiden hen met hun muziek en de maan kijkt lachend op het liefdespaar neer terwijl zij de sterren nogmaals proberen te bereiken.

Later kijkt Wilgje LWaS aan:

Zullen we terug wandelen naar het kasteel liefste?

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  FOK!fossiel zondag 18 januari 2004 @ 00:35:41 #51
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16355547
* LWaS wil niets liever als de laatste uren van het eiland met Wilgje doorbrengen. En of dat nu hier of in het kasteel is, dat maakt hem niet zoveel uit. Al heeft het kasteel natuurlijk altijd wel iets romantisch.

* LWaS kleedt zich langzaam aan en vindt het eik jammer dat het mooie lichaam van Wilgje, waar hij eik niet van af kan blijven, nu weer verdwijnt achtert een stukje stof.

topichop: Wilgjes en LWaS' sprookjeskasteel deel 15

  zondag 18 januari 2004 @ 01:57:02 #52
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_16357392
* Ali Salami loopt rustig over het strand als hij opeens in het openbaar dingen ziet gebeuren waar hij alleen over kan dromen. Maar fatsoenlijk en moraalridder als hij is, dit kan niet!

Waar is Oom Agent????! Openbare seks zonder vergunning!

Hatsjoe!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')