abonnement Unibet Coolblue
pi_6543282
Ik moet natuurlijk ook nog ergens kunnen wonen en niet alleen in mijn Starfleet Basis of op mijn Fok!TV Kantoor zitten.

Daarom heb ik op mijn landgoed 2 villa's gebouwd:
en

Van de binnenkant bekeken:
Een woonkamer (van meer)
Twee slaapkamers (van de velen)
Een van de badkamers

Van de buitenkant:
Een terras met uitzicht
Een balkon met uitzicht

En natuurlijk de zwembaden:





pi_6543856
* pluisje komt met een emmertje ranja in haar hand eens kijken bij het nieuwe huis

Oeh, u woont hier erg mooi meneer

* pluisje geeft het emmertje ranja, en gaat dan eens op zoek naar het huisje waar zij zelf woonde....

pi_6543925
't ziet er erg gezellig uit idd

* Zegt Num terwijl hij een rondje over 't eiland loopt. Maar aangezien alle vertrekken zo'n beetje verlaten zijn gaat Num maar weer verder.

O hallo Pluisje, als ik nu naar je ranjastal ga is er dan wel iemand om mij een lekker glaasje te schenken?

pi_6543941
Dank je wel voor de ranja Pluis, het doet mij eraan herinneren dat ik al een hele tijd niet meer bij je Ranjastalletje ben geweest.

Ik moet wat vaker bij je stalletje komen.

pi_6544707
Vrijdagavond villawarmingparty op de terrasjes bij het zwembad.
Vanaf 20:00 uur.
pi_6544775
Bij zo'n villa hoort natuurlijk ook een mooi vorm gegeven automatisch hek... gratis af te halen in de fantasy shop.... Speciaal voor de voorzitter van het beste voetbalteam
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6545906
"Goedenavond, het was even zoeken , maar heb het dan toch gevonden"
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6546166
Ja, ik zit in een van de twee villa's, nu in de kleinste. In de grootste zitten mijn kantoren etc.

Maar laten we naar een van de bars gaan, kunnen we wat borrelen.

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 30-10-2002 21:46]

pi_6546977
en ik maar denken dat mijn kasteel luxe was

Gaat u voor, een borrel gaat er altijd in

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6547539
Asschen_sukar en TheScienceMan hebben een hele avond geborreld.

Zo rond kwart voor twaalf komt er toch een einde aan het borrelen en bedankt TheScienceMan Asschen_sukar voor zijn komst.

Daarna gaat TheScienceMan even lekker badderen en nadat hij het alarm van beide villa's heeft ingeschakeld gaat hij in een van zijn villa's lekker in een bed slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 30-10-2002 23:44]

pi_6646101
* TheScienceMan besluit om zich de komende dagen alleen maar op zijn landgoed te verblijven en met name in zijn villa met zijn kantoren, omdat hij daar alles heeft wat hij moet hebben voor zijn grote verscheidenheid aan werkzaamheden. Hij stelt vanuit zijn villa alle systemen van Fok!TV en van Fok!TV Kantoor zo in, dat alle telefoontjes etcetera direct worden doorgestuurd naar zijn kantoren in zijn villa.

* Zo wordt ook de camera boven het Fok!TV Kantoor ingesteld, zodat TheScienceMan kan zien wie er voor zijn deur staat. Dan houdt hij nog altijd de mogelijkheid voor een site-to-site transport van de persoon voor de deur of van hemzelf.

pi_6855341
* TheScienceMan heeft de afgelopen weken hard gewerkt in zijn kantoorvilla en gaat nu lekker relaxen in zijn andere villa.
pi_6886486
Doe eens een feestje, met gratis cocktails
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_7135997
* TheScienceMan bouwt op zijn landgoed een derde huisje.
  zondag 15 december 2002 @ 17:48:42 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7350215
*tring* *tuut* * bong * *kling* *klang* *klong* doet de zeer futuristische duurbel van TSM als Magneet aanbelt om een glas cognac te komen drinken
pi_7355078
Magneet, kom binnen. Hoe gaat het leven?
  zondag 15 december 2002 @ 23:35:19 #17
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7358172
de ninja komt eens langs het 'optrekje ' ... wouw... wat een waaaaanzinnig mooie villa is dit! als ik ooit zo'n mooie dojo zou kunnen krijgen... sjeez...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  maandag 16 december 2002 @ 07:04:49 #18
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7361220
het leven gaat goed in het fok!se land, heb ut naar me zin helaas ben ik geblesseerd maar ik zag dat Fc Fok! ook zonder me kon dus no problem, en hoe ist het met Fok! Tv?
pi_7372834
Het is hier inderdaad een heerlijk leven. Met Fok!TV gaat het ook goed, ook al zijn er nu niet veel uitzendingen, maar we zijn hard aan het werk met de productie van nieuwe programma's. Zo blijf je wel druk bezig.
  maandag 16 december 2002 @ 18:57:08 #20
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7372869
nais, nou k stap maar eens op. Dank je wel voor de cognac en tot ziens op de club.
pi_7387949
Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002 i.s.m. TheScienceMan
Woensdagavond 18 december 2002 om 20:30 uur 's avonds begint het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002. Op dit feest zijn alle eilanders welkom. Het feest vindt plaats op het landgoed van TheScienceMan (dus niet in de villa's en de zwembaden).

Het feest zal duren tot woensdagavond 25 december 2002 om 20:30 uur. Dus 7 dagen feest.

Er zijn wel een aantal voorwaarden:

  • Gezelligheid staat voorop
  • We houden het netjes
  • We respecteren de ander
  • En we laten alles heel





pi_7396192
Dit is echt mijn droom :

Lambo of Rekt
pi_7658198
* TheScienceMan gaat eens lekker een paar dagen in zijn Luxe Villa uitrusten van al die drukke dagen.
pi_7740061
* FANATIC komt hijgend aan op het landgoed van meneer de voorzitter. Wat een mooi huisje heeft hij toch gekregen van TheScienceMan!! Daar gaat FANATIC fijn in wonen!! Het zal nog wel kaal zijn aan de binnenkant, even Magneet vragen of hij wat meubeltjes in elkaar kan flansen voordat ik de sleutel krijg...

pi_7747699
* FANATIC is druk bezig met het timmeren van meubeltjes en roept Marjan naar huis om te komen keuren .

[offtopic] Het topic 'Vrijwilligers' is ineens uit mijn lijst verdwenen.. Als ik via de Zoek-pagina op zoek ga vind ik em wel, maar met een slotje om het mapje heen . <knip> [/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door FANATIC op 06-01-2003 22:03]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')