abonnement Unibet Coolblue
pi_146424549


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146424616
Vier?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146424631
Vier dagen om te overleven, en dan om 00:00 knallen?
pi_146424824
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:17 schreef Messina het volgende:
Vier?
zondagavond,maandagavond ,dinsdagavond,woensdagavond :P
pi_146424844
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:45 schreef Maureentje het volgende:

[..]

zondagavond,maandagavond ,dinsdagavond,woensdagavond :P
ohja zaterdagavond vergeten :@

heb al hulp ingeschakeld oO<
pi_146424915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:09 schreef Maureentje het volgende:
2e week op rij dat de mount van garrosh mythic wordt geninjad.... 19 tickets zijn gemaakt nu :') Wat doet blizz in zo'n situatie ?
Wat waren de vooraf afgesproken en gecommuniceerde lootrules? Als een raidleader van te voren in raidchat uitlegt dat er voor de mount gerolled gaat worden dan behandelt Blizzard het als fraude als dat niet gebeurt. Als er niets is afgesproken en iedereen er maar blindelings vanuit is gegaan dat er gerold gaat worden, dan mag de raidleader er alles mee doen wat hij maar wil en komt Blizzard nooit in actie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146425050
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat waren de vooraf afgesproken en gecommuniceerde lootrules? Als een raidleader van te voren in raidchat uitlegt dat er voor de mount gerolled gaat worden dan behandelt Blizzard het als fraude als dat niet gebeurt. Als er niets is afgesproken en iedereen er maar blindelings vanuit is gegaan dat er gerold gaat worden, dan mag de raidleader er alles mee doen wat hij maar wil en komt Blizzard nooit in actie.
had hem ge/w van te voren en hij gaf antwoord in /w dat er gerolled zou worden en tegelijk zei hij ook dat er gerolled werd voor mount in raidchat.
pi_146425097
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 03:24 schreef Maureentje het volgende:

had hem ge/w van te voren en hij gaf antwoord in /w dat er gerolled zou worden en tegelijk zei hij ook dat er gerolled werd voor mount in raidchat.
Dan haalt Blizzard waarschijnlijk de mount bij hem weg. Maar dat betekent dus dat niemand hem krijgt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146425107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 03:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan haalt Blizzard waarschijnlijk de mount bij hem weg. Maar dat betekent dus dat niemand hem krijgt.
Zijn char was kicked uit guild (officer nb :') ) en nu ook van armory af? Als je realm change doet of whatever ben je toch niet zo snel van armory?
pi_146425185
Misschien was het zijn zoveelste overtreding, dus ban? Ze hebben in WoW een vast waarschuwings/bansysteem.
Nog nooit gehoord dat iemand voor zoiets werd geband overigens, wel dat het geninja'de item werd afgenomen. In ons guild word je ook direct gekicked als je het guild op wat voor manier dan ook in diskrediet brengt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146426378
Namechange?
pi_146426464
Ik ben sinds gisteren na anderhalf jaar weer begonnen, en meteen een geweldige verbetering gezien. Heel veel items stacken per 200 nu ipv 20 :D :D
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146426503
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:53 schreef MarkyB het volgende:
Namechange?
Ook een mogelijkheid ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146426805
Ik wou even randomly melden dat t feit dat ik een warlock en een mage heb die Kamehameha en Makankosappo heten mij nog altijd erg tevreden stemt O+
pi_146431814


[ Bericht 100% gewijzigd door Olment op 08-11-2014 14:46:11 ]
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146431909
Bericht van GM op een ninjalooter

While I understand that it’s not very nice when people take items they don’t really need or for an alternate spec, I’m afraid that they aren’t actually breaking any rules by doing so. Being Master Looter means you can assign loot as you think is best, unless there is a pre-existing agreement about distribution of loot. Stating "MS > OS" is not considered in the rules. What is important is to know the intentions of the leader and they need to state how they wish to distribute the items, not referring to MS or OS.

Here are some examples of what would count:
* "LF2M DPS Mogu'shan Vaults. BoE epics reserved for Guild, everything else will be distributed to highest rollers"
* "Organising HoF raid, items will be given to the highest roller. Nothing reserved"
* "LFM Throne of Thunder. All loot will be distributed to the highest rolling players"


Dus zolang je als leader deze 3 dingen niet zegt, ben je fairly safe als je ninja'd.
Je houdt al je items gewoon en je krijgt geen ban/whatever.
Want als Raidleader mag jij beslissen hoe je het beste met de loot omgaat. 8)7
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146432030
Dat personal loot is ook maar iets gaars man..
K vind het maar dom, zo kun je niet eens meer voor OS gear rollen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:56:33 #18
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_146432195
Nog 3 titan runestones nodig bij de volgende reset. Woensdagmiddag maar even aan de gang> :+
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_146432679
:W
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146433055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:50 schreef Olment het volgende:
Dat personal loot is ook maar iets gaars man..
K vind het maar dom, zo kun je niet eens meer voor OS gear rollen.
dat kan je wel, je kan je spec waarvoor je gear wilt krijgen wijzigen als je met ne rechtermuisknop klikt op je portret linksboven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146433074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:46 schreef Olment het volgende:
Bericht van GM op een ninjalooter

While I understand that it’s not very nice when people take items they don’t really need or for an alternate spec, I’m afraid that they aren’t actually breaking any rules by doing so. Being Master Looter means you can assign loot as you think is best, unless there is a pre-existing agreement about distribution of loot. Stating "MS > OS" is not considered in the rules. What is important is to know the intentions of the leader and they need to state how they wish to distribute the items, not referring to MS or OS.

Here are some examples of what would count:
* "LF2M DPS Mogu'shan Vaults. BoE epics reserved for Guild, everything else will be distributed to highest rollers"
* "Organising HoF raid, items will be given to the highest roller. Nothing reserved"
* "LFM Throne of Thunder. All loot will be distributed to the highest rolling players"

Dus zolang je als leader deze 3 dingen niet zegt, ben je fairly safe als je ninja'd.
Je houdt al je items gewoon en je krijgt geen ban/whatever.
Want als Raidleader mag jij beslissen hoe je het beste met de loot omgaat. 8)7
Tickets openen om ninja looters :')
Vroeger maakte je zo'n iemand gewoon zwart op de server en ze konden niet transferren of name changen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_146433306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Tickets openen om ninja looters :')
Vroeger maakte je zo'n iemand gewoon zwart op de server en ze konden niet transferren of name changen.
Ga je spelen, Inso?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_146433575
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat kan je wel, je kan je spec waarvoor je gear wilt krijgen wijzigen als je met ne rechtermuisknop klikt op je portret linksboven.
Ja oke,, Maar ik bedoel dat er bv normaal een tank helm zou droppen. Als beide tanks die niet nodig hebben kan die naar een dps die tank os aan het gearen is.
Met personal krijgt de tank gewoon die helm maar kan niet traden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146435279
Kan de mainstage presentatie over de WoW film niet vinden in het Blizzconarchief -O- Heeft dat te maken met een copyright dingetje of zo? Of kijk ik niet goed?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:55:53 #25
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146436587
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Kan de mainstage presentatie over de WoW film niet vinden in het Blizzconarchief -O- Heeft dat te maken met een copyright dingetje of zo? Of kijk ik niet goed?
Ze hebben helemaal geen beelden uitgezonden toch?
pi_146437151
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:

Ze hebben helemaal geen beelden uitgezonden toch?
Er is een item over de film geweest op de mainstage en dat wilde ik terug zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146438811
er waren wél degelijk beelden voor de mensen op blizzcon zelf. mensen die stream keken werden in de kou gezet, en hij komt ook niet op het internet :{


echter de film pannel zelf was rete saai en erg ontgoocheld :N
pi_146439007
Oh, mijn vriend raadde het juist aan om te kijken omdat hij het interessant vond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146439161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ga je spelen, Inso?
no man
ben er wel klaar mee eigenlijk :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_146442332
En weer een level 90.. :) De vierde nu.



Mage deze keer ;)
pi_146451787


sup guys
pi_146451840
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]

sup guys
Die harige armen. :'(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146451860
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:43 schreef Selestha het volgende:
En weer een level 90.. :) De vierde nu.

[ afbeelding ]

Mage deze keer ;)
Op naar allemaal! Ik heb nog een half level te gaan en dan heb ik alle classes op 90. Ik heb er echt nul zin in. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146451977
RED SHIRT GUY!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146451999
look who's back, lol

  Moderator zondag 9 november 2014 @ 01:48:59 #36
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146452951
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 01:04 schreef Messina het volgende:

[..]

Die harige armen. :'(
Lekker warm in de winter, wou dat ik dat had!

quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 01:09 schreef TwyLight het volgende:
look who's back, lol

[ afbeelding ]
Geen idee wie dat is, maar prototype WoW-speler _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146452976
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Lekker warm in de winter, wou dat ik dat had!

[..]

Geen idee wie dat is, maar prototype WoW-speler _O-
Trui. :P

Das red shirt guy. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146453216
vroeger brak er nog wel eens iemand een been bij de verkleed contest
pi_146453420
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
vroeger brak er nog wel eens iemand een been bij de verkleed contest
Dat was tijdens de dance contest. Die er nu niet meer is *start X-files muziekje*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146453521
Die nerds die vragen stellen tijdens BlizzCon geven alle WoW spelers een slechte naam :')
pi_146460534
quote:
9s.gif Op zondag 9 november 2014 02:25 schreef TwyLight het volgende:
Die nerds die vragen stellen tijdens BlizzCon geven alle WoW spelers een slechte naam :')
Het overgrote deel dat daar in de rij gaat staan om een vraag te stellen heeft een of andere vorm van autisme of andere sociale stoornis. Soms weten ze het nog goed te verbergen tijdens de vraag, maar dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag), en dan zie je ook duidelijk dat er iets niet helemaal goed is met dat meisje. Het is meer dan alleen zenuwen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_146460637
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Messina het volgende:

[..]

dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag)
Pics van het meisje?

Ben er uit voor WoD, ga monk rerollen in plaats van DK. Frost is nog wel leuk, maar ik speel veel blood en dat is echt zo saai nu. Monk is bijna niet aangetast. En ook nog mogelijkheid om te healen.
pi_146460846


Ze speelt male nelf en maakt zich erg druk over neckbeards en missende wenkbrauwen.
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 9 november 2014 @ 13:30:21 #44
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146460899
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Het overgrote deel dat daar in de rij gaat staan om een vraag te stellen heeft een of andere vorm van autisme of andere sociale stoornis. Soms weten ze het nog goed te verbergen tijdens de vraag, maar dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag), en dan zie je ook duidelijk dat er iets niet helemaal goed is met dat meisje. Het is meer dan alleen zenuwen.
Goede omschrijving van de gemiddelde fokker.
  zondag 9 november 2014 @ 13:48:01 #45
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_146461520
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:56 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Nog 3 titan runestones nodig bij de volgende reset. Woensdagmiddag maar even aan de gang> :+
Daar ben je te laat mee? Zodra WOD uit is kan je toch niet meer verder met je quest?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 9 november 2014 @ 13:48:10 #46
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_146461531
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Het overgrote deel dat daar in de rij gaat staan om een vraag te stellen heeft een of andere vorm van autisme of andere sociale stoornis. Soms weten ze het nog goed te verbergen tijdens de vraag, maar dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag), en dan zie je ook duidelijk dat er iets niet helemaal goed is met dat meisje. Het is meer dan alleen zenuwen.
De meeste vragen waren ook te idioot voor woorden :')
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_146461771
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Daar ben je te laat mee? Zodra WOD uit is kan je toch niet meer verder met je quest?
WoD komt op donderdag uit toch? :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146461788
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Daar ben je te laat mee? Zodra WOD uit is kan je toch niet meer verder met je quest?
Wod is donderdag he ;)
Dus je kan woensdag nog de cloak halen
pi_146461928
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goede omschrijving van de gemiddelde fokker.
Dat zijn dan blijkbaar al die fokkers die ik nog nooit ontmoet heb. De mensen die ik heb ontmoet (behoorlijk wat eigenlijk) waren best normale mensen. Echt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146463218
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]

Ze speelt male nelf en maakt zich erg druk over neckbeards en missende wenkbrauwen.
Hahah thanks voor de pic. Straks nog even de costume contest bekijken, kon dit weekend niet naar blizzcon kijken dus moet alles even inhalen.
pi_146464602
Ik vind het wel raar dat er niks is aangekondigd voor WoW. Ik dacht dat er nog zoiets als een "big unnanounced feature" was :? ging er van uit dat dat die tijd feature was waar je oude content kan doen en je ilvl kan scalen
pi_146467476
Wat dat betreft was het wel een beetje een matige blizzcon, vrij weinig nieuws over wow.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146468076
Opzich niet heel raar omdat de nieuwste expansion 4 dagen na Blizzcon uitkomt.
pi_146468502
Toch maar weer geïnstalleerd, kun je die Quest die je krijgt beter nu doen of wachten tot de expansion uitkomt ivm zo?
pi_146468660
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:13 schreef byah het volgende:
Toch maar weer geïnstalleerd, kun je die Quest die je krijgt beter nu doen of wachten tot de expansion uitkomt ivm zo?
als je het hebt over de quests in de Blasted Lands kan je die beter nu doen want volgens mij verdwijnt hij als WoD uitkomt
pi_146468676
weinig nieuws over SC tijdens deze blizzcon
pi_146469275
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:13 schreef byah het volgende:
Toch maar weer geïnstalleerd, kun je die Quest die je krijgt beter nu doen of wachten tot de expansion uitkomt ivm zo?
Nu, je krijgt een pet als je het vóór wod doet.
pi_146473412
nu nog even een hoop Ironpaw tokens aan het inwisselen voor cooking mats voor de AH
pi_146473471
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
nu nog even een hoop Ironpaw tokens aan het inwisselen voor cooking mats voor de AH
Ik was ze net aan het sparen voor een toy.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146473530
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was ze net aan het sparen voor een toy.
heb er iets van 250
pi_146473607
en ik heb btw de loomstaff binnen van Garrosh :P Lekker handig want die kan je voor 4 classen gebruiken
pi_146473674
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
nu nog even een hoop Ironpaw tokens aan het inwisselen voor cooking mats voor de AH
Gaat daar iets mee gebeuren?
pi_146473838
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Gaat daar iets mee gebeuren?
ik denk dat je daar weinig mee kan in WoD
pi_146474007
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2014 19:27 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ik denk dat je daar weinig mee kan in WoD
Ah op die manier, ja idd. Ik dacht dat ze uit de game gingen, maar wil die cooking school bell oid nog.
  zondag 9 november 2014 @ 20:35:18 #65
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146476480
Zijn er nog zaken in de prepatch die je niet meer kan doen zodra de expansion uit komt?
pi_146476760
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 20:35 schreef Verbodsbord het volgende:
Zijn er nog zaken in de prepatch die je niet meer kan doen zodra de expansion uit komt?
die nieuwe ubrs gaat weg
  zondag 9 november 2014 @ 20:50:20 #67
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146477097
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:41 schreef Syphixx het volgende:

[..]

die nieuwe ubrs gaat weg
Die nog maar even doen dan ^O^
  zondag 9 november 2014 @ 20:53:45 #68
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146477246
Ben ook weer terug uit Engeland! WoD gekregen van vriendlief, zelf wat game time gekocht! Dus op wat snacks en drinken na, ben ik klaar voor woensdag avond! :D
pi_146477934
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:41 schreef Syphixx het volgende:

[..]

die nieuwe ubrs gaat weg
Niet?
pi_146478193
Nu voor het eerst dat ik in queue sta voor mijn server. Ook gelijk 1000 voor me.
  zondag 9 november 2014 @ 21:34:46 #71
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146478957
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef Furdinand het volgende:
Nu voor het eerst dat ik in queue sta voor mijn server. Ook gelijk 1000 voor me.
Hier ook ja, al een minuut of 15 aan het wachten.
pi_146479405
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:11 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Niet?
jawel

90 gaan ze weg doen, en komt een lvl 100 versie met 5 bosses, lvl 615 en 630 loot
pi_146484824
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef Syphixx het volgende:

[..]

jawel

90 gaan ze weg doen, en komt een lvl 100 versie met 5 bosses, lvl 615 en 630 loot
Ja, de dungeon blijft dus gewoon maat dan aangepast aan lvl 100
pi_146485906
Is de daily quests cap nog steeds 25?
pi_146487783
Dark soil aan het farmen :O
44 items in anderhalf uur tijd :)
pi_146489246
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef GlenSpey het volgende:
Is de daily quests cap nog steeds 25?
Volgens mij is er geen cap meer
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 10 november 2014 @ 07:33:16 #77
431402 EigenwijzeMuffin
Bakt die zooi op 180graden
pi_146489261
Klopt! Je kan alle daylies doen die je wilt zonder limiet
  maandag 10 november 2014 @ 14:21:28 #78
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146497497
Hey lieverds,

Er rest mij één vraag; verdwijnen de Garrosh looms nadat WoD is uitgekomen?
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146497530
quote:
5s.gif Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Bartcoah het volgende:
Hey lieverds,

Er rest mij één vraag; verdwijnen de Garrosh looms nadat WoD is uitgekomen?
Volgens mij wel
  maandag 10 november 2014 @ 14:35:00 #80
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146497994
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:22 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Volgens mij wel
He get =/

Ach het is dat ik meer dan genoeg gold heb om ff een paar boosts voor me chars te halen.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 10 november 2014 @ 14:40:21 #81
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_146498204
quote:
5s.gif Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Bartcoah het volgende:
Hey lieverds,

Er rest mij één vraag; verdwijnen de Garrosh looms nadat WoD is uitgekomen?
Ja wss wel
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_146500648
Kom ik erachter dat ik morgen en overmorgen vrij ben... Waarom nou niet donderdag en vrijdag!! :(
pi_146501680
Levelen 85-90 gaat wel rap tegenwoordig :+

Heb inmiddels aantal level 90's en weet nog steeds niet welke ik moet kiezen als main. Misschien toch maar weer m'n good old Druid, maar dat vond ik boring in MoP.
pi_146502001
Heb in de laatste 2 weken een paladin en druid van 1 tot 90 geleveled :P

niet dat ik er iets mee ga doen :P
pi_146503666
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Nu, je krijgt een pet als je het vóór wod doet.
Welke pet was dat dan ?
Kreeg volgens mij alleen een ring,neck,back en trinket?
  maandag 10 november 2014 @ 17:43:16 #86
296917 Abby79
Being myself!
pi_146504633
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Welke pet was dat dan ?
Kreeg volgens mij alleen een ring,neck,back en trinket?
Iron Starlette
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_146504663
WOEHOEW!! *O* Plannen gemaakt om naar Londen te gaan de 22e *O* *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146505770
quote:
Oh ja :D Die heb ik wel gehad :)
Had die questen maar f snel snel gedaan haha :P
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 18:20:53 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_146505912
Na echt meer dan 100x proberen :') van het weekend eindelijk de Deathcharger's Reins geloot.

Nu ga ik de Raven Lord proberen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146505977
quote:
99s.gif Op maandag 10 november 2014 18:20 schreef Karina het volgende:
Na echt meer dan 100x proberen :') van het weekend eindelijk de Deathcharger's Reins geloot.

Nu ga ik de Raven Lord proberen.
Ravenlord :')
200 tries verder en nog steeds niks 8)7
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 18:24:38 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_146506032
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:22 schreef Olment het volgende:

[..]

Ravenlord :')
200 tries verder en nog steeds niks 8)7
Oh kut dit wordt dus ook weer afzien :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146506236
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh kut dit wordt dus ook weer afzien :')
Mwa,, al mijn vrienden hebben hem binne 5-10 tries gekregen.
Ik ben gewoon zeer ongelukkig met dit soort grapjes
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 18:32:57 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_146506320
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:30 schreef Olment het volgende:

[..]

Mwa,, al mijn vrienden hebben hem binne 5-10 tries gekregen.
Ik ben gewoon zeer ongelukkig met dit soort grapjes
Ik hoop dat ik wat karma heb opgebouwd omdat ik zolang over de Deathcharger heb gedaan ;) Maar dat zal wel niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146507293
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh kut dit wordt dus ook weer afzien :')
Ik in 1 x ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 18:59:30 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_146507382
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ik in 1 x ;)
Had ik met de Swift White Hawkstrider en ik ging alleen maar mee met iemand om te helpen :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146509643
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ik in 1 x ;)
}:|
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146510110
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:22 schreef Olment het volgende:

[..]

Ravenlord :')
200 tries verder en nog steeds niks 8)7
gewoon de CE kopen van WoD krijg je een Raven Lord als mount bij

http://www.wowhead.com/item=109013/reins-of-the-dread-raven
pi_146510172
ik heb btw nog steeds niet WoD aangeschaft :')
pi_146510948
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Evertjan het volgende:
ik heb btw nog steeds niet WoD aangeschaft :')
ik ook niet :'), dat wordt dan donderdag ochtend bij mycom ophalen denk ik :')
pi_146511186
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef Evertjan het volgende:

[..]

gewoon de CE kopen van WoD krijg je een Raven Lord als mount bij

http://www.wowhead.com/item=109013/reins-of-the-dread-raven
De Dread Raven van de CE/DigitalDeluxe is een heel andere mount dan de Raven Lord.
pi_146517178
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef STING het volgende:

[..]

De Dread Raven van de CE/DigitalDeluxe is een heel andere mount dan de Raven Lord.
Dit dus..
Zijn 2 compleet verschillende xD
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Evertjan het volgende:
ik heb btw nog steeds niet WoD aangeschaft :')
Ben gelukkig niet de enige :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146517479
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Dit dus..
Zijn 2 compleet verschillende xD

[..]

Ben gelukkig niet de enige :P
hij lijkt er een beetje op
pi_146517600
Gaat het nou om 23.00 woensdagavond live in onze tijdzone?
  maandag 10 november 2014 @ 23:12:20 #104
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_146517914
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
Gaat het nou om 23.00 woensdagavond live in onze tijdzone?
Nee. 00:00 CET. oftewel dinsdag avond om 12 uur.
pi_146518087
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
Gaat het nou om 23.00 woensdagavond live in onze tijdzone?
Van woensdag op donderdag :)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146518292
Van woensdag op donderdag precies om middernacht

quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef Slip het volgende:
Nee. 00:00 CET. oftewel dinsdag avond om 12 uur.
:')
pi_146520602
Net voor het eerst Isle of thunder gedaan. Wat een kuteiland is dat zeg :')
pi_146521949
Werkt een relog naar de character screen als je al ingame bent? Of moet je helemaal uitloggen en lekker queuen? :P
pi_146522070
Je hoeft niet opnieuw in te loggen, gewoon om 0:00 flippen ze een switch en spawned Khadgar en kan je naar Dreanor :P
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 02:42:52 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146522309
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:02 schreef Nezhi het volgende:
Werkt een relog naar de character screen als je al ingame bent? Of moet je helemaal uitloggen en lekker queuen? :P
Als ik snel scroll en jouw UI in een flits zie denk ik deze cover te zien:



_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:33:58 #111
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146524611
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:11 schreef TwyLight het volgende:
Je hoeft niet opnieuw in te loggen, gewoon om 0:00 flippen ze een switch en spawned Khadgar en kan je naar Dreanor :P
Is dat bij de dark portal?
pi_146524875
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:33 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Is dat bij de dark portal?
Je krijgt zo'n pop up quest, net als bij de launch event die "The Dark Portal" heet.

quote:
Objectives

Speak with Archmage Khadgar at the foot of the Dark Portal in Blasted Lands.
Dus ja :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_146525041
Jongens, warcraft film komt maart 2016 _O_

Alliance en Horde kanten beide, over hun vroegere wars gaat het in outland.
pi_146525593
Ik kan vrijdag pas beginnen, scheelt hopelijk iets in de initiële drukte.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146525602
Weet iemand al meer over de 10th anniversary party?
K kan er maar weinig info nog over vinden behalve de 3 grote plaatsnamen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146525615
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan vrijdag pas beginnen, scheelt hopelijk iets in de initiële drukte.
Reken er ma niet op :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146525619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:14 schreef Olment het volgende:

[..]

Reken er ma niet op :P
Doe ik niet, maar hopen mag. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146525654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Doe ik niet, maar hopen mag. :P
Hahahaha natuurlijk.
K ga denk ik vandaag WoD maar eens bestellen en hopen dat die nog niet uitverkocht is :')
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146525759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:16 schreef Olment het volgende:

[..]

Hahahaha natuurlijk.
K ga denk ik vandaag WoD maar eens bestellen en hopen dat die nog niet uitverkocht is :')
Koop toch gewoon digitaal joh :P
pi_146525772
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:16 schreef Olment het volgende:

[..]

Hahahaha natuurlijk.
K ga denk ik vandaag WoD maar eens bestellen en hopen dat die nog niet uitverkocht is :')
Goed idee, moet er ook nog aan terwijl ik het geld eigenlijk niet over heb :')
pi_146526346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan vrijdag pas beginnen, scheelt hopelijk iets in de initiële drukte.
Ik moet het denk ik uitstellen tot zaterdag.... Misschien toch maar wat langer opblijven op woensdag ^^
pi_146526738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:20 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Koop toch gewoon digitaal joh :P
Nee man..
K heb tot nu toe van elke expansion de boxed versie.. Als die is uitverkocht dan pech :) Wacht ik welk week/maandje tot het weer binnen is
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146528201
quote:
99s.gif Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Had ik met de Swift White Hawkstrider en ik ging alleen maar mee met iemand om te helpen :@
Ik ook die vet snel, en Ashes duurde ook niet echt lang :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146528216
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

}:|
O+ O+ O+ *;
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146532008
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:33 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Is dat bij de dark portal?
ja
pi_146532226
Ik ben 100% ready :P

- PC geformatteerd en schone install gedaan met de laatste drivers
- Bags opgeruimd, 105 lege slots :P
- Alle macro's up-to-date gemaakt en opgeruimd
- Addons verwijderd en geïnstalleerd (bijvoorbeeld een addon die automatisch quests accepteert en inlevert)
- 4000 honor
- Eerste char die ik ga levelen is al in Blasted Lands :P
pi_146532230
Dan parkeer ik mijn human pala maar alvast bij de donkere portal
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:56:08 #128
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146532231
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:13 schreef Olment het volgende:
Weet iemand al meer over de 10th anniversary party?
K kan er maar weinig info nog over vinden behalve de 3 grote plaatsnamen
Dan heb je niet echt goed gezocht.
http://us.battle.net/wow/en/blog/15107686
pi_146532264
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben 100% ready :P

- PC geformatteerd en schone install gedaan met de laatste drivers
- Bags opgeruimd, 105 lege slots :P
- Alle macro's up-to-date gemaakt en opgeruimd
- Addons verwijderd en geïnstalleerd (bijvoorbeeld een addon die automatisch quests accepteert en inlevert)
- 4000 honor
- Eerste char die ik ga levelen is al in Blasted Lands :P
Wanneer is de pvp gear verkrijgbaar aangezien ze honor niet schrappen?
pi_146532308
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:56 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Wanneer is de pvp gear verkrijgbaar aangezien ze honor niet schrappen?
Direct
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:58:31 #131
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146532317
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben 100% ready :P

- PC geformatteerd en schone install gedaan met de laatste drivers
- Bags opgeruimd, 105 lege slots :P
- Alle macro's up-to-date gemaakt en opgeruimd
- Addons verwijderd en geïnstalleerd (bijvoorbeeld een addon die automatisch quests accepteert en inlevert)
- 4000 honor
- Eerste char die ik ga levelen is al in Blasted Lands :P
8-) Ik ook!

Vriendlief heeft mij een SSD + windows 7 gegeven via zijn werk. Dus gister met enorm veel problemen dat eindelijk geinstalleerd (Schijnt een of andere windows update te zijn die de hele boel verkl**t, dus zodra hij die gevonden had en verwijdert, ging alles prima. Hij had op zijn werk nog twee pc's met dezelfde update die ook crashten!) Kan dus eindelijk WoW spelen zonder veel lag en vertragingen! :D Grafisch nog wel laag, maar die lag is het belangrijkst. Alles laad gewoon veel sneller! ^O^

Bags empty en ready. Heb wat food en flasks. Mijn cooking head en fish spullen staan klaar voor onderweg professions beetje doen. Aardig zakcentje qua gold! :D

Nu alleen nog mijn pc verhuizen naar broertjes huis en gaan we daar om middernacht beetje gamen! :D
pi_146532352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:58 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Direct
Oooh mooi, dan ga ik ook cappen.
pi_146534317
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben 100% ready :P

- PC geformatteerd en schone install gedaan met de laatste drivers
- Bags opgeruimd, 105 lege slots :P
- Alle macro's up-to-date gemaakt en opgeruimd
- Addons verwijderd en geïnstalleerd (bijvoorbeeld een addon die automatisch quests accepteert en inlevert)
- 4000 honor
- Eerste char die ik ga levelen is al in Blasted Lands :P
Hoe heet die quest addon ? :)
pi_146534473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:58 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

8-) Ik ook!

Vriendlief heeft mij een SSD + windows 7 gegeven via zijn werk. Dus gister met enorm veel problemen dat eindelijk geinstalleerd (Schijnt een of andere windows update te zijn die de hele boel verkl**t, dus zodra hij die gevonden had en verwijdert, ging alles prima. Hij had op zijn werk nog twee pc's met dezelfde update die ook crashten!) Kan dus eindelijk WoW spelen zonder veel lag en vertragingen! :D Grafisch nog wel laag, maar die lag is het belangrijkst. Alles laad gewoon veel sneller! ^O^

Bags empty en ready. Heb wat food en flasks. Mijn cooking head en fish spullen staan klaar voor onderweg professions beetje doen. Aardig zakcentje qua gold! :D

Nu alleen nog mijn pc verhuizen naar broertjes huis en gaan we daar om middernacht beetje gamen! :D
Waarom dan niet direct windows 8.1? Met de juiste configuratie dat je 1 minuut kost heb je een windows 7 look met de snelheid van windows 8.1.
pi_146534637
Ik ben echt een slacker hoor tot 100, beetje questen met wat dungeons tussendoor. Geen zin om te rushen
pi_146535384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik ben echt een slacker hoor tot 100, beetje questen met wat dungeons tussendoor. Geen zin om te rushen
Dat is allemaal leuk voor mn 2e of 3e character. De eerste moet zsm 100 zijn om in ieder geval niet achter te lopen. Ik heb weer eens zin in een paar seizoenen bikkelen in arena.
pi_146535543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik ben echt een slacker hoor tot 100, beetje questen met wat dungeons tussendoor. Geen zin om te rushen
Niet teveel slacken, anders mis je Molten Core lvl 100 ter viering van WoW 10 jarig bestaan.

Tenzij je geen raider bent of het je niet zoveel boeit natuurlijk.
pi_146536716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:12 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Niet teveel slacken, anders mis je Molten Core lvl 100 ter viering van WoW 10 jarig bestaan.

Tenzij je geen raider bent of het je niet zoveel boeit natuurlijk.
Die molten core duurt nog dik tot in jabnuari, zo erg ga ik ook niet slacken :D
pi_146537066
Ik zal wel een dag of 2 achter de rest van de guild aanlopen. Maar die willen waarschijnlijk hun mythic team zo snel mogelijk klaar hebben.

Mijn plan is donderdagmorgen/middag WoD te activeren en dan richting Shadowmoon vally te gaan. Heb ook niet echt een plan voor het garrison. Eerst mijn Resto/Balance Druid, en dan de week erop mijn Hunter.

Wellicht dat ik een paar farmers wat rondjes laat rennen voor wat mats. Maar ik heb 500k+ gold te spenderen dus daar ga ik ook niet veel moeite voor doen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 16:00:22 #140
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146537660
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:46 schreef Junglebeast het volgende:
Ik zal wel een dag of 2 achter de rest van de guild aanlopen. Maar die willen waarschijnlijk hun mythic team zo snel mogelijk klaar hebben.

Mijn plan is donderdagmorgen/middag WoD te activeren en dan richting Shadowmoon vally te gaan. Heb ook niet echt een plan voor het garrison. Eerst mijn Resto/Balance Druid, en dan de week erop mijn Hunter.

Wellicht dat ik een paar farmers wat rondjes laat rennen voor wat mats. Maar ik heb 500k+ gold te spenderen dus daar ga ik ook niet veel moeite voor doen.
En ik was al lyrisch toen ik 10k had :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146537662
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hoe heet die quest addon ? :)
Zygor wss.
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:06:35 #142
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146537946
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:48 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Waarom dan niet direct windows 8.1? Met de juiste configuratie dat je 1 minuut kost heb je een windows 7 look met de snelheid van windows 8.1.
Alles is beter dan vista, wat ik hiervoor had! :D Voorlopig laat ik het lekker zo. En het is wat hij via zijn werk gratis kon krijgen. :P Dus 7 is prima voor nu.
pi_146538023
AutoTurnIn heeft dat ook. http://www.curse.com/addons/wow/autoturnin
pi_146539027
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hoe heet die quest addon ? :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef Kser het volgende:
AutoTurnIn heeft dat ook. http://www.curse.com/addons/wow/autoturnin
pi_146539054
Zijn jullie pc's er wel voor klaar trouwens? Qua hardware
pi_146539213
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef Skillstorm het volgende:
Zijn jullie pc's er wel voor klaar trouwens? Qua hardware
Ben bang dat dat de bottleneck is :')
pi_146539268
Het uitzetten van die nieuwe target borders en ffxglow helpt wel verschrikkelijk in de fps bij mij

Interface > Display > Target Outline > Disabled
/console ffxglow 0
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:37:37 #148
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146539349
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:35 schreef TwyLight het volgende:
Het uitzetten van die nieuwe target borders en ffxglow helpt wel verschrikkelijk in de fps bij mij

Interface > Display > Target Outline > Disabled
/console ffxglow 0
Inderdaad! Die had ik op de dag van de patch al meteen uitgezet! :D Vond het niet fijn ook!
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:42:11 #149
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146539517
Ben er zelf ook helemaal klaar mee. Helaas kan ik pas donderdagnacht echt beginnen. Heb zelf donderdag en vrijdag wel vrij, maar m'n vriend heeft donderdag nog wat verplichtingen staan, dus tja..en we willen toch de expansion samen rustig doorlopen. Zolang we de Molten Core raid nog kunnen doen is het voor ons prima, niet heel veel haast. Al gaan we vrijdag t/m zondag wel heel wat uurtjes erin steken :P Benieuwd hoe snel het levelen gaat. Allebei 10 characters op level 90, maar willen allebei eerst onze healers op 100 hebben voor de guild raids. Levelen dan maar in OS :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:42:52 #150
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146539548
Gvd donderdag van 9 tot 12 les.
pi_146539802
Ik ga sowieso eerst m'n main tot 100 levelen zonder te slapen, dan later m'n shadow priest en sowieso voor de reset volgende week beide volledig honor gearen en conquest cappen uit Ashran (als dat kan, niet 100% zeker)
pi_146540003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:12 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Niet teveel slacken, anders mis je Molten Core lvl 100 ter viering van WoW 10 jarig bestaan.

Tenzij je geen raider bent of het je niet zoveel boeit natuurlijk.
Die mount!
Die pet!
O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146540043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En ik was al lyrisch toen ik 10k had :D
Ik heb maar 2OK :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146540049
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:34 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ben bang dat dat de bottleneck is :')
Jij bent een bottleneck
pi_146540092
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga sowieso eerst m'n main tot 100 levelen zonder te slapen, dan later m'n shadow priest en sowieso voor de reset volgende week beide volledig honor gearen en conquest cappen uit Ashran (als dat kan, niet 100% zeker)
In mn guild mensen pissig dat ik eerst mn main ga levelen ipv mn healer :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146540121
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:55 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Jij bent een bottleneck
Oh, ok
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 16:58:49 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146540172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:55 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ik heb maar 2OK :')
Ik vond die 20k er al zo vaag uit zien, het is gewoon een O :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146540355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:55 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ik heb maar 2OK :')
Zeker een gat in je hand ;)
Ik koop bijna nooit wat,grootste aankoop in Pandaria was die yak reforge/repair mount van 108k. Nu nog zo'n 250k over :D
pi_146540395
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[..]

^O^
pi_146540408
Het meeste gold wat ik de afgelopen tijd heb uitgegeven is dat ik toen iets van 20 Jade Spirit's/Dancing Steels heb gekocht en die heb omgewisseld voor de rode PvP enchant om op m'n heirlooms te zetten :P

Was vrij prijzig
pi_146540674
Weinig gold?
Ik heb 5k :') op mn main. Moet 310% flying zelfs nog aanschaffen :') :') :')
pi_146540696
ik heb nu 17k op mijn main, dat is het meeste wat ik ooit gehad heb.
pi_146541419
Bahh,, Gamemania niet open snachts :r

310k hier atm, geen idee wat ik er mee moet
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146541737
Ik heb maar 3 k op mijn main, maar ik heb dan ook echt geen zin om te farmen/raiden/of ook maar iets ingame te doen dat op werken lijkt. Dan maar lui :)

Die 3 k is trouwens wel wat ik gemiddeld per weekend verdien, meestal heb ik iedere week wel iets geleveld dat weer mounts ofzo nodig heeft en daar gebruik ik dat geld dan voor.
pi_146541890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef GlenSpey het volgende:
Weinig gold?
Ik heb 5k :') op mn main. Moet 310% flying zelfs nog aanschaffen :') :') :')
Ach, je kan toch niet vliegen in Dreanor :P
pi_146542640
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef Skillstorm het volgende:
Zijn jullie pc's er wel voor klaar trouwens? Qua hardware
Begin dit jaar nog een GPU upgrade gedaan. Van een Radeon 7750 naar een Radeon R9 270 gegaan. Misschien volgend jaar een FX 8350 of iets dergelijks kopen. Maar mijn FX 6100 voldoet nog prima.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_146542960
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Begin dit jaar nog een GPU upgrade gedaan. Van een Radeon 7750 naar een Radeon R9 270 gegaan. Misschien volgend jaar een FX 8350 of iets dergelijks kopen. Maar mijn FX 6100 voldoet nog prima.
AH ja dat is wel goed.
pi_146543996
ik moet nog al mijn shit verkopen.. en ik zit op smallband sinds gisterenavond :')
  dinsdag 11 november 2014 @ 19:22:33 #169
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146545186
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:41 schreef Olment het volgende:
Bahh,, Gamemania niet open snachts :r

310k hier atm, geen idee wat ik er mee moet
Aan mij geven
pi_146545508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Syphixx het volgende:
ik moet nog al mijn shit verkopen.. en ik zit op smallband sinds gisterenavond :')
http://eu.battle.net/wow/en/shop/mobile-armory/

Verkoop alleen via de app op AH :D Gaat veel sneller dan ingame :)
pi_146545624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:41 schreef Olment het volgende:
Bahh,, Gamemania niet open snachts :r

310k hier atm, geen idee wat ik er mee moet
Koop die magic rooster egg. Ga je alleen waarschijnlijk niet redden met 310k.
pi_146546031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vond die 20k er al zo vaag uit zien, het is gewoon een O :')
Sukkel :6
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146546186
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:04 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Zeker een gat in je hand ;)
Ik koop bijna nooit wat,grootste aankoop in Pandaria was die yak reforge/repair mount van 108k. Nu nog zo'n 250k over :D
Mounts, pets, onzin :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146546258
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Koop die magic rooster egg. Ga je alleen waarschijnlijk niet redden met 310k.
420k op Tarren mill :D
pi_146546276
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Aan mij geven
Of aan mij :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146547433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:40 schreef Roma-Totti het volgende:

pets, onzin :')
Oh no you didnt
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_146547473
Gotta catch them all O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:01:26 #178
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146547532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gotta catch them all O-)
^O^ POKEWOW!
pi_146547706
Als iemand mij een boel gold wil geven op Dentarg bied ik als ruil mijn lichaam aan
pi_146547784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Als iemand mij een boel gold wil geven op Dentarg bied ik als ruil mijn lichaam aan
:D

Ik ken Dentarg niet eens _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146547839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D

Ik ken Dentarg niet eens _O-
Connected realm van Tarren Mill. Met minder lag :P
pi_146548229
Iemand deze aan t farmen?
http://www.wowhead.com/item=118675#comments
Dropped gewoon eventjes voor mij terwijl ik de Iron horde quests eindelijk aan t doen ben. Wist niet eens dat het bestond :')
pi_146548348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:28 schreef Maureentje het volgende:

[..]

http://eu.battle.net/wow/en/shop/mobile-armory/

Verkoop alleen via de app op AH :D Gaat veel sneller dan ingame :)
heb alles gedeleted behalve wat exotic leather :p
pi_146548788
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand deze aan t farmen?
http://www.wowhead.com/item=118675#comments
Dropped gewoon eventjes voor mij terwijl ik de Iron horde quests eindelijk aan t doen ben. Wist niet eens dat het bestond :')
De Mazda CX-5?
pi_146549336
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand deze aan t farmen?
http://www.wowhead.com/item=118675#comments
Dropped gewoon eventjes voor mij terwijl ik de Iron horde quests eindelijk aan t doen ben. Wist niet eens dat het bestond :')
Paar dagen aan het farmen geweest, toen uiteindelijk voor voor 3K op het AH gekocht |:(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:49:10 #186
296917 Abby79
Being myself!
pi_146550070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand deze aan t farmen?
http://www.wowhead.com/item=118675#comments
Dropped gewoon eventjes voor mij terwijl ik de Iron horde quests eindelijk aan t doen ben. Wist niet eens dat het bestond :')
Ik kreeg die van mijn tweede mob toen ik die questline deed :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 20:52:22 #187
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146550222
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Sukkel :6
Kom fegtuh dan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 20:53:43 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146550278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:40 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Mounts, pets, onzin :')
Dit ^O^ Ik koop alleen travel speed-upgrades, kan mij het nou aan m'n reet roesten dat ik "maar" een black war raptor en een bronze drake heb :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 21:07:48 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_146550988
Omdat ik te lui ben om te zoeken op de WoW site :') Vraagje, ik heb 4000 honor points (die van battlegrounds dus) kun je daar in WoD nog nieuwe gear van kopen of kan ik ze net zo goed nu opmaken?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146551069
honor wordt niet meer reset tijdens de launch dus ja je kan er gear van kopen straks.
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 21:10:46 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_146551166
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef TwyLight het volgende:
honor wordt niet meer reset tijdens de launch dus ja je kan er gear van kopen straks.
Nieuw seizoen of is het seizoen nog niet afgelopen? Arena bedoel ik, oude Arena wordt dan altijd HP gear. Ik wil sowieso wel een andere gun :7
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146551321
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Nieuw seizoen of is het seizoen nog niet afgelopen? Arena bedoel ik, oude Arena wordt dan altijd HP gear. Ik wil sowieso wel een andere gun :7
PvP seizoen (15) is al afgelopen sinds de pre-patch, al je conquest die je nog had is toen geconverteerd in honor tot 4000 en de rest in gold. Alle honor die je nu hebt houd je gewoon en kan je strakt honor gear mee kopen als je level 100 bent.

Het nieuwe PvP seizoen start op 3 december en vanaf dan kan je weer conquest gear krijgen en gear kopen.
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 21:14:57 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_146551425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:13 schreef TwyLight het volgende:

[..]

PvP seizoen (15) is al afgelopen sinds de pre-patch, al je conquest die je nog had is toen geconverteerd in honor tot 4000 en de rest in gold. Alle honor die je nu hebt houd je gewoon en kan je strakt honor gear mee kopen als je level 100 bent.

Het nieuwe PvP seizoen start op 3 december en vanaf dan kan je weer conquest gear krijgen en gear kopen.
Tx dan wacht ik gewoon tot ik level 100 ben. Ik vind BG's doen altijd leuk en ga altijd voor de hele set.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_146552937
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand deze aan t farmen?
http://www.wowhead.com/item=118675#comments
Dropped gewoon eventjes voor mij terwijl ik de Iron horde quests eindelijk aan t doen ben. Wist niet eens dat het bestond :')
Ja, heb er 2 gekregen tijdens het doen van de quests :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146553322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand deze aan t farmen?
http://www.wowhead.com/item=118675#comments
Dropped gewoon eventjes voor mij terwijl ik de Iron horde quests eindelijk aan t doen ben. Wist niet eens dat het bestond :')
Oh Hmmm volgens mij heb ik helemaal niemand geloot tijdens de quest en ben ik er gewoon doorheen geraasd :p
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 21:49:50 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_146553394
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand deze aan t farmen?
http://www.wowhead.com/item=118675#comments
Dropped gewoon eventjes voor mij terwijl ik de Iron horde quests eindelijk aan t doen ben. Wist niet eens dat het bestond :')
Ik zit te twijfelen, ik heb wel zoiets dacht ik maar weet niet zeker of het deze is. Het is wel een draakje uit mijn hoofd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:27:58 #197
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_146558630
Op de valreep nog even mijn mythic Heirloom gescoord. Als bonus roll ik een mooie 100 op de Kor'kron Juggernaut. Prima afsluiting van Siege of Orgrimmar en Mists of Pandaria lijkt me.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_146560099
Nog 23:55:00
pi_146561333
holy shit jongens, nog maar 22 uur en 30 minuten :D

pi_146561761
oh shit nu nog maar 21 uur en 50 minuten
  woensdag 12 november 2014 @ 07:35:08 #202
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_146562779
Voor de mensen die nog last-minute aan het schrapen zijn voor de legendary cloack;

Gistermiddag bleek ineens dat je bij elke boss in HoF, PoS, VoES en GoR een titan runestone kan looten. De bosses die er geen droppen kun je bij een 2e, 3e enz. run opnieuw looten. (geen gear, alleen runestones). Zo had ik na 3 rondjes LFR in de genoemde instances de laatste bij elkaar.

Wat is trouwens de algemene gedachte over de small Garrison buildings? Bouwen wat je niet hebt? Of juist de professions die je wel hebt en dan binnen de guild afspraken maken?
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_146563139
Ik moet me nog inlezen in die Garrison buildings, maar krijg je per character een set van building slots of per account? Ik ga ervan uit dat het per character is, maar kan het mis hebben.
En het zal een beetje zelfde zijn als die farm in pandaria? Met die workorders en zo.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146563176
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 08:23 schreef Omega het volgende:
Ik moet me nog inlezen in die Garrison buildings, maar krijg je per character een set van building slots of per account? Ik ga ervan uit dat het per character is, maar kan het mis hebben.
En het zal een beetje zelfde zijn als die farm in pandaria? Met die workorders en zo.
Zoiets als je farm heb ik idd ook gehoord
En je kunt voor zover ik weet op elke toon de Garrison maxen voor zon 15k
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146563356
Kost het geld om te maken en dan levert het geld/mats op? Of kost het alleen maar?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146563877
ik heb er zin in :)
  woensdag 12 november 2014 @ 10:04:32 #207
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146564784
Laatste twee nachten problemen met slapen gehad (pas rond 3 uur zak ik weg :') ) Nu maar hopen dat ik vanavond ook tot een uurtje of 3 lekker wakker blijf! :D

Ben er klaar voor! Alleen nog wat snacks halen :P
  woensdag 12 november 2014 @ 10:05:12 #208
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146564798
quote:
3s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:35 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Voor de mensen die nog last-minute aan het schrapen zijn voor de legendary cloack;

Gistermiddag bleek ineens dat je bij elke boss in HoF, PoS, VoES en GoR een titan runestone kan looten. De bosses die er geen droppen kun je bij een 2e, 3e enz. run opnieuw looten. (geen gear, alleen runestones). Zo had ik na 3 rondjes LFR in de genoemde instances de laatste bij elkaar.

Wat is trouwens de algemene gedachte over de small Garrison buildings? Bouwen wat je niet hebt? Of juist de professions die je wel hebt en dan binnen de guild afspraken maken?
Bouwen wat je hebt en dan nog 1 of 2 erbij die je niet hebt.
pi_146565091
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben 100% ready :P

- 4000 honor
Waarom zou je die hebben?
https://twitter.com/holinka/status/517781180696260608
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_146565294
quote:
In een latere tweet geeft hij meer uitleg. Conquest werd gewiped voor 6.0, honor kun je meenemen naar WoD.

edit: Gevonden:

https://twitter.com/holinka/status/524595444757061633
pi_146566461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Oh no you didnt
Ja :@
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146566466
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kom fegtuh dan.
Klap jou jonguh!
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146566486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dit ^O^ Ik koop alleen travel speed-upgrades, kan mij het nou aan m'n reet roesten dat ik "maar" een black war raptor en een bronze drake heb :P
Moet nog maar 20 mounts en dan heb ik 150 mounts :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146566521
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 01:25 schreef TwyLight het volgende:
holy shit jongens, nog maar 22 uur en 30 minuten :D

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 11:15:28 #215
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146566565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Klap jou jonguh!
Ja doe maar stoer vanachter je scherm en toetsenbord.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146566605
Mounts niet belangrijk vinden :')
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 11:18:08 #217
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146566637
Volgens mij voelen enkelen zich hier zoals ik me bij de release van Skyrim voelde... Op 10 november 2011 zat ik zowat te stuiteren en elke paar min op de klok te kijken om te zien of het al middernacht was, want op 11/11/11 werd Skyrim unlocked :D Ik was zo zenuwachtig als een klein kind tijdens Sinterklaas _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 11:19:10 #218
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146566674
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:17 schreef wuuht het volgende:
Mounts niet belangrijk vinden :')
Raptor en Bronze Drake uit Culling of Stratholme, klaar :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146566713
tijd om naar bed te gaan
pi_146566848
YEAHHHHHH judgement legplates binnen :D nu eindeli9jk de full set _O_
pi_146566861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij voelen enkelen zich hier zoals ik me bij de release van Skyrim voelde... Op 10 november 2011 zat ik zowat te stuiteren en elke paar min op de klok te kijken om te zien of het al middernacht was, want op 11/11/11 werd Skyrim unlocked :D Ik was zo zenuwachtig als een klein kind tijdens Sinterklaas _O-
Nee, zo voel ik me niet _O- Skyrim wel uitvoerig gespeeld O+

Ik ga zo naar huis, dan boodschappen doen (de AH heeft Monster in de aanbieding :Y) ) en dan slapen tot ca 23.00. En dan in één ruk door tot we beiden lvl 100 zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146566894
Alhoewel Blizzard kennende zal er nog wel van alles mis gaan 8-)
Lijkt me overigens tof zo rond 10 voor 12 bij de Dark Portal :o Zal wel druk zijn :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 november 2014 @ 11:34:13 #223
431402 EigenwijzeMuffin
Bakt die zooi op 180graden
pi_146567106
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel Blizzard kennende zal er nog wel van alles mis gaan 8-)
Lijkt me overigens tof zo rond 10 voor 12 bij de Dark Portal :o Zal wel druk zijn :D
Ik heb het bij WotLK en MoP gedaan maar het duurde bij a 45min voordat ik uberhaupt door de que's kwam😭 en als je er eenmaal was dan was het zo verrekte druk bij die starterzones dan is het echt ellende om een beessie te vinden ☺️ Vanavond ga ik lekker touren en met mijn garisson stoeien, voor al mn alts en dan morgen middag met een paar guildies dungeons garmen tot 100 :D
pi_146567153
Ik heb twee jaar geleden characters bijna permanent ingelogd gehad :@ Zodat mijn vriend in ieder geval geen queue had voor als een raid begon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146567268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, zo voel ik me niet _O- Skyrim wel uitvoerig gespeeld O+

Ik ga zo naar huis, dan boodschappen doen (de AH heeft Monster in de aanbieding :Y) ) en dan slapen tot ca 23.00. En dan in één ruk door tot we beiden lvl 100 zijn.
Dit zou ik zo graag willen doen. Ik wil minder verplichtingen :(
pi_146567579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel Blizzard kennende zal er nog wel van alles mis gaan 8-)
Lijkt me overigens tof zo rond 10 voor 12 bij de Dark Portal :o Zal wel druk zijn :D
Bij de MoP release was ik wel wakker om 00:00 en klaar om te spelen. Achteraf best zonde dat ik dat had gedaan want het is zo kansloos om te spelen om 00:00. Niet in de zin als kansloos, je hebt geen leven, maar kansloos omdat iedereen om 00:00 klaar zit om te spelen en massaal een onbewuste DDOS attack aan het uitvoeren is. De servers trokken het gewoon niet, crashte en de 15 minuten daarna was je alleen maar bezig met inloggen. Eénmaal inloggen wou ik met wat guildmembers een dungeon proberen maar ook dat ging totaal niet. Dit alles was trouwens op Frostmane.

Wat mij betreft probeer ik morgenavond iets te doen maar ik denk niet dat het hem gaat worden, waarschijnlijk is het dan nog steeds tering druk. Vrijdag, gehele dag en zaterdag tot een uur of 2 zit ik al volgepland. Vanaf zaterdag 2 uur ga ik zoveel mogelijk spelen in de hoop dat ergste drukte dan weer voorbij is.
pi_146567601
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:34 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Ik heb het bij WotLK en MoP gedaan maar het duurde bij a 45min voordat ik uberhaupt door de que's kwam😭 en als je er eenmaal was dan was het zo verrekte druk bij die starterzones dan is het echt ellende om een beessie te vinden ☺️ Vanavond ga ik lekker touren en met mijn garisson stoeien, voor al mn alts en dan morgen middag met een paar guildies dungeons garmen tot 100 :D
Ehm... Tenzij je erin slaagt de eerste storytelling questline te kunnen doen, zie ik je geen garrisson stoeierij doen. Want die komt pas na die questline.
pi_146567609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef Lhyanna het volgende:

Dit zou ik zo graag willen doen. Ik wil minder verplichtingen :(
Ik heb vakantie genomen en geen kinderen :+ De poes moet eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146567671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:51 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Bij de MoP release was ik wel wakker om 00:00 en klaar om te spelen. Achteraf best zonde dat ik dat had gedaan want het is zo kansloos om te spelen om 00:00. Niet in de zin als kansloos, je hebt geen leven, maar kansloos omdat iedereen om 00:00 klaar zit om te spelen en massaal een onbewuste DDOS attack aan het uitvoeren is. De servers trokken het gewoon niet, crashte en de 15 minuten daarna was je alleen maar bezig met inloggen. Eénmaal inloggen wou ik met wat guildmembers een dungeon proberen maar ook dat ging totaal niet. Dit alles was trouwens op Frostmane.

Wat mij betreft probeer ik morgenavond iets te doen maar ik denk niet dat het hem gaat worden, waarschijnlijk is het dan nog steeds tering druk. Vrijdag, gehele dag en zaterdag tot een uur of 2 zit ik al volgepland. Vanaf zaterdag 2 uur ga ik zoveel mogelijk spelen in de hoop dat ergste drukte dan weer voorbij is.
Tijdens de release van MoP had ik eerst een sollicitatiegesprek, ben ik de box 's middags gaan kopen en ben ik pas tegen de avond eens een keer gaan spelen. Had geen haast. Nu ook geen haast, maar zin in de hype om middernacht :D Dus zal me ook geen seconde ergeren als er dingen fout gaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146567677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb vakantie genomen en geen kinderen :+ De poes moet eten.
Ik heb geen dagen meer :'(
pi_146567704
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:55 schreef Lhyanna het volgende:

Ik heb geen dagen meer :'(
Je wist dat dit er aan kwam dit jaar!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146567757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je wist dat dit er aan kwam dit jaar!
Ik heb ook bijna spijt van de opgenomen vrije dagen :+
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2014 @ 11:58:39 #233
159966 lifeblind
pi_146567808
Met voorgaande releases heb ik altijd vrij genomen en gewoon 's nachts meteen begonnen met levellen en niet stoppen tot ik de level cap had, werkte in principe altijd prima :P

Nu heb ik de expansion niet eens gekocht nog, ik wacht wel een tijdje totdat ik weer eens zin heb om WoW te spelen überhaupt. Succes voor wie vanavond al aan de slag gaat ^O^
pi_146567974
Wie heeft vannacht mijn wow gesloopt? :(
Loopt telkens vast bij character scherm.
pi_146568478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:17 schreef wuuht het volgende:
Mounts niet belangrijk vinden :')
Dit dus :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146568651
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja doe maar stoer vanachter je scherm en toetsenbord.
Ik heb stoer uitgevonden!
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146568673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Raptor en Bronze Drake uit Culling of Stratholme, klaar :+
Nee!
Deze! http://www.wowhead.com/it(...)-white-primal-raptor
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 12 november 2014 @ 12:36:05 #238
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146569152
Bij Pandaria kon ik al 5 minuten voor 12 beginnen :D Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. En ik weet dat het druk zal zijn, maar ik doe het vooral voor de leuk. Ga ook niet door tot 5 uur 's ochtends ofsow, eerder tot 2 of 3 uur. En dan weer vroeg op.

Enige verplichting die ik heb is de volgende ochtend weer terug naar ons huis, terwijl broertje mijn moeder uit het ziekenhuis haalt. En daarna weer terug naar zijn huis.

Heb zojuist ook snack shopping gedaan! Dus ik ben er helemaal klaar voor! ^O^
  woensdag 12 november 2014 @ 12:40:54 #239
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146569281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tijdens de release van MoP had ik eerst een sollicitatiegesprek, ben ik de box 's middags gaan kopen en ben ik pas tegen de avond eens een keer gaan spelen. Had geen haast. Nu ook geen haast, maar zin in de hype om middernacht :D Dus zal me ook geen seconde ergeren als er dingen fout gaan :+
Ja dat ik verwacht ook niet echt te spelen, sowieso tot max 1. Maar het is gewoon enorm gezellig, met de guild op mumble, iedereen hyper. Het is gewoon een tof moment. :D
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 12:57:30 #240
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146569751
quote:
Wanne lellek ding.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146569794
quote:
I got 9999 problems but the Bone WHite Primal Raptor ain't one :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146570037
Met een nieuwe expansion leeft dit draadje wel helemaal op hé :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146570256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:08 schreef Olment het volgende:
Met een nieuwe expansion leeft dit draadje wel helemaal op hé :P
Ik voel me dan ook weer zo blij als een kind worden, als ik aan vanavond denk :P

De rest van de dag is mijn concentratie wel helemaal weg. Genoeg te doen, maar lukt me gewoon niet...
pi_146570312
oeps
  woensdag 12 november 2014 @ 13:18:02 #245
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146570348
Maaawww ik moet snel mijn project afmaken. Hopelijk gaat dan één van mijn studiegenoten het verslag inleveren dan kan ik erbij zijn! Zo niet dan heeft iedereen een 14 uur harde voorsprong. Gelukkig ben ik daarna wel 5 dagen vrij.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146570608
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:18 schreef Bartcoah het volgende:
Maaawww ik moet snel mijn project afmaken. Hopelijk gaat dan één van mijn studiegenoten het verslag inleveren dan kan ik erbij zijn! Zo niet dan heeft iedereen een 14 uur harde voorsprong. Gelukkig ben ik daarna wel 5 dagen vrij.
Ik begin morgen avond pas :+
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_146571121
Moeten we nou present staan bij de dark portal of in sw?
  woensdag 12 november 2014 @ 13:51:22 #248
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146571364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Ratsnest89 het volgende:
Moeten we nou present staan bij de dark portal of in sw?
Maakt eigenlijk niet uit. Je krijgt denk ik een quest en zeer waarschijnlijk wordt je naar de dark portal gestuurd. Je mag zelf kiezen hoe ver je wilt reizen, zodra het begint! :P
  woensdag 12 november 2014 @ 13:59:45 #249
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146571679
Ik ben de coolste 8-) 8-) _O_

pi_146572121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben de coolste 8-) 8-) _O_

[ afbeelding ]
Foto gemaakt? :')
  woensdag 12 november 2014 @ 14:12:27 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146572171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Foto gemaakt? :')
And what if I did? :D :+
pi_146572195
:D

23.00 party at the portal? Frostmane ofc!
  woensdag 12 november 2014 @ 14:13:20 #253
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146572199
En toen ging mijn pc stuk.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:13:45 #254
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146572217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
En toen ging mijn pc stuk.
:o Nee?!
pi_146572287
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:12 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Niet teveel slacken, anders mis je Molten Core lvl 100 ter viering van WoW 10 jarig bestaan.

Tenzij je geen raider bent of het je niet zoveel boeit natuurlijk.
WAAROM LEES IK DAMNIT DIT TOPIC DAN OOK GVD!

Vertel meer! :P
  woensdag 12 november 2014 @ 14:18:28 #256
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146572392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

:o Nee?!
Ja... Dacht eerst videokaart issue maar het lijkt dat mijn ene schijf dood is, dus nu wow aan het downloaden op mn andere schijf en dan straks testen. Knut neemt straks zijn werk pc mee voor de zekerheid en is al wow aan het installeren op zn werk.

Het is zo bizar, lijkt verdomme wel een voorspelbaar plot.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:18:42 #257
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146572396
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

WAAROM LEES IK DAMNIT DIT TOPIC DAN OOK GVD!

Vertel meer! :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:56 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dan heb je niet echt goed gezocht.
http://us.battle.net/wow/en/blog/15107686
  woensdag 12 november 2014 @ 14:19:59 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146572440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:18 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja... Dacht eerst videokaart issue maar het lijkt dat mijn ene schijf dood is, dus nu wow aan het downloaden op mn andere schijf en dan straks testen. Knut neemt straks zijn werk pc mee voor de zekerheid en is al wow aan het installeren op zn werk.

Het is zo bizar, lijkt verdomme wel een voorspelbaar plot.
Ik had maandag bij het installeren van een SSD + windows 7 een dodgy windows update tussen de optionele updates staan. Die crashte mijn computer ook totaaaaaal! Windows startte niet eens meer. Mijn vriend zei dat ie hetzelfde had op twee andere computers op zijn werk. :{
  woensdag 12 november 2014 @ 14:21:11 #259
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_146572482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik had maandag bij het installeren van een SSD + windows 7 een dodgy windows update tussen de optionele updates staan. Die crashte mijn computer ook totaaaaaal! Windows startte niet eens meer. Mijn vriend zei dat ie hetzelfde had op twee andere computers op zijn werk. :{
Ja tof he. En als ik hem naar de winkel breng ben ik hem sowieso wel een week kwijt als het niet meer is. Not gonna happen. Mijn eerste raid is dec 3...
pi_146572555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:18 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

[..]

40 players weer :o

Hoe cool!

Maar ik doe het niet! Ik ben sterk 8-)
pi_146572614
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

40 players weer :o

Hoe cool!

Maar ik doe het niet! Ik ben sterk 8-)
En de tijdelijke 100v100 battleground, locatie: Hillsbrad Foothills. Doet je dat nog meer laten twijfelen?
pi_146572634
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

En de tijdelijke 100v100 battleground, locatie: Hillsbrad Foothills. Doet je dat nog meer laten twijfelen?
Nee, Tarren Mill was net voor mijn tijd. AB 40v40 heb ik zelfs maar een beetje gespeeld.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:25:45 #263
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146572644
Kan ik de items die nu in mijn toybox zitten, maar nog wel in m'n bags nou gewoon discarden?
pi_146572682
Hoelang is die MC raid beschikbaar dan? Alleen in de maand november?
pi_146572683
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, Tarren Mill was net voor mijn tijd. AB 40v40 heb ik zelfs maar een beetje gespeeld.
Tarren Mill was op onze server gewoon heel vanilla raak :P
pi_146572689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hoelang is die MC raid beschikbaar dan? Alleen in de maand november?
Tot ergens in januari
pi_146572791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:26 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Tarren Mill was op onze server gewoon heel vanilla raak :P
Ik ben 60 geworden net met ZG, toen was het daar niet meer bij ons.

Overigens is over de 100 euro voor MC wel heel prijzig (panda, warlords en monthly fee). Plus dat ik dan nog 15 levels moet in een spel dat compleet anders is geworden. Dat terwijl ik nu samen woon met een niet gamer.
pi_146572795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Tot ergens in januari
Ah dan hoef je dus niet echt te haasten met gearen. Ik dacht alleen in November, werd al bang.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:31:46 #269
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146572843
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Kan ik de items die nu in mijn toybox zitten, maar nog wel in m'n bags nou gewoon discarden?
:Y
  woensdag 12 november 2014 @ 14:33:15 #270
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146572893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:31 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

:Y
Top ^O^
pi_146572910
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ah dan hoef je dus niet echt te haasten met gearen. Ik dacht alleen in November, werd al bang.
MC wordt een plek waar Raid finder items gaan droppen. Lijkt me overigens ook niet dat ze voor een anniversary raid, aan het begin van een expansion, een hoog item level gaan koppelen :P. Het moet natuurlijk wel toegankelijk zijn.
pi_146572971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:33 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

MC wordt een plek waar Raid finder items gaan droppen. Lijkt me overigens ook niet dat ze voor een anniversary raid, aan het begin van een expansion, een hoog item level gaan koppelen :P. Het moet natuurlijk wel toegankelijk zijn.
Gaat wel veranderen ten opzichte van vanilla denk ik. Daar zaten raidtactics in die je met een 40 pug echt niet gaat overleven. Zeker niet als de helft nooit het origineel heeft gespeeld.
pi_146573008
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:33 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

MC wordt een plek waar Raid finder items gaan droppen. Lijkt me overigens ook niet dat ze voor een anniversary raid, aan het begin van een expansion, een hoog item level gaan koppelen :P. Het moet natuurlijk wel toegankelijk zijn.
Klopt, maar belangrijkste punt voor mij is



Die 6e van onderen "dont waste apexis/gold for head, you will get 640 ilvl head from the Molten Core LFR anniversary event"
  woensdag 12 november 2014 @ 14:40:39 #274
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146573153
Per ongeluk 3 WoD keys gekocht, 2 stuks te koop voor 30 eur/stuk.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146573161
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gaat wel veranderen ten opzichte van vanilla denk ik. Daar zaten raidtactics in die je met een 40 pug echt niet gaat overleven. Zeker niet als de helft nooit het origineel heeft gespeeld.
De dispel mechanics moeten sowieso veranderen vanwege cooldowns e.d.
Maar je maakt mij echt niet wijs dat MC moeilijker was dan de laatste raids. Mechanics zijn zwaar lastiger geworden in de laatste paar expansions en dat lukt met pugs heel makkelijk. Dit gaat gewoon een simpele LFR worden, zeer zeker :P

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:36 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt, maar belangrijkste punt voor mij is

[ afbeelding ]

Die 6e van onderen "dont waste apexis/gold for head, you will get 640 ilvl head from the Molten Core LFR anniversary event"
Helden plaatje, vanavond even doorlinken naar wat maten! _O_
  woensdag 12 november 2014 @ 14:42:37 #276
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146573224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:40 schreef Teydelyk het volgende:
Per ongeluk 3 WoD keys gekocht, 2 stuks te koop voor 30 eur/stuk.
Of gold als je op Nordrassil zit en te skeer bent om WoD te kopen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146573354
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef Ratsnest89 het volgende:
:D

23.00 party at the portal? Frostmane ofc!
I'll be there!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:

Heb zojuist ook snack shopping gedaan! Dus ik ben er helemaal klaar voor! ^O^
Dat ga ik zo ook doen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146573411
Heb 175k gold nu, ben toch aan het twijfelen of ik die alliance chopper koop...
pi_146573416
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:40 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

De dispel mechanics moeten sowieso veranderen vanwege cooldowns e.d.
Maar je maakt mij echt niet wijs dat MC moeilijker was dan de laatste raids. Mechanics zijn zwaar lastiger geworden in de laatste paar expansions en dat lukt met pugs heel makkelijk. Dit gaat gewoon een simpele LFR worden, zeer zeker :P
Ik raid al niet meer sinds Ulduar, dus weet niet hoe het nu zit. Ik baseer de opmerking op dat je er met 40 man heen ging, en dat je maar 1 idiot nodig had om niet eens bij de eerste baas te komen. En pugs bevatten altijd minstens 20% idiots :P
pi_146573492
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben 60 geworden net met ZG, toen was het daar niet meer bij ons.

Overigens is over de 100 euro voor MC wel heel prijzig (panda, warlords en monthly fee). Plus dat ik dan nog 15 levels moet in een spel dat compleet anders is geworden. Dat terwijl ik nu samen woon met een niet gamer.
Als je je account nog hebt kost het je net zoveel als ieder ander hier.

MoP staat er dan al op, monthly fee betalen we allemaal sowieso en WoD moesten we ook betalen. Daarbij kan je je char dan met WoD lvl 90 maken, dus ook het levelen is voor jou precies hetzelfde (van 90-100).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146573505
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik raid al niet meer sinds Ulduar, dus weet niet hoe het nu zit. Ik baseer de opmerking op dat je er met 40 man heen ging, en dat je maar 1 idiot nodig had om niet eens bij de eerste baas te komen. En pugs bevatten altijd minstens 20% idiots :P
Als ik bekijk wat er in LFR rondloopt en wat er kwa skill in onze guild rondliep tijdens Vanilla, dan is een LFR tegenwoordig beter. Je had 4 mensen nodig die het spel een klein beetje snapte in MC, de tactics waren echt heel simpel. Belangrijkste was dat je iemand had die 1 pack tegelijk kon pullen.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:52:15 #282
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146573533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben de coolste 8-) 8-) _O_

[ afbeelding ]
Een mount hebben die je vrijwel kan solo-en ''cool'' noemen. :')
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_146573542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je je account nog hebt kost het je net zoveel als ieder ander hier.

MoP staat er dan al op, monthly fee betalen we allemaal sowieso en WoD moesten we ook betalen. Daarbij kan je je char dan met WoD lvl 90 maken, dus ook het levelen is voor jou precies hetzelfde (van 90-100).
Hmm, ah ok, er is dus nog meer verandert :P

Gratis MoP, maakt jullie dat niet pissig ;)
pi_146573601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Als ik bekijk wat er in LFR rondloopt en wat er kwa skill in onze guild rondliep tijdens Vanilla, dan is een LFR tegenwoordig beter. Je had 4 mensen nodig die het spel een klein beetje snapte in MC, de tactics waren echt heel simpel. Belangrijkste was dat je iemand had die 1 pack tegelijk kon pullen.
He, dat laatste, dat deed ik altijd 8-)

Het voelde overigens wel lastig, de tactics, maar dat kan ook 8 jaar geheugen verdwazing zijn.
pi_146573645
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:52 schreef stbabylon het volgende:

Hmm, ah ok, er is dus nog meer verandert :P

Gratis MoP, maakt jullie dat niet pissig ;)
Nee hoor, heb het met veel plezier gespeeld en er nu nog aan beginnen slaat op zich nergens op. Is gewoon niet leuk als je ver achter gaat lopen met een spel als wow.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146573671
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

He, dat laatste, dat deed ik altijd 8-)

Het voelde overigens wel lastig, de tactics, maar dat kan ook 8 jaar geheugen verdwazing zijn.
Niemand begreep ook maar iets van het spel. hè. Tactics waren echt heel basic vergeleken met alles daarna :P
pi_146573719
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, heb het met veel plezier gespeeld en er nu nog aan beginnen slaat op zich nergens op. Is gewoon niet leuk als je ver achter gaat lopen met een spel als wow.
Dat is wel een groot probleem. Heb wel gequest in Cata, maar mijn 'wat is er allemaal gebeurt' houdt op rond halverwege WotLK. Geen idee hoe het verhaal nu staat en hoe het daar is gekomen. Weet bijvoorbeeld dat Thrall niet meer de baas is, maar hoe/waarom/wat. En kan ook niet een site vinden waar het hapklaar wordt uitgelegd (dus ook inclusief uitkomsten van endgame raids).
pi_146573721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wanne lellek ding.
:( oO/ o|O ~O>
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_146573776
quote:
99s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:

Dat is wel een groot probleem. Heb wel gequest in Cata, maar mijn 'wat is er allemaal gebeurt' houdt op rond halverwege WotLK. Geen idee hoe het verhaal nu staat en hoe het daar is gekomen. Weet bijvoorbeeld dat Thrall niet meer de baas is, maar hoe/waarom/wat. En kan ook niet een site vinden waar het hapklaar wordt uitgelegd (dus ook inclusief uitkomsten van endgame raids).

Als je tegen zijn stem kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146573848
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:56 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Niemand begreep ook maar iets van het spel. hè. Tactics waren echt heel basic vergeleken met alles daarna :P
Ik loop het in gedachten door, en het is eigenlijk inderdaad nog vrij simpel :@

1 eerst adds killen, dan boss
2 tranqen als hij enraged
3 zie 1
4 adds apart van de groep killen
5 als je de bomb bent wegwezen, als hij pulsed wegwezen, anders dichtbij
6 weet ik niet meer
7 zie 1
8 eerst a... zie 1
9 eerst a.. zie 1 (DAMNIT!)
10 aggro voor tank, DPS DPS DPS, adds, repeat
pi_146573907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Als je tegen zijn stem kan.
Ooo, spank you. En dat is dus inclusief hoe Arthas wordt gesloopt en hoe bijv (ik noem maar wat) die grote draak dood gaat?
pi_146574236
quote:
Dat zei die eerst ja maar later zei die dit:

holinka twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 18:17:55 @philwasted We don't plan on wiping honor. reageer retweet
en
holinka twitterde op zondag 26-10-2014 om 22:23:36 @yanqeu @philwasted I should have clarified on that tweet more. We won't be doing anything to honor at expac launch. Conversion was at 6.0 reageer retweet
pi_146574255
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Als je tegen zijn stem kan.
Thank god dat je dit zegt

Ik kan die fucking Nobbel niet uit staan met z'n kut accent :'( :')
  woensdag 12 november 2014 @ 15:57:59 #294
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_146575983
oooh bijna klaar met mijn project. ik ben hopelijk rond 10 uur volledig klaar.

Daarna even een studiegenoot omkopen zodat hij het fysiek inlevert. :D
Je kan me vinden bij de bloemist
  woensdag 12 november 2014 @ 16:23:24 #295
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146576851
Onze plannen worden beetje overhoop gegooid. Vanavond nog wel bij broertje de midnight launch spelen, maar morgen middag de computer weer terug hierheen verhuizen. xD Een dag eerder dan gepland. Ach ja! RL vs a game. RL gaat eerst.
pi_146576964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze plannen worden beetje overhoop gegooid. Vanavond nog wel bij broertje de midnight launch spelen, maar morgen middag de computer weer terug hierheen verhuizen. xD Een dag eerder dan gepland. Ach ja! RL vs a game. RL gaat eerst.
filthy casual
  woensdag 12 november 2014 @ 16:36:03 #297
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_146577253
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:27 schreef TwyLight het volgende:

[..]

filthy casual
:6
pi_146578467
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:27 schreef TwyLight het volgende:

[..]

filthy casual
drugpusher!!
pi_146578588
Uh oh... WoW login begint nu al moeilijk te doen. Gaat nog wat worden vanavond en morgen...
pi_146579409
Heeft iemand al een WoD versie van Zygor gezien? :+
pi_146579471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Als je tegen zijn stem kan.
Die gast heeft een zo verschrikkelijk vervelende manier van praten, samen met dat irritante accent als hij Engels praat. Ik sla zijn filmpjes alleen daarom al standaard over.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:13 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Thank god dat je dit zegt

Ik kan die fucking Nobbel niet uit staan met z'n kut accent :'( :')
Dat dus.
Comfortably numb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')