abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_146817829
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:25 schreef Twinky het volgende:

[..]

En, ben je vrolijker? Heb ik het goed gedaan? O+
Lievv O+
pi_146819592
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:25 schreef Twinky het volgende:

[..]

En, ben je vrolijker? Heb ik het goed gedaan? O+
Ja! En een hond meebrengen wil ook altijd wel helpen om mijn humeur beter te maken. ;)

Ohja, doet me ineens denken aan mijn vorige operatie, toen Twinky me op kwam halen samen met een vriend die een puppy van 8 weken had. Ik vergat bijna dat ik zojuist geopereerd was.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlauwePhlox op 19-11-2014 20:16:22 ]
pi_146824008
Toto, als je tegen de anesthesist zegt dat je van het meten van de bloeddruk erg nerveus wordt en daar de vorige keer een paniekaanval bij kreeg, zal het op zich niet uitmaken. Ze hebben een basismeting nodig, en als jij van de vorige keer weet dat je een normale bloeddruk hebt (buiten de paniekaanvallen) zal een relaxte anesthesist 'm niet nog eens hoeven meten.

Vergeet je vragenlijstje niet mee te nemen.

Aspergermeisje, succes de komende tijd!!
pi_146826855
update van mijn kant:

Vandaag bij de chirurg geweest op de poli, en die vond weer een flinke lading haar in de wond. Het probleem is dat e haren van oa de baard en hoofd af komen, in het ondergoed terecht komen en uiteindelijk in de wond.

Hij blijft erbij dat het goed schoonmaken en het wegtrekken van haren rondom het gebied zou moeten helpen. Uiteindelijk om een second opinion gevraagd die hij niet wilde geven. Hij vond dat "Hijzelf de second opinion was", aangezien er eerst een stel artsen naar hebben gekeken. Maar nu wou hij me wel mogelijk doorsturen naar een cosmetische chirurg, wat ik nooit ga doen.

Binnenkort maar een afspraak maken bij de huisarts en kijken of ik daar geen verwijskaart kan krijgen.

Ik kan in ieder geval zeggen dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij het Radboud ben geweest. Niks anders dan een stelletje debielen die niet weten wat ze moeten doen.

Hell, voor 3,5 jaar terug hebben ze tijdens het eerste keer wisselen van het verband een ader kapot weten te trekken en me vervolgens naar huis gestuurd. Het bloedde, maar volgens hun was dat normaal. Uiteindelijk op bed gaan liggen en slaap gevallen, om 2 uurtjes later in mijn eigen plas bloed wakker te worden. Ik moet nu nog een excuses krijgen.
pi_146827793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Toto, als je tegen de anesthesist zegt dat je van het meten van de bloeddruk erg nerveus wordt en daar de vorige keer een paniekaanval bij kreeg, zal het op zich niet uitmaken. Ze hebben een basismeting nodig, en als jij van de vorige keer weet dat je een normale bloeddruk hebt (buiten de paniekaanvallen) zal een relaxte anesthesist 'm niet nog eens hoeven meten.

Vergeet je vragenlijstje niet mee te nemen.

Aspergermeisje, succes de komende tijd!!
Zal ik doen :) dank je! Mijn bloeddruk daarbuiten lag altijd rond: 110/65
120/70
zoiets. Normaal toch?
pi_146827820
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef raxious het volgende:
update van mijn kant:

Vandaag bij de chirurg geweest op de poli, en die vond weer een flinke lading haar in de wond. Het probleem is dat e haren van oa de baard en hoofd af komen, in het ondergoed terecht komen en uiteindelijk in de wond.

Hij blijft erbij dat het goed schoonmaken en het wegtrekken van haren rondom het gebied zou moeten helpen. Uiteindelijk om een second opinion gevraagd die hij niet wilde geven. Hij vond dat "Hijzelf de second opinion was", aangezien er eerst een stel artsen naar hebben gekeken. Maar nu wou hij me wel mogelijk doorsturen naar een cosmetische chirurg, wat ik nooit ga doen.

Binnenkort maar een afspraak maken bij de huisarts en kijken of ik daar geen verwijskaart kan krijgen.

Ik kan in ieder geval zeggen dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij het Radboud ben geweest. Niks anders dan een stelletje debielen die niet weten wat ze moeten doen.

Hell, voor 3,5 jaar terug hebben ze tijdens het eerste keer wisselen van het verband een ader kapot weten te trekken en me vervolgens naar huis gestuurd. Het bloedde, maar volgens hun was dat normaal. Uiteindelijk op bed gaan liggen en slaap gevallen, om 2 uurtjes later in mijn eigen plas bloed wakker te worden. Ik moet nu nog een excuses krijgen.
Radboud ben ik ook geweest. ook niet bijzonder over te spreken... :N
Hoop dat je doorverwezen kan worden. Veel sterkte. :X
  Spellchecker woensdag 19 november 2014 @ 23:37:17 #107
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_146828849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef raxious het volgende:
update van mijn kant:

Vandaag bij de chirurg geweest op de poli, en die vond weer een flinke lading haar in de wond. Het probleem is dat e haren van oa de baard en hoofd af komen, in het ondergoed terecht komen en uiteindelijk in de wond.

Hij blijft erbij dat het goed schoonmaken en het wegtrekken van haren rondom het gebied zou moeten helpen. Uiteindelijk om een second opinion gevraagd die hij niet wilde geven. Hij vond dat "Hijzelf de second opinion was", aangezien er eerst een stel artsen naar hebben gekeken. Maar nu wou hij me wel mogelijk doorsturen naar een cosmetische chirurg, wat ik nooit ga doen.

Binnenkort maar een afspraak maken bij de huisarts en kijken of ik daar geen verwijskaart kan krijgen.

Ik kan in ieder geval zeggen dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij het Radboud ben geweest. Niks anders dan een stelletje debielen die niet weten wat ze moeten doen.

Hell, voor 3,5 jaar terug hebben ze tijdens het eerste keer wisselen van het verband een ader kapot weten te trekken en me vervolgens naar huis gestuurd. Het bloedde, maar volgens hun was dat normaal. Uiteindelijk op bed gaan liggen en slaap gevallen, om 2 uurtjes later in mijn eigen plas bloed wakker te worden. Ik moet nu nog een excuses krijgen.
-O-

Voor jou ga ik ook duimen! Sterkte! ^O^
  Spellchecker woensdag 19 november 2014 @ 23:37:47 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_146828878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zal ik doen :) dank je! Mijn bloeddruk daarbuiten lag altijd rond: 110/65
120/70
zoiets. Normaal toch?
Ja nee Toot; je vragenlijstje vooral niet vergeten!!
pi_146839494
Ik hoop echt niet dat ik te vroeg juich, maar ik heb nauwelijks pijn en ik heb niet eens pijnstilling ingenomen! *O*
pi_146839508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef maily het volgende:

[..]

Ja nee Toot; je vragenlijstje vooral niet vergeten!!
Komt goed :*
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik hoop echt niet dat ik te vroeg juich, maar ik heb nauwelijks pijn en ik heb niet eens pijnstilling ingenomen! *O*
Mooizo en houden zo *O*
pi_147018356
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Lokquote
Hoe gaat het nu met je, Aspergermeisje?
pi_147018450
Wat betreft mijzelf;

De pijn wordt er niet beter op, en wat ik vannacht had was ook weer nieuw voor me. :') Ik bukte en hoorde ineens een keihard 'scheurend' geluid, alsof ik letterlijk 10 centimeter openscheurde. Kon vervolgens geen bloed of wat dan ook ontdekken maar echt fijn klonk en voelde het niet.

Anyway, morgenochtend al vroeg naar het ziekenhuis toe. Eerst naar de anesthesist en dan naar de verpleegkundige (ik vraag me nog steeds af waarom ik daar heen moet, ik vermoed dat ik daarvan de datum krijg of zo)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 november 2014 @ 12:53:41 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147018565
Verpleegkundige is vermoedelijk voor vragen die ze op de afdeling willen stellen. Vaak zit daar voor een deel hetzelfde in als bij de anaesthesist trouwens hoor. Of je tegen jodium en pleisters kunt, of je allergieën hebt. Maar ook of je alles mag eten bijvoorbeeld :Y) Dingen waarmee ze op de afdeling rekening mee moeten houden zeg maar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_147018580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Verpleegkundige is vermoedelijk voor vragen die ze op de afdeling willen stellen. Vaak zit daar voor een deel hetzelfde in als bij de anaesthesist trouwens hoor. Of je tegen jodium en pleisters kunt, of je allergieën hebt. Maar ook of je alles mag eten bijvoorbeeld :Y) Dingen waarmee ze op de afdeling rekening mee moeten houden zeg maar.
Ah zo, helder. Thanks :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 november 2014 @ 12:55:01 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147018616
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Toto69 het volgende:

Ah zo, helder. Thanks :)
Graag gedaan en succes morgen! Hopelijk krijg je meteen een datum.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_147018640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Graag gedaan en succes morgen! Hopelijk krijg je meteen een datum.
Dat hoop ik ook :) dank je!
  Spellchecker woensdag 26 november 2014 @ 13:02:07 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_147018896
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:55 schreef Rewimo het volgende:

Succes morgen! Hopelijk krijg je meteen een datum.
pi_147018912
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:02 schreef maily het volgende:

[..]

Thnx :)
pi_147030052
Succes morgen toto!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_147030060
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef komrad het volgende:
Succes morgen toto!
Dankjewel Komrad!
pi_147030083
Wow dat was een snelle reactie!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_147030096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef komrad het volgende:
Wow dat was een snelle reactie!
Nu je het zegt :P Had MyAT openstaan dus het kwam snel door :7
pi_147030271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met je, Aspergermeisje?
Ja, goed! Vanmorgen een stukje gefietst. *O* Maakt me weer een stuk mobieler.

De pijn is weer op het niveau van voor de operatie. Dat wil zeggen: kan niet op mijn rug liggen en niet te lang zitten, maar verder geen pijn.

Wonden zien er ook prima uit voor zover ik kan beoordelen. Maandag terug voor controle. Er gaat dit keer maar iemand mee voor ondersteuning in de communicatie. :')
pi_147030347
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:55 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, goed! Vanmorgen een stukje gefietst. *O* Maakt me weer een stuk mobieler.

De pijn is weer op het niveau van voor de operatie. Dat wil zeggen: kan niet op mijn rug liggen en niet te lang zitten, maar verder geen pijn.

Wonden zien er ook prima uit voor zover ik kan beoordelen. Maandag terug voor controle. Er gaat dit keer maar iemand mee voor ondersteuning in de communicatie. :')
Goed bezig zo te horen *O* goed dat er iemand mee gaat ook ^O^
pi_147031223
Altijd verstandig om bij serieuze medische dingen iemand mee te laten gaan die ook vragen kan stellen enzo.
Hallon!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')