abonnement Unibet Coolblue
pi_146569062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De info die ik gegeven heb is genoeg. Als ik zeg dat dat op dat moment dom was dan was dat gewoon dom. Hoef je je hersens verder niet over te breken.
Onjuist. De info die je gaf was niet genoeg. Men moest maar aannemen dat jij begreep dat RA niet nodig was omdat trist niet fed was, als dat het 't geval was. De aanname dat jij in staat bent dat te begrijpen is geen vanzelfsprekende gezien het gemiddelde IQ alhier.
pi_146569711
Dit topic :')
pi_146569785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]
Men moest maar aannemen dat jij begreep dat RA niet nodig was omdat trist niet fed was, als dat het 't geval was.
Dat heb je goed door.
pi_146571630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Onjuist. De info die je gaf was niet genoeg. Men moest maar aannemen dat jij begreep dat RA niet nodig was omdat trist niet fed was, als dat het 't geval was. De aanname dat jij in staat bent dat te begrijpen is geen vanzelfsprekende gezien het gemiddelde IQ alhier.
Ik had het al opgegeven om het hem duidelijk proberen te maken. Gaat ook niet meer lukken ben ik bang dus zou zeggen: doe vooral geen moeite en bespaar je de tijd en energie :P
~Si vis amari, ama~
pi_146572425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:58 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ik had het al opgegeven om het hem duidelijk proberen te maken. Gaat ook niet meer lukken ben ik bang dus zou zeggen: doe vooral geen moeite en bespaar je de tijd en energie :P
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef FedExpress het volgende:

[..]

^O^
pi_146574215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

De info die ik gegeven heb is genoeg. Als ik zeg dat dat op dat moment dom was dan was dat gewoon dom. Hoef je je hersens verder niet over te breken.
Ok man.
Laatst speelde ik support, adc was tristana. We moesten tegen malphite, warwick , mordekaiser, blitzcrank en varus.

Build die tristana een facking last whisper :')

Natuurlijk gereport die mongool.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146575655
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ok man.
Laatst speelde ik support, adc was tristana. We moesten tegen malphite, warwick , mordekaiser, blitzcrank en varus.

Build die tristana een facking last whisper :')

Natuurlijk gereport die mongool.
Wat is daar mis mee dan?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_146576784
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
Ik doe een beetje sarcastisch
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146576790
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:48 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
4 Dorans was natuurlijk een veel betere optie. Gezien tankyness die Malph, Warwick en Blitz bouwen in de vorm van armor en HP duurt het heel lang voordat je één van hun kan killen. Doordat 4 Dorans totaal 12% lifeleech geven overleef je misschien lang genoeg voor een kill te maken.

Tenzij één van hun een Thornmail heeft natuurlijk: dan max je W en jump je weg.
pi_146578391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef EroSensei het volgende:

[..]

4 Dorans was natuurlijk een veel betere optie. Gezien tankyness die Malph, Warwick en Blitz bouwen in de vorm van armor en HP duurt het heel lang voordat je één van hun kan killen. Doordat 4 Dorans totaal 12% lifeleech geven overleef je misschien lang genoeg voor een kill te maken.

Tenzij één van hun een Thornmail heeft natuurlijk: dan max je W en jump je weg.
_O-
Because you know i'm all about that ass
pi_146578740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ok man.
Laatst speelde ik support, adc was tristana. We moesten tegen malphite, warwick , mordekaiser, blitzcrank en varus.

Build die tristana een facking last whisper :')

Natuurlijk gereport die mongool.
Kankerhilarisch
pi_146578963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef EroSensei het volgende:

[..]

4 Dorans was natuurlijk een veel betere optie. Gezien tankyness die Malph, Warwick en Blitz bouwen in de vorm van armor en HP duurt het heel lang voordat je één van hun kan killen. Doordat 4 Dorans totaal 12% lifeleech geven overleef je misschien lang genoeg voor een kill te maken.

Tenzij één van hun een Thornmail heeft natuurlijk: dan max je W en jump je weg.
Wat doe je nou dom? Je weet toch dat ze geen armor en hp bouwen, anders had Donnie dat wel gezegd.
~Si vis amari, ama~
pi_146579091
quote:
17s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:20 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Wat doe je nou dom? Je weet toch dat ze geen armor en hp bouwen, anders had Donnie dat wel gezegd.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef kensei het volgende:
Dit topic :')
pi_146580930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef EroSensei het volgende:

[..]

4 Dorans was natuurlijk een veel betere optie. Gezien tankyness die Malph, Warwick en Blitz bouwen in de vorm van armor en HP duurt het heel lang voordat je één van hun kan killen. Doordat 4 Dorans totaal 12% lifeleech geven overleef je misschien lang genoeg voor een kill te maken.

Tenzij één van hun een Thornmail heeft natuurlijk: dan max je W en jump je weg.
Nee man, ze hadden armor. Ze hadden allemaal magic resist gebouwd... Zie je toch dat ik dat had gezegd.

quote:
17s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:20 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Wat doe je nou dom? Je weet toch dat ze geen armor en hp bouwen, anders had Donnie dat wel gezegd.
Kijk hij snapt het tenminste _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146580992
quote:
Je begint zelf met die onzin :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146581730
Pff word gestoord van die matchmaking, kom om de haverklap tegen plats en diamonds.
pi_146581863
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:39 schreef Cikx het volgende:
Pff word gestoord van die matchmaking, kom om de haverklap tegen plats en diamonds.
Is blijkbaar normaal bij normal games. Had ik ook al last van toen ik in Silver zat en ik Gold is het alleen maar erger. Je wordt er alleen maar beter van, dus probeer er zoveel mogelijk van op te steken.
pi_146582182
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Is blijkbaar normaal bij normal games. Had ik ook al last van toen ik in Silver zat en ik Gold is het alleen maar erger. Je wordt er alleen maar beter van, dus probeer er zoveel mogelijk van op te steken.
Ben helaas pas 23 en dan ben je regelmatig toch kanonnenvoer. :P
pi_146582318
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef Cikx het volgende:
Ben helaas pas 23 en dan ben je regelmatig toch kanonnenvoer.
Hier, wat copy-paste wijsheid;

pi_146583251
Doet ranked het al
pi_146583582
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 16:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik doe een beetje sarcastisch
Ik had al een vermoeden, Wist het alleen niet zeker :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_146593216
quote:
17s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:19 schreef tailfox het volgende:
Doet ranked het al
ja maar je werkt alleen aan je mmr.
Because you know i'm all about that ass
pi_146601745
Nieuwe SR Update is speelbaar in alle bots en TB queue
pi_146601779
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:33 schreef blow... het volgende:

[..]

ja maar je werkt alleen aan je mmr.
mmr?
pi_146603580
De laatste twee dagen verlies ik echt 80% van mijn games. Speel vooral support en heb meestal wel goede scores, meestal evenveel deaths als kills en krijg me adc altijd wel goed gefeed. Toch 8 potjes verloren van de laatste 10.
Zijn dat soms gewoon periodes dat je met kneuzen opgescheept en pech hebt zit of moet je dan toch echt gaan kijken naar je eigen spel? Ik weet dat een goede score niet alles zegt. Laatste 5 scores met tresh/lux als support:

2/3/20 -> verloren
5/4/19 -> verloren
6/8/19 -> verloren
3/3/15 -> verloren
0/3/12 -> verloren

Alleen die laatste en de 6/8/19 zijn niet echt goede scores, maar de rest is allemaal vrij redelijk en toch allemaal hopeloos verloren.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')