abonnement Unibet Coolblue
pi_146441125
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Lol bij jou ook al? Vorige week donderdag besteld en vandaag kwam de postbode 2 pakjes brengen.
Al vraag ik me af waarom ze er twee pakketjes van hebben gemaakt :D

Het zal mij benieuwen bij aliexpress beweren ze dat sommige vendors korting geven op de 11de. En er is er eentje die 50% korting op een DNA 30 in een hana box zou geven. Met die korting zou dat ding op 23,5 dollar uit komen. Klinkt toch te mooi om waar te zijn.
23.5 dollar voor een originele DNA30 met box geloof ik niet echt.

Na m'n vakantie ga ik de DNA40 bestellen en bouw 'm er zelf in. :)
pi_146446071
Het leuke was dat ik bij de buren zat toen de postbode aan de deur kwam en ik iets hoorde dus ik loop naar het raam en zie de postbode een briefje schrijven, ruk de deur open en zeg: volgens mij moet je bij mij zijn.
Die arme jongen schrok zijn eigen rot en 2 andere pakjes en dat handtekeningen apparaat lagen op de grond.
Ik voel me nog steeds een beetje schuldig ;(
  zaterdag 8 november 2014 @ 23:46:20 #53
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_146449177
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:12 schreef Bowny het volgende:

[..]

23.5 dollar voor een originele DNA30 met box geloof ik niet echt.

Na m'n vakantie ga ik de DNA40 bestellen en bouw 'm er zelf in. :)
Ach we zullen zien of het voor die prijs wat is en anders heb ik een leuke behuizing om zelf wat in te bouwen.

Vanavond wat draadjes zitten draaien met een boormachine voor in mijn nieuwe russian 91%. Gewoon 2 lengtes 30 gauge getwist en daar een paar wraps van om op 1,6 ohm uit te komen. En de triple mint van dekang is damn lekker in vergelijking tot hetzelfde spul in een aurotank mini.

Denk dat ik er een nieuwe verslaving bij heb, de meest bizarre coils van bijvoorbeeld rip trippers nabouwen :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_146449657
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:46 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Ach we zullen zien of het voor die prijs wat is en anders heb ik een leuke behuizing om zelf wat in te bouwen.

Vanavond wat draadjes zitten draaien met een boormachine voor in mijn nieuwe russian 91%. Gewoon 2 lengtes 30 gauge getwist en daar een paar wraps van om op 1,6 ohm uit te komen. En de triple mint van dekang is damn lekker in vergelijking tot hetzelfde spul in een aurotank mini.

Denk dat ik er een nieuwe verslaving bij heb, de meest bizarre coils van bijvoorbeeld rip trippers nabouwen :D
De twisted 30G heb ik nu ook in de Taifuns hangen. Sinds ik over ben gestapt naar Japkatoen i.c.m.twisted kanthal coil, lijkt het wel of er veel te veel juice wordt aangevoerd (3mm coil). Soms knetterd ie echt :P

Deze week nog proberen een clapton in elkaar te draaien :P Ik wil ook wat meer experimenteren met apartere wickings ipv het stom een stukje katoen door een coil te trekken :P

Heb je een linkje van die aliexpress vendor? Want als het geen genuine DNA30 blijkt en hij verkoopt ze wel als "genuine"......krijg je 3x je geld terug en hij een hoop gezeik met aliexpress.
pi_146449911
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:12 schreef Bowny het volgende:

[..]

23.5 dollar voor een originele DNA30 met box geloof ik niet echt.

Na m'n vakantie ga ik de DNA40 bestellen en bouw 'm er zelf in. :)
Zo'n box mod wil ik zelf ook nog ooit maken, maar dan met 2x 18650. Misschien maar eens een case ervoor gaan zoeken

1ste test met de fogger 4.1 ging niet zo heel goed :') Morgen maar weer eens proberen, anders kan ie meteen weer weg :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_146450030
Die Fogger is volgens mij echt zo'n zeikding. Dat ding heeft mij nooit aangetrokken en ik ben toch wel het buy buy buy type op Fasttech.
  zondag 9 november 2014 @ 00:18:35 #57
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_146450213
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:02 schreef Bowny het volgende:

[..]

De twisted 30G heb ik nu ook in de Taifuns hangen. Sinds ik over ben gestapt naar Japkatoen i.c.m.twisted kanthal coil, lijkt het wel of er veel te veel juice wordt aangevoerd (3mm coil). Soms knetterd ie echt :P

Deze week nog proberen een clapton in elkaar te draaien :P Ik wil ook wat meer experimenteren met apartere wickings ipv het stom een stukje katoen door een coil te trekken :P

Heb je een linkje van die aliexpress vendor? Want als het geen genuine DNA30 blijkt en hij verkoopt ze wel als "genuine"......krijg je 3x je geld terug en hij een hoop gezeik met aliexpress.
Dit is de hana met de 50% korting:
http://www.aliexpress.com(...)able/1910644041.html
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_146450817
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:18 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Dit is de hana met de 50% korting:
http://www.aliexpress.com(...)able/1910644041.html
Duidelijk een neppe. Hier in NL kost het al ~200 euro, laten we zeggen dat aliexpress het dan voor de helft doet voor een echte, dat kan gewoon niet uit. Dit apparaat verkopen ze ook bij FT voor ~37 euro. Ik zeg niet dat zo'n clone bij voorbaat al rotzooi is hoor, maar volgens mij is er toch nog wel iets teveel gezeik mee. En af en toe iets genuine hebben vind ik ook wel fijn, na zo'n hele clone verzameling :P

Daar komt bij dat deze seller geen 3x money back garantie geeft, zegt al genoeg.

M'n box bij FT kost 15 euro (zeer mooi afgewerkt), incl. bedrading en knopjes + 60 euro voor een DNA40 chip. Enige wat ik er zelf nog aan toevoeg is 20G wire (DNA30 gebruikt 22-24 dacht ik) en een 510 Fat Daddy connector. Ben ik voor 8-9 tientjes klaar, met genuine chip. Daar draait het uiteindelijk om :)
  zondag 9 november 2014 @ 01:00:25 #59
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_146451747
Mjah of het een echte chip is of niet zal mij niet echt uit maken, daar ben ik heel eerlijk in. Zolang hij maar doet waarvoor hij gemaakt is. Net als mijn "russian" en "kayfun", echte daarvan zijn mij ruimschoots te duur. En als ze in Nederland al clones mogen verkopen waarom dan niet helemaal cheapass gaan en zo'n ding bestellen. Aan de reviews te zien versturen ze ook exemplaren zonder logo's. Des te beter, zo eentje kunnen ze opsturen voor 23,50 euro :)
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_146452009
Dat snap ik :)

Maar uit je eerdere posting maakte ik op dat je er misschien nog op hoopte dat het een originele zou kunnen zijn :P Ik dacht, laat ik die hoop maar gewoon even wegnemen ;)

Voor 23 eurootjes kan je er in ieder geval geen bult aan vallen.
  zondag 9 november 2014 @ 01:26:16 #61
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_146452435
Nah een echte zal het niet zijn, maar zolang dat ding maar doet wat ze beloven is het voor mij goed genoeg. Mocht dat niet het geval zijn dan zie ik het als leergeld :D

Morgen maar eens kijken of ik wat andere builds voor elkaar krijg om eens te kijken wat het verschil in smaak is.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_146484637
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef Bowny het volgende:

[..]

Duidelijk een neppe. Hier in NL kost het al ~200 euro, laten we zeggen dat aliexpress het dan voor de helft doet voor een echte, dat kan gewoon niet uit. Dit apparaat verkopen ze ook bij FT voor ~37 euro. Ik zeg niet dat zo'n clone bij voorbaat al rotzooi is hoor, maar volgens mij is er toch nog wel iets teveel gezeik mee. En af en toe iets genuine hebben vind ik ook wel fijn, na zo'n hele clone verzameling :P

Daar komt bij dat deze seller geen 3x money back garantie geeft, zegt al genoeg.

M'n box bij FT kost 15 euro (zeer mooi afgewerkt), incl. bedrading en knopjes + 60 euro voor een DNA40 chip. Enige wat ik er zelf nog aan toevoeg is 20G wire (DNA30 gebruikt 22-24 dacht ik) en een 510 Fat Daddy connector. Ben ik voor 8-9 tientjes klaar, met genuine chip. Daar draait het uiteindelijk om :)
Die van FT is schijnbaar wel een mindere clone, Cloupor versie moet je hebben. Origineel zijn ze sowieso rond de 250 euro

Btw, misschien een linkje van je box?
Twijfel nog of ik voor de DNA40 ga (54 euro) of voor de DNA30(35 euro)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_146489681
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die van FT is schijnbaar wel een mindere clone, Cloupor versie moet je hebben. Origineel zijn ze sowieso rond de 250 euro

Btw, misschien een linkje van je box?
Twijfel nog of ik voor de DNA40 ga (54 euro) of voor de DNA30(35 euro)
Deze box: http://www.fasttech.com/p(...)ana-modz-pack-dna-30

Ik heb ook nog getwijfeld tussen de 30 en 40, maar ik weet hoe dat gaat. Koop je de 30, wil je binnen een paar dagen/weken alsnog een 40 hebben.

Waar ga jij die chip halen? Ook bij die Duitse shop?
pi_146495923
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 08:24 schreef Bowny het volgende:

[..]

Deze box: http://www.fasttech.com/p(...)ana-modz-pack-dna-30

Ik heb ook nog getwijfeld tussen de 30 en 40, maar ik weet hoe dat gaat. Koop je de 30, wil je binnen een paar dagen/weken alsnog een 40 hebben.

Waar ga jij die chip halen? Ook bij die Duitse shop?
Ik weet niet welke Duitse shop :P? Maar die prijzen heb ik van een Ierse shop, levert ook vrij vlug namelijk!

Wel goed die case ja, eens kijken of er zoiets ook is voor 2x 18650 :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 10 november 2014 @ 19:03:08 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146507536
Nieuw smaakie;



:P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_146510905
Iemand ervaringen met Erlkoenigin of clone? Heb twee weken geleden twee verschillende EK. clones, en een TaifunGT clone besteld bij FT. Heb nog niet eerder een RBA gehad, damp nu met een Nautilus, op een 30w Vamo. Wordt dat een verbetering met die clones?

quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef marc0871 het volgende:

[..]

dan moet je bij Catch22 zijn.
ff kijken of hij online is.

[..]

:D

[ Bericht 21% gewijzigd door multiplex op 10-11-2014 20:42:51 ]
pi_146511163
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef multiplex het volgende:
Iemand ervaringen met Erlkoenigin of clone? Heb twee weken geleden twee verschillende EK. clones, en een TaifunGT clone besteld bij FT. Heb nog niet eerder een RBA gehad, damp nu met een Nautilus, op een 30w Vamo. Wordt dat een verbetering met die clones?
dan moet je bij Catch22 zijn.
ff kijken of hij online is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

lokquote
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_146511475
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuw smaakie;

[ afbeelding ]

:P
zag ik vorige week ergens voorbij komen.
is het wat?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 10 november 2014 @ 21:53:52 #69
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_146514470
Ik wil hier ook eens mee beginnen.....Is dit wat?.. :{

http://www.smokestikwinkel.nl/smokestik-jett
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 10 november 2014 @ 22:12:49 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146515285
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef marc0871 het volgende:

[..]

zag ik vorige week ergens voorbij komen.
is het wat?
Beetje drop/anijzerig; ik heb nog nooit the real thing gedronken, maar men zegt dat het er goed op lijkt, and I like it :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_146515300
quote:
5s.gif Op maandag 10 november 2014 21:53 schreef Tism het volgende:
Ik wil hier ook eens mee beginnen.....Is dit wat?.. :{

http://www.smokestikwinkel.nl/smokestik-jett
en dat moet 80 euries kosten?
een cig-a-like zou ik nooit kopen.
je zit altijd aan het merk vast, voor je smaakjes.

doe jezelf een plezier en neem op zijn minst iets als een evod 2 startersetje.
dan heb je er ook 2, met de rest erbij (behalve de smaakjes. die mag je zelf uitzoeken.), voor een tientje of 5.
voor het verschil kan je nog heel wat smaakjes testen.
daar doe je zelfs veel langer mee, en ze smaken hoogstwaarschijnlijk nog veel beter ook.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 10 november 2014 @ 22:14:47 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146515379
quote:
5s.gif Op maandag 10 november 2014 21:53 schreef Tism het volgende:
Ik wil hier ook eens mee beginnen.....Is dit wat?.. :{

http://www.smokestikwinkel.nl/smokestik-jett
Kan het me niet voorstellen, en met die prijzen zou ik keihard wegrennen :+

Voor iets meer als de helft van dat bedrag koop je een prima starterset die er niet uitziet als de staf van Merlijn oO/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 10 november 2014 @ 22:25:02 #73
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_146515850
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Beetje drop/anijzerig; ik heb nog nooit the real thing gedronken, maar men zegt dat het er goed op lijkt, and I like it :)
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

@Tism, Zo'n kanger evod of emow setje is volgens mij een betere keuze. Veel meer opties qua smaak en nicotine gehalte.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_146515974
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Beetje drop/anijzerig; ik heb nog nooit the real thing gedronken, maar men zegt dat het er goed op lijkt, and I like it :)
absinth zou idd behoorlijk naar anijs smaken, ja.
misschien ook maar eens proberen.
ik hou wel van drop en anijs.
en absinth intrigeert me. misschien het 'verbodene' ?
7,50 is wel wat prijzig, voor 10ml.

quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:25 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

http://www.vapexperience.(...)art-grow-fonder.html
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 10 november 2014 @ 22:30:52 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_146516085
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:25 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

@Tism, Zo'n kanger evod of emow setje is volgens mij een betere keuze. Veel meer opties qua smaak en nicotine gehalte.
E-liquid Mania; staat nog niet online, maar ik gok dattie binnen een dagje of 2 ook voor gewone stervelingen beschikbaar is *)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')