abonnement Unibet Coolblue
pi_146393928
Ik was al een tijdje bezig met mijn haar omdat het wat dunner werd, tot mijn dokter zei dat het wel erg dun werd. Ik ben dus is gaan kijken naar oplossingen, enige wat haar weer in model brengt dat waterproof/futureproof is dus een haartransplantatie. Maar ik kan er weinig ECHTE ervaringen over vinden die recent en reclamevrij zijn. Heeft iemand hier er ervaring mee of kent iemand die dichtbij staat en wat is je ervaring? (Nee, niet over gerard joling beginnen)

(en misschien een belangrijke vraag, hoe vaak mislukt zoiets?)

[ Bericht 7% gewijzigd door Altijdhier op 07-11-2014 10:09:25 ]
pi_146397706
Waarom zou je er aan beginnen? Gooi gewoon de tondeuse op standje 1 eroverheen een klaar.

Trouwens, waarom zou je dokter over de dikte van je haar beginnen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_146400994
Ja, idd lekkere dokter. Vond die ook dat je pum wat aan de kleine kant was?

Maar ontopic: bij mensen waarvan je weet dat ze het hebben gedaan blijf je het toch vaak zien omdat de haargrens nooit meer heel dicht bij je voorhoofd komt. En daarbij valt het vaak toch weer deels uit. Ik heb een oom die het heeft gedaan en die heeft er spijt van, duur en het resultaat is niet zoals het was en dat verwacht je eigenlijk wel. Ik zou een rondje overslaan en een tondeuse bij de kijkshop kopen.
pi_146402646
Ik zag ooit een man in de trein die er zo bij liep,



ik neem aan dat hij ook spijt had.
pi_146424682
Gewoon tondeuse eroverheen jagen man.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_146425403
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Ja, idd lekkere dokter. Vond die ook dat je pum wat aan de kleine kant was?

Maar ontopic: bij mensen waarvan je weet dat ze het hebben gedaan blijf je het toch vaak zien omdat de haargrens nooit meer heel dicht bij je voorhoofd komt. En daarbij valt het vaak toch weer deels uit. Ik heb een oom die het heeft gedaan en die heeft er spijt van, duur en het resultaat is niet zoals het was en dat verwacht je eigenlijk wel. Ik zou een rondje overslaan en een tondeuse bij de kijkshop kopen.
Dank voor je reactie. In welk jaar heeft je oom dit laten doen en was dit een FUE behandeling? Het resultaat is weinig haar of gewoon niets?

Wat betreft tondeuse, sorry nee, ik wil er echt iets mee.
pi_146436776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 07:23 schreef Altijdhier het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. In welk jaar heeft je oom dit laten doen en was dit een FUE behandeling? Het resultaat is weinig haar of gewoon niets?

Wat betreft tondeuse, sorry nee, ik wil er echt iets mee.
Ja of je gaat aan de middelen die misschien geen fuck helpen, en al helpt het wel, als je ermee stopt vallen al die haren gewoon weer uit. Als je eenmaal 1x de tondeuse erover heen hebt gejaagd dan zul je echt inzien dat je je druk hebt gemaakt om niks.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_146455151
Www.haarweb.nl, ervaringen genoeg
BlaBlaBla
pi_146455175
Ik heb het ooit overwogen. Adviesconsult gedaan voor paar euro, die chirurg adviseerde mij het niet te doen. Als je haar te dun is vanuit de donorplek is het resultaat niet mooi en zal het nooit mooi worden. Hij wilde het wel doen maar raadde het echt gewoon af. Heb het ook niet gedaan, kwestie van accepteren en korte coupe.
pi_146457660
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 08:56 schreef Bastoenie het volgende:
Ik heb het ooit overwogen. Adviesconsult gedaan voor paar euro, die chirurg adviseerde mij het niet te doen. Als je haar te dun is vanuit de donorplek is het resultaat niet mooi en zal het nooit mooi worden. Hij wilde het wel doen maar raadde het echt gewoon af. Heb het ook niet gedaan, kwestie van accepteren en korte coupe.
De donorplek? Je achterhoofd dus? Daar had je niet genoeg haar?
pi_146500441
Waarom niet finasteride?
pi_146501583
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef Altijdhier het volgende:
Ik was al een tijdje bezig met mijn haar omdat het wat dunner werd, tot mijn dokter zei dat het wel erg dun werd. Ik ben dus is gaan kijken naar oplossingen, enige wat haar weer in model brengt dat waterproof/futureproof is dus een haartransplantatie. Maar ik kan er weinig ECHTE ervaringen over vinden die recent en reclamevrij zijn. Heeft iemand hier er ervaring mee of kent iemand die dichtbij staat en wat is je ervaring? (Nee, niet over gerard joling beginnen)

(en misschien een belangrijke vraag, hoe vaak mislukt zoiets?)
Bel Gerard Joling
pi_146570018
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:43 schreef kloon12345678 het volgende:
Waarom niet finasteride?
Heb je er ervaring mee? Maar je krijgt er niet je haar mee terug, het stopt alleen het verlies voor de tijd dat je het gebruikt..
pi_146614406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:07 schreef Altijdhier het volgende:

[..]

Heb je er ervaring mee? Maar je krijgt er niet je haar mee terug, het stopt alleen het verlies voor de tijd dat je het gebruikt..
Ik kreeg uit je op de indruk dat je verder kaal worden tegen wilde gaan. Denk dat je beter eerder met meds had kunnen beginnen of accepteren dan nu transplantatie. Succes.
pi_146614481
minoxidil?
heb dat spul gebruikt voor mn wenkrauwen
  donderdag 13 november 2014 @ 17:03:38 #16
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_146616895
Je hebt er vrij weinig aan, het zal snel weer kaal lijken. Het is duur en je moet het bijhouden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')