abonnement Unibet Coolblue
pi_147541540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:21 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Ik heb toevallig gisteren met een maatje paar van die dingen zitten kijken. Maar jezus wat kut is dat zeg. Ik voelde me ook een opa toen ik begreep dat die gasten miljoenen euro's verdienen daarmee.
Idd :') ik ben echt niet zo dat ik niet open sta voor 'nieuwe' dingen (integendeel), maar dit slaat toch nergens op?
Ik snap echt wel dat sommige vloggers populair zijn overigens, die nog daadwerkelijk iets te melden hebben wat voor mensen interessant kan zijn. Maar dit?
pi_147541596
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik zie de toegevoegde waarde van dat figuur nog steeds niet.
Het hoeft niet eens toegevoegde waarde te hebben, als het nog grappig/leuk zou zijn ofzo.
In Nederland heb je ook zo'n soort figuur (die kende ik helaas wel): Enzoknol. Die doet geen games, maar ook allerlei soortgelijke rare filmpjes.
  zaterdag 13 december 2014 @ 14:38:19 #228
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_147542059
EnzoKnol doet ook Minecraft volgens mij, vandaar ook veel volgers. Ik vind het ook geen zak aan, maar ze hoeven dankzij de kijkers verder niet te werken. Maar komt er op tv dan wel wat interessants? Ook al vele jaren niet meer. Series kijk ik graag, maar wat ze verder voorschotelen hoef ik niet.
  zaterdag 13 december 2014 @ 14:41:18 #229
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_147542100
Over pewdiepie, er zijn duizenden youtubers die Lets Plays doen en het fenomeen opzich is heel populair. Hij is gewoon de populairste onder de jeugd. Er zijn vast wel grappigere tussen maar die zijn dan te onbekend.
:')
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 december 2014 @ 14:41:58 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147542110
Een schreeuwende debiel die Videogames speelt nee daar zou ik ook niet vrijwillig naar kijken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147543140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over pewdiepie, er zijn duizenden youtubers die Lets Plays doen en het fenomeen opzich is heel populair. Hij is gewoon de populairste onder de jeugd. Er zijn vast wel grappigere tussen maar die zijn dan te onbekend.
Ik kan het wel waarderen dat mensen zich via Youtube, helemaal op eigen kracht tot 'ster'/idool opwerken (dat werd ook nog door Stan gezegd aan het einde :P) Het concept van 'vloggen' is daarom ook iets leuks. Die populaire YouTube-kanalen b.v. van meisjes die make-up reviews of tutorials doen kijk ik dan zelf niet, maar die meisjes kunnen in elk geval iets. Én ze weten het goed te presenteren aan hun doelgroep.

Ik snap alleen dat 'commentary'-gedoe bij gamen niet. Maar goed, ik ben dan ook geen gamer :) Maar waarom zou je naar iemand luisteren die zit te gamen? Of is die gast gewoon een van de beste gamers ter wereld ofzo?
pi_147543509
Ligt het overigens aan mij of heeft South Park dit laatste seizoen echt een drastische 'koerswijziging' gemaakt? Voor het eerst volgens mij dat de afleveringen echt een beetje als een 'chronologisch' verlopend seizoen zijn geschreven, met veel 'backreferences' (zoals met Randy/Lorde die gedurende het hele seizoen steeds terug kwam). Voor het eerst in elk geval bij South Park dat als je de afleveringen los van elkaar of in andere volgorde zag, je soms niet alles meer zou snappen.

En dan ook al die 'mindfucks'. De serie was altijd al bizar natuurlijk, maar dit seizoen slaat echt alles.
  Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 16:13:03 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147543861
voor het eerst op zo'n consequente manier volhouden maar het is niet nieuw

denk bv aan kenny zijn geest die in cartman zat of kenny die iedere ep doodging bv
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:36:04 #234
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_147544330
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:33 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ik kan het wel waarderen dat mensen zich via Youtube, helemaal op eigen kracht tot 'ster'/idool opwerken (dat werd ook nog door Stan gezegd aan het einde :P) Het concept van 'vloggen' is daarom ook iets leuks. Die populaire YouTube-kanalen b.v. van meisjes die make-up reviews of tutorials doen kijk ik dan zelf niet, maar die meisjes kunnen in elk geval iets. Én ze weten het goed te presenteren aan hun doelgroep.

Ik snap alleen dat 'commentary'-gedoe bij gamen niet. Maar goed, ik ben dan ook geen gamer :) Maar waarom zou je naar iemand luisteren die zit te gamen? Of is die gast gewoon een van de beste gamers ter wereld ofzo?
Ik check zelf ook game reviews en lets plays van games die ik ken. Als je van games houdt is het indd anders. Het is net als als je op de bank met je vrienden zit te gamen, er zijn altijd dingen om commentaar op te leveren, grappige dingen, gamershumor, Irritaties. Het is de herkenbaarheid van dingen die leuk of irritant aan games zijn die je normaal alleen speelt. soms dingen die je nooit zijn opgevallen maar hilarisch zijn wanneer iemand het benoemd op een grappige manier.

Zon lets player/reviewer zijn kan niet elke idioot. er zijn genoeg mensen die gewoon niet grappig/adrem genoeg zijn of niet kunnen editen oid. Er zijn steeds meer mensen die echt eem hele week aan eem video werken (fulltime job), grappen bedenken, script schrijven, editen, special effects enz enz. Denk aan angry video game nerd, nostalgia critic, linkara.. Ik volg ze allemaal

Je moet echt een x-factor hebben om het te kunnen.

Zie ze als moderne comedians. Er is een gros aan standup freelancers en amateurs en een paar hele grote succesvollen.
:')
pi_148383160
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik check zelf ook game reviews en lets plays van games die ik ken. Als je van games houdt is het indd anders. Het is net als als je op de bank met je vrienden zit te gamen, er zijn altijd dingen om commentaar op te leveren, grappige dingen, gamershumor, Irritaties. Het is de herkenbaarheid van dingen die leuk of irritant aan games zijn die je normaal alleen speelt. soms dingen die je nooit zijn opgevallen maar hilarisch zijn wanneer iemand het benoemd op een grappige manier.

Zon lets player/reviewer zijn kan niet elke idioot. er zijn genoeg mensen die gewoon niet grappig/adrem genoeg zijn of niet kunnen editen oid. Er zijn steeds meer mensen die echt eem hele week aan eem video werken (fulltime job), grappen bedenken, script schrijven, editen, special effects enz enz. Denk aan angry video game nerd, nostalgia critic, linkara.. Ik volg ze allemaal

Je moet echt een x-factor hebben om het te kunnen.

Zie ze als moderne comedians. Er is een gros aan standup freelancers en amateurs en een paar hele grote succesvollen.
Dit maakt het al iets duidelijker zo :)
pi_149803818
Even een ongegeneerde kick omhoog;

Ik kreeg het in m'n hoofd dat ik 200 en 201 weer wou zien (seizoen 14.)
Alleen zijn ze online nergens te bekijken. Kom ik er zonet achter dat die twee afleveringen gewoon NIET op mijn dvdbox staan :o :(

Waar kan ik deze twee afleveringen streamen? Downloaden doe ik niet aan.
  Donald Duck held woensdag 18 februari 2015 @ 20:20:15 #238
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149804863
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Even een ongegeneerde kick omhoog;

Ik kreeg het in m'n hoofd dat ik 200 en 201 weer wou zien (seizoen 14.)
Alleen zijn ze online nergens te bekijken. Kom ik er zonet achter dat die twee afleveringen gewoon NIET op mijn dvdbox staan :o :(

Waar kan ik deze twee afleveringen streamen? Downloaden doe ik niet aan.
Die afleveringen zijn geschrapt op alle legale streamingplatformen, te veel controverse. Tot doodsbedreigingen voor Matt & Trey aan toe.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_149805014
quote:
Nej ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die afleveringen zijn geschrapt op alle legale streamingplatformen, te veel controverse. Tot doodsbedreigingen voor Matt & Trey aan toe.
Tering, en dat voor een vent in een berenpak :D Religekkies..

Mijn favoriete afleveringen van 18 seizoenen O+ Alle celebs die terugkeren, Cartman's vader, Scott Tenorman. Echt zo verschrikkelijk geniaal die twee afleveringen!
  Donald Duck held woensdag 18 februari 2015 @ 20:28:55 #240
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149805356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nej ;(

[..]

Tering, en dat voor een vent in een berenpak :D Religekkies..

Mijn favoriete afleveringen van 18 seizoenen O+ Alle celebs die terugkeren, Cartman's vader, Scott Tenorman. Echt zo verschrikkelijk geniaal die twee afleveringen!
Overweeg toch eens te downloaden. Je kunt dan zelfs de ongecensureerde versie (de speech) vinden van 201
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_149805497
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Overweeg toch eens te downloaden. Je kunt dan zelfs de ongecensureerde versie (de speech) vinden van 201
Ik kan en snap dat niet, veel te ingewikkeld allemaal :@

Wil jij hem niet downloaden en op Youtube zetten of zo? :D
pi_154177201
Goednieuws!

‘South Park’ Renewed by Comedy Central Through 2019

quote:
Comedy Central said it will ensure its venerable and rule-breaking animated series”South Park” will top the 300-episode mark with a three-season renewal deal that keeps the enduring program on the Viacom-owned network through 2019.

Comedy Central ordered 30 new episodes, taking the series created by Trey Parker and Matt Stone through its 23rd season. Comedy Central said that will make “South Park” cable’s longest-running scripted primetime series. The show’s 19th season bows Sept. 16.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_154177245
*O*
Ik ben benieuwd of ze het sfeertje van seizoen 18 er in houden. Is me méér dan goed bevallen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:33:50 #244
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_154177273
Kwam het bericht ook net tegen. Mooi nieuws! :)
Op naar 17 september!
You know, I've learned something today
  woensdag 8 juli 2015 @ 19:00:32 #245
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_154177917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
*O*
Ik ben benieuwd of ze het sfeertje van seizoen 18 er in houden. Is me méér dan goed bevallen.
Jup. Uiteraard wil ik meer en meer Randy _O_
pi_155100128
Nog maar 5 weken! *O*
pi_155100175
*O*
(she/her)
pi_155101309
Volgens mij bezitten ze bij comedy central Nederland maar zes verschillende afleveringen, manmanman
pi_155769585
Voorspel hier de thema's;

Sowieso Trump en Caitlyn Jenner.
pi_155769621
Sowieso iets met de politie en negers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')