abonnement Unibet Coolblue
pi_146369844
(Vorige deel: Nespresso.. what else...Deel 15)



Ik heb besloten om een Nespresso aan te schaffen c_/ . (What else?)
Ik weet dat de capsules vrij duur zijn, maar als ik een gewoon apparaat zou kopen zou ik een goede willen, dus zo'n ¤ 700,- plus een echt goede bonen maler voor ¤ 300,-, goede koffie is goedkoper maar ook duur. Aanloopkosten zijn heel duur.
Maar uiteindelijk moet het ook goedkoper zijn. Alleen... dan ben ik nog steeds niet gegarandeerd van een echt goed bakje.
Ik moet trainen. Omscholen. Leren :?. Druk regelen. Voor onderhoud opsturen. Op temperatuur en maling letten... :{w.
Met alle respect naar de hand malers, branders en zetters, de keuze is mij duidelijk.
Nespresso. What else?
En welk model is mij ook al duidelijk. Gezien ik ook dol ben op cappucino's c_/ :


Nu even een polletje, wat is je favoriete smaak? De Lungo's heb ik voor de enkeling er nog in zitten, maar de de-cafs niet.
Dus ook die de-caf Lungo niet.

Poll: Kies je Favoriete Nespresso Capsule:
Ristretto_[blend]__[10]
Arpeggio__[blend]__[09]
Roma______[blend]__[08]
Livanto___[blend]__[06]
Volluto___[blend]__[04]
Cosi______[blend]__[03]
Indriya___[origen]_[10]
Rosabaya__[origen]_[06]
Dulsão____[origen]_[05]
Fortissio_[lungo]__[07]
Vivalto___[lungo]__[04]
Finezzo___[lungo]__[03]
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Verder kun je in dit draadje alles over Nespresso kwijt.

Kazaar (sterkte 12) is nu vast in het assortiment!

pi_146373748
Link in OP is stuk...
pi_146460275
Net weer genoten van een lekkere espresso.....Arpeggio!!! Hmmmmm.....
  zondag 9 november 2014 @ 13:15:28 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146460365
Passende PI!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 9 november 2014 @ 13:19:33 #5
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_146460523
Oei wat is de OP oud zeg! Mis toch wel wat recente toevoegingen van Nespresso. Drink hier nog elke dag met liefde en veel plezier mijn Nespresso'tjes :D
pi_146461499


APPLE CRUMBLE
Een harmonie tussen aroma's van appel en biscuit versterkt de geroosterde tonen van de Livanto Grand Cru, en doet denken aan versgebakken appelkruimeltaart. Traditioneel genieten.

CHOCOLATE MINT
Een bijzondere combinatie van geroosterde tonen afkomstig van de Livanto Grand Cru met aroma's van donkere chocolade en verse munt: een must-have voor de fijnproever.

HAZELNUT DESSERT* * Hazelnootsmaak
De hazelnootaroma's zijn gecombineerd met de zoete karameltonen van de Livanto Grand Cru en zullen herinneringen oproepen van zelfgebakken zandkoekjes. Een echte traktatie.

10 november (maandag dus)

http://www.nespresso.com/nl/nl/pages/variations

4,20 euro per 10
pi_146462106
Klinkt allemaal als vrij smerig.
  zondag 9 november 2014 @ 14:13:10 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146462433
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef dotKoen het volgende:
Klinkt allemaal als vrij smerig.
Dit.

Vieze bijsmaakjes troep. Dat gaat Nespresso niet van omzetverlies vandaan houden vrees ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146465619
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit.

Vieze bijsmaakjes troep. Dat gaat Nespresso niet van omzetverlies vandaan houden vrees ik
Ze zien er ook behoorlijk gedeukt uit op de foto's. Zeker bezorgd door dat verpauperde Selektvracht :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_146466193
Wat is iedereen negatief zeg!!!! Heeft iemand deze nieuwe cups al geproefd???
Graag eerst proeven en dan een reactie....wel zo fijn.
pi_146467678
Het lijkt mij wel lekker!
pi_146469103
Ik ga ze zeker bestellen en proberen!

Je weet pas hoe iets is als je het geprobeerd hebt..
  zondag 9 november 2014 @ 18:30:47 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146471370
Nou... Hiervan ben ik op voorhand al overtuigd dat ik het smerig vind.

'Aroma's van...' en 'hazelnootsmaak'.
Allemaal neptroep dus en waarschijnlijk weer lekker weeīg zoet, bah.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146490718
Ik heb ze besteld, ben wel gek op die smaakjes:-) Blijf het wel belachelijk vinden dat je meer dan honderd euro kwijt bent aan koffie, maar ja het blijft ook een verwenmomentje. Kreeg er wel veertig gratis cupjes bij in smaken die ik anders ook had besteld, dat is dan wel weer mooi meegenomen.
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_146490799
Maragogype ook gekocht. Heerlijke koffie! Gelijk paar buizen gekocht.
Niet zo sterk wel echt een lekkere smaak.

pi_146491840
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:47 schreef Deezertje het volgende:
[ afbeelding ]

APPLE CRUMBLE
Een harmonie tussen aroma's van appel en biscuit versterkt de geroosterde tonen van de Livanto Grand Cru, en doet denken aan versgebakken appelkruimeltaart. Traditioneel genieten.

CHOCOLATE MINT
Een bijzondere combinatie van geroosterde tonen afkomstig van de Livanto Grand Cru met aroma's van donkere chocolade en verse munt: een must-have voor de fijnproever.

HAZELNUT DESSERT* * Hazelnootsmaak
De hazelnootaroma's zijn gecombineerd met de zoete karameltonen van de Livanto Grand Cru en zullen herinneringen oproepen van zelfgebakken zandkoekjes. Een echte traktatie.

10 november (maandag dus)

http://www.nespresso.com/nl/nl/pages/variations

4,20 euro per 10
Die eerste en derde klinken wel lekker, ben ik nu homo :@ ?
Maar eigenlijk hoort koffie gewoon naar koffie te smaken en niet naar appeltaart, WTF :')
U MAD?
pi_146526389
Nieuwe aanbieding:

gratis doosje koekjes en gratis bezorging vanaf 50 cups

Nog even en het is straks 1+1 gratis :D

En toch heb ik nog niet besteld. Want sinds ik over ben op koffiebonen is 4,20 euro voor 10 kopjes koffie (lees: slokjes) toch best prijzig! ;) En Chocolate Mint lijkt me niet lekker.
pi_146526442
Koekjes?

Ik krijg gewoon een hele set aan kopjes bij bestellingen.
pi_146526446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:45 schreef Deezertje het volgende:
Nieuwe aanbieding:

gratis doosje koekjes en gratis bezorging vanaf 50 cups

Nog even en het is straks 1+1 gratis :D

En toch heb ik nog niet besteld. Want sinds ik over ben op koffiebonen is 4,20 euro voor 10 kopjes koffie (lees: slokjes) toch best prijzig! ;) En Chocolate Mint lijkt me niet lekker.
ja poep, heb net weer 200 cups besteld :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146526496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:47 schreef Godtje het volgende:
Koekjes?

Ik krijg gewoon een hele set aan kopjes bij bestellingen.
En ik zie nog steeds 180 cups bestellen en 20 gratis staan :P
Nespresso weigert de prijzen naar beneden te gooien, dus geven ze nu maar random spullen weg.
Cashback actie komt er dit jaar zeer waarschijnlijk niet..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2014 @ 10:51:08 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_146526555
Ik krijg nooit wat -O- En ik bestel toch regelmatig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_146526560
Het is net als de AEX.... kopen op het juiste moment.
U MAD?
pi_146526586
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg nooit wat -O- En ik bestel toch regelmatig.
Dat is je fout.
Ik bestel nooit wat...
Marketing: mensen die al klant zijn hebben minder nodig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2014 @ 10:53:22 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_146526621
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:52 schreef Deezertje het volgende:

Dat is je fout.
Ik bestel nooit wat...
Marketing: mensen die al klant zijn hebben minder nodig...
Als ik niet bestel heb ik geen koffie :'(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_146626774
Ik wil zo rond de feestdagen een Gran Meastria kopen. Nu het moment afwachten, ik hoop dat er nog een leuke actie aankomt voor koffie.

Wanneer beginnen die acties? Krups Nederland kan trouwens wel iets doen aan hun website. Echt een 1998 look, zeker vergeleken met krups.be. Daar hebben ze wel een actie overigens..
  donderdag 13 november 2014 @ 23:56:09 #26
30560 2Mini
Official Logo
pi_146633233
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef Godtje het volgende:
Maragogype ook gekocht. Heerlijke koffie! Gelijk paar buizen gekocht.
Niet zo sterk wel echt een lekkere smaak.

[ afbeelding ]
Belachelijk duur..
Ik mocht het niet eens proeven in de boutique :')
Camera 1... 1!
  donderdag 13 november 2014 @ 23:56:45 #27
30560 2Mini
Official Logo
pi_146633265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef Mrbrabo het volgende:
Ik wil zo rond de feestdagen een Gran Meastria kopen. Nu het moment afwachten, ik hoop dat er nog een leuke actie aankomt voor koffie.

Wanneer beginnen die acties? Krups Nederland kan trouwens wel iets doen aan hun website. Echt een 1998 look, zeker vergeleken met krups.be. Daar hebben ze wel een actie overigens..
Oeh die site is echt naadje ja...
Camera 1... 1!
pi_146726622
Mijn vriend wil waarschijnlijk een Nespresso apparaat. Hij vind het alleen boeiend dat er lekkere koffie uit komt. Ik wil dat het een niet zo groot apparaat is, makkelijk schoon te maken, liefst onderdelen die in de vaatwasser kunnen, zuinig, geen opvallende kleur, goede druk, er moet een mok onder kunnen en het apparaat moet zichzelf uitschakelen.

In het Makro krantje staat de Krups Citiz + Milk XN730T voor 175,- met 70 euro Nespresso tegoed. En de Citiz XN720T voor 121,- met 20 euro Nespresso tegoed.

Zijn dit goede apparaten met een fatsoenlijke prijs? Mijn vriend wil een melkopschuimer maar die kan je ook los kopen toch?
Spoilers!
pi_146734652
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend wil waarschijnlijk een Nespresso apparaat. Hij vind het alleen boeiend dat er lekkere koffie uit komt. Ik wil dat het een niet zo groot apparaat is, makkelijk schoon te maken, liefst onderdelen die in de vaatwasser kunnen, zuinig, geen opvallende kleur, goede druk, er moet een mok onder kunnen en het apparaat moet zichzelf uitschakelen.

In het Makro krantje staat de Krups Citiz + Milk XN730T voor 175,- met 70 euro Nespresso tegoed. En de Citiz XN720T voor 121,- met 20 euro Nespresso tegoed.

Zijn dit goede apparaten met een fatsoenlijke prijs? Mijn vriend wil een melkopschuimer maar die kan je ook los kopen toch?
Wat moet je met een mok onder een Nespresso apparaat?
Het is niet dat je er een grote bak pleur mee zet. Ja, of je moet 4 cupjes gebruiken per mok.
pi_146735262
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 08:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat moet je met een mok onder een Nespresso apparaat?
Het is niet dat je er een grote bak pleur mee zet. Ja, of je moet 4 cupjes gebruiken per mok.
Weet ik maar hij drinkt graag uit en mok. Visite krijgt wel een fatsoenlijk kopje ;)
Spoilers!
pi_146735278
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend wil waarschijnlijk een Nespresso apparaat. Hij vind het alleen boeiend dat er lekkere koffie uit komt. Ik wil dat het een niet zo groot apparaat is, makkelijk schoon te maken, liefst onderdelen die in de vaatwasser kunnen, zuinig, geen opvallende kleur, goede druk, er moet een mok onder kunnen en het apparaat moet zichzelf uitschakelen.

In het Makro krantje staat de Krups Citiz + Milk XN730T voor 175,- met 70 euro Nespresso tegoed. En de Citiz XN720T voor 121,- met 20 euro Nespresso tegoed.

Zijn dit goede apparaten met een fatsoenlijke prijs? Mijn vriend wil een melkopschuimer maar die kan je ook los kopen toch?
Ik heb er zelf ook een (De Citiz & Milk), mijn ouders ook, en mijn twee zussen ook (eentje heeft de Krups, de anderen de Magimix). We zijn er zeer tevreden over, alleen merk ik wel bij de mijne, die ik nu iets van 5 jaar heb, dat het cremalaagje steeds onregelmatiger wordt van dikte. De smaak is nog steeds uitstekend, maar het oog wil ook wat. Heb al ontkalkt, maar dat hielp niet. Mijn ouders en zussen hebben dit probleem niet, maar die hebben het apparaat ook minder lang dan ik.

Afgezien daarvan is het een fijn apparaat, en de melkopschuimer werkt ook prima (tip: gebruik houdbare melk), en is erg makkelijk schoon te maken.

Voor de prijs zou ik het zeker doen, hoewel van de twee bovenstaande aanbiedingen de Citiz&Milk het echte koopje is, want die kost nu per saldo maar iets van EUR 100, terwijl íe normaal gesproken bijna het dubbele kost.

Vanwege die grote bodemplaat met de melkopschuimer er op, is het alleen niet echt een klein apparaat, deze bodemplaat is ongeveer 35x23 cm. Voor de rest beantwoordt íe aan al jullie eisen, en het plateautje onder de uitloop kun je omhoog klappen, en dan past er ook een mok onder, of een hoog glas.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_146735326
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 09:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook een (De Citiz & Milk), mijn ouders ook, en mijn twee zussen ook (eentje heeft de Krups, de anderen de Magimix). We zijn er zeer tevreden over, alleen merk ik wel bij de mijne, die ik nu iets van 5 jaar heb, dat het cremalaagje steeds onregelmatiger wordt van dikte. De smaak is nog steeds uitstekend, maar het oog wil ook wat. Heb al ontkalkt, maar dat hielp niet. Mijn ouders en zussen hebben dit probleem niet, maar die hebben het apparaat ook minder lang dan ik.

Afgezien daarvan is het een fijn apparaat, en de melkopschuimer werkt ook prima (tip: gebruik houdbare melk), en is erg makkelijk schoon te maken.

Voor de prijs zou ik het zeker doen, hoewel van de twee bovenstaande aanbiedingen de Citiz&Milk het echte koopje is, want die kost nu per saldo maar iets van EUR 100, terwijl íe normaal gesproken bijna het dubbele kost.

Vanwege die grote bodemplaat met de melkopschuimer er op, is het alleen niet echt een klein apparaat, deze bodemplaat is ongeveer 35x23 cm. Voor de rest beantwoordt íe aan al jullie eisen, en het plateautje onder de uitloop kun je omhoog klappen, en dan past er ook een mok onder, of een hoog glas.
Thanks voor je antwoord. Ik ga zo eens meten, het moet wel passen. Ik denk dat het die met de melkopschuimer wordt.
Spoilers!
pi_146743010
Vanaf vandaag tot half januari is de cashback actie in Nederland er weer :)
Wel wat minder dan voorgaande jaren... Nestlé-dochter Dolce Gusto geeft 50 euro voor elk apparaat en kan je dus gewoon voor 0-, scoren :)
pi_147022137
Klopt het dat Track & Trace van DHL niet werkt :')?

En ik zie nu bij mijn bestelling "Miscellaneous ¤ 0,00 1 Gratis" staan, betekent dit een cadeautje :9?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147023048
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:33 schreef yosander het volgende:
Klopt het dat Track & Trace van DHL niet werkt :')?

En ik zie nu bij mijn bestelling "Miscellaneous ¤ 0,00 1 Gratis" staan, betekent dit een cadeautje :9?
Waarschijnlijk een pakje koekjes :)
pi_147038638
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een pakje koekjes :)
Nice :P
Alleen mijn koffie is vandaag dus niet bezorgd :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147042036
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef yosander het volgende:

[..]

Nice :P
Alleen mijn koffie is vandaag dus niet bezorgd :(
DHL is ruk. Gewoon klagen bij Nespresso. Hopelijk veranderen ze van bezorgdienst..
pi_147042517
Kopen jullie ook wel eens andere cups dan nespresso voor in je nespresso apparaat?
En werkt dat?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147042690
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:32 schreef Miniem het volgende:
Kopen jullie ook wel eens andere cups dan nespresso voor in je nespresso apparaat?
En werkt dat?
Ja werkt prima, die van de Lidl vind ik echt heel lekker.

Vandaag de nieuwe van de Jumbo geprobeerd, lekker aroma, lekker sterk, maar heeft het net niet. Misschien nog 1 andere proberen en anders maar weer Lidl.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147042755
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja werkt prima, die van de Lidl vind ik echt heel lekker.

Vandaag de nieuwe van de Jumbo geprobeerd, lekker aroma, lekker sterk, maar heeft het net niet. Misschien nog 1 andere proberen en anders maar weer Lidl.
Welke precies? Er zijn meerdere smaken dacht ik.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147042785
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

Welke precies? Er zijn meerdere smaken dacht ik.
Ik ga meestal voor de sterkere smaken en de Lungo's
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147043522
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

DHL is ruk. Gewoon klagen bij Nespresso. Hopelijk veranderen ze van bezorgdienst..
Heb gebeld. Kreeg een vriendelijke Vlaamse meneer aan de telefoon die mij vertelde dat ze (Nespresso of DHL was mij onduidelijk) gister problemen hadden met de IT en men had verzocht om de klanten een e-mail te sturen (wat dus niet was gebeurd) :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147049566
Wat is een aanrader qua nescafe dolce gusto cups?

Edit: blijkbaar kun je geen nespresso cups in een dolce gusto machine gebruiken?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147051104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:50 schreef Miniem het volgende:
Wat is een aanrader qua nescafe dolce gusto cups?

Edit: blijkbaar kun je geen nespresso cups in een dolce gusto machine gebruiken?
heel ander formaat, rechts nespresso tweede van links gusto
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_147113661
Ik kreeg vandaag post van Nespressoclub: 10 rosabaya gratis bij 140 capsules.
Profiteer van deze aanbieding tot 26 oktober 2014
  maandag 1 december 2014 @ 19:45:51 #46
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_147195575
tip: Albert Heijn heeft alle velours noir in de aanbieding; 2e gratis _O_
Dus je betaalt maar 1,54 voor 10 capsules _O_
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 1 december 2014 @ 20:49:56 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147198876
Dat vond ik echt de meest smerige dupes die ik tegengekomen ben :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147200340
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:37 schreef computergirl het volgende:
Ik kreeg vandaag post van Nespressoclub: 10 rosabaya gratis bij 140 capsules.
Profiteer van deze aanbieding tot 26 oktober 2014
Bezorgd door Sandd, zeker....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:49:38 #49
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_147220037
De sterkste (11) van velours noir is best lekker. de ristretto is echt :r
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_147225746
Nieuwe aanbieding: bestel 90 cups en krijg er 10 gratis.
Nog even en ik hoef niks te bestellen om gratis cups te krijgen :')
pi_147320641
Wie kan mij helpen.
Sinds vorige week doet mijn melkopschuimer raar.
De eerste lading is wel warm maar niet stijf opgeklopt dus die moet ik nu telkens weggooien en daarna opnieuw melk opschuimen.
Die tweede keer doet die het dan wel gewoon goed..
Iemand een idee hoe dit kan?
Hij is nu 9 maanden oud.
pi_147321587
Wat een vreemde organisatie, die Nespresso Club.

Wij hebben een Citiz + Milk gekocht en kregen dus 70 euro Nespressotegoed. Ik heb het apparaat geregistreerd op de website, mijn naam en adresgegevens ingevuld, serienummer ingevuld en bon geupload. Toen kreeg ik direct een scherm te zien waar stond dat ik 70 euro tegoed had, dus zonder dat mijn bon gecontroleerd was. Omdat ik nergens logingegevens heb op moeten geven, wist ik niet of mijn tegoed zou blijven staan dus ik heb gelijk capsules ter waarde van 75,50 besteld. Ik hoefde nergens bankgegevens in te vullen en kwam ook geen idealscherm tegen.

Bijna gelijk kreeg ik een mail waarin stond dat ik nog mijn bon moest uploaden :? Twee dagen later kreeg ik alle capsules thuis met een factuur van 0 euro terwijl ik volgens mij toch echt bij moest betalen.
Spoilers!
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:27:17 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147321846
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef Peepernoot het volgende:
Wie kan mij helpen.
Sinds vorige week doet mijn melkopschuimer raar.
De eerste lading is wel warm maar niet stijf opgeklopt dus die moet ik nu telkens weggooien en daarna opnieuw melk opschuimen.
Die tweede keer doet die het dan wel gewoon goed..
Iemand een idee hoe dit kan?
Hij is nu 9 maanden oud.
Garantie claimen, doen ze meestal niet moeilijk over
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:28:02 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147321879
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een vreemde organisatie, die Nespresso Club.

Wij hebben een Citiz + Milk gekocht en kregen dus 70 euro Nespressotegoed. Ik heb het apparaat geregistreerd op de website, mijn naam en adresgegevens ingevuld, serienummer ingevuld en bon geupload. Toen kreeg ik direct een scherm te zien waar stond dat ik 70 euro tegoed had, dus zonder dat mijn bon gecontroleerd was. Omdat ik nergens logingegevens heb op moeten geven, wist ik niet of mijn tegoed zou blijven staan dus ik heb gelijk capsules ter waarde van 75,50 besteld. Ik hoefde nergens bankgegevens in te vullen en kwam ook geen idealscherm tegen.

Bijna gelijk kreeg ik een mail waarin stond dat ik nog mijn bon moest uploaden :? Twee dagen later kreeg ik alle capsules thuis met een factuur van 0 euro terwijl ik volgens mij toch echt bij moest betalen.
Ik had dat vorig jaar. Factuur voor de rest kreeg ik later nog toegestuurd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147322428
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik had dat vorig jaar. Factuur voor de rest kreeg ik later nog toegestuurd
Ah, ik zal die 5,5 euro opzijzetten ;)
Spoilers!
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:44:45 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147322617
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ah, ik zal die 5,5 euro opzijzetten ;)
Qua communicatie daarover is het wel kut met peren.
Ik had gemaild en hoorde dat het niet nog betaald hoefde te worden.
En toen moest de factuur binnen 2 weken betaald worden. Was weg in die tijd, meteen hoppa dreigende aanmaning :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:53:54 #57
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_147323000
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef Godtje het volgende:
Maragogype ook gekocht. Heerlijke koffie! Gelijk paar buizen gekocht.
Niet zo sterk wel echt een lekkere smaak.

[ afbeelding ]
Ondrtussen weer uit de store, lekker maar 1,2 voor een bakje thuis is een beetje gek.
pi_147323297
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Qua communicatie daarover is het wel kut met peren.
Ik had gemaild en hoorde dat het niet nog betaald hoefde te worden.
En toen moest de factuur binnen 2 weken betaald worden. Was weg in die tijd, meteen hoppa dreigende aanmaning :')
Ik zal het in de gaten houden ^O^
Spoilers!
pi_147352931
Iemand hier de Douwe Egberts capsules geprobeerd? 10 stuks voor 2 euro momenteel (normale prijs is 2,79¤)

Toen ik m'n Nespresso nieuw had had ik non-nespresso cups geprobeerd en die liepen niet door, hopelijk zijn de cupjes nu een stuk beter.
-edit-

Ik bedoel niet die D'lor maar deze

pi_147353785
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik had dat vorig jaar. Factuur voor de rest kreeg ik later nog toegestuurd
We hebben inderdaad een factuur gekregen. De factuur bestond uit twee pagina's en dus kregen we twee enveloppen door de bus. Logisch :')
Spoilers!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 december 2014 @ 10:10:08 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147353979
Ik heb gisteren weer besteld (in DLD) en daar zijn ze nu overgegaan op facturen per e-mail i.p.v. post. Prima wat mij betreft (betaal toch met CC). Maar niks gezien over cadeautjes of een etui gratis -O-

Edit: ik heb er maar eens een mailtje aan gewaagd. Kan nooit kwaad ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door Rewimo op 07-12-2014 10:17:19 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 7 december 2014 @ 11:27:44 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147354796
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We hebben inderdaad een factuur gekregen. De factuur bestond uit twee pagina's en dus kregen we twee enveloppen door de bus. Logisch :')
Zijn goed bezig daar O+

:')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 december 2014 @ 15:31:30 #63
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147423514
Ik kreeg mijn factuur nu keurig per mail. En mijn bestelling kwam ook vandaag binnen. Alleen met Kazaar i.p.v. Arpeggio maar dat bleek mijn eigen fout. Op zich niet erg, Kazaar smaakt ook prima c_/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:41:28 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147433117
Ik kreeg een gele speciale aanbieding per post O+

Kwam neer op 6% korting *O*

I feel so spejul O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147433855
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:41 schreef Molo het volgende:
Ik kreeg een gele speciale aanbieding per post O+

Kwam neer op 6% korting *O*

I feel so spejul O+
Ik kreeg ook een aanbieding per post

Zo spejul ben je dus niet :6
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:23:42 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147434988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik kreeg ook een aanbieding per post

Zo spejul ben je dus niet :6
Ook maarliefst 6%? O+
De schatten O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147483395
Heeft er iemand ooit de cupjes van Stascafe gebruikt? Heb een aantal alternatieven voor Nespresso geprobeerd zoals die van de Lidl maar die deden het niet zo goed in mijn oude apparaat.

Dat stascafe concept staat me wel aan, je gebruikt dan composteerbare zakjes ipv elke keer de cups die je wegpleurt. Ben alleen bang dat het niet werkt in mijn oude apparaat
pi_147496147
veel geprobeerd maar de nespresso cups blijven vind ik toch de beste. en degene die in de buurt komen zijn haast even duur.
pi_147935139
Wil ik net nieuwe Cubania bestellen en dan is het op :(
pi_147946068
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 03:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand hier de Douwe Egberts capsules geprobeerd? 10 stuks voor 2 euro momenteel (normale prijs is 2,79¤)

Toen ik m'n Nespresso nieuw had had ik non-nespresso cups geprobeerd en die liepen niet door, hopelijk zijn de cupjes nu een stuk beter.
-edit-

Ik bedoel niet die D'lor maar deze

[ afbeelding ]
Ik heb die al een paar keer gekocht en vind ze lekker.
Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)
pi_147954297
Die capsules van DE zijn goed te drinkeb, naar lopen voor geen meter door (krups U uit 2013). Duurt twee maal zo lang...
pi_148037469
Bijna geen cubania capsules meer....jammer!
pi_148037627
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148038104
Lees op Facebook dat hoop mensen geen koffie hadden tijdens de kerst dankzij problemen bij DHL. En ook een boel mensen die een gratis etui via de post kregen, hier niets gezien..
pi_148040153
Ook niets gezien.....
pi_148040436
hoeveel nespresso wordt er hier gedronken per persoon? hier is het overall gemiddelde denk ik rond de 2.
pi_148041131
Per dag door de weeks 1, in het weekend ongeveer 3.

Wij hebben ook geen cadeautje gehad van Nespresso, maar bestellen toch wel aardig wat bij ze..
pi_148041164
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:54 schreef benkruk het volgende:
Per dag door de weeks 1, in het weekend ongeveer 3.

Wij hebben ook geen cadeautje gehad van Nespresso, maar bestellen toch wel aardig wat bij ze..
ik heb de indruk dat minder / infrequent bestellen voor nespresso de trigger is om je kadootjes aan te bieden.
pi_148044741
In het weekend 4 tot 5 per dag. Door de week soms 1 op de avond maar niet elke avond.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 28 december 2014 @ 13:55:12 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_148045732
Die reclame met George op zijn slippers :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 december 2014 @ 15:19:41 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_148049391
Denk gemiddeld 1 per dag.
  zondag 28 december 2014 @ 23:26:49 #82
30560 2Mini
Official Logo
pi_148075539
De laatste tijd veel thuis.. dan gaat er door mijzelf alleen al 5/6 op een dag doorheen..
Camera 1... 1!
  maandag 29 december 2014 @ 12:22:12 #83
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_148089523
Sinds kort een Lattissima+ in huis. Wat een fijn ding O+.

quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 11:31 schreef SuperFood het volgende:
hoeveel nespresso wordt er hier gedronken per persoon? hier is het overall gemiddelde denk ik rond de 2.
Hier ook twee.
pi_148096276
Ik hou het op eentje per dag, na het avondeten, als de afwas aan kant is. Op die manier probeer ik het een beetje betaalbaar te houden. Voor de rest hou ik het bij filterkoffie of, bij gebrek aan beter, dat ranzige Autobar-bocht op m'n werk (puur voor de cafeīne-shot)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_148096550
kogel door de kerk...magimix m130 besteld
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_148108059
Geen koffie besteld. maar DHL zou vanmiddag pakje komen brengen. Rond etenstijd nog niks gezien, dus kijk op de T&T: bezorger onderweg. Nu staat er ineens: bezorger komt morgen, excuses. Bezorger had zeker geen zin meer vandaag! :( wat een kutbedrijf is het ook zeg. Kan ik morgenmiddag weer hele dag thuis zijn, want bij buren leveren is met dit pakje niet mogelijk. Jammer dat DHL een prijsoffensief begonnen is en meer webshops voor zich heeft gewonnen, maar ik bestel nu alleen nog maar met PostNL (dat gaat hier wel altijd goed).
  maandag 29 december 2014 @ 20:24:18 #87
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_148109483
Vandaag werden er 250 capsules bezorgd. Ik heb ze in mijn mandje gehad maar heb niet betaald en de bestelling dus ook niet voltooid omdat ik op een gegeven moment een foutmelding kreeg steeds. Wilde namelijk gebruik maken van de 70 euro aan tegoed maar dat was dus niet gelukt (dacht ik tenminste). Er zat geen factuur bij en ik heb ook geen mail gehad, maar zie nu wel de bestelling staan als ik kijk bij mijn laatste bestellingen. Vreemd.

Krijg ik de factuur daarvan later thuisgestuurd of hoe gaat dat normaal gesproken? :).
  maandag 29 december 2014 @ 20:34:25 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_148109944
Is een kutsysteem, maar je krijgt inderdaad de factuur later nog thuis gestuurd, min de ¤70,- tegoed.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_148110863
Voor de Krups Citiz gebruikers: doen jullie de lekbak en opvangbak in de vaatwasser?
Spoilers!
pi_148113558
Ik heb de Krups U, bijna hetzelfde.. Ik doe ze regelmatig in de vaatwasser, gaat prima.

Maar bij de Citiz is het een ander materiaal zie ik..
pi_148114451
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor de Krups Citiz gebruikers: doen jullie de lekbak en opvangbak in de vaatwasser?
is toch gewoon kunsstof? Moet gewoon kunnen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_148134450
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

is toch gewoon kunsstof? Moet gewoon kunnen :Y
Ja, dat dacht ik ook. Maar mijn vriend vertrouwt het niet omdat het niet in de handleiding staat dat het kan. Maar ze zijn gewoon de vaatwasser in gegaan ;)
Spoilers!
pi_148179440
iemand nog aanraders voor espresso kopjes...hoeft niet perse van nespresso zelf te zijn
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_148186578
Ik heb de citiz and milk van magimix maar ik doe de onderdelen gewoon op de hand of even snel afspoelen onder de kraan.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_148189053
Ik had trouwens een proefpakket aangevraagd van http://www.stascafe.com/. Dat zijn goedkopere cups die je kan hergebruiken door er een soort zakje koffie in te doen (cats heten die).

Meteen weg gegooid... Machine liep totaal niet door, het drupte er zelfs uit zo slecht liep het door (2 maal geprobeerd).

Wil mijn machine niet slopen hoor..
pi_148243559
iemand ervaring met de cups van La Place? Doorloop ed
Nu in de aanbieding..100 cups voor 14,75 euro
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_148244367
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:55 schreef sjeppert het volgende:
iemand ervaring met de cups van La Place? Doorloop ed
Nu in de aanbieding..100 cups voor 14,75 euro
Nog nooit geprobeerd. Kassa geeft hem een 5,6. Merk ook op dat de ristretto van de Lidl die bij de Consumentenbond als beste koop uit de bus kwam in de Kassatest juist erg laag eindigde (Echt niet lekker. Vieze nasmaak).

[ Bericht 26% gewijzigd door Kramerica-Industries op 02-01-2015 15:34:13 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_148244694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:37 schreef Drossie het volgende:

[..]

Ik heb die al een paar keer gekocht en vind ze lekker.
Ik heb er nu een pak van gedronken maar zeker de geur maar ook de smaak vind ik eigenlijk een stuk minder dan bijv. een Kazaar. Als ik de Kazaar klaarmaak dan ruikt mijn moeder gelijk dat ik Nespresso drink maar bij die van DE hoor ik m'n moeder niet roepen dat ze ook een kopje wilt :D
pi_148244774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nog nooit geprobeerd. Kassa geeft hem een 5,6. Merk ook op dat de ristretto van de Lidl die bij de Consumentenbond als beste koop uit de bus kwam in de Kassatest juist erg laag eindigde (Echt niet lekker. Vieze nasmaak).

Grappig dat die van de Action toch goed scoort. Goedkoopste cupjes maar wel lekker plek 3.
pi_148244981
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Grappig dat die van de Action toch goed scoort. Goedkoopste cupjes maar wel lekker plek 3.
Nou ja, goed, een 5,8.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:59:12 #101
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_148260188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nou ja, goed, een 5,8.
Ja de Nespresso cups zijn ook maar een 7,5 :P
pi_148319149
Gisteren een Lattissima+ aangeschaft en nu dus ook bij de Nespresso club :). Top toestel, en met 60¤ cashback. Nu nog de senseo afwaswater-editie aan iemand kwijt raken :-p
pi_148660919
Wat vinden we eigenlijk van de nieuwe decaffeinato's? Voor mij persoonlijk hoeft het niet zo.
pi_148689370
Doen jullie met het maken van een cappuccino eerst de espresso of de melk in de beker?

Ik heb wat filmpjes gekeken en het verschilt nog weleens.

Ik heb een UMilk gekocht, mooi compact apparaat :)

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2015 21:05:37 ]
pi_148728788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:25 schreef Tecumseh het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de nieuwe decaffeinato's? Voor mij persoonlijk hoeft het niet zo.
Heb ze nog niet geproefd die 3 nieuwe.. Ik drink wel de decaf intenso 's avonds laat, die vind ik nog wel lekker (en anders slaap ik slecht). De Arpeggio decaf zal ik dus wel eens proeven, maar ze hadden gerust andere smaken mogen toevoegen ipv enkel decaf.
pi_148729386
Las dit net op de website:
"Het nieuwe assortiment gedecaffeīneerde Grands Crus, zullen de huidige Grands Crus Decaffeinato en Decaffeinato Lungo gedurende de komende weken geleidelijk uit het assortiment verdwijnen. U hebt nog steeds de tijd om deze Grands Crus te bestellen voordat de productie ervan wordt stopgezet. Gelieve kennis te nemen van een prijsstijging voor de Grand Cru Decaffeinato Intenso met 0.02 euro om de complexiteit en de hogere productiekosten ten opzichte van de oorspronkelijke Grands Crus te weerspiegelen."
pi_148729775
Ik drink eigenlijk nooit decaf maar een vriend van me wel 's avonds. Hij was altijd fan van de gewone Vivalto dus misschien kan hij de decaf versie ook wel waarderen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_148760306
mooi is dat...bij de registratie voor de promotie pakt de website automatisch een verkeerd adres aan de hand van de ingevulde postcode. Kan ook niets gewijzigd worden :(

kan je trouwens alleen gebruik maken van de promotieactie als je cups besteld via https://www.nespresso-clubpromo.com/NL/index.html of ook via de gewone nespresso site?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_149376203
Ik zit te kijken naar een nespresso-apparaat. Beetje standaard verhaal: ik ben enorm gehecht een goede koffie en had ook een simpel espressoapparaat met losse bonenmaler. Toen werd daar veel gebruik van gemaakt en goede bonen halen was dan ook wel belangrijk. Espressoapparaat ging kapot waarna ik over ben gestapt op filterkoffie. Erg lekker, alleen heb weinig zin om steeds een kan voor mezelf te zetten.
Daarom ben ik op zoek naar een nespressoapparaat, vanwege de geringe koffieconsumptie thuis zullen de kosten wel meevallen per kopje. Alleen snap ik niet helemaal het idee van die apparaten. Komt uit elk apparaat nou dezelfde (kwaliteit) koffie? De duurdere hebben zo te zien slechts hippe dingen als melkopschuimers en dergelijke, maar omdat ik mijn koffie alleen zwart drink is dat niet echt nodig.

Welk apparaat is aan te raden voor iemand die alleen zwarte koffie drinkt? Verder mag het apparaat wel beetje fatsoenlijke kwaliteit zijn in de zin dat ik geen zin heb in een lekkend apparaat na 2 jaar.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 februari 2015 @ 07:17:07 #111
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149378409
Een pixie, simpel en zonder toeters en bellen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_149381543
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:52 schreef Adames het volgende:
Ik zit te kijken naar een nespresso-apparaat. Beetje standaard verhaal: ik ben enorm gehecht een goede koffie en had ook een simpel espressoapparaat met losse bonenmaler. Toen werd daar veel gebruik van gemaakt en goede bonen halen was dan ook wel belangrijk. Espressoapparaat ging kapot waarna ik over ben gestapt op filterkoffie. Erg lekker, alleen heb weinig zin om steeds een kan voor mezelf te zetten.
Daarom ben ik op zoek naar een nespressoapparaat, vanwege de geringe koffieconsumptie thuis zullen de kosten wel meevallen per kopje. Alleen snap ik niet helemaal het idee van die apparaten. Komt uit elk apparaat nou dezelfde (kwaliteit) koffie? De duurdere hebben zo te zien slechts hippe dingen als melkopschuimers en dergelijke, maar omdat ik mijn koffie alleen zwart drink is dat niet echt nodig.

Welk apparaat is aan te raden voor iemand die alleen zwarte koffie drinkt? Verder mag het apparaat wel beetje fatsoenlijke kwaliteit zijn in de zin dat ik geen zin heb in een lekkend apparaat na 2 jaar.
Ga voor een Inissia dan, dat is de goedkoopste en kleinste. Alle apparaten maken hetzelfde bakkie dus dat maakt ook niet uit.
pi_149414041
Ik heb zelf de goedkoopste, de inissia, en maakt heerlijke bakjes koffie. Verkoopster wist ook te melden dat er qua kwaliteit geen verschil is tussen de verschillende apparaten ;)
pi_149425680
Ik ben heel erg tevreden over de Citiz......heb hem al langer dan 5 jaar. Ik heb die met de melkopschuimer, je hebt ze ook zonder.
pi_149469610
Ik ga weer een nieuwe voorraad cups bestellen. Heeft er iemands een kortingscode over? (Ik maak gebruik van de belgische store)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 9 februari 2015 @ 01:03:36 #116
30560 2Mini
Official Logo
pi_149497438
Mijn voorraad loopt ook langzaam leeg..
Camera 1... 1!
pi_149501288
Heeft iemand wel eens Celeste d'Oro cups gekocht? In de Kampioen staat een aanbieding, 200 cups en 6 dubbelwandige espressoglazen voor 49.95. Bij koffievoordeel.nl/kampioen.
Spoilers!
pi_149734204
Uiteindelijk voor een rode Citiz gegaan, zojuist eerste kopje gezet. Helemaal niks mis mee gelukkig en als het goed is komen morgen 200 cupjes aan.
pi_149766689
Pff weer een bezorger die niet weet hoe snel hij weer weg moet wezen Allereerst 30 minuten voor het tijdblok waarin hij zou komen (gelukkig was ik al thuis). Geeft het pakketje, rent naar beneden en hoor nog net 'prettige middag nog!' vanuit het trappenhuis :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149766865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Pff weer een bezorger die niet weet hoe snel hij weer weg moet wezen Allereerst 30 minuten voor het tijdblok waarin hij zou komen (gelukkig was ik al thuis). Geeft het pakketje, rent naar beneden en hoor nog net 'prettige middag nog!' vanuit het trappenhuis :')
Je hebt liever dat ze even een praatje maken en een kopje koffie komen drinken? :?
Heb je te weinig aanspraak overdag?
pi_149767764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je hebt liever dat ze even een praatje maken en een kopje koffie komen drinken? :?
Heb je te weinig aanspraak overdag?
:')

De vorige bezorger vroeg nog even of ik niet nog een recyclezak mee moest geven, die staat hier dus nu nog te rotten omdat die gast meteen weer wegrende.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 28 februari 2015 @ 20:46:32 #122
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150156160
Na 1,5 jaar lijkt mijn Pixie het te begeven... Het lekbakje stroomt binnen no time over doordat dezelfde hoeveelheid water die in de espresso of lungo hoort te zitten er aan de andere kant ook weer uitloopt en dus in het lekbakje terecht komt.

Machine is altijd netjes ontkalkt en ik gebruik zowel Nespresso cups als die van de Lidl. Iemand enig idee of dit te verhelpen is of wordt het tijd om van de garantie/service gebruik te maken.
pi_150156501
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef Black-Hole het volgende:
Na 1,5 jaar lijkt mijn Pixie het te begeven... Het lekbakje stroomt binnen no time over doordat dezelfde hoeveelheid water die in de espresso of lungo hoort te zitten er aan de andere kant ook weer uitloopt en dus in het lekbakje terecht komt.

Machine is altijd netjes ontkalkt en ik gebruik zowel Nespresso cups als die van de Lidl. Iemand enig idee of dit te verhelpen is of wordt het tijd om van de garantie/service gebruik te maken.
Waarschijnlijk een lek hogedrukverbindingstukje die de geest heeft gegeven. Je garantie aanspreken is de beste optie. Heb het zelfde probleem gehad en een verbindings stukje kost 2 euro + 12 euro verzendkosten. _O-

Ik kreeg garantie omdat ik de kap eraf had geschroefd. ;(
  zaterdag 28 februari 2015 @ 23:13:52 #124
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150162363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:55 schreef NiTFLeX het volgende:
Las dit net op de website:
"Het nieuwe assortiment gedecaffeīneerde Grands Crus, zullen de huidige Grands Crus Decaffeinato en Decaffeinato Lungo gedurende de komende weken geleidelijk uit het assortiment verdwijnen. U hebt nog steeds de tijd om deze Grands Crus te bestellen voordat de productie ervan wordt stopgezet. Gelieve kennis te nemen van een prijsstijging voor de Grand Cru Decaffeinato Intenso met 0.02 euro om de complexiteit en de hogere productiekosten ten opzichte van de oorspronkelijke Grands Crus te weerspiegelen."
Sorry.. Te veel namen en ik ben hoogzwanger dus zo vergeetachtig als een deur.

Gaat de decaffeinato lungo er nu uit?
Dat is de enige koffie die ik nog lust. De andere zijn veel te sterk :(.
crap.
  zondag 1 maart 2015 @ 09:38:17 #125
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150170956
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:54 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een lek hogedrukverbindingstukje die de geest heeft gegeven. Je garantie aanspreken is de beste optie. Heb het zelfde probleem gehad en een verbindings stukje kost 2 euro + 12 euro verzendkosten. _O-

Ik kreeg garantie omdat ik de kap eraf had geschroefd. ;(
Gebeld met Nespresso en nadat ik hem nog een keer extra had ontkalkt en nog een paar keer extra door heb laten spoelen lijkt het nu verholpen te zijn c_/
  zondag 1 maart 2015 @ 09:38:58 #126
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_150170965
Effe snelle vraag. Ik overweeg ook een Nespresso namelijk. Maar ik drink nu voornamelijk gewone koffie, en geen espresso ofzo. Welke capsule komt het meest in de buurt van reguliere koffie (zowel hoeveelheid als sterkte)?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 1 maart 2015 @ 09:42:35 #127
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_150171010
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 09:38 schreef sanger het volgende:
Effe snelle vraag. Ik overweeg ook een Nespresso namelijk. Maar ik drink nu voornamelijk gewone koffie, en geen espresso ofzo. Welke capsule komt het meest in de buurt van reguliere koffie (zowel hoeveelheid als sterkte)?
De drie Lungo's https://www.nespresso.com/nl/nl/pages/coffee-range-classic

De Fortissimo is wel wat sterker dan de andere twee.
pi_150171061
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 09:38 schreef sanger het volgende:
Effe snelle vraag. Ik overweeg ook een Nespresso namelijk. Maar ik drink nu voornamelijk gewone koffie, en geen espresso ofzo. Welke capsule komt het meest in de buurt van reguliere koffie (zowel hoeveelheid als sterkte)?
Die van de Hema c_/ (ik dacht een gele cup)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 1 maart 2015 @ 13:21:18 #129
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150175275
Iemand de cups van Lidl al geprobeerd?

En ben ik de enige die toch maar weer steeds de nespresso cups koopt, omdat alle b-merken zo traag doorlopen?
Heb altijd het idee dat ik mijn machine er mee sloop.

Citiz &milk. Al 5 jaar m'n beste koffievriend.
pi_150175373
Geen Lidl in de buurt dus nee. Koop af en toe DE maar verder alleen Nespresso.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_150178588
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef faptist het volgende:
Iemand de cups van Lidl al geprobeerd?

En ben ik de enige die toch maar weer steeds de nespresso cups koopt, omdat alle b-merken zo traag doorlopen?
Heb altijd het idee dat ik mijn machine er mee sloop.

Citiz &milk. Al 5 jaar m'n beste koffievriend.
Lidl al gehad. Goed te drinken.
Hema gehad. Niet slecht.
Action gehad. Vond ik niet lekker.
Rewe gehad. Viel tegen.
Die van de jumbo vond ik ook niet zo lekker.
L'or is oke.
Klein doosje van xenos gehad. Was ik ook niet gek op.
Cafe rene van de plus vond ik slap.

Maar smaken verschillen.

Gaat allemaal zonder problemen in mijn citiz en milk.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 1 maart 2015 @ 18:15:38 #132
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150184784
Zal het dan aan mijn apparaat liggen?
Misschien is hij wel een beetje oud..

Ik hoor een heel ander geluid en het lopen van het water gaat zooooo traaahaaag.

En verder baal ik echt dat de decaffeinato lungo eruit gaat :(
pi_150394902
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:15 schreef faptist het volgende:
En verder baal ik echt dat de decaffeinato lungo eruit gaat :(
Er is de Vivalto Lungo decaf ter vervanging.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:23:55 #134
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150395772
Ik had bij mijn vorige bestelling van Cubane ook zakjes met bruine suiker besteld, dat was echt ideaal. Helaas kan ik die alleen in groot verpakking vinden. Weet iemand toevallig waar je die suiker in kleine zakjes kan kopen in de winkel?
pi_150398128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had bij mijn vorige bestelling van Cubane ook zakjes met bruine suiker besteld, dat was echt ideaal. Helaas kan ik die alleen in groot verpakking vinden. Weet iemand toevallig waar je die suiker in kleine zakjes kan kopen in de winkel?
Als je de mogelijkheid hebt, dan kun je deze rietsuikersticks halen bij de Makro of de Sligro. De prijs van Nespresso is belachelijk; 60 zakjes van 4 gram voor 5,00 Euro. De horecaverpakking zit op 750 zakjes van 4 gram voor +/- 8,00 Euro..

Edit; Deze bedoel ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door Perenijsje op 07-03-2015 21:19:10 (link toegevoegd) ]
Je kunt zeggen wat je wilt.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:20:25 #136
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150401680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

Als je de mogelijkheid hebt, dan kun je deze rietsuikersticks halen bij de Makro of de Sligro. De prijs van Nespresso is belachelijk; 60 zakjes van 4 gram voor 5,00 Euro. De horecaverpakking zit op 750 zakjes van 4 gram voor +/- 8,00 Euro..

Edit; Deze bedoel ik.
Hmm ik heb helaas geen toegang tot de makro/sligro, ff doorzoeken. Bij Nespresso is het idd flink duur.

-edit-

http://www.kantoorartikel(...)erpakking-600-stuks/

Iets duurder maar komt wel in een kek doosje :Y)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:15:43 #137
370431 drakin
vurig typje
pi_150404123
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef faptist het volgende:
Iemand de cups van Lidl al geprobeerd?

En ben ik de enige die toch maar weer steeds de nespresso cups koopt, omdat alle b-merken zo traag doorlopen?
Heb altijd het idee dat ik mijn machine er mee sloop.

Citiz &milk. Al 5 jaar m'n beste koffievriend.
Die van lidl vind ik prima.
xenos ging wel, jumbo was waardeloos.
Ook een keer bij dealdonkey een heleboel gekocht maar die ia niet echt sterk van smaak.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_150405179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hmm ik heb helaas geen toegang tot de makro/sligro, ff doorzoeken. Bij Nespresso is het idd flink duur.

-edit-

http://www.kantoorartikel(...)erpakking-600-stuks/

Iets duurder maar komt wel in een kek doosje :Y)
Is het voor thuisgebruik? In dat geval kun je beter een maatschepje aanschaffen en zakken losse rietsuiker kopen. Echt (heel) veel goedkoper en gewoon te koop bij de supermarkten. Bij de Jumbo betaal je 0,75 Euro voor een zak met 750 gram ruwe rietsuiker, bij Nespresso betaal je 5,00 Euro voor 240 gram rietsuiker in "hippe" zakjes.. ;) M.a.w. de Nespresso suiker is 20 x (!) zo duur..
Je kunt zeggen wat je wilt.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:49:35 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150405418
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 8 maart 2015 @ 11:43:02 #140
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_150414225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

Is het voor thuisgebruik? In dat geval kun je beter een maatschepje aanschaffen en zakken losse rietsuiker kopen. Echt (heel) veel goedkoper en gewoon te koop bij de supermarkten. Bij de Jumbo betaal je 0,75 Euro voor een zak met 750 gram ruwe rietsuiker, bij Nespresso betaal je 5,00 Euro voor 240 gram rietsuiker in "hippe" zakjes.. ;) M.a.w. de Nespresso suiker is 20 x (!) zo duur..
Mwah ik vind een los zakje wel handig, je zit niet gelijk met een hele pot in je kast. Gewoon een stuk of 10 los in de kast en de rest ergens opgeborgen :Y)
pi_150415657
Ik gebruik altijd rietsuikerklontjes, gewoon bij de AH te koop c_/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 maart 2015 @ 15:51:45 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_150601613
Krijg net een probeerdoosje Vivalto Decaf door de bus :D

Beetje te slap voor mijn smaak, maar ik vind Vivalto sowieso niet echt top.
pi_150604626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef Kyran het volgende:
Krijg net een probeerdoosje Vivalto Decaf door de bus :D

Beetje te slap voor mijn smaak, maar ik vind Vivalto sowieso niet echt top.
Ik ook, maar proeven wordt lastig denk ik
  vrijdag 13 maart 2015 @ 18:14:14 #144
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_150606378
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik ook, maar proeven wordt lastig denk ik
[ afbeelding ]
Fijn hč, dat ze van PostNL naar Selektvracht zijn overgestapt voor de bezorging }:|
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_150607666
Ik zie nu op twitter van nl-nespresso heel veel vergelijkbare foto's :D
pi_150608609
Bezorging was wel PostNL trouwens
pi_150608943
Hier niks ontvangen... krijg normaal wel altijd die reclamemeuk van Nespresso :(
pi_150609374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:
Hier niks ontvangen... krijg normaal wel altijd die reclamemeuk van Nespresso :(
Postbode kan ze niet allemaal tegelijkertijd stampen :o
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2015 @ 00:24:59 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_150622220
Ik had ze ook via PostNL en waren prima in order, balen zeg .... Je zou er maar voor betaald hebben.
pi_150626863
Ik heb er geen 😢 :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_150781196
Wat een keuze uit de apparaten. Zoek een Nespresso-apparaat dat aan de volgende wensen voldoet:
* Niet al te groot
* incl. melkopschuimer
* incl. warm water-kraantje (of hoe het ook heet)

Welk apparaat zouden jullie aanbevelen? Of zijn er nog andere keuzes die ik vergeet te maken? Zie door de bomen het bos niet meer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_150781269
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:31 schreef computergirl het volgende:
Bezorging was wel PostNL trouwens
En, hoe waren ze verpakt? Het lijkt op de foto wel een soort papieren zak.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_150781334
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:59 schreef -J-D- het volgende:
Wat een keuze uit de apparaten. Zoek een Nespresso-apparaat dat aan de volgende wensen voldoet:
* Niet al te groot
* incl. melkopschuimer
* incl. warm water-kraantje (of hoe het ook heet)

Welk apparaat zouden jullie aanbevelen? Of zijn er nog andere keuzes die ik vergeet te maken? Zie door de bomen het bos niet meer.
t compactste is een losse pixie en een melkopschuimer. Als je ze aan elkaar wil Is de kleinste geloof ik de citiz and milk. Die laatste hebben wij hier thuis trouwens en die bevalt al twee jaar prima ^O^

Edit..geen warm water kraantje aan de c&m
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150781545
Verrek, de enige Nepspresso die ik nog wel te hachelen vond is blijkbaar uit de handel. Bij de AH hingen al een tijdje bordjes dat ze uit het assortiment gingen, en nu zijn ze dus inderdaad weg.

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_150781752
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

t compactste is een losse pixie en een melkopschuimer. Als je ze aan elkaar wil Is de kleinste geloof ik de citiz and milk. Die laatste hebben wij hier thuis trouwens en die bevalt al twee jaar prima ^O^

Edit..geen warm water kraantje aan de c&m
Merci! Dan ga ik nog even verder zoeken omdat dat kraantje wel welkom is

[ Bericht 21% gewijzigd door -J-D- op 18-03-2015 18:30:31 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_150786469
Ligt het aan mij. Ik krijg alleen aanbiedingen van ze als ik Net besteld heb }:|
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:02:42 #157
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_150788564
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 17:59 schreef -J-D- het volgende:
Wat een keuze uit de apparaten. Zoek een Nespresso-apparaat dat aan de volgende wensen voldoet:
* Niet al te groot
* incl. melkopschuimer
* incl. warm water-kraantje (of hoe het ook heet)

Welk apparaat zouden jullie aanbevelen? Of zijn er nog andere keuzes die ik vergeet te maken? Zie door de bomen het bos niet meer.
Lattissima Pro :).
pi_150802007
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

En, hoe waren ze verpakt? Het lijkt op de foto wel een soort papieren zak.
ze zaten in een kartonnen doosje in een envelop
pi_150803186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze zaten in een kartonnen doosje in een envelop
Tja, dat is ook niet echt een superverpakking. Die etuis versturen ze toch ook nooit in een envelop?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_150824829
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:02 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Lattissima Pro :).
^O^
Beetje duur, maar wel gaaf!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_150824949
Wat doet een warm water kraantje? :@
pi_150825082
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik ook, maar proeven wordt lastig denk ik
[ afbeelding ]
hier gehad in goede staat...

... maar je gaat toch geen decaff drinken _O- :')
pi_150857437
Even een vraag. Mijn Nespresso Krups apparaat wil de laatste tijd de capsules er nog wel eens 'uitgooien'. Ze zijn dan wel doorgeprikt, maar niet meer herbruikbaar.
Net met Nespresso gebeld, en die geven aan dat ik de verkeerde cups gebruik met de verkeerde stand.
Als voorbeeld: een Kazaar is bedoeld voor kopgrootte Ristretto of Espresso.
Soms heb ik zin in een grotere portie en kies ik voor kopgrootte Lungo.
Dit zou volgens de medewerker de oorzaak zijn van mijn storingen, aangezien deze cup niet bedoeld/geschikt is voor Lungo. Ik dacht alleen dat het (los van de smaakintensiteit) geen kwaad kon.
Wat is jullie ervaringen hiermee?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 19:41:43 #164
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_150858309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Wat doet een warm water kraantje? :@
doe s n gok :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_150858763
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

doe s n gok :+
ja een warm water kraan :') Maar wat moet je ermee? Hoef je dan geen water reservoir bij te vullen ofzo?
pi_150858906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ja een warm water kraan :') Maar wat moet je ermee? Hoef je dan geen water reservoir bij te vullen ofzo?
thee zetten? Of Americano maken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 maart 2015 @ 20:04:37 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_150859193
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Karstman het volgende:

[..]

thee zetten? Of Americano maken.
juk... En ik heb 'm zowaar, nog nooit gebruikt voor iets anders dan ontkalken, dat wel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_150859551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:18 schreef thomaslueks22 het volgende:
Even een vraag. Mijn Nespresso Krups apparaat wil de laatste tijd de capsules er nog wel eens 'uitgooien'. Ze zijn dan wel doorgeprikt, maar niet meer herbruikbaar.
Net met Nespresso gebeld, en die geven aan dat ik de verkeerde cups gebruik met de verkeerde stand.
Als voorbeeld: een Kazaar is bedoeld voor kopgrootte Ristretto of Espresso.
Soms heb ik zin in een grotere portie en kies ik voor kopgrootte Lungo.
Dit zou volgens de medewerker de oorzaak zijn van mijn storingen, aangezien deze cup niet bedoeld/geschikt is voor Lungo. Ik dacht alleen dat het (los van de smaakintensiteit) geen kwaad kon.
Wat is jullie ervaringen hiermee?
Ik heb een citiz en milk en het maakt niet uit of ik een espresso of een lungo met een cup zet. Klinkt ook vreemd dat het niet zou kunnen. Ze zijn van buiten toch precies hetzelfde? Zelfde maat, zelfde vorm.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_150868852
maakt volgens mij geen donder uit aangezien de configuratie van de nespresso cups hetzelfde is voor alle varianten....smaak is alleen minder
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  vrijdag 20 maart 2015 @ 23:16:35 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150868936
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 19:18 schreef thomaslueks22 het volgende:
Even een vraag. Mijn Nespresso Krups apparaat wil de laatste tijd de capsules er nog wel eens 'uitgooien'. Ze zijn dan wel doorgeprikt, maar niet meer herbruikbaar.
Net met Nespresso gebeld, en die geven aan dat ik de verkeerde cups gebruik met de verkeerde stand.
Als voorbeeld: een Kazaar is bedoeld voor kopgrootte Ristretto of Espresso.
Soms heb ik zin in een grotere portie en kies ik voor kopgrootte Lungo.
Dit zou volgens de medewerker de oorzaak zijn van mijn storingen, aangezien deze cup niet bedoeld/geschikt is voor Lungo. Ik dacht alleen dat het (los van de smaakintensiteit) geen kwaad kon.
Wat is jullie ervaringen hiermee?
Dikke bullshit, er loopt alleen langer water doorheen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_150869189
Hehe, dat vermoeden had ik al
  maandag 23 maart 2015 @ 20:45:15 #172
370431 drakin
vurig typje
pi_150961818
Over 3 uur verloopt deze aanbieding al, maar iemand hier die hier ervaring mee heeft?
Zijn erg goedkoop, maar zou het ook lekker zijn:

http://www.sweetdeal.nl/d(...)HTML&utm_term=560452
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_150963229
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef drakin het volgende:
Over 3 uur verloopt deze aanbieding al, maar iemand hier die hier ervaring mee heeft?
Zijn erg goedkoop, maar zou het ook lekker zijn:

http://www.sweetdeal.nl/d(...)HTML&utm_term=560452
Da's dus het nadeel van eten en drinken: smaken verschillen. Voor het geld kan je bijna geen buil vallen... behalve.... als het niet lekker is. Dus als je voor 16 euro die 100 cupjes binnen hebt maar eigenlijk al na 1 bakje weet dat het niet te drinken is heb je dus een duur bakkie koffie :) En kan best zijn dat jij 't niet te zuipen vind en je buurman het de lekkerste koffie ooit vindt..
  maandag 23 maart 2015 @ 21:16:58 #174
370431 drakin
vurig typje
pi_150963387
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Da's dus het nadeel van eten en drinken: smaken verschillen. Voor het geld kan je bijna geen buil vallen... behalve.... als het niet lekker is. Dus als je voor 16 euro die 100 cupjes binnen hebt maar eigenlijk al na 1 bakje weet dat het niet te drinken is heb je dus een duur bakkie koffie :) En kan best zijn dat jij 't niet te zuipen vind en je buurman het de lekkerste koffie ooit vindt..
Daarom even een paar meningen afwachten, ik heb al verschillende merken geprobeerd en nog maar 1 viel tegen, een beetje slappe smaak dus die gaat gewoon naar het bezoek.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 23 maart 2015 @ 21:19:34 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150963560
Leuke gastheer ben jij, je gore meuk aan je bezoek voorzetten :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_150963661
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef drakin het volgende:

[..]

Daarom even een paar meningen afwachten, ik heb al verschillende merken geprobeerd en nog maar 1 viel tegen, een beetje slappe smaak dus die gaat gewoon naar het bezoek.
Vaak zijn dat soort sites pure marketing. Dus als je op de aanbieding zoekt kan je 'm altijd wel ergens bestellen, geen haast dus :)
  maandag 23 maart 2015 @ 21:22:53 #177
370431 drakin
vurig typje
pi_150963755
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
Leuke gastheer ben jij, je gore meuk aan je bezoek voorzetten :')
Ik ben een dame! En ik ken verder niemand met een N'espresso apparaat, dus bezoek vind het sowieso lekker.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 23 maart 2015 @ 21:25:38 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150963899
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ben een dame! En ik ken verder niemand met een N'espresso apparaat, dus bezoek vind het sowieso lekker.
Gastvrouw dan. Bijzondere redenatie heb je
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 23 maart 2015 @ 21:30:47 #179
370431 drakin
vurig typje
pi_150964237
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Gastvrouw dan. Bijzondere redenatie heb je
Moet ik het dan weggooien?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_150964456


Uiteindelijk is het hier de LATTISSIMA TOUCH EN EN 550.B geworden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 23 maart 2015 @ 21:36:34 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150964584
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef drakin het volgende:

[..]

Moet ik het dan weggooien?
Dat moet je zelf weten. Ik vind het alleen bijzonder dat je aan neemt dat wat jij niet te zuipen vindt, dan maar naar je gasten gaat, omdat die het vast wél lekker vinden.
Koop gewoon iets lekker voor je bezoek, niet je afgedankte troep
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 23 maart 2015 @ 21:38:46 #182
370431 drakin
vurig typje
pi_150964723
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat moet je zelf weten. Ik vind het alleen bijzonder dat je aan neemt dat wat jij niet te zuipen vindt, dan maar naar je gasten gaat, omdat die het vast wél lekker vinden.
Koop gewoon iets lekker voor je bezoek, niet je afgedankte troep
nouja het is ook geen troep te noemen, het lijkt gewoon op die slappere smaken van N'espresso, ik ben zelf niet van de wat slappere koffie, en bezoek wat iets als senseo normaal drinkt heeft toch al een veel lekkerder bakkie dan ze zelf thuis hebben.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_151028794
In Zwitserland hebben ze al een nieuwe special, hoelang zou het duren voordat wij deze ook kunnen bestellen?

https://www.nespresso.com/ch/en/product/monsoon-malabar-coffee
pi_151171502
Wij schenken de hele zomer nespresso koffie, maar zijn altijd blij als we weer in de winter een pruttel kopje koffie kunnen drinken.
Geen onzin a.u.b
pi_151185342
Ik heb het offtopic "gesprek" verwijderd :P Nespresso dus! What else...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151186529
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:51 schreef Tecumseh het volgende:
In Zwitserland hebben ze al een nieuwe special, hoelang zou het duren voordat wij deze ook kunnen bestellen?

https://www.nespresso.com/ch/en/product/monsoon-malabar-coffee
NIet lang, sterker nog... hij staat nu online ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 maart 2015 @ 10:16:55 #188
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_151216169
Ben benieuwd, 50 onderweg ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Evenstar op 31-03-2015 10:29:04 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2015 @ 20:14:30 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_151274049
Net binnen en meteen maar ééntje geproefd. Lekker sterk, beetje een licht zoute nasmaak.

Prima wat mij betreft en zeker één om goed in te slaan :D
  woensdag 1 april 2015 @ 20:16:18 #190
370431 drakin
vurig typje
pi_151274122
Vandaag bij de AH een Biologische variant gekocht, van Perla, ik was nog niet eerder iets biologisch tegengekomen bij deze koffie of ik heb het tot nu toe over het hoofd gezien.

Iemand anders al wel, of ervaring met de cups van Perla?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 1 april 2015 @ 20:22:02 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151274363
Als je op deze doelt, yep, ervaring mee




De biologische ken ik niet, nooit gezien, maar de verschillende cups zoals op deze foto vind ik erg goed. Beste 'nepperds' zeg maar :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_151277211
de ah excellent cups zijn prima imo
net zoals de lidl cups
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 1 april 2015 @ 22:52:57 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_151280358
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:22 schreef Molo het volgende:
Als je op deze doelt, yep, ervaring mee


[ afbeelding ]

De biologische ken ik niet, nooit gezien, maar de verschillende cups zoals op deze foto vind ik erg goed. Beste 'nepperds' zeg maar :)
Hier zie ik dan geen Perla op staan, verder komt de verpakking wel overeen.
Vandaag zag ik het ook voor het eerst, en omdat het in de aanbieding is dacht ik wel zeker het uitproberen waard.
Morgenochtend ga ik het eerste bakje proeven.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 1 april 2015 @ 22:57:53 #194
370431 drakin
vurig typje
pi_151280509
ah gevonden



Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_151408801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:14 schreef Kyran het volgende:
Net binnen en meteen maar ééntje geproefd. Lekker sterk, beetje een licht zoute nasmaak.

Prima wat mij betreft en zeker één om goed in te slaan :D
Ondertussen een paar geprobeerd. Zeker een lekkere koffie maar ik denk toch niet dat ik deze in grote hoeveelheid zal kopen, deze springt er niet bijzonder uit zoals bijvoorbeeld de Cubanía wel deed.
  maandag 6 april 2015 @ 15:45:12 #196
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_151419296
Hallon!
Ik heb de oude Siemens Nespresso TK30 gekregen van m'n broer, omdat hij al een tijdje een nieuw Nespresso apparaat heeft. Nu kreeg ik ook Nespresso ontkalker van hem mee omdat dit apparaat dus al een tijdje stilstaat. Maar nu lees ik in de handleiding dat er een filter in moet waar normaal de cups gaan als je wilt gaan ontkalken. Nu heeft hij deze niet meer, maar kan ik het apparaat dan nog steeds ontkalken of is dit niet goed? Heb het apparaat nu een aantal keer doorgespoeld, is dit ook voldoende?

Dit is het apparaat trouwens:
pi_151419441
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 15:45 schreef Gaijin het volgende:
Hallon!
Ik heb de oude Siemens Nespresso TK30 gekregen van m'n broer, omdat hij al een tijdje een nieuw Nespresso apparaat heeft. Nu kreeg ik ook Nespresso ontkalker van hem mee omdat dit apparaat dus al een tijdje stilstaat. Maar nu lees ik in de handleiding dat er een filter in moet waar normaal de cups gaan als je wilt gaan ontkalken. Nu heeft hij deze niet meer, maar kan ik het apparaat dan nog steeds ontkalken of is dit niet goed? Heb het apparaat nu een aantal keer doorgespoeld, is dit ook voldoende?

Dit is het apparaat trouwens:
[ afbeelding ]
Hé die heb ik ook :) Bij de ontkalkingskits zit er inderdaad altijd een filtertle bij, daar komt altijd een hoop viezigheid op bij het ontkalken. Ik denk eerlijk gezegd dat het met een koffiefilter ook wel werkt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 6 april 2015 @ 20:35:51 #198
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_151429352
Gewoon een koffiefilter gebruikt, ging prima dacht ik. Nu een lekker bakkie c_/ Zo'n special.
pi_151560014
Sinds vandaag de trotse bezitter van een Krups Nespresso U, en mijn voorkeur gaat uit naar een Lungo kopje koffie.

Maar ik wil er meer water in hebben standaard. Dat kan door het watervolume te programmeren. Maar ik volg de instructies maar hij knippert niet dat het geprogrammeerd is.

Wat doe ik verkeerd? Kan er geen meer water ingeprogrammeerd worden?
pi_151561082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:28 schreef Bulletdodger het volgende:
Sinds vandaag de trotse bezitter van een Krups Nespresso U, en mijn voorkeur gaat uit naar een Lungo kopje koffie.

Maar ik wil er meer water in hebben standaard. Dat kan door het watervolume te programmeren. Maar ik volg de instructies maar hij knippert niet dat het geprogrammeerd is.

Wat doe ik verkeerd? Kan er geen meer water ingeprogrammeerd worden?
Los van het feit dat ik denk dat je daarmee de koffiesmaak een beetje verprutst, moet je gewoon blijven drukken op de lungotoets tot je naar eigen lening voldoende koffie in je mok hebt ;) dan is het normaal gezien ook zo ingesteld en moet je volgende keer maar gewoon kort drukken
pi_151571161
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:56 schreef Steentje7 het volgende:

[..]

Los van het feit dat ik denk dat je daarmee de koffiesmaak een beetje verprutst, moet je gewoon blijven drukken op de lungotoets tot je naar eigen lening voldoende koffie in je mok hebt ;) dan is het normaal gezien ook zo ingesteld en moet je volgende keer maar gewoon kort drukken
Het is inmiddels al gelukt, maar hij staat inmiddels al weer op de standaard instellingen.

Ik heb alleen te grote kopjes (senseo) dus het lijken halve bakjes maar ik heb het idee dat dit gewoon zo hoort, maar staat zo ongastvrij als je bezoek ofzo hebt ;)
pi_151818032
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef Gaijin het volgende:
Gewoon een koffiefilter gebruikt, ging prima dacht ik. Nu een lekker bakkie c_/ Zo'n special.
Wat voor een koffiefilter heb je gebruikt? Ik heb gisteren een 2e hands Krups XN2100 Essenza automatic gekocht die ik ook graag wil ontkalken.

Mijn apparaat heeft wel iets geks: als ik 'm aanzit knipperen de lapjes op een gegeven moment niet meer en lijkt het apparaat klaar voor gebruik. Een bakkie zetten lukt dan echter nog niet, ik moet het apparaat dan nog 1 of 2 keer uit en weer aanzetten. Anders reageert hij niet op de toetsen.

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? En zou het eenvoudig te repareren zijn?
  donderdag 23 april 2015 @ 12:06:44 #203
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_151953095
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 08:20 schreef musicfreak1 het volgende:

[..]

Wat voor een koffiefilter heb je gebruikt? Ik heb gisteren een 2e hands Krups XN2100 Essenza automatic gekocht die ik ook graag wil ontkalken.

Mijn apparaat heeft wel iets geks: als ik 'm aanzit knipperen de lapjes op een gegeven moment niet meer en lijkt het apparaat klaar voor gebruik. Een bakkie zetten lukt dan echter nog niet, ik moet het apparaat dan nog 1 of 2 keer uit en weer aanzetten. Anders reageert hij niet op de toetsen.

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? En zou het eenvoudig te repareren zijn?
Ik heb een normaal koffiefilter gebruikt, en een beetje geknipt zodat die past. Werkte prima.
pi_151955027
Gister weer even in de boutique geweest. Even die nieuwe geprobeerd, monsoon malabar of zoiets. Prima te doen als je van een wat voller krachtige koffie houdt die toch niet te sterk is. Had ook een mooie wat rokeriger smaak.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_152165828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Verrek, de enige Nepspresso die ik nog wel te hachelen vond is blijkbaar uit de handel. Bij de AH hingen al een tijdje bordjes dat ze uit het assortiment gingen, en nu zijn ze dus inderdaad weg.

[ afbeelding ]
Heeft deze niet nu een zwarte verpakking?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 08:07:24 #206
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_152172169
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:33 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Heeft deze niet nu een zwarte verpakking?
Ja, inmiddels is íe terug in zwart, en is de prijs iets gedaald.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_152173938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 08:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, inmiddels is íe terug in zwart, en is de prijs iets gedaald.
De rode verpakkingen zijn wel nog te koop via bol.com (tenminste vorige week wel) Mijn vriend dronk ze ook uit de rode pakken, maar hij gaf aan dat de smaak toch anders is (en ik vind hem een aansteller haha)
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:40:30 #208
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152381076
Crap.
Mijn nespresso Citiz lekt na elke kop koffie veel water. Moet na elk kopje het reservoir legen.
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Is dit voordelig op te lossen of kan ik beter een nieuwe kopen?
  woensdag 13 mei 2015 @ 08:41:45 #209
370431 drakin
vurig typje
pi_152550696
quote:
8s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:40 schreef faptist het volgende:
Crap.
Mijn nespresso Citiz lekt na elke kop koffie veel water. Moet na elk kopje het reservoir legen.
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Is dit voordelig op te lossen of kan ik beter een nieuwe kopen?
Vertel eens waar het lekt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:22:11 #210
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152657203
In het bakje waar de cups in vallen na gebruik.

Heb inmiddels mijn oude maar terug gevraagd die ik in bruikleen had gegeven.
Waardeloos.

Nespresso zegt dat het komt, omdat ik b-merk cups heb gebruikt en de machine hier niet voor gemaakt is.
Zij vinden het eigen schuld dikke bult. Geen garantiewerk dus.
pi_152847762
Dit apparaat voor een prikkie:
Nog ontkalkingstips ?

"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_152848028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:24 schreef bhm het volgende:
Dit apparaat voor een prikkie:
Nog ontkalkingstips ?

[ afbeelding ]
Die is toch oud? Werkt dat nog?
Deze hebben een 1 pinsinsnijding?
pi_152852806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die is toch oud? Werkt dat nog?
Deze hebben een 1 pinsinsnijding?
Werkt perfect, inderdaad 1 pin. Alleen zelf verhouding verzinnen voor espresso, lungo enz
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_153179604
Iemand ervaring met de koffie van V&D?
Ze hebben tot 6 juni ook een aanbieding voor 200+200 gratis.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_153182674
Nog nooit gehad maar klinkt wel lekker goedkoop.

Bij de AH hebben ze een nieuw merk. Café Royal, ik heb de espresso forte gekocht bij wijze van proef en echt lekker vond ik het niet. Ze hebben wel allemaal smaakjes zoals vanille en caramel maar dat lijkt me helemaal smerig.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 juni 2015 @ 12:04:42 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153182835
Ik ken die V&D-cups ook niet. Er is hier in de wijde omtrek ook geen V&D dus dat wordt hem sowieso niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153183634
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ken die V&D-cups ook niet. Er is hier in de wijde omtrek ook geen V&D dus dat wordt hem sowieso niet.
Ze bezorgen ook: http://www.vd.nl/la-place/koffie
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 juni 2015 @ 12:40:22 #218
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153183708
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 12:37 schreef Aether het volgende:

Ze bezorgen ook: http://www.vd.nl/la-place/koffie
Vast niet in Duitsland ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:01:36 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_153273046
Ik heb de La Place cups besteld. 40x10 stuks voor 59 euro. 3,95 verzendkosten. 10% Korting wegens Vipklant maakt 400 capsules voor 57,05. Koopje!
Spoilers!
pi_153321158
Ik zit hier nog met een aantal nespresso cups die eind juli vervallen. Zou het kwaad kunnen om lichtjes vervallen koffie te drinken? Of moet ik meteen in gang schieten en ze allemaal nog voor eind juli opdrinken? :9
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 juni 2015 @ 10:37:34 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153321525
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 10:07 schreef Steentje7 het volgende:
Ik zit hier nog met een aantal nespresso cups die eind juli vervallen. Zou het kwaad kunnen om lichtjes vervallen koffie te drinken? Of moet ik meteen in gang schieten en ze allemaal nog voor eind juli opdrinken? :9
Welnee, dat blijft echt nog wel een tijdje goed. Er kan immers geen lucht bij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_153429013
Ze zijn ook een keer wakker bij de aldi... 2,55 voor 16 cups. Zie de aldi.nl site onder nieuwe artikelen ;)
pi_153433063
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Deezertje het volgende:
Ze zijn ook een keer wakker bij de aldi... 2,55 voor 16 cups. Zie de aldi.nl site onder nieuwe artikelen ;)
Nog niet gehad. Zijn ze lekker?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_153433148
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Nog niet gehad. Zijn ze lekker?
Geen idee. Ik ben over op bonen.. Nespresso staat te verstoffen hier... Maar houd jullie graag op de hoogte :) benieuwd of lidl de prijs verlaagt nu..
pi_153450555
*nieuwbakken Nespresso-eigenaar meldt zich*
Met de kennismakingsdoos van 250 cups ben ik voorlopig wel voorzien, alleen hoe zit het met het inleveren van de recycle zak? Als ik wacht tot ie vol genoeg is of tot de volgende bestelling wordt het denk ik een beetje smerige boel. Kun je zo'n zak ook tussendoor bij een boutique inleveren en een nieuwe meekrijgen?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_153453705
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef WheeleE het volgende:
*nieuwbakken Nespresso-eigenaar meldt zich*
Met de kennismakingsdoos van 250 cups ben ik voorlopig wel voorzien, alleen hoe zit het met het inleveren van de recycle zak? Als ik wacht tot ie vol genoeg is of tot de volgende bestelling wordt het denk ik een beetje smerige boel. Kun je zo'n zak ook tussendoor bij een boutique inleveren en een nieuwe meekrijgen?
Jazeker :Y
  vrijdag 12 juni 2015 @ 03:35:16 #228
433309 Impressme
Very funny
pi_153460383
Bij de Dirk:



Ik had nog wat pakken lungo, later was er alleen nog ristretto, misschien in andere vestigingen nog wel interessant?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_153462963
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef WheeleE het volgende:
*nieuwbakken Nespresso-eigenaar meldt zich*
Met de kennismakingsdoos van 250 cups ben ik voorlopig wel voorzien, alleen hoe zit het met het inleveren van de recycle zak? Als ik wacht tot ie vol genoeg is of tot de volgende bestelling wordt het denk ik een beetje smerige boel. Kun je zo'n zak ook tussendoor bij een boutique inleveren en een nieuwe meekrijgen?
Dat, en je kunt ze ook gewoon in een andere plastic zak inleveren.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_153498158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Deezertje het volgende:
Ze zijn ook een keer wakker bij de aldi... 2,55 voor 16 cups. Zie de aldi.nl site onder nieuwe artikelen ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Deezertje het volgende:
Ze zijn ook een keer wakker bij de aldi... 2,55 voor 16 cups. Zie de aldi.nl site onder nieuwe artikelen ;)
Net een doosje lungo gehaald

Prima creme laagje, loopt goed door (magimix U), qua smaak blijven de cups iets achter op die van de lidl.
Voor 16 cent per bakje niets te klagen :)
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_153618345
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Uiteindelijk is het hier de LATTISSIMA TOUCH EN EN 550.B geworden.
En nu al kapot.
Komt mogelijk door het gebruik van andere merken cupjes?
Eens zien hoe ik het kan laten repareren. Op laten halen? Terug winkel? Even inlezen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_153672328
Vanaf maandag bij de lidl 2 doosjes voor 2,50 euro de hele week. Ze hebben ook de normale prijs gelijkgetrokken met de aldi.
pi_154291480
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 11:59 schreef Karstman het volgende:

Bij de AH hebben ze een nieuw merk. Café Royal, ik heb de espresso forte gekocht bij wijze van proef en echt lekker vond ik het niet. Ze hebben wel allemaal smaakjes zoals vanille en caramel maar dat lijkt me helemaal smerig.
Partner had via collega gratis cupjes gehad. Wij vonden de gewone smaken van Café Royal niet bijzonder. Hij was wel fan van de caramel en een of andere noot smaak, terwijl hij die van Nespresso (waren toen limited edition) niet lekker vond. Met de bon in de "Ontdek! folder" kreeg je nog 20% korting, dus maar ff een doosje weer gehaald voor hem. Je ruikt heel erg de caramel er bovenuit en het smaakt ook zo, dus an sich vond ik het ook wel ok, maar ik ben niet zo'n smaakjes mens dus ik laat het hem wel opdrinken.
pi_154655412
Vanmiddag een Inissia gekocht :) al meer dan 2 jaar denk ik iedere keer als ik ergens ben geweest en Nespresso heb gehad "ik wil ook zo'n ding!" Al heel vaak gekeken en vandaag toch maar aangeschaft.

Bij de aankoop Dulsao do Brasil geprobeerd: erg lekker op de momenten dat ik een wat mildere koffie zou willen drinken. Daarnaast nog de Ciocattino, met een duidelijke en lekkere chocoladegeur. Ik vond hem wel lekker voor de afwisseling maar zou hem niet snel zelf kopen.

We hebben vanmiddag ook een melkopschuimer gekocht. Cappuccino :9~
Zo'n machine met geīntegreerd melk-opschuimdeel lijkt me echt wel wat maar ¤ 250+ was echt boven budget.

Ik heb met de kennismakingsaanbieding pakket 'de ontdekking' besteld. Ik twijfelde tussen die en de Mild. Ik kon er op de site niet achter komen welke coups er nou in de pakketten zit?! Uiteindelijk maar gewoon voor van alles wat gekozen, de ontdekking dus. Met de gratis presenteerdoos O+
pi_154655663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En nu al kapot.
Komt mogelijk door het gebruik van andere merken cupjes?
Eens zien hoe ik het kan laten repareren. Op laten halen? Terug winkel? Even inlezen.
Ontkalken was de oplossing
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 26 juli 2015 @ 20:10:29 #236
306949 dude1986
Always bored...
pi_154656154
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:22 schreef faptist het volgende:
In het bakje waar de cups in vallen na gebruik.

Heb inmiddels mijn oude maar terug gevraagd die ik in bruikleen had gegeven.
Waardeloos.

Nespresso zegt dat het komt, omdat ik b-merk cups heb gebruikt en de machine hier niet voor gemaakt is.
Zij vinden het eigen schuld dikke bult. Geen garantiewerk dus.
Heb je zelf tegen nespresso gezegd dat je cups van een ander merk hebt gebruikt? Gewoon zeggen dat je alleen originele hebt gebruikt...
  maandag 27 juli 2015 @ 00:03:48 #237
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_154664457
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En nu al kapot.
Komt mogelijk door het gebruik van andere merken cupjes?
Eens zien hoe ik het kan laten repareren. Op laten halen? Terug winkel? Even inlezen.
Hoe oud is het apparaat? Als hij binnen een half jaar kapot is gegaan moet Nespresso bewijzen dat dit komt door het gebruik van alternatieve cupjes. Zie: http://www.radartv.nl/columns/archief/detail/article/duur-betaalde-koffie-door-goedkope-cups/
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_154671720
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hoe oud is het apparaat? Als hij binnen een half jaar kapot is gegaan moet Nespresso bewijzen dat dit komt door het gebruik van alternatieve cupjes. Zie: http://www.radartv.nl/columns/archief/detail/article/duur-betaalde-koffie-door-goedkope-cups/
Tja, ontkalken werkte ook en dat scheelt veel tijd en gezeur.
Dus ik vind het wel goed zo.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_154768060
Voor cappuccino vind ik de Arpeggio het lekkerst. Ik zoek eigenlijk zo een soortgelijke smaak maar dan met losse bonen voor in mijn Bialetti Moka. Iemand tips wat er op Arpeggio lijkt?
pi_154784740
quote:
Nespresso opent eerste
Boutique in Haarlem.

Haarlem, op de Barteljorisstraat 24.

Wij hopen u binnenkort te mogen ontvangen in onze nieuwe Boutique voor een kopje van uw favoriete Grand Cru.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:16:53 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154787031
Boutique... :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker donderdag 6 augustus 2015 @ 20:26:00 #242
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154964225
quote:
8s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:40 schreef faptist het volgende:
Crap.
Mijn nespresso Citiz lekt na elke kop koffie veel water. Moet na elk kopje het reservoir legen.
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Is dit voordelig op te lossen of kan ik beter een nieuwe kopen?
Idem na iets meer dan 3 jaar .... in eerste instantie de gewenste hoeveelheid water opnieuw ingesteld, maar het werd steeds minder. Tijdje later kwam ik erachter dat er al een hele plas onder het apparaat lag ..... ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr. Voorlopig gebruiken we 'm nog, en de lungo-knop voor een espresso .... én na elk cupje het bakje leeggieten .....

Hier een reparatie-oplossing.
pi_154969881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:26 schreef maily het volgende:

[..]

Idem na iets meer dan 3 jaar .... in eerste instantie de gewenste hoeveelheid water opnieuw ingesteld, maar het werd steeds minder. Tijdje later kwam ik erachter dat er al een hele plas onder het apparaat lag ..... ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr. Voorlopig gebruiken we 'm nog, en de lungo-knop voor een espresso .... én na elk cupje het bakje leeggieten .....

Hier een reparatie-oplossing.
Hier ook een Magimix, Citiz en Milk. Lekkage heb ik nog niet echt bespeurd, na 1 kopje gezet te hebben zitten er hooguit een paar druppels in het lekbakje. Wel merk ik dat de cremalaag niet zo mooi meer als vroeger, de kopjes de ene keer voller zitten dan de andere keer, en ook verbeeld ik me dat de koffie net iets minder sterk is dan bij m'n ouders die exact hetzelfde apparaat hebben.

Zonde, want hij is nog maar iets van 4 jaar oud. Ik weet wel dat z'n opvolger een goedkopere variant wordt, want 200 euro voor een machine die al zo snel gebreken gaat vertonen is wel erg veel. Nespresso geeft aan dat reparatie EUR 150 gaat kosten, want de fabrieksgarantie is al voorbij. En ik weet dat je mag verwachten dat apparaten langer meegaan, maar op de site van Radar zag ik pas een lijstje van redelijke te verwachten levensduren voor diverse apparaten (opgesteld door UNETO/VNI, dus hoe onpartijdig zijn die?), en kennelijk mag je tegenwoordig niets meer verwachten. Alleen van TV's boven de 1000 euro en de duurdere wasmachines mag je nog een levensduur van 6 jaar of meer verwachten, de rest van de apparaten geeft waarschijnlijk na 2 of 3 jaar reutelend de geest, en dat moet je allemaal maar normaal vinden. Verwachte levensduur voor koffiezetapparaten onder de 200 euro is 2 jaar, voor computers staat 3 jaar, en zelfs die peperdure high end versterker mag na 5 jaar de pijp aan Maarten geven.

Waar is de tijd dat er nog degelijke spullen in de winkels lagen? Mijn gewone filterkoffie-apparaat dat ik in 1998 (!) bij de Hema kocht is still going strong. Maar tegenwoordig leven we in een wegwerpmaatschappij. Bah....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Spellchecker donderdag 6 augustus 2015 @ 23:31:05 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154970137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier ook een Magimix, Citiz en Milk. Lekkage heb ik nog niet echt bespeurd, na 1 kopje gezet te hebben zitten er hooguit een paar druppels in het lekbakje. Wel merk ik dat de cremalaag niet zo mooi meer als vroeger, de kopjes de ene keer voller zitten dan de andere keer, en ook verbeeld ik me dat de koffie net iets minder sterk is dan bij m'n ouders die exact hetzelfde apparaat hebben.

Zonde, want hij is nog maar iets van 4 jaar oud. Ik weet wel dat z'n opvolger een goedkopere variant wordt, want 200 euro voor een machine die al zo snel gebreken gaat vertonen is wel erg veel. Nespresso geeft aan dat reparatie EUR 150 gaat kosten, want de fabrieksgarantie is al voorbij. En ik weet dat je mag verwachten dat apparaten langer meegaan, maar op de site van Radar zag ik pas een lijstje van redelijke te verwachten levensduren voor diverse apparaten (opgesteld door UNETO/VNI, dus hoe onpartijdig zijn die?), en kennelijk mag je tegenwoordig niets meer verwachten. Alleen van TV's boven de 1000 euro en de duurdere wasmachines mag je nog een levensduur van 6 jaar of meer verwachten, de rest van de apparaten geeft waarschijnlijk na 2 of 3 jaar reutelend de geest, en dat moet je allemaal maar normaal vinden. Verwachte levensduur voor koffiezetapparaten onder de 200 euro is 2 jaar, voor computers staat 3 jaar, en zelfs die peperdure high end versterker mag na 5 jaar de pijp aan Maarten geven.

Waar is de tijd dat er nog degelijke spullen in de winkels lagen? Mijn gewone filterkoffie-apparaat dat ik in 1998 (!) bij de Hema kocht is still going strong. Maar tegenwoordig leven we in een wegwerpmaatschappij. Bah....
Het is zeker zonde; maar als je ziet hoe snel de markt verandert én dus verwacht wordt dat je over een paar jaar weer een nieuwe tv/stereo/noem maar op wil hebben .... doen ze geen moeite om het goedkoper op te lossen.
En je hebt wel gelijk vwb die wegwerpmaatschappij .... lekkerste kopjes echte koffie die ik ooit gedronken heb waren bij een oude mevrouw; die zette hele sterke koffie en die bleef heel de ochtend op zo'n sudderplaatje staan .... beetje water en melk opkoken en erbij gieten; mmmmmmmmmmmmmmmm!
pi_154977718
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:31 schreef maily het volgende:

[..]

Het is zeker zonde; maar als je ziet hoe snel de markt verandert én dus verwacht wordt dat je over een paar jaar weer een nieuwe tv/stereo/noem maar op wil hebben .... doen ze geen moeite om het goedkoper op te lossen.
En je hebt wel gelijk vwb die wegwerpmaatschappij .... lekkerste kopjes echte koffie die ik ooit gedronken heb waren bij een oude mevrouw; die zette hele sterke koffie en die bleef heel de ochtend op zo'n sudderplaatje staan .... beetje water en melk opkoken en erbij gieten; mmmmmmmmmmmmmmmm!
Dat zal misschien opgaan voor TV's en smartphones die ieder jaar beter worden en steeds meer opties krijgen, maar bij bijv. Nespresso-apparaten zit er volgens mij niet of nauwelijks ontwikkeling in. Ze hebben geen extra functionaliteiten, hooguit zijn er wat extra kleuren waaruit je kunt kiezen. Als ik nu een nieuwe Citiz & Milk zou kopen is deze praktisch identiek aan mijn huidige: het enige verschil is dat de nieuwere geen aparte aan/uit-knop meer hebben, maar automatisch aanschakelen als je op de lungo- of expressoknop drukt.

Van die doorgekookte koffie die al uren op een warmhoudplaatje staat ben ik absoluut geen fan, dat wordt bitter als gal. Ik drink zelf ook nog steeds filterkoffie, de Nespresso bewaar ik voor na het avondeten. Als ik enkel Nespresso zou drinken zou het wel erg duur worden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_155106255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier ook een Magimix, Citiz en Milk. Lekkage heb ik nog niet echt bespeurd, na 1 kopje gezet te hebben zitten er hooguit een paar druppels in het lekbakje. Wel merk ik dat de cremalaag niet zo mooi meer als vroeger, de kopjes de ene keer voller zitten dan de andere keer, en ook verbeeld ik me dat de koffie net iets minder sterk is dan bij m'n ouders die exact hetzelfde apparaat hebben.

Zonde, want hij is nog maar iets van 4 jaar oud. Ik weet wel dat z'n opvolger een goedkopere variant wordt, want 200 euro voor een machine die al zo snel gebreken gaat vertonen is wel erg veel. Nespresso geeft aan dat reparatie EUR 150 gaat kosten, want de fabrieksgarantie is al voorbij. En ik weet dat je mag verwachten dat apparaten langer meegaan, maar op de site van Radar zag ik pas een lijstje van redelijke te verwachten levensduren voor diverse apparaten (opgesteld door UNETO/VNI, dus hoe onpartijdig zijn die?), en kennelijk mag je tegenwoordig niets meer verwachten. Alleen van TV's boven de 1000 euro en de duurdere wasmachines mag je nog een levensduur van 6 jaar of meer verwachten, de rest van de apparaten geeft waarschijnlijk na 2 of 3 jaar reutelend de geest, en dat moet je allemaal maar normaal vinden. Verwachte levensduur voor koffiezetapparaten onder de 200 euro is 2 jaar, voor computers staat 3 jaar, en zelfs die peperdure high end versterker mag na 5 jaar de pijp aan Maarten geven.

Wij gebruiken nog de oude Essenza xn2003 thuis (4 jr geleden gekocht). Werkt gelukkig nog perfekt (ok, het waterreservoir lekt, maar zet nog gewoon lekkere koffie).

Wat ik me wel afvraag maar niet zeker weet: er zit toch geen verschil tussen de oude en nieuwe nespresso apparaten behalve handige functionaliteiten? De smaak blijft hetzelfde toch?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:02:06 #247
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_155108705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:34 schreef Legatus het volgende:

[..]

Wat ik me wel afvraag maar niet zeker weet: er zit toch geen verschil tussen de oude en nieuwe nespresso apparaten behalve handige functionaliteiten? De smaak blijft hetzelfde toch?
Ik ben al toe aan mijn derde apparaat, dus ik kan mijzelf misschien een ervaringsdeskundige noemen op dit gebied.

Oudere apparaten zetten nog prima koffie, maar je proeft wel dat het af en toe wat verbrand is. Bij was de reden voor vervanging niet echt vanwege de smaak. De eerste was omdat die lungo-knop lam werd. Moest hem te hard indrukken. De tweede heb ik weggegeven, omdat ik die rode kleur niet meer zo mooi vond.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_155115188
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:34 schreef Legatus het volgende:

[..]

Wij gebruiken nog de oude Essenza xn2003 thuis (4 jr geleden gekocht). Werkt gelukkig nog perfekt (ok, het waterreservoir lekt, maar zet nog gewoon lekkere koffie).

Wat ik me wel afvraag maar niet zeker weet: er zit toch geen verschil tussen de oude en nieuwe nespresso apparaten behalve handige functionaliteiten? De smaak blijft hetzelfde toch?
Bij mij lekt íe ook, en hoewel ik dacht dat het qua smaak niet uitmaakte, proef ik toch dat dezelfde koffie bij m'n ouders (uit hetzelfde type apparaat, met hetzelfde productiejaar, maar ZONDER lekkage), toch beter smaakt (sterker) en een mooiere cremalaag heeft.

Door de lekkage komt er minder koffie in het kopje terecht, dat is natuurlijk zonde. Daarnaast heb ik ook het idee dat door de lekkage het apparaat niet goed op druk komt, (net zoals je een lekke band nooit hard genoeg kunt oppompen), wat wellicht ook de slappere smaak en de mindere crema verklaart.

Heb van het weekend al bij BCC rondgekeken voor een andere, maar ben er nog niet uit welke ik wil.

Ik heb nu een Citiz & Milk die ik destijds via de personeelsvereniging met korting kon kopen, en er was ook nog een cashback-actie van Nespresso zelf. Hierdoor kostte íe "slechts" EUR 145,-.

De opschuimer gebruik ik eigenlijk nooit, dus ik wil er nu eentje zonder. Maar helaas zijn er zelden nog cashback-acties bij Nespresso, zodat de meeste apparaten zelfs zonder opschuimer nog meer dan 100 euro kosten. De Inissia is wel wat goedkoper, maar die vond ik er IRL wel erg plastic uitzien. Je ziet ook dat alle onderdelen die bij de duurdere apparaten van aluminium zijn, bij de goedkopere van (zwart) plastic zijn.

Dus dat is nu een beetje het dilemma. Enerzijds wil ik geen apparaat met een goedkope uitstraling, anderzijds vind ik ruim 100 euro voor een apparaat wat bijna gegarandeerd na 4 of 5 jaar mankementen gaat vertonen (Google maar eens op Nespresso en lekkage) wel erg veel geld.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:03:08 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_155202340
http://www.telegraaf.nl/d(...)met_Bijenkorf__.html

quote:
Nespresso breekt met Bijenkorf

Het is gedaan met de dikke rijen voor koffie in de Bijenkorf. Nespresso stopt met zijn verkooppunten in het warenhuis.
Jarenlang, sinds 2006, heeft Nespresso zijn koffie onder de vleugels van de Bijenkorf groot kunnen maken. Nu besluit de koffieproducent om de lucratieve vestigingen te stoppen. De laatste gaan begin volgend jaar dicht.
Volgens topman Mark Ruijgrok is het niet meer dan een beleidskeuze in het retailbeleid van het bedrijf dat zijn meeste koffie online verkoopt. „De Bijenkorf gaf ons een platform om met onze doelgroep in contact te komen. Ze hebben ons groot deel van de huidige consumenten aangereikt. Maar de afgelopen jaren zijn experimenten gedaan met eigen winkels en daar gaan we mee door.”
Volgende stap
De Nespresso-voorman vindt dat het koffiebedrijf toe is aan een volgende stap. „Dat we weggaan bij de Bijenkorf doet geen afbreuk aan het warenhuis. Maar de huidige samenwerking bood voor ons onvoldoende om de volgende stap te kunnen zetten.”
Zo werd vorige week een eigen winkel geopend aan de Oudegracht in Utrecht. „Rijen dik. Alle eerste zeven dagen lang”, zegt Ruijgrok. „Het waren bijna Apple-taferelen voor de deur.” In de komende maanden komen er vijf winkels bij.
Nieuwe detailhandel
Daarmee gaat Nespresso nadrukkelijk de richting op nieuwe detailhandel. De te openen winkels zijn niet zozeer een verkooppunt, maar meer een punt om te proeven, te ervaren en te voelen, zoals Ruijgrok het uitdrukt. „Het moet een zintuiglijke beleving worden. Offline is echt nodig. We zien heel duidelijk de behoefte naar meer tastbaarheid. Het is wel heel afstandelijk als onze koffie alleen online wordt aangeboden, dan mis je een deel van de emotie.”
Koffie begint daarmee steeds meer parallellen te krijgen met bier en wijn. „Als je kennis vergroot door verhalen te vertellen over bonen en boeren en landen, zwengel je de koffiecultuur aan. Koffie was eigenlijk altijd een bulkproduct en is een lifestyleproduct geworden.”
Filterkoffie verliest
De voorman ziet dat de Nederlander steeds vaker kiest voor koffieporties in plaats van filterkoffie. Senseo is marktleider in ’geportioneerde koffie’ is goed voor een marktaandeel van 31%; Nespresso staat op de tweede plek met 27%.
Toch wil Ruijgrok niet spreken van een einde van de samenwerking met het Nederlandse luxe warenhuis. „We passen bij elkaar, de Bijenkorf en Nespresso. Wat mij betreft eindigt onze relatie niet. We weten alleen nog niet hoe we het voortzetten. Dat kan met van alles zijn.”
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_155202522
quote:
Meer eigen winkels dus. Gaat het wel zo goed met Nespresso? Kreeg begin dit jaar de ene na de andere aanbieding door mijn bus en ben zelf overgestapt op bonenkoffie. Ook steeds meer concurrentie van supermarkten waardoor je soms gewoon 1,50 betaalt per doosje ivp 4,50 die Nespresso vraagt. Zie genoeg mensen ze in hun mandje gooien. Koffie van Nespresso smaakt dan misschien beter, maar 3x zoveel betalen gaat mij ook te ver.
pi_155202587
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Meer eigen winkels dus. Gaat het wel zo goed met Nespresso? Kreeg begin dit jaar de ene na de andere aanbieding door mijn bus en ben zelf overgestapt op bonenkoffie. Ook steeds meer concurrentie van supermarkten waardoor je soms gewoon 1,50 betaalt per doosje ivp 4,50 die Nespresso vraagt. Zie genoeg mensen ze in hun mandje gooien. Koffie van Nespresso smaakt dan misschien beter, maar 3x zoveel betalen gaat mij ook te ver.
Maar als structureel werkeloze en je gewenste uur salaris ben je ook niet de doelgroep.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:18:41 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155202611
Mja, noem me merkvast, wij hebben al 15 jaar Nespresso en ik koop uiterst zelden supermarktcupjes eigenlijk.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155202946
Idem. Probeer af en toe wel eens iets maar behalve een paar DE dingen haalt het het niet bij de eigen Nespresso dingen.

Ben benieuwd waar de nieuwe winkels komen. Ik ging altijd naar de Bijenkorf in Den Haag die was qua locatie zo lekker praktisch voor mij.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:57:54 #254
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_155203325
Ik heb ook het idee dat als het echt slecht zou gaan en ze echt last beginnen te krijgen van de niet-Nespresso cupjes er best nog wat marge is om de prijzen omlaag te doen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_155203753
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:38 schreef Karstman het volgende:
Idem. Probeer af en toe wel eens iets maar behalve een paar DE dingen haalt het het niet bij de eigen Nespresso dingen.

Ben benieuwd waar de nieuwe winkels komen. Ik ging altijd naar de Bijenkorf in Den Haag die was qua locatie zo lekker praktisch voor mij.
Haarlem en Utrecht zijn begin deze maand open gegaan.
Haarlem zit geen eens een Bijenkorf dus ik denk ook nog eens uitbreiding.

Amsterdam wel jammer kwam er best vaak en toegankelijker dan de boetiek in de PC
pi_155204992
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Meer eigen winkels dus. Gaat het wel zo goed met Nespresso? Kreeg begin dit jaar de ene na de andere aanbieding door mijn bus en ben zelf overgestapt op bonenkoffie. Ook steeds meer concurrentie van supermarkten waardoor je soms gewoon 1,50 betaalt per doosje ivp 4,50 die Nespresso vraagt. Zie genoeg mensen ze in hun mandje gooien. Koffie van Nespresso smaakt dan misschien beter, maar 3x zoveel betalen gaat mij ook te ver.
De meeste cupjes zijn 35 of 39 cent dus 4,50 is wel erg naar boven afgerond. Ik betaal graag voor de kwaliteit, ik drink er op dit moment een heerlijke cappuccino mee en dat is waarschijnlijk het enige bakje koffie dat hier vandaag gezet wordt. Ik heb ook geen spijt van het kennismakingspakket koffie dat me een rib uit mijn lijf kostte :D

Gezien het marktaandeel gaat het niet slecht denk ik. Ik verwacht dat de opening van deze losse boutiques een boost geeft. Veel mensen die bij de action cupjes halen, zullen inderdaad niet tot de doelgroep behoren. Het gaat meer om beleving dan alleen maar koffie drinken immers.
pi_155208634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Meer eigen winkels dus. Gaat het wel zo goed met Nespresso? Kreeg begin dit jaar de ene na de andere aanbieding door mijn bus en ben zelf overgestapt op bonenkoffie. Ook steeds meer concurrentie van supermarkten waardoor je soms gewoon 1,50 betaalt per doosje ivp 4,50 die Nespresso vraagt. Zie genoeg mensen ze in hun mandje gooien. Koffie van Nespresso smaakt dan misschien beter, maar 3x zoveel betalen gaat mij ook te ver.
Uitgezonderd de special editions betaal je tussen de 3,50 en 3,70 per doosje. En doosjes van 1,50 heb ik nog nooit gezien in de supermarkt, goedkoopste is geloof ik Lidl voor 1,99.

Op enkele uitzonderingen na zijn als die "Nepspresso's" ook veel minder lekker, en ze zijn de pest voor je apparaat. De cupjes zijn van plastic ipv aluminium, en vaak merk je al dat die hendel veel zwaarder naar beneden gaat. Ik ben door schade en schande wijs geworden, want waarschijnlijk zijn het die Nepcupjes geweest waarmee ik mijn dure Citiz & Milk-apparaat heb vernacheld. Een apparaat van tegen de 200 euro, dus in retrospectief zijn die goedkope cupjes een stuk duurder.

Ik ben dan ook tot de conclusie gekomen dat wie Nespresso te duur vindt beter op een ander systeem kan overstappen, dan op goedkopere cupjes. Of gewoon er minder van drinken. In het begin dronk ik er ook 4 per dag, maar dat werd toch een beetje gortig, bijna 50 euro per maand enkel voor koffie. Dus heb ik het teruggebracht tot eentje na het avondeten, en de rest van de dag gewoon ouderwetsche snelfiltermaling.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_155274750
Vanwege eerdergenoemde problemen met lekkage (25% van mijn koffie belandde in het lekbakje onder de gebruikte capsules ipv in mijn kopje) heb ik een nieuwe gekocht. Wederom een Citiz, echter deze keer met rode ipv zwarte zijpanelen.

Wat me nu opvalt is dat er tijdens het voorverwarmen al flink wat water uit de uitloop druppelt. Echt iets van 30 druppels, minstens. Nu weet ik dat er NA het koffie zetten wel wat nadruppelen kan plaatsvinden, maar voor het koffiezetten (dus terwijl die twee lampjes staan te knipperen) heb ik dit nog niet eerder gezien.

Mijn vorige apparaat had dit niet (een Citiz en Milk uit 2010). Mijn ouders hebben er ook zo een, ook geen gedruppel. En mijn zus idem, met een Citiz&Milk uit 2014.

Enige verschil tussen deze 3 apparaten en mijn nieuwe is dat eerstgenoemde 3 van Magimix zijn, en ik nu een Krups heb. (made in China zag ik trouwens, terwijl mijn oude Magimix van Zwitserse makelij was).

Heb al contact gehad met Nespresso, maar daar had ik niet veel aan. Eerst begonnen ze wat te neuzelen over ontkalken, maar dat apparaat is amper een week oud. Toen gooiden ze het er maar op dat dit normaal was, en dat alle Nespresso-machines (behalve de U-lijn) dit deden.

Zijn er meer mensen hier die dit ervaren?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_155274960
heb een Krups, nooit last van gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 augustus 2015 @ 21:29:03 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_155276237
DeLonghi hier, die doet dat ook niet. Wel een paar druppels na het zetten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_155277066
Mijn nieuwe apparaat doet het ook. Inclusief gek geluidje. Een druppel of 10 max denk ik.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 augustus 2015 @ 22:01:14 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_155277634
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:56 schreef computergirl het volgende:
heb een Krups, nooit last van gehad
Hier ook een Krups en nooit last van gehad.
pi_155279758
Daarentegen verwarmt mijn nieuwe apparaat wel veel sneller voor. Mijn oude had een minuut nodig, deze heeft genoeg aan 21 seconden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Spellchecker maandag 17 augustus 2015 @ 11:22:31 #264
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155287665
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vanwege eerdergenoemde problemen met lekkage (25% van mijn koffie belandde in het lekbakje onder de gebruikte capsules ipv in mijn kopje) heb ik een nieuwe gekocht. Wederom een Citiz, echter deze keer met rode ipv zwarte zijpanelen.

Wat me nu opvalt is dat er tijdens het voorverwarmen al flink wat water uit de uitloop druppelt. Echt iets van 30 druppels, minstens. Nu weet ik dat er NA het koffie zetten wel wat nadruppelen kan plaatsvinden, maar voor het koffiezetten (dus terwijl die twee lampjes staan te knipperen) heb ik dit nog niet eerder gezien.

Mijn vorige apparaat had dit niet (een Citiz en Milk uit 2010). Mijn ouders hebben er ook zo een, ook geen gedruppel. En mijn zus idem, met een Citiz&Milk uit 2014.

Enige verschil tussen deze 3 apparaten en mijn nieuwe is dat eerstgenoemde 3 van Magimix zijn, en ik nu een Krups heb. (made in China zag ik trouwens, terwijl mijn oude Magimix van Zwitserse makelij was).

Heb al contact gehad met Nespresso, maar daar had ik niet veel aan. Eerst begonnen ze wat te neuzelen over ontkalken, maar dat apparaat is amper een week oud. Toen gooiden ze het er maar op dat dit normaal was, en dat alle Nespresso-machines (behalve de U-lijn) dit deden.

Zijn er meer mensen hier die dit ervaren?
Mijn Magimix lekt sinds een paar maanden, en ik overwoog om een nieuwe te kopen (of een ander Nespresso-apparaat) maar ik wacht toch nog maar even ....
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:50:41 #265
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155289602
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:22 schreef maily het volgende:

[..]

Mijn Magimix lekt sinds een paar maanden, en ik overwoog om een nieuwe te kopen (of een ander Nespresso-apparaat) maar ik wacht toch nog maar even ....
Spoel je hem wel regelmatig goed door met alleen water? Op die manier ontlucht je het systeem en hield het lekken bij mij op.
  Spellchecker dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:56:10 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155317626
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:50 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Spoel je hem wel regelmatig goed door met alleen water? Op die manier ontlucht je het systeem en hield het lekken bij mij op.
Ga ik proberen. Ben benieuwd ;)
  Spellchecker dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:04:05 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155317735
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:56 schreef maily het volgende:

[..]

Ga ik proberen. Ben benieuwd ;)
6 Lungo-hoeveelheden water door laten lopen en geen lekkage .... 8)7 ^O^
c_/
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:18:35 #268
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155317997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:04 schreef maily het volgende:

[..]

6 Lungo-hoeveelheden water door laten lopen en geen lekkage .... 8)7 ^O^
c_/
Mooi dat het bij jou ook werkte c_/

Bij mij begonnen ze eerst ook moeilijk te doen over ontkalken maar daarna begon ze over het ontluchten van het apparaat. Ontkalken blijft wel nodig maar regelmatig doorspoelen is ook belangrijk om lekkage te voorkomen.
pi_155318025
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:18 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Mooi dat het bij jou ook werkte c_/

Bij mij begonnen ze eerst ook moeilijk te doen over ontkalken maar daarna begon ze over het ontluchten van het apparaat. Ontkalken blijft wel nodig maar regelmatig doorspoelen is ook belangrijk om lekkage te voorkomen.
Doe altijd een kop doorspoelen voor ik koffie neem. Dan is het al dan niet gevoelsmatig toch warmer.
pi_155318121
Wat betreft die Nespresso winkels; die bestaan toch al? Ik kan me herinneren dat ik die ergens heb gezien, weet alleen niet meer waar........
Ik dacht Arnhem.
U MAD?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:44:53 #271
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155318644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Doe altijd een kop doorspoelen voor ik koffie neem. Dan is het al dan niet gevoelsmatig toch warmer.
Same here :Y
  Spellchecker dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:02:48 #272
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155319082
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:18 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Mooi dat het bij jou ook werkte c_/

Bij mij begonnen ze eerst ook moeilijk te doen over ontkalken maar daarna begon ze over het ontluchten van het apparaat. Ontkalken blijft wel nodig maar regelmatig doorspoelen is ook belangrijk om lekkage te voorkomen.
Sja ..... het eerste bakje ná het ontluchten had ik alweer prijs .... :{
En ontkalken gebeurt hier sowieso regelmatig.
pi_155320456
Zaterdag en zondag bij Makro- 1,05 voor een doosje DE capsules van 10 stuks.
Spoilers!
pi_155328249
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zaterdag en zondag bij Makro- 1,05 voor een doosje DE capsules van 10 stuks.
Je kan ook je Nespresso-apparaat uit het raam gooien. Dan is íe ook kapot, en heb je toch weer 1 euro 5 uitgespaard.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_155337882
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Je kan ook je Nespresso-apparaat uit het raam gooien. Dan is íe ook kapot, en heb je toch weer 1 euro 5 uitgespaard.
Ok dan...
Spoilers!
  Spellchecker dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:30:16 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155340948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Je kan ook je Nespresso-apparaat uit het raam gooien. Dan is íe ook kapot, en heb je toch weer 1 euro 5 uitgespaard.
O-)
pi_155361555
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vanwege eerdergenoemde problemen met lekkage (25% van mijn koffie belandde in het lekbakje onder de gebruikte capsules ipv in mijn kopje) heb ik een nieuwe gekocht. Wederom een Citiz, echter deze keer met rode ipv zwarte zijpanelen.

Wat me nu opvalt is dat er tijdens het voorverwarmen al flink wat water uit de uitloop druppelt. Echt iets van 30 druppels, minstens. Nu weet ik dat er NA het koffie zetten wel wat nadruppelen kan plaatsvinden, maar voor het koffiezetten (dus terwijl die twee lampjes staan te knipperen) heb ik dit nog niet eerder gezien.

Mijn vorige apparaat had dit niet (een Citiz en Milk uit 2010). Mijn ouders hebben er ook zo een, ook geen gedruppel. En mijn zus idem, met een Citiz&Milk uit 2014.

Enige verschil tussen deze 3 apparaten en mijn nieuwe is dat eerstgenoemde 3 van Magimix zijn, en ik nu een Krups heb. (made in China zag ik trouwens, terwijl mijn oude Magimix van Zwitserse makelij was).

Heb al contact gehad met Nespresso, maar daar had ik niet veel aan. Eerst begonnen ze wat te neuzelen over ontkalken, maar dat apparaat is amper een week oud. Toen gooiden ze het er maar op dat dit normaal was, en dat alle Nespresso-machines (behalve de U-lijn) dit deden.

Zijn er meer mensen hier die dit ervaren?
ik heb er geen last van
En dan heb ik ook een recente rode krups citiz
pi_155364391
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vanwege eerdergenoemde problemen met lekkage (25% van mijn koffie belandde in het lekbakje onder de gebruikte capsules ipv in mijn kopje) heb ik een nieuwe gekocht. Wederom een Citiz, echter deze keer met rode ipv zwarte zijpanelen.

Wat me nu opvalt is dat er tijdens het voorverwarmen al flink wat water uit de uitloop druppelt. Echt iets van 30 druppels, minstens. Nu weet ik dat er NA het koffie zetten wel wat nadruppelen kan plaatsvinden, maar voor het koffiezetten (dus terwijl die twee lampjes staan te knipperen) heb ik dit nog niet eerder gezien.

Mijn vorige apparaat had dit niet (een Citiz en Milk uit 2010). Mijn ouders hebben er ook zo een, ook geen gedruppel. En mijn zus idem, met een Citiz&Milk uit 2014.

Enige verschil tussen deze 3 apparaten en mijn nieuwe is dat eerstgenoemde 3 van Magimix zijn, en ik nu een Krups heb. (made in China zag ik trouwens, terwijl mijn oude Magimix van Zwitserse makelij was).

Heb al contact gehad met Nespresso, maar daar had ik niet veel aan. Eerst begonnen ze wat te neuzelen over ontkalken, maar dat apparaat is amper een week oud. Toen gooiden ze het er maar op dat dit normaal was, en dat alle Nespresso-machines (behalve de U-lijn) dit deden.

Zijn er meer mensen hier die dit ervaren?
Tijdens het voorverwarmen heb ik nog nooit last van lekkage/druppelen gehad. Ik heb een inmiddels 8 jaar oude Siemens. Is dit niet gewoon een fabricage fout waar de garantie op van toepassing is?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_155373139
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:18 schreef Adames het volgende:

[..]

ik heb er geen last van
En dan heb ik ook een recente rode krups citiz
Heb je tijdens het voorverwarmen (knipperen vd lampjes) de hendel open- of dichtstaan? Als íe open staat druppelt er niks uit, want dan loopt het gelijk het gebruikte capsulebakje in.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_155373847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Heb je tijdens het voorverwarmen (knipperen vd lampjes) de hendel open- of dichtstaan? Als íe open staat druppelt er niks uit, want dan loopt het gelijk het gebruikte capsulebakje in.
Altijd dicht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 november 2015 @ 06:39:38 #281
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157485097
Kent iemand dit systeem? Werkt dat?

http://www.koffievoordeel(...)resso-machine-1.html
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Spellchecker donderdag 12 november 2015 @ 08:39:24 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_157485758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 06:39 schreef Rewimo het volgende:
Kent iemand dit systeem? Werkt dat?

http://www.koffievoordeel(...)resso-machine-1.html
Nog nooit van gehoord .... ben benieuwd wie hier verder nog op gaat reageren :D.

Heb inmiddels een Krups Nespresso U Milk gekocht .... even wennen dat de machine de capsule zelf laat vallen. c_/
  donderdag 12 november 2015 @ 10:08:52 #283
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157487003
Wat is het verschil tussen een Citiz van Krups of van Magimix? :@.
pi_157487159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:08 schreef Helsinki het volgende:
Wat is het verschil tussen een Citiz van Krups of van Magimix? :@.
In de winkel vertelden ze mij dat die van binnen precies hetzelfde zijn. Alleen een klein verschil in uiterlijk. (Ik heb de citiz milk en ben er al jaren blij mee)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 12 november 2015 @ 10:42:13 #285
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157487702
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:15 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

In de winkel vertelden ze mij dat die van binnen precies hetzelfde zijn. Alleen een klein verschil in uiterlijk. (Ik heb de citiz milk en ben er al jaren blij mee)
Ik las dit:

quote:
After 4 capsules, the Nespresso Citiz with Milk overflows all over your work surface. It is supposed to cope with 10 capsules before you need to empty it. This is a serious design fault. My machine has been returned twice but is no better. A shame because the coffee is good
heb jij hier last van? Ik neig trouwens naar de Citiz & Milk van Magimix.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 november 2015 @ 12:43:46 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157489874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 08:39 schreef maily het volgende:

Nog nooit van gehoord .... ben benieuwd wie hier verder nog op gaat reageren :D.

Heb inmiddels een Krups Nespresso U Milk gekocht .... even wennen dat de machine de capsule zelf laat vallen. c_/
Ik ben wel geneigd het eens te proberen. Heb hier en daar wat andere merken capsules geprobeerd maar ik vind ze allemaal zo slap -O- De beste niet-Nespresso vind ik tot nu toe de paarse (Viola) van Lidl.

Met deze capsules kun je zelf bepalen wat voor koffie je erin stopt. En dan dus een lekkere sterke kop koffie fabrieken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157489965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 06:39 schreef Rewimo het volgende:
Kent iemand dit systeem? Werkt dat?

http://www.koffievoordeel(...)resso-machine-1.html
Dit waren de eerste imitatie die er waren. Als eerste te koop in Franrijk dat ik weet.
Drama.
  Spellchecker donderdag 12 november 2015 @ 13:50:35 #288
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_157491028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:42 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ik las dit:

[..]

heb jij hier last van? Ik neig trouwens naar de Citiz & Milk van Magimix.
Ik heb daar met mijn Magimix (3 jaar oud) wel last van gehad; maar kwam er pas na een tijdje achter ....
Eerst ben je geneigd om de inhoud van je kopjes aan te passen maar dat werkt na een tijdje ook niet meer. Maak het lekbakje wel na elke keer koffiedrinken leeg (4 of 6 capsules).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 november 2015 @ 15:43:21 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157493052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:49 schreef Godtje het volgende:

Dit waren de eerste imitatie die er waren. Als eerste te koop in Franrijk dat ik weet.
Drama.
En is dat nog steeds zo?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 12 november 2015 @ 21:55:24 #290
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157501343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:50 schreef maily het volgende:

[..]

Ik heb daar met mijn Magimix (3 jaar oud) wel last van gehad; maar kwam er pas na een tijdje achter ....
Eerst ben je geneigd om de inhoud van je kopjes aan te passen maar dat werkt na een tijdje ook niet meer. Maak het lekbakje wel na elke keer koffiedrinken leeg (4 of 6 capsules).
Oef, nu ga ik weer twijfelen. Nog maar even over nadenken.
pi_157501933
Ik denk (ook door ervaring) dat die goedkope apparaten allemaal ruk zijn.
Ze zijn niet gebouwd om langer dan een half jaar mee te gaan.
En in dat licht zijn ze veel te duur. Niets dan ellende.
Je kunt een goede espresso beter buiten de deur drinken.
Thuis zelf maken is duur en buitengewoon teleurstellend met die prulapparaten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_157506494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:20 schreef Bart2002 het volgende:
Ik denk (ook door ervaring) dat die goedkope apparaten allemaal ruk zijn.
Ze zijn niet gebouwd om langer dan een half jaar mee te gaan.
En in dat licht zijn ze veel te duur. Niets dan ellende.
Je kunt een goede espresso beter buiten de deur drinken.
Thuis zelf maken is duur en buitengewoon teleurstellend met die prulapparaten.
Je praat poep. Hier een pixie. Elke dag minimaal een kopje en na 4 jaar werkt hij nog steeds als een zonnetje.
  Spellchecker vrijdag 13 november 2015 @ 08:16:14 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_157506558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben wel geneigd het eens te proberen. Heb hier en daar wat andere merken capsules geprobeerd maar ik vind ze allemaal zo slap -O- De beste niet-Nespresso vind ik tot nu toe de paarse (Viola) van Lidl.

Met deze capsules kun je zelf bepalen wat voor koffie je erin stopt. En dan dus een lekkere sterke kop koffie fabrieken.
Houd ons op de hoogte! c_/
pi_157598285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En is dat nog steeds zo?
Ik heb vrijdag een aantal Capsul-in cupjes kunnen testen.
Het vullen gaat vrij eenvoudig en tot mijn verbazing plakte het rondje zilverfolie erg goed.
(had verwacht dat deze niet goed zo blijven zitten omdat er altijd wat koffie op de rand blijft zitten.)

In mijn Krups liep het water vlot door, zelfs de cupjes die ik zeer stevig vol gepropt heb.
De smaak viel mij wat tegen. zelfs met zeer fijn gemalen dark roast was de smaak niet veel beter dan de Viola cupjes van de Lidl.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 november 2015 @ 19:11:39 #295
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157605690
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:07 schreef Clubman het volgende:

Ik heb vrijdag een aantal Capsul-in cupjes kunnen testen.
Het vullen gaat vrij eenvoudig en tot mijn verbazing plakte het rondje zilverfolie erg goed.
(had verwacht dat deze niet goed zo blijven zitten omdat er altijd wat koffie op de rand blijft zitten.)

In mijn Krups liep het water vlot door, zelfs de cupjes die ik zeer stevig vol gepropt heb.
De smaak viel mij wat tegen. zelfs met zeer fijn gemalen dark roast was de smaak niet veel beter dan de Viola cupjes van de Lidl.
Dat is op zich goed nieuws :) Ik denk inderdaad wel dat je een sterke espressosoort moet kiezen en heel fijn malen. Er gaat minder in zo'n capsule dan je in een espressohouder stopt lijkt me.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157624277
Net mijn bestelling gekregen met o.a. de limited edition Vanilla Amaretti. Wat een smaaksensatie zeg, wow :@ O+ :9

Verder 2x het Intense pakket erbij, want een dag zonder Ristretto en Kazaar is een dag niet geleefd!

Ook gelijk maar een keertje mijn apparaat ontkalkt B-)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157624501
De milano is dan wel weer weg ;(
pi_157726682
Hi

Ik twijfel met het aanschaffen van een Nespresso apparaat. Ik drink normaal filterkoffie maar raak daar een beetje op uitgekeken (drink t snel op zonder echt van te genieten). een nespresso apparaat spreekt me wel aan vanwege de sterke (en van de reacties afgaande, erg lekkere koffie. Ik denk dat ik het dan ga gebruiken voor vooral cappuccino en latte macchiato.

Het enige wat me nog tegenhoud is dat de koffie wel stuk duurder word, en het feit dat ik normaal mokken koffie drink ipv kleine kopjes.
pi_157726895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:50 schreef NinjaPoes het volgende:
Hi

Ik twijfel met het aanschaffen van een Nespresso apparaat. Ik drink normaal filterkoffie maar raak daar een beetje op uitgekeken (drink t snel op zonder echt van te genieten). een nespresso apparaat spreekt me wel aan vanwege de sterke (en van de reacties afgaande, erg lekkere koffie. Ik denk dat ik het dan ga gebruiken voor vooral cappuccino en latte macchiato.

Het enige wat me nog tegenhoud is dat de koffie wel stuk duurder word, en het feit dat ik normaal mokken koffie drink ipv kleine kopjes.
Kan het je absoluut aanraden hoor.

Ik zat eerst in eenzelfde situatie als jij, waarbij ik gigantische mokken (filter)koffie verorberde. Maar sinds ruim een half jaar (ongeveer) overgestapt op Nespresso, want what else, right? Nou, inderdaad, what else? Ik wil echt niet meer terug.

De prijs is het m.i. dubbel en dwars waard. Ik drink gemiddeld 2 lungo's per dag, en dat is nog wel te overzien qua prijs. Ik drink overigens ook gewoon ristretto smaken als lungo. Dat is waarschijnlijk totaal niet hoe het hoort, maar ik vind ristretto ook gewoon te weinig en dit bevalt voor mij prima.

Kortom: kopen die hap!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157728431
Thanks voor het snelle antwoord. Hoe vertaalt die mokken filterkoffie zich tot die lungo's? Ik drink nu mokken van 300ml weg. Maar het is het allemaal net niet.

Edit:

Ik ga wrs meeste cappuccino/latte maken. Hoeveel ml zijn die? Welke capsules kan ik t beste voor cappuccino gebruiken?

[ Bericht 31% gewijzigd door NinjaPoes op 23-11-2015 00:01:52 (vraag toegevoegd) ]
pi_157774423
Ik twijfel toch nog :P ik heb deze op het oog maar volgens de recensie schuimt die niet goed en is de koffie lauw (te verhelpen door eerst zonder capsule aan te zetten?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')