abonnement Unibet Coolblue
pi_146364654
Een vraagje he stel je werkt bij een kerncentrale en dat ding gaat oververhitten ofzo net zoals in Japan, moeten die medewerkers dan blijven? staat er in hun contract dan iets van bij een ongeval ben je verplicht te blijven anders dan -iets-?? Want anders denk ik gewoon dat iedereen het op een rennen gaat zetten ofzo en dan gaat het fout.

hoe krijgen ze die mensen zo ver om dan te blijven in zo'n geval??

en het is een serieuse vraag alvast bedankt :)
I have stood back for way too long.
  donderdag 6 november 2014 @ 12:59:00 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146364724
De grapjes mogen achterwege blijven.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146364736
Als er een melt-down plaatsvindt dan is het al te laat voor het personeel om er iets aan te doen.
pi_146364783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Als er een melt-down plaatsvindt dan is het al te laat voor het personeel om er iets aan te doen.
en dan? blijven ze zitten of mogen ze dan weg ofzo?
Want ik denk dat je van te voren wel weet wanneer het niet meer te redden is toch
I have stood back for way too long.
pi_146364826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef ISeeStars het volgende:

[..]

en dan? blijven ze zitten of mogen ze dan weg ofzo?
Want ik denk dat je van te voren wel weet wanneer het niet meer te redden is toch
Veiligheid is een groot goed binnen de industrie en zeker binnen een kerncentrale. Medewerkers hoeven vrijwel geen risico's te lopen.
pi_146364879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Veiligheid is een groot goed binnen de industrie en zeker binnen een kerncentrale. Medewerkers hoeven vrijwel geen risico's te lopen.
Nee dat lijkt mij ook wel dus als ze zo iets hebben van dit gaat hem niet worden zet iedereen hem dus gewoon op een rennen
I have stood back for way too long.
pi_146365181
Ik zou blijven. Als zoiets ernstigs gebeurt, ben ik toch al verloren en hoe meer straling hoe groter de kans dat het snel voorbij is voor mij.
"Vluchten kan niet meer", dat idee.
En misschien kan ik dan in die tijd ook nog iets doen om de ramp wat kleiner te laten zijn.

Edit: of iemand dat verplicht is/verplicht kan worden: geen idee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146365246
ja maar kijk dat zou jij doen (zeg je :P )
maar ben eigenlijk nieuwsgierig of er zoiets in je contract staat dan ofzo. Net zoals in het leger zeg maar dan mag je ook niet weggaan als jij denkt van dit wordt niks. Ben nieuwsgierig of dat hier ook zo geregeld is..

ik zou er sowieso niet gaan werken maar goed :P
I have stood back for way too long.
pi_146365320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef ISeeStars het volgende:
maar ben eigenlijk nieuwsgierig of er zoiets in je contract staat dan ofzo.
Zie Edit :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146365452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zie Edit :)
oh ja sorry :P

[ Bericht 29% gewijzigd door kanovinnie op 06-11-2014 13:53:21 ]
I have stood back for way too long.
pi_146366285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:21 schreef ISeeStars het volgende:

[..]

oh ja sorry :P

[..]

en wat is dit nou weer? :S
Dat is een kuttroll, lekker negeren.
pi_146366547
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat is een kuttroll, lekker negeren.
haha alweer :P

en voor degene die mij een bericht stuurde waarom ik dit wil weten; nou mijn broertje is een spel aan het spelen waar ze in een kerncentrale ofzo komen die in de brand staat of weet ik het en al het personeel rent weg en ik dacht bij mezelf dat kan toch niet zo maar dus vandaar
I have stood back for way too long.
pi_146366580
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef ISeeStars het volgende:

[..]

en dan? blijven ze zitten of mogen ze dan weg ofzo?
Want ik denk dat je van te voren wel weet wanneer het niet meer te redden is toch
meltdown is lock down
pi_146366581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef ISeeStars het volgende:

[..]

haha alweer :P

en voor degene die mij een bericht stuurde waarom ik dit wil weten; nou mijn broertje is een spel aan het spelen waar ze in een kerncentrale ofzo komen die in de brand staat of weet ik het en al het personeel rent weg en ik dacht bij mezelf dat kan toch niet zo maar dus vandaar
Een spel is natuurlijk niet per definitie realistisch. :Y)
pi_146366761
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

meltdown is lock down
dus iedereen zit eigenlijk gevangen in dat ding? :o

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Een spel is natuurlijk niet per definitie realistisch. :Y)
Haha nee daarom juist, ik kon me niet voorstellen dat iedereen het maar op een rennen mocht zetten :D maar ik heb geen idee hoe het in zo'n ding werkt dus ik denk ik vraag het even :P
I have stood back for way too long.
pi_146367104
Als je weet dat het foute boel is zet je het heus wel op een rennen. Nee ik ga liever dood want dat staat in mijn contact :')
  donderdag 6 november 2014 @ 14:26:59 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_146367710
De dames van de administratie zullen bij een incident wel naar huis worden gestuurd, maar de operators moeten wel doorwerken natuurlijk, maar alles binnen redelijke grenzen. Arbo wetten gelden nog steeds.

Sowieso wordt er normaal ook al 24 uur continu gedraaid, dus dat is bij een incident niet anders. Het lijkt me wel dat verloven ingetrokken worden zodat personeel zo veel mogelijk beschikbaar is etc etc.

Het lijkt mij dat je in zo'n situatie ook wel gewoon hart voor de zaak hebt en niet werk weigert. Politiemensen, ambulancepersoneel, brandweer etc rennen meestal ook niet weg als ze een noodsituatie moeten oplossen. Daar wordt op getraind, en je volgt gewoon het protocol. Verder weten de medewerkers ook hoe ze met radioactiviteit moeten omgaan en dat verhalen over genetisch gewijzigde zombies onzin zijn.

Als er een verlies van koeling incident is zullen er ook externen bij gehaald worden. Bijvoorbeeld mensen van de Kernfysische dienst (toezichthouder van de overheid), en er is in Europa ook een mobiele hulpdienst van experts opgezet die worden ingevlogen als het nodig is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')