abonnement Unibet Coolblue
pi_146369174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:33 schreef Mitsu het volgende:
Ik verbaas me er echt over dat betastudenten en voornamelijk studenten die techniek studeren geen smartphone hebben.
Echte bèta's hebben enkel hun GR nodig!

-Verzonden vanaf mijn Nokia Lumia 930

In other news, ik heb net een programmaatje geschreven voor mijn GR voor mijn tentamen van morgen :')
pi_146369197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:14 schreef Novermars het volgende:

[..]

Echte bèta's hebben enkel hun GR nodig!

-Verzonden vanaf mijn Nokia Lumia 930

In other news, ik heb net een programmaatje geschreven voor mijn GR voor mijn tentamen van morgen :')
Mag je die gebruiken dan?
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146369282
quote:
11s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:14 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Mag je die gebruiken dan?
"The use of any calculator approved by H.E.N. is allowed". En vorig jaar was hij ook toegestaan, dus lijkt me wel.
pi_146369285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja maar als de smartphone daar een aparte zender/ontvanger voor heeft wat op zich logisch zou zijn (dat op zichzelf kost niet zo veel), waarom is de GPS van de smartphone dan minder nauwkeurig dan die van een horloge? Dat is getest voor veel hardlopers en fietsers.
In een smartphone wordt gewoon de goedkoopste gps ontvanger gestopt zodat de fabrikant kan zeggen dat 'ie gps heeft. In zo'n horloge is dat de hele kern van het apparaat dus sta je nogal voor paal als je er geen goeie ontvanger in stopt.

Daarnaast werkt gps inderdaad via satellieten, op smartphones heb je vaak assisted-gps die via de zendmasten extra snel je locatie bepaalt, maar in principe is er geen dataverbinding nodig voor de gps functie van een smartphone.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146369340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:17 schreef Novermars het volgende:

[..]

"The use of any calculator approved by H.E.N. is allowed". En vorig jaar was hij ook toegestaan, dus lijkt me wel.
Ik dacht dat zij alleen maar normale rekenmachientjes toestond? En bedoel je vorig jaar bij mgc of bij math 1&2? Niet dat ik zin in heb om vanavond nog even een notefolio te maken met alle theorie ofzo, maar vind het wel apart.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146369356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:18 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Ik dacht dat zij alleen maar normale rekenmachientjes toestond? En bedoel je vorig jaar bij mgc of bij math 1&2? Niet dat ik zin in heb om vanavond nog even een notefolio te maken met alle theorie ofzo, maar vind het wel apart.
Math 1&2.
Toen heb ik er ook dankbaar gebruik van gemaakt :')
pi_146369398
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:19 schreef Novermars het volgende:

[..]

Math 1&2.
Toen heb ik er ook dankbaar gebruik van gemaakt :')
Serieus? Wat gay. En ik maar ploeteren.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146369427
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:20 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Serieus? Wat gay. En ik maar ploeteren.
:')

Dit hele vak is gay...
pi_146369466
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:21 schreef Novermars het volgende:

[..]

:')

Dit hele vak is gay...
Dat sowieso. Wel het laatste vak van Nusse *O*
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146369567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:22 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Dat sowieso. Wel het laatste vak van Nusse *O*
Nusse >> v/d Made

Althans, qua vakken en lesgeven. Alleen haar tentamens zijn altijd zo kut, maar dat ligt denk ik aan mij haha

Is de DiffDiff opdracht eigenlijk moeilijk?
pi_146369693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dan nog moet dat ding toch continue de locatie opvragen en geven? Anders weet je enkel wat de route is maar niet waar je op dat moment bent. Dat zal veel minder data zijn dan wanneer je ook continue de kaart moet laden, dat wel.
Nee zeg ik net, gaat niet van je data af. Is volgens mij onvangst satelliet/zendmast en op basis van de ontvangst wordt je locatie bepaald. :)
Worry is a misuse of imagination
pi_146369701
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:25 schreef Novermars het volgende:

[..]

Nusse >> v/d Made

Althans, qua vakken en lesgeven. Alleen haar tentamens zijn altijd zo kut, maar dat ligt denk ik aan mij haha

Is de DiffDiff opdracht eigenlijk moeilijk?
Van der Made is ook een aparte dude ja, maar Nusse vind ik ook verschrikkelijk. 't Is een hartstikke autistische, onaardige vrouw, terwijl vd Made alleen autistisch is (en een man natuurlijk :D ). Ik vind hoorcolleges sowieso verschrikkelijk, maar om te zeggen dat dat overpennen bij Nusse nou beter is dan de colleges van vd Made...

Ja die is wel redelijk pittig, maar je komt er wel uit op zich.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146369832
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik hoe dat spul werkt. Ik heb alleen weinig verstand van smartphones omdat ik er nooit een heb gehad. Ik veronderstelde dat een GPS via de smartphone zou werken door de gewone masten te gebruiken die ook voor het overige dataverkeer (bellen, tekstberichtjes en internet) worden gebruikt. Voor die andere zooi moet je betalen, misschien onbeperkt dataverkeer bij een abo van X Euro per maand of zo maar je betaalt er voor.
Bellen en sms'en gaat via je 'gewone' telefoonfunctie (is eigenlijk ook gewoon data maar ja dan kun je er minder voor vragen denk ik)

Internetten gaat via je 'mobiele data' of wifi. Die kun je beide in en/of uitschakelen. Onafhankelijk van elkaar.

Vaak kies je een aantal minuten (zitten je sms'jes vaak bij in) en daarnaast een data bundel.

GPS kun je ook aan/uitzetten en werkt ook als wifi/mobiele data uitstaat.
Worry is a misuse of imagination
pi_146369962
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:28 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Van der Made is ook een aparte dude ja, maar Nusse vind ik ook verschrikkelijk. 't Is een hartstikke autistische, onaardige vrouw, terwijl vd Made alleen autistisch is (en een man natuurlijk :D ). Ik vind hoorcolleges sowieso verschrikkelijk, maar om te zeggen dat dat overpennen bij Nusse nou beter is dan de colleges van vd Made...

Ja die is wel redelijk pittig, maar je komt er wel uit op zich.
Als je aan Nusse laat merken dat je wiskunde leuk vindt dan is ze echt heel erg aardig. Ik kan redelijk veel bij der flikken, ook op tentamens. Maar op het moment dat ze je niet aardig vindt dan ben je de pineut.

En al onze docenten hebben wel autistische trekjes, ben je ooit bij Bekker op zijn kamertje geweest? :')
pi_146369988
Dat er wifi op zit wist ik nog net. :)
Waarom zou je GPS willen uitschakelen? Batterij?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146371449
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:36 schreef Novermars het volgende:

[..]

Als je aan Nusse laat merken dat je wiskunde leuk vindt dan is ze echt heel erg aardig. Ik kan redelijk veel bij der flikken, ook op tentamens. Maar op het moment dat ze je niet aardig vindt dan ben je de pineut.
Ja en zodra ze weet dat je ergens lid bent is de pret voorbij...

Sowieso heb ik het idee dat er niet altijd even objectief na wordt gekeken. Bij Nusse heb ik bijvoorbeeld het idee dat ze voor het nakijken al weet wat jouw cijfer wordt. :') En vorig jaar met de resit van Multivariate is er een jaargenoot van me met een 5.5 aan een BSA ontsnapt terwijl hij dacht dat hij het verneukt had. Yeah, right.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146371822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:20 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Ja en zodra ze weet dat je ergens lid bent is de pret voorbij...

Sowieso heb ik het idee dat er niet altijd even objectief na wordt gekeken. Bij Nusse heb ik bijvoorbeeld het idee dat ze voor het nakijken al weet wat jouw cijfer wordt. :') En vorig jaar met de resit van Multivariate is er een jaargenoot van me met een 5.5 aan een BSA ontsnapt terwijl hij dacht dat hij het verneukt had. Yeah, right.
Beginnersfout bij Nusse :')

Ik denk dat ze je altijd wel een beetje matsen als je nog één vak mist voor je BSA. En hoe Nusse nakijkt is natuurlijk altijd onzin, maar bij mij werkt het in mijn voordeel, dus ik heb er geen moeite mee :@
pi_146372042
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef Novermars het volgende:

[..]

Beginnersfout bij Nusse :')
Ik loop dat niet rond te bazuinen maar blijkbaar is het missen van een paar colleges genoeg voor haar.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  donderdag 6 november 2014 @ 16:47:44 #144
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146372310
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat er wifi op zit wist ik nog net. :)
Waarom zou je GPS willen uitschakelen? Batterij?
Onder andere, en om niet traceerbaar te zijn door de NSA!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146372370
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:47 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Onder andere, en om niet traceerbaar te zijn door de NSA!
Die kunnen je toch prima traceren als de GPS uit staat? :?
Iets met telefoonbedrijven die actief toegang geven aan die diensten zodat ze niet worden lastig gevallen bij hun commerciële activiteiten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146372430
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef Novermars het volgende:

[..]

Beginnersfout bij Nusse :')

Ik denk dat ze je altijd wel een beetje matsen als je nog één vak mist voor je BSA. En hoe Nusse nakijkt is natuurlijk altijd onzin, maar bij mij werkt het in mijn voordeel, dus ik heb er geen moeite mee :@
Best knap, goochelen met het nakijken bij een exact vak.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146372494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:33 schreef Mitsu het volgende:
Ik verbaas me er echt over dat betastudenten en voornamelijk studenten die techniek studeren geen smartphone hebben.
Edgar Dijkstra (Nederlands meest vooraanstaande informaticus) had geen computer.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146372581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Best knap, goochelen met het nakijken bij een exact vak.
Vrij makkelijk hoor, als je nergens aangeeft hoeveel punten je hebt verdiend bij die vraag maar enkel krullen en strepen.
pi_146372648
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:55 schreef Novermars het volgende:

[..]

Vrij makkelijk hoor, als je nergens aangeeft hoeveel punten je hebt verdiend bij die vraag maar enkel krullen en strepen.
Als ik bij 1 van de 8 vragen een streep zie staan en bij 7 vragen een krul dan weet ik dat er iets niet pluis is als ik lager dan een 8 heb. ;)
Uitgaande van een min of meer evenredige verdeling van de punten over de vragen wat in Nederland typisch zo is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146372944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als ik bij 1 van de 8 vragen een streep zie staan en bij 7 vragen een krul dan weet ik dat er iets niet pluis is als ik lager dan een 8 heb. ;)
Uitgaande van een min of meer evenredige verdeling van de punten over de vragen wat in Nederland typisch zo is.
En hoe groot is de kans dat je alleen maar krullen hebt staan bij 7 opgaven? Zeker gezien hoe streng er op notatie gelet wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')