abonnement Unibet Coolblue
pi_148772499
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef redboyke het volgende:
Underworld Inc. is begonnen voor de liefhebbers van drugs inc. is ook van nat geo. af en toe een docu moet wel kunnen :P

Man Seeking Woman voor de forever alone fokkers :P

Vond het wel lachen, als je snapt dat het zijn verbeelding is tenminste, m'n vriendin keek echt zo van wtf kijk jij nou weer

:')
  zaterdag 17 januari 2015 @ 12:29:47 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_148772616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef redboyke het volgende:
Underworld Inc. is begonnen voor de liefhebbers van drugs inc. is ook van nat geo. af en toe een docu moet wel kunnen :P

Man Seeking Woman voor de forever alone fokkers :P

Even downloaden dan.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben beginnen kijken naar Mom

Zo slecht :r
Die zag ik juist staan in de top 20, voor wat het waard is, nieuwe beste series. :D

Mede door die lijst heb ik Veep gedownload. Heerlijke serie is dat. In een weekend alle seizoenen er doorheen gejaagd. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 17 januari 2015 @ 15:30:13 #278
257132 crew  Awsom
pi_148776723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:22 schreef Abbadon het volgende:
12 Monkeys
Lekker wijf O+ O+ O+ *O*
  Moderator zaterdag 17 januari 2015 @ 15:39:25 #279
257132 crew  Awsom
pi_148776890
The Musketeers is trouwens ook heerlijk begonnen. Prachtige serie :)
pi_148779273
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:22 schreef Abbadon het volgende:
Net de pilot aflevering van 12 Monkeys gezien. Prima begin, ben benieuwd waar het naartoe gaat!
Volgt de serie op één of andere manier de film op/na of staan ze volledig los van elkaar?
pi_148779523
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Volgt de serie op één of andere manier de film op/na of staan ze volledig los van elkaar?
Als ze hetzelfde einde zouden gaan doen dan ga ik niet eens kijken. _O-
pi_148779550
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:25 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Als ze hetzelfde einde zouden gaan doen dan ga ik niet eens kijken. _O-
Ik heb de film echt lang geleden gekeken en vroeg me af of ik die eerst nog een keer moest kijken voor ik aan de serie begon..
pi_148781796
Pilot van The man in the high castle was veelbelovend :)


quote:
Producers Ridley Scott and Stewart Mackinnon bring us a startling depiction of an alternate history as imagined by author Philip K. Dick in his best-selling novel; a world in which Nazi Germany and Japan were victorious in World War II. The year is 1962 and the Axis Powers occupy the United States, where fascism rules and the few surviving Jews hide under assumed names.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:36:32 #284
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148781918
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Pilot van The man in the high castle was veelbelovend :)

[ afbeelding ]

[..]

Had hier nog niks over gehoord maar de beschrijving klinkt interessant :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148782150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:36 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Had hier nog niks over gehoord maar de beschrijving klinkt interessant :)
Is van Amazon. Weet eigenlijk ook niet echt wat de plannen verder zijn. Het boek is ook erg populair. Nu hopen dat ze er een complete serie van gaan maken.

quote:
What if the Allies had lost World War II, the Nazis had been first to develop the atomic bomb, and the Germans and Japanese had carved up control of United States? That's the premise of the new streaming series from Amazon, The Man in the High Castle — an adaptation of the 1962 book by the same name. And the show is fantastic.

Nazi brownshirts control New York City streets, San Francisco is lorded over by Japanese police, and postwar TV game shows prominently feature Nazis in full regalia. The people of the United States seem to more or less accept their fate. Except, of course, for a band of freedom fighters not content with the way that their former enemies rule this alt-America with an iron fist.

The new series is a dark and moody portrait of an America that could have been. And I really can't get enough. The production design is wonderful, the cinematography is phenomenal, and the acting is superb. The Man in the High Castle truly seems to transcend the pitfalls of so much genre fiction by letting the new world wash over you rather than scream that things aren't right with the space that these characters inhabit.

The attention to detail is exceptional, and even though I've only watched the pilot once, I'm sure the series will reward repeat viewing, provided it gets picked up at all. Amazon has a strange system where it delivers a bunch of pilots at once and then only produces more episodes for shows that do well. It makes sense, but can be such a tease for a show that you get invested in after just one episode. I can't wait to see episode two, but for the time being you can bet I'll happily watch the first episode again.

Countless books and short stories by legendary sci-fi author Philip K. Dick have been adapted for the screen. Minority Report, A Scanner Darkly, and of course the 1982 classic Blade Runner, adapted from Do Androids Dream of Electric Sheep? rank among the most popular adaptations. But The Man In The High Castle is obviously a different experience in so many ways. Rather than be faced with the futuristic gesture control screens of Minority Report or the flying cars of Blade Runner, we're presented a different kind of "future," if you will. A future wherein the past has changed, not tomorrow.

If the first episode is any indication, this series stands on its own as a fascinating piece of alt-history — a genre that at its worst bludgeons you over the head with reminders of how clever the creators are, and at its best dissects important social and cultural issues of today. 1

It's hard to judge an entire series by just the first episode, but given what we've seen so far, this one is at least worth 60 minutes of your time. [Amazon Prime Instant]
http://paleofuture.gizmod(...)is-amazin-1679714503
En dit: http://www.wired.com/2015/01/amazons-new-pilots-high-castle/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:44:53 #286
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_148782226
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Volgt de serie op één of andere manier de film op/na of staan ze volledig los van elkaar?
De basis ingredienten zijn zeker hetzelfde, en het verhaal is in grote lijnen hetzelfde...een tijdreiziger die terug gaat in de tijd om het sterven van 90% van de wereldbevolking ten gevolge van een epidemie te voorkomen...maar de eerste aflevering laat ook al wat verschillen zijn. Wat mij betreft interessant genoeg om voorlopig te blijven kijken
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:46:28 #287
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_148782285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:42 schreef Tim86 het volgende:

Is van Amazon. Weet eigenlijk ook niet echt wat de plannen verder zijn. Het boek is ook erg populair. Nu hopen dat ze er een complete serie van gaan maken.

Als het gaat zoals Amazon's vorige pilot-seizoen, brengen ze een stuk of wat pilots uit voor verschillende series, en daarvan worden er dan uiteindelijk een paar als volledige serie gemaakt...afhankelijk van...tja...populariteit van de pilot, vermoed ik?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_148782317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Als het gaat zoals Amazon's vorige pilot-seizoen, brengen ze een stuk of wat pilots uit voor verschillende series, en daarvan worden er dan uiteindelijk een paar als volledige serie gemaakt...afhankelijk van...tja...populariteit van de pilot, vermoed ik?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Als het gaat zoals Amazon's vorige pilot-seizoen, brengen ze een stuk of wat pilots uit voor verschillende series, en daarvan worden er dan uiteindelijk een paar als volledige serie gemaakt...afhankelijk van...tja...populariteit van de pilot, vermoed ik?
Klopt inderdaad ja. Zie o.a. hier: http://www.wired.com/2015/01/amazons-new-pilots-high-castle/

Met deze pilot zou het wel goed moeten komen zou je denken, maar met dit soort concepten weet je het nooit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:56:02 #289
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148782611
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[..]

Klopt inderdaad ja. Zie o.a. hier: http://www.wired.com/2015/01/amazons-new-pilots-high-castle/

Met deze pilot zou het wel goed moeten komen zou je denken, maar met dit soort concepten weet je het nooit.
Hoe zit het eigenlijk met de serie Hand of God met die gast van de SOA? Daar zouden ze ook een serie van maken maar verder niks meer van gehoord.
Feyenoord!
pi_148782665
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Japie77 het volgende:
Hand of God
In oktober werd besloten dat ze er een volledig seizoen van zouden gaan maken, dus daar zijn ze nu mee bezig denk ik :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:10:37 #291
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148783157
Klinkt goed! Die ga ik ook eens proberen, thanks voor de tip
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_148799684
Voor de mensen die gisteren de eerste aflevering van 12 monkey's gezien heeft, de tweede aflevering is ook al uitgezonden :)
  zondag 18 januari 2015 @ 10:51:56 #293
356891 Abed
hooggeleid
pi_148799703
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 10:50 schreef wc-eend het volgende:
Voor de mensen die gisteren de eerste aflevering van 12 monkey's gezien heeft, de tweede aflevering is ook al uitgezonden :)
Is het wat?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_148799728
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 10:51 schreef Abed het volgende:

[..]

Is het wat?
Ik moet de tweede nog kijken, maar de eerste aflevering is me zeer goed bevallen. Het is niet langzaam en de personages zijn interessant.

Het is zeker een serieuze serie op het SyFy-kanaal :)
  zondag 18 januari 2015 @ 10:57:14 #295
356891 Abed
hooggeleid
pi_148799772
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 10:54 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik moet de tweede nog kijken, maar de eerste aflevering is me zeer goed bevallen. Het is niet langzaam en de personages zijn interessant.

Het is zeker een serieuze serie op het SyFy-kanaal :)
Heb nogal wat twijfels bij SyFy namelijk na die puberale BSG varianten :)
Toch maar even meenemen dan.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_148799995
Het tweede seizoen van Helix is begonnen zie ik. Ben benieuwd of ze het verhaal iets beter uitwerken dan het vorige seizoen.
  zondag 18 januari 2015 @ 13:25:58 #297
356891 Abed
hooggeleid
pi_148802965
The man in the high castle ^O^
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_148804210
quote:
2s.gif Op zondag 18 januari 2015 10:54 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik moet de tweede nog kijken, maar de eerste aflevering is me zeer goed bevallen. Het is niet langzaam en de personages zijn interessant.

Het is zeker een serieuze serie op het SyFy-kanaal :)
De tweede vond ik ook prima. Wel zeker één van de betere nieuwe series, hoewel de competitie, zeker op Scifi gebied, ook wel erg matig was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_148812043
12 monkeys is best goed ja, jammer vind ik wel dat ze de hoofdpijn en visions weg hebben gelaten.. dat vond ik juist zo sterk bij bruce willes's character. Het verhaal lijkt me wel wat, hopen dat ze het alleen niet gaan uitrekken als het meer kijkcijfers gaat krijgen..
Veni, vidi, vodka.
pi_148816853
Dicht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')