abonnement Unibet Coolblue
pi_146762634
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ja! Heerlijk om te doen

Hoe lang was je langste pijp/befbeurt ooit?
Ik geloof dat het langst dat ik ooit iemand gebeft heb maximaal een driekwartier was. Ze zei dat ze niet klaar kon komen van beffen en ik wilde het tegendeel bewijzen :').

Word je graag gebeft/gepijpt?
pi_146762785
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:02 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Ik geloof dat het langst dat ik ooit iemand gebeft heb maximaal een driekwartier was. Ze zei dat ze niet klaar kon komen van beffen en ik wilde het tegendeel bewijzen :').

Word je graag gebeft/gepijpt?
Wat is dat voor een vraag hey. Ja. Natuurlijk :')

Dronken sex: ja/nee. En verklaar :)
  dinsdag 18 november 2014 @ 01:38:28 #53
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_146764025
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:08 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Wat is dat voor een vraag hey. Ja. Natuurlijk :')

Dronken sex: ja/nee. En verklaar :)
Jazeker, maar wel alleen met een vaste partner of scharrel zodat ik geen spijt heb achteraf. Alle remmingen zijn dan los en ik voel dan alles intenser. Zeker een voorstander van seks met een drankje op dus O-)

Wel eens seks met een ex gehad? En zo ja hoe was het?
pi_146764917
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 01:38 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Jazeker, maar wel alleen met een vaste partner of scharrel zodat ik geen spijt heb achteraf. Alle remmingen zijn dan los en ik voel dan alles intenser. Zeker een voorstander van seks met een drankje op dus O-)

Wel eens seks met een ex gehad? En zo ja hoe was het?
Owja, meerdere malen seks met verschillende exen gehad (vaak ook dronken :9). Soms viel het tegen, maar de meeste keren waren het rauwe, lustige sekspartijen. Alsof alle frustratie eruit moest :D.

Heb je wel eens opeens zin in seks gehad en dat je de eerste de beste hebt gebeld/geappt om mee te seksen?
pi_146769774
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 07:21 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Owja, meerdere malen seks met verschillende exen gehad (vaak ook dronken :9). Soms viel het tegen, maar de meeste keren waren het rauwe, lustige sekspartijen. Alsof alle frustratie eruit moest :D.

Heb je wel eens opeens zin in seks gehad en dat je de eerste de beste hebt gebeld/geappt om mee te seksen?
Ik heb permanent zin in seks, maar ik heb helaas geen fuckbuddy's. Ik moet geduldig op mijn beurt (letterlijk en figuurlijk) wachten.

Weleens onvoorzichtige seks gehad waar je beter een condoom had kunnen gebruiken?
Copthorne 2.0
pi_146771756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:05 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik heb permanent zin in seks, maar ik heb helaas geen fuckbuddy's. Ik moet geduldig op mijn beurt (letterlijk en figuurlijk) wachten.

Weleens onvoorzichtige seks gehad waar je beter een condoom had kunnen gebruiken?
Ja, een ONS. Ik was dronken, zij was knap (ook de ochtend erna :'))
Achteraf niet zo slim. Me laten testen en gelukkig niks opgelopen.

Welke celeb vind jij seksueel gezien het meest aantrekkelijk? :)
pi_146774955
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja, een ONS. Ik was dronken, zij was knap (ook de ochtend erna :'))
Achteraf niet zo slim. Me laten testen en gelukkig niks opgelopen.

Welke celeb vind jij seksueel gezien het meest aantrekkelijk? :)
De allerknapste vrouw is in mijn ogen Tereza Kerndlová, een Tsjechische zangeres, maar aangezien zij buiten Tsjechië niet veel bekendheid geniet, noem ik liever Canadese actrice Jessica Lowndes.



Heb jij weleens seks gehad met een BN'er of iemand die redelijke bekendheid geniet/genoot?
Copthorne 2.0
pi_146776272
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:54 schreef Copthorne het volgende:

[..]

De allerknapste vrouw is in mijn ogen Tereza Kerndlová, een Tsjechische zangeres, maar aangezien zij buiten Tsjechië niet veel bekendheid geniet, noem ik liever Canadese actrice Jessica Lowndes.

[ afbeelding ]

Heb jij weleens seks gehad met een BN'er of iemand die redelijke bekendheid geniet/genoot?
Nog niet helaas. Ken wel via goeie vriend een dame die aan Wie is de Mol mee doet, dus wie weet binnenkort :+

Wel eens betrapt tijdens de seks (dus echt met een ander) door één van je ouders/allebei je ouders?
pi_146776579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:34 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nog niet helaas. Ken wel via goeie vriend een dame die aan Wie is de Mol mee doet, dus wie weet binnenkort :+

Wel eens betrapt tijdens de seks (dus echt met een ander) door één van je ouders/allebei je ouders?
Ja, tenminste door haar moeder die midden in de nacht de woonkamer kwam binnenlopen terwijl ik op bank zat en mn scharrel op haar knieen voor me op de grond zat terwijl ze me aan het pijpen was. Haar moeder keek 10 seconden, draaide zich vervolgens om en ging terug naar bed :'). En mn scharrel had niets door.

Wat is het geilste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft net voor of tijdens de seks?
pi_146796936
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:44 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Ja, tenminste door haar moeder die midden in de nacht de woonkamer kwam binnenlopen terwijl ik op bank zat en mn scharrel op haar knieen voor me op de grond zat terwijl ze me aan het pijpen was. Haar moeder keek 10 seconden, draaide zich vervolgens om en ging terug naar bed :'). En mn scharrel had niets door.

Wat is het geilste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft net voor of tijdens de seks?
Haha, nice.

Een dame tijdens de daad die, overigens helemaal niet voor een aantal zaken open stond die ik eerder voorstelde, zei "je mag alles met me doen", al kreunend :9. Nog steeds een leuke herinnering. :+

In het verlengde hiervan: wat wil je komend jaar op seksueel gebied bewerkstelligen wat je eerder nog niet hebt gedaan?
pi_146813236
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 01:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Haha, nice.

Een dame tijdens de daad die, overigens helemaal niet voor een aantal zaken open stond die ik eerder voorstelde, zei "je mag alles met me doen", al kreunend :9. Nog steeds een leuke herinnering. :+

In het verlengde hiervan: wat wil je komend jaar op seksueel gebied bewerkstelligen wat je eerder nog niet hebt gedaan?
Meer bezig houden met/leren op het gebied van BDSM. Shibari vind ik wel interessant, maar ook (meer) gebruik maken van attributen.

Wat is voor jou de meest lullige reden geweest om een vrijpartij af te kappen?
pi_146813574
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

Meer bezig houden met/leren op het gebied van BDSM. Shibari vind ik wel interessant, maar ook (meer) gebruik maken van attributen.

Wat is voor jou de meest lullige reden geweest om een vrijpartij af te kappen?
Hij lukte er niet in dus toen uiteindelijk maar opgegeven.

Wel eens een orgasme gefaked (ja, mannen ook) om een vrijpartij vroegtijdig af te kappen?
pi_146813732
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij lukte er niet in dus toen uiteindelijk maar opgegeven.

Wel eens een orgasme gefaked (ja, mannen ook) om een vrijpartij vroegtijdig af te kappen?
Dat is goeie info over je ontvangsthal :9

Nee, wel eens gefaked alsof ik sliep :')

Zelfde vraag.
pi_146813750
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij lukte er niet in dus toen uiteindelijk maar opgegeven.

Wel eens een orgasme gefaked (ja, mannen ook) om een vrijpartij vroegtijdig af te kappen?
Nee nog nooit gefaked. Wel eens 'gefaked' dat ik het lekker of fijn vond.

Zou je een transseksueel doen?
pi_146813910
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee nog nooit gefaked. Wel eens 'gefaked' dat ik het lekker of fijn vond.

Zou je een transseksueel doen?
Ja zowel voor als na de operatie.

Wel eens betrapt tijdens het masturberen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_146814000
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee nog nooit gefaked. Wel eens 'gefaked' dat ik het lekker of fijn vond.

Zou je een transseksueel doen?
Ja, maar dan eerder een vrouw die een man is geworden dan andersom.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja zowel voor als na de operatie.

Wel eens betrapt tijdens het masturberen?
Ja. Altijd leuk als ouders kloppen en daarna de deur meteen opengooien, ondanks een luide "NEE!" :')

Schaam je je ergens voor op seksueel gebied?
pi_146814652
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar dan eerder een vrouw die een man is geworden dan andersom.

[..]

Ja. Altijd leuk als ouders kloppen en daarna de deur meteen opengooien, ondanks een luide "NEE!" :')

Schaam je je ergens voor op seksueel gebied?
eerste keer uit de kleren is altijd spannend. Een beetje schaamte heb ik dan wel. Meer onzekerheid. Op seksueel gebied ben ik openminded. Eenmaal bezig schaam ik me ook niet.

Ben je wel eens afgeknapt op dat moment? De eerste keer je date naakt zien? Zo ja, waarom?
pi_146814829
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:42 schreef artelligence het volgende:

[..]

eerste keer uit de kleren is altijd spannend. Een beetje schaamte heb ik dan wel. Meer onzekerheid. Op seksueel gebied ben ik openminded. Eenmaal bezig schaam ik me ook niet.

Ben je wel eens afgeknapt op dat moment? De eerste keer je date naakt zien? Zo ja, waarom?
Yep. Het is niet zo'n goed idee om op te scheppen over je formaat penis als deze uiteindelijk helemaal niet van groot formaat blijkt te zijn (integendeel). Prima hoor, maar schep geen verkeerde verwachtingen. :') Net zoals kalkoenfiletjes bij je tieten proppen; het komt toch wel uit.

Wel eens 'in het moment' iets impulsiefs gedaan op seksueel gebied wat je niet in dank werd afgenomen?
pi_146815724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Yep. Het is niet zo'n goed idee om op te scheppen over je formaat penis als deze uiteindelijk helemaal niet van groot formaat blijkt te zijn (integendeel). Prima hoor, maar schep geen verkeerde verwachtingen. :') Net zoals kalkoenfiletjes bij je tieten proppen; het komt toch wel uit.

Wel eens 'in het moment' iets impulsiefs gedaan op seksueel gebied wat je niet in dank werd afgenomen?
Ja, denk dat ik een gast ga verwennen, waarop hij vervolgens zegt: ''Ben je me nou aan het aftrekken? Ik vind het storend.'' :%

Lekkerste standje?
pi_146816010
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:26 schreef Dispuutstrutje het volgende:

[..]

Ja, denk dat ik een gast ga verwennen, waarop hij vervolgens zegt: ''Ben je me nou aan het aftrekken? Ik vind het storend.'' :%

Lekkerste standje?
Moeilijk kiezen. Zij op haar buik, benen bij elkaar en ik er bovenop. Heeft die een naam? Vast wel ...

Geinspireerd door de naam Dispuutstrutje: wel es bij je (studenten)vereniging geneukt (op de bar, in de societeit, op het toilet etc)?
pi_146816119
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:38 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Moeilijk kiezen. Zij op haar buik, benen bij elkaar en ik er bovenop. Heeft die een naam? Vast wel ...

Geinspireerd door de naam Dispuutstrutje: wel es bij je (studenten)vereniging geneukt (op de bar, in de societeit, op het toilet etc)?
Nee nog nooit, en ik hoop het ook niet te doen :')

zou je een trio doen met een andere man? (ervan uitgaande dat je hetero bent :) )
pi_146816191
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:41 schreef Dispuutstrutje het volgende:

[..]

Nee nog nooit, en ik hoop het ook niet te doen :')

zou je een trio doen met een andere man? (ervan uitgaande dat je hetero bent :) )
Ja, met 2 mannen en vrouw verwennen lijkt mij een uitdaging :D

Zou je ooit naar een parenclub gaan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_146816670
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, met 2 mannen en vrouw verwennen lijkt mij een uitdaging :D

Zou je ooit naar een parenclub gaan?
Nee, ik denk dat ik te jaloers zou zijn (als ik als stel zou gaan)

zou je bij hoge nood naar een hoer gaan?
  woensdag 19 november 2014 @ 19:09:45 #74
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146817166
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:57 schreef Dispuutstrutje het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik te jaloers zou zijn (als ik als stel zou gaan)

zou je bij hoge nood naar een hoer gaan?
Absoluut niet. Ik sta al geruime tijd droog, maar ik pieker er niet over om naar de dames van plezier te gaan.

Is een vrijpartij ooit dermate 'geëscaleerd' dat je er dagen later nog van kon 'nagenieten' (Als in krassen/bijtsporen)?
pi_146818903
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:09 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik sta al geruime tijd droog, maar ik pieker er niet over om naar de dames van plezier te gaan.

Is een vrijpartij ooit dermate 'geëscaleerd' dat je er dagen later nog van kon 'nagenieten' (Als in krassen/bijtsporen)?
Niet dat ik me kan herinneren :o
Heb je wel eens gefantaseerd over een docent(e)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')