abonnement Unibet Coolblue
pi_146321063
Hoi.

Ik zit met een best wel lastig probleem...
Ik ontmoet genoeg leuke dames, en we zoenen en knuffelen wat af, maar... als de kleren eenmaal uitgaan schrikken ze ineens en verzinnen vaak smoesjes als 'Oh, sorry, ik was iets te impulsief etc.'.

Mijn lichaam zit namelijk best wel onder de puistjes en dat is gewoon niet sexy en best een afknapper. En wat ik ook heb geslikt en geprobeerd, de dermatoloog heeft nu gezegd dat het altijd wel zo zal blijven, het gaat gewoon niet weg. Een voordeel: mijn gezicht is volledig puistjesvrij en ik heb blijkbaar best wel een leuk koppie.

Maar dat is dan ook misschien wel het probleem: als m'n gezicht helemaal onder de puisten zit kunnen ze denk ik wel raden dat dat wel op meer plekken zo zal zijn: maar ze weten het dus alleen als de kleren uit zijn want op mijn gezicht heb ik geen puistjes...

Als ik dan soms filmpjes zie online van mensen die sex hebben wil je niet weten wat er voorbij komt... mannen van 150kg enzo dus dat kan blijkbaar wel, maar puistjes op je lichaam is meteen not done, terwijl ik er zelf ook niks aan kan doen!! Want ik eet gewoon gezond, weinig suiker en vet etc. Daar heeft het volgens de dermatoloog ook niet mee te maken, bij sommige mensen gaat het gewoon niet weg :(

Voor de duidelijkheid: ik ben 25, dus de kans dat het weggaat is echt nihil.

En wat is 'best wel'? Nou niet zo erg als op die plaatjes online gelukkig, maar het zijn gewoon veel kleine bultjes (niet eens van die witte kopjes) en de huid is gewoon erg rood. De voorkant van mijn lichaam valt mee, maar de rug is toch tikkeltje heviger en meiden willen je gewoon vasthouden etc.

En ja, ik weet dat je er niks van merkt als ik een meid aan het neuken ben.. maar het uitzicht wil ook wat etc.
pi_146321110
Dat is jammur zeg.

Nee even serieus, als je echt echt een leuke meid ontmoet en zij vindt jou ook echt echt leuk, dan zal ze hier niet van afknappen. Succes!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_146321129
Andere dermatoloog zoeken... Het kan niet zo zijn dat het antwoord is "het zal altijd wel zo blijven". Er moet een oplossing zijn. Een rode huid (los van de puisten) is blijkbaar een reactie op iets. Het feit dat het niet op je gezicht zit maar wel op de delen waar kleding op zit, zegt al genoeg. Naar je huisarts, je probleem voorleggen (inclusief dit verhaal) en vragen om een andere dermatoloog, en een test bij een allergoloog.

Succes!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_146321216
Ben je ergens allergisch voor? Tegenwoordig zit er van alles in ons voedsel, het kan zo zijn dat je lichaam ergens op reageert dat je binnenkrijgt. Probeer anders eens een tijdje biologisch voedsel te eten (wel wat duurder, maar het zou gezonder moeten zijn).

Mocht je dat niet willen, kun je altijd naar een andere dermatoloog.
pi_146321321
Nee ik ben nergens allergisch voor. Andere dermatoloog zoeken dacht ik ook aan, maar mijn vader heeft nu ook nog steeds puistjes op zijn rug en mijn moeder heeft ook niet zo'n gave huid op d'r gezicht dus volgens mij is het eerder erfelijk.. En ik heb dit de laatste drie keer al meegemaakt bij dames dat ze je afwimpelen terwijl het daarvoor juist goed klikte..
pi_146321323
Aanvulling op Zatgon. Al eens parfumloze wasmiddel geprobeerd geen wasverzachter enz.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146321580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nee ik ben nergens allergisch voor. Andere dermatoloog zoeken dacht ik ook aan, maar mijn vader heeft nu ook nog steeds puistjes op zijn rug en mijn moeder heeft ook niet zo'n gave huid op d'r gezicht dus volgens mij is het eerder erfelijk.. En ik heb dit de laatste drie keer al meegemaakt bij dames dat ze je afwimpelen terwijl het daarvoor juist goed klikte..
toch de moeite om een seconde opinion te gaan vragen en niet zelf conclusies te trekken zou ik zeggen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146321764
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nee ik ben nergens allergisch voor. Andere dermatoloog zoeken dacht ik ook aan, maar mijn vader heeft nu ook nog steeds puistjes op zijn rug en mijn moeder heeft ook niet zo'n gave huid op d'r gezicht dus volgens mij is het eerder erfelijk..
Tja, jij lijkt het geaccepteerd te hebben, dus dan blijft er weinig over.

Ik zou als ik in jouw positie zat in ieder geval minstens langsgaan bij een andere dermatoloog.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2014 10:04:32 ]
pi_146321930
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef craftyvirus het volgende:
Andere dermatoloog zoeken... Het kan niet zo zijn dat het antwoord is "het zal altijd wel zo blijven". Er moet een oplossing zijn. Een rode huid (los van de puisten) is blijkbaar een reactie op iets. Het feit dat het niet op je gezicht zit maar wel op de delen waar kleding op zit, zegt al genoeg. Naar je huisarts, je probleem voorleggen (inclusief dit verhaal) en vragen om een andere dermatoloog, en een test bij een allergoloog.

Succes!
Het lijkt wel of er net zoveel dermatologen zijn als bondscoaches. Als je een huidprobleem hebt weet opeens iedereen de oplossing. Geen varkensvlees meer eten, geen zuivel eten/drinken, je moet dit of dat erop smeren. Hoe vaak de mensen die ervoor gestudeerd hebben ook zeggen dat iets erfelijk is en hoe je dat mensen ook probeert duidelijk te maken het wordt gewoon niet geloofd.

Ik heb zelf constitutioneel (aangeboren) eczeem en daardoor vaak rode plekken in mijn gezicht. Denk je niet dat ik daar niet vanaf zou willen. Dat ik niet verschillende middeltjes en dieten heb geprobeerd en dat ik geen allergietest heb gedaan? Ik weet dat mensen het goed bedoelen, maar ik wordt gek van al die tips.
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 november 2014 @ 10:12:26 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146322075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja, jij lijkt het geaccepteerd te hebben, dus dan blijft er weinig over.

Ik zou als ik in jouw positie zat in ieder geval minstens langsgaan bij een andere dermatoloog.
Want? Die weet het beter? Hij heeft op zich toch gewoon antwoord gehad...
Ik heb dat ook wel op mijn rug. Ligt niet aan m'n dieet. So be it.
  woensdag 5 november 2014 @ 10:12:40 #11
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_146322085
quote:
13s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En wat ik ook heb geslikt en geprobeerd
Ook al Isotretinoïne geprobeerd :o?
FR1908
pi_146322249
Wat rot voor je. En dames willen als ze dat gezien hebben echt niks meer van je weten?
Weet je zeker dat die puistjes de oorzaak zijn, heb je gevraagd wat de reden is dat ze ineens niet meer willen? :)
  woensdag 5 november 2014 @ 10:26:26 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146322428
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:19 schreef Beauke het volgende:
Wat rot voor je. En dames willen als ze dat gezien hebben echt niks meer van je weten?
Weet je zeker dat die puistjes de oorzaak zijn, heb je gevraagd wat de reden is dat ze ineens niet meer willen? :)
Dit dus, damn. Ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat als de kleren eenmaal uitgaan dat er dan alsnog afgehaakt wordt, heb ik ook nog nooit mee gemaakt.

Vraag er eens naar bij de dames en ga naar de dokter voor je puistjes?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146322527
Gewoon eerst het licht uit en dan pas uitkleden.

Was dat nou zo moeilijk? 7.gif
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_146322533
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:26 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit dus, damn. Ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat als de kleren eenmaal uitgaan dat er dan alsnog afgehaakt wordt, heb ik ook nog nooit mee gemaakt.

Vraag er eens naar bij de dames en ga naar de dokter voor je puistjes?
Ik heb wel een x afgehaakt toen ik een ONS had en de kleren uit waren.
Die kerel had enorm veel borsthaar en dat had hij afgeschoren en dat waren op dat moment stoppels van 2 cm. T voelde als een borstelbaan waar je op skie of snowboard.
brrr
pi_146322568
Het klinkt wat jij heb als ontstekingen. Dus smeersels kalmeren alleen de huid. De oorzaakgaat daarvan niet weg.
  woensdag 5 november 2014 @ 10:34:51 #17
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146322601
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:31 schreef fluffy2 het volgende:
Ik heb wel een x afgehaakt toen ik een ONS had en de kleren uit waren. Die kerel had enorm veel borsthaar en dat had hij afgeschoren en dat waren op dat moment stoppels van 2 cm. T voelde als een borstelbaan waar je op skie of snowboard.brrr
Ja maar dat is gewoon stop, bij kans op neuken moet je jezelf verzorgen.
Maar dan nog, respect dat het je lukt om dan uberhaupt af te haken. Wat zeg je dan "gatver ik taai em af?"
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146322842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja maar dat is gewoon stop, bij kans op neuken moet je jezelf verzorgen.
Maar dan nog, respect dat het je lukt om dan uberhaupt af te haken. Wat zeg je dan "gatver ik taai em af?"
Ik zei op een gegeven moment "nou ik taai m af. Die stoppels van je schuren als n gek op mn lijf"

stap uit bed kleren aan en tabee!
  woensdag 5 november 2014 @ 10:47:45 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146322935
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:44 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Ik zei op een gegeven moment "nou ik taai m af. Die stoppels van je schuren als n gek op mn lijf"

stap uit bed kleren aan en tabee!
En dan geen ander standje proberen? ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146322963
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

En dan geen ander standje proberen? ;)
Hij mocht er niet eens in gek!
pi_146323019
Neem van mij aan, elke dag nieuwe dekbed hoes. En aan de Roacutane.
(neem een nieuwe dermatoloog)
Na de Roa ben je er geheid een lange periode van af.
  woensdag 5 november 2014 @ 10:52:29 #22
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146323066
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Hij mocht er niet eens in gek!
Wel echt een megadeuk voor zo iemand zijn ego :P ach ja dat is niet jouw taak moet die zichzelf maar verzorgen. Maar daar kan je nog iets aan doen, aan dat van TS is vervelender.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146323092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wel echt een megadeuk voor zo iemand zijn ego :P ach ja dat is niet jouw taak moet die zichzelf maar verzorgen. Maar daar kan je nog iets aan doen, aan dat van TS is vervelender.
Dat is ook zeker zo!
Succes ts!
pi_146323498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:07 schreef Alfje het volgende:

[..]

Het lijkt wel of er net zoveel dermatologen zijn als bondscoaches. Als je een huidprobleem hebt weet opeens iedereen de oplossing. Geen varkensvlees meer eten, geen zuivel eten/drinken, je moet dit of dat erop smeren. Hoe vaak de mensen die ervoor gestudeerd hebben ook zeggen dat iets erfelijk is en hoe je dat mensen ook probeert duidelijk te maken het wordt gewoon niet geloofd.

Ik heb zelf constitutioneel (aangeboren) eczeem en daardoor vaak rode plekken in mijn gezicht. Denk je niet dat ik daar niet vanaf zou willen. Dat ik niet verschillende middeltjes en dieten heb geprobeerd en dat ik geen allergietest heb gedaan? Ik weet dat mensen het goed bedoelen, maar ik wordt gek van al die tips.
er is niks mis mee om een second opinion te vragen. artsen zijn geen goden die alles perfect weten of al het mogelijke proberen. en als iets erfelijk is betekend dat nog niks; het zegt niks over de oorzaak en niks over eventuele mogelijke oplossingen. op dit punt is er sowieso erg weinig kennis. ik ken iemand die zijn hele leven eczeem had en het grotendeel verdween toen hij een jaar in het buitenland zat. ander dieet? ander klimaat, of andere stoffen in het milieu? niemand die het weet, maar nieuwe dingen proberen op dit punt is zeker niet nutteloos zoals naar een kwakzalver gaan als je kanker hebt nutteloos is.
..///
pi_146323556
Aan je puisten ligt het echt niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')