abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172255738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:10 schreef winka het volgende:

[..]

Dank voor de tips Biancavia. Ik heb meteen even gekeken op de website van Schrijvenonline en ik denk dat ik mee doe aan de Harland Award verhalenwedstrijd. Voor een tientje krijg ik feedback van een jury :) Fantastische literatuur is niet helemaal mijn genre (als ik die al heb :') ) maar anders heb ik weer een excuus om niet mee te doen.
Dat is een heel goede wedstrijd om aan mee te doen. Je kunt dat genre behoorlijk breed zien, genoeg mogelijkheden. :)
pi_172255998
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:07 schreef Biancavia het volgende:
Nu is het net of ik met jou aan jouw ms hebt gewerkt. :P

Maar ik ben dus met m'n eigenste bezig, na bijna een jaar de draad weer opgepakt van een tweede thriller. Lastig. Het gaat allemaal niet vanzelf, laten we het zo maar zeggen.

Ondertussen wacht ik nog steeds op reactie van een uitgever die eerst in januari, toen voor maart en toen eind april iets zou laten weten over het manuscript voor een kinderboek. oO<
Lekker confronterend. Ruim een jaar verder en nog steeds aan het ploeteren met tweede thriller. Eerste versie is klaar, maar een hoop commentaar van proeflezers en uitgever, dus alles op de schop. Ik streef ernaar 1 september de herziene versie af te hebben.

Dan het manuscript voor het kinderboek. Ondertussen van drie uitgeverijen, na heeel heeel lang wachten eenzelfde reactie: leuk verhaal, goed geschreven, we hebben het er in de redactievergadering over gehad, maar helaas toch niet.
Bij eentje (waar ik heel graag bij had willen zitten) heeft het meer dan een jaar geduurd voor ik antwoord had.
Ik ga het manuscript nu nog een laatste keer doornemen en maar weer naar een rijtje uitgeverijen sturen.
pi_172256746
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 21:53 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Gaaf! Gefeliciteerd. *O*
Welk genre? En welke uitgever? :D
Dankje! :D Een thriller! En vanwege Google knal ik de naam hier niet online, maar het is de uitgeverij van o.a. Gillian Flynn, Harlan Coben en Rowling/Robert Galbraith. Dan weet je denk ik wel genoeg. :D
  zaterdag 8 juli 2017 @ 02:12:04 #229
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_172260724
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 18:53 schreef Celeone het volgende:
Leuk dat ik hier vorig jaar nog aan het stressen was over mijn vorige manuscript. :D

Ik was destijds al bezig met een tweede manuscript en dat werd wl goed genoeg gevonden. Ik mag over 2 weken het contract tekenen voor uitgave van mijn debuut. :D Dat komt dan volgend jaar uit. Zo blij! Bij een gerenommeerde uitgeverij ook nog.
:D ^O^
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_172261197
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:27 schreef Celeone het volgende:

[..]

Dankje! :D Een thriller! En vanwege Google knal ik de naam hier niet online, maar het is de uitgeverij van o.a. Gillian Flynn, Harlan Coben en Rowling/Robert Galbraith. Dan weet je denk ik wel genoeg. :D
Top! :s)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')