abonnement Unibet Coolblue
pi_146377920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:32 schreef Vanaaroi het volgende:
Welk meisje in Nederland is er nu nog maagd, door de verregaande versimplicering, verseksualisering en platmakerij van de samenleving is zowat geen enkel meisje meer maagd boven haar zestiende, het is allemaal van zo'n VMBO niveau en ik kan het weten.
Wat hebben jullie toch altijd met mensen die VMBO hebben gedaan of hier op zitten?? Ben altijd benieuwd naar de persoon achter zulke uitspraken,zijn dat jongens die nog bij hun moeder wonen en net afgestudeerd zijn met een opleiding waar totaal geen werk in te vinden is,en dan thuis(werkeloos)zitten met een "leuk papiertje" waar je niets aan hebt?? Of zie ik het verkeerd??
  donderdag 6 november 2014 @ 19:43:22 #77
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_146378528
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:11 schreef Catch22- het volgende:
Als een meid uit de leeftijdscategorie waar ik in zou zoeken (22+) nog groen is, dan is er wel wat mis en haak ik af
Of een nog onontdekte schat.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_146382447
Dat hij geen ervaring heeft zou voor mij an sich geen enorme afknapper zijn (je kan immers gewoon veel oefenen en de ander dingen leren), maar een man van 25+ die nog maagd is daar is waarschijnlijk een reden voor/iets mis mee. En dat is voor mij de afknapper.
pi_146383171
maagd altijd goed _O_
pi_146385693
Er moet gewoon een klik zijn, dat is veel belangrijker.
pi_146389966
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:14 schreef Arident het volgende:
Dat hij geen ervaring heeft zou voor mij an sich geen enorme afknapper zijn (je kan immers gewoon veel oefenen en de ander dingen leren), maar een man van 25+ die nog maagd is daar is waarschijnlijk een reden voor/iets mis mee. En dat is voor mij de afknapper.
En dus wordt er ook die keer niet geneukt. Constructief is het niet :')
pi_146393918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:45 schreef Henno het volgende:

[..]

En dus wordt er ook die keer niet geneukt. Constructief is het niet :')
Wat ik probeerde te zeggen is dat ik in zo'n geval waarschijnlijk al ver voordat er uberhaubt over seks wordt nagedacht ben afgehaakt ;)
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:44:06 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146394764
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef gustaf het volgende:

[..]

Wat hebben jullie toch altijd met mensen die VMBO hebben gedaan of hier op zitten?? Ben altijd benieuwd naar de persoon achter zulke uitspraken,zijn dat jongens die nog bij hun moeder wonen en net afgestudeerd zijn met een opleiding waar totaal geen werk in te vinden is,en dan thuis(werkeloos)zitten met een "leuk papiertje" waar je niets aan hebt?? Of zie ik het verkeerd??
Zelf VMBOér? :+
pi_146396081
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelf VMBOér? :+
ja ja!!! Zeker ben ik ook trots op,heb daar een opleiding techniek gedaan,al m,n lasdiploma's behaald,diploma's draaien/fraisen/bankwerken daarna diploma's installatie techniek behaald toen nog mijn service papieren,en nu werk ik in een groot installatie bedrijf waar wij voor een woning stichting huizen aanpassen naar energie-zuinige woningen!! Hier ontwikkelen wij in samenwerking met andere bedrijven nieuwe technieken om energie te besparen d.m.v nieuwe soorten zonnepanelen,warmte-units,warmte pompen enz enz...zo kunnen wij o.a huurwoningen betaalbaar houden en zelfs goedkoper maken d.m.v overheids subsidie die vrijkomen door een hoger energie-label,..dus ja voel ik mij als vmbo-er best trots ja!!
pi_146396206
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef gustaf het volgende:

[..]

ja ja!!! Zeker ben ik ook trots op,heb daar een opleiding techniek gedaan,al m,n lasdiploma's behaald,diploma's draaien/fraisen/bankwerken daarna diploma's installatie techniek behaald toen nog mijn service papieren,en nu werk ik in een groot installatie bedrijf waar wij voor een woning stichting huizen aanpassen naar energie-zuinige woningen!! Hier ontwikkelen wij in samenwerking met andere bedrijven nieuwe technieken om energie te besparen d.m.v nieuwe soorten zonnepanelen,warmte-units,warmte pompen enz enz...zo kunnen wij o.a huurwoningen betaalbaar houden en zelfs goedkoper maken d.m.v overheids subsidie die vrijkomen door een hoger energie-label,..dus ja voel ik mij als vmbo-er best trots ja!!
Oeps, maar zit het ergens niet lekker dat je het gevoel hebt dat je je zo moet verdedigen? :)
pi_146397104
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef Beauke het volgende:

[..]

Oeps, maar zit het ergens niet lekker dat je het gevoel hebt dat je je zo moet verdedigen? :)
klopt helemaal,ik vind het ook best raar om neer te kijken op iemand z,n opleiding,wees eerlijk wat heb je aan een"hoge" opleiding als er geen werk in te vinden is,of nog erger pronken met zo'n opleiding terwijl je op de zak van de staat profiteert!! Ik zeg eerlijk dat ik dubbel zo hard moest werken dan anderen om mijn papieren te halen,puur omdat ik niet erg goed in leren was,wat ze wel In mij zagen was dat ik de dingen die ik zag kan maken of zelf verbeteren,ik ben dan ook iemand uit de "praktijk" en geen leer wonder,dat geef ik ook gewoon toe,maar heb er zeker hard voor gewerkt!! Maar dit geheel off topic trouwens...
pi_146409512
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef gustaf het volgende:

[..]

ja ja!!! Zeker ben ik ook trots op,heb daar een opleiding techniek gedaan,al m,n lasdiploma's behaald,diploma's draaien/fraisen/bankwerken daarna diploma's installatie techniek behaald toen nog mijn service papieren,en nu werk ik in een groot installatie bedrijf waar wij voor een woning stichting huizen aanpassen naar energie-zuinige woningen!! Hier ontwikkelen wij in samenwerking met andere bedrijven nieuwe technieken om energie te besparen d.m.v nieuwe soorten zonnepanelen,warmte-units,warmte pompen enz enz...zo kunnen wij o.a huurwoningen betaalbaar houden en zelfs goedkoper maken d.m.v overheids subsidie die vrijkomen door een hoger energie-label,..dus ja voel ik mij als vmbo-er best trots ja!!
Liever een vakman dan een hoogopgeleide die allemaal nutteloze shit geleerd heeft :7
pi_146421097
Beter een maagd dan een hoer
pi_146424022
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 00:57 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:')

Vrouwen hebben niks te willen. :') Echt die beta-de-vrouw-kan-alles-maken cultuur in Nederland. :')____! :r :r :r
Maar goed misschien is dat nog een reden waarom vrouwen mij verre van afstotelijk vinden. En er een deel mannen in NL ongelukkig zijn of nog maagd.
Typische Wickedmen reactie :')
Lol.
  zaterdag 8 november 2014 @ 05:22:37 #90
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146425249
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 01:24 schreef aniihakobyan het volgende:

[..]

Typische Wickedmen reactie :')
Echt he :')
pi_146427248
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef gustaf het volgende:
Ik zou haar echt allemaal schandalige dingen leren zoals,face-fuck,spanking,zaad over haar gezicht,anaal sex, en alle andere schandalige wensen over op het gebied van sex,en dan haar vertellen...schatje dit is heel normaal hoor!!
Dingen leren? Tegenwoordig krijg je dat in de brugklas met "seksuele voorlichting" voorgeschoteld. En anders is er wel internet. Iemand ouder van 16 aantreffen voor wie dit nieuw is: die heeft jaren onder een steen gelegen :{

Ik heb één keer gedate met een meisje dat vertelde dat ze nog maagd was. En ze was 22. Ik ben er niet op afgeknapt al vond ik het een raar idee om haar eerste te zijn.

quote:
Laat ik het zo zeggen, Als ik 2 ijsjes had, de ene zat nog in de verpakking en de andere had ik al een hapje van genomen, welke zou je dan pakken?
Voor mij is het belangrijk dat ik het hele ijsje heb en niet dat ik bij Gods Gratie eens een likje mag hebben :') (die types ben ik de afgelopen tijd tegengekomen 8)7 )
pi_146429603
Ik lees hier dus dat 25 de grens is, waarna je dus kansloos bent als mannelijke maagd. Ik sluit me hierbij aan bij de wickedman: bèta-de-vrouw-kan-alles-maken-cultuur in Nederland, vieze :r
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:29:06 #93
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146432995
Als diegene dezelfde leeftijd als mij zou zijn is dat wel een afknapper, ik ben 33...
Dat zou voor mij dus waarschijnlijk wel een dealbreaker zijn of er moet wel een hele goede reden voor zijn als, hij zat op een onbewoond eiland voor de laatste 15 jaar van zijn leven. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146433886
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:29 schreef snakelady het volgende:
Als diegene dezelfde leeftijd als mij zou zijn is dat wel een afknapper, ik ben 33...
Dat zou voor mij dus waarschijnlijk wel een dealbreaker zijn of er moet wel een hele goede reden voor zijn als, hij zat op een onbewoond eiland voor de laatste 15 jaar van zijn leven. :P
Bestaat er niet een verschil tussen 'hardcore maagd' - zoals in de OP van dit draadje - en 'maagd' zijn. De eerste kiest ervoor maagd te blijven tot hij/zij de ware heeft gevonden en daarmee getrouwd is. Ik kan mij voorstellen dat sommigen daar een probleem mee hebben. Een relatie met zoiemand aangaan betekent immers ook dat je zelf (binnen die relatie) voorlopig geen seks zult hebben. Voor de tweede kunnen diverse andere redenen bestaan. Misschien heeft iemand gewoon nooit eerder een relatie gehad en niet aan ONS gedaan of eerder een relatie gehad met een hardcore maagd. En wat ik mij verder afvraag: als je een 25-jarige laat lopen omdat hij maagd is, wat doe je dan met een 25-jarige die geen maagd is omdat hij kort daarvoor seks heeft gehad met een prostituee? Om maar aan te geven: ik snap de consequenties die door sommigen hier aan het al dan niet maagd zijn worden verbonden niet zo goed.
  zaterdag 8 november 2014 @ 16:18:52 #95
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146434018
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:13 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Bestaat er niet een verschil tussen 'hardcore maagd' - zoals in de OP van dit draadje - en 'maagd' zijn. De eerste kiest ervoor maagd te blijven tot hij/zij de ware heeft gevonden en daarmee getrouwd is. Ik kan mij voorstellen dat sommigen daar een probleem mee hebben. Een relatie met zoiemand aangaan betekent immers ook dat je zelf (binnen die relatie) voorlopig geen seks zult hebben. Voor de tweede kunnen diverse andere redenen bestaan. Misschien heeft iemand gewoon nooit eerder een relatie gehad en niet aan ONS gedaan of eerder een relatie gehad met een hardcore maagd. En wat ik mij verder afvraag: als je een 25-jarige laat lopen omdat hij maagd is, wat doe je dan met een 25-jarige die geen maagd is omdat hij kort daarvoor seks heeft gehad met een prostituee? Om maar aan te geven: ik snap de consequenties die door sommigen hier aan het al dan niet maagd zijn worden verbonden niet zo goed.
Iemand die hardcore maagd is is vaak gelovig, ik zou niet samen kunnen zijn met een gelovig persoon.
Daarnaast geloof ik ook niet in de ware, ik geloof dat er meerdere personen zijn waar we prima gelukkig mee kunnen zijn.

Dus iemand die voor die redenen maagd zou zijn zou sowieso niet bij mij passen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146434059
Dat maakt toch geen f*ck it of iemand nog maand is of niet? Ik vind het juist fijner als een vrouw nog maagd is, dan weet ik tenminste dat ik de eerste ben :)
pi_146435433
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 15:29 schreef snakelady het volgende:
Als diegene dezelfde leeftijd als mij zou zijn is dat wel een afknapper, ik ben 33...
Dat zou voor mij dus waarschijnlijk wel een dealbreaker zijn of er moet wel een hele goede reden voor zijn als, hij zat op een onbewoond eiland voor de laatste 15 jaar van zijn leven. :P
Ik vind dit best wel bizar eigenlijk. Stel je komt een jongen tegen van in de 30 die je heel leuk vind en hij heeft totaal geen minpunten. Na een paar keer daten vertelt hij dat hij nog maagd is. Dan is het voor jou gelijk over?

Waarom vind je het zo fijn dat iemand met zijn piemel al tig kutjes voor jou heeft gepenetreerd dan? Net alsof een maagdelijke man niet goed de liefde zou kunnen bedrijven.
  zaterdag 8 november 2014 @ 18:33:01 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146437836
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef Dikkekletser het volgende:

[..]

Ik vind dit best wel bizar eigenlijk. Stel je komt een jongen tegen van in de 30 die je heel leuk vind en hij heeft totaal geen minpunten. Na een paar keer daten vertelt hij dat hij nog maagd is. Dan is het voor jou gelijk over?

Waarom vind je het zo fijn dat iemand met zijn piemel al tig kutjes voor jou heeft gepenetreerd dan? Net alsof een maagdelijke man niet goed de liefde zou kunnen bedrijven.
Het gaat niet om goed de liefde te kunnen bedrijven maar iemand die maagd is tot het huwelijk is veelal gelovig, ik ben niet gelovig,, sterker nog, ik heb een beetje een aversie jegens geloof, dus dat zou totaal niet matchen.
Is die persoon niet gelovig dan is er vaak toch wel iets meer aan de hand.

Sorry als ik je hier mee voor het hoofd heb gestoten maar voor mij zou het niet goed voelen, alsof we in een heel ander deel van ons leven zitten, ik gescheiden met twee kinderen met een man die maagd is? Ik geloof ook niet dat ik ooit de ware voor die persoon kan zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146438216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 10:57 schreef jaha het volgende:

[..]

Dingen leren? Tegenwoordig krijg je dat in de brugklas met "seksuele voorlichting" voorgeschoteld. En anders is er wel internet. Iemand ouder van 16 aantreffen voor wie dit nieuw is: die heeft jaren onder een steen gelegen :{

Ik heb één keer gedate met een meisje dat vertelde dat ze nog maagd was. En ze was 22. Ik ben er niet op afgeknapt al vond ik het een raar idee om haar eerste te zijn.

[..]

Voor mij is het belangrijk dat ik het hele ijsje heb en niet dat ik bij Gods Gratie eens een likje mag hebben :') (die types ben ik de afgelopen tijd tegengekomen 8)7 )
ja dat is ook waar ja....was in onze tijd een beetje anders..
  zaterdag 8 november 2014 @ 19:04:46 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146438728
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 18:46 schreef gustaf het volgende:

[..]

ja dat is ook waar ja....was in onze tijd een beetje anders..
En er zijn nu minder tienerzwangerschappen, dus tja..?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')