Thanks, but no thanks. Tenzij het voor een kratje bier is of zo. Had nog een fiets bij mijn ouders staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kekke racefiets te koop
Meer voor 4-5 kratjes bier.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Tenzij het voor een kratje bier is of zo. Had nog een fiets bij mijn ouders staan.
Omslachtig hoor..quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Salatrel het volgende:
Triumph vernieuwd de tiger 800den... nu in 4 varianten namelijk de 800xr en xrx waarbij de xrx een luxer uitvoering is meer gericht op onroad en de xc en xcx meer gericht op offroad...
Ook het blok en de versnellingsbak zijn verbeterd waardoor verbruik gedaald is
Haha, mooi ditquote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Nero22 het volgende:
Men neme een Tuk Tuk
Men neme een Honda CBR600
...?
Profit?
Met straatbanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Past ook nog wel in het rijtje.. KTM 1050 adv...
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Salatrel het volgende:
Triumph vernieuwd de tiger 800den... nu in 4 varianten namelijk de 800xr en xrx waarbij de xrx een luxer uitvoering is meer gericht op onroad en de xc en xcx meer gericht op offroad...
Ook het blok en de versnellingsbak zijn verbeterd waardoor verbruik gedaald is
Als je er doorheen kan lopen kan je er met een motor langsquote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef Erasmo het volgende:
Van a naar b door gaatjes waar de motor niet doorheen past.
Op de fiets ben ik wel een stukje asocialer/assertiever geworden heb ik vandaag gemerkt. Gewoon links de auto's voorbij (het liefst nog met het belletje), in plaats van het gebruikelijke rechts.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je er doorheen kan lopen kan je er met een motor langs
ligt maar net aan de persoon natuurlijk. Ik kon prima zitten op de Tiger xc...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat een gedoe.
Was van de week bij Motoport, daar stond een XC. Prachtige machine maar het zit voor geen meter helaas al zal daar vast wel wat aan te doen zijn natuurlijk
en gegoten wielen ipv spaakwielen. Ik plaats hem dan ook als opvolger van de 990SM-Tquote:Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met straatbanden.
Mijn baby Ninja heeft nog meer profiel erop man.
colinfurze sowiesoquote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Nero22 het volgende:
Men neme een Tuk Tuk
Men neme een Honda CBR600
...?
Profit?
Inderdaad zeg, buikpijn van het lachen om zijn filmpjesquote:
volgens mij waren die 'kleinere' modellen er al wel alleen was er in nederland geen vraag naar voor de huidige rijbewijsregelsquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:03 schreef Nero22 het volgende:
He wtf, Kawasaki heeft blijkbaar tegenwoordig een 1-cilinder 250 van "slechts" 20.6 kw.
Ook naakt te verkrijgen.
Die Japanners zijn niet eens zo gek bezig. Flink standaard modellengamma voor A2 rijbewijzen... Ninja 300, Z300, Ninja 250, Z250. En dan de te beknijpen ER6F, ER6N, Z800E, Vulcan, W800, Versys 650...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:12 schreef Erasmo het volgende:
Over handvatverwarming, bij die DX dingen zit geen gebruiksaanwijzing en ik heb geen idee welke kabel waarvoor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |