abonnement Unibet Coolblue
pi_146345497
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:19 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Hangt er van af, wat rij je nu?
YZF750 uit 1993
pi_146345659
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
Moet de mijne ook maar eens verkopen zodat ik wat nieuws kan halen. Gok niet dat ik veel bij inruil zal krijgen :')
Ik wil ook een andere motor en ik zou mijne eigenlijk ook moeten verkopen, dan krijg ik er veel meer voor dan bij inruil. Maar ik heb helemaal geen zin in dat gekloot, inruil is veel makkelijker :')
pi_146345913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

YZF750 uit 1993
Zie er een paar op marktplaats staan tussen de 1000 en 1500. Dus inruil zal wel weer rond de 1000 zitten dan.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik wil ook een andere motor en ik zou mijne eigenlijk ook moeten verkopen, dan krijg ik er veel meer voor dan bij inruil. Maar ik heb helemaal geen zin in dat gekloot, inruil is veel makkelijker :')
Verkopen op marktplaats lukt ook niet altijd en soms krijg je er dan ook niet super veel voor. Met inruil heb je tenminste geen rare lui op je fiets en heb je snelle handel.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_146347017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Zie er een paar op marktplaats staan tussen de 1000 en 1500. Dus inruil zal wel weer rond de 1000 zitten dan.

[..]

Verkopen op marktplaats lukt ook niet altijd en soms krijg je er dan ook niet super veel voor. Met inruil heb je tenminste geen rare lui op je fiets en heb je snelle handel.
Klopt, daarom ga ik ook inruilen denk ik.
Op Marktplaats staat dezelfde motor die ik heb met prijzen van 1750 tot 2500 euro. De inruilprijzen die ik nu gehoord heb van verschillende motorzaken liggen tussen de 1200 en 1500 euro. Bij één zaak zeiden de verkopers dat ze echt niet meer dan 800 euro konden bieden, er zou ook geen enkele zaak zijn die meer biedt volgens hun :')
pi_146349005
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik wil ook een andere motor en ik zou mijne eigenlijk ook moeten verkopen, dan krijg ik er veel meer voor dan bij inruil. Maar ik heb helemaal geen zin in dat gekloot, inruil is veel makkelijker :')
Je SV weg? :o * mjan gaat op handen zitten
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146349067
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:57 schreef mjan het volgende:

[..]

Je SV weg? :o * mjan gaat op handen zitten
:Y
Had ik eigenlijk dit jaar al willen doen, maar ik wil niet zonder motor komen te zitten en ik had andere financiële prioriteiten :+
pi_146349295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Zie er een paar op marktplaats staan tussen de 1000 en 1500. Dus inruil zal wel weer rond de 1000 zitten dan.

Met 85k km en een ruilblok er in? ;)
  woensdag 5 november 2014 @ 22:03:48 #33
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_146349347
Wat een mist trouwens vanmorgen. De tering hey.
pi_146349601
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Tankiej het volgende:

[..]

:Y
Had ik eigenlijk dit jaar al willen doen, maar ik wil niet zonder motor komen te zitten en ik had andere financiële prioriteiten :+
Je hebt die oudere S-versie he? Dat komt voor mij wel beter uit want dievinniknietzomooi :@ Afgezien van het feit dat ik echt geen tweede motor moet kopen nu. Maar toch, zo'n SV lijkt me leuk. Waarom wil je er vanaf?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146350196
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Dekatria het volgende:
Wat een mist trouwens vanmorgen. De tering hey.
Inderdaad, en dat is morgenochtend weer volgens de voorspelling.. :o
Edit: oh, nu al op sommige plekken in NL, vooral het noorden
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:08 schreef mjan het volgende:

[..]

Je hebt die oudere S-versie he? Dat komt voor mij wel beter uit want dievinniknietzomooi :@ Afgezien van het feit dat ik echt geen tweede motor moet kopen nu. Maar toch, zo'n SV lijkt me leuk. Waarom wil je er vanaf?
Klopt, ik heb een SV650S uit '01, beste SV die je kan hebben :+
Ik wil graag een motor waar ik recht(er) op zit, iets als een naked of richting allroad. Dan kan ik natuurlijk een N-versie nemen, maar dan wil ik eigenlijk ook wel gelijk een hele andere motor. Zit nu te denken aan iets als een Tuono, V2 uiteraard. Maar de KTM 990SMT vind ik ook heel erg vet, al is die nog wel een prijsklasse hoger dan de Tuono :D
pi_146350311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat is morgenochtend weer volgens de voorspelling.. :o

[..]

Klopt, ik heb een SV650S uit '01, beste SV die je kan hebben :+
Ik wil graag een motor waar ik recht(er) op zit, iets als een naked of richting allroad. Dan kan ik natuurlijk een N-versie nemen, maar dan wil ik eigenlijk ook wel gelijk een hele andere motor. Zit nu te denken aan iets als een Tuono, V2 uiteraard. Maar de KTM 990SMT vind ik ook heel erg vet, al is die nog wel een prijsklasse hoger dan de Tuono :D
en voor die ktm moet je dan ook nog een grotere tank en ander zadel kopen :P
pi_146350373
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Dekatria het volgende:
Wat een mist trouwens vanmorgen. De tering hey.
Behoorlijk ja :') Echt maximaal dichtgeknepen billen als ik in de verte remlichtjes zag opdoemen :P
pi_146350585
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef Maegrim het volgende:

[..]

en voor die ktm moet je dan ook nog een grotere tank en ander zadel kopen :P
19 liter is niet genoeg denk je? Ik heb nu maar 16 liter :P
pi_146350649
Tja, een maatje van me heeft er een met nu een 30 liter tank erop, want hij kon nog geen 200 kilometer rijden ermee... En het standaard zadel zou veel te glad zijn

Ben in de war met een smr, sorry :P
pi_146351087
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef Maegrim het volgende:
Tja, een maatje van me heeft er een met nu een 30 liter tank erop, want hij kon nog geen 200 kilometer rijden ermee... En het standaard zadel zou veel te glad zijn
Ligt natuurlijk ook wel aan de rijstijl. Ik hoor ook van mensen die 1:15 rijden bij normaal gebruik. 250km op een tank moet toch echt wel lukken, en dat zou ik geen probleem vinden, moet nu ook altijd tanken als ik daarbij in de buurt kom.
Zadel is altijd te vervangen natuurlijk, als dat niet al gedaan is :P

Haha, smr is een hele andere motor. Die heeft standaard ook maar een 15 liter tank :+
pi_146352020
Lijkt wel meer op een tuono, vandaar :P
pi_146360935
Boh. Wilde gisteren mn motor naar de garage pogen te rijden, dat zij er mooi mee mogen klooien, kijken wat er mee mis is, wil 'ie uberhaupt niet meer starten. Ik heb zo de indruk dat ik de benzineslangen niet helemaal strak genoeg erop heb zitten, want toen ik er een beetje mee rolde zag ik een spoor druppeltjes liggen :+ Dus, van 't weekend maar weer de tank en kappen eraf, boel controleren en even flink vastzetten met wat tiewraps ofzo en hopen dat ik hem dan in ieder geval dermate lang draaiend kan krijgen dat ik ermee bij de garage kom.

Ben het ding inmiddels wel zo zat dat ik het prima zou vinden als ze me er een paar honderd euro voor geven en ik lekker een andere van markplaats ophaal. Ik wil gewoon weer kunnen rijden ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_146368323
Zo, nieuwe koppelingsplaatjes, vers gestelde klepjes, een beter aangedraaid balhoofd, wat meer lucht in de bandjes en wat rijker lopende carburateurs :9 hij kan er weer even tegenaan

[ Bericht 12% gewijzigd door BlackLining op 06-11-2014 15:23:14 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146372428
Over koppeling gesproken...

Mijn fiets is kapot verdomme. :( De overbrenging is naar de klote. Gister gebeurd, voor het stoplicht. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_146372469
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef Nero22 het volgende:
Over koppeling gesproken...

Mijn fiets is kapot verdomme. :( De overbrenging is naar de klote. Gister gebeurd voor het stoplicht. ;(
Dus jij gaat zaterdag ook niet mee?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146372531
quote:
8s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dus jij gaat zaterdag ook niet mee?
Jawel hoor. Komt goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_146372559
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Komt goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, daar ging ik al gemakshalve vanuit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146372567
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Komt goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt eigenlijk dat je ketting geknapt is ofwat? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146372813
quote:
2s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je bedoelt eigenlijk dat je ketting geknapt is ofwat? :')
Nop, versnelling in de naaf is kapot. Ketting draait namelijk wel gewoon met de trappers mee.

Ik denk dat ik hem mooi op ga knappen, en dan aan de muur ga bevestigen als decoratie. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_146375018
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:00 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nop, versnelling in de naaf is kapot. Ketting draait namelijk wel gewoon met de trappers mee.

Ik denk dat ik hem mooi op ga knappen, en dan aan de muur ga bevestigen als decoratie. :7
Ik heb nog wel een kekke racefiets te koop :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')