abonnement Unibet Coolblue
pi_146290551
Eerder deze week werd duidelijk dat de vriendin van Stevie Wonder een drieling verwacht. Stevie Wonder ziet het helemaal zitten om vader te worden van kind nummer 9, 10 en 11.

Ik dacht toen nog bij mezelf: best bijzonder, zo veel kinderen verwekken (bij meerdere vrouwen) terwijl je niet eens kunt zien met wie je in bed ligt. Hoe word je dan opgewonden?

Maar goed, dat is misschien meer een vraag voor SEX. En dit is NWS; de plek waar we over de sappigste roddels discussiëren (of doen alsof). :7

Nou, hier is er eentje...

quote:
Video: 'Stevie Wonder is helemaal niet blind'
Op social media wordt volop gespeculeerd over de blindheid van Stevie Wonder. In een video die op YouTube is verschenen is te zien dat hij een omvallende microfoon met één hand opvangt.

De zanger zou doen alsof ie blind is om commerciële belangen. De video zou hét bewijs zijn dat Stevie gewoon kan zien. Het verklaart volgens de critici ook dat de zanger thuis tv kijkt en dat hij zonder begeleiding het podium opkomt.

De 64-jarige zanger heeft nog niet op de beschuldigingen gereageerd.
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-helemaal-niet-blind

De bewuste video waarin Stevie Wonder een microfoonstandaard opvangt...


Er zijn inmiddels uitgebreide complottheorieën over de blindheid van Stevie Wonder. Zo schijnt hij over van allerlei dingen te zingen die hij helemaal niet kan zien: http://theconcourse.deads(...)-evidence-1641795715

8-)

Dus.
  PR/Manusje van alles dinsdag 4 november 2014 @ 13:54:46 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_146290589
:o :o :o :o :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_146290598
hij vangt hem zelf niet op maar zijn naaste buurman
pi_146290599
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
Stevie Wonder ziet het helemaal zitten
:')
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:55:23 #5
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146290604
Iloemienadie :o
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_146290668
De meeste blinden zijn dan ook niet 100% blind.
pi_146290680
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef computergirl het volgende:
hij vangt hem zelf niet op maar zijn naaste buurman
Uit een ander artikel:
quote:
In het filmpje lijkt het erop dat de 64-jarige zanger zijn arm uitstrekt om een vallende microfoon op te vangen. Ook het feit dat Stevie Wonder zonder begeleiding podia kan betreden en er meerdere televisies in zijn woning aanwezig zijn, zou volgens veel mensen duidelijk maken dat de artiest gewoon kan zien.
En dan schijnt hij ook nog regelmatig bij basketwedstrijden op de voorste rij te zitten. Waarom precies?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2014 13:59:01 ]
pi_146290686
Ja joh, kom jij nog even met een jarenoude hoax!
pi_146290726
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Ja joh, kom jij nog even met een jarenoude hoax!
De discussie leeft nu op. Het staat op allerlei nieuwswebsites. Als foto's van een vernielde badkamer van 3 jaar geleden mogen, dan mag dit ook wel. :Y)
pi_146290781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uit een ander artikel:

[..]

lijkt.. ;( ..er staan allemaal mannen in donkere pakken om hem heen, andere zangers en muzikanten. Je ziet duidelijk dat een ander de microfoon weer omhoog zet.
beetje fan van complottheorieën?
pi_146290842
als 1 zintuig afneemt worden de anderen scherper toch?
pi_146290856
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Casiotone het volgende:
als 1 zintuig afneemt worden de anderen scherper toch?
Lijkt me wel.
pi_146290883
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Elfletterig het volgende:

Ik dacht toen nog bij mezelf: best bijzonder, zo veel kinderen verwekken (bij meerdere vrouwen) terwijl je niet eens kunt zien met wie je in bed ligt. Hoe word je dan opgewonden?

Je kan zonder zicht ook gemakkelijk opgewonden raken, hoor. Zo vreemd is dat niet.
pi_146290904
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht toen nog bij mezelf: best bijzonder, zo veel kinderen verwekken (bij meerdere vrouwen) terwijl je niet eens kunt zien met wie je in bed ligt. Hoe word je dan opgewonden?
Hoe denk je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146290906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Casiotone het volgende:
als 1 zintuig afneemt worden de anderen scherper toch?
Is maar amper te meten. Je kunt niet stellen dat als iemand blind is, die persoon enorm goed kan horen.
pi_146290991
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

lijkt.. ;( ..er staan allemaal mannen in donkere pakken om hem heen, andere zangers en muzikanten. Je ziet duidelijk dat een ander de microfoon weer omhoog zet.
beetje fan van complottheorieën?
Ik ben niet persé of per definitie fan van complottheorieën. Maar het kan natuurlijk ook dat bewijzen en/of vreemde voorvallen zich opstapelen. Dan ga je op een gegeven moment toch de wenkbrauwen fronzen.

Bij Stevie Wonder zien we:
- Het vermeend opvangen van een microfoon
- Meerdere tv's (plasma-schermen) in huis
- Op de voorste rij bij basketbalwedstrijden
- Zonder begeleiding het podium oplopen

... en andere voorvallen die worden beschreven in de website die in de OP wordt genoemd. Lees en bekijk alles zelf, vorm dan je oordeel.
pi_146291039
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben niet persé of per definitie fan van complottheorieën. Maar het kan natuurlijk ook dat bewijzen en/of vreemde voorvallen zich opstapelen. Dan ga je op een gegeven moment toch de wenkbrauwen fronzen.

Bij Stevie Wonder zien we:
- Het vermeend opvangen van een microfoon
- Meerdere tv's (plasma-schermen) in huis
- Op de voorste rij bij basketbalwedstrijden
- Zonder begeleiding het podium oplopen

... en andere voorvallen die worden beschreven in de website die in de OP wordt genoemd. Lees en bekijk alles zelf, vorm dan je oordeel.
Het zal je verbazen hoeveel blinden TV kijken en hoeveel er vooraan staan bij concerten enzulks
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:08:47 #18
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146291074
Ik moet altijd lachen om dit plaatje van Stevie Wonder:


Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146291120
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_146291229
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoeveel blinden TV kijken en hoeveel er vooraan staan bij concerten enzulks
Wat is er voor Stevie Wonder precies te zien bij een basketbalwedstrijd dan?
pi_146291275
Dat zou wel een teleurstelling zijn. Al mijn "zelfs Stevie Wonder zag dat nog aankomen" comments zijn dan ineens niet meer zo leuk.
pi_146291295
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is er voor Stevie Wonder precies te zien bij een basketbalwedstrijd dan?
Niet te zien, maar wel te beleven. Geluid, trillingen in de houten vloer.
pi_146291302
Kom op, als Stevie Wonder echt niet blind was had je heus wel een beter voorbeeld gehad dan dit vrij matige filmpje. Ik gok dat het vrijwel onmogelijk is om te pretenderen dat je blind bent... Als je kijkt hoeveel invloed je zicht op je emotie kan hebben, dan is Stevie wel de beste acteur ever.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 14:15:35 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_146291303
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is er voor Stevie Wonder precies te zien bij een basketbalwedstrijd dan?
Misschien geniet hij van de sfeer? En hoort hij wie er scoort.

Overigens:
quote:
terwijl je niet eens kunt zien met wie je in bed ligt. Hoe word je dan opgewonden?
Nog nooit met een vriendinnetje in de bioscoop gezeten?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:16:18 #25
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146291338
Waarom kan Stevie Wonder niet lezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')