abonnement Unibet Coolblue
pi_146283532
Als vervolg op deze prachtige reeks; Topicreeks: Het anti-Serious Request topic #2 Waar Daskaar een josti is

Ik hoor links en rechts alweer wat 3FM-gekkies erover, dus het ergeren aan verkwisten van belastinggeld, mediageile DJ's, en volkomen ondoorzichtigheid over hóe ze ook zonder overheidssteun iedere keer weer 'meer geld' binnenhalen kan nu hier!

pi_146284399
Dat gezicht.. Ik krijg er gewoon rillingen van. Hij ziet er ook bijzonder idioot uit.
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:55:51 #3
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_146285156
Ik zou Giel heel graag een klap willen verkopen *O* wat een engerd
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  dinsdag 4 november 2014 @ 11:05:49 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146285382
Giel _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:44:40 #5
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_146288314
Serious Request :')
Giel :') :')
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_146288817
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:05 schreef richolio het volgende:
Giel _O_
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_146288838
Neen, grapje, ik luister altijd NPO Radio 4.

Al het andere is pleuris herrie.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:26:24 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146289586
Ik word inderdaad altijd een beetje boos van van die rijke tatta's als Giel en Coen die dan zogenaamd solidair een week niet gaan vreten...

maar het is wel grappig om te zien hoe ze gore drankjes naar binnen werken en als het er toch is luister ik wel :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:26:41 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146289596
Tevens een foto van Giel in een klaag-OP _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146289638
_O_
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:29:04 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146289661
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

niet persee, toen het begon in 2004 was ik verrast, er kwamen mensen geld brengen naar het huis er moest een brievenbus geinstalleerd worden, kortom men had geen idee wat er zou gaan gebeuren. Maar inmiddels hangen er allemaal verwachtingen aan, er moet een anthem komen, er moet een rare actie gedaan worden etc etc. De djs gaan zich meer en meer als cabaretier gedragen.

Ook het dwangmatig een te kleine brievenbus maken zodat er halverwege een nieuwe bij moet komt veel te gemaakt over. Maak gewoon gelijk een grote brievenbus waar ook grote pakketen door kunnen. Kortom ze doen vanalles om net te doen alsof men net zo verrast is als in het begin en dat is echt niet zo. En komt ontzettend nep over.

Het verassende en leuke aan SER de eerste 3 á 4 jaar was dat je geen idee had wat je kon verwachten. Inmiddels is dat niet meer zo en dus lang niet zo interessant.
Dit somt wel een beetje op waarom SER ook gewoon een keer moet stoppen. Verzin iets nieuws.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146289730
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit somt wel een beetje op waarom SER ook gewoon een keer moet stoppen. Verzin iets nieuws.
Ja, het hele concept is nauwelijks vernieuwd, en het is op z'n minst ongeloofwaardig dat er ieder jaar weer meer opgehaald wordt, zeker gezien een crisis en einde overheidssteun voor dit concept. Of nou ja, het is natuurlijk in principe volkomen gefinancierd door overheidssteun, want NPO. Ook nog zoiets debiels.
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 13:32:36 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146289768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit somt wel een beetje op waarom SER ook gewoon een keer moet stoppen. Verzin iets nieuws.
Ook eens.
De Belgen zijn optijd gestopt.
De Belgen maken zich niet druk om Zwarte Piet.
Belgen _O_

Ohja en ook zoiets, er wordt alleen gedraaid wat binnen het straatje van de dj's valt, requests of niet, veel requests worden genegeerd en pas in de 'top serious request' gedraaid als geen hond meer luistert. Je wordt belazerd waar je bij staat als je zeg 25 euro doneert voor een plaat die niet in hun straatje ligt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:33:09 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146289786
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, het hele concept is nauwelijks vernieuwd, en het is op z'n minst ongeloofwaardig dat er ieder jaar weer meer opgehaald wordt, zeker gezien een crisis en einde overheidssteun voor dit concept. Of nou ja, het is natuurlijk in principe volkomen gefinancierd door overheidssteun, want NPO. Ook nog zoiets debiels.
Ik vind het inderdaad raar dat dit door een NPO-station wordt uitgevoerd. Maar 3fm verdient hier uiteraard ook goed aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146289829
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad raar dat dit door een NPO-station wordt uitgevoerd. Maar 3fm verdient hier uiteraard ook goed aan.
Ja geen idee wat het onder de streep doet, dat is volgens mij ook volkomen ondoorzichtig. In ieder geval is het in de huidige opzet gewoon flink 'entertainment', en dat hoort naar mijn idee niet bij de NPO.
pi_146289830
Vooral het feit dat ze vanaf Januari alweer bezig zijn met het gezeik erover. Giel met z'n 'Gitaarlem' :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:34:26 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146289841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ook eens.
De Belgen zijn optijd gestopt.
De Belgen maken zich niet druk om Zwarte Piet.
Belgen _O_

Ohja en ook zoiets, er wordt alleen gedraaid wat binnen het straatje van de dj's valt, requests of niet, veel requests worden genegeerd en pas in de 'top serious request' gedraaid als geen hond meer luistert. Je wordt belazerd waar je bij staat als je zeg 25 euro doneert voor een plaat die niet in hun straatje ligt.

My Bloody Valentine kun je niet eens aanvragen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146289912
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ook eens.
De Belgen zijn optijd gestopt.
De Belgen maken zich niet druk om Zwarte Piet.
Belgen _O_

Ohja en ook zoiets, er wordt alleen gedraaid wat binnen het straatje van de dj's valt, requests of niet, veel requests worden genegeerd en pas in de 'top serious request' gedraaid als geen hond meer luistert. Je wordt belazerd waar je bij staat als je zeg 25 euro doneert voor een plaat die niet in hun straatje ligt.

Jup, en al die 3FM artiesten die dan langskomen, dat anthem, ieder jaar een 'grappig' liedje wat zogezegd zo vaak wordt aangevraagd. Is ook niet volkomen geregisseerd door de DJ's zelfs ofzo :') En dan het emotionele slot met een pauperoptreden en jankende DJ's die doen alsof ze zojuist wereldvrede hebben bereikt.

Plus de hele instelling van sommige DJ's is zum kotzen. Al meedere malen incidentjes geweest dat men ietwat megalomaan werd en begon te roepen dat je toch eigenlijk wel een slecht mens was als je niet aan SR gaf :')
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:36:39 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146289924
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja geen idee wat het onder de streep doet, dat is volgens mij ook volkomen ondoorzichtig. In ieder geval is het in de huidige opzet gewoon flink 'entertainment', en dat hoort naar mijn idee niet bij de NPO.
Het staat voor de horizontaliteit van 3fm inderdaad. Juist de horizontale zenderprogrammering heeft SER mogelijk gemaakt, en die week is nog horizontaler.

Dat een jongerenzender die probeert wat meer muziek te laten horen dan alleen Top 40 meuk entertaint is evident, maar de manier waarop dat gebeurt in SER geeft aan hoe ver 3fm is afgezakt.

En ik ben een veelposter in de reeksen en ik klaag al zo, dat zegt genoeg :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:38:25 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146290011
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
Jup, en al die 3FM artiesten die dan langskomen, dat anthem, ieder jaar een 'grappig' liedje wat zogezegd zo vaak wordt aangevraagd. Is ook niet volkomen geregisseerd door de DJ's zelfs ofzo En dan het emotionele slot met een pauperoptreden en jankende DJ's die doen alsof ze zojuist wereldvrede hebben bereikt.
Het eerste jaar waren dat soort dingen origineel. Living Doll was echt gewoon een grapje wat iedereen heel mooi vond. De slaapgasten was ook 'gewoon' zo gekomen. Leuke nostalgie, maar nu is het geregisseerd. En moet er een zeik-anthem door een 3fm-artiestje als Dotan of Jett Rebel die geplugd moet worden gemaakt worden.

Maar ik ben hypocriet genoeg om gewoon wel weer te luisteren en naar Haarlem af te reizen, dus wie houd ik nu voor de gek?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 13:42:03 #21
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146290139
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, en al die 3FM artiesten die dan langskomen, dat anthem, ieder jaar een 'grappig' liedje wat zogezegd zo vaak wordt aangevraagd. Is ook niet volkomen geregisseerd door de DJ's zelfs ofzo :') En dan het emotionele slot met een pauperoptreden en jankende DJ's die doen alsof ze zojuist wereldvrede hebben bereikt.

Plus de hele instelling van sommige DJ's is zum kotzen. Al meedere malen incidentjes geweest dat men ietwat megalomaan werd en begon te roepen dat je toch eigenlijk wel een slecht mens was als je niet aan SR gaf :')
Ik heb het de eerste jaren wel gekeken, maar het werd steeds minder. Sinds een jaar of 3-4 geloof ik mijd ik het helemaal, het is poppenkast waar heel veel mensen heel hard intrappen. En de middenstand die denkt er een graantje van mee te pikken door 'acties' :r
En je moet nog maar zien dat het geld niet in de zak van de directeur van het Rode Kruis komt.
En misschien moeten we met z'n allen eens wat gaan doen voor bijvoorbeeld de voedselbank of mensen die onder bijstandsniveau leven in plaats van ons druk te maken om overbevolkingsgebieden waarbij zelfs 10 miljard nog een druppel op een gloeiende plaat is.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146290389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb het de eerste jaren wel gekeken, maar het werd steeds minder. Sinds een jaar of 3-4 geloof ik mijd ik het helemaal, het is poppenkast waar heel veel mensen heel hard intrappen. En de middenstand die denkt er een graantje van mee te pikken door 'acties' :r
En je moet nog maar zien dat het geld niet in de zak van de directeur van het Rode Kruis komt.
En misschien moeten we met z'n allen eens wat gaan doen voor bijvoorbeeld de voedselbank of mensen die onder bijstandsniveau leven in plaats van ons druk te maken om overbevolkingsgebieden waarbij zelfs 10 miljard nog een druppel op een gloeiende plaat is.
Ik vind dat vooral stuitend, dat ze ook niet eens voor iets in NL durven kiezen. Genoeg kinderen onder de armoedegrens hier, of mensen die bij de voedselbank (ik typte voetbalbank :') ) lopen. Maar goed, er komen altijd rond deze van die feelgood artikelen over hoe groot succes het wel niet was vorig jaar, en dat 99,9% (onzin, maar in ieder geval; groot deel) van het geld op de juiste plek komt, terwijl het normaal vele, vele malen lager ligt. Maar niemand durft openlijk kritisch te zijn ofzo.

Waarom doet de NPO dit? Waarom kan dan er ineens wél reclame worden gemaakt voor de middenstand terwijl dit normaal uit den boze is op de NPO? Waarom de keuze voor een doel? Waarom kan van dit specifieke potje geld er wel onwijs veel op de juiste plek terecht komen, en van al die andere potjes totaal niet?

En dan hebben we het inderdaad nog niet eens over het format, wat amper doorontwikkeld is. Het hele concept draait om 'plaatjes aanvragen', maar vervolgens wordt daar nog een filter overheen gesmeten en dus niet op basis van donaties oid plaatjes gedraaid, maar gewoon op basis van de voorkeur van de zender/DJ's, én wordt het nog even aangegrepen alle Serious Talents (huidig en ex) enorm te pluggen, of al die andere overhypte kut gitaarbandjes die het hele jaar al teveel in de spotlights staan.

En ja, ik heb ook heus wat jaartjes meegedaan, plaatjes aangevraagd, op FOK! gedoneerd, etc. Maar ondertussen is het zo'n gedrocht geworden. Maar oehooeeee goed doel, dus stel je voor dat je er iets van durft te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2014 13:49:34 ]
  Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 13:51:47 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146290495
Het gaat ook vooral om het uitgemolken concept, niet omdat het toevallig op 3fm is of omdat het om een goed doel gaat (en of het goede doel afrika of de voedselbank geef ik geen neuk om, wat maakt dat nu weer uit? Alsof je alleen in eigen land mag blijven met dat soort dingen)

Die twee dingen stuiten me vaak bij tegenstanders.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 13:56:20 #24
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146290642
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat ook vooral om het uitgemolken concept, niet omdat het toevallig op 3fm is of omdat het om een goed doel gaat (en of het goede doel afrika of de voedselbank geef ik geen neuk om, wat maakt dat nu weer uit? Alsof je alleen in eigen land mag blijven met dat soort dingen)

Die twee dingen stuiten me vaak bij tegenstanders.
Er is nog nooit iets in eigen land gedaan, dat had best een keer gemogen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146290711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat ook vooral om het uitgemolken concept, niet omdat het toevallig op 3fm is of omdat het om een goed doel gaat (en of het goede doel afrika of de voedselbank geef ik geen neuk om, wat maakt dat nu weer uit? Alsof je alleen in eigen land mag blijven met dat soort dingen)

Die twee dingen stuiten me vaak bij tegenstanders.
Najah het zou ze sieren als ze ten tijde van een crisis ook gewoon eens iets in eigen land zouden doen denk ik. Natuurlijk is onze 'armoede' niet te vergelijken met Afrika, maar als je zo gaat beredeneren kan je net zo goed gelijk kappen, want dat minuscule bedragje wat 3FM ophaalt speelt sowieso echt niks klaar als je het in het grotere perspectief ziet.

Het zijn deels ook gewoon onderbuikgevoelens bij een hoop mensen, daarom is het ook goed dat de overheid niet direct meer mee doet. Kan allemaal best uit een reeds bestaand potje komen, maar je kan het gewoon als overheid niet maken aan de ene kant te bezuinigen, en aan de andere kant met een grote grijns op TV een paar miljoen weggeven aan Afrika.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')