abonnement Unibet Coolblue
pi_146512693
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef y8987 het volgende:

[..]

Ik ben ervaringsdeskundige, coronel mocht in seizoen 1 de trainingen geven buiten de draaidagen, en daar was hij totaal niet blij mee, hij eiste dat zijn trainingen zouden plaats vinden op de opnamedag.
Heb hem niet gezien in seizoen 1 hoor. Welke aflevering was dat dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 21:13:51 ]
pi_146512694
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef y8987 het volgende:

[..]

Ik ben ervaringsdeskundige, coronel mocht in seizoen 1 de trainingen geven buiten de draaidagen, en daar was hij totaal niet blij mee, hij eiste dat zijn trainingen zouden plaats vinden op de opnamedag.
deed hij ook al mee in seizoen 1?
seduco sum.en ben erg stout
pi_146512724
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Heb hem niet gezien in seizoen 1 hoor. Welke aflevering was dat dan?
Lees eens wat ik schrijf.
pi_146512748
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:14 schreef y8987 het volgende:

[..]

Lees eens wat ik schrijf.
Op de opnamedag, maar er zijn geen opnames van. Oké nuttig.
pi_146512773
Lees nog eens
pi_146512793
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:15 schreef y8987 het volgende:
Lees nog eens
Er staat niet dat zijn eis niet werd ingewilligd.
pi_146512843
Zijn eis werd ingewilligd in seizoen 2, waar hij opeens jurylid mocht zijn omdat vvn afhaakte.
pi_146513164
zou wel baas zijn als je die slip gewoon doorzet en een 360 maakt :')
pi_146513247
...en deze gaylord doet dat ook nog bijna, maar is geen baas...
pi_146513292
Maar waarom word er niet ook met onderstuur geoefend? Ik denk dat ze daar veel eerder last van zullen hebben.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_146513310
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef Marco001 het volgende:
Maar waarom word er niet ook met onderstuur geoefend? Ik denk dat ze daar veel eerder last van zullen hebben.
te weinig spektakel :P
pi_146513429
Hopelijk is het de volgende keer minder saai.
ROBODEMONS..................|:(
pi_146513594
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:16 schreef y8987 het volgende:
Zijn eis werd ingewilligd in seizoen 2, waar hij opeens jurylid mocht zijn omdat vvn afhaakte.
Ester?


In de serie was je keigezellig nu helemaal boos
pi_146513647
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:33 schreef afvalzak het volgende:

[..]

Ester?
[ afbeelding ]

In de serie was je keigezellig nu helemaal boos
Denk dat hij stiekem haar bijrijder was.
pi_146513902
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:33 schreef afvalzak het volgende:

[..]

Ester?
[ afbeelding ]

In de serie was je keigezellig nu helemaal boos
Dat valt allemaal wel mee, alle kanidaten kregen een bepaalde rol mee en alle beelden werden zo geknipt dat we voldeden aan die rol.

Bij mij was hysterische faalangstige esther, in werkelijkheid was ik getrouwd met een man waarvoor ik geen gevoelens had en was ik met mezelf heel erg in de knoop over het onderwer mannen, daarnaast had ik een ongewenst kind( zijn keuze) en dwong hij zijn wetten af op een zeer schandalige manier.

Ik was totaal kapot gemaakt en rawkte steeds verder van het pad af en ook het autorijden(wat 7 jaar zeer goed ging) ging totaal niet meer, en daarom heb ik mij opgegeven, al had ik altijd een behoorlijk steen in mijn maag als ik na 4 dagen weer naar huis moest.

Inmiddels is de vrolijke esther weer helemaal terug en ben ik weer gelukkig, maar wel gedeeltelijke verstoten door mijn famlie en geheel verstoten door bovenstaande man
pi_146515878
Verschrikkelijk die onderwateroefening, er kwamen gelijk weer oude zwemlestrauma's bij mij boven.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_146522731
Die amateur psycholoog :')

Man man man, wat slecht
pi_146524071
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:40 schreef y8987 het volgende:

[..]

Dat valt allemaal wel mee, alle kanidaten kregen een bepaalde rol mee en alle beelden werden zo geknipt dat we voldeden aan die rol.

Bij mij was hysterische faalangstige esther, in werkelijkheid was ik getrouwd met een man waarvoor ik geen gevoelens had en was ik met mezelf heel erg in de knoop over het onderwer mannen, daarnaast had ik een ongewenst kind( zijn keuze) en dwong hij zijn wetten af op een zeer schandalige manier.

Ik was totaal kapot gemaakt en rawkte steeds verder van het pad af en ook het autorijden(wat 7 jaar zeer goed ging) ging totaal niet meer, en daarom heb ik mij opgegeven, al had ik altijd een behoorlijk steen in mijn maag als ik na 4 dagen weer naar huis moest.

Inmiddels is de vrolijke esther weer helemaal terug en ben ik weer gelukkig, maar wel gedeeltelijke verstoten door mijn famlie en geheel verstoten door bovenstaande man
Zo dan, dat had ik niet verwacht.
Heb je op mentaal (en rijtechnisch vlak eventueel) wel wat aan het programma gehad?
pi_146530900
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef afvalzak het volgende:

[..]

Zo dan, dat had ik niet verwacht.
Heb je op mentaal (en rijtechnisch vlak eventueel) wel wat aan het programma gehad?
Nee rijtechnische konden ze niks aan doen, want het had met het mentale gedeelte te maken.

En aan het mentale gedeelte werd met veel geluk een uurtje besteed, omdat iemand anders de psychische rol had en urenlange sessies kreeg.
pi_146532416
heb hem deze keer maar een stukje gekeken.
geloofde het wel toen die mensen ondersteboven in hun gordel hingen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_146533757
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:58 schreef y8987 het volgende:

[..]

Het valt wel mee, sommige mensen zitten maar twee dagen per week op de vliegbasis, sommige 3 maar het is echt onzin dat ze hun familie moeten missen.
Ik dacht dat alles achter elkaar werd opgenomen? Deelnemers van seizoen 3 gaven dat aan.

quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:40 schreef y8987 het volgende:

[..]

Dat valt allemaal wel mee, alle kanidaten kregen een bepaalde rol mee en alle beelden werden zo geknipt dat we voldeden aan die rol.

Bij mij was hysterische faalangstige esther, in werkelijkheid was ik getrouwd met een man waarvoor ik geen gevoelens had en was ik met mezelf heel erg in de knoop over het onderwer mannen, daarnaast had ik een ongewenst kind( zijn keuze) en dwong hij zijn wetten af op een zeer schandalige manier.

Ik was totaal kapot gemaakt en rawkte steeds verder van het pad af en ook het autorijden(wat 7 jaar zeer goed ging) ging totaal niet meer, en daarom heb ik mij opgegeven, al had ik altijd een behoorlijk steen in mijn maag als ik na 4 dagen weer naar huis moest.

Inmiddels is de vrolijke esther weer helemaal terug en ben ik weer gelukkig, maar wel gedeeltelijke verstoten door mijn famlie en geheel verstoten door bovenstaande man
Wel heftig verhaal. Gaat het rijden nu dan ook weer beter?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:17 schreef y8987 het volgende:

[..]

Nee rijtechnische konden ze niks aan doen, want het had met het mentale gedeelte te maken.

En aan het mentale gedeelte werd met veel geluk een uurtje besteed, omdat iemand anders de psychische rol had en urenlange sessies kreeg.
Oma Elly? Kon je dan niet aangeven dat je meer ondersteuning wilde?
pi_146533854
Over de uitzending van gisteren:
Vond het nogal een saaie aflevering. Wel typisch dat de stoere mensen opeens flipten in het water.
Die Liesbeth wordt steeds irritanter, met d'r overdreven nepacteerwerk. :r
pi_146534075
Nee twee draaidagen per week, in theorie goed voor 4 proeven.

De overige dagen werden gebruikt voor de individuele hulp en klassikale hulp.

De reden dat dit programma niet achter elkaar werd opgenomen is omdat nicolai en die man van vvn(en waarschijnlijk de crew) elke dag thuis wilde slapen, en amsterdam-enschede niet doen is om elke dag te rijden.
pi_146534532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:39 schreef y8987 het volgende:
Nee twee draaidagen per week, in theorie goed voor 4 proeven.

De overige dagen werden gebruikt voor de individuele hulp en klassikale hulp.

De reden dat dit programma niet achter elkaar werd opgenomen is omdat nicolai en die man van vvn(en waarschijnlijk de crew) elke dag thuis wilde slapen, en amsterdam-enschede niet doen is om elke dag te rijden.
Ah op die manier. Ruben had toen toch pas net zijn rijbewijs? :D

Maar gaat het rijden dan nu weer beter met alle problemen van de baan?
pi_146534736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:50 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ah op die manier. Ruben had toen toch pas net zijn rijbewijs? :D

Maar gaat het rijden dan nu weer beter met alle problemen van de baan?
Ja ruben had nog geen jaar zijn rijbewijs.

Het rijden ging hiervoor ook goed en gaat inmiddels ook weer goed, nu ik ontdekt hebt dat ik niks voel voor mannen en dat ik jaren heb opgesloten gezeten gaat et weer goed met mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')